"Mekker, blaat"
[ Voor 87% gewijzigd door Fuelke op 27-12-2006 20:19 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
[ Voor 108% gewijzigd door Fuelke op 27-12-2006 20:19 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Fuelke op 27-12-2006 20:19 ]
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ik zou die linkjes dan ook maar snel weghalen
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
zou het niet meer doen
Je kan nu rails schuin onder bruggen bouwen
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
webfreakz.nl schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:24:
Sinds v/d week is de /branches/bridge/ ingevoegd bij /trunk/ en nu vind je in de nightlies een nieuwe feature:
Je kan nu rails schuin onder bruggen bouwen![]()
"Mekker, blaat"
Verwijderd
En een wat algemenere vraag: kunnen bussen niet op tijd afremmen als er een MagLev trein aankomt? Ik had namelijk een gebied waar veel bussen reden met wat treinsporen erdoorheen, en daar gebeurde echt om de haverklap een ongeluk. Nu heb ik maar de trein ondergronds laten rijden, maar daar moet toch een betere oplossing voor zijn?
Het lijkt me sowieso een goed idee om je treinen verhoogd te laten rijden.
Dan kunnen je bussen door tunnels er onderdoor. In treintunnels kan je geen aftakkingen maken en je kan er geen seinen neerzetten dus de tunnel kan maar door 1 trein tegelijk gebruikt worden. Erg inefficient dus.
Verwijderd
En bustunnels zijn inderdaad beter dan treintunnels, maar in dit geval gaat er toch maar 1 trein doorheen in een praktisch rechte lijn, dus dat was hier geen probleem...
kan mss iemand vertelle want de verschillen / bug fixes zijn tegeover 4.8.0, want ik graak niet op de site van openttd
Verwijderd
Changes since RC1:
* - General Removed support for OSX older than 10.3.9. Either upgrade, or use 0.4.8 (compatible with OSX 10.2)
* - Codechange: Drastically reduce the CPU usage in certain cases (AI using CheckStationSpreadOut()) (r7585)
* - Fix: Internal bug in updating the animated_tiles table caused desyncs between (different endian) machines in MP (r7631)
* - Fix: Signal update got propagated through incompatible railtypes and under certain circumstances tunnels and rail on top (r7620)
* - Fix: Remove landscaping toolbar option from road consturction toolbar in scenario editor [FS#473] (r7586)
* - Fix: The server could under certain circumstances tell a client too late to start syncing if it has been waiting to join (r7566)
* - Fix: Removing towns in scenario editor didn't remove their subsidies causing possible crashes [FS#468] (r7563)
* - Fix: Internal and (patches) GUI were disagreeing about autorenew settings [FS#431] (r7561)
* - Fix: No new company could be created if more than 8 clients were connected, even if not all 8 companies were used (r7560)
* - Fix; Clicking 'full load' could under certain circumstances change the current depot order [FS#456] (r7559)
* - Fix: Do not wait till a crashed vehicle is removed before starting to load other vehicles [FS#464] (r7558)
* - Fix: MorhpOS compile and install fixes (r7548)
* - Fix: Removing rail station cost was calculated on occupied area not on number of tiles with an actual station on (r7547)
List of fixes that affected RC1 or were not present in 0.4.8 and have been fixed in the meantime:
Changes since RC1:
* - Feature: newstations: add support for variables 45 and 65
* - Fix: [win32] x64 didn't compile (bad project file settings)
* - Fix: make install installs openttd.32.bmp so SDL window has OpenTTD icon
* - Fix: OSX libfontconfig issues solved (is now statically linked)
* - Fix: some MorphOS changes to get OpenTTD compiled, packaged
* - Fix: segmentation fault when clicking showing servers's newgrf files in MP
* - Fix: sction 0xE doesn't deactivate current grf if GRFID is that of the currently active grf
* - Fix: 'screenshot no_con' didn't remove console from screenshot
* - Fix: [win32] window_maximize not always remembered (buggy windows API)
* - Fix: wrong bounding boxes computed for strings with {SETX} causing too-wide dropdown menus
* - Fix: 'goto depot' didn't work for helicopters going to an airport without depot
* - Fix: [yapf] surpress 'train is lost' message if pathfinding ended on the first two-way red signal
Bussen en vrachtwagens zijn soms wel handig, alleen niet de standaard meuk.. Ik gebruik de longvehicles/buses grf's, waarbij je een hele rits nieuwe wagens krijgt (Mercedes, Scania, Volvo FH16Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:28:
Ja die bussen leveren ook bijna geen ruk op, maar ik had geen inspiratie meer, dus ging maar wat creatiefs maken...
