Heb een relatief oud blokje, een swiftech MCW6002 inlet wel midden boven de die thoughDemoniac schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:54:
[...]
Ik durf zelfs te beweren dat flow vrij weinig uitmaaktTenzij je een blok hebt wat gemaakt is voor high-flow setups natuurlijk. Bij mijn Aqua-computer spullen had ik 1 graad lagere temps toen ik de pomp (Innovatek HPPS Plus) op 75 Hz liet draaien ipv 50 Hz..
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Nee je hebt \'en staan waar /'en moeten staan.. probeer het nog eens in het nieuwe topicPilske schreef op donderdag 21 september 2006 @ 19:31:
dat heb ik gedaan .. maar waarschijnlijk moet ik er eerst thumbnails van makenzooi
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Anoniem: 101953
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen, het is mij tot nu toe nog niet geluktDemoniac schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:54:
[...]
Ik durf zelfs te beweren dat flow vrij weinig uitmaaktTenzij je een blok hebt wat gemaakt is voor high-flow setups natuurlijk. Bij mijn Aqua-computer spullen had ik 1 graad lagere temps toen ik de pomp (Innovatek HPPS Plus) op 75 Hz liet draaien ipv 50 Hz..
Dit topic is gesloten.