Ervaring werken bij Centric Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:
  • 40.870 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:18
De klant intresseert het niks of je ermee, daarvoor moet je toch echt naar centric zelf en met je FM praten,en gewoon duidelijk zijn dat helpt echt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:46

TheVMaster

Moderator WOS
-TAZZ- schreef op maandag 09 juli 2007 @ 08:43:
Zal ik dan na al het negatieve gepraat een positieve reactie plaatsen ........ ;)

Vorige week telefoon van mijn FM met de mededeling dat ik per 1-7 ben gepromoveerd naar TC2 met 200,- salarisverhoging. Niet om gezeurd oid, gewoon een leuk cadeautje van Centric ............ :*) :*)

Not bad, not bad at all. :*) :*)
Zoohw..dan verdienen we eindelijk weer even veel :+ LOL neej ff zonder gekheid. Super man! Gefeliciteerd! ;) Wanneer kom je nu bij IA solliciteren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TAZZ-
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-06 12:13

-TAZZ-

X

TheVMaster schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:01:
[...]

Zoohw..dan verdienen we eindelijk weer even veel :+ LOL neej ff zonder gekheid. Super man! Gefeliciteerd! ;) Wanneer kom je nu bij IA solliciteren? :)
Zodra ik het bij Centric niet langer naar m'n zin heb ben je de eerste die het hoort. Maar dat duurt nog wel ff ben ik bang aangezien ik binnenkort m'n bonus in ontvangst mag nemen voor het 10-jarig dienstverband. And still :*) :*) En dan moet IA mij naturlijk wel een vergelijkbaar salaris (3700+) bieden en me kunnen garanderen dat ik binnen de regio blijf :X (zie ik ook nog niet gebeuren :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
-TAZZ- schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:29:
[...]

Zodra ik het bij Centric niet langer naar m'n zin heb ben je de eerste die het hoort. Maar dat duurt nog wel ff ben ik bang aangezien ik binnenkort m'n bonus in ontvangst mag nemen voor het 10-jarig dienstverband. And still :*) :*) En dan moet IA mij naturlijk wel een vergelijkbaar salaris (3700+) bieden en me kunnen garanderen dat ik binnen de regio blijf :X (zie ik ook nog niet gebeuren :X )
Hmm...over het salaris ga ik niet....maar gezien je ervaring en niveau zal dat toch niet een probleem moeten vormen. Enneh..kan Centric je wel garanderen dat je binnen de regio blijft dan?
Ach....ik hoorde nu laatst alweer een HBO-er die bij Centric ook voor minder dan 1500 aan de slag kon ofzo.....pfff..daar komt een HBO-er z'n bed toch niet voor uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Anoniem: 209028 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 13:49:
[...]

Ben je wel voor 1700 afgewerkt dan? 1 minuut over die tijd en ze zijn al pleite hoor.

En ik kan je voorspellen dat, als zij al aangegeven hebben dat je daar 6 maanden moet blijven, dat ook precies is wat er gaat gebeuren. Ik zou voorzichtig zijn met het zeuren naar de klant, heb ik ook gedaan en dat pakt nooit goed uit. Als je frustraties voelt, moet je nagaan of die terecht/realistisch-gestoeld zijn. Is het antwoord daarop ja, dan even uit zien te vinden of zij je wel serieus nemen. Als zij je bv steeds maar laten wachten op een antwoord, die je per mail/telefoon gesteld hebt, of zelfs helemaal niet/ontwijkend antwoorden, kun je ervan uitgaan dat ze zeer zeker niet op jouw wensen zullen ingaan. Zeuren naar de klant gaat je iig ontslag opleveren of (een voor jou) onwerkbare/zeer onprettige situatie. Je bent nl supervervangbaar als 1e-lijner en dat zul je weten ook.

PS

Welke regio zit je?
Regio Amsterdam, lekker dichtbij. ;)

Die klus waar ik nu zit zijn 2 shifts van 07:00 - 15:30 en 09:00 - 17:30.
Dan doe ik die eerste shift gewoon en dan ga ik dan wel langs op kantoor.

Dat naar de klant uiten lopen ze ook enorm op te hameren dat ik dat niet moet gaan doen.
Nu speel ik het spel nog wel mee, maar ze moeten me hier echt niet 6 mnd gaan laten zitten.

Dat 1e-lijners vervangbaar zijn weet ik maar al te goed, in mijn vorige baan heb ik wat van die lui gehad op m'n afdeling. Paar ervan ook eruit gegooid omdat ze meer op MSN zaten dat dat ze problemen aan het oplossen waren.

Ik heb in een internationaal bedrijf gewerkt met ad/exchange/isa/netwerk/vpn's/ internationaal etc bij boardmeetings gezeten samen met m'n manager, half europa door gevlogen (waarom ging je dan weg vraag je je af, hele team weg, ik als laatste over, dus ik ook weg, geen leuke nieuwe mensen). Dacht laat ik de deatchering in gaan, kijken of dat wat is, paar bedrijven van binnen zien, na 6 jaar op 1 plek gezeten te hebben, MCSE halen op hun kosten (weet denk ik zo'n 60% al van die examens). Maar tot nu toe valt het gewoon vies (goor/smerig) tegen!

Kijk dat ik geen migratie project ofzo mag gaan doen omdat ik mijn MCSE nog niet heb ok, maar 1e lijns werk no way! Daar heb ik gewoon teveel voor in huis.

Kortom, een eerste lijner ben ik gewoon absoluut niet, 't hele 1e lijns gebeuren interesseerd me ook geen moer. Zie ook gewoon dat bij deze klus dingen gigantisch fout lopen in het netwerk en organisatorisch, maar daar willen ze op de klus zelf allemaal niks van weten, maar staan ze wel met hun mond open als ik een probleem van een gebruiker (wat normaal naar de 2e/3e lijn moet) oplos (moeten ze me maar geen domain admin maken).
In mijn ogen zijn mijn frustraties dus meer dan terecht, ze hebben me op een totaal verkeerde klus gesmeten en ze willen tot nu toe dus gewoon echt niet luisteren. Toch achterlijk? Als je zelf solliciteerd kun je in een proeftijd zo weg zijn, maar als je op een klus geplaatst wordt niet.
Ik hoop echt dat ze dit nu snel aanpakken, anders ben ik weg, studieschuld of niet (heb ik ze nog niet gezegd, maar merken ze dan wel).
Kortom, ik stuur van de week wel weer een mail, kijken wat daar voor reactie op komt anders zal ik toch mijn conclusies moeten trekken. Ik ga hier geen 3 mnd zitten (op wat voor manier dan ook, ik wil weg op deze klus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209028

Anoniem: 111246 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 19:22:
[...]

Regio Amsterdam, lekker dichtbij. ;)

Die klus waar ik nu zit zijn 2 shifts van 07:00 - 15:30 en 09:00 - 17:30.
Dan doe ik die eerste shift gewoon en dan ga ik dan wel langs op kantoor.

Dat naar de klant uiten lopen ze ook enorm op te hameren dat ik dat niet moet gaan doen.
Nu speel ik het spel nog wel mee, maar ze moeten me hier echt niet 6 mnd gaan laten zitten.

Dat 1e-lijners vervangbaar zijn weet ik maar al te goed, in mijn vorige baan heb ik wat van die lui gehad op m'n afdeling. Paar ervan ook eruit gegooid omdat ze meer op MSN zaten dat dat ze problemen aan het oplossen waren.

Ik heb in een internationaal bedrijf gewerkt met ad/exchange/isa/netwerk/vpn's/ internationaal etc bij boardmeetings gezeten samen met m'n manager, half europa door gevlogen (waarom ging je dan weg vraag je je af, hele team weg, ik als laatste over, dus ik ook weg, geen leuke nieuwe mensen). Dacht laat ik de deatchering in gaan, kijken of dat wat is, paar bedrijven van binnen zien, na 6 jaar op 1 plek gezeten te hebben, MCSE halen op hun kosten (weet denk ik zo'n 60% al van die examens). Maar tot nu toe valt het gewoon vies (goor/smerig) tegen!

Kijk dat ik geen migratie project ofzo mag gaan doen omdat ik mijn MCSE nog niet heb ok, maar 1e lijns werk no way! Daar heb ik gewoon teveel voor in huis.

