[Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.348 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 14:29
Ik ben ook opzoek naar een spel uit mid tot eind jaren 90. Het was een top down strategy spel waarbij je 5 of 6 karakters moest besturen. Ooit eens een demo van gespeeld op een dixons cd(geen internet in die tijd :)) Het leek een beetje op x-com maar dan was het real time (volgens mij).

Er zat een ook een random element in, want het wapen dat je vond of gebruikt had niet altijd hetzelfde effect op de aliens in het spel. De ene keer leggen ze meteen het loodje als je ze met hairspray beschiet de andere keer splitsen ze in twee.

In dat deme level moest je een of andere onderwater basis uitkammen op groen tentakelig alien gespuis. Er staat me ook nog vaag iets bij dat je op een gegeven moment door een airlock heen moet waarna al je mannetjes een geel harnas aantrekken.

Het had volgens mij ook iets van alien in de titel, dus Alien …….

Alvast bedankt als iemand zich dit kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Klinkt heel erg als X-Com: Terror from the deep.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
Het lijkt er inderdaad wel op maar het is er duidelijk geen uit de x-com reeks. Die heb ik namelijk wel ooit allemaal gekocht. Eeuwigheid sparen en dan zo'n gaaf diskette spel kopen. Maar het is een paar jaar nieuwer dan x-com of een van de vervolgen. Het is zelfs iets nieuwe dan x-com apocalypse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:29

Khaine

Python liefhebber

Voor de 3e keer in dit topic stel ik em voor:
Incubus, van bluebyte software?

Of heeft het meer comedy gehalte? Hairspray als wapen komt me namelijk niet bekend voor....

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zarkov schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:16:
Ik ben ook opzoek naar een spel uit mid tot eind jaren 90. Het was een top down strategy spel waarbij je 5 of 6 karakters moest besturen. Ooit eens een demo van gespeeld op een dixons cd(geen internet in die tijd :)) Het leek een beetje op x-com maar dan was het real time (volgens mij).
euhm...

invasion earth?

alien earth?

Zomaar wat gokjes maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik zoek nog een oud spelletje, wellicht kunnen jullie mij helpen.
Wat ik er nog van weet:

Het is een RTS
Uitgever Kwam uit Frankrijk
De stijl was Cartoon achtig met een WOII stijl
Vliegdekschepen.
Je Tanks en andere troepen moest je met tankauto's van brandstof voorzien.
Met Bulldozers deed je bouwen en de grond vlak maken.

Iemand een idee, ik meen hem ooit van een Twilight CD te hebben geplukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 10:46
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:25:
Ook ik zoek nog een oud spelletje, wellicht kunnen jullie mij helpen.
Wat ik er nog van weet:

Het is een RTS
Uitgever Kwam uit Frankrijk
De stijl was Cartoon achtig met een WOII stijl
Vliegdekschepen.
Je Tanks en andere troepen moest je met tankauto's van brandstof voorzien.
Met Bulldozers deed je bouwen en de grond vlak maken.

Iemand een idee, ik meen hem ooit van een Twilight CD te hebben geplukt
S.W.I.N.E.?
Nog gratis ook (tegenwoordig)

[ Voor 12% gewijzigd door florus op 03-01-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Ik ben op zoek naar een oude DOS game, rond 1992. Sidescrolling shooter, waarbij de intro een heuse animatiefilm was. Knakker wordt getransporteert naar een andere dimensie. Je hebt een laserpistool en een 'monster' als vriendje.

Ziet er cell-shaded uit. Ik kan maar niet op de naam komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florus
EquiNox schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:16:
Ik ben op zoek naar een oude DOS game, rond 1992. Sidescrolling shooter, waarbij de intro een heuse animatiefilm was. Knakker wordt getransporteert naar een andere dimensie. Je hebt een laserpistool en een 'monster' als vriendje.

Ziet er cell-shaded uit. Ik kan maar niet op de naam komen :X
Heart of Darkness?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Nee, ik heb het al. Het kwam ineens tot me :

Another World

Komt wel van dezelfde developer als Heart of Darkness :) Thnx!

[ Voor 20% gewijzigd door EquiNox op 03-01-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

florus schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:13:
[...]

S.W.I.N.E.?
Nog gratis ook (tegenwoordig)
Nee helaas die is het niet het is ouder en absoluut geen 3d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
Nee ik ben bang dat het niet alien earth of Incumbus was. Maar opzich wel weer zin gekregen in beide games. :) Alien earth was als ik het me goed herinner meer een RPG achtige game en incubus is heellaas wat te 3d. (was volgens mij best een aardig Jagged alliance alternatief destijds.

