Toon posts:

Het grote TweakDSL topic - Deel 23 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste
Acties:
  • 7.277 views sinds 30-01-2008

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:42
Hmm vaagjes idd, ze hebben die abonnementen omgegooid qua prijs.

* BHQ blij met vast maandbedrag van 24,95 p/m voor 8mbit B)

Anoniem: 32279

bjck schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:34:
Deze (324) is ook wel goedkoop toch als ik het zo zie.
Minimale contractduur 24 maanden, verplichte automatische incasso en 75 euro opzegtermijn en modem zelf voorschieten en pas na 3 maanden je geld terugkrijgen? :X

Tja, dan kan het inderdaad goedkoop, maar ik zoek betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid en dat mis ik toch echt bij TweakDSL.

Maar voor 60 euro doe ik het zoiezo niet. Dat is 20 euro minder wat ik nu voor xs4all ultra betaal en ik ga zo te lezen veel te veel inleveren op zaken die ik heel belangrijk vind en bij ontevredenheid zal je niet snel van je abonnement af zijn gezien de 24 maanden contractduur.

[Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 16-10-2006 16:30]

• Chutney
  • Laatst online: 27-11-2022
de kosten van een modempakket (bestaande uit bekabeling, splitter, handleiding en levering à € 25,- worden separaat in rekening gebracht. De eventuele kosten van het modem kun je in het aanvraagformulier terug vinden.
Dit is dus in feiten gewoon verzendkosten, handleiding/bekabeling/splitter zitten standaard bij het geleverde modem. :X

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:56
-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:51:
[...]

Had al even de Helpdesk gemaild, de nieuwe prijs is alleen voor nieuwe klanten. Wij houden hetzelfde maandbedrag..

--- knip ---

Beste klant,

U blijft het zelfde bedrag betalen als waarvoor u het contract bent aangegaan. De nieuwe prijzen gelden voor nieuwe klanten.

Met vriendelijke groeten,

TweakDSL
MvD

--- knip ---
Yapser schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:19:
Hmm vaagjes idd, ze hebben die abonnementen omgegooid qua prijs.

* bjck blij met vast maandbedrag van 24,95 p/m voor 8mbit B)
Eigenlijk hebben ze hun abonnementen niet 'omgegooid qua prijs', maar de abonnementen die er eerst waren zijn niet meerbestelbaar en nieuwe nu bestelbaar met toevallig dezelfde snelheid.

Daarom blijf je dus (zoals -={Fred_Perry}=-) hetzelfde gewoon betalen voor het abonnement dat je hebt cq. toen besteld hebt. Het zijn verschillende abonnementen met toevallig dezelfde snelheid. Misschien als je uit je contracttermijn bent dat je wel mag overstappen op een nieuw abonnement, dat zou kunnen.
Chutney schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:26:
[...]

Dit is dus in feiten gewoon verzendkosten, handleiding/bekabeling/splitter zitten standaard bij het geleverde modem. :X
Zo'n pakket kost ook geld natuurlijk, splitters zijn niet gratis ;)

[Voor 67% gewijzigd door bjck op 16-10-2006 16:58]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Anoniem: 154922

Vorige week kreeg ik een rekening voor weer een nieuwe maand ondanks mijn opzegging bij xs4al . Bij navraag bij xs4all vertelden zij mij dat Tweak hun niet had bericht over de overname.
Vandaag dus met Tweak gebeld over de aansluiting op hun netwerk en zij zeggen het doorgegeven te hebben aan KPN.
Dus KPN gebeld en 35 minuten aan de lijn gehangen a € 0.10 p/m, maar alle medewerkers waren in gesprek.
Zal maar weer een brief naar xs4all schrijven, maar word hier zo langzamerhand toch wel niet goed van.
Je kan in dit land van alles op internet bestellen en alle abonnementen aangaan, maar zodra je ergens vanaf wil gaat het ook werkelijk ook nooit eens een keertje goed.
Het goede nieuws van vandaag is, dat ik voor de oude prijs mijn abonnement bij TweakDSL ben aangegaan, dus dat scheeld weer € 10.- p/m, of zal dat ook nog mis gaan?

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-05 17:11
Quakie schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:22:
Zal het nut hebben om laatste firmware erin te laden? Kan natuurlijk altijd nog terug flashen naar 5.4.14 (hoop ik)

Voor mensen die 5.4.14 zoeken (handig misschien aangezien er geen directe download link meer staat):
http://www.speedtouch.nl/downloads/716_Upgrade_R540E_sip.exe
Ik heb net de firmware van Speedtouch 716v5 gedowngrade naar de bovenstaande versie en waarempel, mijn oude snelheid is (bijna) terug. De afgelopen paar dagen zat ik op 15.000, met v5.4 zit ik nu op 19.500. Da's weer een stap in de goede richting na een paar weken etteren met constant wisselende snelheden tussen 12.000 en 17.000. Als nu die lijn ook stabiel blijft, nog ietsje hoger komt zoals voorheen, ben ik helemaal tevreden.

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-05 17:40

Crusader

Arc Nature

Ik kan momenteel een heleboel nederlandse sites en minstens één buitenlands ip adres niet bereiken.
Bijvoorbeeld www.nos.nl en www.rtl4.nl.
Een IP adres van een gameserver in engeland kan ik ook niet bereiken (195.20.109.107).

Ben ik de enige?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• rumbapiet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-06 12:02
Heb hier op kantoor ook problemen met de verbinding. En thuis waar ik ook tweakdsl heb hetzelfde. Dus ik denk dat er wat problemen zijn bij tweakdsl.

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

thuis via Fiscali/TweakDSL doen de sites het normaal.

[Voor 17% gewijzigd door MegaTronics op 17-10-2006 08:34]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• rumbapiet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-06 12:02
Bij mij doen ze het inderdaad weer. Was waarschijnlijk een glitch in the matrix, ofzo. Het is in ieder geval weer snel verholpen.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Yep, lijkt weer te werken, alleen af en toe iets trager dan normaal. Zal ook wel gauw verbeteren.

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:02
Ik heb helemaal geen internet meer thuis op dit moment. Zelfs het pingen van de dns servers van tweak werkt niet. Toen ik weg ging naar werk om 7:45 werkte het nog. Nu niet meer.

Zijn er storingen bekent?

Coïtus ergo sum

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Newsserver is onbereikbaar. Blijkbaar nog steeds problemen. Sommige sites openen ook niet erg snel.

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:02
Crusader schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:04:
Newsserver is onbereikbaar. Blijkbaar nog steeds problemen. Sommige sites openen ook niet erg snel.
Er was vandaag onderhoud op de newsserver, vandaar dat hij niet bereikbaar is/was. Tweak raad aan geen downloads te doen vandaag omdat je ook incomplete data kan krijgen.

Coïtus ergo sum

• bjck
Chilly_Willy schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:42:
Ik heb helemaal geen internet meer thuis op dit moment. Zelfs het pingen van de dns servers van tweak werkt niet. Toen ik weg ging naar werk om 7:45 werkte het nog. Nu niet meer.

Zijn er storingen bekent?
Was dat niet Tiscali onderhoud op je centrale gewoon? Duurt een uurtje of 2 a 3 dan dat je geen DSL hebt.
Crusader schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:04:
Ze zijn er nog mee bezig, usenet komt ook straks weer online.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Bedankt voor de reacties, ik hoorde het net toen ik de helpdesk maar eens ging bellen om te informeren.
Goede zaak dat ze een antwoordapparaat inzetten, ik wist meteen waar ik aan toe was.

• NDSFREAK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 09:06
Bij mij is het na 12:00 begonnen de problemen met slecht bereikbare sites.
Ook data van VPN verbindingen naar me werk in NL en in England ging op sommige momenten langzaam. Ook de tweak newsserver is op moment nog niet beschikbaar.

Maar ik vermoed dat het allemaal hier mee te maken heeft:

17-10-2006 06:00 Onderhoud news platform
In verband met uitbreiding van de netwerk capaciteit voor het news platform zijn er voor dinsdag a.s. werkzaamheden gepland. Deze werkzaamheden zullen rond 6:00 's morgens beginnen. De verwachting is dat de werkzaamheden voor 12:00 afgerond zullen zijn. Tijdens de werkzaamheden zal er een onderbreking van minimaal een uur zijn. Verder kunnen er tijdens de rest van de werkzaamheden minder lange onderbrekingen voorkomen. We raden aan om tijdens dit onderhoud geen downloads te doen. Dit kan leiden tot incomplete downloads.

[Voor 0% gewijzigd door NDSFREAK op 17-10-2006 16:06. Reden: Type foutje]

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Anoniem: 154922 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:49:
Vorige week kreeg ik een rekening voor weer een nieuwe maand ondanks mijn opzegging bij xs4al . <knip>
Familielid heeft precies hetzelfde na overstap vanaf XS4All naar andere provider. Ze blijven rekeningen sturen en afschrijven, terwijl de incasso zelfs al geannuleerd is. Als je dan belt zeggen ze dat alles in orde is, maar een maand later toch weer een rekening, en een herinnering... Er zijn al meerdere brieven en emails die kant op gegaan, maar ik denk dat ze de post gelijk in de vuilnisbak gooien daar.
Succes en heel veel sterkte ermee!

Overigens hier vandaag ook internetproblemen gehad. Gamen lukte niet, email niet en surfen niet. De newsserver lag er al wat eerder uit.
Nu lijkt alles het weer te doen.

• BHQ
Sja hier ook redelijk traag vanmiddag, begint nu weer een beetje op snelheid te komen.

• NDSFREAK
  • Laatst online: 18-05 09:06
Ik denk dat de problemen nog niet helemaal zijn opgelost, er zijn problemen met de core switch bij BBNED.

Deze melding las ik net:

17-10-2006 16:00 BBned outage
In verband met een probleem met een core switch bij onze leverancier bbned zullen een aantal gebruikers vanacht tussen 2 en 4 uur geen verbinding hebben. onze excuses voor het ongemak

Dat gaat lekker vanavond, heb nog maar een snelheid van 1700kb, schiet totaal niet op met deze snelheid!
Kom nu met mijn T16 WO abo 22300kb tekort.
Zou een DVD ophalen, maar van deze snelheid word ik alleen maar nerveus.
Server had al onderhouds problemen vandaag ,nu dus kennelijk hele Tweak plat.

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Net BBeyond gebeld voor de zakelijke lijn die op mijn werk ligt en de beruchte core router doet het nog steeds niet goed na het onderhoud.

Anoniem: 172342

Anoniem: 154922 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:50:
Dat gaat lekker vanavond, heb nog maar een snelheid van 1700kb, schiet totaal niet op met deze snelheid!
Kom nu met mijn T16 WO abo 22300kb tekort.
Zou een DVD ophalen, maar van deze snelheid word ik alleen maar nerveus.
Server had al onderhouds problemen vandaag ,nu dus kennelijk hele Tweak plat.
wat is je downloadsnelheid van de ftp.tweakdsl.nl/test (100MB file)

En voor de mensen in Utrecht met een Tis aansluiting:

Utrecht West (ut-w)
Utrecht Leidse Rijn (ut-lerij)
Utrecht Noord (ut-n)
Utrecht Overvecht (ut-ovv)
Utrecht ZuidOost (ut-zo)

werkzaamheden duren tot ca. 12uur.

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:35
Zijn er meer mensen met problemen met Tweak BBned ADSL2 in Amsterdam? Kreeg net een telefoontje van iemand daar, en daar werkte het voor geen meter. Verbinding, dan weer weg, dan weer terug en zo enkele keren per minuut.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-06 17:24

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Mensen met een SMC 7904BRA modem router die problemen hebben met haperingen (bv slecht openende webpagina's) Dit werd nog even erger na het grote Tiscali onderhoud. Er is een nieuwe firmware uit, versie 0.53 die bij mij de problemen opgelost heeft.

Leuke lamp, overigens !!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Jiriki schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:08:
Zijn er meer mensen met problemen met Tweak BBned ADSL2 in Amsterdam? Kreeg net een telefoontje van iemand daar, en daar werkte het voor geen meter. Verbinding, dan weer weg, dan weer terug en zo enkele keren per minuut.
Storing in een Core Router bij BBNed. Rond 10:30 hebben ze boel teruggedraaid van het onderhoud van gisteren. Vanavond gaan ze weer een poging wagen.

• Jiriki
  • Laatst online: 15:35
Oh bedankt. Dan ga ik niet nog meer tijd verliezen door de helpdesk nog een keer te bellen dat hun ideeen geen oplossing boden :)

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Net ontvangen van BBeyond voor het komende onderhoud:

Geachte klant,

Naar aanleiding van de spoedwerkzaamheden van afgelopen nacht gaat onze netwerk provider BBned vannacht, 19 oktober, opnieuw spoedonderhoud plegen op haar netwerk. De routeringsproblemen die zich vanmorgen hebben voorgedaan zullen daarmee in de toekomst niet meer voorkomen.

Dit noodzakelijke onderhoud heeft impact heeft op uw xDSL verbinding.

Door dit onderhoud kan er een korte onderbreking ontstaan op uw xDSL verbinding tussen 00:01 en 06:00 uur. Zowel data als spraak kan onderbroken worden.

Anoniem: 172342 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 08:41:
[...]

wat is je downloadsnelheid van de ftp.tweakdsl.nl/test (100MB file)
Vanmorgen om 8 uur alles weer normaal, of eigenlijk zelfs nog ietsje sneller geworden.
Haal nu 1800KByte/s. (Tiscali netwerk op centrale Amsterdam-Kadoelen)
Gisteren mailtje naar de helpdesk gestuurd met het snelheids probleem en vandaag weer een mailtje gestuurd, dat alles weer normaal is.
Kreeg mail terug dat zij er nog niets aan gedaan hadden, dat is wel vreemd natuurlijk.
Wel toppie trouwens dat je gelijk bericht terug krijgt, heb dat wel eens anders mee gemaakt.

Anoniem: 154922 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:48:
[...]

Vanmorgen om 8 uur alles weer normaal, of eigenlijk zelfs nog ietsje sneller geworden.
Haal nu 1800KByte/s. (Tiscali netwerk op centrale Amsterdam-Kadoelen)
Gisteren mailtje naar de helpdesk gestuurd met het snelheids probleem en vandaag weer een mailtje gestuurd, dat alles weer normaal is.
Kreeg mail terug dat zij er nog niets aan gedaan hadden, dat is wel vreemd natuurlijk.
Wel toppie trouwens dat je gelijk bericht terug krijgt, heb dat wel eens anders mee gemaakt.
ahh oke dats mooi! ik had vernomen dat er zo hier en dan in Amsterdam wat maintanance was.
mocht er wat zijn, gewoon even bellen naar de helpdesk. succes!

• Bor
  • Laatst online: 20:50

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Bor de Wollef schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 20:41:
Een tijdje terug was er een post van iemand die aangaf hoe je de Copperjet connectie status info naar syslog kan laten loggen. Ik kan helaas de post niet meer vinden. Weet iemand hier die nog te vinden of kan iemand hier vertellen met welke commando's je dit instelt?
Iemand die hier nog iets over weet?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Anoniem: 143269

Hallo,

Heb al 3 weken trammelant met mijn verbinding.(Tweak).

Het modem klapt er elke 5 min bijna uit en superslome verbinding.

Alle kabels al vervangen en zo kort mogelijk gemaakt.Hielp niks.

Diverse mails gestuurd, maar volgens Tweak was het bijna zeker mijn eigen bekabeling.

Verder vroegen ze hoe het modem intrainde, G.DMT, bisplus of wat anders.

Bij mij staat ie op G.DMT,bisplus auto.

Weet iemand de instellingen van het modem? Het betreft een CJ 816-2P.

Alvast bedankt voor jullie reactie :)

• Bor

Bor

Bij mij staat het modem (1616-2p en 816-2p) beide op EC ipv G.DMT.

• bjck
Bor de Wollef schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:43:
Bij mij staat het modem (1616-2p en 816-2p) beide op EC ipv G.DMT.
EC heeft als tegenhanger FDM, EC is een rare keuze voor ADSL....

G.DMT heeft als tegenhanger ADSL2/ADSL2+ (bis.plus) of auto wat 'multimode' ookwel genoemd wordt.

• Bor

Bor

bjck schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 23:05:
[...]

EC heeft als tegenhanger FDM, EC is een rare keuze voor ADSL....

G.DMT heeft als tegenhanger ADSL2/ADSL2+ (bis.plus) of auto wat 'multimode' ookwel genoemd wordt.
Vreemd. EC was de "van fabriek" instelling bij beide modems. Ik heb EC in ieder geval handmatig op FDM gezet. De instellingen zien er hier nu zo uit:

• vassago
  • Laatst online: 20:33
Zo, weer online na een paar uur zonder internet.

Bel de helpdesk, "ja, ze zijn de Dslams aan het upgraden, duurt tot 16:30"

Valt niet mee om zoiets van tevoren even aan te kondigen 8)7

• Bor

Bor

vassago schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:21:
Zo, weer online na een paar uur zonder internet.

Bel de helpdesk, "ja, ze zijn de Dslams aan het upgraden, duurt tot 16:30"

Valt niet mee om zoiets van tevoren even aan te kondigen 8)7
Kijk eens een paar posts terug, is dat het soms? Ik moet zeggen dat ik dergelijke status mails ook nog nooit heb gekregen.

• bjck
Stukje terug stond het inderdaad. Zal ze voor volgende week ook eens opzoeken.

• Mister_T
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-04 12:47

Mister_T

@+31180

Bor de Wollef schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 09:31:
[...]

Vreemd. EC was de "van fabriek" instelling bij beide modems. Ik heb EC in ieder geval handmatig op FDM gezet. De instellingen zien er hier nu zo uit:
Ehhhh, d'r staat toch weer EC, springt dat steeds weer terug bij je

• bjck
Mister_T schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:16:

Ehhhh, d'r staat toch weer EC, springt dat steeds weer terug bij je
Veel vergeten op 'save all' ofzo te drukken. Dan stelt hij het wel in, maar na een herstart ben je het weer kwijt in een CJT.

• BHQ
Woeiii, klapperende lijn in Maassluis @ Tiscali. Constant resyncs.. Bekabeling enz. al nagelopen, da's prima en het werkte vanaf het begin prima zo.. ook na de werkzaamheden aan de dslam.

-edit- tis over, sync wel wat lager tho

[Voor 10% gewijzigd door BHQ op 19-10-2006 22:39]

• RC2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 17:15

RC2

Resistance is futile

Mijn modem (Zyxel 660R 61C) )heeft het altijd goed gedaan deze week knalde mijn lijn er steeds uit. Modem bleef steeds DSL signaal verliezen, mijn Asus modem eraan gehangen en die had geen problemen.
Na firmware upgrade lijkt zyxel het weer te doen echter lijkt mijn snelheid iets lager. Is er een groot verschil tussen de asus en de zyxel?

Who wants to life forever anyway...

• bjck
De Asus doet alleen GDMT (ADSL1) en de ZyXEL 660R-61C ook ADSL2+. Kan best dat hij met oude firmware een beetje vervelend kan doen.

Tiscali onderhoud planning volgende week:
23-okt-06
cl-c Culemborg Centrum
ldm Leerdam
gr-hrwk Gorinchem Haarwijk
bd-c Breda Centrum
bd-dnbs Breda Doornbos

bd-ijpl Breda IJpelaar
etlr Etten-Leur
tb-hekt Tilburg Heikant
tb-reit Tilburg De Reit
tb-c Tilburg Centrum

24-okt-06
tb-reh Tilburg Reeshof
ww-c Waalwijk Centrum
ht-slg Den Bosch De Slagen
ud-c Uden Centrum

ehv-vhn Eindhoven Veldhoven
vkw Valkenswaard
ehv-woe Eindhoven Woensel
ehv-stm Eindhoven Stratum

25-okt-06
ehv-strij Eindhoven Strijp
ehv-vkh Eindhoven Vlokhoven
ehv-cvr Eindhoven Coevering
ehv-nn Eindhoven Nuenen

bt Best
hm-c Helmond Centrum
dne-c Deurne Centrum
wt-c Weert Centrum
ven-c Venray Centrum
hrl-nwhn Heerlen Nieuwenhagen

26-okt-06
mt-c Maastricht Centrum
mt-ptbg Maastricht Pottenberg
hrl-c Heerlen Centrum
hrl-hlb Heerlen Heerlerbaan
hrl-hbk Heerlen Hoensbroek
hrl-bru Heerlen Brunssum
hrl-krd Heerlen Kerkrade

nm-c Nijmegen Centrum
nm-htsh Nijmegen Hatertse Hei
nm-hes Nijmegen Hees Gld

[Voor 79% gewijzigd door bjck op 20-10-2006 23:23]

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-05 10:40

fjs

PSN: ftltc

Geen Assen? :'(

To boldly go where no man has gone before...

• bjck
Dat is ombouwen, niet onderhoud ;)

Een greep uit de ombouwacties van volgende week (00:00 tot 12:00 uur) ;)
23 oktober 2006 Cu-C Cuijk-Centrum
24 oktober 2006 Asn-Npk Assen-Noorderpark
25 oktober 2006 Sdt-C Sliedrecht-Centrum
26 oktober 2006 Nhout Noordwijkerhout

[Voor 47% gewijzigd door bjck op 20-10-2006 23:23]

• fjs

fjs

_/-\o_ YES !!

Zeg bjck, ik heb de eerste versie 716g van speedtouch toen gekocht bij Tweak, speciaal voor adsl2. Nou las ik af en toe dat dit problemen kon geven i.c.m Tis. Ik heb de Engelse firmware (2.21.05.06b_A2pB018c1.d16d) erin en hij doet het eigenlijks meer dan goed ook met Voip.

Denk je dat ik nog problemen kan krijgen? En ik wil best wel een andere modem kopen als er problemen kunnen komen, welke raad je me dan aan. Hij moet VOIP, Draadloos en natuurlijk 4 lan poorten hebben. Las iets over de Zyxel, maar welke?

[Voor 7% gewijzigd door fjs op 21-10-2006 09:37]

• bjck
Gewoon deze houden zou ik zeggen en kijken wat er gebeurt eerst.

• fjs

fjs

Oja, ga ik dan automatisch over of moet ik dit nog melden aan Tweak. Ik had gehoord dat zij ook nog iets over moeten zetten.

• bjck
Of het moet weet ik niet, maar je kan je even melden erna bij TweakDSL natuurlijk met die vraag. Ze moeten iets omzetten inderdaad om je van 8/1 naar wide-open te zetten na dat ombouwen.

fjs schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 09:33:
_/-\o_
. Hij moet VOIP, Draadloos en natuurlijk 4 lan poorten hebben. Las iets over de Zyxel, maar welke?
Als je wel mocht besluiten een ander modem aan te schaffen zou ik gaan voor de Zyxel 2602HW,
4 poorten,VOIP, draadloos.
Heb je ook nog de Zyxel 2602DLX en die heeft draadloos met USB stick.
Ik heb sinds kort een Zyxel 2602H en bij mij deed hij wonderen, al zal dat waarschijnlijk niet overal lukken.
Had een Alcatel Speedtouch 546 die niet erg snel was en intrainde op 16000 / 996kb, maar met de Zyxel 2602H zit ik nu op 18577 / 1162kb. (T16 WO abonnement)

• fjs

fjs

Ik zie op marktplaats ook deze staan: P-2602HW-D1A. Is deze nieuwer ofzo?

• bjck
fjs schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:05:
Ik zie op marktplaats ook deze staan: P-2602HW-D1A. Is deze nieuwer ofzo?
Dat is het nieuwere type inderdaad. Nieuwe buitenkant, nieuwe webinterface etc. Draait ook gewoon op een Ti DSL chipset etc als het zwarte type. Die 2602's geven mijn inziens het beste resultaat qua up- download snelheid op de Tiscali apparatuur.

Als het een leuke prijs heeft is het interessant. Als die een AJZ0 firmware versie heeft is het een modem dat door een abonnee van Tiscali wordt verkocht, maar daar kan je wel vanuit gaan bij dit type.

[Voor 24% gewijzigd door bjck op 21-10-2006 12:51]

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 22:54
Vraagje:
Wat is de laatste firmware voor de Zyxel 2602HW-61c?
Ik zoek deze voor het BBned netwerk en niet voor Tiscali !!

Op de site van TweakDSL staat alleen ouwe meuk.
Ik heb de onderstaande firmware erin zitten, van januari 2006 dus.

ZyNOS F/W Version: V3.40(AJE.0) | 01/26/2006

• bjck
Hier staat de laatste bij Demon online. Kunnen wel enige probleempjes mee zijn, probeer dan 1 versie ouder die je hier kunt vinden.

Maar wat ik begrijp is 1 versie eerder beter/stabieler, dat is dus de AJE1b1. Die van demon is iets nieuwer en heet AJE1b1-1 (klein verschil in nummering).

• Jis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:20
Weet iemand of je de herfst aanbiedingen hoort te zien als je een postcode check doet, of krijg je dan alleen de standaard abbo's? Ik zie dan namelijk wel de T0-4 en de T4-8 maar niet de T8 terwijl die toch in dezelfde categorie valt lijkt me. Zou het misschien kunnen komen omdat de afstand zo'n 3100 meter is vanaf de centrale?

• bjck
Jis schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:51:
Weet iemand of je de herfst aanbiedingen hoort te zien als je een postcode check doet, of krijg je dan alleen de standaard abbo's? Ik zie dan namelijk wel de T0-4 en de T4-8 maar niet de T8 terwijl die toch in dezelfde categorie valt lijkt me. Zou het misschien kunnen komen omdat de afstand zo'n 3100 meter is vanaf de centrale?
Dat kan heel goed. Tiscali geeft een verwachtte lijnlengte en daarbij een verwachtte maximale te verwachten snelheid via hun postcodecheck aan de ISP's. Kan zijn dat TweakDSL daarom niet sneller wil aanbieden op je adres.

Of wat ook kan is dat die centrale nog niet is omgebouwd naar ADSL2+ apparatuur bij Tiscali (zijn er nog een paar) en daarom die hogere niet bestelbaar is.

• Jis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:20
Dat van die ADSL2+ zou kunnen dat de centrale idd nog niet omgebouwd is. Alleen in het overzicht staat dat de T8 een gewone ADSL is, of zou dat een typfout kunnen zijn.

• bjck
Jis schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:20:
Dat van die ADSL2+ zou kunnen dat de centrale idd nog niet omgebouwd is. Alleen in het overzicht staat dat de T8 een gewone ADSL is, of zou dat een typfout kunnen zijn.
Misschien dat ze voor 4-8 kijken of Tiscali >4 aangeeft. En voor 8 of ze >8 aangeven....

Tiscali is bezig om alles ADSL2+ te maken. Er lopen twee dingen tegelijk momenteel..
  1. Ombouwen van de oude apparatuur naar de nieuwe, dat start volgende week weer. Dan wordt ook gelijk punt 2 gedaan natuurlijk.
  2. Aanpassen software op al omgebouwde centrales. Veranderingen zijn dat alle snelheden (dus ook 8/1 wat dan 9100/1100 is met ADSL2/2+) 10% extra snelheid krijgen om de overhead te compenseren op DSL. En op alle snelheden wordt dan GDMT/ADSL2/ADSL2+ als verbindingstechniek toegelaten.

[Voor 41% gewijzigd door bjck op 21-10-2006 22:25]

• HoppyF
bjck schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:50:
Hier staat de laatste bij Demon online. Kunnen wel enige probleempjes mee zijn, probeer dan 1 versie ouder die je hier kunt vinden.

Maar wat ik begrijp is 1 versie eerder beter/stabieler, dat is dus de AJE1b1. Die van demon is iets nieuwer en heet AJE1b1-1 (klein verschil in nummering).
Bedankt!, dit zocht ik. :)
Mijn huidige firmware is wel stabiel moet ik zeggen, maar er zullen toch wel wat bugjes opgelost zijn vandaar de vraag om een recentere versie.

Anoniem: 59388

Hallo allemaal,

Ik heb sinds vrijdag ADSL van TweakDSL.
Ik heb 1 probleem: Ik kan niet inloggen naar mijn mail.
Zou het kunnen zijn dat tweak het nog niet heeft geactiveert?
zoniet hoe moet ik het dan instellen?
Ik heb alles al geprobeert wat er op tweakers staat misschien zie ik iets over het hoofd?

Gr.

E.K. van der Kooi

Anoniem: 59388 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:29:
Hallo allemaal,

Ik heb alles al geprobeert wat er op tweakers staat misschien zie ik iets over het hoofd?

Ik kan overigens wel inloggen op Mijntweak

Gr.

E.K. van der Kooi

[Voor 1% gewijzigd door zeef op 03-11-2011 11:46]

• HoppyF
Werkt je webmail wel?

http://webmail.tweakdsl.nl/horde/

[Voor 4% gewijzigd door zeef op 03-11-2011 11:46]

nee kan niet inloggen via deze webmail.

Is het dezelfde login als mytweak?

• HoppyF
Anoniem: 59388 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:41:
nee kan niet inloggen via deze webmail.

Is het dezelfde login als mytweak?
Nee, dat is een andere login.
Zie hiervoor de gegevens die in de brief staan die door TweakDSL opgestuurd is.

[Voor 2% gewijzigd door zeef op 03-11-2011 11:46]

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-07-2022
bij mytweak kan je wel de e-mail account maken/passwoord veranderen..

gebruikers-naam is

user@sub.tweakdsl.nl

waar user van alles kan zijn bijv piet, henk, jutje, of weet ik veel :P, rn sub das het domain dat je hebt aangegeven dat je graag had.... (je achternaam of weet ik veel wat je verzonnen hebt)

<silly>Dat de netwerkleveranciermonteurs in het weekend niet werken oke, maardit !!?http://www.wehostit.nl/lachen/zondag_gesloten.gif</silly>

• HoppyF
Dutch2007 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:54:

gebruikers-naam is

user@sub.tweakdsl.nl

waar user van alles kan zijn bijv piet, henk, jutje, of weet ik veel :P, rn sub das het domain dat je hebt aangegeven dat je graag had.... (je achternaam of weet ik veel wat je verzonnen hebt)
Dat is juist.
Dus als je naam welke in de brief "jansen" is, dan is je subdomein: jansen.tweakdsl.nl
Je kunt er dan voor kiezen om via het service menu een email box aan te maken die jan@jansen.tweakdsl.nl heet. Of wat je ook maar wil.

Om in de webmail in te loggen moet je je usernaam gebruiken die ook weer, in de brief, staat.
Dus alleen "jansen" zonder @ en dergelijke erbij, met vervolgens het wachtwoord.

Dutch2007 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:54:

gebruikers-naam is

user@sub.tweakdsl.nl

ja dit heb ik dus allemaal al gedaan.

heb in Mytweak onder logins mijn wachtwoord verandert en in horde ingetypt.

mijn login heb ik alsvolgd ingevuld: mijnsubdomein.tweakdsl.nl

snap er niets van :|

• HoppyF
Anoniem: 172342 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:00:
<silly>Dat de netwerkleveranciermonteurs in het weekend niet werken oke, maardit !!?[afbeelding]</silly>
Inderdaad!!!
Dit schijnt nog een bedrijf te zijn ook, Snelstart.nl
Stark Uitgeverij, Texel ???

Merkwaardig dat je om principiële je website sluit.
Als je dan toch zo principiëel bent moet je wel ver gaan en om zaterdag je website al sluiten.
Dan is het namelijk zondag in Australië en maandag ook, want dan is het nog zondag in de USA e.d.
Zodoende krijg je een erg korte (werk)week.

Tjsa....

• HoppyF
Anoniem: 59388 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:10:
[...]

ja dit heb ik dus allemaal al gedaan.

heb in Mytweak onder logins mijn wachtwoord verandert en in horde ingetypt.

mijn login heb ik alsvolgd ingevuld: mijnsubdomein.tweakdsl.nl

snap er niets van :|
Laat dat "tweakdsl.nl" er nu eens af en probeer het dan nog eens.
Zo werkt het bij mij tenminste goed.
Alleen de naam gebruiken + het wachtwoord uit je brief.

heb nu in horde getypt:

login: mijnsubdomein (uit brief)
pass: ******** (uit brief) is wel verandert in mijn tweak. is die dan ook anders in de mail?
btw. het werkt allebij niet zowel mijn veranderde wachtwoord als het wachtwoord dat in de brief staat :(

• fjs

fjs

bjck schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:22:
[...]• Ombouwen van de oude apparatuur naar de nieuwe, dat start volgende week weer. Dan wordt ook gelijk punt 2 gedaan natuurlijk.
• Aanpassen software op al omgebouwde centrales. Veranderingen zijn dat alle snelheden (dus ook 8/1 wat dan 9100/1100 is met ADSL2/2+) 10% extra snelheid krijgen om de overhead te compenseren op DSL. En op alle snelheden wordt dan GDMT/ADSL2/ADSL2+ als verbindingstechniek toegelaten.
[/list]
Betekent dat, dat op het apparatuur dat nu wordt vervangen (ombouwen centrale) de 10% extra snelheid gelijk ingaat?

Zou wel 'coel' zijn :)

Anoniem: 59388 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:20:
heb nu in horde getypt:

login: mijnsubdomein (uit brief)
pass: ******** (uit brief) is wel verandert in mijn tweak. is die dan ook anders in de mail?
btw. het werkt allebij niet zowel mijn veranderde wachtwoord als het wachtwoord dat in de brief staat :(
dude, op horde: is het je gehele emailadres(aangemaaktepopbox@subdomein.tweakdsl.nl) en je eigen gemaakte password.

Anoniem: 59388 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:29:
Hallo allemaal,

Gr.

E.K. van der Kooi
Bij de accountnaam moet je alleen het deel zetten wat na @ komt en voor .tweakdsl.nl
Dus je eigen gedeelte van het subdomein.
Wachtwoord voor de mailbox staat in de brief
Kijk ook of bij de instellingen van de mailbox "default " wel is ingeschakeld.
Ik neem aan dat Pop3 en SMTP goed staan.
Na mijn aanmelding kreeg ik na 1 dag al een brief met mijn inloggegevens en dat werkte meteen, hoewel mijn aansluiting zes weken later was.

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 154922 op 22-10-2006 17:27]

• bjck
fjs schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:23:
[...]

Betekent dat, dat op het apparatuur dat nu wordt vervangen (ombouwen centrale) de 10% extra snelheid gelijk ingaat?

Zou wel 'coel' zijn :)
Wat ik vermoed is dat je na de fysieke ombouw nog steeds op de 'tijdelijke 8/1' staat bij TweakDSL. Alleen is 8/1 straks inderdaad 9100/1100 als je modem ADSL2+ ondersteunt. En als het geen Speedtouch is want die komen ondanks de ADSL2/2+ techniek niet verder dan 1000kbps upstream op de Tiscali apparatuur.

ik heb 2 brieven gekregen:

met als kop.

Uw aanvraag voor TweakDSLB16WO

waar de persoongegevens, gegevens van kpn contracten, lijngegevens voor dsl, Subdomein en email aliassen (Ik heb bij de aanmelding geen aliassen ingesteld)

deze heb ik dus ondertekent terug gestuurd en het is verwerkt. (deze brief is naar mijn idee het contract)

daarna kreeg ik dus de 2e brief met login gegevens van mytweak.

dit is alles wat ik heb gekregen. ik heb het idee dat er nog iets aan zit te komen?

alvast bedankt voor jullie snelle hulp :)

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 59388 op 22-10-2006 17:36]

Anoniem: 59388 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:35:
ik heb 2 brieven gekregen:

met als kop.

Uw aanvraag voor TweakDSLB16WO

waar de persoongegevens, gegevens van kpn contracten, lijngegevens voor dsl, Subdomein en email aliassen (Ik heb bij de aanmelding geen aliassen ingesteld)

deze heb ik dus ondertekent terug gestuurd en het is verwerkt. (deze brief is naar mijn idee het contract)

daarna kreeg ik dus de 2e brief met login gegevens van mytweak.

dit is alles wat ik heb gekregen. ik heb het idee dat er nog iets aan zit te komen?

alvast bedankt voor jullie snelle hulp :)
als het goed is je modempakket (ca week van oplevering).

Anoniem: 172342 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:41:
[...]

als het goed is je modempakket (ca week van oplevering).
ja de modem heb ik ook gekregen.

maar dit was puur de modem zonder software of wat dan ook

het enige wat daar inzat was een modem en een briefje hoe je hem moest instellen

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:44

Wildfire

Joy to the world!

Anoniem: 59388 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:45:
[...]

ja de modem heb ik ook gekregen.

maar dit was puur de modem zonder software of wat dan ook

het enige wat daar inzat was een modem en een briefje hoe je hem moest instellen
Modem, splitter en wat kabels. Da's alles wat je nodig hebt hoor.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

ja maar daar gaat dit niet over.. ik heb wel internet met deze modem maar ik moet inloggen op de mail en instellingen kunnen veranderen en dat kan ik niet met deze gegevens die ik gekregen heb.

• fjs

fjs

bjck schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:29:
[...]

Wat ik vermoed is dat je na de fysieke ombouw nog steeds op de 'tijdelijke 8/1' staat bij TweakDSL. Alleen is 8/1 straks inderdaad 9100/1100 als je modem ADSL2+ ondersteunt. En als het geen Speedtouch is want die komen ondanks de ADSL2/2+ techniek niet verder dan 1000kbps upstream op de Tiscali apparatuur.
Ik heb al een mailtje gestuurd naar Tweak, dat als de centrale dinsdag is omgebouwd, ze mij 'wide-open' willen zetten.

Ik wacht trouwens eerst even af wat mijn 761G doet, als ik niet tevreden ben koop ik wel een Zyxel. Op marktplaats zijn genoeg te koop, of zijn er nog 'tweakers' die er één over hebben.

• HoppyF
Anoniem: 59388 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:53:
ja maar daar gaat dit niet over.. ik heb wel internet met deze modem maar ik moet inloggen op de mail en instellingen kunnen veranderen en dat kan ik niet met deze gegevens die ik gekregen heb.
Zoals hierboven al iemand noemt kun je ook een mailbox email gebruiken.
Als je echter nog geen mailbox hebt aangemaakt heb je alleen je default naam en dat is de naam die in de brief staat. Bijvoorbeeld "jansen".
Dit kun je dan zonder toevoegingen invullen in de Webmail, of je eigen email programma.
Het wachtwoord staat in de brief, maar die heb je ook al omdat je blijkbaar kunt inloggen in Mijn tweakdsl.
Probeer daar anders eens een mailbox aan te maken met je voornaam, bv "kees" en bedenk daar zelf een wachtwoord bij.
Daarna nog eens testen met Webmail of het werkt.

Als dit alles niet lukt zul je morgen even met de Helpdesk moeten overleggen vrees ik.

• Anoniem: 185464
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ik heb ineens vandaag problemen met het versturen van email, het ontvangen gaat nog wel goed. De omschrijving zegt dat ik op de volgende pagina moet kijken:

http://www.spamcop.net/w3...=blcheck&ip=84.245.34.175

Iemand enig idee wat ik hiermee moet....

• bjck
Versturen gaat wel goed, maar de anderekant staat het te blokkeren blijkbaar. Wie is nu de gene met het probleem..... jij omdat je 'niet kan versturen' of de ontvanger omdat 'die je mail weigert'.

• Mister_T
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-04 12:47

Mister_T

@+31180

Er wordt blijkbaar Spam via jou verstuurd als ik het goed begrijp, heb je soms een open SMTP server draaien of een worm oid ?

• Niet online
Ik denk dat het bij mij fout gaat want als ik heb al verschillende mail adressen geprobeert en allemaal worden ze niet verstuurd :(
Ik heb geen open smtp server draaien en zal maar eens even moet zoeken naar een programma om op wormen enzo te scannen

[Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 185464 op 23-10-2006 10:39]

Anoniem: 185464 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:38:
Ik denk dat het bij mij fout gaat want als ik heb al verschillende mail adressen geprobeert en allemaal worden ze niet verstuurd :(
Ik heb geen open smtp server draaien en zal maar eens even moet zoeken naar een programma om op wormen enzo te scannen
heb je tweak gebeld? want er wordt altijd geadviseerd om je pc schoon te maken en dan terug te bellen.

• Sjowhan
  • Laatst online: 15:26
Anoniem: 185464 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:38:
Ik zou zeker even je pc scannen met een up2date virusscanner, eventueel een online versie (op http://antivirus.startpagina.nl/ vind je een hoop).
Daarnaast even tijdelijk je windows-firewall inschakelen en alles blokkeren; zo kom je vanzelf erachter welk programma (spyware :? ) van je pc een open-relay mailserver maakt.

http://specs.tweak.to/5253

• Sjowhan
  • Laatst online: 15:26
Anoniem: 172342 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:46:
[...]

heb je tweak gebeld? want er wordt altijd geadviseerd om je pc schoon te maken en dan terug te bellen.
eerlijk gezegd valt het me mee dat TweakDSL hem nog niet heeft geblackholed vanwege het versturen van spam via zijn verbinding..

http://specs.tweak.to/5253

• Niet online
laat nu eerst mijn pc even scannen door avira antivir en daarnaar door zo'n online virusscanner...
heb net ook maar even mijn firewall aangezet en nu maar kijken wat eruit komt :)

Sjowhan schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:23:
[...]

eerlijk gezegd valt het me mee dat TweakDSL hem nog niet heeft geblackholed vanwege het versturen van spam via zijn verbinding..
zo erg zijn we nog niet :)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Yay, het Tiscali onderhoud in Tilburg is begonnen. D.w.z., mijn remote desktop viel zojuist weg en toen ik even op IRC ging kijken verdween ik met ping timeouts :P

Wildfire schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:18:
Yay, het Tiscali onderhoud in Tilburg is begonnen. D.w.z., mijn remote desktop viel zojuist weg en toen ik even op IRC ging kijken verdween ik met ping timeouts :P
klopt, dat zal met enkele uurtjes(max: half 5) weer Up zijn.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Anoniem: 172342 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:10:
[...]

klopt, dat zal met enkele uurtjes(max: half 5) weer Up zijn.
Ach, ik ben zelf toch pas rond kwart voor zes weer thuis :)

Maar als het dan niet up is, wordt het lastig. Als het in de avonduren plat ligt, is de helpdesk onbereikbaar.

* Wildfire gaat er echter gewoon vanuit dat alles goed gaat.

• Chutney
  • Laatst online: 27-11-2022
Wildfire schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:25:
[...]

Ach, ik ben zelf toch pas rond kwart voor zes weer thuis :)

Maar als het dan niet up is, wordt het lastig. Als het in de avonduren plat ligt, is de helpdesk onbereikbaar.

* Wildfire gaat er echter gewoon vanuit dat alles goed gaat.
duh.. tis Tiscali O-)

• bjck
Alles kan stuk :+

hmmm even een zijweg voor onze tweaknews gebruikers via chello:

Chello "knijpt" usenet providers/verkeer

getting weider and weirder..

• bjck
Anoniem: 172342 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:02:
hmmm even een zijweg voor onze tweaknews gebruikers via chello:

Chello "knijpt" usenet providers/verkeer

getting weider and weirder..
offtopic:
Ik ben bang dat je dit bij meer ISP's gaat zien. Nu is het er 1-tje en dat levert weerstand op door gebruikers en overal. Maar als er meerdere grote ISP dit soort maatregelen gaan treffen en er hardware voor gaan aanschaffen kan het wel eens een begin zijn van een nieuwe trend. En het lijkt alsof iedereen usenetlurker is, maar het is maar een marginaal beetje klanten per ISP dat veelvuldig veel download van usenet (cq >100Gb per maand).

bjck schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:05:
[...]

offtopic:
Ik ben bang dat je dit bij meer ISP's gaat zien. Nu is het er 1-tje en dat levert weerstand op door gebruikers en overal. Maar als er meerdere grote ISP dit soort maatregelen gaan treffen en er hardware voor gaan aanschaffen kan het wel eens een begin zijn van een nieuwe trend. En het lijkt alsof iedereen usenetlurker is, maar het is maar een marginaal beetje klanten per ISP dat veelvuldig veel download van usenet (cq >100Gb per maand).
jupss, kom het vaak genoeg tegen...ene kant ook beter komen ze allemaal naar ons toe _/-\o_
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Heb je het over een probleem wat misschien niet specifiek alleen je eigen lijn is (dus mogelijke netwerk storing en geen individueel linesync probleem) graag woonplaats (evt specifieke centrale naam) en netwerk (Tiscali of BBned) vermelden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee