Stel, je hebt een garage geheel naar eigen inzicht te vullen met vervoersmiddelen. Je budget hiervoor is €250.000,-. Hoe zou jij dit doen? Vertel er ook bij waarom je ergens voor kiest.
Laten we afspreken dat we voor autoprijzen de Autoweek Carbase gebruiken, en voor motoren dit document van Promotor (als iemand een betere prijslijst heeft, hoor ik dat graag).
Goed, ik zal beginnen.
Motoren:
Ducati ST4S ABS (Monster) €15.995,-
De Duc Monster is een echte gooi en smijt fiets, geweldig voor het betere bochtenwerk. Alleen minder comfortabel op hogere snelheden vanwege het gebrek aan windbescherming.
Honda CBR 1100XX Super Blackbird €14.490,-
Jarenlang de toonaangevende motor in de snelste klasse. Waar het op de Duc wat oncomfortabel zal worden op hogere snelheden, begint hier het feest pas.
KTM 300 EXC €8098,-
Om het budget te vullen en lekker in het terrein te crossen
Auto's:
Audi RS4 Avant 4.2 FSI quattro € 109.540,-
De gezinswagen
Buitengewoon praktisch, zo'n station. 
Subaru Impreza 2.5 WRX STi AWD € 51.785,-
De jongensdroom. Auto die ik al jaren op mijn wish-list heb staan. Ik vermoed dat ie daar ook wel zal blijven staan.

Honda S2000 (cabrio) € 49.535,-
Een cabrio, met (niet uit eigen ervaring) geweldige rij-eigenschappen. Hier zal mijn vriendin erg blij mee zijn.
Totaal: € 241.345,-
van het resterende bedrag koop ik dan nog 2 fietsen ofzo.
Laten we afspreken dat we voor autoprijzen de Autoweek Carbase gebruiken, en voor motoren dit document van Promotor (als iemand een betere prijslijst heeft, hoor ik dat graag).
Goed, ik zal beginnen.
Motoren:
Ducati ST4S ABS (Monster) €15.995,-
De Duc Monster is een echte gooi en smijt fiets, geweldig voor het betere bochtenwerk. Alleen minder comfortabel op hogere snelheden vanwege het gebrek aan windbescherming.
Honda CBR 1100XX Super Blackbird €14.490,-
Jarenlang de toonaangevende motor in de snelste klasse. Waar het op de Duc wat oncomfortabel zal worden op hogere snelheden, begint hier het feest pas.
KTM 300 EXC €8098,-
Om het budget te vullen en lekker in het terrein te crossen
Auto's:
Audi RS4 Avant 4.2 FSI quattro € 109.540,-
De gezinswagen

Subaru Impreza 2.5 WRX STi AWD € 51.785,-
De jongensdroom. Auto die ik al jaren op mijn wish-list heb staan. Ik vermoed dat ie daar ook wel zal blijven staan.

Honda S2000 (cabrio) € 49.535,-
Een cabrio, met (niet uit eigen ervaring) geweldige rij-eigenschappen. Hier zal mijn vriendin erg blij mee zijn.
Totaal: € 241.345,-
van het resterende bedrag koop ik dan nog 2 fietsen ofzo.