Helemaal niet bij nagedacht toen ik enthousiast de maximum_spread omlaag gooide. Gaat uiteraard de volgende keer weer omhoog, 15 lijkt me voldoende voor alle creaties?
Marce schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:10:
Ik kan niet op server een komen, telkens download hij een begin van de map, en gaat dan timeout op verbinding met server
Edit: Ah, na 10 keer proberen nu wel gelukt, nu hopen dat ie me er niet af gooit

Hmm zelf geen problemen van ondervonden, als het vaker voorkomt bij meerdere mensen dan ga ik eens kijken wat het kan zijn. >>Misschien ligt het aan die 175 Hovercrafts van AAP Transport??!!<<
Verder kreeg ik ook het verzoek om de server wat vaker te herstarten, dat mag inderdaad ook wel met nu alweer 15 bedrijven! Mijn idee is om 'm woensdagavond laat (lees; nacht) te herstarten, mooi op de helft van de week. Suggesties en aanpassingen graag geven hoor ik graag zodat we weer eens wat anders kunnen proberen. Ik hoorde wat stemmen voor geen boten/vliegtuigen, nog moeilijker maken.
Hoe speelde de Dutch Trainset, leuke toevoeging of 'liever niet' het volgende potje?

.
Voor een volgende keer
- Station spread omhoog naar 15
- Maximaal aantal boten per bedrijf naar 25