Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vul je garage voor €250.000,-

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 6.131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

jep schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:55:
Ik zou 'm ook wel willen rijden. Groot, sterk, indrukwekkend en stoer. :)
Groot? van buiten wel, van binnen schijnt het tegen te vallen..
Sterk? niet echt het is een gepimpte suburban die nogal bekent staat als brak..
In parijs dakar reden wat peprepareerde H3's mee en dat waren de eerste die uitvielen.. ondanks dat ze voor de rallye aangepast waren.. ik verwacht niet dat de H2 steviger is.. de H2 en H3 zijn namelijk puur op looks en imago gebouwd. de H1 is een ander verhaal..
En als je sterk kwa motor bedoeld, ja zit een flinke motor in, maar door het gewicht heb je daar geen profijt van (eerder nadeel, verbruik etc)
Blijft over stoer.. dat is een kwestie van smaak.. ik vind het nogal een wannabe wagen.. onder het mom van ziet er stoer uit, maar is het eigenlijk niet.. beetje soort van ricer onder de SUV's...
Maar goed het imago van hummer rijders is ook niet iets waar ik meegeassosieerd wil worden (gangsta rappers etc)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
MikeyMan schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 11:37:
[...]

Right... doe normaal man... voor 500 euro heb je zo'n ding voor de deur...
Ietsje meer misschien, maar geen 30k :)

klik

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

BreadFan schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 11:49:
[...]

Ietsje meer misschien, maar geen 30k :)

klik
LOL wat doet die alto daar onder aan de lijst? alternatief voor een 518? ;)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

JT schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 16:22:
[...]

Elke jap op benzine is beter dan een Europese diesel met 4 uitlaten 8) Zelfs als het een Alto is >:)
jah dat krijg als je geen kwaliteit en hoog afwerkingsniveau gewend bent >:)
Ik kies voor datgene dat het hardst door de bocht gaat. Ik kan je vertellen dat ik harder door de bocht kan dan de 523 vn m'n oom van 97 ofzo :Y)
dan vergelijk je iig al standaard met een verlaagd bakje wat de helft kleiner en lichter is, iets met apels en peren enzo.

Ik kies voor een auto die een goeie wegligging heeft dmv een sportonderstel, ik kan er toch aardig mee smijten en vooral op- en afritten zijn fun. maar daarnaast wil ik ook ruimte, comfort, luxe, veiligheid en goeie afwerking (vooral in het interieur), last but not least wil ik ook nog iets van een auto met uistraling... en jah dat is subjectief want dat kan per persoon verschillen. Ik stel gewoon veel eisen aan een (voor mij) ideaale auto.

niet dat ik nu de 100% optimale auto heb... want dan kom ik echt bij een RS4 of RS6 uit... en ik kan werkelijk geen japanse bak bedenken die op alle voorgenoemde kwaliteiten dan ook maar in de buurt komt van een RS4 of RS6 (behalve een paar kwa wegligging dan).

[ Voor 63% gewijzigd door Chaoss op 14-08-2006 12:09 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:00
Afbeeldingslocatie: http://www.buythisboat.com/bm/listings/images/212_1.jpg

De rest van het geld heb ik nodig voor een Landcruiser om 'm te trekken en voor de uitbreiding van de garage ;)

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

biobak schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 11:58:
[afbeelding]

De rest van het geld heb ik nodig voor een Landcruiser om 'm te trekken en voor de uitbreiding van de garage ;)
en een testarossa en je kan Miami Vice naspelen ;)

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Een domme blondine erbij, met goede badpak(rood)vulling en voilà, Babewatch :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
cooolkast schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 13:50:
Laat ik maar niet beginnen met klassiekers, maar gewoon wat nu te koop is:

Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.4 JTDm 20v Distinctive(automaat): € 47.755
[afbeelding]
Voor woon-werk en gezin, in Nero.

Alfa Romeo 147 2.0 T.Spark 16V Selespeed Distinctive: € 26.905
[afbeelding]
Boodschappenwagen voor vriendin, in Rosso. O+

Maserati Quattroporte Sport GT: € 162.095
[afbeelding]
Voor 't weekend enzo, wel met de oude achterlichten!

Rest vant geld maar in de opties stoppen enzo :)
Helemaal juist, echter ga je in de mist bij die oude achterlichten. Die boomerang achterlichten zaten op de coupé / Spider, niet op de Quattroporte, die heeft nog altijd z'n originele achterlichten. :P

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

JT schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 02:38:
Ik heb het even opgezocht en we hebben allebei gelijk/ongelijk: 6e generatie heeft de 4G63, 7e generatie heeft een 6A12TT, idd een 2,5l v6. Maar nu weer een vraag: waarom zou je een Galant VR4 willen (de 7e generatie met 240pk/309nm en de 8e voor 280pk en 340nm) als de Evo al 280pk en 373nm heeft ? Wat is er beter aan de Galant ?
Niks. Ik wil gewoon beiden hoe dan ook :)

Overigens zag ik een 288GTO en XJ220 langskomen : Die zijn zoo sweet :9~

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-11 07:58
BootVluchteling schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 14:49:
waarom wil niemand een mercedes ML?

mijn pappie heeft een ML320 van paar maanden oud inmiddels, en ik moet zeggen, het rijd als de brandweer 8)
Waarom n 320 .. das diesel als je zo'n bak wel kopen koop dan op z'n minst de 350 met luchtvering dát rijdt pas als 'n wolk over de weg :P hehe ^^.

Iemand zij ook nog dat het 'n asociaal amerikaanse bak was met dito verbruik, deze zomervakantie ongeveer 10000 kilometer mee gereden door scandinavie: gemiddeld verbruik lag op 9L / 100 Km en het laagste wat we gehaald hebben 7L/100 Km hoogste was 14L/100 KM op de autobahn met 215 (is de top .. jammer genoeg)

maar ik zou iig 'n mercedes GL in mn garage zetten wat n ding ! :D

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:00
ToolkiT schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:31:
[...]

en een testarossa en je kan Miami Vice naspelen ;)
*insert Jan Hammer muziekje*
* biobak stroopt z'n mouwen even op van z'n witte colbertje.
Laat die lelijke Testarossa maar zitten. Dan liever die Daytona en dan neem ik de aligator ook voor lief ;)

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

biobak schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:47:
[...]

*insert Jan Hammer muziekje*
* biobak stroopt z'n mouwen even op van z'n witte colbertje.
Laat die lelijke Testarossa maar zitten. Dan liever die Daytona en dan neem ik de aligator ook voor lief ;)
Die Daytona was eigenlijk een Corvette met een Feraribody er op :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 06:58
Pilske schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:40:
[...]

Waarom n 320 .. das diesel als je zo'n bak wel kopen koop dan op z'n minst de 350 met luchtvering dát rijdt pas als 'n wolk over de weg :P hehe ^^.
de huidige 350 benzine is gewoon een wat verder opgeboorde 320 hoor. de ml en de s-klasse zijn jarenlang leverbaar geweest met een 320 benzine motor

verder moet ik ten dele eens zijn dat de ML niet zo super is. hij rijdt lekker hoor, dat is het niet, maar ik vond em gewoon totaal niet agressief optrekken wat ik verwacht had. na intrappen van het gaspedaal duurde het een behoorlijk tijd voor hij begon te versnellen. dit was dan met de ML430 van de eerste generatie. motor kwam een beetje lui over. de S320 benzine uit 2000 die ik heb gereden reageerde veel sneller op het gaspedaal

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:20

JT

VETAK y0

jep schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:55:
Ik zou 'm ook wel willen rijden. Groot, sterk, indrukwekkend en stoer. :)
Een H1 is groter, sterker, indrukwekkender en stoerder...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Marzman schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:03:
[...]

Die Daytona was eigenlijk een Corvette met een Feraribody er op :)
Maar wel een hele mooie body.. hij is idd mooier dan die testarossa..
Jammer dat ie zo snel opgeblazen werd...

• JT

JT

VETAK y0

Chaoss schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 11:57:
[...]

jah dat krijg als je geen kwaliteit en hoog afwerkingsniveau gewend bent >:)
Ik koop een auto om in te rijden, niet om m'n plastic fetish op het dashboard uit te leven >:)
[...]

dan vergelijk je iig al standaard met een verlaagd bakje wat de helft kleiner en lichter is, iets met apels en peren enzo.
Dan nog, mijn auto heeft ongeveer 1/10e van die van jou gekost ofzo ? :P
Ik kies voor een auto die een goeie wegligging heeft dmv een sportonderstel, ik kan er toch aardig mee smijten en vooral op- en afritten zijn fun. maar daarnaast wil ik ook ruimte, comfort, luxe, veiligheid en goeie afwerking (vooral in het interieur),
Oh, ik weet ook niet of ik of jij harder door de bocht gaat hoor :P Ik wil alleen zeggen dat die van mij zeker geen dweil is :Y)
last but not least wil ik ook nog iets van een auto met uistraling... en jah dat is subjectief want dat kan per persoon verschillen. Ik stel gewoon veel eisen aan een (voor mij) ideaale auto.
En toch vond ik jouw auto een betere uitstraling hebben zonder die 4 uitlaten :P Toen was het gewoon dik :) Ik denk dat het mooier was geweest met aan beide kanten 1 uitlaat. Maar ja, smaak enzo :P
niet dat ik nu de 100% optimale auto heb... want dan kom ik echt bij een RS4 of RS6 uit... en ik kan werkelijk geen japanse bak bedenken die op alle voorgenoemde kwaliteiten dan ook maar in de buurt komt van een RS4 of RS6 (behalve een paar kwa wegligging dan).
Doet u mij maar een RX8, Honda NSX, Lancer EVO, allemaal prima auto's die imho niks onder doen voor een RS4 of RS6. Ok, je hebt er geen station van en dat is jammer (en ook wel weer leuk, want dan blijven snelle stations uniek). En de RX8 heeft wat minder vermogen maar kost ook minder dan de helft. Maar snelle auto's met dito wegligging en goede afwerking komen niet alleen uit Dld :) Comfort trouwens ook. Trouwens, als je je auto echt lekker comfortabel kan noemen, dan betekent het dat hij nog stugger kan zijn om nog harder door de bocht te gaan >:)

[ Voor 4% gewijzigd door JT op 14-08-2006 14:33 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• nero355

nero355

JT schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:23:
Doet u mij maar een RX8, Honda NSX, Lancer EVO, allemaal prima auto's die imho niks onder doen voor een RS4 of RS6. Ok, je hebt er geen station van en dat is jammer (en ook wel weer leuk, want dan blijven snelle stations uniek). En de RX8 heeft wat minder vermogen maar kost ook minder dan de helft. Maar snelle auto's met dito wegligging en goede afwerking komen niet alleen uit Dld :) Comfort trouwens ook. Trouwens, als je je auto echt lekker comfortabel kan noemen, dan betekent het dat hij nog stugger kan zijn om nog harder door de bocht te gaan >:)
Van mijn geweldige Galant VR4 is er wel een station uitvoering en als ik Tiff Needell mag geloven is die nog leuker om te rijden dan een RS4 van dezelfde leeftijd in ieder geval :P

En een VR4 heeft in mijn ogen dus 276 PK is 4x4 en sprint naar de 100 in ongeveer 5,5 secondetjes en heeft gewoon een V6 2.5 met 2 turbo's en is net zo idioot om te hebben als een Volvo S80 T6 :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02-2021

Rum

Ja, das een leuke!

Ik zou als daily een Audi Q7 3.0 TDI Quattro Pro Line + à € 81.605 nemen.

Afbeeldingslocatie: http://www.reportmotori.it/Audi%20Q7%20-%20TreQuarti800.jpg

Als hobby object een Aiudi SportQuattro à € 60.000.

Afbeeldingslocatie: http://www.autoholic.de/images/resized/Audi-sportquattro-idK5.jpg

Voor bij mooi weer een Audi S4 Cabriolet 4.2 Quattro à € 86.130.

Afbeeldingslocatie: http://nouvelles.autonet.ca/FR/SalonAuto/NewYork/2006/04/03/audi_S4_cab_1_big.jpg

En als 2-wieler een Yamaha YZF-R6 à €11.399,-.

Afbeeldingslocatie: http://www.bikepics.com/pics/pics/yamaha-r6-06-bikepics-423075.jpg

Totaal: € 239.134,-

[ Voor 60% gewijzigd door Rum op 14-08-2006 16:57 ]

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

BMW 335i Coupé
saphirschwarz zwart / korallrot interieur
€ 35.000,- (bijbetalen voor inruil 330i)

BMW Z4 M Roadster
interlagos blauw / zwart interieur
€ 85.000,-

Porsche 911/996 GT3
http://www.autotrack.nl/o...ype_lijst=RL&o_id=3446997
€ 89.000,-

Totaal € 209.000,-, de rest is voor onderhoud/banden/benzine :)

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11 12:57
Hmm ik wil de Aston Martin V12 Vanquish van 371.253 euro dus dan koop ik maar voor 250.000 aan staatsloten ;)

• jep
  • Laatst online: 18-11 22:38

jep

JT schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:13:
[...]

Een H1 is groter, sterker, indrukwekkender en stoerder...
En intens veel lelijker. :P IMO

• JT

JT

VETAK y0

nero355 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 15:57:
[...]

Van mijn geweldige Galant VR4 is er wel een station uitvoering en als ik Tiff Needell mag geloven is die nog leuker om te rijden dan een RS4 van dezelfde leeftijd in ieder geval :P

En een VR4 heeft in mijn ogen dus 276 PK is 4x4 en sprint naar de 100 in ongeveer 5,5 secondetjes en heeft gewoon een V6 2.5 met 2 turbo's en is net zo idioot om te hebben als een Volvo S80 T6 :P
Oeh oeh nice !! Dan heb ik die misschien wel liever dan een RS :D
jep schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 18:13:
[...]

En intens veel lelijker. :P IMO
Ja nee, een H2 is mooi om te zien :+ Een H1 is er niet om elegant te zijn >:)

Ecodan warmtepomp

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

JT schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 22:13:
[...]
Ja nee, een H2 is mooi om te zien :+ Een H1 is er niet om elegant te zijn >:)
Een hummer is per definitie lelijk.. heeft een soort van brute charme, maar mooi zijn ze geen van alle..