Maar beide zijn heellaas niet de game die ik zoek. Ik zal nog een poging doen om wat meer info uit mijn roestige geheugen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Flink wat jaren geleden alweer maar het is een racegame die vrij futuristisch overkwam op mij met vage banen. Wat me erg aansprak was dat er een effect in zat die nu blooming genoemd word maar die game had dat al. Alleen t verschil was denk ik dat hoe sneller je ging hoe blurrier t werd, heel vet :)
Kan me niet meer herinneren of je ook kon schieten eigenlijk...
Oh, t was geen POD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:34:
Flink wat jaren geleden alweer maar het is een racegame die vrij futuristisch overkwam op mij met vage banen. Wat me erg aansprak was dat er een effect in zat die nu blooming genoemd word maar die game had dat al. Alleen t verschil was denk ik dat hoe sneller je ging hoe blurrier t werd, heel vet :)
Oh, t was geen POD.
zomaar wat gokken:

dethkarz
s.c.a.r.s
rollcage
megarace 1 of 2
wipe-out

Heb je nog wat meer info, systeem en jaar ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florus
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:28:
[...]

Nee helaas die is het niet het is ouder en absoluut geen 3d.
Een van de vele Army Men games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
Ik heb hem uiteindelijk toch gevonden via the underdogs. (ik dacht dat die site uit de lucht was.)
Het was Enemy Infestation, in iedergeval bedankt voor de posts. Zeker nadat ik dacht dat alien in de titel zat. (schaam) Alien earth is er ook zeker eentje die ik nog wel ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek de naam van een spel die ik vroeger bij mijn neef had gespeeld. Ik kan helaas niet meer herinneren voor welke console hij was maar de graphics leken volgens mij op die van de Saturn of van de SNES (en misschien nog zelfs ouder).
Het was een soort 2D fighting adventure game waarbij je door levels (voornamelijk een soort Kermis of een Theme Park) moest lopen en vechten, je kon ook samen met een 2e Player het spelen. Het had iets weg van Final Fight maar dan simpeler en iets ouder. Ik weet nog wel dat ik met mijn neef op een gegeven moment bij 2 bazen kwamen, de plaats van het gevecht speelde zich af in een soort botsauto- of kart-baan. De bazen waren 2 kleine en oude mannen met een best lange baard, eentje droeg een groene gewaad en de andere een paarse. Nadat we die verslagen hadden kwamen we bij een soort achtbaan, onze characters gingen erin en de rollercoaster ging met een snelle naar een bepaald punt toe en vanaf dat punt (ik denk dat het de top moest voorstellen) ging hij weer terug, maar het was net alsof de rollercoaster achteruit ging (het was toen misschien nog niet mogelijk om het te laten zien dat de rollercoaster een rondje maakte). Toen de characters weer eruit kwamen kon je weer verder met het spel. Ik weet nog dat we het spel niet hadden uitgespeeld omdat het best moeilijk was.
Ik heb overal gezocht naar de naam van het spel maar dat kon helaas niet baten, ook screenshots kon ik niet vinden. Screenshots zouden een hele grote hulp zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Dat klinkt ergens als Streets of Rage. Probeer daar eens op te zoeken, wellicht kom je dan verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Het spel waar ik naar op zoek ben is een shooter uit het tijdperk van Doom (waarschijnlijk zelfde engine enzo). Het was dus ook een DOS game (werd gespeelt op een P75 bakje).

Het was een redelijk 'grof' spel (althans vond ik toen als klein jochie wel :p). Ik speelde het bij mijn buurjongen. Er hingen mensen aan kettingen geloof ik en dan kon je met een kettingzaag ze doorzagen enzo (ja best wel smerig :p). Verder was het gewoon schieten en rondlopen. Het leek wel een beetje op Wolfenstein, alleen had het volgens mij niks met nazi's te maken. Ik kan me herinneren dat de kleuren groen en blauw veel in het spel voorkwamen (vraag me niet waarom).

Hele vage omschrijving dus, maar ik heb op internet ook niks kunnen vinden.

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Khaine schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:48:
Dat klinkt ergens als Streets of Rage. Probeer daar eens op te zoeken, wellicht kom je dan verder?
Het lijkt idd een beetje op Streets of Rage maar het is het volgens mij niet, de poppetjes waren volgens mij iets korter en de graphics ietsje lelijker.