En bustunnels zijn inderdaad beter dan treintunnels, maar in dit geval gaat er toch maar 1 trein doorheen in een praktisch rechte lijn, dus dat was hier geen probleem...
"Mekker, blaat"
OpenTTD -> Main Menu -> Difficulty Settings -> Vehicle Breakdowns: [None/Reduced/Normal].Muse schreef op maandag 08 januari 2007 @ 21:14:
In TTDpatch zit een switch waarmee je de botsingen kunt uitschakelen, maar bij Openttd zou ik het niet weten. Met Maglev's is het trouwens sowieso realistischer om geen kruising met een weg te hebben, dus tunnels/bruggen zijn een prima oplossing.
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
[ Voor 45% gewijzigd door McKaamos op 08-01-2007 22:30 ]
De graphics van de nieuwe Total Town Replacement set v3 zijn trouwens wel weer erg mooi.
Verwijderd
ik slaag er echter niet in mijn sporen om te vormen naar electrified en elektrische treinen te bouwen.
ik zit trouwens reeds in 1994 met 14 miljoen dus geld zal het probleem niet wezen.
wie kan mij helpen?
ok, ik ben dom; is gewoon een optie in het drop-down menu
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2007 12:50 ]
Mijn grootste stad heeft nu 38.000 inwoners en er worden elke maand 4.400 van de 10.500 mensen vervoerd. Zie deze foto (500kb). Mega veel treinen, vliegtuigen, bussen enz... Echt een uber spel!
Ik ben in 1940 begonnen en ik zit nu in het jaar 2000 en ik maak al 60 miljoen winst per jaar.
- Mijn savegame van 2000
- Mijn savegame van 2019
Beide versie 0.4.8
[ Voor 23% gewijzigd door frankknopers op 17-01-2007 22:28 ]
Goud is geen geld
Ik wil TTRS v3 op openttdMuse schreef op maandag 08 januari 2007 @ 22:49:
Inderdaad, ik gebruik ook geen Openttd, vandaar dat ik ook niet weet of het kan daarin. In mijn ttdpatch ontploffen er in ieder geval nooit vrachtwagens op een kruising...
De graphics van de nieuwe Total Town Replacement set v3 zijn trouwens wel weer erg mooi.
"Mekker, blaat"
let's hear it!
Ik heb iig een paar potjes multiplayer met subsidiary-patch gespeeld, co-op maar dan anders
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ik speel al jáááren 1 bepaald scenario, altijd verder getweaked, je kent t wel.
Dit scenario staat volledig in het teken van de staal industrie.
ik heb een save game bijgevoegd (klik)
als je uitzoomt en je kijkt in het midden van het veld, zie je een gigantisch knooppunt rond een staalfabriek.
wat ik mij nou afvraag, is wat de manieren zijn om van [Iron Ore IN] --> [Steel IN] efficienter te laten verlopen.
Er zijn nu geen mega vertragingen, maar de lijnen zijn nu al redelijk overbelast en er moet nog veel meer iron ore verwerkt gaan worden.
Tips zijn van harte welkom! links naar plaatjes of savegames ook!
Rhàshan - Aditu Sunlock
Oh, neem mij niet kwalijk, draai OpenTTD, weet niet welke versiePaul Nieuwkamp schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:45:
Welke versie is dat? OpenTTD? TDDPatch? Welk versienummer?