Kortom, een eerste lijner ben ik gewoon absoluut niet, 't hele 1e lijns gebeuren interesseerd me ook geen moer. Zie ook gewoon dat bij deze klus dingen gigantisch fout lopen in het netwerk en organisatorisch, maar daar willen ze op de klus zelf allemaal niks van weten, maar staan ze wel met hun mond open als ik een probleem van een gebruiker (wat normaal naar de 2e/3e lijn moet) oplos (moeten ze me maar geen domain admin maken).
In mijn ogen zijn mijn frustraties dus meer dan terecht, ze hebben me op een totaal verkeerde klus gesmeten en ze willen tot nu toe dus gewoon echt niet luisteren. Toch achterlijk? Als je zelf solliciteerd kun je in een proeftijd zo weg zijn, maar als je op een klus geplaatst wordt niet.
Ik hoop echt dat ze dit nu snel aanpakken, anders ben ik weg, studieschuld of niet (heb ik ze nog niet gezegd, maar merken ze dan wel).
Kortom, ik stuur van de week wel weer een mail, kijken wat daar voor reactie op komt anders zal ik toch mijn conclusies moeten trekken. Ik ga hier geen 3 mnd zitten (op wat voor manier dan ook, ik wil weg op deze klus).
Ohja, nog vergeten te zeggen, Centric houdt dit draadje heel goed in de gaten. Maak je borst maar nat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze weten toch al hoe ik er over denk. Hier staat niks anders dan dat ik ze al heb verteld/gemaild.
Maar enig advies is nooit weg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Waarom zou je als je geplaatst bent ineens geen proeftijd hebben? Dat begrijp ik uit je verhaal.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 209028 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 06:11:
[...]

Ohja, nog vergeten te zeggen, Centric houdt dit draadje heel goed in de gaten. Maak je borst maar nat.
IDD dat doen ze zekers... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Motrax schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 11:59:
Waarom zou je als je geplaatst bent ineens geen proeftijd hebben? Dat begrijp ik uit je verhaal.
Nee dat bedoel ik niet.
Wat ik bedoel is dat als ik zelf in dienst zou zijn bij mijn huidige opdracht (dus niet via Centric) dan had ik gewoon kunnen gebruik maken van de proeftijd en weg kunnen wezen.
Dat kan nu dus blijkbaar niet en dat vind ik dus raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ill-behaviour
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-03 08:46
Anoniem: 111246 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 08:05:
Ze weten toch al hoe ik er over denk. Hier staat niks anders dan dat ik ze al heb verteld/gemaild.
Maar enig advies is nooit weg. ;)
Als ik advies mag geven zou ik zeggen; kaart het herhaaldelijk aan, en heb ook een beetje geduld. Hebben ze wel ergens anders een passende opdracht voor je? Vraag eens na welke andere mogelijkheden er zijn voor je. Als de keus voor Centric is bank of onder je niveau kan ik me voorstellen dat ze je liever wegzetten. Is voor jou ook beter. Laat je dus goed informeren over welke opdrachten er lopen, en waar je vervolgens interesse in zou hebben. Als je opdracht voor jou onder niveau is kan je je werktijd misschien zelfs wel gebruiken voor een studie? Ben je na zes maanden nóg beter af.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225957

Weet iemand trouwens hoe de sfeer is bij Centric in België, Waregem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:56

Tys

Ik zie deze thread nu pas, maar ik ben een tweetal weken terug benaderd door Centric.
Hun interesse lag voornamelijk bij de uitgebreidere Sharepoint omgevingen die ooit in elkaar gezet heb. Aangezien ik eigenlijk niet naar een baan op zoek ben in Nederland heb ik eigenlijk meteen maar bedankt.

Maargoed, wil achteraf gezien toch wel weten of er hier nog meer mensen die richting op zitten, en wat dat ongeveer oplevert aan werkdruk, maar uiteraard ook aan salaris.

Ik heb verder geen details over wat voor baan, etc. Maar het zou schijnbaar 'perfect' passen ik wat ik nu doe en heb gedaan.

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226039

Ik werk nu net 1 maand bij Centric MIS
Ik snap opzich niet wat iedereen te klagen heeft.
Ik heb het opzich goed voor elkaar.

Ik ben nu nog wel SE 1, maar heb nog geen dag thuis of op de bank gezeten.
Heb nu net mijn eerste project erop zitten en morgen begin ik meteen aan een nieuw project.
Ga Werkplekbeheer doen bij Reed Business in Doetinchem, lijkt me wel leuk.

Voor de rest qua arbeidsvoorwaarden heb ik niets over te klagen.
Ben 21 en verdien 1500 Bruto + alle onkosten en dergelijke.

Heb ook een Project auto tot mijn beschikking dus wat wil ik opzich nog meer.

Centric is mijn eerste werkgever op ICT gebied.

Misschien kloppen jullie verhalen ook allemaal wel, maar ik kan alleen nog maar Positief praten over Centric.

Hoop ook dat ik dat kan blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225957

Als ik die salarissen in Nederland zo zie hier op Tweakers dan vraag ik me af, gaat er in Nederland dan zo veel minder af van het bruto dan bij ons hier in België??

Ik zie veel salarissen van 1500 Euro bruto genoemd worden waar mensen dan nog tevreden mee lijken te zijn. Hoeveel hou je daar in Nederland netto van over? In België zou je na 25 belastingen van een half dozijn verschillende regeringen van 1500 bruto nauwelijks wat over houden om van te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ill-behaviour schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:28:
[...]

Als ik advies mag geven zou ik zeggen; kaart het herhaaldelijk aan, en heb ook een beetje geduld. Hebben ze wel ergens anders een passende opdracht voor je? Vraag eens na welke andere mogelijkheden er zijn voor je. Als de keus voor Centric is bank of onder je niveau kan ik me voorstellen dat ze je liever wegzetten. Is voor jou ook beter. Laat je dus goed informeren over welke opdrachten er lopen, en waar je vervolgens interesse in zou hebben. Als je opdracht voor jou onder niveau is kan je je werktijd misschien zelfs wel gebruiken voor een studie? Ben je na zes maanden nóg beter af.. :*)
De vorige klus was wel enig sinds op niveau, alleen geen reet op te doen. Helaas geen ruimte voor studie vanwege muziek op de werkvloer en ik kan niet leren met herrie om me heen.
Studie op deze plek wordt ook vrij lastig omdat constant de telefoon gaat met mensen die niet een begrijpen hoe je een hoofdletter kunt krijgen door shift in te drukken... :/

Heb helaas geen inzicht in wat voor andere potentiele klussen er zijn. Tot nu toe was het gewoon een kwestie van deze klus ga je doen, doei!
Op de bank heb ik nog niet echt hoeven zitten, al zou ik dat voor een week of 2/3 niet zo heel erg vinden, dan kan ik goed aan m'n studie trekken. Na zo'n klote dag op mijn huidige klus (waar ik gewoon koppijn van krijg) heb ik daar ook niet zo heel veel zin in. Maar ja, probeer het toch maar...

Ik bel ze 1x per week om te vragen hoe het zit en te laten merken dat ik het nog steeds 3x niks vind. Volgende week nog niet anders -> :w Centric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ill-behaviour
Ja dat is waar natuurlijk, dat is niet lekker leren. Ik zou toch even navragen welke interessante projecten er zijn. Het is denk ik belangrijk voor jou om te weten welke opties je hebt en misschien zitten er ook wel mooie projecten aan te komen. Ik denk dat ze jou wel op de hoogte horen te houden van zoiets.
Ik zou dus zorgen dat je dat eerst allemaal weet om zo een goed doordachte beslissing te nemen, bedenk ook dat je dit soort dingen bij iedere wergever tegenkomt, ondanks waarschijnlijk gladde praatjes bij een eventuele sollicitatie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61137

Na de telefonische aanbieding nu ook op papier binnengekregen.

(HBO'er, 22 jaar)

Functie: Support Engineer, niveau 2, schaal B. Half jaar contract.
Bruto maandsalaris: €1650
Vakantieuren: 216 uren per jaar (noem dat dan vakantiedagen......)
Auto: NVT
Mobiel & laptop: NVT

Er wordt gevraagd of ik 'ff' binnen een week wil beslissen. Beetje jammer dat ik dan ook nog bij twee andere bedrijven een 2e gesprek heb. Salaris valt mee te leven, maar die functie he......

