Problemen hier (Delfzijl) opgelost. FTP van tweak is weer supersnel (ruim 1 MB/sec). Filmpjes draaien weer goed etc etc. Lang leven Tweak ! 

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 145165
Coïtus ergo sum
En het bereikbaarheids (routings)probleem ook! :):):) Lang leve de chatAnoniem: 64486 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 00:09:
Het snelheids probleem lijkt inderdaad te zijn opgelost
Nee klopt, alleen viel het mij pas op toen ik bepaalde domeinen niet meer kon vinden in de DNS cache van Tweak en Tweak niet de juiste gegevens bij de desbetreffende DNS server vandaan haalde. Met de DNS servers van Demon kon ik wel alles vinden, alleen gaat het idd nog steeds fout in de routering. Deze routering problemen waar de DNS waarschijnlijk ook last van had.Xandrios schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 23:59:
Is geen DNS probleem. Ergens zit iets fout in de routering, maar het is bekend en er wordt aan gewerkt
[Voor 6% gewijzigd door Chilly_Willy op 26-10-2006 08:12]
Coïtus ergo sum
Beetje karige melding26-10-2006 00:30 Routeringsproblemen
Door een routeringsprobleem bij onze transit provider, waren een aantal sites (bijvoorbeeld www.youtube.com) niet beschikbaar. Het probleem is inmiddels opgelost. Het is onbekend hoe lang deze storing heeft geduurd
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Zeker een karige melding!ShadowBumble schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 08:20:
[...]
Beetje karige meldingMaar goed er is igg uberhaupt een melding van
Anoniem: 100320
[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 100320 op 26-10-2006 19:23]
Dit word nog steeds niet erkend als officieel communicatie middel vanuit tweakdsl, echter leer je op irc vaak wel meer over het probleem dat er aan de hand is.bjck schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 17:34:
Er is ook een IRC kanaal....
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Nee, niks hoger voor wat betreft de downloadsnelheid.Quakie schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:32:
Mmm, raar kreeg email van hem en hij had status veranderd naar gereserveerd...
Jammer zie net het hotmail berichtje dat het verkocht is.
Veel plezier ermee.. .. en train hij hoger in?
Misschien is hij wel 20x stabielerVatt schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 21:00:
[...]
Nee, niks hoger voor wat betreft de downloadsnelheid.
Upload wel, zit nu op 1110 kbps
Als je wilt kan je hem overkopen, mail staat in m'n profiel.
[Voor 30% gewijzigd door bjck op 26-10-2006 21:33]
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Anoniem: 143269
Anoniem: 56817
[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 56817 op 26-10-2006 22:14]
Niet direct, maar met wat antwoorden op wat vragen...Anoniem: 56817 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 22:10:
Heeft iemand enige idee wat het kan zijn?
Paar vraagjes:PS. Ik heb een 16-24Mb lijn via Tiscali en ik woon in Amsterdam Oud-West.
[Voor 40% gewijzigd door bjck op 26-10-2006 22:31]
Thx, ik zit bij laatste drie voor dezelfde modem...ook nieuw en tot nu toe nog onder 85eur, maar ik vind het al erg oplopen qua prijs?bjck schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 21:32:
[...]
Misschien is hij wel 20x stabielerOf je moet het geld elders goed kunnen gebruiken natuurlijk weer. Downstream win je niet heel vaak wat op bij een ST voor zo'n ZyXEL wisselen, upstream wel in 99 van de 1000 gevallen. Maar stabiliteit is wel een factoor waar ik verschil in zie altijd qua DSL verbinding.
Ik teken nergens meer voor
Blij dat je nog reageert Bjck.bjck schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:18:
MS.x is inderdaad de versie van/voor Tiscali (ISP). Dit is niet de laatste inderdaad, maar wel nieuw genoeg qua Ti code voor ADSL2+.
De D1A heeft AJE.x als lettering voor de firmware.
Ze zijn gewild die dingen zeg... Tiscali geeft ze gratis bij een abonnement
Anoniem: 154922
Die specifieke versie van/voor Tiscali is niet dichtgetimmerd verder, dus je kan instellen wat je wilt. Alleen als je hem naar de fabrieksinstellingen reset sta je weer op de Tiscali instellingen inderdaad.Anoniem: 154922 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:08:
Die yZyxel 2602H is wel een geliefd artikel geworden de laatste tijd.
De meeste zijn alleen maar voor Tiscali geschikt, dus normale firmware krijg je er dan niet zo maar in.
Je kan er ook gewoon 0/35 in zetten voor BBned of 8/35 voor Orange. Zelfs PPPoA voor KPN-DSL zou moeten werken.Zullen er dus ook wel een paar zijn die als ze thuiskomen er achter komen dat ze er niks aan hebben, omdat ze bij vriend KPN zitten.
Dat is wel veiliger dan over de post laten bezorgen. Dat is het nadeel van marktplaats dat je dus ook een doos met zand opgestuurd kan krijgen als je het geld al hebt overgemaakt. Je kan ook iets afspreken dat je eerst de helft betaalt, maar dan moet de verkoper jou weer vertrouwen. Want wie garandeert hem dat hij de andere helft nog krijgt van zijn geld als hij het verstuurd heeft....Voor die van mij heb ik ook een uurtje moeten rijden, maar dan heb je ook wat
Ophalen is soms veel veiliger dan iets goedkoper bestellen en laten opsturen. Je hebt te maken met particulieren hier immers.....Quakie schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:22:
[...]
Blij dat je nog reageert Bjck.
Welke zou je doen? Die "gratis" vD1A doet nu al 90eur en mogen nog 2 bieden waaronder ik.
Ik vind het prijzig worden, maar het is vlakbij me huis.
Andere is 2e hands, maandje in gebruik en 1 derde van prijs. Echter niet met auto te doen.
Ik zelf heb nog nooit wat gekocht bij Marktplaats... dus vertrouw op jouw deskundigheid
[Voor 26% gewijzigd door bjck op 27-10-2006 09:27]
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details