• JT

JT

VETAK y0

Ja precies, maar neem dan wel de Hummer die gewoon fucking brutu is, de H1, niet de hummer die ze even lelijk hebben gelaten maar ook niet meer bruut is :P :+

Ecodan warmtepomp

• Marzman
  • Niet online

Marzman

JT schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 22:28:
Ja precies, maar neem dan wel de Hummer die gewoon fucking brutu is, de H1, niet de hummer die ze even lelijk hebben gelaten maar ook niet meer bruut is :P :+
Smaken verschillen, ik vind een H2 niet lelijk. Aan een H1 heb je niks in Nederland, hij is te breed voor de openbare weg.

/▌

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
En een H2 is uiteindelijk niets meer dan de rappervriendelijke versie van deze redneckmobiel:

Afbeeldingslocatie: http://www.el-camino.de/bilder/el-camino-mein-zweitwagen-1999-chevrolet-tahoe.jpg

Hoe dan ook, je rijdt straal voor lul.

Disclaimer: "imho" :+

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Marzman schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 22:50:
[...]

Smaken verschillen, ik vind een H2 niet lelijk. Aan een H1 heb je niks in Nederland, hij is te breed voor de openbare weg.
En een H2 niet??
de H1 is trouwens even breed als de standaard US Army vrachtwagen.. dus als een vrachtwagen past, past een H1 ook..
Hebben ze expres gedaan zodat hummer en trucks in zelfde spoor kunnen rijden.. met de oude jeeps reden de jeeps vaak met 1 kant in het spoort en de andere kant tussen de sporen in.. Wel een slim ontwerp eigenlijk..

Verwijderd

KTM SuperEnduro 950R
Zowat de zwaarste enduro motor waardoor die ook nog geschikt is voor autosnelweg-werk. Verder alles wat het hartje verlangt. Ideale motor voor als je op zoek bent naar een beest. Niet geschikt voor mensen kleiner dan 1.80m zonder schoenen met plateauzolen :D
Afbeeldingslocatie: http://www.advrider.com/forums/attachment.php?attachmentid=75521&stc=1&d=1150188831

Mercedes Unimog
Zo eentje die hoog op zijn wielen staat, met een lier, en een aanzuigpijp voor lucht voor de motor. Is in feite een landbouwvoertuig. Wordt veel in de bosbouw gebruikt en op moeilijk begaanbaar terrein. De foto maakt duidelijk waarom.
Afbeeldingslocatie: http://www.redcougar.ca/images/Square-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.redcougar.ca/images/Unimog-FireWood.jpg

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Als dagelijks vervoer:

Aston Martin DB9 Vantage 209.385
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/200/2/90b6faf4963dbd20b0eebc191ffd5ac2.jpg

Als scheurijzer:
Ariel Atom
Afbeeldingslocatie: http://www.arielmotor.co.uk/04/profile/sideon2.jpg
500kg, 300pk, 0-100 in 2.8 seconden..

Weet alleen niet precies wat die laatste wagen kost, dacht zo'n 25.000pond maar dan zit je nog met BPM e.d. :X

Oja eerst maar eens een rijbewijs halen }:O

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• LeonM
  • Laatst online: 29-10 14:18
bolleh schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 22:37:
[...]

zet er dan ook vast 2 reserve versnellingsbakken, 3 koppelingsplaten en een liter of 30 versnellingsbak olie in :+
Helemaal gelijk! Hoewel bij de 2e versie/revisie, of hoe noem je dat, het versnellingsbak probeem opgelost schijnt te zijn. En die koppeling, sja dat is nou eenmaal een slijtagepunt bij sportauto's, en het olieverbruik ligt idd hoog, niet alleen bij de versnellingsbak :P

Maar who cares, kan jij mij een sportauto noemen die niet duur is in onderhoudt of sneller kapot gaat dan normale auto's?

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
LeonM schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:54:
en het olieverbruik ligt idd hoog, niet alleen bij de versnellingsbak :P
Kenmerkend voor een BMW ;) Kan je oplossen maar daar zijn de klanten niet blij mee :+ De zuigerveren slijten daar niet goed in, de combinatie van cilinderwand en zuigeveren en olie is niet goed.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• JT

JT

VETAK y0

Glashelder schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:24:
Als scheurijzer:
Ariel Atom
[afbeelding]
500kg, 300pk, 0-100 in 2.8 seconden..

Weet alleen niet precies wat die laatste wagen kost, dacht zo'n 25.000pond maar dan zit je nog met BPM e.d. :X

Oja eerst maar eens een rijbewijs halen }:O
29k pond voor de 300pk versie.

Edit: ik zie op de Amerikaanse Ariel site dat er ook nog een versie is met een GM motor met 66% MEER koppel dan met het Honda blok >:) Is ook een geblazen 2.0 >:)

[ Voor 15% gewijzigd door JT op 15-08-2006 01:10 ]

Ecodan warmtepomp

• LeonM
  • Laatst online: 29-10 14:18
Chevy454 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 01:01:
[...]

Kenmerkend voor een BMW ;) Kan je oplossen maar daar zijn de klanten niet blij mee :+ De zuigerveren slijten daar niet goed in, de combinatie van cilinderwand en zuigeveren en olie is niet goed.
Bij een M5/M6 is dat wel het toppunt, zeker 1 liter per 10.000 5000km aan motorolie... :X

[ Voor 1% gewijzigd door LeonM op 15-08-2006 01:25 . Reden: kilometers iets realistischer gemaakt ]

• Chevy454
  • Niet online
Ach, na 100 000km is dat wel verdwenen. Alleen maar hopen dat er geen superfijne vol synthetische olie wordt gebruikt. Anders is die oldtimer voordat die is ingereden :+

Daarnaast, een beetje olieverbruik is niet slecht. Zo zijn Wiseco zuigers ook tapser dan een normale zuiger. Dan heb je meer olieverbruik met de Wiseco zuiger totdat die op temperatuur is en beter afdicht dan bij een koudstart.

[ Voor 91% gewijzigd door Chevy454 op 15-08-2006 01:33 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Auto:

Voor het dagelijkse gebruik een BMW 535d met M pakket in Carbon Schwarz :9. (€90k)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/b.geven1/535d.jpg

Voor mijn vriendin een Mini Cooper S in het rood of zwart met Engelse vlag op het dak. (€45k)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/b.geven1/CooperS.jpg

Om mee te scheuren op zowel weg als circuit een Lotus Exige S black on black. (€70k)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/b.geven1/ExigeS.jpg

Motor:

Een Buell Lightning XB12Scg vooral vanwege de looks. (€15k)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/b.geven1/XB12Scg.jpg

Omdat hij prachtig en zeer snel is een Ducati 999. (€20k)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/b.geven1/999.jpg

Ik heb de prijzen niet van Autoweek gehaald omdat je dan een BMW met 16" hebt en verder geen een optie. Al dit speelgoed kost bij elkaar €240k.

[ Voor 2% gewijzigd door Bartjeee op 15-08-2006 02:37 . Reden: Totaal prijs erbij ]

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Dupje schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:23:
[...]

Helemaal juist, echter ga je in de mist bij die oude achterlichten. Die boomerang achterlichten zaten op de coupé / Spider, niet op de Quattroporte, die heeft nog altijd z'n originele achterlichten. :P
:o

U heeft groots gelijk :)
Het is trouwens toch fijn te zijn dat al het Italiaans moois overblijft voor de happy few, en niet de grote massa >:)

Verwijderd

Voor dagelijks gebruik:

Range Rover Sport 4.4L V8: 88k euro

Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/800/d/78d558d8c72e4deeb16a71a173c31ced.jpg

Om te cruisen:

Lexus SC430: 106k euro

Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/800/7/b1fbc1be84d2d81ff184dfeda8af7627.jpg
(zelf al mee weekend gereden btw, echt fantasitsche bak)

En tot slot, als het budget het toestaat: een Shelby Cobra kitcar (die ik dus zelf ineensteek)

Afbeeldingslocatie: http://www.dreams-cars.net/images/Galerie/Shelby/Shelby_Cobra_427_1967/Shelby_Cobra_427_1967_01.jpg

Uiteraard allemaal op LPG, buiten de Shelby.

/edit: tiens, die Cobra heb je al voor 20k dollar in-crate.

Kan er nog een werkpaardje bij:

Range Rover Classic: 8k perfect tiptop in orde, nog een tienduizend om lekker in orde te zetten (hogere poten, verstevigingen,...)

Afbeeldingslocatie: http://www.off-road.pl/banery/adventure_full.jpg

En natuurlik kan een lekkere bike niet mankeren:

Triumph Speed Triple T509 (maar dan in geel of orange ;))

Afbeeldingslocatie: http://www.bikez.com/pictures/triumph/1997/1098_0_1_2_speed%20triple%20t509_Image%20credits%20-%20p1010018s.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 12:49 ]

• JT

JT

VETAK y0

Bartjeee schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 02:35:
Om mee te scheuren op zowel weg als circuit een Lotus Exige S black on black. (€70k)
[afbeelding]

Motor:

Een Buell Lightning XB12Scg vooral vanwege de looks. (€15k)
[afbeelding]
Die heb ik ook beide in m'n lijstje staan O+

Ecodan warmtepomp

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:50
afbeeldingen zijn thumbnails

Audi Sport Quattro (~€65.000)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ed981b77c1c04cea48f5485bd8ba8ceb/thumb.jpg
Meteen verkocht toen ik 'm voor 't eerst zag.

Lamborghini Jalpa P3500 (~€35.000)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a62356bb9b373d663a25b9b87306084d/thumb.jpg
Tjah, Lamborghini O+

Volkswagen Golf GTI Mk.I (~€10.000? Geen flauw idee wat de prijs is)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/725f9cceb743c59e4f0ade67d2f45d5a/thumb.jpg
Toen ik klein was had m'n pa een Golf, mooie wagen was dat.

Noble M15 (~€80.000)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/afb12d03699190e98c074063cc8f878c/thumb.jpg
Gewoon omdat ie er mooi uitziet, en omdat ie sneller is dan een Lamborghini, Zonda, Koenigsegg, Lotus, TVR, Porsche en meer. Ja, echt waar; link

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

leuk dat er meer sportquattro fans zijn 8)

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:50:
leuk dat er meer sportquattro fans zijn 8)
wat is er zo leuk aan?

rijd ie zo gigantisch goed? want lelijk is ie wel hoor.

• AJM
  • Laatst online: 21-11 21:28

AJM

NitroX infinity schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:35:
Noble M15 (~€80.000)
[afbeelding]
Gewoon omdat ie er mooi uitziet, en omdat ie sneller is dan een Lamborghini, Zonda, Koenigsegg, Lotus, TVR, Porsche en meer. Ja, echt waar; link
Maar inmiddels niet sneller als de huidige Zonda F en Koenigsegg CCX

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

_GoldStrike_ schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:20:
[...]

Maar inmiddels niet sneller als de huidige Zonda F en Koenigsegg CCX
En een boel anderen:
Koenigsegg CCX (With Top Gear spoiler) 1.17.6
Pagani Zonda F 1.18.4
Maserati MC12 1.18.9
Ferrari F60 Enzo 1.19.0
Ariel Atom 1.19.5
Porsche Carerra GT 1.19.8
Koenigsegg CCX 1.20.4
Ascari KZ1 1.20.7
Mercedes McLaren SLR 1.20.9
Ford GT 1.21.9
Ferrari 360 CS 1.22.3
Porsche GT3 RS 1.22.3
Corvette Z06 1.22.4
Noble M15 1.22.5

Desalnietteplus is het een mooie hele snelle wagen :)

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-11 13:07

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

mmm €250.000,- Dat zou toch heel leuk zijn...!! Vullen dus!

Afbeeldingslocatie: http://www.subaru.nl/lineup/impreza_sti/model/imgs/model_sti.jpg

(handgeschakelde zesversnellingsbak, AWD)
Afmetingen: L x B x H : 4.465 x 1.740 x 1.440 mm
Motor: Vloeistofgekoelde viercilinder boxermotor met 16 kleppen en bovenliggende nokkenassen (DOHC) inclusief uitlaatgasturbo en intercooler met waterspray.
Cilinderinhoud: 2.457 cm³
Maximum vermogen: 206 kW (280 PK) / 5600 tpm

Afbeeldingslocatie: http://www.subaru.nl/lineup/impreza_sti/model/imgs/seat_sti.jpg

Uitrusting
Het zijn onmiskenbaar de details, typerend voor de hoge standaard uitrustingsniveaus waarvoor Subaru kiest, die elke Impreza tot zo’n opvallende verschijning maken.

Afbeeldingslocatie: http://www.subaru.nl/lineup/impreza_sti/exterior/equipment01_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.subaru.nl/lineup/impreza_sti/exterior/equipment01_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.subaru.nl/lineup/impreza_sti/exterior/equipment01_03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.subaru.nl/lineup/impreza_sti/exterior/equipment02_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.subaru.nl/lineup/impreza_sti/exterior/equipment02_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.subaru.nl/lineup/impreza_sti/exterior/equipment02_03.jpg

Prijs €51.785

Dat is mooi dat houden we dus € 198.215,- over voor snelheid bekeuringen _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.edmunds.com/media/seo/500/2006.subaru.impreza.wrx.sti.jpg

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Niemand een Lancia Stratos?
Afbeeldingslocatie: http://www.autowallpaper.de/Wallpaper/Lancia/Lancia_Stratos/Bilder/Lancia_Stratos_01.jpg

Daar zou ik, overdrachtelijk gezien, wel dood in gevonden willen worden, voor dat geld moet dat kunnen :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02-2021

Rum

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:51:
[...]

wat is er zo leuk aan?

