Misschien kunnen jullie me helpen, ik wordt er niet veel wijzer uit van de FAQ's en internet;
Ik ben van plan een nieuw MB te kopen, en daar kan dus alleen DDR2 geheuegen op komen. De processor die ik in gedachten had was een Athlon 64 3500+.
Ik ben totaal geen overclocker, ik hou me liever met andere dingen bezig dan mijn PC te tunen

.
Nu zat ik dus de prijzen te bekijken en zag ik dat DDR2-533, DDR2-667, DDR2-800 allemaal in dezelfde prijsregio zaten, terwijl hier uit de topicstart lijkt alsof de bandbreedte wel omhoog gaat. Maakt die bandbreedte dus niet uit?
Ook las ik in een van de faq's hier (weet niet meer welke, heb er meerdere gelezen), dat voor een Athlon 64, hoger dan PC3200 te gaan sowieso niet veel zin heeft.
Kan iemand hier duidelijkheid over bieden? Alvast bedankt.\
(Moederbord dat ik in gedachten had is deze; GA-M55S-S3, van Gigabyte)
Edit; ik merk net dat dit topic ook in een ander subforum staat, ik kreeg een link vanuit het PMG dacht ik (en de titel van dit topic is ook 'informatie'), als mijn vraag verkeerd staat, mijn excuses (wel enorm verwarrend waar je allemaal wel niet wordt doorverwezen, alle faq's en topics..)
[
Voor 18% gewijzigd door
Verwijderd op 24-11-2006 01:54
]