Magus schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 22:29:
[...]
Solcon heeft tijdelijk een gratis upgrade naar 50Mbit wat solcon volgens mij weer goedkoper maakt...
Ik snap dat digitale tv trager zapt, maar die tv van Tele2 is gewoon ruk.
Een helpdesk medewerker daar heeft me ooit verteld dat Ziggo en Tele2 van verschillende technieken gebruik maken [unsure]waardoor Tele2 eerst een verbinding op moet zetten (stream) terwijl Ziggo on-demand is[/unsure]
Hoe dan ook hoop ik dat het bij concepts beter is.
Ik denk dat ik voor concepts ga, het zelf mogen kiezen van een router geeft voor mij de doorslag.
In september schaf ik waarschijnlijk
fonera 2.0n aan (wireless n, wol, torrent, usenet, usb stick/hdd mogelijkheid, 5 poorten etc.).,
VoIP vind ik totaal niet interessant, ik neem zo'n gratis bellen bundel bij en voor mobiele nummer heb ik mijn belminuten (die ik nooit op krijg)
Bedankt voor de info!
Ik kan je vertellen dat de digitale tv van concepts goed functioneert, het zappen gaat ook bijzonder snel tot mijn verbazing vergeleken met ziggo bij iemand die ik ken.
De settop box is wel in te stellen op 4reso's, 2x widescreen 720p/1080i 2x/normaal 720p/1080i, wat ik opzich raar vind voor de zenders die niet hd uitzenden, hij zal het iig wel upscalen dan.
Je kan goed het verschil zien tussen Nederland 1/2/3 HD en de overige nederlandse zenders, zeker met RTL 7 voetbal wat nog zeker weten geen hd is

toch gebruikt de settop box dik 10mbit (ook op de rtl zenders(niet dat je het merkt, valt buiten je internet abbo)
Ik kon het wel merken omdat ik later voor digitale tv koos en toen wel in een keer merkte dat de settop box gebruikt maakte van bandbreedte, ik even gebeld.. ze reboote toen de connectie en hadden wat geupdate, werkte gelijk weer goed.. top service ook dus!
Verder ook over het internet, top! ja je haalt bij die korte testjes van je upload echt goede snelheden.. ook als je bv naar een ftp upload begint het met boven je echte snelheid.. rond 70/80mbit kan je uploaden als je kleine bestandjes doet laat maar zeggen.. zit hier met 35/35 en bevalt prima.
Je download met 3.9mb per seconde en upload zelfs sneller!