0.4.7maarud schreef op zondag 04 februari 2007 @ 18:12:
staat bovenin, in de titelbalk, of boven het mainmenu bij het opstarten van het spel
ja ik heb ook last van die sprites error, "too many sprites" die is vervelend zeg, in ttdpatch schijnt hij er wel uit te zijn.djidee schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 17:05:
[...]
Ik wil TTRS v3 op openttdZiet er erg goed uit, maar krijg een sprites error als ik hem in de grf lijst laad
Tja vanalles
Ik zie veel treinen stilstaan bij het naar onderen verlaten van het station naast het (linker) goederenstation, ws. voor de tunnel
Rhàshan - Aditu Sunlock
je hebt best wel veel "studie matriaal" online, speciaal betreft spoor vervoer,Paul Nieuwkamp schreef op zondag 04 februari 2007 @ 21:32:
OmgDie vergt nog even een jaartje studie
![]()
Ik zie veel treinen stilstaan bij het naar onderen verlaten van het station naast het (linker) goederenstation, ws. voor de tunnel
oververgens voor treinen + stations en stoplichten kan je heel veel leuke dingen doen, (pre-signals)
pre-signals zijn niet normale stoplichten maar ze geven aan of een kruising of station leeg is zodat de volgende trein het betreffende station op kan rijden.
mijn ervaring is dat sporen met 3 tegels breed (1 heen, middelste leeg en 3de terug) en een station van 3x1 3x2 3x? dat die het beste werkt (efficients) maar dan moet je wel 1 "lijn" hebben die maar 2 stations verbind en niet meer dan .. dus a+b maar C mag dan wel aan B vast zitten maar treinen die tussen station A+B rijden kunnen nooit op het spoor komen die tussen C+D ligt komen.
Tja vanalles
Ik had het meer over de savevso schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:17:
je hebt best wel veel "studie matriaal" online, speciaal betreft spoor vervoer
Het wordt per echt hi-traffic (op niet al te veel vierkantje) met PBS erbij, nu moet je veel te vroeg van te voren al gaan splitsen.oververgens voor treinen + stations en stoplichten kan je heel veel leuke dingen doen, (pre-signals)
Ik maak meestal inderdaad ook heen-leeg-terug, met naar de simpele stations gewoon aftakkingen met tunneltje daar waar ik de andere lijn moet oversteken. De lomp grote stations (power waar alle coal van een 2048x2048 map binnenkomt bijvoorbeeld) krijgen met pre-signals inderdaad wat load balancing.mijn ervaring is dat sporen met 3 tegels breed (1 heen, middelste leeg en 3de terug) en een station van 3x1 3x2 3x? dat die het beste werkt (efficients) maar dan moet je wel 1 "lijn" hebben die maar 2 stations verbind en niet meer dan .. dus a+b maar C mag dan wel aan B vast zitten maar treinen die tussen station A+B rijden kunnen nooit op het spoor komen die tussen C+D ligt komen.
Vaak scheid ik noord/oost/zuid/west zodra ze echt groot worden om zo 4 aanvoerlijnen te hebben die niet bij het verlaten van het station allemaal over 1 tegeltje moeten.
Rhàshan - Aditu Sunlock
kan je daar eens een savegame van geven? alleen als je openTTD gebruikt, patch gebruik ik niet meer, anders een printscreen? ben erg benieuwd hoe anderen met echte high traffic te werk gaan.Paul Nieuwkamp schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:28:
Ik maak meestal inderdaad ook heen-leeg-terug, met naar de simpele stations gewoon aftakkingen met tunneltje daar waar ik de andere lijn moet oversteken. De lomp grote stations (power waar alle coal van een 2048x2048 map binnenkomt bijvoorbeeld) krijgen met pre-signals inderdaad wat load balancing.
Vaak scheid ik noord/oost/zuid/west zodra ze echt groot worden om zo 4 aanvoerlijnen te hebben die niet bij het verlaten van het station allemaal over 1 tegeltje moeten.
trouwens, ik gebruik ook super veel pre-signals he, iemand zei dat ik dat kon gebruiken, maar naar mijn weten doe ik dat al, of wordt er iets nog complexer mee bedoeld ofzo?
Als je trouwens in het begin (moet je niet in 1950 beginnen trouwens, dan ga je failliet, vliegtuigen te traag
Rhàshan - Aditu Sunlock
De 2e is gewoon overkill
Ook heb ik 3 kruisingen gemaakt, 1 die ik zeer veel gebruik (de kleinste
Ipv dat ingewikkelde ding te bouwen optimaliseer ik dan voor het leeuwendeel van het verkeer.
HugeStations.sav (OpenTTD 0.5.0-rc4)
Rhàshan - Aditu Sunlock
leuk gemaakt, ik heb ook wel een savegave voor je (als ik thuis ben) daar heb ik zelf een scenario gebouwd en het lukt me aardig in die game om goederen/passagiers/graan/vee/hout te vervoeren zonder een overschot op 1 van mijn stations te hebben. Nadeeltje is dat ik er ook GRF's bij moet doen stuur me een mailtje svp dan stuur ik je een rar bestandje met alles erin (mr4hughz_at_hotmail puntje com) daar werk ik ook met pbs en zeer lange treinen (50 voertuigjes lang)Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 02:22:
[afbeelding]
[afbeelding]
De 2e is gewoon overkillMaar aan de rand van een level ofzo wil ik nog wel eens iets bouwen wat erg veel op de helft daarvan lijkt.
Ook heb ik 3 kruisingen gemaakt, 1 die ik zeer veel gebruik (de kleinste), 1 die ik gebruik om hoofdlijnen met elkaar te verbinden (klaverblad) en 1 die ik zou kunnen gebruiken als het klaverblad niet voldoet. Die grootste heb ik nog nooit gebouwd, ik heb eigenlijk maar zelden dat een klaverblad niet voldoet, en als dat het geval is komt dat meestal door verkeer 1 bepaalde route op.
Ipv dat ingewikkelde ding te bouwen optimaliseer ik dan voor het leeuwendeel van het verkeer.
HugeStations.sav (OpenTTD 0.5.0-rc4)
is meer een proof of concept btw
Tja vanalles
Rhàshan - Aditu Sunlock
http://tt-forums.net/viewtopic.php?t=12941
Rhàshan - Aditu Sunlock
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Foutje bij het upgraden van normaal spoor naar elektrisch spoor? Probeer al je sporen eens te vervangen door elektrisch door een idioot groot veld te slepen.BigFast schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 01:06:
Een vraagje, draai openttd .50 rc 5. En mijn treinen ga heen en weer op hele kleine stukjes spoor. Als ik het spoor vervang, zeg 2 vlakken,. dan rijdt de betreffende trein weer verder. Even later is het probleem op een willekeurig stuk rails met een willekeurige trein er weer. Had het niet in .45 openttd. Iemand een idee, is het een bekend probleem?
Is mijn versie outdated fzo? (gebruik 0.4.7)
Staat de got server nog?
edit: ben nu geupgraden naar versie 0.4.8, maar ik vind nog steeds geen servers, enkel een lijstje waar bij een paar server een rood bolletje staat, bij de rest staat niets...
[ Voor 24% gewijzigd door FrostXL op 14-02-2007 09:45 ]
0.5 beta is volgens mij de nieuwste.FrostXL schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:34:
Hmmz, een tijdje terug (half jaartje?) heb ik ook openttd gespeeld. Nu wilde ik het weer ff gaan doen. Maar toen ging ik naar servers zoeken en kwam ik er 0 tegen die online zijn. Weet iemand hoe dit komt?
Is mijn versie outdated fzo? (gebruik 0.4.7)
Staat de got server nog?
edit: ben nu geupgraden naar versie 0.4.8, maar ik vind nog steeds geen servers, enkel een lijstje waar bij een paar server een rood bolletje staat, bij de rest staat niets...