[EDIT] Het is geen een van de Streets of Rage games, ik heb net een paar filmpjes gezien en ook van de Amusement Park van Streets of Rage 2.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoyGenius schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:53:
Het spel waar ik naar op zoek ben is een shooter uit het tijdperk van Doom (waarschijnlijk zelfde engine enzo). Het was dus ook een DOS game (werd gespeelt op een P75 bakje).
Hexen? Kan me niet echt kettingzagen herinneren maar goor was het wel, blood misschien zelfde tijdperk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
BoyGenius schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:53:

Het was een redelijk 'grof' spel (althans vond ik toen als klein jochie wel :p). Ik speelde het bij mijn buurjongen. Er hingen mensen aan kettingen geloof ik en dan kon je met een kettingzaag ze doorzagen enzo (ja best wel smerig :p). Verder was het gewoon schieten en rondlopen. Het leek wel een beetje op Wolfenstein, alleen had het volgens mij niks met nazi's te maken. Ik kan me herinneren dat de kleuren groen en blauw veel in het spel voorkwamen (vraag me niet waarom).

Hele vage omschrijving dus, maar ik heb op internet ook niks kunnen vinden.
Shadow Warrior? Is wel redelijk bruut, veel gore bloed en ranzige locaties :p net iets na die tijd. Zelfde engine als Duke Nukem 3D. En je kon ook met een zwaard vechten waar meer bloed op kon komen(voor die tijd redelijk vet xD)
Afbeeldingslocatie: http://www.dosgames.com/screens/shadwar.gif

[ Voor 6% gewijzigd door Postius op 04-01-2007 18:44 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Zeker geen Shadow Warrior, dat heb ik ook nog gespeeld (wel vette game though) :)

Hexen en Blood ook niet, het was ook niet echt zo'n bekende game dacht ik. De setting van de game was dus ook niet echt in de sfeer van Hexen (kastelen etc) maar meer in de wat futurische sfeer/wolfenstein sfeer: veel grijs en veel verschillende kamers en gangen. Damn, kon ik me nu de naam gewoon maar herinneren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Heb hem gevonden (gewoon hele waslijst met games langsgeweest op zo'n abandonware site en daar stond hij toevallig tussen)!

Depth Dwellers zocht ik dus :)

Afbeeldingslocatie: http://members.fortunecity.com/markcarmack010/bilder/depthwellers.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.stereo3d.com/sh_dwell.jpg

Mensen doorzagen met kettingzaag, was dus eigenlijk gewoon kapot schieten van mensen hangend aan de muur :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee die is het ook niet. het is wel een echte Real Time Stratagy in dezelfde stijl als C&C.
Het was zover ik weet een van de eerste waar schepen en vliegdekschepen in voorkwamen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:05
Mijne is denk niet zo heel moeilijk maar ik kan de naam er niet meer van vinden.

Het is een Batman game volgens mij voor de SNES. Je moet het hier opnemen tegen die pinguin kerel (danny devito in de film :P). Hoe heet dit spel ook alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

CreativeMind schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 18:24:
Mijne is denk niet zo heel moeilijk maar ik kan de naam er niet meer van vinden.

Het is een Batman game volgens mij voor de SNES. Je moet het hier opnemen tegen die pinguin kerel (danny devito in de film :P). Hoe heet dit spel ook alweer.
Batman Returns, net zoals de film.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
ik zoek ook de titel van een spel. Het is al een aardig oud spel. Je bent een rond geel balletje (ofzo) en je hapt naar dingetjes (snoepjes ofzo, iets eetbaars), je hapt je weg door het scherm. Maar als je teveel hapt kunnen er grijze ballen/bowlingballen op je vallen. Je moet dus niet geplet worden door de ballen. Je ziet in het spel zeg maar een vooraanzicht. Heeft iemand enig idee waar dit op lijkt, wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Cartman! schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:34:
Oh, t was geen POD.
Ik denk ook Rollcage, zoals sparkx ook suggereert.
Anders misschien Motorhead? Ik weet niet zeker of daar zo'n blurry effect inzat, 't is alweer een tijdje geleden (maar ik heb 'm wel altijd heel mooi gevonden qua graphics).

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

Toch schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 08:37:
ik zoek ook de titel van een spel. Het is al een aardig oud spel. Je bent een rond geel balletje (ofzo) en je hapt naar dingetjes (snoepjes ofzo, iets eetbaars), je hapt je weg door het scherm. Maar als je teveel hapt kunnen er grijze ballen/bowlingballen op je vallen. Je moet dus niet geplet worden door de ballen. Je ziet in het spel zeg maar een vooraanzicht. Heeft iemand enig idee waar dit op lijkt, wat dit is?
Rockford a.k.a. Boulder Dash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkopf
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-04 12:53
Cyphax schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:13:
[...]

