@Viper: Je kunt (voor zover ik weet) elk willekeurig IP-adres invullen. Bij Concepts krijgt je STB een IP uit de 10.252.x.y/16-reeks. Maar thuis gebruik ik een 10.0.x.y/24-reeks en dat werkte probleemloos al moet je soms wel even wachten voor je beeld krijgt. (hoe dat kan ben ik nog niet achter; gebruik je je STB tegelijk m.b.v. een switch dan kun je wel onmiddellijk naar dezelfde zender kijken)
index.xhtml.gz wordt hier vandaan gehaald:
http://w.zt6.nl/tvmenu/index.xhtml.gz, kijk maar eens... Je schrikt je dood.

(trouwens, kun je niet "online" downloaden maar alleen via het TV-poortje.)
index.xhtml.gz heb ik trouwens niet met een script ontleed maar met het handje en 'zoeken en vervangen'
@ITsMatthijs: Is niet zo moeilijk hoor:
- Koop er 1 bij de Glashart-winkel (of je ze er nog kunt krijgen weet ik zo eigenlijk niet)
- Koop er 1 op marktplaats (wordt met enige regelmaat aangeboden)
- "Leen" em van je vader die gebruik heeft gemaakt van een brakke advertentie (zo heb ik het dus gedaan ;-))
Maarre, zijn er lui die XMS hebben?
Een vriend van me heeft het aangesloten gekregen en ik ben er vandaag eens wezen kijken. Hij heeft alleen internet + analoge TV. Dus ik denk: Ik druk even zijn netwerkkabel in de TV-aansluiting (althans, wat bij mij TV-aansluiting is) maar er gebeurde helemaal niets. Zelfs het link-lampje brandde niet. De overige poorten geprobeerd: hetzelfde. Alleen het eerste poortje voor internet functioneert dus... Heeft XMS iets dichtgegooid wat bij Concepts (nog?) open is?