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 61137 op 12-07-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61137 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:26:

Er wordt gevraagd of ik 'ff' binnen een week wil beslissen. Beetje jammer dat ik dan ook nog bij twee andere bedrijven een 2e gesprek heb. Salaris valt mee te leven, maar die functie he......
Leeftijd? Opleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51637

Anoniem: 225957 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:29:
Als ik die salarissen in Nederland zo zie hier op Tweakers dan vraag ik me af, gaat er in Nederland dan zo veel minder af van het bruto dan bij ons hier in België??

Ik zie veel salarissen van 1500 Euro bruto genoemd worden waar mensen dan nog tevreden mee lijken te zijn. Hoeveel hou je daar in Nederland netto van over? In België zou je na 25 belastingen van een half dozijn verschillende regeringen van 1500 bruto nauwelijks wat over houden om van te leven.
Als je 1500 bruto per maand verdient ben je aan belasting ruwweg 400 euro kwijt (give or take a few), zonder hypotheekrente-aftrek, lease-bijtelling en weetikwat. Maar daar moeten de lokale lasten ook nog vanaf (heffingen die de gemeente berekent, maar dat verschilt per gemeente).

Hoeveel is dat in België dan?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 51637 op 12-07-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61137

HBO'er, Bedrijfskundige Informatica, 22 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Een Cap, Sogeti, Accenture, Atos * bied je minimaal 1800 bruto per maand.

Ik zou er dus niet voor gaan, tenzij je Centric echt veel beter vind voor jou. Maar zeker als starter maakt het niet echt uit waar je precies terecht komt. Het gaat meer om de werkzaamheden die geboden kunnen worden.

* Weet ik veel welke nog meer, maar het gaat om het idee ;)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61137 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 13:13:
[...]

HBO'er, Bedrijfskundige Informatica, 22 jaar.
Ik zou zeggen: Doeidoei Krentrik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 61137 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:26:

(HBO'er, 22 jaar)

Men vraagt of je binnen een week wilt beslissen, dat is door voor jou niet mogelijk aangezien je dus nog bij twee andere bedrijven gesprekken voert. Op zich is het denk ik niet erg om te melden dat ze niet de enige gegadigde zijn :+ Misschien doen ze dan nog wat aan dat salaris ;)
Motrax schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 13:47:
Een Cap, Sogeti, Accenture, Atos * bied je minimaal 1800 bruto per maand.

Ik zou er dus niet voor gaan, tenzij je Centric echt veel beter vind voor jou. Maar zeker als starter maakt het niet echt uit waar je precies terecht komt. Het gaat meer om de werkzaamheden die geboden kunnen worden.

* Weet ik veel welke nog meer, maar het gaat om het idee ;)
Eh..je vergeet InterAccess :+
Anoniem: 209028 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:18:
[...]

Idd...

[ Voor 28% gewijzigd door TheVMaster op 12-07-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
Anoniem: 209028 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:18:
[...]

Zonder ervaring zal hij toch ergens moeten beginnen. Met zijn vooropleiding (en waarschijnlijk dus ook goed niveau) zal hij snel kunnen opklimmen.
Een hoger salaris proberen te vragen kan natuurlijk nooit kwaad. :+

[ Voor 10% gewijzigd door Hyp Hyper op 12-07-2007 14:23 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*knip* spamclone

[ Voor 95% gewijzigd door Rukapul op 12-07-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
*knip offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door Rukapul op 12-07-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ill-behaviour schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:54:
Ja dat is waar natuurlijk, dat is niet lekker leren. Ik zou toch even navragen welke interessante projecten er zijn. Het is denk ik belangrijk voor jou om te weten welke opties je hebt en misschien zitten er ook wel mooie projecten aan te komen. Ik denk dat ze jou wel op de hoogte horen te houden van zoiets.
Ik zou dus zorgen dat je dat eerst allemaal weet om zo een goed doordachte beslissing te nemen, bedenk ook dat je dit soort dingen bij iedere wergever tegenkomt, ondanks waarschijnlijk gladde praatjes bij een eventuele sollicitatie. ;)
Heb ze nog eens gebeld met de vraag welke andere opdrachten er eventueel zijn. En die zijn er niet.
Antwoord was, je moet soms een klus doen die niet helemaal bij je aansluit.
Oke, opzich klopt dat wel, maar niet helemaal en totaal niet is gewoon een wereld van verschil.
De vergelijking van dat hij in ene koffie moest gaan rond brengen op kantoor ipv mensen detacheren ging d'r niet zo heel goed in. Maar zo voelt het wel voor mij. Was geen boodschap aan en de kans was zeer aanwezig dat ik gewoon moest blijven zitten tot het einde van de opdracht, volgende week zou ik uitsluitsel krijgen.
Denk dat ik dan toch wel weet wat voor antwoord ik dan krijg en welk antwoor zij dan van mij zullen gaan krijgen. Hiervoor ben ik niet bij hen gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Wat is er btw met de twee websites ikwerkbijcentric.nl en werkenbijcentric.nl gebeurt? De eerste staat nog steeds op 'under construction' maar de tweede wijst nu naar centric.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226877

Hoi iedereen,

Centric heeft mijn vorig bedrijf Apem overgenomen ben dus dingen aan het verzamelen .Ben benieuwd ben toch een beetje ongerust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50474

Ik heb volgende week een sollicitatie gesprek bij Centric in Amsterdam. Ik ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn binnen Centric. Sinds mijn CV op monsterboard staat krijg ik van verschillende bureau's uitnodigingen. Waarvan een van Centric. Heeft iemand nog tips voor mij die ik tijdens het gesprek naar voren kan brengen. Een van mijn vragen is wat ze doen met bankzitters. Ik voel er weinig voor om bij hun op het kantoor te gaan zitten en me daar te gaan vermaken. Dan zit ik liever thuis te studeren. Verder blijf ik erbij dat detachering leuk is maar ik verdom het als ze mij naar alle uithoeken van NL sturen omdat ze ze graag een klant tevreden willen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 50474 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:06:
Ik heb volgende week een sollicitatie gesprek bij Centric in Amsterdam. Ik ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn binnen Centric. Sinds mijn CV op monsterboard staat krijg ik van verschillende bureau's uitnodigingen. Waarvan een van Centric. Heeft iemand nog tips voor mij die ik tijdens het gesprek naar voren kan brengen. Een van mijn vragen is wat ze doen met bankzitters. Ik voel er weinig voor om bij hun op het kantoor te gaan zitten en me daar te gaan vermaken. Dan zit ik liever thuis te studeren. Verder blijf ik erbij dat detachering leuk is maar ik verdom het als ze mij naar alle uithoeken van NL sturen omdat ze ze graag een klant tevreden willen houden.
Tja...Centric zal daarin niet andres zijn dan de meeste andere ICT-ers. Op de bank zitten kun je overal, de meeste bedrijven zullen wel verlangen dat je (een aantal dagen) op kantoor moet komen (ivm studiefondsen, subsidies etc.). Maar het is volgens mij niet gebruikelijk om je ver buiten de regio te plaatsen, maar niets is onmogelijk he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Anoniem: 50474 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:06:
Tsjah bankzitten is het nadeel van detacheringsbureaus, ik zit daarom liever bij een "vaste werkgever"maar dat en ik.

Ten tweede gaat het nu goed met centric, maar als het economisch minder gaat lozen ze zonder pardon veel medewerkers (maar goed dat is natuurlijk niet alleen centric eigen)

Verder klinken de arbeidsvoorwaarden wel redelijk al is het loon niet superhoog als ik dat zo lees

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TAZZ-

-TAZZ-

X

Slasher schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:43:
[...]

Tsjah bankzitten is het nadeel van detacheringsbureaus, ik zit daarom liever bij een "vaste werkgever"maar dat en ik.

Ten tweede gaat het nu goed met centric, maar als het economisch minder gaat lozen ze zonder pardon veel medewerkers (maar goed dat is natuurlijk niet alleen centric eigen)

Verder klinken de arbeidsvoorwaarden wel redelijk al is het loon niet superhoog als ik dat zo lees
Bankzitten is idd inherent aan de detachering maar het hoeft niet altijd negatief te zijn. In die periode hem je tijd om studie te doen of af te ronden. Of je die tijd doorbrengt op kantoor hangt erg af van de afspraken die je maakt met je FM en de mate waarin je zelfstandig kan studeren.

