[Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.343 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:14:
[...]

aaah geweldig je bent mijn held _/-\o_ heeel erg bedankt
alleen wil ik niet ondankbaar klinken maar ik krijg het niet aan de praat :'( als ik de .exe open gebeurd er gewoon helemaal niks nieteens een error..!! en ik kan ook niks vinden over fixes en die bijgevoegde fix-files hebben ook geen enkel effect..
Ik ga nu richting huis, en dan zal ik vanavond even kijken hoe en wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik zelf al schreef:
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:14:
[...]
EDIT: bij nader inzien "lijkt" het toch niet het spel te zijn dat ik bedoelde, het was voor zover ik weet helemaal niet met planeten en ruimte schepen :?
ik heb het bestand door iemand anders laten installeren en die had nergens problemen mee en die kon het ook gewoon spelen maar toen ik die files van hem kreeg heb ik in de map graphics gekeken en die poppetjes zien er veel anders uit dan ik mij kan herinneren.. oowja, en weer werkte ook die .exe niet...
Ik denk haast dat het niet het spel is dat ik in mijn hoofd heb. In de tussentijd had ik ook even een mailtje gestuurd naar de ontwikkelaar en ik heb een reactie gehad met veel hulp maar niets dat hielp, blijkbaar ligt er iets aan de configuratie van mijn systeem.
Heel erg bedankt en nu hoef je het thuis ook niet meer uit te zoeken.

Misschien iemand anders die mij kan helpen met de game die ik zoek? (paar posts terug op pagina 12)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:31:
zoals ik zelf al schreef:

[...]

Ik denk haast dat het niet het spel is dat ik in mijn hoofd heb. In de tussentijd had ik ook even een mailtje gestuurd naar de ontwikkelaar en ik heb een reactie gehad met veel hulp maar niets dat hielp, blijkbaar ligt er iets aan de configuratie van mijn systeem.
Heel erg bedankt en nu hoef je het thuis ook niet meer uit te zoeken.

Misschien iemand anders die mij kan helpen met de game die ik zoek? (paar posts terug op pagina 12)
Ik heb nog is je beschrijving van de spel gelezen. en alle dingen die je aangeeft komen in dit spel voor. Mocht het een ander spel zijn wat je bedoelt, dan is het bijna hetzelfde spel.

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Blackbird-ce schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:23:
[...]

Altered Beast?
Is ook op de Game Boy Advance uitgegeven overigens
Helaas, toen ik de titel zag had veel hoop, maar het is hem niet. In de game die ik zoek kan je in maximaal 3 of 4 dingen veranderen. Het kan ook zijn dat je kon switchen, ik geloof dat je per level moest kiezen met welke 'held' je wilde spelen. Je kon op de kast ook met z'n tweeen spelen.

Het trouwens ook een futuristische game...

[ Voor 3% gewijzigd door Mathizsias op 30-11-2006 09:50 ]

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 13:55
Ik had het laatst met me vriend over dat wij vroeger (windows 3.11) altijd een spelletje speelden met race wagens waarbij je rakketten had (volgensmij) en waarbij je dingen (zoals olieplassen enc) moest ontwijken. Wij vonden het spelletje altijd zeer moeilijk.

De mensen lachte gek in het spelletje en het ware rare auto's dus niet normale Volkswagens enz. We (hij eigenlijk :P) konden ons nog herrineren dat het met "racer" nog wat begon of iig in de titel stond.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Verwijderd

xzaz schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:14:
Ik had het laatst met me vriend over dat wij vroeger (windows 3.11) altijd een spelletje speelden met race wagens waarbij je rakketten had (volgensmij) en waarbij je dingen (zoals olieplassen enc) moest ontwijken. Wij vonden het spelletje altijd zeer moeilijk.

De mensen lachte gek in het spelletje en het ware rare auto's dus niet normale Volkswagens enz. We (hij eigenlijk :P) konden ons nog herrineren dat het met "racer" nog wat begon of iig in de titel stond.
Death Rally?

• xzaz
Helaas dat is hem niet, ik had al gezocht en kwam Death Rally ook tegen in dit topic:
http://www.dosgames.com/f...t3284.html&highlight=race

Ik weet niet zeker maar het was 2D volgensmij. Je kon ook banden enzo verwisselen maar wij snapte nooit hoe dat werkte :p

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Was dat niet interstate 76?

Heb zo geen link, sorry

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
mm het lijkt er wel op maar het is het niet, de grafics waren vele malen slechter. Waarschijnlijk is het een onbekend spel geweest, heb heel de old-school-race-games afgelezen maar niets kunnen vinden. Als iemand nog een briltjante ingeving heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik denk dat je Race Mania bedoelt, die heb ik hier nog ergens origineel op CD :)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 16:49
Khaine schreef op zondag 26 november 2006 @ 15:04:
[...]

Mijn eerste ingeving zou Deadlock: Planetary Conquest geweest zijn?
1000x thx dat is hem inderdaad geweldig :-) eve kijke waar ik hem nog vandaan kan halen ergens van een site of zo. :)

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
xzaz schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 02:47:
mm het lijkt er wel op maar het is het niet, de grafics waren vele malen slechter. Waarschijnlijk is het een onbekend spel geweest, heb heel de old-school-race-games afgelezen maar niets kunnen vinden. Als iemand nog een briltjante ingeving heeft :+
Rock 'n roll racing? http://www.blizzard.com/blizzclassic/rnrdemo-thanks.shtml

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben op zoek naar de naam van een dos spel

het is een schiet / platvorm

het is de bedoeling dat je door een leven heen loopt en wat mannentjes dood schiet
het belangrijkste van het spel is in het level zelf een kleuren code onthoudt

in het level zelf zit namelijk een bord verborgen met bijv roze , blauw , rood,geel,groen,bruin.

aan het einde van het level moest je de juiste kleuren code invoeren om het level uit te spelen.

ik weet nog 1 ding

bij het allerlaatste level moest je een gestoorde proffessor verslaan

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 21:16
Ik zoek ook een dos spel :)

ik kan er echt weinig van herineren maar ik probeer het toch.

Het was een soort mortal combat achtig spel alleen dan met Robots.
1 van de robots had een soort van slingshot aan beide armen, en je ze ook telkens updgraden om ze steker te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Dubbel Fristie schreef op zondag 03 december 2006 @ 19:31:
Ik zoek ook een dos spel :)

ik kan er echt weinig van herineren maar ik probeer het toch.

Het was een soort mortal combat achtig spel alleen dan met Robots.
1 van de robots had een soort van slingshot aan beide armen, en je ze ook telkens updgraden om ze steker te maken :)
Rise of the Robots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Laatst online: 14-09 21:16
We hebben een winaar _/-\o_ tnks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Slecht schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:15:
yes! dat was em denk ik hehe, tnx he ;)

http://lb2.eidolon.co.uk/
dat is em denk ik, ga em thuis downen en proberen nu op werk dus wat lastiger :P
Is ook een nieuwe versie van

Armagetron

http://armagetronad.net/

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Ik ben ook weer eens op zoek naar een oude game. En hoe kan het ook anders: het is weer een arcade titel.

Het is een game zoals commando's,

dus je loopt met je soldaatje van beneden naar boven. Je ziet het van boven. Een soort van vertical actie shooter. Je kan schieten en granaatjes gooien.

Het verschil met commando's was dat het veel chaotischer was, en dat je ook in allerlei voertuigen kon gaan zitten. Zoals een tank en een heli. Het spel was ook veel langer als commando''s, wat geloof ik maar 3 levels had.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stalscu schreef op maandag 04 december 2006 @ 02:50:
Ik ben ook weer eens op zoek naar een oude game. En hoe kan het ook anders: het is weer een arcade titel.

dus je loopt met je soldaatje van beneden naar boven. Je ziet het van boven. Een soort van vertical actie shooter. Je kan schieten en granaatjes gooien.

Het verschil met commando's was dat het veel chaotischer was, en dat je ook in allerlei voertuigen kon gaan zitten. Zoals een tank en een heli. Het spel was ook veel langer als commando''s, wat geloof ik maar 3 levels had.

Iemand een idee?
Ikari Warriors ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021

Iemand een idee?
Cannon Fodder?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:17

robhof

Lembongan view

Iemand een idee?
Fernandez must die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 18:53:
ik ben op zoek naar de naam van een dos spel

het is een schiet / platvorm

het is de bedoeling dat je door een leven heen loopt en wat mannentjes dood schiet
het belangrijkste van het spel is in het level zelf een kleuren code onthoudt

in het level zelf zit namelijk een bord verborgen met bijv roze , blauw , rood,geel,groen,bruin.

aan het einde van het level moest je de juiste kleuren code invoeren om het level uit te spelen.

ik weet nog 1 ding

bij het allerlaatste level moest je een gestoorde proffessor verslaan

alvast bedankt
Bio Menace?
http://dosgamezone.com/bio-menace/

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Mathizsias schreef op woensdag 29 november 2006 @ 01:14:
Ik zoek een Arcade game, uitgebracht door Sega op de kast, game is later op een van de consoles uitgekomen, in hetzelfde tijdperk als de Micheal Jackson saturn/mega drive game.

Het spel is een sideshooter a-la Castlevania. Je bent een elite politie squad en deze bestaat uit een witte wolf, een normaal mens en nog iets... Het spel is minimaal 12jaar oud. Arcade gehalte van deze game was naar mijn gevoel zoals streetfighter, zo voelde de gameplay ook. Sterke Anime feeling ook en zeer futuristisch.
In herhaling, zelf zoeken heeft tot nu toe niets opgebracht.. Help! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx voor jullie snelle reactie

gr

avec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou tot slot de naam van nog 1 spel willen weten
HINTS: het is een achtbaan spel waarbij het de bedoeling is om je eigen achtbaan te ontwerpen en maken

het is een DOS spel .
je achtbaan karrtetje kan uit de bocht vliegen
de mensen die er in gaan kunnen er "slechter uit zien als je achtbaan te snel gaat of uit de bocht vliegt.

ik hoop dat jullie er iets mee kunnen

gr

avec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:11:
ik zou tot slot de naam van nog 1 spel willen weten
HINTS: het is een achtbaan spel waarbij het de bedoeling is om je eigen achtbaan te ontwerpen en maken

het is een DOS spel .
je achtbaan karrtetje kan uit de bocht vliegen
de mensen die er in gaan kunnen er "slechter uit zien als je achtbaan te snel gaat of uit de bocht vliegt.

ik hoop dat jullie er iets mee kunnen

gr

avec
Klinkt als Theme Park, maar ik weet niet meer of je daar ook achtbanen in kon ontwerpen en of het nog DOS was in 1994 weet ik zeker niet meer. Maar goed het was Bullfrog Productions dus ik denk dat het wel DOS was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Laatst online: 14-09 16:29

Khaine

Python liefhebber

Roller Coaster was volgens mij ook een afzonderlijk spel, waar je een achtbaan moest maken en die testen met nog wat mensen. De bedoeling was om die mensen zo misselijk mogelijk te maken.

