Nou vandaag dus heel de dag geprobeerd om m'n mobotray naar BTX te converten

maar het lukte gewoon NIET .. waarschijnlijk moet ik even in het I/O panel dremelen, daar lijkt 'n extra hoekje het net allemaal te verpesten, wel heb ik dus m'n nieuwe pomp + reservoir geinstalleerd en ik ben erg tevreden ..
Het vullen van het reservoir was even precizie werk, maar het is gelukkig goed gegaan. Ik heb 'm maar een keer laten overstromen

ook heb ik eens 'n aantal tie raps in m'n kast verwerkt (stuk of 30

) en wat tie rap plakkers erin geplakt zodat de getie-rapte draden aan de kast blijven plakken.

Maar eerst had ik ook nog 'n paar heatsinkjes gekocht .. en die heb ik nou op m'n 7900GT geplakt om er hopelijk voor te zorgen dat die het nog uithoud totdat de 8-serie uitkomt

Overall view .. veel beter dan vorige keer

Overall view van schuin boven |-) .. niet echt veel op te zien .. oh jawel .. m'n nieuwe rounded IDE kabels

die zijn echt relaxt speciaal voor 2 boven elkaar zittende IDE devices .. kijk maar eens tussen de twee connectors

das gewoon maar 'n stukje van 10 cm ofzo naar boven .. werkt echt héél fijn.

Achteraanzicht .. boven 2 input fans geplaatst, ook al zijn ze maar 80mm het maakt wel klein verschil in de temperatuur

van de zijkant, beetje slordig genomen want ik kreeg kramp in m'n rechterbeen

je ziet door die zwarte cirkel in de zijkant mooi nóg 'n intake fan zitten
Maar m'n PC is nu compleet stil .. CPU wordt 34 graden idle, niet echt laag maar ook niet té hoog dus ik ga 'm binnenkort weer eens overclocken naar 2,75 ofzo weet niet meer wanneer die precies stabiel was .. GPU is ong 37 graden, vind ik ook best netjes aangezien die met stockfan 50++ werd
Bij MBM wordt ook nog gezegd dat m'n moederbord 37 graden is.. ik ben tevreden hoor !
De temps zijn nu misschien niet meer zo extreem laag .. maar ik hoor m'n PC niet meer en dat is eigenlijk waar ik 't voor deed
[
Voor 8% gewijzigd door
Pilske op 21-09-2006 19:39
. Reden: thumbnails gemaakt .. ]