Je tweede punt dat Centric veel mensen zou lozen op het moment dat het economisch slecht gaat, is in het verleden onjuist gebleken. (resultaten uit het verleden bieden natuurlijk geen garantie voor de toekomst). Rond 2000 toen het in de ICT erg slecht ging zijn er idd ook bij Centric mensen uitgegaan maar in onze regio (NONL) waren dat slechts 6 mensen op een totaal van zo'n 130 medewerkers. Van die 6 mensen zijn er 2 opnieuw geplaatst binnen Centric en de overige 4 waren collega's die een contract hadden voor bepaalde tijd wat niet verlengd werd. Dus het beeld dat detacheerders in economische tijden massaal mensen onslaan rijmt niet met Centric. Het grote voordeel van een organisatie als Centric in zo'n situatie is naar mijn mening dat Centric niet beursgenoteerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ill-behaviour
Anoniem: 225957 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:29:

Hé Steve,

Wij noemen België al een belastingparadijs en Nederlanders die daar gaan wonen noemen 'fiscale vluchtelingen'
Ik denk persoonlijk dus dat jij niet zoveel te klagen hebt over je belastingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ill-behaviour schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:08:
[...]

Hé Steve,

Wij noemen België al een belastingparadijs en Nederlanders die daar gaan wonen noemen 'fiscale vluchtelingen'
Ik denk persoonlijk dus dat jij niet zoveel te klagen hebt over je belastingen ;)
Het verschil zit hem meer in de vermogensbelasting die in Belgie een stuk lager ligt. Je ziet dan ook alleen de rijke Nederlanders moven over de grens, terwijl ze wel in Nederland blijven werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50474

Inmiddels mijn gesprek gehad bij Centric en een aanbod gekregen. Ik start in de functie Support Engineer 3, functiegroep B. Het salaris is inderdaad geen vet pot en zeker minder dan wat ik hiervoor verdiende. Ik vraag mij af wat voor werk je gaat doen als SE ik hoop niet het standaard 1e lijn helpdesk werk. Gezien mijn werkervaring van enkele jaren als ass.systeembeheerder bedank ik hiervoor. Wat mag ik verwachten van Centric kwa opleiding? Wat ik begrepen heb is dat ze een eigen leercentrum hebben dus mijn opleiding MCSA zal denk ik gewoon intern te volgen zijn zonder studie schuld. Verder valt het mij op dat je geen lease auto krijgt, pas vanaf functie groep C :? Is dat normaal of valt hier nog over te onderhandelen? Geen mobiel vanaf functiegroep G ... maar wel een onkostenvergoeding van 80 euro dus daar moet je het mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 50474 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:54:
Inmiddels mijn gesprek gehad bij Centric en een aanbod gekregen. Ik start in de functie Support Engineer 3, functiegroep B. Het salaris is inderdaad geen vet pot en zeker minder dan wat ik hiervoor verdiende. Ik vraag mij af wat voor werk je gaat doen als SE ik hoop niet het standaard 1e lijn helpdesk werk. Gezien mijn werkervaring van enkele jaren als ass.systeembeheerder bedank ik hiervoor. Wat mag ik verwachten van Centric kwa opleiding? Wat ik begrepen heb is dat ze een eigen leercentrum hebben dus mijn opleiding MCSA zal denk ik gewoon intern te volgen zijn zonder studie schuld. Verder valt het mij op dat je geen lease auto krijgt, pas vanaf functie groep C :? Is dat normaal of valt hier nog over te onderhandelen? Geen mobiel vanaf functiegroep G ... maar wel een onkostenvergoeding van 80 euro dus daar moet je het mee doen.
Ehh..reken maar op standaard 1e of 2e lijns helpdesk (als je zelf je mond niet open trekt). Het opleidingscentrum (OLC) is niets meer dan een hok waar computers staan waar je zelfstudie kunt doen, maar in veel gevallen heb je de boel thuis beter voor elkaar (althans dat was zo toen ik er werkte). Studieschuld die je opbouwt zijn de examens en eventueel de studieboeken die je nodig hebt. Leaseauto krijg je volgens mij pas als je SS bent. Enneh..mobiel kun je shaken bij Centric, da's alleen voor consultants...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TAZZ-

-TAZZ-

X

TheVMaster schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:32:
[...] Studieschuld die je opbouwt zijn de examens en eventueel de studieboeken die je nodig hebt. Leaseauto krijg je volgens mij pas als je SS bent. Enneh..mobiel kun je shaken bij Centric, da's alleen voor consultants...
Studieschuld heb je niet met zelfstudie, Centric betaald maximaal 2 examens en studieboeken mag je (volgens mij) houden bij het behalen van je examen. Vanaf SE3 kan je tegenwoordig een poolauto krijgen, Peugeot 207 met Centric reclame en GSM voor consulatnts en project leiders, tsja 8) O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ill-behaviour
Anoniem: 50474 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:54:
Volgens mij wordt er altijd wel geprobeerd je te plaatsen bij projecten die aansluiten bij je ervaring en certificering. Het OLC is inderdaad een ruimte waar je aan de zelfstudie kan, wel onder begeleiding van een coördinator die je bij alle voorkomende zaken ondersteunt. Je hebt het dus zelf in de hand. Studieschuld wordt bepaald aan de hand van een staffel, onder de € 450,- (volgens mij) bouw je geen schuld op. Project of poolauto zal je wel krijgen. Verder geef ik VMaster gelijk dat je gewoon je mond open moet trekken. Als je iets nodig hebt moet je dat gewoon aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
-TAZZ- schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:49:
[...]

Studieschuld heb je niet met zelfstudie, Centric betaald maximaal 2 examens en studieboeken mag je (volgens mij) houden bij het behalen van je examen. Vanaf SE3 kan je tegenwoordig een poolauto krijgen, Peugeot 207 met Centric reclame en GSM voor consulatnts en project leiders, tsja 8) O-) .
Dat is idd waar ;) de boeken die ik in moest leveren hadden niet direct wat met MCSA/MCSE opleiding te maken ;)
Wat betreft die telefoon is dat wel jammer. Al was het alleen maar om gratis met je collega's te kunnen bellen (voor SE's niet geheel onbelangrijk) om bv. te overleggen met een Consultant/SS etc.;)
Ill-behaviour schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:57:
[...]

Volgens mij wordt er altijd wel geprobeerd je te plaatsen bij projecten die aansluiten bij je ervaring en certificering. Het OLC is inderdaad een ruimte waar je aan de zelfstudie kan, wel onder begeleiding van een coördinator die je bij alle voorkomende zaken ondersteunt. Je hebt het dus zelf in de hand. Studieschuld wordt bepaald aan de hand van een staffel, onder de € 450,- (volgens mij) bouw je geen schuld op. Project of poolauto zal je wel krijgen. Verder geef ik VMaster gelijk dat je gewoon je mond open moet trekken. Als je iets nodig hebt moet je dat gewoon aangeven.
Maar goed...dat is bij elke werkgever zo. Helaas is het alleen niet altijd mogelijk om een project/klus te vinden die aansluit bij je wensen en certificeringen (ook hier geldt weer : mond open trekken, opkomen voor jezelf)....

[ Voor 39% gewijzigd door TheVMaster op 24-07-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheVMaster schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:48:
[...]
Maar goed...dat is bij elke werkgever zo. Helaas is het alleen niet altijd mogelijk om een project/klus te vinden die aansluit bij je wensen en certificeringen (ook hier geldt weer : mond open trekken, opkomen voor jezelf)....
Nou dat mond optrekken kan ik als de beste.
Al heb ik het idee dat Centric gewoon oost-indisch doof is ofzo.
Gewoon al 2 weken niks meer gehoord van die gasten. Ondanks dat ik toch ook wel aandring op actie van hun kant omtrend die k-klus waar ik nu zit. (vraag aan het begin en het einde van de week om een update, meer niet, maar 't blijft angstvallig stil).

