HTC Prophet (i-mate JAMin/Qtek S200/SPV M600) - Deel 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 11.439 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zal vanavond even kijken of ik een nieuwe TS in elkaar kan draaien waarin alle plaatjes het weer doen. Momenteel liggen die eruit doordat KPN zo vriendelijk is geweest mijn account een paar weken terug af te sluiten en ook direct mn mail en webspace weg te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Hoi allen,

Mijn camera doet het niet. Het maakt niet uit of ik de camera-button indruk of via Programma's Camera aan probeer te zetten. Het enige wat er gebeurt is dat het "zandlopertje" gaat draaien en vervolgens gebeurt en niets, niks nada, noppes. Bij Running Programs geeft 'ie vervolgens ook niet aan dat het programma loopt oid.

Dus heb ik maar de device een hard-reset gegeven. Dit lukte overigens niet d.m.v. de drie-knoppen-combinatie maar moest dit doen met 'Clear Storage' dat standaard op mijn Qtek S200 zit.
Ik dacht hiermee het euvel opgelost te hebben, maar tevergeefs... hetzelfde met wederom alleen die "zandloper".

Heeft iemand hier een oplossing behalve opsturen naar Qtek?
Ik lees namelijk over belabberde service van Qtek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:25
Mini Poeper schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:13:
Hoi allen,

Mijn camera doet het niet. Het maakt niet uit of ik de camera-button indruk of via Programma's Camera aan probeer te zetten. Het enige wat er gebeurt is dat het "zandlopertje" gaat draaien en vervolgens gebeurt en niets, niks nada, noppes. Bij Running Programs geeft 'ie vervolgens ook niet aan dat het programma loopt oid.

Dus heb ik maar de device een hard-reset gegeven. Dit lukte overigens niet d.m.v. de drie-knoppen-combinatie maar moest dit doen met 'Clear Storage' dat standaard op mijn Qtek S200 zit.
Ik dacht hiermee het euvel opgelost te hebben, maar tevergeefs... hetzelfde met wederom alleen die "zandloper".

heb je al een ander camera proggie geprobeerd? (bv van ateksoft)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:26

jerry_a

doei

Mini Poeper schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:13:

In ieder geval helpt clear storage niets. Die maakt alleen je geheugen leeg. Je zal toch echt een hard reset moeten geven. De camera- en de commanagerknop ingedrukt houden en met je stylus even in het gaatje onderop resetten. De knopen nog even vasthouden en tegelijk loslaten. Er verschijnt nu een zwart scherm met een vraag. Die moet je beantwoorden door op het groene telefoonhoorntje te drukken (send).

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Zo, begin nu toch wel erg tevreden te worden over mijn ppc.
Spelletjes draaien prima, films draaien prima, en de camera sinds vandaag ook :*) Het duurde tot gisteren enorm lang voordat ik scherp beeld kreeg, maar met Coolcamera en een beetje prutsen met de instellingen lijkt het probleem nu verholpen.
Top apparaat dit, alleen hij is wel een beetje langzaam als ie aan de pc zit. Een bestand van 150MB kopieren kost zeker 30 minuten

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
jerry_a schreef op zondag 07 januari 2007 @ 10:48:
[...]

In ieder geval helpt clear storage niets. Die maakt alleen je geheugen leeg. Je zal toch echt een hard reset moeten geven. De camera- en de commanagerknop ingedrukt houden en met je stylus even in het gaatje onderop resetten. De knopen nog even vasthouden en tegelijk loslaten. Er verschijnt nu een zwart scherm met een vraag. Die moet je beantwoorden door op het groene telefoonhoorntje te drukken (send).
Ik weet wel hoe je een hard-reset moet geven, echter wilde dat bij mij niet lukken.
Ik heb van alles gedaan, hoe weet ik niet maar hij is hard-reset. De device begon zich opnieuw te installeren, wat je ziet als je de device voor de eerste keer aanzet. Er werden drie nieuwe ROM's geïnstalleerd. De camera doet 't nu weer en inmiddels heb ik alles weer ingesteld en de verschillende progjes geïnstalleerd die ik erop heb staan.

/EDIT
De camera doet 't niet meer. :/
Ik ga 'm ook niet opsturen, dan maar een device zonder camera. Jammer dan!

[ Voor 5% gewijzigd door Mini Poeper op 08-01-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kan deze dicht! :w
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.