Ik denk ook Rollcage, zoals sparkx ook suggereert.
Anders misschien Motorhead? Ik weet niet zeker of daar zo'n blurry effect inzat, 't is alweer een tijdje geleden (maar ik heb 'm wel altijd heel mooi gevonden qua graphics).
bij rollcage zit wel zo'n soort effect, als je de booster aan zet. (extra snelheid)
het kan ook rc2 zijn natuurlijk

wild mutant space hamsters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Toch schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 08:37:
Supaplex, zoals in de icons van KingOfDos ?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-03 14:45
Ik zoek de naam van een Aziatische MMORPG, niet in Europa uitgekomen geloof ik.
ik weet niet hoe oud die is, denk al een paar jaar oud...heb er een jaar of 2/3 een trailer van gezien.

Wat zo speciaal was aan die MMORPG was dat het redelijk actiegericht was. Er waren geloof ik 4 of 5 classes en bij 1 ervan kon je in realtime salto's maken opzij springen, vooruit/opzij rollen etc.

wie weet welke MMORPG ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Hallo ik zoek een spel dat ik altijd speelde met mijn broers op de nes.
Het was een side scrolling game waarbij jij reed op rollerskates.
Je begon in een level op de snel weg je moest als ik het goed heb ook tegen mannetjes vechten.
Later kwam je ook in een riool en in de jungle.
Mijn broer zegt dat hij rollerblades heet maar daar kan ik niks van vinden.
Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Neej rollerblade racer was het niet.
Het zichtperspectief is net zo als final fight voor de snes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UlyssesNL schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:03:
Neej rollerblade racer was het niet.
Het zichtperspectief is net zo als final fight voor de snes
skate or die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik zoek een futuristisch sportspel wat ik volgens mij bij mijn voodoo-kaart heb gekregen ooit. Het is een 2 vs 2 spel in een halve kom. Je had (dacht ik) skates aan en je kon een bal naar elkaar gooien. In de bowl stonden ook nog obstakels, zoals laserstraal poortjes.

Dacht zelf dat het hyperball heette, maar dat klopt niet :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

UlyssesNL schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:46:
Hallo ik zoek een spel dat ik altijd speelde met mijn broers op de nes.
Het was een side scrolling game waarbij jij reed op rollerskates.
Je begon in een level op de snel weg je moest als ik het goed heb ook tegen mannetjes vechten.
Later kwam je ook in een riool en in de jungle.
Mijn broer zegt dat hij rollerblades heet maar daar kan ik niks van vinden.
Iemand een idee??
Jij doelt op het fantastische Rollergames ! Ik durf er bijna geld op te zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-03 14:45
Gizz schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:21:
Ik zoek een futuristisch sportspel wat ik volgens mij bij mijn voodoo-kaart heb gekregen ooit. Het is een 2 vs 2 spel in een halve kom. Je had (dacht ik) skates aan en je kon een bal naar elkaar gooien. In de bowl stonden ook nog obstakels, zoals laserstraal poortjes.

Dacht zelf dat het hyperball heette, maar dat klopt niet :)
Dat spel heb ik ook nog zelf bij mijn Diamond Monster 3d gehad, je bedoelt Hyperblade ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.thecomputershow.com/computershow/graphics/hyperbl1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Klopt ja! Bedankt :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Khaine schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:41:

Jij doelt op het fantastische Rollergames ! Ik durf er bijna geld op te zetten :D
woooooooooooot. Ja dat is hem harstikke bedankt top man.

Degene die zei skate or die dat was hem ook niet dat wist ik wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
Bedankt! Dat is hem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoetemelk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
Ik ben op zoek naar de titel van een spel waarbij je het spel mahjong kan spelen.
dus niet met die tegeltjes 2 dezelfde zoeken (want daar zijn duizenden varianten van te vinden)

maar meer het mahjong "gezelschapsspel" voor op de computer. een soort rummikub achtig spel was het.

ik heb het vroeger wel gehad voor windows, alleen is dat ergens verloren gegaan :(

mocht er hier een nieuwere versie van bestaan, dan zou dat natuurlijk alleen maar mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

Ik ben op zoek naar de titel van een PSX spel. Het was een (fun?) racer, en wat me vooral nog bijstaat was een voertuig/character dat kon transformeren in een vliegtuigje als power up.