Wedden dat als ik me zou ziekmelden ze direct aan de lijn hangen?
(Niet dat ik zo ben, maar ik vind het nu wel stront vervelend worden met die lui).
Zo mooi verhaal opgehangen tijdens m'n intake, waar gewoon 3x niks van waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229013

Heren, dames,

Jullie collega's in België (waaronder inzelf dus) gaan momenteel gebukt onder he "verdeel en heers"-beheer van Gerard en z'n vrienden...
We willen jullie solidariteit vragen in hetgeen ons overkomt en zouden graag open kunnen communiceren naar onze nederlandse collega's om te weten te komen of bij jullie dezelfde constructies worden gebouwd om bedrijfjes op te richten, er slecht-draaiende diensten in te stoppen en deze dan in faling te laten gaan...
Help ons alsjeblieft aan zoveel mogelijk dergelijke info, aan een mogelijkheid om te communiceren (zoals een groeps-mailadres) of op een andere manier die jullie zelf bedenken. Wij zijn ook hardwerkende collega's net als jullie, alleen hebben wij geen toekomstzekerheid meer...
Help ons via het forum of via 9-3 at busmail.net. Dank jullie wel!
ps: bekijk ook even het journaal van 7/8 op vrtnieuws dot be voor meer info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 229013 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 01:39:
[...]
ps: bekijk ook even het journaal van 7/8 op vrtnieuws dot be voor meer info...
Enneh..hoe bekijken we dat? ehh..glukkig heeft vrtnieuws ook een 'zoek' functie. En zie hier : http://www2.vrtnieuws.net...nt/070807_CentricZaventem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 15:37

mindcre8r

Tradepedia

wat verdiend iemand met mcsa mscse 2k mcsa 2k3 mcsma 2k&2k3 ?
en 6 jaar werkervaring in de grote beheer tak met expertise in distributie systemen,migraties en exchange?

trouwens krijgen centric'ers een berricht als het bedrijf een ander bedrijf heeft gekocht?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TAZZ-

-TAZZ-

X

Anoniem: 229013 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 01:39:
Heren, dames,

Jullie collega's in België (waaronder inzelf dus) gaan momenteel gebukt onder he "verdeel en heers"-beheer van Gerard en z'n vrienden...
We willen jullie solidariteit vragen in hetgeen ons overkomt en zouden graag open kunnen communiceren naar onze nederlandse collega's om te weten te komen of bij jullie dezelfde constructies worden gebouwd om bedrijfjes op te richten, er slecht-draaiende diensten in te stoppen en deze dan in faling te laten gaan...

[...]
VRT-site:
Vorige week bracht Centric 50 van die werknemers onder in een nieuwe vennootschap. Vakbonden vrezen dat het bedrijf de vennootschap heeft opgericht om ze vervolgens failliet te verklaren.
Volgens mij is dit bij Centric nog niet voorgekomen. Ik vraag me af, hebben jullie gerichte aanwijzingen hiervoor of wordt de beschreven onrust veroorzaakt door de vakbonden.
mindcre8r schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 08:58:
[...]
trouwens krijgen centric'ers een berricht als het bedrijf een ander bedrijf heeft gekocht?
Ja, dit wordt via mail, intranet en/of persberichten aan de collega's bekend gemaakt.

[ Voor 12% gewijzigd door -TAZZ- op 08-08-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Laatst online: 13-06 15:37

mindcre8r

Tradepedia

-TAZZ- schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:30:
[...]

VRT-site:

[...]

Volgens mij is dit bij Centric nog niet voorgekomen. Ik vraag me af, hebben jullie gerichte aanwijzingen hiervoor of wordt de beschreven onrust veroorzaakt door de vakbonden.

[...]

Ja, dit wordt via mail, intranet en/of persberichten aan de collega's bekend gemaakt.
hmm ok, kan je/mag je hier de laatste melden? ben benieuwd of het bedrijf waar ik voor werk daar tussen staat, wij mogen het niet bekend maken maar missch dat het van die kant alwel gedaan wordt.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
mindcre8r schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:22:
[...]

hmm ok, kan je/mag je hier de laatste melden? ben benieuwd of het bedrijf waar ik voor werk daar tussen staat, wij mogen het niet bekend maken maar missch dat het van die kant alwel gedaan wordt.
Ehh..als het dmv een persbericht openbaar gemaakt wordt dan weet iedereen het dus waarom het personeel niet? :) Ik neem aan dat Centric (net als veel bedrijven) niet weken voordat het publiekelijk wordt gemaakt het personeel inlicht. Meestal krijgt het personeel het te horen op het moment dat het persbericht er uit is (althans zo gaat het volgens mij bij ons wel)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TAZZ-

-TAZZ-

X

TheVMaster schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:28:
[...]

Ehh..als het dmv een persbericht openbaar gemaakt wordt dan weet iedereen het dus waarom het personeel niet? :) Ik neem aan dat Centric (net als veel bedrijven) niet weken voordat het publiekelijk wordt gemaakt het personeel inlicht. Meestal krijgt het personeel het te horen op het moment dat het persbericht er uit is (althans zo gaat het volgens mij bij ons wel)...
Idd, personeel krijgt het te horen zodra de afspraken rond zijn en de krabbel op papier staat.
Maar vertel, welk bedrijf kunnen we binnenkort verwelkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
-TAZZ- schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:40:
[...]

Idd, personeel krijgt het te horen zodra de afspraken rond zijn en de krabbel op papier staat.
Maar vertel, welk bedrijf kunnen we binnenkort verwelkomen ;)
Niet mijn werkgever iig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 16-06 22:22

PcDealer

HP ftw \o/

Wat vinden de vakbonden ervan en valt dit niet onder xxxxx bestuur? Datgene waar VEB ABN-Amro top van beticht.

Veranderd de contactant (werkgever) dan niet? Dan moet ie wellicht aan de betreffende werknemers voorgelegd worden.

[ Voor 35% gewijzigd door PcDealer op 08-08-2007 14:50 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229013

Quote:

[...]

Dit zijn de gegevens (geen ideëen of geruchten): Centric MIS Brussels en Quadris (een dochter van Centric MIS Belgium) namen het in faling gaande APEM over met de belofte 172 mensen van de 245 terug te werk te stellen. 3 daarvan werden onmiddelijk terug ontslagen in hun proefperiode onder het nieuwe contract...(daar kan je je al vragen bij stellen dacht ik zo). Er werd dan onmiddelijk een nieuwe juridische entiteit gecreëerd met een andere naam, waarin een 60-tal mensen van het ex-APEM werd ondergebracht en aan wie op maandag laatstleden werd gemeld dat de firma waarin ze net werden opgenomen terug de boeken neerlegde wegens "niet levensvatbaar"...Dit is geen door vakbonden veroorzaakte onrust dacht ik zo, maar onwettelijke praktijken om op en goedkope manier van mensen af te geraken. Geen opzegvergoeding, geen loon, niets...
De firma bestond nog niet eens en ze was al terug in faling??? Leg me dat es uit?
Mijn gevoel over de werking van vakbonden is ook niet altijd je dat, maar in dit geval zijn ze volgens mij hard nodig om de betrokken mensen te helpen uit deze netelige positie. Ze leven al sinds 20 juli in onzekerheid, zonder loon, zonder mogelijkheden, want ze zijn zelfs niet in de mogelijkheid ander werk te zoeken, daar ze de nodige documenten niet van Centric krijgen...

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 229013 op 08-08-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
En wat lees ik vanavond op nu.nl :

Bron : http://www.nu.nl/news/119...p_IT-bedrijf_Centric.html
AMSTERDAM - Het Nederlandse IT-bedrijf Centric heeft bij de overname van het Belgische Apem gelogen over de toekomstige werkgelegenheid. Dat stelt de Belgische vakbond ABVV, die de handelswijze bestempelt als "frauduleus handelen".

Centric kocht het failliete Apem vorige maand. Het bedrijf beloofde volgens de vakbond dat 172 van de 240 werknemers hun werk zouden behouden. "Een week later echter bleek dat 62 van de 172 mensen in een aparte NV waren geplaatst. Deze is nu opeens failliet verklaard", aldus Hendrik Vermeersch van ABVV.
Centric wilde maandag geen commentaar geven op de kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:08

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Ik ben niet verbaasd. Bij mij heeft het iets langer geduurd, maar ik ben er ook op een smerige manier uitgewerkt bij Centric.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Freee!! schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:48:
Ik ben niet verbaasd. Bij mij heeft het iets langer geduurd, maar ik ben er ook op een smerige manier uitgewerkt bij Centric.
Hoe dan?
Of wil je dat liever niet vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
endless schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:51:
[...]

