Toon posts:

[Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 42 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:
  • 4.442 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 61946

SgtStrider schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 14:09:
Ik voeg me ook bij dit topic... ben wegens RMA van mijn 7900GT's overgestapt op een X1950XTX van Asus. Komt als het goed is vandaag binnen, hopelijk dit weekend is op zn staart trappen O+

Trouwens nog wel getwijfeld tussen de 7950GX2 en deze, maar niet voor lang. Als je bijvoorbeeld het 2e grafiekje bekijkt (ik heb 2560x1600), zie je dat de 7950GX2 een dik harde performancehit krijgt bij overschakelen van de hoogste naar de 1 na hoogste resolutie (uit het grafiekje althans). Best interessant vind ik zelf, en 8 fps minder dan dubbele kaarten vind ik vrij netjes :)

Hoop trouwens op goede performance in Call of Juarez, dat spel draaide echt voor geen meter op mijn SLI setup :( Heeft iemand hier trouwens al de X1950XTX en die eventueel wat kan vertellen over de geluidsproductie?
Dacht dat de x1950XT(X) pas rond 14 sep beschikbaar zouden komen :?

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-05 18:17
Thund3r schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:25:
Laat maar ff weten hoe hij ingame bevalt epo, stiekum ziet ik er ook over te twijfelen om iets meer uit te geven aan de vervanger van mijn X1800GTO.

Waar heb je hem trouwens vandaan?
Ik had een maand geleden mijn x1900xtx voor 425 verkocht, en deze gekocht voor 411eur :)
Maar goed een maand zonder een high end kaart icm. een 24inch TFT is de moeite niet waard.

Ik heb de kaart van Icomputers, was hun enige kaart, en zo'n beetje de 1ste in NL :)
4launch heeft ze maandag, bij hun leverancier zo'n 35 in stock.

Overclocken via het control center werkt niet, 1MHZ erbij en gelijk vastlopers, even wachten op 6.9 dus.

[Voor 7% gewijzigd door epo op 08-09-2006 17:48]

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-02 16:18
epo schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 17:44:
[...]

Ik had een maand geleden mijn x1900xtx voor 425 verkocht, en deze gekocht voor 411eur :)
Maar goed een maand zonder een high end kaart icm. een 24inch TFT is de moeite niet waard.

Ik heb de kaart van Icomputers, was hun enige kaart, en zo'n beetje de 1ste in NL :)
4launch heeft ze maandag, bij hun leverancier zo'n 35 in stock.

Overclocken via het control center werkt niet, 1MHZ erbij en gelijk vastlopers, even wachten op 6.9 dus.
Wat haalt zo'n kaart @ stock in 3dmark05 en in 06 ?
Mijn x1900xtx deed al 12k @ stock
Zo'n x1950xtx lijkt me niet veel verbetering. Ik ga nu zelf voor 7900gtx.

[Voor 8% gewijzigd door waterking op 08-09-2006 17:53]

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Nieuw topic komt er straks aan. Hopelijk kan men daar wat meer ontopic blijven en de nieuwswaarde de boventoon laten voeren.

OC en 3DM resultaten mogen in hun eigen topic: [OC] ATI Radeon X1K Series

Edit: het nieuwe topic staat hier: [Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 43 Deze kan dus dicht. :)

[Voor 20% gewijzigd door CJ op 08-09-2006 18:13]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-03 10:07
Zojuist op 4launch de sapphire ati 1900xt 256 vivo besteld.

240 euro. En voorraad!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-05 18:29
8)7 is deze niet gesloten?
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee