Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Is er iemand die ook een headset/parrot of pioneer gebruikt en dit probleem ook heeft?
In de registry zie ik wel een default waarde...
HKLM\software\microsof\bluetooth\device\#classid#\default maar deze is leeg (value not set)..
please advice..
k heb een parrot ck3000 evo, en ca 10 seconden na instappen zijn ze gepaired, niks voor hoeven doen. Alleen als ik een ander BT toestel extra pair, dan hebben ze wel eens ruzie. Maar dan is er altijd één van de 2 gepaired.MartijnKooi schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 14:24:
Ik heb een vraag over het automatisch koppelen van een audio gateway. Mijn autoradio, een Pioneer DEH-P55BT is een radio met bluetooth ondersteuning. Het koppelen gaat goed, maar dit dien ik telkens handmatig te doen. Mijn andere (oude) telefoon was een nokia. Autoradio aan en 5 sec later een verbinding. Helaas... de s200 doet dat niet.
Is er iemand die ook een headset/parrot of pioneer gebruikt en dit probleem ook heeft?
In de registry zie ik wel een default waarde...
HKLM\software\microsof\bluetooth\device\#classid#\default maar deze is leeg (value not set)..
please advice..
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Verwijderd
Bedankt, echter zou ik het zeker moeten weten, weet er zeker of dit mogelijk is? (een nederlandse rom flashen op een franse qtek s200)CLB schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:03:
[...]
Werkelijk geen idee! Zou volgens mij wel moeten kunnen!
@CLB:
Heb jij ook een MSI Megabook notebook? Ook een S260?
Mini Poeper schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:40:
/offtopic
@CLB:
Heb jij ook een MSI Megabook notebook? Ook een S260?
Uhm nee... Ik heb nog helemaal geen notebook
Wilde toen idd een S260 maar, niet gekocht vanwege ontbreken goede gra-ka!
Wil binnenkort wel 'n laptop gaan bestellen! Dit wordt dan de Zepto Znote 6314W!!
maar hoezo dat....
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Omdat ik jou ook al in het MSI 2xx topic tegen kwam en het al een eng idee begon te vinden dat we dan dezelfde laptop hebben én dezelfde phone/PDACLB schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:44:
[...]
offtopic:
Uhm nee... Ik heb nog helemaal geen notebook
Wilde toen idd een S260 maar, niet gekocht vanwege ontbreken goede gra-ka!
Wil binnenkort wel 'n laptop gaan bestellen! Dit wordt dan de Zepto Znote 6314W!!
maar hoezo dat....
Notebook (in wit uiteraard) bevalt mij trouwens erg goed (S260 met 1Gb ram) echter game ik er niet mee zoals jij dat wel zou willen las ik zodoende was mij de videokaart niet van belang. De afmetingen was voor mij doorslaggevend. Die Zapto ziet er mooi uit!
[ Voor 4% gewijzigd door Mini Poeper op 01-10-2006 21:00 ]
Verwijderd
Laat maarVerwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 18:48:
[...]
Bedankt, echter zou ik het zeker moeten weten, weet er zeker of dit mogelijk is? (een nederlandse rom flashen op een franse qtek s200)
Ik wil kunnen internetten (en e-mails bekijken/versturen), via UMTS gaat dit natuurlijk snel. (woonachtig te België)
Muziek beluisteren en foto's trekken met een 2 MP toestel zijn een pluspunt.. (dan kan het mijn huidige SE W800i vervangen)
Maximumprijs is 400-500 euro.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 17:26 ]
Vooral de Trinity van HTC is echt geweldig. Dat is de opvolger van dit toestel. Die heeft Bluetooth 2.0, Wifi B/G, GSM quadband, GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA, 400 mhz Samsung proc. Zo'n beetje alles zit erop en eraan. Misschien zit er zelfs wel GPS in, dat is nog niet helemaal zeker...
Nadeel, hij ligt iets boven je budget. Nadeel twee, hij is nog niet uit.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Is mogelijk, ik kan je helpen, mail me maar!Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 18:48:
[...]
Bedankt, echter zou ik het zeker moeten weten, weet er zeker of dit mogelijk is? (een nederlandse rom flashen op een franse qtek s200)
Verwijderd
Iemand een idee of en hoe dit is op te lossen? (en dan bij voorkeur niet weer via het paardenmiddel van de harde reset, een begrip dat langzamerhand synoniem is aan de S200)
Heb ik ook 2 of 3 x gehad. Gewoon SD-kaartje eruit, even blazen en er weer in doenVerwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:19:
Vandaag weer wat nieuws: de S200 herkent mijn geheugenkaart (SANDISK) niet meer. Met als gevolg: een aantal programma's buiten werking. Ook zijn foto's en video's pleite.
Iemand een idee of en hoe dit is op te lossen? (en dan bij voorkeur niet weer via het paardenmiddel van de harde reset, een begrip dat langzamerhand synoniem is aan de S200)
Verwijderd
Heb ik al op enkele fora als oplossing gezien, maar helaas, werkt niet bij mij.... zelfs niet HARD blazenCLB schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 13:46:
[...]
Heb ik ook 2 of 3 x gehad. Gewoon SD-kaartje eruit, even blazen en er weer in doen
Al aan een corrupt kaartje gedacht? Heb ik ook eens gehad, en met de pc kon ik hem redden en opnieuw formatteren en toen was alles weer ok.Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 14:49:
[...]
Heb ik al op enkele fora als oplossing gezien, maar helaas, werkt niet bij mij.... zelfs niet HARD blazen
---------------
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Ik heb alleen een probleempje. Wifi werkt perfect.... de eerste minuut:S
na een minuut valt kan ik geen internet pagina`s meer openen. Zet ik Wifi uit en start gelijk weer wifi op: dan doet hij het weer gedurende een minuut...

Hebben jullie enig idee wat er aan de hand is en hoe ik dit akn oplossen?? ( het ligt btw niet aan mijn router in mijn eigen huis, op het netwerk van de buren, bij mijn ouders thuis ap etc overal hetzelfde probleempje
Voordeel van de Nokia is dat het een Nokia is. Heb ooit een SE-telefoon gehad maar dat beviel totaal niet. Twijfel die ik over deze telefoon heb zijn vooral de degelijkheid en gebruiksgemak met bellen en smsen. Qua formaat is er niet heel veel verschil tussen deze twee telefoons. Meer ervaringen met deze overstap?
Is deze telefoon geschikt voor iemand die erg gesteld is op zijn degelijke Nokia maar de agendafunctie van een PDA aantrekkelijk vind?
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
ThatsHollywood: probleem heb ik ook wel eens op sommige AP's. probeer m eens op performance te zetten ipv stabiel tussen battery en performance.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Nokia is inderdaad een solide, betrouwbare en kwalitatieve telefoon. Het syncen van windows/windows gaat wel beter dan nokia/windows. Dat ik een Qtek S200 neem is is oa vanwege het sync programma ActiveSync. Dit werkt over het algemeen makkelijker en pikt sneller op dan PCsuite. Ook zijn de onderwerpen van Outlook PC en PDA beter op elkaar afgestemd. Bij PCsuite is het altijd beetje passen en meten...argro schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 21:54:
Zit er sterk aan te denken om deze telefoon aan te schaffen. Over een maand kan ik mijn abonnement verlengen en ben toe aan een nieuwe telefoon. Ik twijfel tussen een Nokia E60 en deze telefoon. Voordeel van deze telefoon is de agenda (gebruik zelf al Outlook op de PC en gebruik dagelijks een papieren agenda) en de "gadgetfactor".
Voordeel van de Nokia is dat het een Nokia is. Heb ooit een SE-telefoon gehad maar dat beviel totaal niet. Twijfel die ik over deze telefoon heb zijn vooral de degelijkheid en gebruiksgemak met bellen en smsen. Qua formaat is er niet heel veel verschil tussen deze twee telefoons. Meer ervaringen met deze overstap?
Is deze telefoon geschikt voor iemand die erg gesteld is op zijn degelijke Nokia maar de agendafunctie van een PDA aantrekkelijk vind?
Laatste keer dat ik keek, kon een Nokia niet alle agenda/contact informatie uit Outlook syncen.timow schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:46:
Nokia kan ook syncen met outlook.
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Dat bedoel ik, het loopt weleens een beetje scheef.StevenK schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 06:17:
[...]
Laatste keer dat ik keek, kon een Nokia niet alle agenda/contact informatie uit Outlook syncen.
Als ik via IR sync, kan ik wél internetten. Ligt het aan de netwerkverbinding die aangemaakt is? Met mn S100 had ik geen problemen met internet via sync kabeltje, IR en BT. Internetten via Bluetooth lukt overigens ook niet.timow schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 16:37:
Outlook 2007 heeft een ingebouwde RSS reader. Die gebruik ik voor syncen met de Qtek.
Iemand bekend met foutmelding 0x80072f78? Zie post hierboven. Inmiddels werkt via WiFi wel. Nog niet via ActiveSync.
Edit: IP adres van de verbinding begint met 169
[ Voor 4% gewijzigd door timovd op 05-10-2006 10:06 ]
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Ik heb dus ook net de S200. En ik moet zeggen, m'n Nokia synchroniseerde beter. Contacts en favorieten enzo gaat prima, maar m'n agenda is een ramp. Hij doet maar wat. Sommige afspraken komen er wel in, andere niet. Beetje onpraktisch, aangezien ik al jaren Outlook als agenda gebruik. Wie weet hier een oplossing voor?Mini Poeper schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 01:13:
[...]
Nokia is inderdaad een solide, betrouwbare en kwalitatieve telefoon. Het syncen van windows/windows gaat wel beter dan nokia/windows. Dat ik een Qtek S200 neem is is oa vanwege het sync programma ActiveSync. Dit werkt over het algemeen makkelijker en pikt sneller op dan PCsuite. Ook zijn de onderwerpen van Outlook PC en PDA beter op elkaar afgestemd. Bij PCsuite is het altijd beetje passen en meten...
(zie ook [ActiveSync] Agenda synchroniseert maar een paar items)
Verder: Ik haal m'n Gmail op via GPRS. Maar ook thuis via Outlook. Nu haalt ie het op één van de 2 binnen, da's logisch. Maar op m'n S200 komen de mailtjes in de map "Gmail", omdat ik daarvoor een nieuwe e-mailacount heb gemaakt. En m'n mail wordt gesynced met de map "Outlook E-mail". Hoe zorg ik ervoor dat alle mail gewoon in dezelfde map terecht komt? Nu heb ik dus 2 verschillende mailboxen. Ik kan op m'n PC wel "select folders" doen, maar daar kan ik alleen "verzonden items" en "ongewenste post" selecteren, van m'n outlook dus. Niet de mappen van m'n S200.
Ik had het probleem alleen bij gebruik van usb kabel, via BT werkte het al wel.timow schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:04:
[...]
Als ik via IR sync, kan ik wél internetten. Ligt het aan de netwerkverbinding die aangemaakt is? Met mn S100 had ik geen problemen met internet via sync kabeltje, IR en BT. Internetten via Bluetooth lukt overigens ook niet.
Edit: IP adres van de verbinding begint met 169
Het volgende was voor mij de oplossing.
Solution for error " The page you are looking for cannot be found due to unknown error 0x80072f78 "
If you are using ActiveSync 4.2 and have a problem with Desktop Pass-through it may be caused by a Layered Service Provider (LSP) that use the Windows TCP/IP stack. This has been known to occur with ISA Server. The registry file LSPValue.reg will reverse this setting. Microsoft and the Pocket PC OEM does not support users that edit the registry.
http://www.pocketpcfaq.com/faqs/activesync/LSPvalue.reg
[ Voor 6% gewijzigd door Mistraller op 05-10-2006 20:42 ]
---------------
edit: opgelost door IE te gebruiken als imageviewer
[ Voor 15% gewijzigd door RedPixel op 06-10-2006 15:12 ]
I see red pixels.
Probleem opgelost hierdoor, THXtimow schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:46:
Nokia kan ook syncen met outlook.
ThatsHollywood: probleem heb ik ook wel eens op sommige AP's. probeer m eens op performance te zetten ipv stabiel tussen battery en performance.
Je bent een schat.MisTraller schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:41:
[...]
Ik had het probleem alleen bij gebruik van usb kabel, via BT werkte het al wel.
Het volgende was voor mij de oplossing.
Solution for error " The page you are looking for cannot be found due to unknown error 0x80072f78 "
If you are using ActiveSync 4.2 and have a problem with Desktop Pass-through it may be caused by a Layered Service Provider (LSP) that use the Windows TCP/IP stack. This has been known to occur with ISA Server. The registry file LSPValue.reg will reverse this setting. Microsoft and the Pocket PC OEM does not support users that edit the registry.
http://www.pocketpcfaq.com/faqs/activesync/LSPvalue.reg
Hmmm dat zegt m'n vriendin ook altijd.
---------------
Een collega van me heeft een tijdje terug een s200 gekocht, nou heeft ie zn agenda gevuld en heeft er aardig wat in staan.. gewoon elke dag wat, zoals me normaal lijkt.
Als ie zn agenda opent duurt het lang, zie je em heel traag opbouwen, maar als ie dan naar een andere dag wil gaan duurt het meestal langer als 16 seconden voordat de volgende dag op het scherm staat... dit is toch niet normaal?!
weet iemand misschien wat ik daar aan zou kunnen doen, of zou dit een fabrieksfout kunnen zijn want zooo sloom is niet werkbaar?!
www.vdzande.com
Dat is zeker niet normaal, hoort gewoon redelijk vlot in beeld te komen. Van dag wisselen gaat hier practisch zonder wachttijd.Rosmalen schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 12:40:
Na een aantal s200 topics en sites te hebben gekeken zit nogsteeds met een vraag...
Een collega van me heeft een tijdje terug een s200 gekocht, nou heeft ie zn agenda gevuld en heeft er aardig wat in staan.. gewoon elke dag wat, zoals me normaal lijkt.
Als ie zn agenda opent duurt het lang, zie je em heel traag opbouwen, maar als ie dan naar een andere dag wil gaan duurt het meestal langer als 16 seconden voordat de volgende dag op het scherm staat... dit is toch niet normaal?!
weet iemand misschien wat ik daar aan zou kunnen doen, of zou dit een fabrieksfout kunnen zijn want zooo sloom is niet werkbaar?!
Misschien heb je nog téveel programmas draaien in je geheugen ?
Kijk even onder start --> instellingen --> tabblad systeem --> geheugen --> tabblad actieve programma's.
http://jmp.ilsemedia.nl/?...journaal%2Fbb.laatste.asf
Maar ik krijg alleen geluid, geen beeld... weet iemand of ik een bepaalde codec mis, en hoe ik die eventueel kan downloaden. Ik had begrepen dat er voor de mediaplayer van Windows Mobile geen codecs bestaan? Is dat zo? Waarom kan ik dan geen journaal kijken?
Probeer 't daar eens mee af te spelen (te streamen)
Er staat in de TS uitgelegd hoe of wat!!
Hoe zit het met garantie ed? Zal het veel uitmaken of ik Nederlandse of Engelse versie bestel?
Trouwens: de HP Ipaq 2190 is gisteren binnengekomen!!!

Nu ben alleen alles aan m'n vriendin aan het uitleggen...

Ik moet nog drie weken wachten om een Qtek S200 te bestellen.
Miss dat ik dan een UK versie overweeg bij algebeld.nl i.c.m. Tlfort 300+150 1 jaar abonnement.
Zodoende had ik 'n Engelstalig toestel wat gewoon perfect is!
1,5 jaar gelopen met 'n Engelstalige Orange SPV M500 dus was er aan gewend...
TomTom 6 geladen op mijn MDA pro en Vario 2. Vario 2 geeft voortdurend vastlopers die met een druk op Windows of OK weer ontdooien alsof er niets gebeurd is.
Ik heb gemerkt dat als alle actieve taken onder taakbeheer uitstaan (ook Active Sync), dit NIET gebeurd. Sluit voordat je naar TomTom gaat eerst alle programma's af (via Taakbeheer).
De gevoeligheid van WiFi valt tegen, vergeleken met de MDA pro. Verder starten programma's aanmerkelijk sneller op. De processor maakt op mij de indruk sneller te zijn ondanks de 400MHZ in vergelijking met de 520MHZ in de MDA Pro. In de Vario 2 zit wel een ander merk processor.
Telefoneren verloopt wel beter dan bij de MDA pro en de signaalsterkte-indicatie geeft een betere ontvangst aan, door de afmetingen is ook de hanteerbaarheid beter. Bij de Vario 2 is de integratie telefoon en PDA zeker beter gelukt dan bij de MDA Pro. De accutijd van de Vario 2 overtreft die van de MDA pro. Samengevat: MDA Pro zeer goed als PDA minder als telefoon, Vario 2 ook goed als telefoontoestel. Alleen de Nederlandse vertaling bij de Vario 2 is wel wennen.
[ Voor 0% gewijzigd door JeeVee op 08-10-2006 15:40 . Reden: verkeerde forum ]
S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB
Grappig. Ik heb ook constant vastlopers met Tomtom6 op men S200. Meestal na een sec of 30 in de applicatie hangt ie. Ik ga voor ik eea start alles maar eens afsluiten om te zien of 't verbeterd. Thanks voor de tipJeeVee schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 15:34:
Oplossing TomTom 6 vastlopers + wat ervaringen met de Vario 2
TomTom 6 geladen op mijn MDA pro en Vario 2. Vario 2 geeft voortdurend vastlopers die met een druk op Windows of OK weer ontdooien alsof er niets gebeurd is.![]()
Ik heb gemerkt dat als alle actieve taken onder taakbeheer uitstaan (ook Active Sync), dit NIET gebeurd. Sluit voordat je naar TomTom gaat eerst alle programma's af (via Taakbeheer).Met Spb PocketPlus worden progs bij verlaten goed afgesloten.
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
- Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij voor internet explorer alleen wifi gebruikt? En niet zoals nu, als wifi niet beschikbaar is, hij het GPRS netwerk pakt. Het wil nog wel eens gebeuren dat ik namelijk per ongeluk op internet kom en hij dan GPRS gebruikt, wat hoge telefoonrekeningen tot het gevolg heeft
- Als het toestel vergrendeld is, hoor ik nog steeds zo nu en dan piepjes. Ik heb het idee dat er dan tegen het touchscreen getoetst wordt. Maar omdat hij vergrendeld is, zou ik toch geen toetsen moeten registreren
- Als ik het toestel in de bijgeleverde hoes heb en de telefoon gaat, krijg ik het niet voor mekaar de telefoon normaal op te nemen. Of hij heeft het gesprek dan afgekapt (rode knop) of al opgenomen (groene knop). Is er niet iets dat ook die rode en groene knop blokkeert wanneer hij in vergrendelde modus zit? Dat ik eerst ontgrendel en dan opneem?
- Ik heb enkele programma geinstalleerd en verwijdert. Echter staan deze nog wel in mijn Programma's menu, hoe krijg ik deze eruit?
Verwijderd
1 - Volgens mij kun je dit niet instellen. Om een hoge rekening te voorkomen zou je de GPRS zo aan kunnen passen dat er geen verbinding meer gemaakt wordt via GPRS.J-Media schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:12:
Ik heb sinds kort ook een S200 en ik heb nog een paar vragen waarvan ik hoop dat jullie de oplossing hiervan voor me hebben.
- Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij voor internet explorer alleen wifi gebruikt? En niet zoals nu, als wifi niet beschikbaar is, hij het GPRS netwerk pakt. Het wil nog wel eens gebeuren dat ik namelijk per ongeluk op internet kom en hij dan GPRS gebruikt, wat hoge telefoonrekeningen tot het gevolg heeft
- Als het toestel vergrendeld is, hoor ik nog steeds zo nu en dan piepjes. Ik heb het idee dat er dan tegen het touchscreen getoetst wordt. Maar omdat hij vergrendeld is, zou ik toch geen toetsen moeten registreren
- Als ik het toestel in de bijgeleverde hoes heb en de telefoon gaat, krijg ik het niet voor mekaar de telefoon normaal op te nemen. Of hij heeft het gesprek dan afgekapt (rode knop) of al opgenomen (groene knop). Is er niet iets dat ook die rode en groene knop blokkeert wanneer hij in vergrendelde modus zit? Dat ik eerst ontgrendel en dan opneem?
- Ik heb enkele programma geinstalleerd en verwijdert. Echter staan deze nog wel in mijn Programma's menu, hoe krijg ik deze eruit?
2 - Ik hoor nooit piepjes o.i.d. als mijn M600 vergrendeld is. Bedoel je niet het gepiep wat je hoort als je op de rode knop drukt? Dit kun je uitschakelen bij: Telefoon -> Menu -> Opties -> Toetsenblok: UIT. Wordt het belgedeelte ook iets sneller van
3 - Opnemen wanneer ik het toestel uit de bijgeleverde hoes haal heeft bij mij één keer gezorgd dat ik een gepsrek gestart was zonder het zelf te weten. Verder geen problemen hiermee. Weet niet of er key lock programma's zijn waarmee je alle toesten kunt vergrendelen. Denk zelf dat daar te weinig vraag naar is. Je wilt toch zo snel mogelijk opnemen als iemand belt?
4 - Als je programma's verwijderd via "Programma's verwijderen" dan zouden de meeste bestanden verwijderd moeten worden. Mocht de link er nog wel staan dan kun je het makkelijkst even naar \\Windows\Startmenu\Programm's om daar de snelkoppelingen te verwijderen.
Hoop dat je hier wat aan hebt
Waar heb je 'm dan gekocht en hoe kun je dan zien of je een import versie hebt?XoReP schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 02:35:
WTF leg me S200 net aan de lader (stond uit dus dacht van ach batterij zal wel leeg zijn) begint dat ding ineens als een idioot te trillen met een witte schemr met lichte vage storing er door heen af en toe en alle lampjes gaan nineens aan... dus ik snel batterij eruit... doet GVDdat kreng helemaal niks meerIeamd dit ook al mee gemaakt? En ook lekker dat ik zo'n klere import ding blijk te hebben
Ik heb zeker wat aan je info, bedankt!Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 20:06:
[...]
1 - Volgens mij kun je dit niet instellen. Om een hoge rekening te voorkomen zou je de GPRS zo aan kunnen passen dat er geen verbinding meer gemaakt wordt via GPRS.
2 - Ik hoor nooit piepjes o.i.d. als mijn M600 vergrendeld is. Bedoel je niet het gepiep wat je hoort als je op de rode knop drukt? Dit kun je uitschakelen bij: Telefoon -> Menu -> Opties -> Toetsenblok: UIT. Wordt het belgedeelte ook iets sneller van
3 - Opnemen wanneer ik het toestel uit de bijgeleverde hoes haal heeft bij mij één keer gezorgd dat ik een gepsrek gestart was zonder het zelf te weten. Verder geen problemen hiermee. Weet niet of er key lock programma's zijn waarmee je alle toesten kunt vergrendelen. Denk zelf dat daar te weinig vraag naar is. Je wilt toch zo snel mogelijk opnemen als iemand belt?
4 - Als je programma's verwijderd via "Programma's verwijderen" dan zouden de meeste bestanden verwijderd moeten worden. Mocht de link er nog wel staan dan kun je het makkelijkst even naar \\Windows\Startmenu\Programm's om daar de snelkoppelingen te verwijderen.
Hoop dat je hier wat aan hebt
Reactie op je punten:
- Die tip had ik ook al aan gedacht, probleem alleen is dan dat ik waarschijnlijk ook geen MMS-jes kan ontvangen.
- Die stond bij mij inderdaad op "korte toon", hoop dat het probleem nu verholpen is.
- Dat heb ik dus ook regelmatig. Of ik heb al opgenomen, of ik heb het gesprek weggedrukt. Is best wel vervelend...
- Thx, dit werkte.
@ FreeMan: Bellen is perfect, goed te doen, goed geluid en werkt gewoon top!
Hoe al die mensen in die reviews erbij komen dat 't een brakke telefoonfunctie heeft begrijp ik niet!
[ Voor 65% gewijzigd door CLB op 09-10-2006 23:10 ]
Bij 2call.nl . KKan ook niet reggen op de qtek site maar wle die van myqtekMini Poeper schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 22:12:
[...]
Waar heb je 'm dan gekocht en hoe kun je dan zien of je een import versie hebt?
Ik overwoog 'm ook daar te bestellen; dan bestel ik wel een UK versie bij Algebeld.nlXoReP schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:15:
[...]
Bij 2call.nl . KKan ook niet reggen op de qtek site maar wle die van myqtek
2 GB Ultra II SD van Sandisk met USB-poort
Kost je wel 140 euro en dat vind ikzelf echt teveel.
Loop nu met 'n 2 GB Ultra II SD kaartje van Sandisk die me 60 euro kostte!
Dus om nou 80 euro te gaan betalen voor 'n extra USB-functie
[ Voor 172% gewijzigd door CLB op 10-10-2006 12:10 ]
Die twinmos is maar € 45
Zag op marktplaats ook 2GB Ultra II voor € 39.95 (4GB voor € 69
Iemand een suggestie voor een cardreader welke tot 4GB ondersteunt? Hoeft geen 24 in 1 te zijn als hij maar (mini)sd kan lezen.
[ Voor 20% gewijzigd door FreeMen op 10-10-2006 14:03 ]
2GB voor 40/ 4GB voor 70 zou ik echt niet vertrouwen!
99% kans dat 't fake is en 't compitabiliteitsproblemen gaat geven als zo'n kaartje uberhaubt al werkt...
Nieuwe SanDisk Ultra II SD kaart van 2 GB
Splinternieuwe Sandisk Ultra Ii Secure Digital kaart van 2 Gb SanDisk is de wereldwijde voortrekker op het gebied van flash geheugenkaarten De nieuwe SanDisk Ultra Ii Sd... € 39,95
(de 4gb kan ik zo ff niet meer vinden).
De vraag is natuurlijk wel of je krijgt wat je denkt te krijgen. Wat voor een cardreader kun je aanraden?
Ik nu alleen nog een miniSD 512Mb liggen die nu in de PDA van m'n vriendin zit. Ik was van plan twee keer 1Gb te bestelen zodra mijn PDA/Phone er is: een miniSD en een gewone SD.
Voor school gebruik ik een cardreader.
Weet alleen niet tot hoeveel deze aan kan.
Maar zo'n SD met ingebouwde USB is miss ook wel wat...

Ik heb originele, kan makkelijk dat jij nagemaakte kaartjes koopt uit China/ Taiwan voor zo'n prijsFreeMen schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:46:
Comp.probs. lijkt me sterk aangezien het dezelfde kaartjes zijn als jij hebt!
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Het probleem is alleen dat je bij hotmail maar 25mb hebt en de qtek de mail niet ophaalt, maar synchroniseerd. Dus verwijderen op je toestel verwijdert pas ook op de hotmail server, mailopslag is dus niet mogelijk (tenzij je je mail kan kopiëren naar een ander account op je qtek, maar dat heb ik nog niet geprobeerd (denk ik nu pas aan)
MrSmee
"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-
I see red pixels.
Sinds wanneer heb je hem dan? Ik heb hem vanaf mei en ook bij 2call.nl vandaan. Geen problemen hier met een NL versie om te registreren.XoReP schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:15:
[...]
Bij 2call.nl . KKan ook niet reggen op de qtek site maar wle die van myqtek
Verwijderd
Met het programma WM5torage veranderd je s200 in een usbstick. Dus dan steek je het usbkabeltje in je s200 en kan je vervolgens je sd-kaart benaderen alsof het een usbstick is zonder extra software op de pc te installeren.Mini Poeper schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:00:
Op dit moment heb ik een laptop met 4 in 1 cardreader, dus heb 'm daar niet voor nodig.
Ik nu alleen nog een miniSD 512Mb liggen die nu in de PDA van m'n vriendin zit. Ik was van plan twee keer 1Gb te bestelen zodra mijn PDA/Phone er is: een miniSD en een gewone SD.
Voor school gebruik ik een cardreader.
[afbeelding]
Weet alleen niet tot hoeveel deze aan kan.
Maar zo'n SD met ingebouwde USB is miss ook wel wat...
Begin April en kheb een EN versieJ0YR1D3R schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:33:
[...]
Sinds wanneer heb je hem dan? Ik heb hem vanaf mei en ook bij 2call.nl vandaan. Geen problemen hier met een NL versie om te registreren.
Alleen is het dan wel usb 1.0Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:03:
[...]
Met het programma WM5torage veranderd je s200 in een usbstick. Dus dan steek je het usbkabeltje in je s200 en kan je vervolgens je sd-kaart benaderen alsof het een usbstick is zonder extra software op de pc te installeren.
I see red pixels.
Ik verwacht niet teveel van de support van tomtom zelf helaas
Verwijderd
De S200 staat niet op de lijst met compatible apparaten dus ze zullen je inderdaad niet helpen.Wilde schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 11:11:
Ik verwacht niet teveel van de support van tomtom zelf helaas
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, want de S200 staat wel degelijk tussen de supported devices:Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 11:26:
[...]
De S200 staat niet op de lijst met compatible apparaten dus ze zullen je inderdaad niet helpen.
http://www.tomtom.nl/prod...p?ID=237&Category=2&Lid=1
SUPER (dacht ik totdat...)Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:03:
[...]
Met het programma WM5torage veranderd je s200 in een usbstick. Dus dan steek je het usbkabeltje in je s200 en kan je vervolgens je sd-kaart benaderen alsof het een usbstick is zonder extra software op de pc te installeren.
en das minder...ofwel niet te doen met 4GB en films van 500mb
Heb overigens de S200 gisteren gekocht, super aparaat en telefoon is eenvoudig te bedienen door phonepad icm smartdail. Werkt gewoon exact gelijk aan gewone telefoon met dergelijke "t9 functie" en er valt eigenlijk weinig meer te wensen op dat gebied (keyboard heb je dus echt niet nodig). Voor wat betreft het geluid ben ik niet zo happy, de externe speaker is echt crappy en ook de interne telefoonspeaker is echt het slechtste van alle telefoons wat ik tot nu toe gehad heb. Begrijp me niet verkeerd, gesprekken zijn goed te doen en je verstaat alles, maar het klinkt allemaal wel erg blikkerig. Hopelijk komt die nieuwe rom er binnenkort en wordt het geluid er beter van.
Ook de broodnodige progjes geinstalleerd zoals magic button, die heb je dus echt wel nodig wil je je apparaat snel houden.
[ Voor 41% gewijzigd door FreeMen op 11-10-2006 17:46 ]
Dat is algemeen bekend! Hij klinkt inderdaad niet als de beste telefoon die ik ooit heb gehad!FreeMen schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:54:
de interne telefoonspeaker is echt het slechtste van alle telefoons wat ik tot nu toe gehad heb. Begrijp me niet verkeerd, gesprekken zijn goed te doen en je verstaat alles, maar het klinkt allemaal wel erg blikkerig. Hopelijk komt die nieuwe rom er binnenkort en wordt het geluid er beter van.
Maarja je kunt er wel goed mee bellen
Tjsa, sommige vinden het toch beter dan andere. Heb net even buiten gelopen en moet toch op mijn woorden terugkomen van "je verstaat alles". Het is nu niet bepaald winderig buiten, maar ik moest nu al mijn best doen om te verstaan wat er gezegt werd. Als je het geluid harder zet "vervormd" het en is het niet te volgen, zet je het zachter dan klinkt het alsof het geluid echt van binnen uit het toestel.CLB schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 23:09:
GPRS en MMS zijn bij mij aparte verbindingen...
@ FreeMan: Bellen is perfect, goed te doen, goed geluid en werkt gewoon top!
Hoe al die mensen in die reviews erbij komen dat 't een brakke telefoonfunctie heeft begrijp ik niet!
Naja... niets aan te doen.
[ Voor 4% gewijzigd door FreeMen op 11-10-2006 17:50 ]
FastCleanUpis ook een handig progje voor op de PPC, heb het nu ook op de PPC van m'n vriendin.FreeMen schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:54:
Ook de broodnodige progjes geinstalleerd zoals magic button, die heb je dus echt wel nodig wil je je apparaat snel houden.
Is zoiets CrapCleaner dat ik op m'n PC gebruik.
Ik blijf nog even van MB af: -klik-
Doch lees ik ook soms mindere ervaringen met SPB taskmanager.
[ Voor 23% gewijzigd door Mini Poeper op 11-10-2006 18:21 ]
Dat van MB klopt, heb ik ook, maar het lukt wel gewoon als je op het "huisje" klikt en dan kiest voor "close all". Andere mogelijkheid is gewoon op "ophang" knop drukken dan sta je direct op today scherm.Mini Poeper schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:02:
[...]
FastCleanUpis ook een handig progje voor op de PPC, heb het nu ook op de PPC van m'n vriendin.
Is zoiets CrapCleaner dat ik op m'n PC gebruik.
Ik blijf nog even van MB af: -klik-
Doch lees ik ook soms mindere ervaringen met SPB taskmanager.
http://buzzdev.net/compon...=100&func=fileinfo&id=268
I see red pixels.
Grote kans inderdaad dat je dan een import versie hebt. Een van de redenen waarom ik even gewacht heb op het toestel
I see red pixels.
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Na het hele topic doorgelezen te hebben ben ik er nog niet goed uit welke ROM's ik nu op mijn Engelse S200 kan zetten en waar ik ze vandaan kan halen.
Ben al lid van myqtek.com maar daar is (voor zover ik kan zien) niets te vinden.
Ben opzich wel tevreden met mijn huidige ROM maar zou het wel graag wat sneller willen zien.
(vergeleken met mijn MDA compact is ie soms wat sloom)
Ook overklokken heb ik opgemerkt maar das voor mij pas een last resort.
Heb nu ROMversie 2.9.7.24/Radio versie 02.07.20/protocol versie 413.1.03/extrom versie 2.9.7.106
PS
Hier moet je op inloggen. heb je ook een directe link?wwwhizz schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 20:51:
Ik heb overigens een bestandje gevonden dat het certificeren van .cabs uitschakeld![]()
http://buzzdev.net/compon...=100&func=fileinfo&id=268
[ Voor 25% gewijzigd door r_kluft op 12-10-2006 17:01 ]
Ik upload het filetje maar even niet, aangezien ik niet weet of er copyright op zit/grijs gebied..
I see red pixels.
'k heb een MSI BT Dongle (oud) in me laptop gestopt met Windows 2000 erop.
ik heb allerlei inkomende in ingaande poorten gemaakt.. connecten lukt wel, files omgooien lukt wel.. headset niet (boeit me niet) synchen gaat niet.
Ik maak op PC een poort aan (e.g. 14) , in AS geef ik aan dat hij moet kijken op poort 14, zeg ok.. hij gaat zoeken, en vindt niets.
Vanaf Qtek proberen te connecten zelfde verhaal.
Ligt het dan aan Qtek ne kan dan iemand me in dit topic helpen? of moet ik ergens verder zoeken?

Als ik op Tekstberichten druk krijg ik alleen maar deze map.

In Jeyo Mobile Extender zijn de berichten (ook nieuwe) wel te zien. Heeft iemand een idee hoe ik mijn mappen terug krijg?
hoi
Synchroniseerd hij wel met Active Sync?Zerveza schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 21:47:
..........................
Ligt het dan aan Qtek ne kan dan iemand me in dit topic helpen? of moet ik ergens verder zoeken?
hoi
Ook bijzonder dat hij daar IPM.Root laat zien, dat heb ik hier niet...jerry_a schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:36:
Ik ben plotseling mijn mappen van mijn tekstberichten kwijt.
[afbeelding]
Als ik op Tekstberichten druk krijg ik alleen maar deze map.
[afbeelding]
In Jeyo Mobile Extender zijn de berichten (ook nieuwe) wel te zien. Heeft iemand een idee hoe ik mijn mappen terug krijg?
I see red pixels.
En bij één mailaccount zijn ineens een paar dubbele mappen gekomen.wwwhizz schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:01:
[...]
Ook bijzonder dat hij daar IPM.Root laat zien, dat heb ik hier niet...

hoi
Kan iemand mij uitleggen hoe dat nu gaat bij WM 5.0?
Dank u
[ Voor 67% gewijzigd door moto-moi op 15-10-2006 14:57 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
[ Voor 79% gewijzigd door moto-moi op 15-10-2006 14:57 ]
Verwijderd
Het zit standaard op een orange m600 en de qtek versie heeft dat niet eens.
In Pocketplus kan je het in het menu zetten als je op het kruisje blijft staan.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:10:
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik zo'n icoontje onderin m'n scherm krijg die je scherm draait (landscape-portrait en vice versa)
Het zit standaard op een orange m600 en de qtek versie heeft dat niet eens.

hoi
Verwijderd
Dat ding daar rechts van het comm manager icon. Dat is toch ook om je scherm te draaien?jerry_a schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:22:
[...]
In Pocketplus kan je het in het menu zetten als je op het kruisje blijft staan.
[afbeelding]
Ik bedoel dat hele kleine icoontje boven de p van Contactpers.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 22:58 ]
Weet alleen niet meer welke dat was. Heeft iemand een idee hoe ik dit voor elkaar heb gekregen?
Op mijn Loox was het ook mogelijk om een toets de definieren met het verschil tussen lang en kort ingedrukt houden. Lang indrukken was de ene functie en kort de andere (net als de comm manager toets/notes)
Misschien kan ik dit voor schermrotatie instellen.
Weet ook iemand waar ik dat rotate icoontje voor naast je commmanager-knop vandaan haal?
ik zag toevallig op een website over telefoons een banner staan met reclame over een aanbieding met de M600. De banner was van smartphonestunts.nl (sorry voor de reclame

hier de directe link: http://www.smartphonestunts.nl/index.php?tid=37
Ik heb dus vorige week een x, mijn wekker ingestelt om 7.55, 8.00 en 8.05. Zodat ik zeker wist dat ik wakker werd. Vervolgens heb ik mijn wekkertijd de dag erna weer verandert naar andere tijden. Het probleem is, mijn wekker blijft om 7.55, 8.00, en 8.05 afgaan. Stel ik mijn wekker bijvoorbeeld in op 9 uur. dan gaat de wekker om 7.55, 8.00, 8.05 en ook om 9 uur. Aangezien ik niet elke ochtend om 8 uur wakker wil worden.. Wie redt me?
Soft reset heeft niet geholpen, hard reset doe ik liever niet, aangezien ik dan al mijn gegevens en dergelijke kwijt ben/ er opnieuw op moet zetten.
yep is sync (bekabeld) al geruime tijd succesvol met active sync.
zou het iets firewallerigs kunnen zijn van mijn (werk) laptop?
zou de MSI BT dongle niet geschikt zijn voor de Qtek? Iemand ervaring?
Ik heb mijn Qtek S200 Al enige tijd maar merk nu opeens dat mijn batterij indicatie niet meer rechtsbovenin staat?! Hoe krijg ik die terug?
Bedankt voor de hulp!
Dit is een bekend probleem in WM 5.0 en heb daarom mijn vriendin "verboden" de wekker te zetten op haar PocketPC. Oplossing heb ik zo niet voor handen, zal er naar kijken.Frankvbr schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:36:
ik heb nogal een probleem met mijn wekker, hopelijk kent iemand dit probleem:
Ik heb dus vorige week een x, mijn wekker ingestelt om 7.55, 8.00 en 8.05. Zodat ik zeker wist dat ik wakker werd. Vervolgens heb ik mijn wekkertijd de dag erna weer verandert naar andere tijden. Het probleem is, mijn wekker blijft om 7.55, 8.00, en 8.05 afgaan. Stel ik mijn wekker bijvoorbeeld in op 9 uur. dan gaat de wekker om 7.55, 8.00, 8.05 en ook om 9 uur. Aangezien ik niet elke ochtend om 8 uur wakker wil worden.. Wie redt me?
Soft reset heeft niet geholpen, hard reset doe ik liever niet, aangezien ik dan al mijn gegevens en dergelijke kwijt ben/ er opnieuw op moet zetten.
Dit topic is gesloten.