Hoe dan?
Of wil je dat liever niet vertellen?
Zulke zaken bespreek je niet hier (waar Centric ook meeleest)...
Ach ik ben op een nette manier bij Centric weggegaan, kon ergens anders betere arbeidsvoorwaarden krijgen (en meer geld natuurlijk :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Dat is waar, ik ben ook via DM bereikbaar Freeee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:08

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Komt tzt wel een keer op een meeting oid (onder 4 ogen).

Maar het is smerig genoeg geweest dat ik tegenwoordig standaard een extra clausule in m'n contracten heb dat ik direct weg kan als het bedrijf waar ik voor werk wordt overgenomen door Centric.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Lol grappig zelfs recruiters zijn imiddels open en eerlijk over centric...
Ze hebben het blijkbaar nog steeds niet goed voor elkaar.

* Security zat in een grijs verleden even bij centric maar kwam er al snel achter dat het niet precies was wat ie zocht ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Security op 16-08-2007 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230137

Is er hier toevallig iemand die kan aangeven in welke salaris-range een Field Manager zit?
M.a.w. wat is het startsalaris voor die functie en wat is het plafond?

Op de website zie ik die vacatures staan en wie weet is het misschien wel wat voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230137

Anoniem: 230137 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:42:
Is er hier toevallig iemand die kan aangeven in welke salaris-range een Field Manager zit?
M.a.w. wat is het startsalaris voor die functie en wat is het plafond?

Op de website zie ik die vacatures staan en wie weet is het misschien wel wat voor mij :P
Is er niemand die dit voor mij wil uitzoeken? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 230137 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:51:
[...]

Is er niemand die dit voor mij wil uitzoeken? :'(
Ehhh....'k zou gewoon ff bellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
TheVMaster schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:56:
[...]

Ehhh....'k zou gewoon ff bellen :+
Hij gaat voor manager hoor.. die delegeren alles. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 16-06 22:22

PcDealer

HP ftw \o/

TheVMaster schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:57:
[...]

Zulke zaken bespreek je niet hier (waar Centric ook meeleest)...
Ach ik ben op een nette manier bij Centric weggegaan, kon ergens anders betere arbeidsvoorwaarden krijgen (en meer geld natuurlijk :+)
Hoezo niet :? Je bent toch al weg?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PcDealer schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:20:
[...]

Hoezo niet :? Je bent toch al weg?
Ja en? Dan hoef je nog niet gelijk slecht over je ex-werkgever te spreken ;)

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06 20:05

Kiswum

Gadget reviewer

Even wat vragen beantwoorden.

Ik werk sinds Januari 2007 bij Centric ZNL en er zijn nog wat dingen waar nog vragen over zijn.

Als je niet onderhandeld met je salaris bij een sollicitatie gesprek, dan blijf je op een salaris hangen wat voor jou gevoel slecht is. Dit heb je aan jezelf te danken denk ik dan.

Na een half jaar contract is het mogelijk om een vast contract te krijgen als je je aan je afspraken houd, dan zal Centric dit uiteraard ook doen.

Een auto van de zaak kun je krijgen als je geen auto hebt en je via het ov meer dan een uur reistijd bedraagd of als het bedrijf niet goed te bereiken is (dit kan al vanaf SE1)
vanaf een specialistische functie (hoger dan SE3) heb je recht op een auto van de zaak. Onder deze functie is het een gunst.

Over studie schulden staat genoeg over in het CAO of het CD-tje dat je hebt gekregen bij je contract. Hierin staat (uit mijn hoofd) dat je bij een opleiding van 5000+ 2 jaar bij Centric moet blijven.
Aangezien de boeken van MCSA zo'n 70 euro per stuk kosten en het examen 180 euro, zal het totale traject rond de 500 euro liggen.

Groetjes

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
Kiswum schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:24:
Over studie schulden staat genoeg over in het CAO of het CD-tje dat je hebt gekregen bij je contract. Hierin staat (uit mijn hoofd) dat je bij een opleiding van 5000+ 2 jaar bij Centric moet blijven.
Typefoutje? De grens voor een studiekostenovereenkomst is € 500,- ex. B.T.W. Afschrijving gaat inderdaad over 2 jaar (24 maanden) en wordt per maand berekend.
De opleidingen die bij ons voor MCAD/MCSD zijn georganiseerd en nu voor MCTS .Net zitten daar net boven, maar dat is dan ook wel met begeleiding en geen zelfstudie.
De upgrade-trajecten van MCSD/MCAD naar MCPD zitten er ruim onder, ook met begeleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
En weer een update over de Apem kwestie:

Centric vindt plaats voor 49 mensen

Centric heeft een contract aangeboden aan 49 ex-werknemers van het failliete Apem. Deze contracten zijn een onderdeel van de overname van 172 ex-Apempersoneelsleden door Centric. "We hebben een overeenkomst met de curator om 171 mensen een nieuwe job aan te bieden, maar er was niet afgesproken dat dit onmiddellijk zou gebeuren," verklaart David Van Waesberghe, directeur van de Brusselse MIS-afdeling van Centric.

De vakbonden klaagden eerder dat een deel van het personeel, dat nog niet overgenomen was, ook niet doorbetaald werd. Van Waesberghe bevestigt dat deze mensen nog geen loon hebben gezien, maar verzekert dat ze wel doorbetaald zullen worden en hun achterstallige loon dus binnenkort ontvangen. Als verklaring voor de vertraging haalt Van Waesberghe administratieve moeilijkheden aan: "Bij de overname van Apem hebben we een administratieve ramp aangetroffen. Documenten en zelfs hele kasten waren verdwenen, maar we zullen het correct afhandelen. We zijn met de mensen zelf gaan praten om duidelijkheid te krijgen. We doen alles om het in orde te krijgen." De mensen die nu een contract aangeboden krijgen, zullen hun anciënniteit behouden. Ze komen terecht op de afdeling MIS, in Zaventem en in de retail-afdeling.

Volgens de vakbonden is de overname van deze 49 mensen 'opsmuk'. "Deze 49 mensen waren bedoeld voor de sterfhuisconstuctie Schelle NV en hebben een ontslagbrief gekregen van de curator," aldus BBTK-ABVV-vakbondssecretaris Hendrik Vermeersch. Centric ontkent dat de mensen bedoeld waren voor de ondertussen failliete Schelle NV.

bron: IT professional

Opzich lijkt het dus allemaal wel mee te vallen.. We zullen zien hoe het verder gaat.

• endless
  • Niet online
Wederom Centric in negatief nieuws;

Pas op als je door Centric wordt overgenomen

Vorige week hebben vertegenwoordigers van LogicaCMG en CNV Dienstenbond gesproken over de verkoop van de HRM & Payroll activiteiten voor het MKB en lokale overheden aan Centric. CNV Dienstenbond vindt dit geen goed plan gezien de kwalijke reputatie van Centric.

LogicaCMG wil tot verkoop van dit deel van HRM & Payroll overgaan omdat het bedrijf activiteiten voor het MKB en lokale overheden niet langer tot haar kerntaken beschouwtt. LogicaCMG wil zich vooral richten op outsourcingsactiviteiten bij de top 100 van grote klanten in Nederland. De verkoop betreft circa 25% van de activiteiten van LogicaCMG HRM & Payroll.

De vakbonden hebben gezamenlijk aangegeven dat hen in het kader van de Fusiegedragsregels een oordeel toekomt over de overnemende partij en dat in dat verband een overgang naar Centric wordt ontraden. Centric heeft in het veld van arbeidsverhoudingen een zeer slechte naam, met name waar het gaat om de positie van werknemers die bij een overname zijn betrokken. Zo weigert Centric gehoor te geven aan wettelijke verplichtingen ten aanzien van informatieverstrekking en overleg, is er soms sprake van een sterke toename van het aantal ontslagzaken na overname en worden arbeidsvoorwaarden met veel druk of éénzijdig ‘’geharmoniseerd”. Met name op het terrein van pensioen en bovenwettelijke vrije dagen is vaak sprake van verslechtering van arbeidsvoorwaarden. Veel mooie woorden bij de overname die in de praktijk op geen enkele manier worden waargemaakt.

