@webgangster: via het online content menu in het hoofdmenu kun je andere AI downloaden. De AI de in de RC versie van OpenTTD zit werkt om de een of andere reden niet.
Zoals beloofd nog wat screenshots:

Uitleg: dit is het hoofddepot. Ligt tussen Veenendaal en Driebergen-Zeist. In de buurt van Utrecht heb ik nog geen goede locatie gevonden om een nog grotere te maken.

Uitleg: Veenendaal omstreeks 1949. Het is in 14 jaar tijd aardig gegroeit (950-4000). In de stad rijd lijn 3 rondjes. Tussen Veenendaal en Ede lijn 85 en tussen Veenendaal en Rhenen lijn 80.

Uitleg: de treinverbinding tussen Veenendaal en Ede. Zoals in de echte wereld is dit een éénspoorslijn.

[/]
Uitleg: de aansluiting van de Veenendaal - Rhenen lijn op de hoofd verbinding naar Utrecht (Nijmegen - Utrecht).

Uitleg: Veenendaal omstreeks 1951. Het is de afgelopen drie jaar mee dan verdubbeld (4000-11000). En dat met alleen passagiers

Uitleg: uit een hele andere savegame: een mooie dubbelweg kruising die ik bedacht had, waar eigenlijk nooit verstoppingen zijn. En dat terwijl er toch zo'n 80-100 treinen over rijden.
Overigens kwam ik er later achter dat de enkele versie hiervan al bekend is in de OpenTTD Wiki. Toch jammer, had hem toch echt zelf verzonnen..
[
Voor 84% gewijzigd door
MoietyMe op 29-03-2009 22:03
. Reden: Screenshots toegevoegd. ]