De Sport Quattro is een icoon in de rally-wereld! Destijds onverslaanbaar. Voor velen de ultieme klassieke rally-wagen. En tja... smaken verschillen gelukkig!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Afbeeldingslocatie: http://www.orangecountychoppers.com/allbikes/gallery/allblackcustsoft_ex.jpg

OCC T-Rex Softail $ 40.500,00

Afbeeldingslocatie: http://www.mercedes.nl/product_database_images/prdProductline_112/prdProductline_112_largeimage_1112620984.jpg

Chrysler 300C Touring 6.1i SRT Hemi V8 € 85.400,00

Afbeeldingslocatie: http://www.landrover.com/nl/nl/Vehicles/Defender/Models/Defender_110_station_wagon_55DC7A38-B9A6-4BAA-8AC3-D70C65CAFC9C_199x599.jpg

Land Rover Defender 110 Td5 Station Wagon ‘X-TECH‘ € 54.940,00

De rest houd ik achter de hand voor het geval ik nog wat leuks tegenkom... ;)

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

• Victor
  • Niet online
Valt me op hoeveel mensen hier genoegen nemen met de instap modelletjes. Vrijwel niemand heeft de kosten van de vele opties die je op dit soort auto's wilt mee gerekend, en dan is je € 250.000 toch een stuk sneller op ;)

• JT

JT

VETAK y0

Op zo een budget doet die 20k extra er ook niet toe :P

Ecodan warmtepomp

• Barreljan
  • Laatst online: 10:15

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Ik zou gewoon een complete snap-on kastenset + inhoud willen, daarbij een brug en de volgende dingen:
allemaal Mazda :D

RX-7 FB
RX-7 FC
RX-7 FD
RX-8

323 BG hatchback, GT-R 4x4 uitvoering
323F BA V6 (KLZE jspec blok)

En voor de heb
787B le mans uitvoering

mazda-gek ? 8)7

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Voodoo_man schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:06:
Ik zou gewoon een complete snap-on kastenset + inhoud willen, daarbij een brug en de volgende dingen:
allemaal Mazda :D

RX-7 FB
RX-7 FC
RX-7 FD
RX-8

323 BG hatchback, GT-R 4x4 uitvoering
323F BA V6 (KLZE jspec blok)

En voor de heb
787B le mans uitvoering

mazda-gek ? 8)7
je kan er zo mee gaan kwartetten ;)
-Mag ik van jou van de RX-7's de FD...
-Heb ik niet, mag ik dan van jou van de 323's de BG hatch?
Kwartet! :+

• Milanza
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-07 13:16
Lol, mijn lijstje zou alleen uit Mazda's met wankelmotoren bestaan. Doe mij voor de FD dan maar meteen de Pettit Racing Banzai edition met 500 pk. Heeft 3 rotors ipv 2 en gaat daarmee in 3,9 seconden naar de 100 en gaat door tot een top van 320 km/u. :P Kost maar +- $50k
http://www.pettitracing.com/faq/faq_rx7.htm
Of meteen een 4-rotor, zoals deze:
http://videos.streetfire....8cc-833f-ff3d584c8fe5.htm

Ik hoop over een maandje echt een RX-7 te kopen, een FB of een FC wordt dat dan, aangezien de FD nog een tikkeltje te duur is.

I love the smell of a Palm in the morning.

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 13:12
BMW 535d, met opties en uiteraard M-pakket € 90.000,- voor dagelijks verkeer
Range Rover Sport 4.4L V8 met wat opties € 90.000,- voor op de P.C. Hooftstraat en de vrouw

en de rest voor een donkervoort en tankgeld ;)

t valt me op dat sommige de waarde van de autos een beeeetje onderschatten ;) Koeniggsegg voor 150... Ford GT voor 150.. :)
en mensen die denken dat importen uit Japan/Engeland niks kost :D

[ Voor 8% gewijzigd door Heuving op 15-08-2006 21:56 ]

Verwijderd

Geen 4.2L supercharged? ;)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm, leuk topic...

Ik zou blij worden van een Mercedes S 350 van 99.300 euro ofzo voor dagelijks gebruik met voor de fun een Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet voor 150.050 euro. Blijft er nog zo'n 650 euro over voor de eerste maand verzekering ofzo :X

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• JT

JT

VETAK y0

Geld blijft niet over ivm opties :P

Ecodan warmtepomp

• Barreljan
  • Laatst online: 10:15

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Milanza schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:29:
Lol, mijn lijstje zou alleen uit Mazda's met wankelmotoren bestaan. Doe mij voor de FD dan maar meteen de Pettit Racing Banzai edition met 500 pk. Heeft 3 rotors ipv 2 en gaat daarmee in 3,9 seconden naar de 100 en gaat door tot een top van 320 km/u. :P Kost maar +- $50k
http://www.pettitracing.com/faq/faq_rx7.htm
Of meteen een 4-rotor, zoals deze:
http://videos.streetfire....8cc-833f-ff3d584c8fe5.htm

Ik hoop over een maandje echt een RX-7 te kopen, een FB of een FC wordt dat dan, aangezien de FD nog een tikkeltje te duur is.
doe dan de 787B ;)

maar idd, een FD is way to duur, de FC staat mij het meeste aan, zeker een zwarte gecleande turbo-ii versie :9~

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:49

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Een chopper van Orange County Choppers, niets bijzonders..
De nieuwe Seat Leon.
Volvo V70 voor het vervoer van zut naar LANs :+

Heb ik nog wat over? Vast wel.. Wegenbelasting en bezine :(

[ Voor 19% gewijzigd door MueR op 16-08-2006 00:32 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• SnelheidsDuivel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-08 21:32
Motoren:
Suzuki GSX-R1000 Yoshimura à € 22.990
Voor de ultieme snelheidsbeleving, deze motor weegt 165KG en levert maximaal 216PK. Deze motor is ontwikkeld samen met de huistuner van Suzuki, Yoshimura.

Suzuki GSX-R600 à € 10.990
Deze motor draait lekker hoge toeren, hierdoor ontstaat een prachtig geluid. De originele uitlaat wordt natuurlijk wel vervangen door een open demper :P

Auto's:
Audi RS4 Avant 4.2 FSI quattro à € 109.540
Beetje saaie keus, omdat deze auto bij veel mensen in het lijstje staat, maar het is gewoon de familiewagen bij uitstek.

Mini Cooper S Park Lane à € 31.900
Mooie auto voor de vriendin (die natuurlijk niet aan de andere vervoersmiddelen mag komen O-) ).

Donkervoort D8-210 à € 69.066
Om het pure autorijden te kunnen beleven. Heb één keer in de D8-210 mogen rijden :9~ en sindsdien ben ik verslaafd. Wegens budgettaire redenen voor de 150PK versie gekozen.

Totaal: € 244.486
Het resterende geld gebruik ik om de boetes te betalen en ongetwijfeld mijn rijbewijzen (A&B) opnieuw te halen, want met deze voertuigen zal ik niet lang in het bezit blijven van het roze papiertje.