[ Voor 57% gewijzigd door User op 14-02-2007 17:02 ]
Verwijderd
Ongeloofelijk, wat een verschil maakt dat. Het is nu zelfs doenlijk om grote hordes bussen te beheren. Upgraden van een heel busstation is nu met een paar klikken gebeurd en doordat je meer busstations aanelkaar kan zetten (dat kon al een tijdje, maarja, ik gebruikte geen bussen) zijn files ook verleden tijd. Bussen zijn echt ideaal om je ratings bij bijvoorbeeld vliegvelden omhoog te gooien.
Het enige wat ik nog mis is om de opdrachten van een groep voertuigen tegerlijk aan te passen, als bijvoorbeeld een station verplaatst of vervangen wordt.
In TTDPatch werkt dan erg goed als je de treinen cloned, dan krijg je automatisch shared orders. Verander de orders bij 1 trein en ze veranderen allemaal. Werkt dat bij OTTD niet op een gelijke manier?Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:04:
Ik ben van het weekend weer begonnen en heb voor het eerst 0.5.0 RC5 ontdekt. Hiervoor speelde ik een redelijk verouderde versie waar je voertuigen nog niet kon clonen en massaal kon laten vervangen voor een ander type.
Ongeloofelijk, wat een verschil maakt dat. Het is nu zelfs doenlijk om grote hordes bussen te beheren. Upgraden van een heel busstation is nu met een paar klikken gebeurd en doordat je meer busstations aanelkaar kan zetten (dat kon al een tijdje, maarja, ik gebruikte geen bussen) zijn files ook verleden tijd. Bussen zijn echt ideaal om je ratings bij bijvoorbeeld vliegvelden omhoog te gooien.
Het enige wat ik nog mis is om de opdrachten van een groep voertuigen tegerlijk aan te passen, als bijvoorbeeld een station verplaatst of vervangen wordt.
Dat valt dan nog wel meeUser.tmp schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:58:
Ik heb een klein probleempje wanneer ik een savegame van TTDPatch in Openttd laad.
OTTP heeft ook shared orders. Ik meen dat als je een trein alleen maar cloned dat dan de orders-lijst leeg is, clone je hem met shift dan krijg je een kopie van de orders en doe je het met ctrl dan delen ze de orderlijst.Muse schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:10:
In TTDPatch werkt dan erg goed als je de treinen cloned, dan krijg je automatisch shared orders. Verander de orders bij 1 trein en ze veranderen allemaal. Werkt dat bij OTTD niet op een gelijke manier?
Je kunt afaik in de nieuwere versie ook met 1 klik op een knopje alle treinen zien die een bepaald station aandoen. Dat maakt het ook al iets simpeler
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ik kan hem wel laden, maar als ik al Maglev treinen heb doen ze niks, ze zijn niet van de plek te krijgen, Ik kan ook nog geen maglevs bouwen in 2070Paul Nieuwkamp schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:34:
Dat valt dan nog wel meeHet zijn eigenlijk 2 compleet andere spellen die (niet geheel toevallig) gebaseerd zijn op hetzelfde origineel
Als je het een beetje extremer doortrekt probeer je dus een StarCraft savegame te laden in Command & Conquer
Om de zoveel tijd is er in alleen OTTD al een savegame bump, waardoor dingen met een nieuwe versie opgeslagen niet met een oudere geopend kunnen worden. Ik meen dat ze andersom wel proberen het compatible te houden, maar ik weet eigenlijk niet of zelfs dat 100% werkt
Rhàshan - Aditu Sunlock
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
Dat laatste is wat ik zoek. De orders worden al meegenomen bij het clonen ook zonder shift oid in te drukken, maar ik wil de orders van een bestaande groep voertuigen in één keer kunnen veranderen. Dat scheelt een hoop klikwerk.Paul Nieuwkamp schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:34:
[...]
