@ legolas:
Leuk idee, met potentie. Maar heb je enig idee over wat voor een proporties je praat als je je setup op die manier wil maken? Warme lucht stijgt inderdaad op, maar warm water vermengd zich simpel weg met het koudere water waardoor de gemiddelde temperatuur alleen maar stijgt. Als je genoeg water hebt (lees: 10L ++) kun je het bewerkstelligen dat het water vanzelf afkoelt door contact met de buitenlucht.
Dán kun je gewoon meerdere pompen erin zetten, voor ieder component 'n pomp. Wordt wel 'n dure grap

kleine pompjes zijn toch ook al gauw 50 euro.. En dáár komt dan nog bij dat iedere pomp gaat vibreren en dat op 'n gegeven moment je gigantische reservoir gaat resoneren .. moet je ook aan denken he.
Het is wel 'n goed idee naar mijn mening, maar bij de uitvoering moet je met zoveel dingen rekening houden dat je het beste de originele manier kunt gebruiken, misschien iets minder efficient en moeilijker aan te leggen dan de manier die jij wil proberen maar alle factoren die inspelen bij jouw manier

ik weet niet ik zou er iig niet aan beginnen. Maar dat is 'n persoonlijke keuze.
Ohw hier nog even 'n foto van m'n nieuwe blokjes

zoals gezegd: de Heatkiller rev 2.5 koelt als 'n GEK

nu is m'n CPU idle 29 graden (wie zei ook alweer dat ik dat niet met 'n BI GT360 kon halen ?) en dat met 'n BI extreme 2 + BI Pro 1 en nog chipset, mosfet en VGA wc'ed. Enne die onkoppelingsset voor de eheim pompen, ik raad ze iedereen aan !

ohw en m'n VGA is nog maar 33 graden idle .. en die andere sensor op m'n mobo is ook 33 graden

omfg die temperaturen slaan echt alles ..
fototje van m'n setup nu (heel erg los in de hand genomen

):

Compleet overzicht ..

CPU block en de mosfet koeler, het gaat voor op m'n Heatkiller 2.5

echt 'n aanrader en ik vind 'm ook nog es top uitzien
& ook nog wat fototjes van de blokjes enzo |-)

v.l.n.r. Heatkiller 2.5 + bevestigingsmateriaal, Mips mosfet koeler, Mips chipset koeler, Eheim ontkoppelings set.

foto van de onderkant van de heatkiller, toch behoorlijk glad voor koper !

en natuurlijk 'n leuke afbeelding
Maar goed, ook nog wat goed nieuws, m'n BI GT360 heeft in de 4 uur dat ik weg was nog steeds niet gelekt en ik heb net even ermee rondgedraaid en er komt geen water meer uit het gesoldeerde puntje, daar heb ik trouwens ook een foto van:

ja .. dát kleine puntje daar stroomde echt "liters" koelvloeistof per uur uit

.. gelukkig dat ik het binnen 'n uur gevonden had, ik heb nl maar 1 liter innovatek protect spul

..