Ik heb sinds 1 juni een HD TV abo bij Concepts. maar ik heb de decoder nog niet, dus ik dacht ik bouw maar weer eens een htpc om de tijd te doden. Ik kon tenslotte toch geen IPTV recorders vinden. Vroeger al eens gedaan, maar vanwege de gammele of niet lekker werkende software snel weer afgehaakt.
De software is inmiddels stukken verbeterd zie ik en het is een Windows 7 machine met WMC en DVBLogic geworden en ben eigenlijk maar één probleem tegen gekomen en dat was de HDMI connectie met de TV. M'n Samsung bleef maar signaal verliezen, vreselijk iriitant: paar seconden kijken, paar seconden zwart en signaal zoeken, etc.
Vanavond maar eens een andere HDMI kabel geprobeerd en bingo. Het blijft tricky HDMI kabels kopen...
Enfin, ik heb alles draaiende en heb al een erg verouderde m3u gevonden en ik kan een aantal zenders bekijken via het netwerk.
Maar ik wil een beetje verder testen, en de enige HD zender die in die m3u zit (of werkt) is Brava HD.
Is er hier iemand die een wat recentere playlist met mij wil delen?
Ik heb zelf voor HD gekozen voor met name Discovery en NatGeo. Dus alleen die twee zou al heel mooi zijn
[
Voor 1% gewijzigd door
rwa66 op 12-06-2010 10:05
. Reden: Laat maar, ik heb inmiddels zelf al de complete lijst kunnen vinden. ]