Indien het onverhoopt tot een overdracht komt, adviseert CNV Dienstenbond de betrokken werknemers geen nieuwe arbeidsovereenkomst te tekenen. De huidige arbeidsovereenkomst en arbeidsvoorwaarden blijven dan van toepassing. Centric zal dan wel alles uit de kast halen om een nieuwe arbeidsovereenkomst getekend te krijgen, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.

bron: CNV.nl

Toch best jammer als dingen zo gaan..

Is het volgende nou bij meer detacheerders het geval?:

- We hebben een opdracht voor je
- Ga op gesprek
- Doe de klus
- Niet leuk? Pech!

Aangezien Centric mijn eerste detacheerder is had ik toch wel verwacht dat het meer zou gaan als:

- Wat vind je leuk om te doen?
- Wat zou je willen doen (lichtere of zwaardere opdracht met je huidige kennis)
- Wat vind je van deze opdrachten (keuze uit een x-aantal opdrachten)
- Ga opgesprek
- Leuk? ok have fun!
- Niks? ok ga eens opgesrpek bij 1 of 2 anderen en maak uit die en deze mogelijkheid een keuze).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Anoniem: 111246 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:42:
Is het volgende nou bij meer detacheerders het geval?:

- We hebben een opdracht voor je
- Ga op gesprek
- Doe de klus
- Niet leuk? Pech!

Aangezien Centric mijn eerste detacheerder is had ik toch wel verwacht dat het meer zou gaan als:

- Wat vind je leuk om te doen?
- Wat zou je willen doen (lichtere of zwaardere opdracht met je huidige kennis)
- Wat vind je van deze opdrachten (keuze uit een x-aantal opdrachten)
- Ga opgesprek
- Leuk? ok have fun!
- Niks? ok ga eens opgesrpek bij 1 of 2 anderen en maak uit die en deze mogelijkheid een keuze).
Nee. Zoals jij het wil, werkt het doorgaans niet. De opdrachtgever wil iemand voor een job en de detacheerder zal één of meerdere medewerkers voorstellen. Die gaan dan op gesprek en de opdrachtgever geeft aan of hij de persoon/personen wel of niet wil.
Die zit niet te wachten op zich terugtrekkende kandidaten en aangezien de detacheerder geen gezeik wil met de opdrachtgever zullen ze hun kandidaten niet standaard de mogelijkheid geven de job achteraf te weigeren.
Als tijdens het gesprek blijkt dat het niks voor je is kun je dat natuurlijk laten merken en dan zal de opdrachtgever waarschijnlijk niet meer zoveel interesse in je hebben. Dat zal wel weer je relatie met je detacheerder beïnvloeden, denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

cowgirl schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:04:
[...]

Typefoutje? De grens voor een studiekostenovereenkomst is € 500,- ex. B.T.W. Afschrijving gaat inderdaad over 2 jaar (24 maanden) en wordt per maand berekend.
De opleidingen die bij ons voor MCAD/MCSD zijn georganiseerd en nu voor MCTS .Net zitten daar net boven, maar dat is dan ook wel met begeleiding en geen zelfstudie.
De upgrade-trajecten van MCSD/MCAD naar MCPD zitten er ruim onder, ook met begeleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Ik heb het even opgezocht, we hadden het beide bij het verkeerde eind ;)
Dit staat op de centric cd/cao

II.7.6 Opbouw van de studieschuld

In de regel zullen de volledige kosten van de studie (inclusief examenkosten) worden vergoed.

Afhankelijk van de hoogte van de studiekosten worden voor elke maand dat de arbeidsverhouding voortduurt na beëindiging van de studieperiode de kosten over x-maanden kwijtgescholden:

- € 450,00 - € 1.000,00 : 12 maanden
- € 1.000,00 - € 2.000,00 : 24 maanden
- € 2.000,00 - € 3.000,00 : 36 maanden
- € 3.000,00 - € 4.000,00 : 48 maanden
- € 4.000,00 en meer : 48 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Ik ben nieuw met lease vergoedingen, ik heb hier een contract voor mijn neus van Centric met een bruto maandsalaris en een lease budget. Ik neem aan dat dit leasebedrag niet van je bruto maandsalaris af wordt getrokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowgirl
Nee, dat wordt er niet afgetrokken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
cowgirl schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:37:
Nee, dat wordt er niet afgetrokken. :)
Waar betaal jij dan je leaseauto van.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
endless schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:50:
[...]

Waar betaal jij dan je leaseauto van.. ?
Je haalt leasebudget en eigen leasebijdrage en bijtelling door elkaar.

• endless
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:02:
[...]

Je haalt leasebudget en eigen leasebijdrage en bijtelling door elkaar.
Sorry, je hebt gelijk, het was vroeg. ;)

Even weer een Centric dingetje:
Op dit moment ben ik SE2, en wil - natuurlijk - SE3 worden.
Over het algemeen is het de regel dat je SE3 wordt als je MSCA bent, en ik verwacht dat ik rond 5 oktober MSCA ben. Natuurlijk heb ik geprobeerd om te onderhandelen over het loon, want promotie > meer geld is een redelijk logische stap. Tevens hebben ze bij Centric de nieuwe regel dat je altijd kunt promoveren.

Nu komen ze bij mij met het verhaal dat ik net (3 maanden, klopt ook) ben gepromoveerd, en er ook 200,- bruto bij heb gehad. Dus nu kan er geen geld bij. (Is nog niet zo gezegd, maar de onderhandelingen duren al redelijk lang..)

Heeft er iemand ervaring met een vergelijkbaar verhaal?
Als ik papiertjes haal wil ik daar wel iets voor terug krijgen natuurlijk..

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:18
Is onzin wat ze zeggen, heb elke promotie ronde een promotie gemaakt.
Als ik nu nog 1 examen haal wordt ik support specialist en werk er nog geen 2 jaar ;)
Heb een stap van 150 en 175 gemaakt.

• cowgirl
Wat noem jij dan een promotieronde? Als dat 1x per half jaar is klopt het blijkbaar wel en zal endless moeten wachten tot januari.

• endless
  • Niet online
cowgirl schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:46:
Wat noem jij dan een promotieronde? Als dat 1x per half jaar is klopt het blijkbaar wel en zal endless moeten wachten tot januari.
Het was inderdaad 1x per half jaar.
Echter is dat sinds de laatste kwartaalpresentatie gewijzigd.
Je kunt nu _altijd_ promoveren, je hoeft niet meer te wachten tot het half jaar voorbij is.
Alleen kan dat schijnbaar alleen op papier, en niet kwa loon.

Naja, ik laat het nog wel horen als ik meer weet.. :)

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
Anoniem: 21405 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:24:
[...]

Pardon ? Jij werkt er toch niet meer ? Je kunt nog op het intranet ? Goed geregeld bij Centric :P
Waarschijnlijk het cd`tje (personeelsgids)...

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

endless schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:16:
[...]

Het was inderdaad 1x per half jaar.
Echter is dat sinds de laatste kwartaalpresentatie gewijzigd.
Je kunt nu _altijd_ promoveren, je hoeft niet meer te wachten tot het half jaar voorbij is.
Alleen kan dat schijnbaar alleen op papier, en niet kwa loon.

Naja, ik laat het nog wel horen als ik meer weet.. :)
Het is sinds medio september weer terug gedraaid. Ik zou zeggen, zoek je fieldmanager op en hij zal het wel even uitleggen dat het niet meer geldt.
Als er vantevoren is vastgelegd dat je direct promotie zou krijgen dan valt er nog iets te regelen hoop ik voor je. Als er met jou persoonlijk niets is toegezegd door je fieldmanager dan zul je een aantal maanden moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Kiswum schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:56:
[...]

