Arno E schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 12:39:
Ik heb dit topic een beetje doorgelezen en ik hoor allerlei handige functies alleen staat er niet bij hoe je het doet. Dus ik vraag het maar even. Op dit moment zit ik namelijk handmatig 350 voertuigen te vervangen
Het schijnt dat je automatisch grote groepen voertuigen kunt vervangen door een beter type, hoe doe je dat?
Hoe zorg ik ervoor dat oude voertuigen automatisch vervangen worden door een nieuwe (wel hetzelfde model, op dit moment lijkt het niet te werken bij mij)
Hoe kan ik in een keer alle rails vervangen door elektrische treinrails (en later door monorail of maglev), en worden de locomotieven dan ook automatisch vervangen door maglev modellen of moet dat nog handmatig ? (ik hoop het niet met 200+ treinen).
Is het ook mogelijk om door te spelen na 2051 (die optie is op dit moment grijs)
Oude voertuigen vervangen voor nieuwe:
Moet je je vehicles list openen, Manage List -> Replace Vehicles. Dan kan je ze vervangen voor nieuwe modellen, volautomagisch

Voor zover ik weet werkt dat nog niet tussen verschillende modellen treinen (as in: rail naar maglev). Kwestie van proberen, misschien dat het er in de huidige versie (0.5.1) wel in zit. (heb het nog niet getest)
edit:
hoewel, je heb nu 2 apparte klassen treinen, rail en electro rail, en daar heb ik onderling al wel kunnen vervangen....
Autoreplace van oude voertuigen voor zelfde model:
Configure Patches -> Vehicles -> Autorenew when vehicle gets old
Massa replace van rails:
Kies je nieuwe railtype om te bouwen, kies het een na laaste knopje van de balk en selecteer een vlak. Daar worden je rails dan vervangen voor nieuwe.
Treinen gaan alleen niet mee, stuur ze dus vantevoren naar de depots!
Doorspelen na 2051:
Kan best, maar in 2051 wordt je score vastgelegd. Daarna kan je doorspelen tot je een ons weegt, maar houd er rekening mee dat je wel even "vehicles never expire" aanzet, anders ben je 50 jaar later de mogelijkheid tot het bouwen van voertuigen kwijt
[
Voor 3% gewijzigd door
McKaamos op 24-05-2007 12:57
]