Dat valt dan nog wel meeHet zijn eigenlijk 2 compleet andere spellen die (niet geheel toevallig) gebaseerd zijn op hetzelfde origineel
Als je het een beetje extremer doortrekt probeer je dus een StarCraft savegame te laden in Command & Conquer
![]()
[...]
OTTP heeft ook shared orders. Ik meen dat als je een trein alleen maar cloned dat dan de orders-lijst leeg is, clone je hem met shift dan krijg je een kopie van de orders en doe je het met ctrl dan delen ze de orderlijst.
Je kunt afaik in de nieuwere versie ook met 1 klik op een knopje alle treinen zien die een bepaald station aandoen. Dat maakt het ook al iets simpeler
Verwijderd
Ik heb sinds vandaag TTD, alleen nu wil ik dus bussen kopen, dit lukt op 1 of andere manier niet. En ik wil bushaltes bouwen, die kan je niet langs de weg plaatsen, maar hoe krijg ik het dan dat ze bij die bushaltes stoppen, als het me lukt bussen te krijgen
Bvd,
Thom.
Bouwen: Je kiest uit de menubalk het knopje met een vrachtwagen erop. Dan krijg je een nieuwe menubalk, daar kies je "busstation". Die geeft een schermpje waarmee je aan kunt geven waar de ingang zit, goede richting kiezen en het ding in een stad neerzetten. Zorg dat je ingang aan een straat zit.
Een van de andere knopjes is "depot", die plaats je op dezelfde manier. Klik vervolgens op je gloednieuwe depot, klik vervolgens op "new vehicles". Kies een bus (MPS Regal heet dat ding geloof ik, kan ook Leopold oid zijn). Als je die koopt krijg je er weer een schermpje bij, dus is het schermpje van _die_ bus. In dat schermpje zit een knop aan de linkerkant "orders", de middelste geloof ik. Klik daarop -> weer een schermpje
Kik op "Go to", klik je station aan en je bus gaat (als je hem start) naar dat station. Om dat nuttig te laten zijn heb je dus 2 stations nodig, maar dat werkt op dezelfde manier uiteraard
Dit alles uit mijn hoofd dus kan er wat naast zitten
Rhàshan - Aditu Sunlock
Speel eigenlijk alleen maar met de MiniIN. Echt serieuze bugs ben ik er tot zover niet in tegengekomen, maar er zijn wat ruwe randjes.
Tot gisteren: de nieuwste mini-in gedownload en gespeeld. Bah wat is rails dan ineens duur
Ik was dus binnen 3 minuten blut, zonder dat ik al inkomsten had
Rhàshan - Aditu Sunlock
Toen ik het doorhad, 2e potje, gewoon rustig beginnen, directe lijntjes leggen en stukje bij beetje uitbreiden
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
Je moet dus ofwel OpenTTD spelen, ofwel TTDPatch. Tegelijkertijd in 1 game gaat niet lukken.
Rhàshan - Aditu Sunlock
newcargoes wordt al wel gedeeltelijk ondersteund, alleen zonder industries heb je er niks aan
OTTD heeft 100% backwards-compatibility, elke game ook al is het gemaakt in 0.1.0 is correct te laden in de nieuwste versie. Als dat niet zo is, is het een bug
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Maar met een patch kan ik hem wel spelen wie kan me hier bij helpen..
Thanxs...
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 11:19 ]
- Bart ®
- Registratie: Augustus 2004
- Laatst online: 07:48
Lees dit forum maar eens door (en dan met name de OPVerwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:32:
Hierbij een vraag..Hoe kan ik aan het spel komen kon hem niet meer installen heb hem dus weg gedaan..
Maar met een patch kan ik hem wel spelen wie kan me hier bij helpen..
Thanxs...
Cunning linguist.