Het komt iig uit het dos-tijdperk, maar vraag me niet naam de naam precies meer.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Helaas mensen, het spel wat ik bedoel zit er niet tussen.

Ikari warriors was trouwens wel leuk.

Maar de game die ik bedoel is toch wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:14

Seraphin

Meep?

Mathizsias schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:20:
[...]

In herhaling, zelf zoeken heeft tot nu toe niets opgebracht.. Help! :)
Alien Storm?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

er bestaat een spelletje dan ren je met een mannetje onder in beeld en dan komt er een bal uit de lucht vallen die op de grond begint te stuiteren. je moet zorgen dat je niet geplet wordt door dat ding door op en neer te rennen. je moet die bal dan splitsen met een soort van kogel/draad in twee ballen. dan die twee ballen weer splitsen enzovoorts. nu ben ik op internet al diversen flashverbasteringen van dat spel tegen gekomen maar ik ben de naam van het origineel kwijt. iemand?

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://www.ewtoo.org/~matt/pang/gameplay.gif
Pang

[ Voor 87% gewijzigd door Lizard op 07-12-2006 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

sjeez! da's rap. hardstikke bedankt! _/-\o_

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 13:02
Ik zoek niet de naam van een spel, maar het hele spel zelf ook nog eens. Laatst was ik een weekendweg en daar had iemand een ipod bij zich. Ik even luisteren en daar zit ook een spel op waarbij de je de titel van het nummer dat je hoort moet raden. Er staan 5 mogelijke titels in beeld (van andere nummers natuurlijk) en moet jij de juiste kiezen.

Dit spel is echt supergaaf en ik heb het ook lekker zitten spelen. Nu wil ik het zelf ook, heb geen Ipod en wil er ook geen. Eigenlijk wil ik het liefste dit op de pc (windows media player achter) of xbox of gsm kunnen spelen. Weet iemand of dit bestaat en hoe het heet ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

stalscu schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 01:10:
Helaas mensen, het spel wat ik bedoel zit er niet tussen.

Ikari warriors was trouwens wel leuk.

Maar de game die ik bedoel is toch wat anders.
Ik heb de game gevonden. Met een beetje geluk dat wel, want anders was ik er nooit achter gekomen.

Het spel heet:

L.S.A. Squad. (voluit, land, sea, air squad.

Alleen ik kan geen werkende Mame32 versie vinden helaas.

FF doorzoeken nog dus. Maar deze titel heeft me aardig veel peseta's gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik zoek een oud ruimte spel,
je vloog met je moederschip in orbit, en je kon dan vervolgens op een planeet landen om materie te gaan halen, waarom weet ik niet precies, maar het was geld waard of zo iets.
Verder als je in combat was, kon je kiezen uit verschillende mini vliegtuigjes die allemaal verschillende wapens hadden.

Ik kan me er nog een aantal herinneren, er was een zwart vliegtuig, waar draaiende cirkelzagen uitkwamen.

Verder had je volgens mij oneindige plaatsen waar je naartoe kon gaan, het is denk ik al 13 jaar oud of zo.. wel voor de PC. DOS of net W95 misschien, maar ik denk Dos.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Dat MOET Star Control II zijn, kan niet missen. :)

edit: absolute aanrader als je SC2 nog eens wilt spelen zonder gehannis met DOSBox ed. is The Urquan Masters, zie http://sc2.sourceforge.net/

[ Voor 70% gewijzigd door DroogKloot op 07-12-2006 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 16:39
Ik zoek een spel ala dethkarz, maar dan ouder. Ik kan me herrinneren dat de tracks rood / paars achtig zijn. met loopings enz. en doorgaans in een stad achtig terein.

Tussen de levels door zag je een soort van wetenschapper (mannetje in een witte jas iig). Ook kon je op sommige stukken onderste boven rijden zoals in tunnels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Laatst online: 14-09 16:29

Khaine

Python liefhebber

Suepahfly schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:34:
Ik zoek een spel ala dethkarz, maar dan ouder. Ik kan me herrinneren dat de tracks rood / paars achtig zijn. met loopings enz. en doorgaans in een stad achtig terein.

Tussen de levels door zag je een soort van wetenschapper (mannetje in een witte jas iig). Ook kon je op sommige stukken onderste boven rijden zoals in tunnels.
Ik weet precies wat je bedoeld! Het was een soort scientist die steeds droog commentaar gaf. Het waren 3 delen in totaal, en zag er belachelijk mooi uit voor z'n tijd. Ik speelde het toen de P1 net uit was.

Ik ga ff opzoek.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Laatst online: 04-09 16:39
Ik heb hem! geloof ik. Mega Race

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/f8/Lanceboyle.png
Ik ben er niet helemaal zeker van trouwens, aangezien ik me tocg duidelijk een witte jas herinner

[ Voor 57% gewijzigd door Suepahfly op 08-12-2006 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Khaine schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 00:09:
[...]

Ik weet precies wat je bedoeld! Het was een soort scientist die steeds droog commentaar gaf. Het waren 3 delen in totaal, en zag er belachelijk mooi uit voor z'n tijd. Ik speelde het toen de P1 net uit was.