Iemand enig idee?

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekkie schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 22:32:
Ik ben op zoek naar de titel van een PSX spel. Het was een (fun?) racer, en wat me vooral nog bijstaat was een voertuig/character dat kon transformeren in een vliegtuigje als power up.

Iemand enig idee?
PSX als playstation 1? Zoek eens naar Macross das een anime met dat principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !AnacondA!
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-04-2021
Hallo, ik ben opzoek naar een oud dos spel.
Echter weet ik de naam al, maar ik kan het spel nergens meer krijgen/vinden

Het spel heet "Afrika", het is een Duits spel.
Je moest land zien te krijgen en geld verzamelen met diamntgrotten of planten ofzoiets.
Ook had je een soort soldaatjes.
Het was een multiplayer spel waarbij je dan om de beurt moest spelen.

Hiervan heb ik nooit meer iets kunnen vinden.. geen screenshot nix..

Laptop: ATI mobility 9800 P4 3.4Ghz Server: AMD 2400+ Epox 8k3A+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Ik ben op zoek naar een nederlands spel uit het dos tijdperk. Het spel komt uit begin jaren 90 en hierin was je de minister van verkeer en waterstaat.

Je moest beslissingen nemen over hoe duur de treinkaartjes moesten zijn, wat je wilt doen aan de knelpunten met files etc. Nadat je deze beslissingen had genomen kreeg je de 'gevolgen' te zien aan de hand van 'files nemen af/toe met xx procent', 'het gebruik van de trein nam met xx toe/af', de belasting kan hierdoor omlaag/omhoog etc.

In totaal speelde je iets van 3 rondes, daarna kreeg je een overzicht van of je het goed of niet goed hebt gedaan en kon je het spel opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 22:41:
[...]

PSX als playstation 1? Zoek eens naar Macross das een anime met dat principe.
Playstation 1 ja :) Het is niet (een van de) Macross games. Het was meer een soort funracer zoals Mario Kart.

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26
heb het afgelopen 1/2 uur een beetje dit topic gelezen, om te zien wat iedereen hier zoal zoekt en het is leuk hoe je bij het zien van een titel van een oud spel denkt "Oh ja, die was leuk!". En dan ga je zitten denken of je zelf nog een spel kent uit het verleden waarvan je de titel vergeten bent en die je graag nog een keer zou willen spellen voor nostalgie.
Nu herinner ik me opeens, dat een hele tijd geleden ik denk zo’n 15 – 20 jaar speelde ik bij mijn neefje 2 spelletjes voor de commodore 64, een daarvan was Platoon, de andere waarvan ik de titel graag wil weten…

het is een 2d van opzij gezien (zoals een platform game).
ik nog van dat je in een gevangenis rondloopt…Het level was vrij blauw.
ik denk dat je door een gat in de muur naar binnenkwam.
wat het doel was geen idee, maar je loopt langs allemaal cellen, en trappen op en af…verder herinner ik me nog maar weinig van het spel.
iemand enig idee of zijn mijn herinneringen echt te summier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florus
Silent1 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:03:
Ik zoek de naam van een Aziatische MMORPG, niet in Europa uitgekomen geloof ik.
ik weet niet hoe oud die is, denk al een paar jaar oud...heb er een jaar of 2/3 een trailer van gezien.

Wat zo speciaal was aan die MMORPG was dat het redelijk actiegericht was. Er waren geloof ik 4 of 5 classes en bij 1 ervan kon je in realtime salto's maken opzij springen, vooruit/opzij rollen etc.

wie weet welke MMORPG ik bedoel?
Tja, ik ken Gunz als van origine aziatische actie shooter&mmropg. Overigens kun je in Gunz met alle klassen die moves uitvoeren.
Bij zo'n omschrijving zou bijvoorbeeld ook nog wel Silk Road Online passen
Er zijn nogal wat aziatische mmorpg's. :)
Heb je nog iets meer info? bijv. wat voor genre (fantasy/sci-fi/anders)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekkie schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 13:41:
[...]

Playstation 1 ja :) Het is niet (een van de) Macross games. Het was meer een soort funracer zoals Mario Kart.
Ahh even over het woord funracer heen gelezen. Kan je er wat meer over vertellen, welk jaar ongeveer en welke uitstraling het ongeveer heeft. Zoveel echt funracers zijn er niet geweest, paar die ik zo kan herinneren/vinden:

Crash Team Racing
Speed punks
looney tunes racegeval

Kijk ook hier even rond:
http://www.gamespot.com/g...&dlx_type=all&sortdir=asc

Staan ze allemaal bij elkaar, misschien springt er een naam uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:21:
[...]