[ Voor 10% gewijzigd door SnelheidsDuivel op 17-08-2006 14:52 ]

• Chevy454
  • Niet online
JT schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:52:
Geld blijft niet over ivm opties :P
Nooit hé, een sequentiele versnellingsbak kost al rond de 30k om iets te noemen als je een sportieve racewagen met het oog op competitie wilt bouwen.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:51:
[...]

wat is er zo leuk aan?

ten eerste hij _is_ niet lelijk, jij _vindt_ hem lelijk! kwestie van smaak dus

ten tweede:
Rum schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:54:
De Sport Quattro is een icoon in de rally-wereld! Destijds onverslaanbaar. Voor velen de ultieme klassieke rally-wagen. En tja... smaken verschillen gelukkig!
idd de SQ is een icoon... de held van de legendarische groep B rally. Geen enkele fabrikant dacht dat 4wd wat kon zijn voor een sportwagen... audi heeft het tegendeel bewezen door als eerste met een 4wd sportwagen te komen en direct alles te winnen.

zonder de Audi SQ waren er geen evo's en impreza's geweest :>

en ik vind het een SQ dus wel erg mooi, hij straalt gewoon kracht en bruutheid uit... ik kan zo geen hedendaagse auto bedenken die daar tegenop kan.

• nero355

nero355

Chaoss schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 15:05:zonder de Audi SQ waren er geen evo's en impreza's geweest :>
Sad but true ... Audi is wel OK maar waarom horen ze nou bij dat VW gedoe :+

Gelukkig zullen we nooit weten of het echt zo zou zijn dus er is toch nog een lichtpuntje !!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

nero355 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:18:
[...]

Sad but true ... Audi is wel OK maar waarom horen ze nou bij dat VW gedoe :+

Gelukkig zullen we nooit weten of het echt zo zou zijn dus er is toch nog een lichtpuntje !!
lol, ach zolang Audi maar in een aparte fabriek gefrabiceerd wordt :P... maargoed dat gezeik van mensen dat "audi ook maar VW is"... diezelfde mensen hoor ik nooit zeggen dat Audi een Lamborghini is...

• nero355

nero355

Chaoss schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:25:
lol, ach zolang Audi maar in een aparte fabriek gefrabiceerd wordt :P... maargoed dat gezeik van mensen dat "audi ook maar VW is"... diezelfde mensen hoor ik nooit zeggen dat Audi een Lamborghini is...
Om eerlijk te zijn vind ik Lamborghini en Bugatti ook minder leuk sinds ze VW owned zijn :|

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Chaoss schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:25:
[...]

Maar wel andersom (nieuwe lambo is een audi)...

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

nero355 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:45:
[...]

Om eerlijk te zijn vind ik Lamborghini en Bugatti ook minder leuk sinds ze VW owned zijn :|
terwijl ze er beide kwalitatief op vooruit gegaan zijn :+ .... magoed wat is nou eignelijk het verschil want kwa ontwerp maakt het niets uit. interieur van een Lamboghini is alleen wat Audi geworden... ok en de quattro aandrijving... en het motorblok... voor de rest is het toch echt een Audi Lamborghini.

van bugatti heb ik geen idee hoe het zit... die wordt iig niet vol gestouwd met Audi spul. Kheb het idee dat VW zich daar mee mee bezighoud.

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-11 19:44

Fixer

FP ProMod
BMW 750iL 122.522 euro (al kun je hem nu veel goedkoper krijgen |:(

Porsche Carrera 4 Coupe 114,500 euro

Ik hou dan nog 12978 over , waarvan ik me dan nog het volgende zou kopen:

- 1 Quad ;)
- 1 Harley Davidson (een van de goedkoopsten van 9000 euro)

Wie wil mij 250000 sponsoren om deze droom uit te laten komen? *O* ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Fixer op 18-08-2006 03:45 ]

Verwijderd

Een Lincoln Navigator en een Ferrari F355 Spider

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Ik zelf zou gaan voor de Aston Martin DBRS 9 (€256.950 kom 6 te kort, lang leve de leningen :P, deze auto is een must have :D)

en street legal xD

http://www.astonmartins.com/aston_martin_racing/DSC_0208.jpg

TnI 4 Life

• GertjanO
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Om het aandeel Japanse auto's in dit topic op te krikken: voor mij een

Mazda 6 SportBreak 2.3 S-VT Active (€ 34.730)
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/800/3/2ae8efc82f6477ecb606270bda46f1f3.jpg

Maar dan inclusief trailer, zodat ik de Caparo mee kan nemen naar track-days:
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/800/b/371a467b17637ac2305930e75d2ee55b.jpg
Gegevens: 470 KG - 480 PK - 0-100 in 2,5 sec!

De Caparo is namelijk op de Formule 1 na de enige auto ter wereld die een PK/gewicht verhouding heeft van meer dan 1000 PK per ton! Verder snap ik niet waarom mensen 5 of meer auto's uitkiezen, je kan er toch maar in 1 tegelijk rijden. Als deze goed genoeg is, hoef ik geen andere hoor.

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

GertjanO schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:36:Verder snap ik niet waarom mensen 5 of meer auto's uitkiezen, je kan er toch maar in 1 tegelijk rijden. Als deze goed genoeg is, hoef ik geen andere hoor.
Kwestie van een wagen gespecialiseerd voor bepaald werk.
Met die sportwagen van jou is die road legal? als dat het geval is zou die niet echt praktisch zijn.. daar heb jij je mazda voor.. dus je doet het zelf ook, alleen anderen willen ook graag een 4x4 of een cabrio etc..

• GertjanO
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
ToolkiT schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:35:
[...]

Kwestie van een wagen gespecialiseerd voor bepaald werk.
Met die sportwagen van jou is die road legal? als dat het geval is zou die niet echt praktisch zijn.. daar heb jij je mazda voor.. dus je doet het zelf ook, alleen anderen willen ook graag een 4x4 of een cabrio etc..
Hij is NIET road legal. Sterker nog, ik zou het niet eens aandurven om op de openbare weg te gaan rijden met zoiets. Zodoende hou ik het op 1 auto voor op de weg, en verder wat 'speelgoed'.

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

GertjanO schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:39:
[...]

Hij is NIET road legal. Sterker nog, ik zou het niet eens aandurven om op de openbare weg te gaan rijden met zoiets. Zodoende hou ik het op 1 auto voor op de weg, en verder wat 'speelgoed'.
Dat is prima, maar anderen willen graag wat keuze's in hun road legal spul en geen manus van alles meester van geen (mmm iets zegt me dat ik nu een spreekwoord/gezegde aan het verkrachten ben :/ ) type wagens maar meer dedicated wagens..

• BreadFan
  • Niet online
GertjanO schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:36:

[afbeelding]

De Caparo is namelijk op de Formule 1 na de enige auto ter wereld die een PK/gewicht verhouding heeft van meer dan 1000 PK per ton! Verder snap ik niet waarom mensen 5 of meer auto's uitkiezen, je kan er toch maar in 1 tegelijk rijden. Als deze goed genoeg is, hoef ik geen andere hoor.
Moet dat kosten? :7

• AJM
  • Laatst online: 21-11 21:28

AJM

Precies €250.000 zo te lezen (excl. belastingen dus)

[ Voor 4% gewijzigd door AJM op 18-08-2006 19:58 ]

• Victor
  • Niet online
nero355 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:45:
[...]

Ja, die Veyron is maar een suf wagentje.