Ik ga ff opzoek.
Dat moet idd Mega Race zijn, veel plezier aan beleefd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
DroogKloot schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:13:
Dat MOET Star Control II zijn, kan niet missen. :)

edit: absolute aanrader als je SC2 nog eens wilt spelen zonder gehannis met DOSBox ed. is The Urquan Masters, zie http://sc2.sourceforge.net/
Thats it!!

Nooit gedacht dat ik deze ooit nog eens zou zien!

thx :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek 2 spellen voor de SNES.

Je kan het spel in "cooperative mode" spelen ( met z'n 2en tegen de PC). Dan loop je alsmaar naar voren in een soort van stadsomgeving (huizen, winkelstraten etc) en kom je ninja's(?) tegen die je kan meppen met voorwerpen op de grond of met je handen. Je kunt bijvoorbeeld ook tonnen gooien, auto's kapot maken en ramen inslaan met kettingen of loden pijpen. OOk is er na elke stage een eindbaas.

BTW:
Je kan naar boven en naar beneden in de map lopen, dus arrowup = naar boven lopen, je hebt dus een aparte knop om te springen. Ff voor de duidelijkheid.

Ook mogelijk om met z'n 2en tegen de PC te spelen. Ik weet het niet precies meer. Het spel speelt zich af in een soort van middeleeuwse omgeving, je kan draken van je tegenstanders afpakken en er vervolgens op rijden (en vliegen?).

Ik zoek hier al een tijdje naar maar kan niets vinden. Ik zou graag de namen van deze spellen te weten komen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Topicstarter

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 21:50:
Ik zoek 2 spellen voor de SNES.

Je kan het spel in "cooperative mode" spelen ( met z'n 2en tegen de PC). Dan loop je alsmaar naar voren in een soort van stadsomgeving (huizen, winkelstraten etc) en kom je ninja's(?) tegen die je kan meppen met voorwerpen op de grond of met je handen. Je kunt bijvoorbeeld ook tonnen gooien, auto's kapot maken en ramen inslaan met kettingen of loden pijpen. OOk is er na elke stage een eindbaas.

BTW:
Je kan naar boven en naar beneden in de map lopen, dus arrowup = naar boven lopen, je hebt dus een aparte knop om te springen. Ff voor de duidelijkheid.
Afbeeldingslocatie: http://www.fraserking.co.uk/arcade/screenshots/double-dragon-2.png
Double Dragon?
Ook mogelijk om met z'n 2en tegen de PC te spelen. Ik weet het niet precies meer. Het spel speelt zich af in een soort van middeleeuwse omgeving, je kan draken van je tegenstanders afpakken en er vervolgens op rijden (en vliegen?).

Ik zoek hier al een tijdje naar maar kan niets vinden. Ik zou graag de namen van deze spellen te weten komen.

Alvast bedankt.
Afbeeldingslocatie: http://images.webmagic.com/klov.com/screens/G/wGolden_Axe.png
Golden Axe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suepahfly schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 00:10:

Ik ben er niet helemaal zeker van trouwens, aangezien ik me toch duidelijk een witte jas herinner
Kan ook nog megarace 2 zijn, dit plaatje bracht iig veel herinneringen bij me boven:

Afbeeldingslocatie: http://www.gametective.de/images/screenshots/thumbs/m2_1956_megar2_screen005.jpg

Intens irritante presentator die je de hele tijd afzeikte en een zeer boeiende assistente voor mij toen 13 jarige ik. Racen vond ik geloof ik nooit echt helemaal te gek maar dat was toen ook even niet belangrijk ;)

Ondersteboven rijden kan ik me trouwens niet echt herinneren, rollcage is de enige titel die ik zo ken die dat mogelijk maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzoek naar een titel van een PC game en danwel met de volgende gameplay inhoud:

Het was een WW2 themed turn based strategy game in de vorm gegoten van bijvoorbeeld Jagged Alliance, waar men dus een kleine squad door verschillende missies moest leiden.

Kenmerkend was dat in het verloop van het verhaal je een hoop "Top Secret" Duits oorlogsspul kon bemachtigen zoals bijvoorbeeld Railguns en Armoured-Suits.

Als ik moet schatten is het spel ongeveer zo'n 3-4 jaar geleden gereleased.

Iemand een idee?

Al gevonden!: Silent Storm ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 09:28
Ik zoek een spel. Het heette dacht ik 'Strips' ofzoiets. Toen ons pap nog een 386 had heb ik het daar vroeger op gespeeld. Met dit programma kon je zelf je strips maken (dmv van plaatjes die je kon kiezen en daarbij tekst te typen). Ik weet niet meer of het een DOS game was of een Windows game.. Misschien dat iemand het vroeger ook heeft gespeeld?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
Ik ken ook nog zo'n programma waarbij je films moest maken. Je kon een set kiezen, cameraposities en je had acteurs die je handelingen kon laten doen. Moet ergens midden jaren '90 zijn geweest op windows.