Ahh even over het woord funracer heen gelezen. Kan je er wat meer over vertellen, welk jaar ongeveer en welke uitstraling het ongeveer heeft. Zoveel echt funracers zijn er niet geweest, paar die ik zo kan herinneren/vinden:

Crash Team Racing
Speed punks
looney tunes racegeval

Kijk ook hier even rond:
http://www.gamespot.com/g...&dlx_type=all&sortdir=asc

Staan ze allemaal bij elkaar, misschien springt er een naam uit.
Ik heb al het hele archief op IGN doorgespit, en nu ik deze lijst ook bekijk, blijkt dat het om Wacky Races gaat, dat ook nog eens op de DC en PC is uitgekomen! Iets minder denderend dan in mijn herinnering, maar ik heb 'm gevonden. Bedankt :)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben op zoek naar een spel!
Wat ik er nog van weet is als volgt: ik heb ergens vorig jaar een demo gespeeld van een spel waar je karakter in een soort amerikaans road-side cafe zit met aan de bar ook een agent.
Je karakter vermoord vervolgens 'in trance' iemand die naar de wc gaat.
Je kan vervolgens verschillende keuze's maken over hoe je dit oplost als je weer wakker wordt.
Bv. lijk in wc-hok en bloed opruimen of gewoon rennen.
Dit was dus de demo en ik ben erg benieuwd hoe te verder gaat...
Wie herkent dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 17:46:
Ook ik ben op zoek naar een spel!
Wat ik er nog van weet is als volgt: ik heb ergens vorig jaar een demo gespeeld van een spel waar je karakter in een soort amerikaans road-side cafe zit met aan de bar ook een agent.
Je karakter vermoord vervolgens 'in trance' iemand die naar de wc gaat.
Je kan vervolgens verschillende keuze's maken over hoe je dit oplost als je weer wakker wordt.
Bv. lijk in wc-hok en bloed opruimen of gewoon rennen.
Dit was dus de demo en ik ben erg benieuwd hoe te verder gaat...
Wie herkent dit?
Fahrenheit (in de VS bekend onder de naam Indigo Prophecy).

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal stom klinken maar ineens wist ik het weer en er is nu een bijgewerkt deel.
en nog gratis ook..

http://www.tacticalsoft.com/

A.R.S.E.N.A.L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil niet dubbel of Spammen maar ze verwijsen. Me steeds naar hier dus zal ik ff hier een vraag posten .
Hoi mensen . Ik had een vraagje .

Ben al een tijdje op zoek naar een oude game
Het probleem is ik weet de titel niet

een samen vatting kan ik wel maken wat mij nog herrinerd .

je begon met een poppetje zwart en je moest op zoek gaan naar olie of aardgas .

je moest beginnen met een boor toren te maken

en daarna kon je boren (inwinnne) van het delven

en je kon ook verlies draaien en moest je op nieuw beginnen

ik kwam nooit ver dus betere beschrijving kan ik je niet geven kan a.u.b iemand helpen met zoeken of de naam geven van deze game ik ben u heel dank baar alvast _/-\o_

.... ps ik wil niet spammen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Oil's Well?
Of nog simpeler? :)

Ik kan me wel een heel simpele herinneren van school vroeger.
Dan had je 3 boorkoppen ofzo, en daar moest je het mee doen.
Maar dat is wel erg lang geleden. ;)

[ Voor 72% gewijzigd door Gonadan op 15-01-2007 13:58 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nop geen oil well heb ik ook al gezien.

het is geen dos game was meer een win 95/98 game

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:58:
nop geen oil well heb ik ook al gezien.

het is geen dos game was meer een win 95/98 game
Moest je die boortoren ook in elkaar zetten door de goede delen achter elkaar op het scherm te slepen?

"Oil Barons" lijkt er wat op maar is niet wat ik bedoel.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 11:31
Oil Imperium? Is wel meer business type spel, maar tis wel olie en boren enzo... wie weet :)

http://www.thehouseofgames.net/index.php?t=10&id=107
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:50:
Ik wil niet dubbel of Spammen maar ze verwijsen. Me steeds naar hier dus zal ik ff hier een vraag posten .
Hoi mensen . Ik had een vraagje .