Verwijderd
Features voor 0.6 zien er ook al wel interessant uit:
http://wiki.openttd.org/index.php/New_BridgesFull flexible track/road layout under bridges
Raised the limit of max sprites for newgrf
Drive-through Road Stops
Show newgrf error messages
Newhouses
Cargo translation table support
Newcargos
Newindustries
http://wiki.openttd.org/index.php/Drive-through_Road_Stops
Veel van deze features zijn al te spelen in de nieuwe beta's (nightly builds)
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 13:24 ]
mogen nog wel eens wat meer mensen gaan helpen met graphics overzetten. Anders gaat het 0.7 nog lang duren ;pVerwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:19:
Versie 0.7 van openTTD zou een volledig op zichzelfstaand spel moeten worden (dus ook de graphics etc), dus die zou je wel vrij mogen kopiëren.
Features voor 0.6 zien er ook al wel interessant uit:
[...]
http://wiki.openttd.org/index.php/New_Bridges
http://wiki.openttd.org/index.php/Drive-through_Road_Stops
Veel van deze features zijn al te spelen in de nieuwe beta's (nightly builds)
Zie ook 123-3D voor 3D-printer stuff
Ik heb intussen 4 OpenTTD servers draaien op mijn Linuxbakkie, en trek met regelmaat een hoop spelers
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
Niet elke dag, maar toch zeker met regelmaat
/me meldt zich
Ik heb nu 5 servers draaien op mijn Linux bak.... ik moet toch wat met de CPU kracht doen, en mijn upload kan het ook allemaal prima aan.
Maarten1: Normaal klimaat, 150k lening, 1960-2010, No Air, No Breakdowns.
Maarten2: Normaal klimaat, 300k lening, 1980-2050, No Air, No Breakdowns.
Maarten3: Normaal klimaat, 400k lening, 2025-2100, No Air, No Breakdowns, Maglevs!!
Maarten4: Woestijn klimaat, 300k lening, 1980-2050, No Air, No Breakdowns.
Maarten5: Arctisch klimaat, 300k lening, 1980-2050, No Air, No Breakdowns.
Genoeg keuze dus, voor elk wat wils. Tegenwoordig zitten vooral Maarten1 en Maarten3 met regelmaat vol, beetje afhankelijk van de tijd van de dag.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
"Mekker, blaat"
waaaaaattttttttttttttttttttVerwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:42:
yes het is me eindelijk gelukt om transport tycoon op mijn pda te zetten
VERTEL!!!!!!!!
1337
Verwijderd
je moet het orginele spel hebben en zoek gewoon ff op google naar transport tycoon for pda or pocket pc.
heeft me een aantal dagen geduurt voor ik de goeie bestanden had over gezet maar ik heb hem eindelijk aan de praat.
ik weet de website niet meer sorry
staat ergens in de reacties ook linkjes naar site voor pda, kom niet verder (firewall @ werk
"Mekker, blaat"
Hoe heb je precies al die station gemerged? ik zie enkele busstations ertussen.. ik zie het ff nietbob.ross schreef op zondag 04 februari 2007 @ 14:09:
ok, here we go then:
Ik speel al jáááren 1 bepaald scenario, altijd verder getweaked, je kent t wel.
Dit scenario staat volledig in het teken van de staal industrie.
ik heb een save game bijgevoegd (klik)
als je uitzoomt en je kijkt in het midden van het veld, zie je een gigantisch knooppunt rond een staalfabriek.
wat ik mij nou afvraag, is wat de manieren zijn om van [Iron Ore IN] --> [Steel IN] efficienter te laten verlopen.
Er zijn nu geen mega vertragingen, maar de lijnen zijn nu al redelijk overbelast en er moet nog veel meer iron ore verwerkt gaan worden.
Tips zijn van harte welkom! links naar plaatjes of savegames ook!
ik heb er ook al een tijdje naar gezocht, maar niets kunnen vinden
"Mekker, blaat"
omg, nu nog voor Symbian S90 en dan ben ik helemaal blij!djidee schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:31:
meuktracker: OpenTTD 0.4.8
staat ergens in de reacties ook linkjes naar site voor pda, kom niet verder (firewall @ werk)
Verwijderd
die komt er vast nog welMcKaamos schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:05:
[...]
omg, nu nog voor Symbian S90 en dan ben ik helemaal blij!