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 09:28
Risce schreef op zondag 10 december 2006 @ 18:27:
Ik ken ook nog zo'n programma waarbij je films moest maken. Je kon een set kiezen, cameraposities en je had acteurs die je handelingen kon laten doen. Moet ergens midden jaren '90 zijn geweest op windows.
Misschien is dat wel hetzelfde spel... :P Iemand?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

Ik zoek de titel van een spel met tanks. Je kon aan het begin 1 tank kiezen uit een reeks, en dan op zoek gaan naar de basis van de andere, waar een garage stond, en als je die stuk had kon je een soort vlag ofzo stelen, en als je die veilig naar je eigen basis bracht, won je de game. Is van rond '85-'90 ofzo. Volgens mij kon je ook mannetjes platrijden ofzo, en bestond het speelveld uit een soort door betonnen muren omringde basis.

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ride277 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:19:
Ik zoek de titel van een spel met tanks. Je kon aan het begin 1 tank kiezen uit een reeks, en dan op zoek gaan naar de basis van de andere, waar een garage stond, en als je die stuk had kon je een soort vlag ofzo stelen, en als je die veilig naar je eigen basis bracht, won je de game. Is van rond '85-'90 ofzo. Volgens mij kon je ook mannetjes platrijden ofzo, en bestond het speelveld uit een soort door betonnen muren omringde basis.
Fire Power ?
Info Amiga versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTAuthority
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03:59
Risce schreef op zondag 10 december 2006 @ 18:27:
3D Movie Maker van Microsoft, dacht ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
ride277 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:19:
Return Fire!
http://en.wikipedia.org/wiki/Return_Fire
Er schijnt zelfs een deel 2 te bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:51

SdR

Ik ben op zoek naar een spelletje waar de eigenaar van een rederij was.

Je kon dus schepen kopen en deze spullen laten vervoeren. Vervolgens kon je deze zelf de haven in loodsen. (zo kon je sleepkosten besparen)

Moet ergens begin jaren 90 zijn geweest gezien het al draaide op onze 25MHz 386

[ Voor 16% gewijzigd door SdR op 13-12-2006 12:31 ]

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scuzz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:15
SdR schreef op woensdag 13 december 2006 @ 12:30:
Ik ben op zoek naar een spelletje waar de eigenaar van een rederij was.

Je kon dus schepen kopen en deze spullen laten vervoeren. Vervolgens kon je deze zelf de haven in loodsen. (zo kon je sleepkosten besparen)

Moet ergens begin jaren 90 zijn geweest gezien het al draaide op onze 25MHz 386
was volgens mij ports of call :)

link naar de site/

[ Voor 7% gewijzigd door scuzz op 13-12-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR
  • Laatst online: 11:51

SdR

Jah thanx..
En zo zie je maar dat er ook weer een nieuwe (ahum) versie van is gemaakt.

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik zoek een SNES spel dat volgens mij ook in de arcade halen was en op de NES was er een simpelere versie.

Het is een Side-scrolling shooter(je ziet het dus van de zijkant A la sonic/mario). Je kan of alleen of met zijn 2en samen. De bedoeling is alles overhoop schieten en tegenstaders droppen verschillende soorten guns. Ieder level is er een eindbaas.
En ik geloof ook dat je een level had waarop je op een soort motor door de lucht zweefde. Het is nogal vaag helaas.

maar als mensen goede Side scrolling shooters voor 2 weten mag het ook wel gemeld worden ;)

• TFDev
  • Laatst online: 13-09 18:56
Killed-1 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:21:
Ik heb weet zelf de naam van het spel dat ik zoek wel, maar ka nergens de volledige versie vinden.... Het betreft:

Raptor - Call of the Shadows

Nu kan ik wel allemaal trails van episode 1 downloaden, alleen
[mbr]Modbreak: knip. Geen warez requests op GoT. Check je mail.[/mbr].
Het is even wat later dat ik hierop inga, maar ik vroeg me gewoon af of het spel ondertussen ergens gratis te downloaden was of dat iemand een winkel wist waar het spel nog lag of iets dergelijks.... :S daarom postte ik het... (heb hem al wel gevonden btw)

• PromoX

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Postius schreef op woensdag 13 december 2006 @ 23:28:
Ik zoek een SNES spel dat volgens mij ook in de arcade halen was en op de NES was er een simpelere versie.
Super Probotector?

• Postius

Verwijderd

eigenlijk een geskinde versie van contra toch, of contra "2" of iets in die richting. Nouja als je probector leuk vind moet je de contraserie maar eens downloaden/kopen, meer schopkont keimoeilijk speel idee.

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 01:13:
[...]

eigenlijk een geskinde versie van contra toch, of contra "2" of iets in die richting. Nouja als je probector leuk vind moet je de contraserie maar eens downloaden/kopen, meer schopkont keimoeilijk speel idee.
Super Probotector is zelfs Contra III. Super Probotector zelf komt aan het einde van de maand uit op de Wii, ik kan niet wachten om het weer te spelen. _/-\o_

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Postius
Komt die ook op de Wii? Aahhh ik ben echt verslaafd aan Golden Axe en dat spel geweest. Altijd leuk om ff snel te spelen altijd een rush:D en die graphics maken het alleen maar meer nostalagie :D

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Postius schreef op donderdag 14 december 2006 @ 01:28:
Komt die ook op de Wii? Aahhh ik ben echt verslaafd aan Golden Axe en dat spel geweest. Altijd leuk om ff snel te spelen altijd een rush:D en die graphics maken het alleen maar meer nostalagie :D
Yep, in Japan is het spel nu uit en in Nederland komt het spel op 19 29 december op de Virtual Console.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• PromoX

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 01:13:
[...]

Hier nog wel een verhaal over Contra / Probobtector en de naamswijzigingen.
http://contra.classicgami.../features/probotector.htm
http://en.wikipedia.org/w...Probotector_and_censoring

Het zou dus te gewelddadig zijn geweest ofzo. In de arcade zou het spel in Europa (niet gecensureerd) uitgebracht zijn als Gryzor.

Verwijderd

Hallo kenners ;)

Ik zoek de titel van een PC game uit de periode '97-'99 ongeveer.

Het was een platform spel als ik het me goed herinner, en je begon helemaal in de steentijd met als wapen een rots en knuppel. Telkens wanneer je een level verder ging, ging je ook verder in de tijd en kreeg je steeds 'modernere' wapens. Zo ongeveer tot aan de WO (I of II) tijd, met geweren en tanks.

In de titel zit wellicht iets met "time", maar dat weet ik dus totaal niet meer. En ik vond het een enorm vet spel toen, maar heb het nooit meer kunnen vinden.

Wie kan me helpen :).

• Postius
Time commando!
http://www.gamespot.com/pc/action/timecommando/index.html
(ben ik echt verslaafd als geweest en is ook de enige titel van dat soort spellen met zoveel wapens en verschilende tijden die ook echt leuk was!)

[ Voor 219% gewijzigd door Postius op 14-12-2006 19:28 ]

Verwijderd

Duizend maal dank, dat is 'em inderdaad _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 09:18
Ik zoek een oude adventure, waar je een of andere dude was die opgesloten (?) zat in zn kamer door een of andere politiemacht, en je moest de hele dag de TV aanhouden. Dat kon dan door zo'n vogel op de afstandsbediening te laten drukken. En dan moest je door 't raam naar buiten, en dan via de lift omlaag. In de lift stond zo'n dikke vent in een gele regenjas. Omdat ie het koud had moest je hem koffie o.i.d. geven, dan bracht hij je naar onder. Verder kon je nog door de stad beetje lopen. Titel was iets met Normad, zover ik me kan herinneren.

Wie kan mij helpen?!

Alvast bedankt :)

[ Voor 14% gewijzigd door x3rius op 15-12-2006 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Laatst online: 11-09 18:27
De game die je zoekt heet Normality, dat weet ik omdat ik er laatst ook naar op zoek was.

http://www.gamespot.com/p...ty/index.html?q=normality

[ Voor 29% gewijzigd door urk_forever op 15-12-2006 13:53 ]

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x3rius schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:53:
Ik zoek een oude adventure, waar je een of andere dude was die opgesloten (?) zat in zn kamer door een of andere politiemacht, en je moest de hele dag de TV aanhouden. Dat kon dan door zo'n vogel op de afstandsbediening te laten drukken. En dan moest je door 't raam naar buiten, en dan via de lift omlaag. In de lift stond zo'n dikke vent in een gele regenjas. Omdat ie het koud had moest je hem koffie o.i.d. geven, dan bracht hij je naar onder. Verder kon je nog door de stad beetje lopen. Titel was iets met Normad, zover ik me kan herinneren.

Wie kan mij helpen?!

Alvast bedankt :)
Normality ?
Link met info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 09:18
Jaa, dat is hem! :*)

Beide bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej,

Ik zoek de naam van een oude action game

Je was een soort van rode robot, en had best wel fancy wapens zoals rocket launchers etc... De view was schuin van boven, en je kon volgens mij ook al wel delen van je omgeving kapot maken... Beetje n kutomschrijving idd, maar veel verder kom ik niet.

Je speelde binnen, in een soort van fabriekshal achtige omgeving als ik me niet vergis. Je enemies waren volgens mij ook mechanisch... Crap, ik weet echt nog precies hoe het eruit ziet, alleen totaal niet hoe ik het moet omschrijven.

Ik heb de naam echt op het puntje van mijn tong liggen maar kan er maar niet op komen, 't spel heeft me alleen wel uuuuuuren vermaakt en ik wil em graag nogges proberen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Crusader: No regret & Crusader: No remorse. 1 van de beste actie spellen ooit.
Ben ik ook al helemaal verslaafd aan geweest vooral omdat je mensen zo bruut kon doodmaken en de omgeving er helemaal aankon en mooie cutscenes :D

[ Voor 48% gewijzigd door Postius op 15-12-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:22:
Crusader: No regret & Crusader: No remorse. 1 van de beste actie spellen ooit.
Ben ik ook al helemaal verslaafd aan geweest vooral omdat je mensen zo bruut kon doodmaken en de omgeving er helemaal aankon en mooie cutscenes :D
JAAAAAAAAAAAAAAAA JAJAJAjaajajajajajaja jaaJAAAHAA Crusader, oooh ik ben zoo verslaafd geweest aan no remorse.. Thans dat jij met die magere omschrijving alsnog wist te vertellen wat het was :D THANKS THANKS THANKS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek 2 spellen, het eerste was op het amige platform, dat weet ik zeker, het tweede denk ik ook

Hoe de game juist was weet ik niet meer, maar naar iedere level kreeg je de mogelijk om onderdelen bij je (denk ik) ruimteschip bij te bouwen.