Ben al een tijdje op zoek naar een oude game
Het probleem is ik weet de titel niet

een samen vatting kan ik wel maken wat mij nog herrinerd .

je begon met een poppetje zwart en je moest op zoek gaan naar olie of aardgas .

je moest beginnen met een boor toren te maken

en daarna kon je boren (inwinnne) van het delven

en je kon ook verlies draaien en moest je op nieuw beginnen

ik kwam nooit ver dus betere beschrijving kan ik je niet geven kan a.u.b iemand helpen met zoeken of de naam geven van deze game ik ben u heel dank baar alvast _/-\o_

.... ps ik wil niet spammen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja je moest m zelf in melkaar zetten pricies conadan maar weet je die titel nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:15:
ja je moest m zelf in melkaar zetten pricies conadan maar weet je die titel nog ?
Nee, en nu jij er zo over begint begin ik ook wel erg nieuwsgierig te worden. :D

Misschien kan ik het nog eens navragen bij m'n pa, die heeft vroeger als leraar op die school gewerkt, misschien weet hij het nog, al acht ik de kans klein. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Gonadan op 15-01-2007 14:18 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar ik hoop dat iemand de titel kent i hoop so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:20:
maar ik hoop dat iemand de titel kent i hoop so
Ik heb het gevoel dat het een spelletje was van een gasbedrijf, zou dat kunnen?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja d8 van wel ja :P en dat was super vet maar ik ben die .. titel gewoon vergen btw woon je regio zeeland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:24:
ja d8 van wel ja :P en dat was super vet maar ik ben die .. titel gewoon vergen btw woon je regio zeeland ?
Nee, Noord-Holland, hoezo? :)

Ik kan in ieder geval in combinatie met NAM en Gasunie niets vinden, was er vroeger geen ander aardgasbedrijf?

@MAX3400:
Nee, het was echt heel simpel, volgens mij zelfs maar één scherm waarin je speelde. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Gonadan op 15-01-2007 14:26 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Was dat niet "Black Gold"? Maar daar moest je niet zelf dingen in elkaar zetten; je was meer manager van een bedrijf en als mini-game had je bijvoorbeeld dat je de boorkoppen netjes recht naar beneden moest sturen of pijpleidingen moest leggen.

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 15-01-2007 14:26 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooh d8 het ff maar ik hoop dat je vader het weet ^^ maar heb je msn want ik heb een paint afbeelding vna gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:26:
ooh d8 het ff maar ik hoop dat je vader het weet ^^ maar heb je msn want ik heb een paint afbeelding vna gemaakt
Ja, maar die staat uit, ben op mijn werk.
Mailen kan altijd. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee
max sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:26:
Gonadan

Besides; post nog wel de oplossing en het screenshot even in dit topic, oke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop het ook gonadan :P:) dat je pa het weet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@MAX3400:
Uiteraard post ik de oplossing mocht ik er achter komen.

Er komt wel steeds meer terug trouwens.
Volgens mij was het zo dat je 3 grondlagen had, en elke keer moest je de boor ophalen en een andere inzetten anders ging hij stuk.
En had je dan ook geen tijdlimiet ofzo? :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd ! wat jij zegt klopt precies :) wat je nu zegt klot gewoon :)

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik heb even rap een schets gemaakt wat ongeveer in de buurt komt van mijn herinnering:

Afbeeldingslocatie: http://meuk.gonadan.com/images/aardgas.gif

En dan zaten er nog vierkantjes bij met de boorkoppen enzo, maar daar had ik geen zin meer in.
Ook had ik geen zin om de boorschacht te tekenen. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dezelfde tekening had ik ook maar dan kon je lopen met een mannetje toch en idd precies dit ! :P
maar alleen de titel nog ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
hmm die game heb ik nog wel ergens, ff zoeken ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik heb heel erg het gevoel dat hij gewoon 'Aardgas' heet, maar ik kan er volkomen naast zitten. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maby weet je vader het wel joh
of maby kom je er zelf op :P
ik word steeds nieuwschieriger :P
/ falcon ik hoop anders ook dat jij m heb of kent hoor :)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik m downloaden ?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Laatst online: 07-04-2021
geen idee ;p maar ik spaar die edugames serie. Zoek alleen nog de melk fabriek :(
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:24:
ja dat is m is het dus valcon 4 ever ?
Heh?

[ Voor 50% gewijzigd door falcon4ever op 15-01-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:24:
ja dat is m is het dus valcon 4 ever ?
Falcon4ever is de poster.
Het spel heet McPower. ;)

lol jij editte sneller dan mijn quote kon quoten ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Gonadan op 15-01-2007 15:26 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd dat is ook een vette idd :)
wat de school tijden vroeger deden :) thnx btw

ik wil m hebben :9~

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet zomaar naar dingen vragen als je niet weet of het wel legaal is ;) Zie ook: Het algemeen beleid #copyright ;)

[ Voor 100% gewijzigd door Crash op 15-01-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:38:
kan je m niet opsturen via msn ofiets ?
Alleen als het abandonware is, zo niet dan mag je het sowieso niet vragen op GoT, kijk daar dus mee uit. :)

Edit:
I stand corrected. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Gonadan op 15-01-2007 16:12 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alstie copy right er af is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Dan moet je dus contact zoeken met EZ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm heb net gekeken maar de game is free van copy right weet niet of falcon kan sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Gonadan schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:41:
[...]

Alleen als het abandonware is, zo niet dan mag je het sowieso niet vragen op GoT, kijk daar dus mee uit. :)
Ook abandonware mag niet hoor, alleen als het expliciet door de ontwikkelaar duidelijk is gemaakt dat het freeware is.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:En nu kappen met die semi-warez verzoeken. Je zit op het randje om een OW te ontvangen :{

[ Voor 76% gewijzigd door Crash op 15-01-2007 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Totdat ik van jou een linkje heb gezien met daarin bewijs dat het spel waarnaar je vraagt legaal te downloaden is wil ik geen enkele post van jou meer zien met daarin de vraag naar het spel, zowel: dan heb je een OW aan je broek :)

[ Voor 77% gewijzigd door Crash op 15-01-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.ez.nl/content....800-a4ab-11db-9fe1-001635

Formulier voor vragen, opmerkingen of suggesties
Gonadan schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:32:
Hij bedoelt dat hij een link wil hebben waarop je kan lezen dat het legaal is.
Dus een antwoord van EZ zal daar niet bij helpen denk ik, dan kan jij er in zetten wat je wilt.

Ook al ga ik (en ws ook mods) er van uit dat jij eerlijk bent in dat antwoord toch moet er zekerheid zijn om de legaliteit van GoT te beschermen.

Je mag dus niet meer vragen naar een downloadlocatie van het spel of dat iemand hem opstuurt voordat er onomstotelijk bewijs is dat hij freeware is. :)
ok ik zo juist gebeld naar EZ ze wisten eerst helemaal niet en daarna moest ze een persoon hebben die er over ging // en nu is het afw8 op de mail maar toch bedankt voor het op frisse van de game naam en ok ik zal er in het vervolg op letten !
Gonadan schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:32:
Dus een antwoord van EZ zal daar niet bij helpen denk ik, dan kan jij er in zetten wat je wilt.

Ook al ga ik (en ws ook mods) er van uit dat jij eerlijk bent in dat antwoord toch moet er zekerheid zijn om de legaliteit van GoT te beschermen.

Je mag dus niet meer vragen naar een downloadlocatie van het spel of dat iemand hem opstuurt voordat er onomstotelijk bewijs is dat hij freeware is. :)

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 09:53
Wat ik bedoel is dat je hier op het forum niet mag vragen naar materiaal waar copyright op rust. Indien het spel copyright vrij is: geen probleem als er naar gevraagd wordt en er wordt een legale locatie om te downloaden aangeboden. Maar zolang nergens uit betrouwbare bron blijkt dat de maker/uitgever van het spel het spel vrijgegeven heeft mag er niet naar gevraagd worden hier op het forum :) Zie ook Het algemeen beleid #copyright

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Edit:
Wat crash zegt dus :+

[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 15-01-2007 16:32 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik heb zo juist gebeld naar EZ ze wisten eerst helemaal niet en daarna moest ze een persoon hebben die er over ging // en nu is het afw8 op de mail maar toch bedankt voor het op frisse van de game naam en ok ik zal er in het vervolg op letten !

maar ze d8 wel dat het copyright er af is maar i kzal ff af moeten w8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:43:
ok ik heb zo juist gebeld naar EZ ze wisten eerst helemaal niet en daarna moest ze een persoon hebben die er over ging // en nu is het afw8 op de mail maar toch bedankt voor het op frisse van de game naam en ok ik zal er in het vervolg op letten !

maar ze d8 wel dat het copyright er af is maar i kzal ff af moeten w8 :)
Ik vermoed dat Crash er geen genoegen mee zal nemen als je morgen ofzo post dat "het mag" of dat je een stukje uit een mailtje post.

offtopic:
Kan je nogmaal Nederlands typen i.p.v. MSN-taal?

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.