Verwijderd
kijk ff op deze pagina http://ttdscenarios.com/index.phpdaroy schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:23:
Ik wil ook weer eens gaan spelen. Heeft iemand een leuk scenario waar ik met wat NS treintjes rond kan gaan crossen. Lieft niet al te veel bergen erin, ben benieud of iemand wat leuks voor me heeft
en anders kijk ff op de eerste pagina van dit topic daar staan nog meer links
http://www.tt-forums.net/ Toch wel the place to be
"Mekker, blaat"
Misschien even die link checken?? Die site is blijkbaar verkocht/verlopen want er staan van die advertenties opVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:34:
[...]
kijk ff op deze pagina http://ttdscenarios.com/index.php
en anders kijk ff op de eerste pagina van dit topic daar staan nog meer links
1337
Verwijderd
waar ik nu zit (op mijn werk) kan ik die pagina niet openen maar deze stond op de eerste pagina mischien kan je wat leuke maps vinden als je zoekt via googlegideon82 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:14:
[...]
Misschien even die link checken?? Die site is blijkbaar verkocht/verlopen want er staan van die advertenties op
Verwijderd
Verwijderd
ik heb hem een jaartje of 2 geleden in een speciale box gekocht met 3 andere spellen er bij voor iets van €10,-Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 08:17:
Ik ben al tijden op zoek naar de originele versie van Transport Tycoon Deluxe. Een lange tijd terug had ik hier thuis de doos van TTDX nog staan, maar ben deze kwijt geraakt. Hier baal ik stevig van. Is er iemand die nog weet waar in Nederland die spel nog ligt, of iemand die hem graag wil verkopen aan mij. Het is een witte doos waar 4 landschappen op getekend zijn.
Verwijderd
Tja.. dat is waarschijnlijk de RePlay versie.. dat is niet de versie die ik zoek. Het gaat mij ook eigenlijk alleen maar om die witte doos met 4 landschappenVerwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:36:
[...]
ik heb hem een jaartje of 2 geleden in een speciale box gekocht met 3 andere spellen er bij voor iets van €10,-
- Bart ®
- Registratie: Augustus 2004
- Laatst online: 07:48
Jij maakt ook echt op ieder forum reclame voor je servers hemaartena schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 01:45:
![]()
Ik heb nu 5 servers draaien op mijn Linux bak.... ik moet toch wat met de CPU kracht doen, en mijn upload kan het ook allemaal prima aan.
Maarten1: Normaal klimaat, 150k lening, 1960-2010, No Air, No Breakdowns.
Maarten2: Normaal klimaat, 300k lening, 1980-2050, No Air, No Breakdowns.
Maarten3: Normaal klimaat, 400k lening, 2025-2100, No Air, No Breakdowns, Maglevs!!
Maarten4: Woestijn klimaat, 300k lening, 1980-2050, No Air, No Breakdowns.
Maarten5: Arctisch klimaat, 300k lening, 1980-2050, No Air, No Breakdowns.
Genoeg keuze dus, voor elk wat wils. Tegenwoordig zitten vooral Maarten1 en Maarten3 met regelmaat vol, beetje afhankelijk van de tijd van de dag.
Cunning linguist.
En het is nog lang niet klaar
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Goed, dan is het nu tijd voor jou om screenshots te gaan plaatsen.Major Carnage schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:42:
Heh ik heb juist een hekel aan die korte spelletjes. Heb nu zelf een game lopen die ruim 2 weken actief is. Ondertussen zo'n 350 treinen aangesloten op 1 gigantisch station ergens in de map
En het is nog lang niet klaar
1337
Ik heb dit spel honderden uren gespeeld maar op den duur was je gewoon klaar.
Erg leuk dat er weer nieuwe opties zijn gemaakt voor mensen die van 'ouderwetse' spellen houden!!
Dank en hulde!