Het andere spel was een soort pang alike, je moest ook ballen kapotschieten waar het was niet pang, daar ben ik vrij zeker van denk ik, het achtergrond decor was meer space alike ... uit de ballen die je kapot schoot kwamen ook soms extra zaken denk ik ... Het spel "Ooops Up!" is het niet denk ik ...

edit: Ik weet meer over het 2de spel dat ik zoek, je moest ook "lijnen" afschieten, en de ballen moesten daar tegenkomen om te splitsen ...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam een filmpje tegen op internet en kan er maar niet achterkomen welk spel dit is.

http://www.youtube.com/watch?v=nOg_I6RGgdI

Kan iemand mij vertellen welk spel dit is, welke auto en welke baan?
Mijn dank is groot! _/-\o_ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 13:36
Dit is Rfactor www.rfactor.net

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken RFactor idd, maar dat is het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 13:36
jawel hoor, het circuit dat je ziet heet lienz.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap even niets meer van mezelf.
Ik zoek een soort van Tycoon game.
Ik dacht zelf dat het City Life was, maar dat is het niet.
Het gaat om een spel waarbij je een stad kunt bouwen, je kunt de huizen aanklikken die je hebt gemaakt, en je kunt de reclameborden van de winkels veranderen in borden die je zelf wilt, zo kun je ook tafeltjes en stoeltjes buiten neerzetten, ventilatieroosters op het dak plaatsen, en personeel aannemen etc.
Kan iemand me helpen? Ik dacht dat het City Life is maar ik weet zeker dat het een andere naam heeft, maar welke weet ik niet meer. Het is redelijk nieuw, het is binnen nu en 2 jaar geleden gereleased.

En 5 minuten later heb ik hem gevonden.
Het gaat om : http://games.fok.nl/review.php?reviewid=5117

Tycoon City : New York :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2006 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een spel voor de NES. Het was een side scroller, je kon tijdens het spelen wisselen tussen de verschillende characters die allemaal hun eigen specialiteit hebben. Een ervan was een muis (ofzo) die omhoog kon klimmen tegen muren en dergelijke. De eindbazen waren erg groot in verhouding tot je characters en schoten heel veel (laser) stralen. Ik kan me een level herinneren waar je dus die muis moest zijn en dan via een tunnel omhoog moest klimmen. Op de wanden van die tunnels liepen dan een soort muurkruipers die op je schoten/niet aan mocht raken.

Wie ow wie helpt me ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Vroeger, toen ik nog wat jonger was, heb ik ooit een spel gespeelt waarbij je een waterdruppel met kleine voetjes en ogen bent. Je moet door allerlei levels rennen springen en soms zelfs vliegen, ondertussen kwam je allerlei obstakels tegen.

Het is een full-screen pc spel. Het is ook een offline spel.
Ik weet niet zeker, maar volgens mij was het iets met bubble (dit weet ik niet zeker). Maar omdat een ander heel bekend spel ook zo heet is dit moeilijk te zoeken op google
Duizenden malen dank voor diegenen die mij de naam kan vertellen.

Mvg
Qwois

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itons schreef op zondag 24 december 2006 @ 22:36:
Ik ben op zoek naar een spel voor de NES. Het was een side scroller, je kon tijdens het spelen wisselen tussen de verschillende characters die allemaal hun eigen specialiteit hebben. Een ervan was een muis (ofzo) die omhoog kon klimmen tegen muren en dergelijke. De eindbazen waren erg groot in verhouding tot je characters en schoten heel veel (laser) stralen. Ik kan me een level herinneren waar je dus die muis moest zijn en dan via een tunnel omhoog moest klimmen. Op de wanden van die tunnels liepen dan een soort muurkruipers die op je schoten/niet aan mocht raken.

Wie ow wie helpt me ? :(
Ik was ook op zoek naar dit spel. Dankzij jouw post heb ik hem nu zelf gevonden :)
Little Samson
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanhelvo/blaat/LittleSamson01.png Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanhelvo/blaat/LittleSamson02.png

Ik hoop dat jij deze ook bedoelt. In ieder geval bedankt voor je beschrijving waardoor ik hem uiteindelijk heb gevonden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:07:
[...]

JAAAAAAAAAAAAAAAA JAJAJAjaajajajajajaja jaaJAAAHAA Crusader, oooh ik ben zoo verslaafd geweest aan no remorse.. Thans dat jij met die magere omschrijving alsnog wist te vertellen wat het was :D THANKS THANKS THANKS :D
Rode robot rings a bell;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:16:
[...]
Ik hoop dat jij deze ook bedoelt. In ieder geval bedankt voor je beschrijving waardoor ik hem uiteindelijk heb gevonden. ;)
klopt :D super vet , ga gelijk spelen :D bedankt!

edit1:waar heb je op gegoogled want ik kan echt geen zoektermen erbij bedenken :D
edit2: net ff gespeeld, genieten weer, best pittig al gelijk die eerste eindbaas :D

[ Voor 21% gewijzigd door itons op 29-12-2006 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:32

porn*

...take on the world!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:43:
Hallo,

Vroeger, toen ik nog wat jonger was, heb ik ooit een spel gespeelt waarbij je een waterdruppel met kleine voetjes en ogen bent. Je moet door allerlei levels rennen springen en soms zelfs vliegen, ondertussen kwam je allerlei obstakels tegen.

Het is een full-screen pc spel. Het is ook een offline spel.
Ik weet niet zeker, maar volgens mij was het iets met bubble (dit weet ik niet zeker). Maar omdat een ander heel bekend spel ook zo heet is dit moeilijk te zoeken op google
Duizenden malen dank voor diegenen die mij de naam kan vertellen.

Mvg
Qwois
Bedoel je soms Bubble & Bobble?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 02:30

dusty

Celebrate Life!

