[Verzamel] Mensen / portretten deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 15 ... 65 Laatste
Acties:
  • 594.951 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:44

Japie.G

Colour Classic

savale schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 23:52:
thnx: nog even iets heel anders: vond t vanaaf wel eens tijd dat mn vriendin op de foto moest :) (voor haar de 1e x) Geprobeerd om er een naturelle beauty shoot van te maken:

1:
[afbeelding]

2:
[afbeelding]

trouwens de hele woonkamer om moeten bouwen voor deze portretjes :')
Mooi hoor! Kun/wil je beschrijven hoe je setup was? En hoe je post processing gedaan hebt? Of ga ik dan te ver?

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de meeste fotos die ik hier voorbij zie komen van savale, GH, Nedra en Allstarted wel erg mooi.

Mijn nederige bijdrage:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3230/2985444287_6f14bd5892.jpg?v=0
Klikbaar

Dit is een fruitverkoper die op een kleine pasar in Jakarta zijn fruit verkoopt.

Eigen kritiek, misschien had ik de foto iets moeten kroppen aan de bovenkant en had eventueel een zwart wit versie beter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:04
Denk eerder verder door je knieën.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de details op de grond wel wat toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparkOne
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09 14:30
thnx: nog even iets heel anders: vond t vanaaf wel eens tijd dat mn vriendin op de foto moest :) (voor haar de 1e x) Geprobeerd om er een naturelle beauty shoot van te maken:

1:
[afbeelding]

2:
[afbeelding]

Erg mooie gedaan, sommige elementen heb je niet in de hand, gelukkig geen stukje stoel of tafel te zien :)
Toning is erg goed, crop had misschien iets anders gekunt.

Canon EOS 5Dm4 | 24-70L | Segway E125S Blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online

1:
[afbeelding]

2:
[afbeelding]

Weer erg mooi belicht, dat doe je altijd heel goed vind ik, maar bij die eerste foto heeft ze wel een flinke deuk op d'r rug, staat niet erg charmant als je het mij vraagt :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-10 10:00
Nee, ik had hier graag nog even mn reflectiescherm voor gebruikt om dat te fixen, maar die was al in gebruik als achtergrond... (veel te klein overigens).

Setup was trouwens zo:

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2zoxapu.jpg

In de nabewerking niet zo veel gedaan, wat huid oneffenheden weg enzo.

[ Voor 32% gewijzigd door savale op 31-10-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Afbeeldingslocatie: http://www.cepstudios.com/galleries/portraiture/01-Portrait-Model-Bette-Styliste-Samira_Bacademy.jpg

* Timo vind het perspectief erg leuk, heel erg plat, maar lijkt toch driedimensionaal :P

[ Voor 28% gewijzigd door Timo op 31-10-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

/me Paul vind het raar dat Timo in derde persoon praat maar zou graag een grotere versie zien

Erg gave foto Simon, ik hou wel van het harde contrast en de zachte blik van de jongen. Alleen de persoon rechts in beeld is wat storend.

[ Voor 41% gewijzigd door pauldegroot op 31-10-2008 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
@Timo: Compositie is erg mooi en de kleur komt goed over, echter ik vind juist de achtergrond iets te druk en qua belichting misschien net iets te licht.

@Simon: erg mooie plaat, juist het z/w komt erg goed uit met deze foto.

@hankie010: boven croppen kan, maar juist de foto wat hoger nemen (dus minder grond, meer ruimte boven) zou de foto ook goed hebben gedaan denk ik.

@savale: erg mooie foto's geworden! Je bent aardig op de rit met belichting zie ik zo. Ik vind het altijd fijn om naar jouw platen te kijken.

@allstarted1: Tja, wat kan ik nog toevoegen? De dame heeft soieso al een super shirt aan (:P), z/w vind ik mooi uitkomen. (is dat station blaak?)

Mijn neefje Thom die trompet aan het spelen is. Met achtergrond begeleiding op CD en een boekje op zijn schoot (hence the look), klonk het erg leuk!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=142412&format=full&ext=.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Zat te twijfelen waar ik 'm zou posten. Toch maar hier.

Vind het wel mooi dat de 'echte wereld' aan de rechterkant door het raamkozijn wordt gescheiden met de 'fictieve wereld' aan de linkerkant.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3229/2990308336_f41aee8766.jpg

@ boven, je foto werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

sOid:

echt episch, haha! Hier krijg ik een glimlach van.

Echt jammer dat de vrouw afgesneden is bij haar hoofd en rechterarm! Verder een super moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Hijs wel bikkelsgeel hé.. en je recovery werkte niet lekker denk ik.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
pauldegroot schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:29:
sOid:

echt episch, haha! Hier krijg ik een glimlach van.

Echt jammer dat de vrouw afgesneden is bij haar hoofd en rechterarm! Verder een super moment!
Mooi dat ik niet de enige ben ;) Vind dat afgesneden persoonlijk niet erg.
simon schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:35:
Hijs wel bikkelsgeel hé.. en je recovery werkte niet lekker denk ik.
Komt deels door de witbalans. Was een mix van verschillende soorten licht waardoor witbalans erg irritant was.

Verder heb je wel vaker opmerkingen over 'doorgeschoten kleuren' van mijn foto's. Ik zou graag weten of anderen dit ook hebben want ik ervaar deze niet als extreem geel, eigenlijk als 'precies goed'.

En dat terwijl ik m'n monitor (Dell met S-IPS paneel) heb gekalibreerd met een Spyder 3 Pro. Misschien staat mijn brightness wat te hoog?

Ik merk overigens wel dat kleuren altijd wat verzadigder worden als ik ze exporteer naar sRGB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

Sharky

Skamn Dippy!

Hij is misschien wel wat warm maar niet onnatuurlijk en het zou er best zo uitgezien kunnen hebben daar. Het valt mij in ieder geval niet op. (op een cheapass Benq schermpje op het werk)

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:12

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

geel valt hier ook mee, niet onnatuurlijk geel, hoewel de foto wel gelig is natuurlijk. Maar idd, het zou er best zo uit gezien kunnen hebben.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Nomad wel een gekalibreerde monitor neem ik aan?

Thanks iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

sOid schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:06:
Nomad wel een gekalibreerde monitor neem ik aan?

Thanks iig :)
ja en nee. Niet heel recentelijk gebeurd, maar het scherm zit er zeker niet ver naast.

[ Voor 4% gewijzigd door Nomad op 01-11-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Thnx Niky, dan nog maar eentje van mij ;)

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2ltrixe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkooij
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 09:21

djkooij

voorheen Facemodder

@savale: minpuntje vind ik de losse haren en de nog zichtbare in/afdruk van haar bh bandje op de linkerschouder. Erg positief vind ik persoonlijk de nog zichtbare huidstructuur. Het stoort me niet dat de achtergrond niet egaal belicht is, al had de linker bovenhoek wel wat meer licht mogen vangen imho.
Al met al vind ik het een zeer geslaagde plaat en een aanvulling voor dit topic.

fotospul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caddy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:41

Caddy

Press start to shutdown

Deze gemaakt in Jaipur tijdens mijn rondreis door India.
Foto is niet bewerkt of gecropt

Afbeeldingslocatie: http://homepages.fcj.hu.nl/1539138/IMG_0240.jpg
Sluitertijd:1/200 sec, diafragma: 5.6, Focus: 123mm

[ Voor 17% gewijzigd door Caddy op 01-11-2008 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:10
Hier een bijdrage van mij, compositie is mischien niet heel bijzonder maar vond hem door de blik en de belichting wel mooi gelukt

Afbeeldingslocatie: http://94.100.114.17/398750001-398800000/398772501-398772600/398772526_6_WriZ.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkooij

djkooij

voorheen Facemodder

Valt me echt negatief op dat mensen hier posten zonder commentaar te leveren op foto's van anderen. Zelf kun je dan ook niet veel commentaar verwachten, wel?

fotospul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar
  • Laatst online: 01:22

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

djkooij schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:53:
Valt me echt negatief op dat mensen hier posten zonder commentaar te leveren op foto's van anderen. Zelf kun je dan ook niet veel commentaar verwachten, wel?
:^

ik post dan wel geen foto, maar even een rondje commentaar met verbeter punten. Ik ben hier niet zo goed in maar ik merk dat ik zelf ook betere foto's maak alleen al door het lezen van commentaar van anderen. dus het is erg belangrijk deze te ontvangen en daarom deel ik ook uit. :
@Savale
Zelf moet ik goed zoeken naar de bh bandje afdruk. wel ben ik het eens met het haar verhaal, maar de belichting en blik van het model zijn mijn inziens prima.

@ caddy.
Dit soort foto's vind ik lastig te beoordelen. Je ziet een door de zon verouderd vrouwtje, welke nogal scheel kijkt. Mischien was een andere compositie daarom beter geweest. Zowiezo is het onderwerp een beetje statisch voor wat je uit wilt beelden. Als het vrouwtje achter een mand met fruit op een markt stond of op een krukje zat met een Kamer te huur bord, waren de ogen misschien minder snel opgevallen. Ook zou ik hem niet recht van voren geschoten hebben vanwege de ogen.

@zipper,

Wat is hier speciaal aan? ik zie een soort van webcam compositie met een klein scherpte diepte, waardoor de licht slinger op de achtergrond eerder halo's lijken dan gloeilampen. Lijkt of je de nadruk hebt willen leggen op de piercing, maar dit komt er niet echt uit.

No flames intended, gewoon mijn visie op de foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djkooij schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:53:
Ik vind dit ook erg jammer.. er word weinig commentaar gegeven in bijna alle post...

Savalle. Mooie foto, wat eerder gezegd is, jammer van het haar verder dan dat. Goed bezig!

Caddy. Opzich geen slechte foto maar ik denk dat deze in het zwart wit beter tot zijn recht komt.

Zipper. Heb je hier een groothoeklens voor gebruikt? Wat jij zegt ik vind de belichting zelf ook goed, de huidskleur komt mooi terug in de foto maar verder dan dat vind ik hem niet zo heel spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Topicstarter
Mijn eigen bijdrage ook weer eens :)

Afbeeldingslocatie: http://fotoremy.nl/2008/DSC_0129s.jpg

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm.. jammer ik had gehoopt dat we allemaal spontaan commentaar zouden geven op elk anders fotos.... een man mag dromen....

Ik vind dat een hoop te belichte en te donkere plekken op de foto zijn, ik denk niet dat dat de bedoeling geweest kan zijn?
Dat maakt het voor mij een niet zo erg mooie foto maar ik denk dat dit door de na bewerking is gekomen? En niet zo zeer door de foto zelf?

Edit: Zal wel weer te donker zijn voor Windows gebruikers :(

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3015/3000883386_50b830b46f.jpg?v=0
Er mag op geklikt worden...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 23:14 . Reden: Zie Edit: ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:08:
[...]

Hmmm.. jammer ik had gehoopt dat we allemaal spontaan commentaar zouden geven op elk anders fotos.... een man mag dromen....
Zinloos zo'n opmerking: ik zal zeker ook spontaan commentaar geven op andermans foto's: echter wil ik die wel op m'n gemak bekijken voor ik goed commentaar kan geven :) Dus dat komt heus wel goed
Ik vind dat een hoop te belichte en te donkere plekken op de foto zijn, ik denk niet dat dat de bedoeling geweest kan zijn?
Dat maakt het voor mij een niet zo erg mooie foto maar ik denk dat dit door de na bewerking is gekomen? En niet zo zeer door de foto zelf?
In de nabewerking is het contrast inderdaad wat harder gemaakt, dat klopt :)
[afbeelding]
Er mag op geklikt worden...
Ziet er goed uit - de witte sportschoenen knallen er lekker uit! Het gezicht van de man is ook erg sprekend.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
zit een dikke bloom oid over Remy.. ook zijn de huidskleuren wat rood, maar dat kan ook aan mijn macbook liggen.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkooij

djkooij

voorheen Facemodder

@remy: Vind het wel mooi portret eigenlijk. Je bent wel aardig aan het bewerken geweest en ik weet niet of ik dat persoonlijk wel geslaagd vind. Eigenlijk net "te" voor mijn smaak. Zoals Simon aangeeft zit er wel een rood zweem over je plaat. Zie bijv. de room divider, die is niet wit meer maar licht roze.

@hankie010: Hoezo te donker? Ja, hij is donker maar het past hier wel, vind het een vette plaat.

fotospul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remy schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:13:
[...]
Zinloos zo'n opmerking: ik zal zeker ook spontaan commentaar geven op andermans foto's: echter wil ik die wel op m'n gemak bekijken voor ik goed commentaar kan geven :) Dus dat komt heus wel goed
[...]
In de nabewerking is het contrast inderdaad wat harder gemaakt, dat klopt :)

[...]

Ziet er goed uit - de witte sportschoenen knallen er lekker uit! Het gezicht van de man is ook erg sprekend.
Hoezo zinloos? Er zijn er zat die geen commentaar/kritiek geven op andermans fotos.. maar ik zag later pas dat jij een admin bent O-)

Ik vind het contrast van de nabewerking een beetje te veel voor mijn smaak als ik eerlijk ben.

Verder bedankt voor het commentaar op mijn foto ook @ djkooij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caddy

Caddy

Press start to shutdown

Meulugar schreef op maandag 03 november 2008 @ 20:26:
@ caddy.
Dit soort foto's vind ik lastig te beoordelen. Je ziet een door de zon verouderd vrouwtje, welke nogal scheel kijkt. Mischien was een andere compositie daarom beter geweest. Zowiezo is het onderwerp een beetje statisch voor wat je uit wilt beelden. Als het vrouwtje achter een mand met fruit op een markt stond of op een krukje zat met een Kamer te huur bord, waren de ogen misschien minder snel opgevallen. Ook zou ik hem niet recht van voren geschoten hebben vanwege de ogen.

No flames intended, gewoon mijn visie op de foto's
Bedankt voor je mening. Ik vind juist dat de vrouw een mooi gezicht heeft en met de felle kleuren de foto juist erg spreekt. Ineens kreeg ik een kans om haar gezicht goed te fotograferen en de eerste afdruk was gelijk wel een goed resultaat. Foto is idd niet erg technisch of artistiek maar ik vind wel dat ie een plek verdient in dit topic. Hieronder een foto van dezelfde vrouw. Misschien spreekt jou dat wat meer aan. ( Deze foto heb ik net een beetje bewerkt )

Afbeeldingslocatie: http://homepages.fcj.hu.nl/1539138/IMG_0239.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Ik vind 'm ruimtelijk niet helemaal netjes.. De vrouw staat centraal, maar loopt naar rechts.

Jaipur e.o.?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij mijn bijdrage

Afbeeldingslocatie: http://www.rnweddingservice.nl/Dinesh/DSCF3999.jpg-for-web-LARGE.jpg

Wil me meer gaan vediepen in portret- en modelfotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caddy

Caddy

Press start to shutdown

simon schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:46:
Ik vind 'm ruimtelijk niet helemaal netjes.. De vrouw staat centraal, maar loopt naar rechts.

Jaipur e.o.?
Yep goed gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simon schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:46:
Hier sluit ik mij bij aan, een beetje jammer wel want voor de rest vind ik de foto qua kleur en compositie gewoon mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 20:05

Deathchant

Don't intend. Do!

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 18:10:
Hierbij mijn bijdrage

[afbeelding]

Ik vind de foto niet echt prettig kijken. Ik kan niet echt in haar blik kijken zeg maar. Ik vind de ogen van haar een beetje TE belicht en niet scherp genoeg. bovendien vind ik em te hard geflitst

[ Voor 3% gewijzigd door Deathchant op 05-11-2008 15:38 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 18:10:
Hierbij mijn bijdrage

[afbeelding]

Probeer hem wat te retoucheren.. ik weet niet of het een schaduw is of gewoon een donkere plek maar het lijkt een beetje of ze een snor heeft. Wat haar niet echt siert want voor de rest is het een mooie meid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Tip: probeer ook wat meer schaduwen te creeeren, dat geeft wat diepte: Nu lijkt haar gezicht nogal plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie goede reacties. Kan ik zeker wat mee :)
Zoals al gezegd, de foto is inderdaad iets te hard geflits.

Hoe zou ik ervoor kunnen zorgen dat het gezicht wat meer schaduw krijgt?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 00:41:
Bedankt voor jullie goede reacties. Kan ik zeker wat mee :)
Zoals al gezegd, de foto is inderdaad iets te hard geflits.

Hoe zou ik ervoor kunnen zorgen dat het gezicht wat meer schaduw krijgt?
offcamera flitsen vanuit een andere hoek dan de camera zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
of on camera en dan je flits bouncen via een muur of plafond bijvoorbeeld. Of de juiste balans tussen dag en flitslicht zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02 23:36
Zitten kloten met een collega + flitsers
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3073/3005466458_c70a3872d7.jpg?v=0

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3274/3004630175_e023e765dd.jpg?v=0

http://www.flickr.com/photos/uncleb0b/ voor meer
:)

[ Voor 3% gewijzigd door psilo op 06-11-2008 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Caddy

De vrouw steekt mooi af tegen de muur. Mooie kleuren. Zelf stoor ik me niet aan het feit dat de vrouw in het midden is gecomposeerd. Wat is dan het idee. Om rechts ruimte over te laten als ze naar rechts loopt?

@ Dines_SKR

Te fel belicht zou ik zo zeggen. Niet scherp genoeg. Wellicht handmatig scherp zetten, spelen met de f-waarde en een statief gebruiken (weet niet zeker of je dat hebt gedaan).

@ Psilo

Hele sfeervolle foto's. Topexemplaren. Genieten. Mag je roken in jouw studio? :+

----

Eentje uit mijn hand. Met omgevingslicht. Onervaren op het gebied van portretten vroeg ik mij af wat jullie ervan vinden. Omdat ik het zelf wel een mooie foto vind.

Afbeeldingslocatie: http://www.stefanvanderkamp.nl/tweakers/Guido-in-New-York-small.jpg
Click voor high ress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gave platen man! Hier houd ik van :)

Kun je ook vertellen hoe je dit belicht hebt?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02 23:36
Ik heb twee studioflitsers zonder softbox beide 45 graden achter het model gezet voor het 'haarlichtje' en een flitser met softbox hoog op statief schuin boven het model gezet. Daarna wat met de curves gespeeld in photoshop voor extra contrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
psilo schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:58:
Zitten kloten met een collega + flitsers
Tweede vind ik mooi al is hij wel erg krap gekaderd. Filmisch sfeertje en deed me denken aan Sin City. Rookeffect komt hier ook mooi uit en de compo en het contrast is sterk.
Eerste is te gelig voor mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
djengizz schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:55:
[...]

Tweede vind ik mooi al is hij wel erg krap gekaderd. Filmisch sfeertje en deed me denken aan Sin City. Rookeffect komt hier ook mooi uit en de compo en het contrast is sterk.
Eerste is te gelig voor mijn smaak.
Gelig vind ik juist wel mooi :)

Heb 'm toegevoegd aan favorieten op Flickr :p

Had je dit trouwens niet net zo goed met één flitser ipv 2 op de achtergrond kunnen doen?

[ Voor 10% gewijzigd door sOid op 06-11-2008 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf, er tof gedaan. Bij de eerste foto kreeg ik gelijk de woorden "Why so seriousss" in mijn gedachte. Ik zou zoiets ook wel graag willen schieten maar ik zag dat je hier een berg apparatuur voor gebruikt had, dit zou toevallig niet met een standaard flitser kunnen?

@Gangster: Mooie foto alleen die man op rechtsachter trekt wel een hoop aandacht...net iets te veel in mijn mening.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 13:13 . Reden: taalvout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3148/3008450027_fbb4e73d89.jpg?v=0
Klikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Prachtig Hankie010, wat een jochie! vind 't zwart wit ook lekker kijken.

Wat foto'tjes gemaakt van m'n vriendin, ben misschien van plan om er nog een testcase van te maken zodat ik er nog wat van kan leren :)

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3204/3009082650_8b917fd2ef.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! Dat ventje keek mij aan, net als alle andere mensen alsof ze nog nooit een buitenlander gezien hadden. Wat voor mij echt een hele apparte ervaring was toen ik daar zat. Desondanks waren al die mensen super vriendelijk tegen me.

Leuke foto, appart met dat haar op die manier. Ik zou gewoon een testcase neerzetten, niets mee te verliezen toch? Ik heb stiekem (snel) op je flickr gekeken en er zaten genoeg mooie fotos tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:53:
Bedankt! Dat ventje keek mij aan, net als alle andere mensen alsof ze nog nooit een buitenlander gezien hadden. Wat voor mij echt een hele apparte ervaring was toen ik daar zat. Desondanks waren al die mensen super vriendelijk tegen me.

Leuke foto, appart met dat haar op die manier. Ik zou gewoon een testcase neerzetten, niets mee te verliezen toch? Ik heb stiekem (snel) op je flickr gekeken en er zaten genoeg mooie fotos tussen!
Kan ik me voorstellen, erg leuk, tof dat je die ervaring zo hebt weten vast te leggen. En bedankt! De testcase is neergezet
@Psilo..zie ze nu pas, super heftig. Doet inderdaad een beetje denken aan Sin City zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Nedra schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:43:
Prachtig Hankie010, wat een jochie! vind 't zwart wit ook lekker kijken.

Wat foto'tjes gemaakt van m'n vriendin, ben misschien van plan om er nog een testcase van te maken zodat ik er nog wat van kan leren :)

[afbeelding]
edit: shit, geef reactie op verkeerde topic. Staat nu in het goede :P

[ Voor 29% gewijzigd door sOid op 07-11-2008 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
Thanks, dat is ook iets wat ik erg moeilijk vind maar wel van plan was, wou nog wat reacties van anderen pijlen om de selectie nog wat uit te dunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10 18:33
@ Spilo: vette shit, krijg er echt een wild-westen gevoel van!
@Gangster: jammer dat de hoed er links net niet helemaal op past, voor de rest mooi plaatje.
@Hankie010: wat kijkt ie boos :+ wat heb je met hem gedaan :+ wel leuk moment juist door de boze blik!
@Nedra, zeer apart dat haar idd, maar ik vind dit weer 1 van de mindere foto's (gezien de testcase), waarom? omdat hij toch te krap gekaderd is imo.

ok, nu weer eens wat input van mij, sommigen van een tijd geleden, maar ik heb toch besloten ze jullie te laten zien.

Roos, voor school :+
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3146/3022846444_9c7896740e.jpg
klopt hij is een klein beetje bewogen (A)

Edward, tijdens een avondje in de Bommel (stamcafe :P) gewoon zomaar een foto genomen, maar vond hem wel leuk geworden:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3277/3022846428_9d65b711e5_b.jpg
I know, 38 pixels te groot, maar anders werd hij zo klein

Een cellist die nog even iets aan het doorspelen was voor een concert van Ty in de grote kerk in Veere.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3154/3022846404_d81f7e7fe7_b.jpg

en als laatste een foto van één van de violisten die de solo speelden van een stuk (weet even niet meer welk stuk (A))
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3176/3022846406_f46bde35f8.jpg

groter staat op mijn Flickr: http://www.flickr.com/photos/25876145@N08/

graag reacties :)

[ Voor 1% gewijzigd door Amplified op 12-11-2008 15:32 . Reden: check images erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
@hankie010: mooie zwart/wit plaat
@nedra: door de wilde haren vind ik het hier wat rommelig worden (haren in het gezicht). Tevens zou ik proberen om de belichting wat spannender te krijgen

Foto van afgelopen zondag
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3199/3040993156_209c84c432_o.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door wisselwerking op 20-11-2008 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10 18:33
@ herrick: hmm ik weet het niet... sowieso heb ik het gevoel dat hij scheef staat, maar ik weet niet wat ik met de onderkant zou doen, ik vind het er namelijk niet echt goed bij passen, maar ik weet niet waardoor dat komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank|A
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-01-2013
Had hem al gezien, maar ik vind hem wel mooi. Lijkt net of ze over iets zit na te denken...eenzaam zeg maar. past de locatie goed bij.

Pentax k10d - Blog - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Even een schopje van het topic:

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/smyali.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04

Falcon10

Hit it i would !

Leuk kiekje Savale !

Hoe heb je die belicht, want dat is wel leuk gedaan.

Ik heb er echt niets op aan te merken, gewoon prachtige momentopname !

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:06

Fiber

Beaches are for storming.

Erg mooi! _/-\o_

Kan zo op een billboard voor Diesel of Raw Denim oid... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Recht uit een Levi's reclamebord geknipt, zou ik zeggen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Vind 'm wel aardig, maar een van je wat mindere foto's. De huid is imo ook té schoongepoetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
idd, pas je op met 't geblur

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Ik vind te zelf eigenlijk 1 van mn betere foto's. De huid lijkt toch nog wel wat te smooth ja. Ik heb er eigenlijk niet echt veel aan gesmooth behalve wat plekjes weggehealt... Maar ook daar misschien even mee oppassen.

edit: Het lijkt trouwens ook door het verkleinen nog erger te worden... Mjah nog even mee expirimenteren voordat ik de rest van de serie ga doen.

[ Voor 25% gewijzigd door savale op 17-11-2008 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Hij is idd wel erg glad getrokken, maar ik merk wel dat jij er qua compositie op vooruit gaat. In het begin moest je het voornamelijk hebben van je belichting en was de compositie nog wat braaf, maar dat wordt nu beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank|A
Erg mooi...dat witte plekje leid alleen wat af.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v345/chemicalpiet/IMGP7229k2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Ik vind echt al je foto's gewoon mooi! Ongelofelijk wat je met zulke 'goedkope' apparatuur kan bereiken. Inspireert me om zonder veel geld uit te geven ook eens op zoek te gaan naar een strobist setje. Eerst maar eens op jacht naar een stel goedkope flitsers! Ga zo door man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

savale schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:49:
Ik vind te zelf eigenlijk 1 van mn betere foto's. De huid lijkt toch nog wel wat te smooth ja. Ik heb er eigenlijk niet echt veel aan gesmooth behalve wat plekjes weggehealt... Maar ook daar misschien even mee oppassen.

edit: Het lijkt trouwens ook door het verkleinen nog erger te worden... Mjah nog even mee expirimenteren voordat ik de rest van de serie ga doen.
Hijs op zich best cool, maar vind 'm qua belichting een beetje plat... Wat meer contrast tussen licht en donker (zoals bij je andere foto's) had 'm mooier gemaakt denk ik :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Niet overdreven bijzonder, maar wilde hem wel graag even laten zien.

Afbeeldingslocatie: http://www.vanderkelen.nl/images/lana/lana03.jpg
Mijn nichtje Lana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 20:05

Deathchant

Don't intend. Do!

M a r c o schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 22:36:
Niet overdreven bijzonder, maar wilde hem wel graag even laten zien.
......foto.......
Mijn nichtje Lana.
Mooie foto!! en wat een snoepie :) Misschien kun je de haartjes IETS lichter maken? Met de nadruk op IETS, want anders wordt het een "andere" foto

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
alleen de haartjes? ik vind 't zo wel een erg duistere foto, teveel grijs in mijn ogen. Dan kan ie een stuk beter.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
ik zal vanavond nog wel eens opnieuw naar de zwart/wit conversie kijken. ligt eraan of ik nog tijd heb.
Het meisje op de foto ligt namelijk in het ziekenhuis wegens problemen met de voeding, dus waarschijnlijk zal ik vanavond even op bezoek gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Met de zwarte achtergrond blijft het een wat donkere foto.
Is de kleuren versie beter, of niet?

Afbeeldingslocatie: http://www.vanderkelen.nl/images/lana/lana04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Ik hoop niet dat dat haar echte kleur is. Het is nl. wel erg roze geworden.

@Frank. Mooie plaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
@Frank: mooi, maar wel erg veel te zien, vind het moeilijk waar ik moet kijken.

ennuh het babytje vind ik kleur mooier, maar net even te veel saturatie (of het rood wat minder)

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

savale schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:30:
@Frank: mooi, maar wel erg veel te zien, vind het moeilijk waar ik moet kijken.

ennuh het babytje vind ik kleur mooier, maar net even te veel saturatie (of het rood wat minder)
op mijn (gekalibreerde) monitor valt het roze nog wel mee hoor! Tikkie te veel denk ik, maar niet storend. Misschien lijkt de kleur ook zo door reflectie van het roze pakje!

• M a r c o
  • Niet online
Japie.G schreef op donderdag 20 november 2008 @ 07:12:
[...]
op mijn (gekalibreerde) monitor valt het roze nog wel mee hoor! Tikkie te veel denk ik, maar niet storend. Misschien lijkt de kleur ook zo door reflectie van het roze pakje!
Iets minder mag wel inderdaad. Maar ik ben het wel met Japie eens.
Op mijn monitor lijkt het niet zo overdreven. Maar het is ook 3 maanden geleden dat ik de spyder er nog eens aangehangen heb. Misschien nog maar eens opnieuw calibreren. En ik denk ook dat de felroze kleren er mee te maken hebben.

Maar de saturatie mag evengoed inderdaad best wat lager.

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-10 21:53

allstarted1

WTRFTS

Marco: idd, kindje is erg leuk...maar het is net een klein zuurstokje :)
calibreren dus :+

De z/w versie vind ik de ogen wat eng aan doen :+

Zelf vandaag een opdracht gedaan en met de 50mm rondgerend.
Ben alleen niet erg tevreden over de rand bovenin...krijg hem niet mooi egaal. Stukje ongeduld omdat ik vandaag weer veel gedaan heb.

Wel tevreden over de koude splittoning :)

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3003/3046292600_82818660aa.jpg?v=0

Denk dus dat er nog een versie 1.1 komt ;)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 12:41
Misschien hoort 't zo hoor maar ik vind de skintones niet geweldig en de rechterbovenhoek wat unrustig. Bij de schouder beneden is het of een tikkie overbelicht of dat komt ook door de processing. Blik en compositie vind ik wel erg goed. Hoe was 't origineel?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Verwijderd

allstarted1 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:55:
Marco: idd, kindje is erg leuk...maar het is net een klein zuurstokje :)
calibreren dus :+

De z/w versie vind ik de ogen wat eng aan doen :+

Zelf vandaag een opdracht gedaan en met de 50mm rondgerend.
Ben alleen niet erg tevreden over de rand bovenin...krijg hem niet mooi egaal. Stukje ongeduld omdat ik vandaag weer veel gedaan heb.

Wel tevreden over de koude splittoning :)

[afbeelding]

Denk dus dat er nog een versie 1.1 komt ;)
Vind de rand van de schouder een beetje gek, loopt ook een beetje over in de muur... Maar niet heel storend hoor :)

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-10 21:53

allstarted1

WTRFTS

Het origineel:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3221/3045598467_ef8a0490d0.jpg?v=0

Ik moet er echt even tijd aan besteden :) Schouderrand irriteert me een beetje idd en die rechterbovenhoek. De toning is precies zoals ik wilde :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 12:41
Ik snap wat je probeert te doen. Denk als je de schouder beter krijgt en (misschien) iets minder extreem op de skintones dat je dan goed zit.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• djkooij

djkooij

voorheen Facemodder

@allstarted1: Ik zie wel ontzettend veel vieze clonestamp/blur vlekken in je bewerking dus dat moet je m.i. nog even verbeteren. Mooie dame op prima foto, mits je de bewerking goed uitvoerd.

fotospul

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 09:35

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Probeersel van mijn hand.

Afbeeldingslocatie: http://various.viperweb.nl/graphics/forums/portret.jpg

*empty*

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Japie.G schreef op donderdag 20 november 2008 @ 07:12:
[...]

niet stom bedoeld maar misschien even kijken wanneer je voor het laatst gecalibreerd hebt dan en/of of dat wel goed gegaan is. Hij is mij echt te roze, zo ziet dat kindje er vast niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Nomad schreef op donderdag 20 november 2008 @ 21:17:
[...]

niet stom bedoeld maar misschien even kijken wanneer je voor het laatst gecalibreerd hebt dan en/of of dat wel goed gegaan is. Hij is mij echt te roze, zo ziet dat kindje er vast niet uit.
net opnieuw gekalibreerd (Spyder 3 Elite/OSX/Dell 2408), maar mijn mening veranderd niet. Hij is inderdaad iets te roze, maar in mijn ogen niet extreem storend. Kwestie van mening? Of ms zelf je calibratie nog ff checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Ik heb het plaatje op meerdere monitoren bekeken, maar hij is wat mij betreft tocht te roze. Kan meningskwestie zijn, maar ik kan mij niet voorstellen dat het een natuurlijke huidtint is, tenzij je miss Piggy heet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Herrick schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:20:
Ik heb het plaatje op meerdere monitoren bekeken, maar hij is wat mij betreft tocht te roze. Kan meningskwestie zijn, maar ik kan mij niet voorstellen dat het een natuurlijke huidtint is, tenzij je miss Piggy heet :P
Zoals ook ik toegeef, hij is te roze, maar op de een of andere manier stoort het mij niet bij deze babyfoto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Ik heb mijn scherm ook opnieuw gecalibreerd gisterenavond, en het maakt inderdaad iets verschil.
Heb nog geen aangepaste versie gepost, maar heb het wel al wat veranderd.
Ik wist niet dat een calibratie na verloop van tijd toch best nog wat kan verlopen. De calibratie was 69 dagen oud.
Aan de kleurtemperatuur ligt het volgens mij in ieder geval niet. Als je die aanpast worden de kleuren vreemd. Dus ik heb vooral de saturatie wat verlaagd, het rood iets zwakker gemaakt, en groen iets versterkt om de verlaagde saturatie wat te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

M a r c o schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:38:
Ik heb mijn scherm ook opnieuw gecalibreerd gisterenavond, en het maakt inderdaad iets verschil.
Heb nog geen aangepaste versie gepost, maar heb het wel al wat veranderd.
Ik wist niet dat een calibratie na verloop van tijd toch best nog wat kan verlopen. De calibratie was 69 dagen oud.
Aan de kleurtemperatuur ligt het volgens mij in ieder geval niet. Als je die aanpast worden de kleuren vreemd. Dus ik heb vooral de saturatie wat verlaagd, het rood iets zwakker gemaakt, en groen iets versterkt om de verlaagde saturatie wat te compenseren.
Haha wat een discussie over een skintone zo. Ik denk toch sterk mening afhankelijk.

Ik hoop niet dat je het vervelend vindt, maar ik heb op mijn scherm mijn eigen quick&dirty bewerking er op losgelaten, en ik kom uit op dit resultaat qua skintone:
Afbeeldingslocatie: http://vluggejapie.nl/testbewerking.jpg
Foto uiteraard eigendom van M a r c o

Wat heb ik gedaan:
* Algehele saturatie iets naar beneden
* Beetje met de tone curces gespeeld.
* Bewerkte plaatje opgeslagen als losse foto
* In photoshop de originele foto van M a r c o over mijn bewerking heengelegd
* Met layermask alleen de gedeelten waar huid zit uit mijn eigen bewerking naar voren laten komen
- dit zodat de verlaagde saturatie niet op de rest van de foto te zien is.

Overigens als extra commentaar zou ik proberen in de bewerking de ogen nog iets op te halen. Ze zijn een beetje 'eng' zo. Te donker!

[ Voor 21% gewijzigd door Japie.G op 21-11-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
hehe, inderdaad een hele discussie.
ziet er netjes uit. (al kijk ik nu op een niet gecalibreerd scherm, maar ik zie hier evengoed het verschil met de origineel geposte foto)
Lijkt een beetje op wat ik zelf gisteren nog geprobeerd heb.
Ik heb zelf alleen het groen nog wat opgetrokken.
De ogen zal ik vanmiddag als ik thuis ben eens naar kijken.

ps: haar ogen zijn in het echt ook behoorlijk donker.

[ Voor 7% gewijzigd door M a r c o op 21-11-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank|A
Jonge babies zijn wel vaker roze. Of dit nu extreem is of niet, maakt niet zo veel uit. Beeld is mooi. Z/W doet het wel beter in mijn ogen.

Iets anders roze:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v345/chemicalpiet/Rox020.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
over roze gesproken.. vind 'm te krap. te close.

[ Voor 39% gewijzigd door simon op 21-11-2008 16:10 ]

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AugmentoR
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-10 23:44
@Frank Gave plaat, vind 'm iig niet te close. Wel raar dat 'ie op record staat in plaats van play :P

@marco: doe mij maar die 1e zwart-wit, erg mooie plaat!

@allstarted: beetje ongemakkelijke pose, ze lijkt op het punt te staan iets te zeggen en oogt bewogen. Die toning moet je ook van houden...

Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

Frank, ik moet gelijk aan doemaar denken bij deze plaat, de kleding, overduidelijke makeup, roze en de oude ghetto blaster :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank|A schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:57:
Jonge babies zijn wel vaker roze. Of dit nu extreem is of niet, maakt niet zo veel uit. Beeld is mooi. Z/W doet het wel beter in mijn ogen.

Iets anders roze:

[afbeelding]
Alles is jaren '80 eraan, behalve de nabewerking... Zonde :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank|A
simon schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:09:
over roze gesproken.. vind 'm te krap. te close.
Krap is my middle name... :)
Zal er nog eens een x-process over gooien

Pagina: 1 ... 15 ... 65 Laatste