Gister een bergje foto's genomen van mijn vriendin. Ik zat te twijfelen om hier een testcase van te maken (ook gezien het geringe aantal reacties op m'n vorige testcases
, maar daar zal ik nie verder over zeuren).
Ik wil er toch graag wat van leren. We hebben gister een aantal series genomen en ik zal hier een selectie ervan laten zien.
De foto's zijn genomen met m'n Tamron 17-50 f2.8 en m'n 50mm 1.8. De flits setup was als volgend: Speedlight 580 EX ii op de camera, naar model gericht met omnibounce, rechts van het model één 430ex ii, gebounced via het plafond. Dit is ook het materiaal tot wat mijn beschikking was, ook was de ruimte érg klein.
Dit is de eerste keer dat we zo een serie geschoten hebben en ook de eerste keer dat zij model speelde en ik denk dat zij het veruit het beste heeft gedaan van ons twee
. Overigens zijn de foto's alleen ff door lightroom gehaald omdat ik weinig weet van portret bewerking in Photoshop. Ik ben heel benieuwd wat er van gevonden wordt, en vooral hoe ik het beter kan aanpakken met de materialen die ik heb!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

en de rest op flickr
Brand maar los zou ik zeggen!
Ik wil er toch graag wat van leren. We hebben gister een aantal series genomen en ik zal hier een selectie ervan laten zien.
De foto's zijn genomen met m'n Tamron 17-50 f2.8 en m'n 50mm 1.8. De flits setup was als volgend: Speedlight 580 EX ii op de camera, naar model gericht met omnibounce, rechts van het model één 430ex ii, gebounced via het plafond. Dit is ook het materiaal tot wat mijn beschikking was, ook was de ruimte érg klein.
Dit is de eerste keer dat we zo een serie geschoten hebben en ook de eerste keer dat zij model speelde en ik denk dat zij het veruit het beste heeft gedaan van ons twee
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.