Een keertje een vraag van mij :) De naam van het PC-spel dat ik zoek is denk ik ongeveer uit 97-98 (denk ik.. +/- 2 jaar), en was een 3rd person shooter, van een speciaal politie agente genaamd Marcy. Er was geen multiplayer en best een redelijk lang verhaallijn in het spel. Je kon ook wapens oppakken die op de grond lagen zoals een knuppel en andere wapens.

Loop al dagen aan dat spel te denken en kan maar niet op de naam komen...

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dusty schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:47:
Een keertje een vraag van mij :) De naam van het PC-spel dat ik zoek is denk ik ongeveer uit 97-98 (denk ik.. +/- 2 jaar), en was een 3rd person shooter, van een speciaal politie agente genaamd Marcy. Er was geen multiplayer en best een redelijk lang verhaallijn in het spel. Je kon ook wapens oppakken die op de grond lagen zoals een knuppel en andere wapens.

Loop al dagen aan dat spel te denken en kan maar niet op de naam komen...
soort tombraider idee?
Urban chaos: http://pc.ign.com/objects/011/011440.html

Soort manga shoot to all to hell idee
oni: http://pc.ign.com/objects/010/010815.html

Beide verdienen een dikke 9 en horen iig in mijn gameverzameling thuis, zkr urban chaos was echt zwaar onderschat rond die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je soms Bubble & Bobble?
[/quote]

nee, het is echt een duidelijke waterdruppel, geen dier ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spirry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-04-2017
Ik zoek een PC spel, offline, adventure. spel dateerd van 93-96. Soort van sim spel waarbij je ?aliens? moest verzorgen. Die dingen kwamen uit een ei en je kon ze rond laten lopen.. was 2d en redelijk grafisch voor die tijd. Ze gingen na een tijdje ook dood en je kon aangeven of je een male of een female wilde. Ook was je alleen maar onder de grond bezig.

Hopelijk weet iemand ongeveer wat ik bedoel met deze vage beschrijving :P

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 02:30

dusty

Celebrate Life!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 21:17:
[...]

soort tombraider idee?
Urban chaos: http://pc.ign.com/objects/011/011440.html
[..]
Beide verdienen een dikke 9 en horen iig in mijn gameverzameling thuis, zkr urban chaos was echt zwaar onderschat rond die tijd.
Ja, het was Urban Chaos, en was inderdaad een erg ondergewaardeerd spel, terwijl het verhaal in mijn mening een van de betere was.

En haar naam was D'Arci.. niet Marcy, geen wonder dat ik het niet zelf kon vinden :P
spirry schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 22:47:
Ik zoek een PC spel, offline, adventure. spel dateerd van 93-96. Soort van sim spel waarbij je ?aliens? moest verzorgen. Die dingen kwamen uit een ei en je kon ze rond laten lopen.. was 2d en redelijk grafisch voor die tijd. Ze gingen na een tijdje ook dood en je kon aangeven of je een male of een female wilde. Ook was je alleen maar onder de grond bezig.

Hopelijk weet iemand ongeveer wat ik bedoel met deze vage beschrijving :P

Bedankt!
Creatures? (gemaakt door: mindscape)

[ Voor 34% gewijzigd door dusty op 30-12-2006 00:44 ]

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spirry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-04-2017
dusty schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 00:38:
[...]

Creatures? (gemaakt door: mindscape)
JAAAAAAA!!!!!!!! haha gaaf, hoe wist je dat man... Kga m nu zeker ff downloaden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar, te laat :D

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJonk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 14:44
Ik zoek een spel, dat draaide onder windows98. Je bestuurde een soort vliegtuigje, met een grote ventilator in het midden. Je opdracht was om mensen te redden van een met aliens/virus besmet land. Na het redden van de bevolking moest je de aliens/virus uitschakelen. Het zag er goed uit, en het vliegtuigje vloog heerlijk. Iets van Virus of Hyves staat me bij, maar ik kan het niet vinden! Misschien een idee hierzo?

You can't be happy all the time, they will come and break your legs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Virus 2000?
Afbeeldingslocatie: http://digilander.libero.it/pccheats/Virus2000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJonk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 14:44
.... Je bent geweldig! In 9 minuten een spel vinden waar ik al 2 jaar naar zoek! Dank je !!!

You can't be happy all the time, they will come and break your legs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een heel oud DOS spel waarbij je een kleine gele ruimteschip was en het doel was om op een bepaald soort landschap te landen, je kon de zwaartekracht, brandstof etc zelf instellen en je moest het besturen met de pijltjestoetsen. Ik heb dit ooit gespeeld op een 386 computer. En er zijn wel talloze moderne varianten te vinden op internet, maar ik ben dus op zoek naar de echte klassieker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 18:45:
Ik ben op zoek naar een heel oud DOS spel waarbij je een kleine gele ruimteschip was en het doel was om op een bepaald soort landschap te landen, je kon de zwaartekracht, brandstof etc zelf instellen en je moest het besturen met de pijltjestoetsen. Ik heb dit ooit gespeeld op een 386 computer. En er zijn wel talloze moderne varianten te vinden op internet, maar ik ben dus op zoek naar de echte klassieker.
weet niet zeker maar volgens mij was rocket lander een van de eersten.

http://www.mobygames.com/game/dos/rocket-lander/screenshots/gameShotId,189181/

anders lunar lander
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.