Het is sinds medio september weer terug gedraaid. Ik zou zeggen, zoek je fieldmanager op en hij zal het wel even uitleggen dat het niet meer geldt.
Als er vantevoren is vastgelegd dat je direct promotie zou krijgen dan valt er nog iets te regelen hoop ik voor je. Als er met jou persoonlijk niets is toegezegd door je fieldmanager dan zul je een aantal maanden moeten wachten.
Hebben ze ook niet lang volgehouden dan..
Naja, ik heb mijn 291 nog steeds niet gehaald, dus zal nu sowieso wel 1 januarie worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

Topicstarter
Mijn ervaring bij Centric is al een stuk beter. Ik zit nog steeds bij Centric en ben aardig tevreden.

Ik ben inmiddels volledig MCSE ( Messaging + Security ) en heb mijn CCNA. Ik heb nu een bruto salaris van 2645 euro en natuurlijk een lease auto. Functie is nu Systeem Specialist 2.

Er zijn veel dingen gebeurt bij Centric waaronder veel fieldmanagers die zijn vertrokken in midden nederland en Egbert die is verdwenen. Achteraf kwamen mijn frustraties veelal door mijn fieldmanager die zijn afspraken niet na kwam. Dit had minder met Centric zelf te maken en de fieldmanager van des tijds is nu ook verdwenen.

Al met al moet ik niet zeuren en ga ik morgen weer met plezier naar me werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 51473 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:43:
Mijn ervaring bij Centric is al een stuk beter. Ik zit nog steeds bij Centric en ben aardig tevreden.

Ik ben inmiddels volledig MCSE ( Messaging + Security ) en heb mijn CCNA. Ik heb nu een bruto salaris van 2645 euro en natuurlijk een lease auto. Functie is nu Systeem Specialist 2.

Er zijn veel dingen gebeurt bij Centric waaronder veel fieldmanagers die zijn vertrokken in midden nederland en Egbert die is verdwenen. Achteraf kwamen mijn frustraties veelal door mijn fieldmanager die zijn afspraken niet na kwam. Dit had minder met Centric zelf te maken en de fieldmanager van des tijds is nu ook verdwenen.

Al met al moet ik niet zeuren en ga ik morgen weer met plezier naar me werk :)
Hmm..dat salaris is niet echt hoog :) Ligt er natuurlijk wel aan hoeveel ervaring je hebt en wat je verder naast je MCSE nog hebt :+
Voor een SS2 is het overigens een net salaris, 'k verdiende iets minder als SS2 (meer dan 3 jaar geleden). Maar goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

Topicstarter
TheVMaster schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 23:38:
[...]

Hmm..dat salaris is niet echt hoog :) Ligt er natuurlijk wel aan hoeveel ervaring je hebt en wat je verder naast je MCSE nog hebt :+
Voor een SS2 is het overigens een net salaris, 'k verdiende iets minder als SS2 (meer dan 3 jaar geleden). Maar goed....
Ik heb alleen MCDST en MCTS als certificering en 2 jaar werkervaring. Ik vind het een net bedrag. Komt ook nog 90 euro netto onkostenvergoeding bij. Ik ga nu eventueel door naar CCNP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224481

Centric is weer positief in het nieuws:

http://www.computable.nl/nieuws.jsp?id=2182111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ziet er niet best uit voor Centric :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
TheVMaster schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 02:19:
Ziet er niet best uit voor Centric België :)
;) Ik verwacht dat ze alles wel gesplitst geregeld hebben om zulke 'ongelukjes' te kunnen dekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
endless schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:17:
[...]

;) Ik verwacht dat ze alles wel gesplitst geregeld hebben om zulke 'ongelukjes' te kunnen dekken..
Ach..ik werk er al lang niet meer dus mij maakt het niet uit. Weer een goede reden om de eindejaarsbonus niet uit te keren :+ Of hadden ze die al afgeschaft?

'k moet wel zeggen dat een zekere ex-collega gelijk had....bij een andere werkgever krijg je netto wat je bij Centric bruto krijgt :+....

[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 23-10-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
*big OOOOPSSSS* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nes01No
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Hi, Ik werk nu bij een grote firma die per 1 januari (deels) wordt overgenomen door Centric. (Centric ICT Services)
De eerste presentaties en gesprekken zijn geweest.

Wat is de kans dat ik met een gemiddeld salaris (ca 3000 bruto pm plus lease wagen plus laptop plus mobiel plus bonus regeling), een gemiddelde leeftijd (40+) het langer dan een jaar bij Centric als Support medewerker volhoud?

Zijn er mensen die in een zelfde positie zijn geweest?

Ik ben alle positieve gegevens aan verzamelen.

MvG
Nes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nes01No
  • Niet online
Oh ja, voor ik het vergeet,
Heeft iemand een overzicht van salarisschalen voor mij?

MvG
Nes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Nes01No schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:52:
Hi, Ik werk nu bij een grote firma die per 1 januari (deels) wordt overgenomen door Centric. (Centric ICT Services)

Wat is de kans dat ik met een gemiddeld salaris (ca 3000 bruto pm plus lease wagen plus laptop plus mobiel plus bonus regeling), een gemiddelde leeftijd (40+) het langer dan een jaar bij Centric als Support medewerker volhoud?

MvG
Nes
_/-\o_ Ehh....weet je zeker dat je in het juiste topic aan het posten bent? Je hebt het wel over CENTRIC he :)

Neej maar ff serieus. Supportmedewerkers hebben bij Centric (voor zover ik het me kan herinneren) geen mobiel en laptop. Ehh..een bonusregeling hadden ze wel (weet niet of ze hem nu nog hebben), maar die is nog nooit uitgekeerd :+

Daarbij ligt Gerard S. behoorlijk onder vuur als ik de berichten over de debakels in Belgie (zie ook eerdere berichten in dit topic) en de mogelijke ellende in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nes01No
  • Niet online
TheVMaster schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:12:
[...]

_/-\o_ Ehh....weet je zeker dat je in het juiste topic aan het posten bent? Je hebt het wel over CENTRIC he :)

Neej maar ff serieus. Supportmedewerkers hebben bij Centric (voor zover ik het me kan herinneren) geen mobiel en laptop. Ehh..een bonusregeling hadden ze wel (weet niet of ze hem nu nog hebben), maar die is nog nooit uitgekeerd :+

Daarbij ligt Gerard S. behoorlijk onder vuur als ik de berichten over de debakels in Belgie (zie ook eerdere berichten in dit topic) en de mogelijke ellende in Nederland.
Hi, 8) Zeker, Per 01-01-2008 Is Centric mijn Nieuwe werkgever., en ik ben op zoek naar lui met ongeveer de zelfde spec's die meer dan een jaar geleden ook zijn overgenomen en nog steeds blij zijn.Veel van mijn collega's hebbende zelfde spec's.

Nes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Nes01No schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:05:
[...]

Hi, 8) Zeker, Per 01-01-2008 Is Centric mijn Nieuwe werkgever., en ik ben op zoek naar lui met ongeveer de zelfde spec's die meer dan een jaar geleden ook zijn overgenomen en nog steeds blij zijn.Veel van mijn collega's hebbende zelfde spec's.

Nes
Volgens mij is dat een stukje persoonlijk. ('k had ff over het feit heengelezen dat je huidige werkgever per jan 2008 is/wordt overgenomen door Centric). Ik ken (heb er ook gewerkt namelijk) een aantal mensen die na een overname door Centric er iets van een jaar gewerkt hebben en vervolgens weer vertrokken omdat er de komende jaren geen salarisverbetering in zat voor hun.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

misschien is het relevant om de rest van de centric draadjes even door te lezen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Nes01No schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:52:

MvG
Nes
Zoals je zelf wel weet..
Je wordt overgenomen, dus je contract ook.
Sowieso krijg je dan je loon wel, mobiel misschien ook wel na een tijdje (ken jongens die er al een half jaar op wachten), en laptop waarschijnlijk niet, want als je Support Engineer wordt, dan heb je die niet nodig.
Weet je al in welke schaal je wordt ingedeeld? (Support Engineer 1, 2 of 3; Support Specialist 1, 2, 3 of 4; etc.)

En of je het volhoud, ligt eraan waar je vandaan komt en wat je de afgelopen 30 jaar gedaan hebt.
Nes01No schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:59:
Oh ja, voor ik het vergeet,
Heeft iemand een overzicht van salarisschalen voor mij?

MvG
Nes
Die zijn er wel, maar als je dus wordt overgenomen dan zit jij ruim boven die schalen, dus veel zul je er niet aan hebben. ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.