En kijk anders naar de Phaeton, daarmee laat VW zien dat ze toch echt wel wat in huis hebben.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:10

Wom

Chaoss schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:51:
[...]

van bugatti heb ik geen idee hoe het zit... die wordt iig niet vol gestouwd met Audi spul. Kheb het idee dat VW zich daar mee mee bezighoud.
Toch valt Bugatti toch onder de Audi vlag. Toch raar, een Franse supersporter met duitse techniek. Wat hou je dan nog over van de Fransen... het comfort ? :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Marzman
  • Niet online

Marzman

[afbeelding]

[afbeelding]

Je geeft zelf al aan dat je ook met twee wagens kan rijden (met trailer :) )

En sommige mensen nemen genoegen met een Suzuki Alto en dan kun je er meer dan 25 kopen voor dat geld ;)

/▌

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:32
Ik ben bescheiden. Geen zin om prijzen op te zoeken maar ik blijf ruim onder de 250K.

Die RS4 station is natuurlijk erg practisch en snel, maar practisch en snel is een beetje rare combi als je toch meerdere wagens kiest. Dus om practisch te wezen ga ik voor een lekker grote:

Renault Espace.

Voor het dagelijks gebruik wil ik een lekker luie sedan, bijvoorbeeld een

Peugeot 407.

En in het weekend en voor op vacantie een mooi cabrio met hardtop, zoals een

Renault Megane CC.

Volgens mij blijf ik dan nog netjes onder de 100K. Maar ik heb ook een erg saai lijstje vergeleken met de meesten hier ;)

Dus... geld zat voor een leuke racemonster. Zo'n

Lotus Exige

zie ik dan wel zitten :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Heuving
  • Laatst online: 10-09 13:12
King_Louie schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:22:
[...]

Ja, die Veyron is maar een suf wagentje.

En kijk anders naar de Phaeton, daarmee laat VW zien dat ze toch echt wel wat in huis hebben.
Daarmee laat Volkswagen zien hoe goed ze een A8 een VW badge kunnen geven.... :>

Veyron is gewoon 1 dikke bak. De duurste productie auto is gewoon cool.

• nero355

nero355

the raptor schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:43:
Daarmee laat Volkswagen zien hoe goed ze een A8 een VW badge kunnen geven.... :>
IMHO is dat met alle modellen zowat zo :X
Veyron is gewoon 1 dikke bak. De duurste productie auto is gewoon cool.
Eerlijk gezegd vraag ik me dat nog maar af ... wat hebben vroeger de Ferrari F50 en de Mercedes CLK-GTR gekost eigenlijk ?? Of de McLaren F1 ??

• Victor
  • Niet online
the raptor schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:43:
[...]

De Phaeton was er naar mijn weten voor de nieuwe A8, als je die vergelijking probeert te maken.
nero355 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:39:
Eerlijk gezegd vraag ik me dat nog maar af ... wat hebben vroeger de Ferrari F50 en de Mercedes CLK-GTR gekost eigenlijk ?? Of de McLaren F1 ??
Nooit € 1.000.000,-. De McLaren kostte volgens mij ƒ 1.000.000,-.

Overigens kost het € 5.000.000,- om de Veyron te bouwen. Er wordt dus flink verlies gemaakt op iedere verkochte auto.

Verwijderd

een batavus kayenta van 1000 euro, en een leuk pc'tje om over het net te surfen

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

[afbeelding]

[afbeelding]

Mazda heeft mooi kleurtje, hebben m'n opa en oma ook (alleen dan de hatchback 2.0 wel een of andere sportievere uitvoering, ook S-VT ofzo als dat kan?) met erg sportief meubulair _o_

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
King_Louie schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 18:17:
[...]

De Phaeton was er naar mijn weten voor de nieuwe A8, als je die vergelijking probeert te maken.

[...]

Nooit € 1.000.000,-. De McLaren kostte volgens mij ƒ 1.000.000,-.

Overigens kost het € 5.000.000,- om de Veyron te bouwen. Er wordt dus flink verlies gemaakt op iedere verkochte auto.
Volgens mij koste de McLaren f1 iets van fl. 2.500 000 helemaal zeker weten doe ik dit niet maar er staat me iets van bij

Edit: Volgens wikepedia was de standaard $ 1.000 000, de werkelijke verkoopprijs lag rond de $1.250 000. Boven de €1.000 000 zelfs dus

Maar goed dan krijgen we natuurlijk weer te maken met inflatie ed... (te erg offtopic allemaal)

[ Voor 17% gewijzigd door Dick op 13-09-2006 23:50 ]

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:35

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Een Ford rs200
de enige auto die niet mocht racen omdat ie te snel was...

prijs op aanvraag vrees ik...

Als deze in m'n garage staat Mág er nix naast staan , omdat je er dan niet lekker omheen kan lopen :9~
Afbeeldingslocatie: http://www.autocollections.com/image/cars/1986%20ford%20rs%20200%20evo%20f.jpg

andere versies:
Afbeeldingslocatie: http://www.preromanbritain.com/gwem/martbean/rs200/boot.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.preromanbritain.com/gwem/martbean/rs200/rs200cc2.jpg

Specs:
Type: Ford-Cosworth BDT
Capacity: 1804cc
Bore/stroke: 86 x 77.6 mm
Compression ratio: 8.2:1 (nominal), plus turbocharging to 11.0 psi/0.75 Bar
Max power: 250 bhp(DIN)at 6500-7000 rpm
Max torque: 215 lbf.ft at 4500-5000 rpm
Specific output: 138.5 bhp per litre
Power/weight ratio: 211.8 bhp/tonne
Cylinders: four, in-line, longitudinally-mounted
Cylinder head: cast aluminium
Block: cast aluminium
Valve gear: four valves per cylinder, operated by twin overhead camshafts via inverted bucket-type appets
Fuel and ignition: Ford fuel injection, with Ford EEC-lV engine management system, Garrett AiResearch TO3/4 turbocharger and charge air intercooling
Installation: mid-engine, longitudinally-mounted

PERFORMACE & ECONOMY
250 bhp & (450 bhp 'works' rally car) & [550 bhp Evo car]
Max speed: 140 mph approx (N/A) [185 mph est]
0-60 mph: 6.1 secs (2.8 secs) [3.06 secs]
0-100 mph: 17.0 secs(7.3 secs) [6.9 secs]
Standing 1/4-mile: 15.0 secs (11.4 secs) [10.9 secs]
Note: RS200 current Guiness Book of Records record-holder for world's fastest production' car, beating the McLaren F1
Fuel consumption: typically 15-20 mpg (N/A) [N/A]

er is zelfs een versie gekomen met 650PK, die in 2,1 sec naar de 100 gaat; de ultieme droom lijkt me zo
http://www.autoblog.com/2...0-evo-pops-up-in-classif/

http://www.preromanbritai...artbean/rs200/history.htm
http://www.autocollection...ion=details&tab=inventory

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Wok
  • Laatst online: 12:33

Wok

Dakloos...

Bruut geval was dat inderdaad. :o Die EVO met 650PK was echter zo ziekelijk opgefokt dat het blok elke 15000 km (!) gereviseerd moest worden :X

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• kwakke01

kwakke01

Wok schreef op donderdag 14 september 2006 @ 18:52:
Bruut geval was dat inderdaad. :o Die EVO met 650PK was echter zo ziekelijk opgefokt dat het blok elke 15000 km (!) gereviseerd moest worden :X
net zoals de huidige evo's (mitsu dan dus) overigens ! die gaan na de 7000 mile terug naar de garage, en lopen iets van 1 op drie dacht ik.
lekker snell airmiles sparen zo:+

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Nou ik weet wel wat :P

€ 250,000 = £ 159,300

Range Rover sport 4.4 V8 HSE £ 57,000

BMW Z4 M coupé £ 45,000

Audi S4 Avant £ 48,000

Voor de overige £ 9,300 kan ik dan een klusmini kopen :)

• nero355

nero355

kwakke01 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:52:
net zoals de huidige evo's (mitsu dan dus) overigens ! die gaan na de 7000 mile terug naar de garage, en lopen iets van 1 op drie dacht ik.
lekker snell airmiles sparen zo:+
Ik neem aan dat je de WRC uitvoering bedoelt :?

* nero355 nieuwsgierig is ...

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

nero355 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 09:32:
[...]

Ik neem aan dat je de WRC uitvoering bedoelt :?

* nero355 nieuwsgierig is ...
Nee... En zo weinig is dat niet... 7000 mile is ook 11,5k... Mijn auto moet ook gewoon elke 10000km een beurt...

[ Voor 25% gewijzigd door MikeyMan op 15-09-2006 09:38 ]

• nero355

nero355

MikeyMan schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 09:37:
Nee... En zo weinig is dat niet... 7000 mile is ook 11,5k... Mijn auto moet ook gewoon elke 10000km een beurt...
Nja beurt OK, maar zoals hij het heeft gepost staat er motor revisie elke 11.500 Km. :o

Leek me een beetje sterk ...

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 20:09:
een batavus kayenta van 1000 euro, en een leuk pc'tje om over het net te surfen
"Stel, je hebt een garage geheel naar eigen inzicht te vullen met vervoersmiddelen."

ik vraag me af met hoevel KM/h dat PCtje gaat ;) :p

• YellowCube
  • Laatst online: 21-11 16:16

YellowCube

Wait...what?

Jeep Wagoneer
Afbeeldingslocatie: http://www.1motormart.com/gallery/78jeep01.jpg
V8 5.7L
prijs: ronde 10.000 euro

Chevrolet El Camino SS:
Afbeeldingslocatie: http://www.stcharlescollectorcarauction.com/images/cars_el_camino_70_big.jpg
V8 7.4L
prijs: rond de 15.000 euro

Corvette Stingray (1966)
Afbeeldingslocatie: http://www.autoscape.com/chevrolet/106780a.jpg
V8 7L
prijs: afhankelijk van de staat zo'n 30.000 tot 35.000 euro

totaal: zo'n 60.000 euro. De rest gaat op aan onderhoud en benzine :+

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• kwakke01

kwakke01

nero355 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 09:44:
[...]

Nja beurt OK, maar zoals hij het heeft gepost staat er motor revisie elke 11.500 Km. :o

Leek me een beetje sterk ...
hij moet zelfs elke 7000 mile km geserviced (=beurt) worden.. revisie hang met name af van de intensiteit van het gebruik :P

maar elke 7000 km is wel veel hoor, nieuwe auto's van nu gaan om de 20000km...

nog wat sites: (de evo staat ook in de wiki trouwens)

http://uk.cars.yahoo.com/...ars/mitsubishi-evolution/

http://www.autosite.com/c...ex.cfm/article_id_int/559

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:19
hmm, ik denk erg veel Dafjes en oude Volvo's

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 16:50

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Skuzz schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:31:
hmm, ik denk erg veel Dafjes en oude Volvo's
Ik zou gewoon een Volvo 164 kopen, m'n DAF 66 1300 Marathon sedan helemaal opknappen en de rest sparen :D

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

• surfpunk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05-2021

surfpunk

*apple macBook*

Vrouwlief kan ik wel blij maken met een:
Subaru Impreza Plus 2.5 WRX AWD (€ 34.785) Of een Mini Cooper S met dakvlag.

En zelf lijkt me dit wel wat:
Audi allroad quattro ® Avant 5-drs 2.7 TDI 132 kW/180 pk quattro® tiptronic (pm € 95.000)
(leuk voor naar de wintersport enzo)

tja... een:
Citroën CX (rond de € 10-15k) of een Citroën Mehari, een '72 911??... jabbaa-jabbaa!

In ieder geval zou ik geld overhouden voor een goede ATB (voorkeur > Koga of iets dergelijks van max € 2k) en een fiets voor naar mijn werk (€ 1k)

hmm.. BM-ertje erbij of toch een goede wakeboardboot van wat er overblijft???

Trouwens, zo'n 3deurs range rover is ook wel leuk....

Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...

• rapture
  • Laatst online: 13:54

rapture

Zelfs daar netwerken?

Hoeveel kost dit?
Afbeeldingslocatie: http://www.army-technology.com/projects/centauro/images/centauro7.jpg
B1 Centauro is een pantservoertuig met wielen, 105mm/52 kanon en 2 machinegeweren. Dit 25 ton wegend voertuig wordt gemotoriseerd met 512pk en topsnelheid van 110km/h, het lijkt mij opfokbaar.

Er is ook een variant met 120mm/45 kanon beschikbaar.

Er is tegenwoordig toch beetje pantser nodig om veilig rond te rijden? Je weet wel, die Nederland-tegen-terrorisme-campagnes.
http://www.nederlandtegenterrorisme.nl/mpg/versie%20a.mpg
http://www.nederlandtegenterrorisme.nl/mpg/versie%20b.mpg
http://www.nederlandtegenterrorisme.nl/mpg/versie%20c.mpg
Terrorismebestrijding, schieten we door?

Machinegeweren om potentiële zelfmoordterroristen neer te maaien en het kanon om potentiële bomauto's van de baan te blazen? ;)

Na opzoekingen vind ik cijfers die 10x boven het budget liggen, dan maar tweedehandse Russische oplossingen?

Afbeeldingslocatie: http://www.fas.org/man/dod-101/sys/land/row/btr-70-DNST9800552_JPG.jpg
BTR-80 is lichter bewapend, maar is erg handig in Zeeland. Gewoon door het water rijden als je vindt dat de bruggen en tunnels te ver ligt.

Je kent wel mensen die voor een SUV of een Hummer kiezen om veilig door de straten te cruisen, ze kunnen probleemloos Alto's, Polo's, Twingo's,... van de baan rammen. Waarom niet ineens materiaal voor het echte werk in huis halen?

[ Voor 26% gewijzigd door rapture op 21-09-2006 11:22 ]

Verwijderd

Ik kies voor de mooiste sportwagen (uiteraard Ferrari) ooit.

Een 2de handsje dat bespaard behoorlijk.

Afbeeldingslocatie: http://i105.photobucket.com/albums/m202/Martijn89/115390210001.jpg

Kosten: € 108.750

Daarbij een (2de hands) Quattroporte voor de boodschapjes en de golftassen

Afbeeldingslocatie: http://i105.photobucket.com/albums/m202/Martijn89/115201783801.jpg

Kosten: € 127.500

Van de totaal prijs (€236250) praat ik €6.250 af. Zo houd ik €20.000 over voor mijn golf baan in de tuin 8)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 21:32 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste