Ssssttt.
owja logisch
Oeps.... lekker bezig vanavond
Edit:
Men lijstje op de vorige pagina aangepast, nu wel kloppend

Oeps.... lekker bezig vanavond
Edit:
Men lijstje op de vorige pagina aangepast, nu wel kloppend
[ Voor 39% gewijzigd door Joopieboy op 12-12-2006 19:23 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Vergeet die SLK350 en de Lotus Europa en pak voor 102k de SLK 55 AMG. Met de overgebleven 48 mille kun je precies een Lotus Elise S halenJoopieboy schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 18:17:
Lekker cruise bakkie voor als het mooi weer is:
Mercedes SLK350, 80.000
[afbeelding]
Edit:
Lekker scheurbakkie:
Lotus Europa S, 70.000
[afbeelding]
Net lijstje vind ik zelf. En dan de rest van het geld voor mijn rijbewijs, boetes, benzene etc...![]()
Ja och kan wel.Daniel schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:53:
[...]
Vergeet die SLK350 en de Lotus Europa en pak voor 102k de SLK 55 AMG. Met de overgebleven 48 mille kun je precies een Lotus Elise S halen
Maar ik wil een E serie voor de luxe, een mercedes SLK cabrio voor de fun en met het geld wat ik dan overhoud kan ik dan nog die leuke lotus europa s kopen. Dan heb ik 3 soorten auto`s. En wedden dat ik er dan nog heel veel plezier van heb. Dan hoef ik niet persee 2 dure of 2 dure en 1 goedkopere. Dus dan heb ik 3 verschillende bijna even dure auto`s. Dan heb ik die 2,5 ton bijna eerlijk verdeelt over 3 auto`s Lijkt mij wel leuker en dan kan je nog eens afwisselen.
[ Voor 7% gewijzigd door Joopieboy op 12-12-2006 19:59 ]
Hmm, heb ik het gisteren toch verkeerd gezien. Heb ook niet echt op zitten letten.Lostcuban schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 18:34:
[...]
De Ferrari uit Goldeneye is een F355 F1 Spider ipv de door jou genoemde F348 TS
Maar in ieder geval, het idee is duidelijk
/Late reactie :

Verder is imho het enige fatsoenlijke wat bij Mercedes gemaakt is de CLK GTR Met zijn mini ruimtes voor je ultra kleine tasjes met druiven erin ofzo die de rit naar huis niet halen
En waarom de F355 mooi is : Ik heb mijn nickname erop gebaseerd
Dat zeiden ze ook van de McLaren F1 toendertijd : Zou het aan het merk liggenbolleh schreef op zondag 19 november 2006 @ 12:39:maargoed de SLR is uniek in de zin dat het een supercar is, maar dat hij in feite zo praktisch is dat je hem dagelijks zou kunnen gebruiken.
Verder is imho het enige fatsoenlijke wat bij Mercedes gemaakt is de CLK GTR Met zijn mini ruimtes voor je ultra kleine tasjes met druiven erin ofzo die de rit naar huis niet halen
En waarom de F355 mooi is : Ik heb mijn nickname erop gebaseerd
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
2nd that! Imho de mooiste auto dit op dit moment te koop is.. En dat geluidAnoniem: 93354 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:09:
Ferrari F430
Het geld wat je overhoud is net genoeg om hem 6 maanden rijdend te houden
Reed laatst op de snelweg op de linker baan achter een F430, voor de F430 reed nog een andere auto. Toen die auto naar rechts ging trok ie 'm ff vol open (ik raampje open)... kippevel
Kon hem trouwens niet echt bijhouden..
Dussuuh, ik geef m'n €250K uit aan de F430, in 't rood, zoals het hoort.

Die F430... die heeft zo'n ultrastoere achterkant en een enorm suffe smlileyvoorkant... past IMO niet bij elkaar 
Hoewel een F430 Spider in het zwart dan wel weer lekker is
Hoewel een F430 Spider in het zwart dan wel weer lekker is
Zoals iedere Ferrari hoort een F430 geel te zijnTHIJZEL schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 01:28:
[...]
2nd that! Imho de mooiste auto dit op dit moment te koop is.. En dat geluid![]()
Reed laatst op de snelweg op de linker baan achter een F430, voor de F430 reed nog een andere auto. Toen die auto naar rechts ging trok ie 'm ff vol open (ik raampje open)... kippevel![]()
![]()
![]()
Kon hem trouwens niet echt bijhouden..
Dussuuh, ik geef m'n €250K uit aan de F430, in 't rood, zoals het hoord.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wou ik net zeggen.Wimo. schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:43:
[...]
Zoals iedere Ferrari hoort een F430 geel te zijn
Een Alfa hoort juist rood te zijn.
Rood oftewel Rosso corsa is de nationale race kleur van Italie, al was Alfa een van de eerste, Ferrari heeft rood altijd hoog! ( F1 ) in het vaandel gehouden... Hoe jammer ook, ik kan niet zeggen dat in "racing" oogpunt Alfa nog iets opzienbarends heeft laten zien de laatste jaren.
[ Voor 23% gewijzigd door Vandread op 15-12-2006 10:47 ]
Ok, de enceclopedie kan weer de kast in, dankuwelVandread schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:45:
Rood oftewel Rosso corsa is de nationale race kleur van Italie, al was Alfa een van de eerste, Ferrari heeft rood altijd hoog! ( F1 ) in het vaandel gehouden... Hoe jammer ook, ik kan niet zeggen dat in "racing" oogpunt Alfa nog iets opzienbarends heeft laten zien de laatste jaren.
Maar ik vind persoonlijk de ferrari in het rood het mooist!
En de voorkant kon wat strenger maar t ziet er echt schitterend uit!
En niet te vergeten dat Ferrari zijn race carrière bij alfa is begonnen als hun race afdeling.Vandread schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:45:
Wel jammer natuurlijk dat het eigenlijk allemaal 1 pot nat is in italie tegenwoordig, want omdat Alfa van Fiat is en Maserati natuurlijk ook sportieve auto's maakt zal je niet meer echt een uber sportieve Alfa zien 
( rood it is voor mij dus
) en dan het liefst een 355 en een 430
(en een 288 GTO en een 360 CS omdat het gewoon een snoeiharde pure racebak is en dan toch maar ook een Enzo omdat het zo'n bizare machine is
, zit ik al over het budget gheghe)
Hej je bent Ferrari freak of je bent het nietJoopieboy schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:52:
Ok, de enceclopedie kan weer de kast in, dankuwel

Haha, ik ben best wel een ferrari freak. Vanaf vroeger al heel zuinig geweest op een testarossa schaalmodel. Ziet er nog super uit en is de engiste waar ik zuinig op ben geweest.Vandread schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:41:
knip
[...]
Hej je bent Ferrari freak of je bent het niet( rood it is voor mij dus
) en dan het liefst een 355 en een 430
(en een 288 GTO en een 360 CS omdat het gewoon een snoeiharde pure racebak is en dan toch maar ook een Enzo omdat het zo'n bizare machine is
, zit ik al over het budget gheghe)
Later zijn er nog een paar andere schaalmodellen bij gekomen en nu achtergronden en filmpjes van ferrari. Maar ik ben wel een echte ferrari fan. Maar mercedes is ook wel mijn merk. Maar iig, de Enzo is bruut, maar die f430 is een beetje te soft vind ik. Dan maar wat ouder maar de 355 is idd ,wat ik vind, de mooiste. Strakke sportieve looks, lekker laag en breed. Goed gebouwd, dikke motor en een heerlijk geluid..
Snap niet dat je de voorkant van de F430 te soft vindt, ik vind hem juist erg strak.
En niet over Alfa's beginnen als we het over Ferrari hebben, je bederft m'n eetlust
(nofi)
Overige auto's die ik ook in m'n garage zou hebben bij een groter budget:
- Audi RS4 avant - dagelijkse auto
- Lotus exeige S - heerlijk scheurbakkie
- Audi A8 4.2L tdi Lang - voor de wintersport, in 5u naar oostenrijk
op één tank. Daarnaast zonder kettingen die besneeuwde helling op cruisen.
En niet over Alfa's beginnen als we het over Ferrari hebben, je bederft m'n eetlust
Overige auto's die ik ook in m'n garage zou hebben bij een groter budget:
- Audi RS4 avant - dagelijkse auto
- Lotus exeige S - heerlijk scheurbakkie
- Audi A8 4.2L tdi Lang - voor de wintersport, in 5u naar oostenrijk
Vandread schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:41:
Wel jammer natuurlijk dat het eigenlijk allemaal 1 pot nat is in italie tegenwoordig, want omdat Alfa van Fiat is en Maserati natuurlijk ook sportieve auto's maakt zal je niet meer echt een uber sportieve Alfa zien

Uber sportief genoeg?
ter vergelijking:
Ferrari 599 GTB 2,7kgr/hp
Ferrari F430 3kgr/hp
Alfa 8C Competizione 3kgr/hp
Ferrari F430 Spider 3,1kgr/hp
Ferrari 612 Scaglietti 3,4kgr/hp
Maserati Gransport 4,2kgr/hp
Maserati Coupe 4,3kgr/hp
Maserati Gransport Spyder 4,3kgr/nm
Ferrari 599 GTB 2,8kgr/nm
Alfa Romeo 8C Competizione 2,9kgr/nm
Ferrari F430 3,1kgr/nm
Ferrari 612 Scaglietti 3,1kgr/nm
Ferrari F430 Spider 3,3kgr/nm
Maserati Gransport 3,7kgr/nm
Maserati Coupe 3,7kgr/nm
Maserati Gransport Spyder 3,8kgr/nm

THIJZEL, negeer deze post maar, anders ga je straks kosten.
[ Voor 3% gewijzigd door FMS op 15-12-2006 13:18 ]
Auto's:
Aston Martin V8 Vantage € 146,700
Hummer H2 6.0 V8 2005 € 103,900
Aston Martin V8 Vantage € 146,700
Hummer H2 6.0 V8 2005 € 103,900
[ Voor 48% gewijzigd door robvanderaart op 15-12-2006 13:33 ]
Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats
Omdat ie me enorm hier aan doet denken:THIJZEL schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:00:
Snap niet dat je de voorkant van de F430 te soft vindt, ik vind hem juist erg strak.

Zit je wel RUIM over budget hae
Ohja dat ding komt toch wel uit *wellesnieteswelles* echter een F430 kan je gewoon kopen
een 8C zijn te veel kopers voor te weinig auto's 
En mooi he zo'n blok wat ook in toekomstigge Ferrari's en Maserati's gaat zitten (en dan natuurlijk via Maserati naar Ferrari iets meer vermogen gaat leveren
)
Technisch gezien word het wel een hele toffe auto, soort pilot op nieuwere technieken.

En mooi he zo'n blok wat ook in toekomstigge Ferrari's en Maserati's gaat zitten (en dan natuurlijk via Maserati naar Ferrari iets meer vermogen gaat leveren
Technisch gezien word het wel een hele toffe auto, soort pilot op nieuwere technieken.
SssstReinier schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:36:
[...]
Omdat ie me enorm hier aan doet denken:
[...]
Zit je wel RUIM over budget hae
Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats
Het ging er niet om of jij zo'n auto kan kopen of niet, maar of Alfa nog wel bevoegd was om concurrerende auto’s te bouwen die de strijd in zouden kunnen gaan met Maserati of Ferrari, nou wel dus hè. Tevens zal het niet ophouden bij de 8c, de opvolger van de 166 zal bijvoorbeeld een concurrent worden van de quattroporte.Vandread schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:40:
Ohja dat ding komt toch wel uit *wellesnieteswelles* echter een F430 kan je gewoon kopeneen 8C zijn te veel kopers voor te weinig auto's
En mooi he zo'n blok wat ook in toekomstigge Ferrari's en Maserati's gaat zitten (en dan natuurlijk via Maserati naar Ferrari iets meer vermogen gaat leveren)
Naar mijn idee zal de 8C ook geen directe concurrent van de F430 of de opvolger ervan worden. De 8C is meer gericht op de chique GT markt terwijl de ferrarri reeks de hardcore fanaten, playboy figuren en rijke tienermeisjes zal aanspreken
Eventjes mijn garage aangepast :

Volkswagen Phaeton Lang 6.0 W12 4Motion 4-zitter Highline
Ik heb hier in gezeten....en moet je zeggen, het is de volledige € 186.440 waard
maarja, dan heb ik nog 65.000 euro over....mwah, gooien we deze even er bij :

Mitsubishi Lancer Evolution VIII
kosten? mwah...nieuw € 50.999
Dus ik hou nog geld over voor wat extra's

Volkswagen Phaeton Lang 6.0 W12 4Motion 4-zitter Highline
Ik heb hier in gezeten....en moet je zeggen, het is de volledige € 186.440 waard
maarja, dan heb ik nog 65.000 euro over....mwah, gooien we deze even er bij :

Mitsubishi Lancer Evolution VIII
kosten? mwah...nieuw € 50.999
Dus ik hou nog geld over voor wat extra's
Wabbawabbawabbawabba
Kan ook moeilijk aangezien er weinig worden gebouwdFMS schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:00:
[...]
Naar mijn idee zal de 8C ook geen directe concurrent van de F430 of de opvolger ervan worden. De 8C is meer gericht op de chique GT markt terwijl de ferrarri reeks de hardcore fanaten, playboy figuren en rijke tienermeisjes zal aanspreken
Haha, maar alfa`s zijn nou niet echt wat je noemt sportieve bakkies, zijn gewoon burgerbakken. Veel mensen hebben er een omdat ze dan een "sportieve italiaan" hebben ofso. Bah.THIJZEL schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:00:
En niet over Alfa's beginnen als we het over Ferrari hebben, je bederft m'n eetlust(nofi)
Geef mij maar een echte, een ferrari!
Hahah, lol. Idd een echte ferrari kikker. Nu nog rood spuiten, lolReinier schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:36:
[...]
Omdat ie me enorm hier aan doet denken:
[afbeelding]
Ik heb trouwens wel es een stevig getuned Alfa GTA mogen meemaken met een soort race specs (uberuitlaatsysteempje, 6 cilinder met iets meer dan 300 pk, van die voorbandjes die 7000km mee gaan...en 1op4 rijd
) en daar kwam wel practisch een soort Ferrari geluid uit
echt bizar brute bak
Dat heet geen ferrari geluid maar een sportalfa geluid. Ik denk dat jij nooit een echte ferrari heb gehoordVandread schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:02:
Ik heb trouwens wel es een stevig getuned Alfa GTA mogen meemaken met een soort race specs (uberuitlaatsysteempje, 6 cilinder met iets meer dan 300 pk, van die voorbandjes die 7000km mee gaan...en 1op4 rijd) en daar kwam wel practisch een soort Ferrari geluid uit
echt bizar brute bak
Maar wel een leuke bak, zal wel behoorlijk rap zijn
Kssst ga jij je mond es spoelen jij wilt niet weten wat ik gehoord EN gereden hebt
Jammer dat zo'n nummerbord altijd op 'n vernoikte plaats wordt bevestigdTHIJZEL schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:06:
[afbeelding]
[afbeelding]
Stiekum vind ik het best een vette bak hoor

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ok, mond gespoelt, maar wat heb jij dan tenet gereden en gehoord?Vandread schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:58:
Kssst ga jij je mond es spoelen jij wilt niet weten wat ik gehoord EN gereden hebt