HTC Prophet (i-mate JAMin/Qtek S200/SPV M600) - Deel 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 11.441 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederikbove
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik heb nu sins een week een qtek s200 een nld versie. Nu heb ik op internet gelezen dat er een rom update si. Momenteel zijn dit de spec:

ROM version: 2.10.7.25 NLD
ROM date : 2/9/06
Radioversion: 02.07.20
Protocol version 413.1.03
ExtROM version: 2.10.7.105

Kan ik deze update met een wwe rom dus engelse? Of geeft dit een probleem. ik zou er deze rom op willen zetten:
ftp://xda:xda@ftp.xda-dev...4_024721_QtekWWE_Ship.exe

greetz

Frederik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Dus met dit ding kan ik niet internetten via Hi! ?
En waar zitten de toetsen om nummers/letters in te tikken?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
LiquidT_NL schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:01:
Dus met dit ding kan ik niet internetten via Hi! ?
En waar zitten de toetsen om nummers/letters in te tikken?
Hoe kom je bij het eerste? Volgens mij is dat gewoon wel mogelijk hoor, zie hier.
Wat betreft de tweede opmerking, verdiep je eens in het toestel voor je zo'n vraag stelt.. Het toestel heeft niet voor niets een touchscreen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
jJah dat begrijp ik wel... Maar ik vind het altijd zo onpraktisch als er zo'n touchscreen toetsenbordje inzit... Moet je zo priegelen, en zonder stylus is het niet te doen :S

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-08 22:25

MrSmee

the doctor

zonder stylus gaat het makkelijk... ik gebruik niet eens contacten om een nummer op te zoeken... Ik tik in het keypad de cijfers met de desbetreffende letters die ik nodig heb om een naam te spellen (t9 dus *zucht*)... eitje, zo met m'n dikke duim!

Om mijn verhaal nog te bekrachtigen... Ik neem geen nieuw toestel, omdat ik daar serieus geen behoefte aan heb. Voor mij is ie nieuw zat. Als m'n s100 niet verzekerd was, had ik hem niet eens gehad.

En idd... Januari 2007 stoppen ze met zoveel subsidies geven voor een gloed nieuw toestel... Ik heb dus nog maar 23 dagen om een abonnement af te sluiten voor deze media centre :P Voor mij goed genoeg

offtopic:
Als er bij de specs van een tv staat: pc-input. Betekend dat, dat je het gebruiken kan als monitor voor jouw pc?

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 11:33

TheTeek

TheTeek

frederikbove schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:38:

Kan ik deze update met een wwe rom dus engelse? Of geeft dit een probleem. ik zou er deze rom op willen zetten:
ftp://xda:xda@ftp.xda-dev...4_024721_QtekWWE_Ship.exe
Daar ben ik dus ook benieuwd naar, heb zelf een UK versie en die was zonder probleem te upgraden, maar m'n collega heeft een NL en die willen we hier ook van voorzien, maar ik kan er verrekt weinig over vinden..., gewoon proberen dan maar?

Wie eerst... ;)

No one knows what TheTeek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederikbove
Ja ik hoop ook op een antwoord. En Theteek als jij het moest geprobeerd hebben laat je dan iets weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:57
TheTeek schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 08:51:
[...]

Daar ben ik dus ook benieuwd naar, heb zelf een UK versie en die was zonder probleem te upgraden, maar m'n collega heeft een NL en die willen we hier ook van voorzien, maar ik kan er verrekt weinig over vinden..., gewoon proberen dan maar?

Wie eerst... ;)
Ik ben van mn NL naar een WWE gegaan...
Je moet alleen wel een NoVendorID versie hebben...

[ Voor 5% gewijzigd door RedPixel op 08-12-2006 13:16 ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederikbove
wat is de laatste NoVendorID versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:20

Ankh

|true

wwwhizz schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:00:
[...]

Ik ben van mn NL naar een WWE gegaan...
Je moet alleen wel een NoVendorID versie hebben...
Goeie vraag idd, waar haal je dat NoVendorID vandaan?

offtopic:
je change avatar werkt niet :p

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Ik heb hem van het xda forum afgehaald...
Het gaat om:
RUU_Prophet_2151327_21513121_021921_DOP_ASIA_WWE_Ship-NoVendorID

Die staat er bij mij nu op...

offtopic:
De avatar changer doet het prima, hij laat alleen misschien in jouw browser niet meteen de verandereingen zien omdat je browser niet luisterd naar de no-chache header. Als dat het geval is: neem een echte browser! ;) control-F5 helpt ook!

[ Voor 100% gewijzigd door RedPixel op 09-12-2006 12:45 ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederikbove
RUU_Prophet_220734_2207114_024721_QtekWWE_Ship dit is de laatste gewonen maar die geeft idd een fout met de vendor id. Is deze nieuwste versie al verkrijgbaar zonder vendorid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Niet dat ik weet...

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederikbove
zou ik deze update kunnen gebruiken? ftp://xda:xda@ftp.xda-dev...4_2207114_024721_NVID.exe
Ik heb wel en 4G versie dat is geen probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
LiquidT_NL schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:10:
jJah dat begrijp ik wel... Maar ik vind het altijd zo onpraktisch als er zo'n touchscreen toetsenbordje inzit... Moet je zo priegelen, en zonder stylus is het niet te doen :S
Ehm, ik moet zeggen dat ik persoonlijk weinig onpraktische punten kan noemen aan een touchscreen. Met een beetje ervaring is er niets onhandigs aan. Ik werk eigenlijk zoveel mogelijk zonder stylus, scrollbalkjes bedienen gaat ook prima met m'n duim. Berichten typ ik sneller met t9 dan met een volwaardig qwerty toetsenbord wat bijvoorbeeld op de Qtek 9100/ HTC TyTn zit :) Maar dat is natuurlijk persoonlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Prophet users,

Ik zoek momenteel een blauwtand stereo headsetje, voorbeeld: Jabra BT320s http://www.jabra.com/Jabr...braBT320S/JabraBT320s.htm en kost +- 80 euri.
Enig ding, precies wat ik dus zoek, alleen het is BT1.2 en ik zou graag 2.0 willen hebben. Nu de vraag natuurlijk, heeft iemand onderhand kennis genomen van een dergelijk product?

Ik heb zelf een Qtek S200, met 2.0 AKU rom ofzoiets. En wat ik dus zeker wil is dat ik zelf mijn 3.5mm oordopjes kan gebruiken, gsm-functies bediening, accu of interne voorziening maakt niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
frederikbove schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 17:12:
zou ik deze update kunnen gebruiken? ftp://xda:xda@ftp.xda-dev...4_2207114_024721_NVID.exe
Ik heb wel en 4G versie dat is geen probleem?
Lijkt me een goeie, NVID lijkt mij No-Vendor-ID te betekenen... Ik heb ook een G4 en daarmee is het toen ook gelukt.

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 08:51
Kan iemand mij vertellen hoe ik met thumbnails door mn gemaakte-foto-map kan browsen ?
Is hier een apart tooltje voor nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
daanNL schreef op zondag 10 december 2006 @ 18:24:
Kan iemand mij vertellen hoe ik met thumbnails door mn gemaakte-foto-map kan browsen ?
Is hier een apart tooltje voor nodig ?
Ik denk dat je daar inderdaad een ander programmatje voor nodig hebt dan op de S200 standaard staan...

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

Is het misschien een idee om een databaseje op te bouwen met chille software voor dit apparaat?
Ik ben gisteren een hele poos bezig geweest met het zoeken van handige software, en heb enkele leuke dingen gevonden... Als we dit hier posten, kunnen we het maximale uit het apparaat halen:

- Tomtom Navigator 6
mag duidelijk zijn: Megahandig :)
- Gps Speed Sentry
Tooltje die laat zien hoe hard, op welke hoogte en in welke windrichting je rijdt. Ook te voet bruikbaar ;)
- Pocket Artist 3
Paint, en beter ;) verslavend teken programmaatje, makkelijk maar meer functies als paint op je desktop.
- CorePlayer
Mediaplayer voor de pocket pc. Het lijkt of de geluids kwaliteit hoger is, en filmpjes lopen vloeiender. Daarnaast ziet het er erg goed uit: Mega vondst.

Dit zijn tot nu toe mijn beste vondsten :)

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Moet je de TopicStarts is bekijken van de andere Qtek/ HTC fora! Staan meer dan zat progjes in ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

Klopt, maar ik dacht: "Voor het gemak :)"

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Misschien een idee om daar een site voor te maken... Zal morgen even zien of ik tijd heb daar een siteje voor te maken...

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

en de startpost voor het volgende deel dan? (zal niet zo lang meer duren voordat die komt, denk? _/-\o_

Nog een ander vraagje... Is er een proggie dat ik mijn s200 kan gebruiken als extra monitor voor m'n desktop, maar het gaat mij speciaal om WindowsTaakbeheer... En ik heb ooit een remote gehad voor winamp, maar voor windows mediaplayer... iemand???

[ Voor 54% gewijzigd door MrSmee op 11-12-2006 23:25 ]

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Sinds vrijdag 1 december ben ik de gelukkige bezitter van een Qtek S200. 3 dagen lang heb ik mogen genieten van het apparaat, maar toen ik hem zondagavond een softreset gaf besloot het apparaat niet meer op te starten.

Hij blijft in het Rood-groen-blauwe scherm hangen. (Hier staat IPL 209 en SPL 2.09 in) Ik heb al een hele hoop gezocht op internet, meerdere malen hard-reset geprobeerd en inmiddels ook de ROM geflashed naar een andere versie, maar nog steeds blijft hij hangen in de bootloader. Nu weliswaar met IPL 2.09 en SPL 2.15, de flash is dus wel goed gegaan.

Is er iemand die net zo'n probleem heeft gehad of enig idee heeft wat de oplossing voor mijn probleem zou kunnen zijn?

De telefoon is SIM unlocked, maar niet CID unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Syzzer: probeer eens op te starten terwijl hij aan netstroom hangt, probeer eens hem 15 minuten in dat vastlopende deel te laten hangen en dan te softresetten...

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

of probeer 'm eens te hard-resetten?
Als je 'm pas 3 daagjes hebt staat er vast nog niet veel op.
En waarom gelijk je ROM flashen? Ik ben altijd voorzichtig met zulke dingen..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
CLB schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:14:
of probeer 'm eens te hard-resetten?
Als je 'm pas 3 daagjes hebt staat er vast nog niet veel op.
En waarom gelijk je ROM flashen? Ik ben altijd voorzichtig met zulke dingen..
Hij heeft al gehard reset (en een rom updaten is ook hard-resetten voor nodig...)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

wwwhizz schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:26:
[...]

Hij heeft al gehard reset (en een rom updaten is ook hard-resetten voor nodig...)
Hmm 10.14 is duidelijk te vroeg voor mij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

wwwhizz schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:04:
Syzzer: probeer eens op te starten terwijl hij aan netstroom hangt, probeer eens hem 15 minuten in dat vastlopende deel te laten hangen en dan te softresetten...
Dit het ik zojuist geprobeerd, maar hielp helaas niet. Hij blijft in de bootloader hangen. Ik heb inmiddels al geprobeerd via de SD kaart te flashen, maar dat gaat niet omdat de telefoon nog CID locked is. Helaas heb ik ook nog nergens een guide kunnen vinden om de telefoon te unlocken zonder dat ik ervoor in WM hoeft te komen ...

Heeft er iemand nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:53

aerofreak

Steve Jobs

dubbelpost 7(8)7

[ Voor 105% gewijzigd door aerofreak op 12-12-2006 21:39 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

[inkoppertje]
terug gaan naar de winkel ;)
[/inkoppertje]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:35

r_kluft

Hmmmmmm

Syzzer schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 21:12:
[...]
Dit het ik zojuist geprobeerd, maar hielp helaas niet. Hij blijft in de bootloader hangen. Ik heb inmiddels al geprobeerd via de SD kaart te flashen, maar dat gaat niet omdat de telefoon nog CID locked is. Helaas heb ik ook nog nergens een guide kunnen vinden om de telefoon te unlocken zonder dat ik ervoor in WM hoeft te komen ...

Heeft er iemand nog ideeën?
Ja kijk eens of je camera button niet blijft hangen.

Geeft hetzelfde effect.

Anders inderdaad naar de winkel en geen genoegen nemen met opsturen maar een nieuwe mee terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Ook even gecontroleerd, maar de camera button blijft niet hangen.

Naar de winkel zit er helaas niet in voor me. Ik heb het toestel 2e hands aangeschaft via marktplaats, waarbij de vorige eigenaar de bon kwijt was ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:25
john_bruin schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:07:
[...]

Sorry ik bedoelde ook SPB Pocketplus. Het treedt bij mij alleen op wanneer het tabblad met de battery-indicator actief is.
Bij het bellen gebeurt het pas na een behoorlijk tijd 10-15 minuten.
Het is jammer dat dit gebeurt want zonder overclocken is de telefoon wel net iets te langzaam...
Nou continu overclocking eraf, en tot nu toe geen reboots meer bij het laden...battery indicator had er bij mij niets mee te maken, die staat nog steeds aan, en geen probleem. Overclocked zonder indicator gaf nog steeds reboots.
Ik vermoed dat ie alleen terugvalt naar z'n oude clockspeed als ie vanzelf standby gaat, en niet als je hem handmatig uitzet. Zodoende staat ie dan in sommige gevallen nog steeds op 228 te blazen terwijl ie uit staat. Of zoiets. Ik clock nu alleen over als het echt nodig is, en dat is alleen bij skype, of een spelletje, maar dat gebruik ik meestal alleen tijdens vakanties etc.
Als ik alsnog reboots krijg laat ik het weer horen!
Btw: welke omapclock versie gebruiken mensen hier? Ik heb versie 0.2

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft

r_kluft

Hmmmmmm

Syzzer schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:09:
Ook even gecontroleerd, maar de camera button blijft niet hangen.

Naar de winkel zit er helaas niet in voor me. Ik heb het toestel 2e hands aangeschaft via marktplaats, waarbij de vorige eigenaar de bon kwijt was ...
Is het een originele Nederlandse? (staat er op de doos een sticker met Original Dutch Retail?)
Zo ja dan kan je met je imei code terecht bij de importeur. (geloof dangaard telecom)

Kijk ook effe of je in de commandline van de bootloader kan komen. (zie Rom dump)
Dan zou je ook een SDimage terug kunnen proberen te zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door r_kluft op 13-12-2006 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Het is helaas een WWE en hij is niet CID unlocked, dus ik kan niet aan de slag met ROM-dumps. Ik ben bang dat ik straks nog aan de slag moet met de JTAG interface van het apparaat om hem weer werkend te krijgen (ik neem maar even aan dat er één op zit).

• r_kluft

r_kluft

Hmmmmmm

Syzzer schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:04:
Het is helaas een WWE en hij is niet CID unlocked, dus ik kan niet aan de slag met ROM-dumps. Ik ben bang dat ik straks nog aan de slag moet met de JTAG interface van het apparaat om hem weer werkend te krijgen (ik neem maar even aan dat er één op zit).
Heb net nog even een idee.
Collega van me heeft ook een qtek en die kwam ook iedere keer in de bootloader terecht.

Bij hem kon ik em laten starten door de knoppen in te drukken voor een hard reset en daarna de hard reset te annuleren. (dus niet op send drukken.)

Als je em namelijk maar 1 keer kan laten booten dan kan je de CID unlocker draaien. (mits je natuurlijk een G3 device hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit héél erg te twijfelen tussen de MDA Vario en de Orange SPV M600. Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar de dunnere M600.

Maar, ik wil hem gebruiken om bijv. op de bank of in bed mee te msnen, emailen en te internetten.

Dus vraag ik me af: kan ik wel zonder toetsenbord?
Ik heb echt geen idee hoe (on)prettig de M600 is om tekst in te voeren voor msn, email etc.

Heb ik een toetsenbord nodig, of kan het ook net zo makkelijk zonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
@ Hierboven, dat is heel erg persoonlijk. Ik vind het heerlijk dat mijn toestel dunner is, fijner en compacter aanvoelt :) Ik kan met het virtuele toetsenbord inmiddels snel msnen, beetje mailen en smsen zonder problemen. Hierbij gebruik ik zelden de stylus. Ik kan prima zonder toetsenbord en ben nog sneller met een virtueel toetsenbord dan met een uitschuiftoetsenbord ala MDA Vario :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Hoe doe je dat zonder stylus dan? met je duimen op het t9 tobotje?

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

@ hierboven

volgens mij wel :P ik wel in ieder geval, mits ik in de kroeg ben oid. Daarbuiten gebruik ik altijd m'n stylus op het qwerty toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emielio
  • Laatst online: 24-08 23:44
Even ter info voor andere gebruikers. Ik wilde natuurlijk alle filmpjes af kunnen draaien en niet alleen wmv :( dus ook maar eens op zoek gegaan naar tcpmp. Maar de officiele site van tcpmp bestaat niet meer en het "bedrijf" bied alleen nog een betaalde variant aan. Op http://picard.exceed.hu/tcpmp/ worden oude versies van tcpmp nog wel gehost. In eerste instantie heb ik 0.71 geprobeert, deze deed het niet met de melding dat hij incompatible was met WM5. Later heb ik 0.66 gedownload en deze deed het dus wel, hiervan moet je eerst de tcpmp.arm.cabs.0.66.zip downloaden en dan tcpmp.arm_ce2.cab op je M600 executen. Oohja en natuurlijk ook de ffmpeg.ARM.CAB ;).

Nu kan ik de meeste van mijn filmpjes bekijken. Bij avi weigerde hij wel geluid en crashte :(

Mischien handig in de volgende topic start de info op te nemen...

Opleiding Brandveiligheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:26

jerry_a

doei

Emielio schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 21:48:
Maar de officiele site van tcpmp bestaat niet meer en het "bedrijf" bied alleen nog een betaalde variant aan.
De officiële site bestaat nog wel.

Je kan hem daar gewoon downloaden inclusief pluggins.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emielio
jerry_a schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 23:19:
[...]

De officiële site bestaat nog wel.

Je kan hem daar gewoon downloaden inclusief pluggins.
Okeey dan was ie gewoon de laatste dagen een paar keer offline. 2 uur geleden was ie nog offline...
Ik zie idd dat ie nu weer uonline is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
wwwhizz schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 19:44:
Hoe doe je dat zonder stylus dan? met je duimen op het t9 tobotje?
Jep, werkt prima. Het qwerty toetsenbord gebruik ik werkelijk waar nooit, altijd T9 icm 95% van de tijd mn duim of vingers en de overige 5% met mn stylus. Werkt voor mij perfect, is even wennen maar daarna ook supersnel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Laatst online: 12:11
Iemand trouwens al ervaringen met de AKU3.2 ROM update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Nee, maar ik wil hem binnenkort wel eens proberen...

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Nu online
whoops verkeerde topic... 8)7

[ Voor 97% gewijzigd door Flatwhite op 17-12-2006 16:14 . Reden: verkeerde topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

Zerveza schreef op donderdag 16 november 2006 @ 16:37:
In qtek forum gevraagd hoe ik met BT kan connecten, antwoord lees onder:

[...]

het heeft gewerkt.

Zoals beschreven de boel aangesloten, bij services in S200 stond alleen Serial Port, maar na refreshen stond er Activesync. Na aanvinken werkte het als een tierelier.

30 minuten later was het over met de pret, als ik op ppc kies voor connect via bluetooth gaat het groene balletje wel draaien, en wordt het icoontje onder in beeld bij pc ook groen, maar Active Sync doet niets...

Na refreshen staat Activesync er ook niet meer als service...

iemand ervaring hiermee? iemand met wat licht in deze vage duisternis.?

hebbus, zal CLB ook gelukkig van worden.. wat je moet doen is het volgende om Activesync in je lijstje met services te krijgen:
- pair PC en S200 (duh)
- ga naar het services scherm (bij Bluetooth clicken op devices dan clicken op je PC)
- ga vervolgens naar je PC, zorg dat Activesync naar de juiste poort kijk, druk dan op connect conneciton settings (je krijgt dan dan dat vreemde plingel geluid te horen)
- druk daarna snel op je PPC op refresh,
- zodra op de PC jouw poort aan de beurt is hoor je een verbindingsgeluid en komt er activesync te staan bij de services in de S200, aanvinken en klaar.
Om er wederom weer op terug te komen...

vanmiddag is mij het wat duidelijker uitgelegd (het was duidelijk dat er bij mij iets fout ging :P) maar ik ben gelukkig thuis wel een stap verder, MAAR!!! :(

Ik kom niet verder dan de seriële poort bij services... na enige malen vernieuwen komt de service active sync maar niet tevoorschijn...

Verder heb ik echt exact gedaan wat hierboven verteld werd...

MrSmee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft

r_kluft

Hmmmmmm

Even een vraag.

Heb de laatste tijd vaak dat ik bij de toetsencombinatie "vlaggetje"/"middelste knop" het screen alignment scherm krijg.

Weet iemand hoe ik dit disable? Is namelijk zeer irritant als je een spelletje aan het spelen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Laatst online: 06-09 19:43
Heel leuk apparaat waar je veel mee kan en ik geloof in rom updates want ik heb toch een aantal bugs. Maar de meest vervelende:

- Als je een smsje hebt verstuurd en de inbox afsluit en je wil weer terug zit je gewoon een paar minuten te wachten. Zeer irritant.

- Verder loopt ie gewoon veel te vaak vast. Gemiddeld zeker een keer per dag, echt belachelijk. Wat ook nog superirritant is, is als je em daarna opnieuw opstart maakt ie alle alarm geluidjes die die heeft, dus alle ringetjes en hondengeblaf door elkaar. Ook gaat hij willekeurig trillen. Het duurt een tijdje voordat ie weer stil is, soms 'blaft' ie letterlijk nog een keert. Heel vreemd.
Zal hem een keer hard resetten maar vindt het echt kut.

Want als dit niet gebeurd is het echt een toptelefoon. Soms een beetje moeite met de gesprekskwaliteit maar het is te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Artz schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:33:
Heel leuk apparaat waar je veel mee kan en ik geloof in rom updates want ik heb toch een aantal bugs. Maar de meest vervelende:

- Verder loopt ie gewoon veel te vaak vast. Gemiddeld zeker een keer per dag, echt belachelijk. Wat ook nog superirritant is, is als je em daarna opnieuw opstart maakt ie alle alarm geluidjes die die heeft, dus alle ringetjes en hondengeblaf door elkaar. Ook gaat hij willekeurig trillen. Het duurt een tijdje voordat ie weer stil is, soms 'blaft' ie letterlijk nog een keert. Heel vreemd.

Want als dit niet gebeurd is het echt een toptelefoon. Soms een beetje moeite met de gesprekskwaliteit maar het is te doen.
Ik heb em nu een maand en nog geen één vastloper gehad, met intensief gebruik... dus wat jij ermee doet weet ik niet 8) en over gesprekskwaliteit tsja het is natuurlijk ook een PDA met telefoonfunctie dus als je optimale kwaliteit wil moet je iets anders kopen... ;)

just my 2 cents... B)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Artz schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:33:

- Als je een smsje hebt verstuurd en de inbox afsluit en je wil weer terug zit je gewoon een paar minuten te wachten. Zeer irritant.
Alleen de eerste keer als ik de mailbox open duurt het bij mij wat langer (paar sec) Ik gebruik wel SPB Pocket Plus met Close button geactiveerd en een exception voor tmail.exe en poutlook.exe. Daarmee word je mailbox niet echt afgesloten en duurt het dus de volgende keer ook niet zolang. Misschien voor jou ook een aanrader. Gebruik je uberhaupt iets wat écht je applicaties sluit?

Volgens mij valt je een na laatste probleem ook onder het niet goed afsluiten van je applicaties. Ik heb namelijk echt zelden dat ie vastloopt en ik ben een redelijke heavy user :) Alles wat erop zit gebruik ik zowat, muziek, agenda, camera, wifi, alles. Vergeleken met een echte telefoon is de geluidskwaliteit niet eens heel veel minder, het klinkt alleen wat holler :) Maar mijns inziens is dat niet storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:13:
.... Ik kan met het virtuele toetsenbord inmiddels snel msnen, beetje mailen en smsen zonder problemen. Hierbij gebruik ik zelden de stylus. Ik kan prima zonder toetsenbord en ben nog sneller met een virtueel toetsenbord dan met een uitschuiftoetsenbord ala MDA Vario :)
Bedankt voor je informatie, verhelderend! :) Ik kwam op www.tengo.net een paar video's tegen, over gebruik van T9 mét stylus, damn dat gaat snel!! :D _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik heb net een auto gekocht en ik zou graag mijn S200 hier ook in willen hebben. Nu ben ik helaas een leek op dit gebied.

Ik ben dus op zoek naar een soort telefoonhouder / carkit. De telefoonhouder moet als het kan op het raam (dit ivm navigatie) te bevestigen zijn en de carkit moet ik op mijn radio kunnen aansluiten (daar heb ik ingang voor).

Welke GPS muis is trouwens het beste voor in de auto?

Waar kan ik dan het beste voor kiezen? Als ik op internet op carkit zoek krijg ik ontzettend veel resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emielio
Als ik aan het bellen ben verdwijnen de numerieke toetsen, als je je voicemail luisterd moet je toch nummers kunnen toetsen. Hoe krijg je dan je toetsen teruf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Linksonder in je beeldschermpje staat 'keypad' daar moet je even op drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

of toetsenblok... ;)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
J-Media schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:01:
Ik heb net een auto gekocht en ik zou graag mijn S200 hier ook in willen hebben. Nu ben ik helaas een leek op dit gebied.

Ik ben dus op zoek naar een soort telefoonhouder / carkit. De telefoonhouder moet als het kan op het raam (dit ivm navigatie) te bevestigen zijn en de carkit moet ik op mijn radio kunnen aansluiten (daar heb ik ingang voor).

Welke GPS muis is trouwens het beste voor in de auto?

Waar kan ik dan het beste voor kiezen? Als ik op internet op carkit zoek krijg ik ontzettend veel resultaten.
Een winkel als www.pdashop.nl of www.pdaplus.nl heeft heel veel mogelijkheden wat betreft navigatie. Daar kun je ook je toestel opgeven en vervolgens zoeken wat er precies bij jouw auto past. Een houder voor aan je raam is overigens geen must voor navigatie, ik laat hem zelf voor een ventilatierooster bouwen in een vaste houder. Ik denk dat je op die site een heel eind moet komen, kijk vooral eens naar de producten van brodit. Goede kwaliteit tegen een goede prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb laatste tijd last van m'n batterijicoontje die als de batterij nog 60% vol zit al 'halve batterij' aangeeft.

Zijn er meer mensen hier die dat ervaren? Opzich niet heeeel erg, maar toch wel irritant soms.

En kennen jullie misschien sms-sync programmaatjes?
Vroeger gebruikte ik altijd iets van Jeyo, maar dat werkt op m'n Qtek S200 niet :|

Aangezien ik nu 1650 smsjes op m'n Qtek heb staan wil ik ze wel een keer backuppen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Laatst online: 08-09 08:51
CLB schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:02:
Ik heb laatste tijd last van m'n batterijicoontje die als de batterij nog 60% vol zit al 'halve batterij' aangeeft.

Zijn er meer mensen hier die dat ervaren? Opzich niet heeeel erg, maar toch wel irritant soms.
Yep heb het hier ook. Toevallig staat ie nu hier ook op 60% :)
Vind het zelf overigens niet storend o.i.d. Dankzij SPB Pocket Plus heb ik een percentage in beeld van de accu. Merk nu ik er over nadenk dat ik het originele icoontje nieteens meer bekijk.

[ Voor 4% gewijzigd door daanNL op 20-12-2006 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

Als jouw batterij status op 20 procent is, geeft hij bijna leeg aan... tussen 20 en 60 % half en tussen 60 en 100 % vol... da's 2 maal 40 %... logisch toch?

Is er trouwens een overzichtelijke lijst met allemaal nuttige registry tweaks? Zo niet, laten we er dan één maken en online zetten...

[ Voor 30% gewijzigd door MrSmee op 20-12-2006 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-08 22:17

TaZz

Nostalgist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

voor de mensen die flight simmen onder ons er is nu een voor de PPC

klikkiedeklik

ga iok eerst is ff downloaden :) meer info volgt als dat gewenst is :P

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

MrSmee schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:19:
Als jouw batterij status op 20 procent is, geeft hij bijna leeg aan... tussen 20 en 60 % half en tussen 60 en 100 % vol... da's 2 maal 40 %... logisch toch?
Nja voor jou misschien ik vind 't nogal lomp :|
Met 60% batterij kan je nog 3 dagen rondlopen en dan gaatie zeggen dattie bijna leeg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

CLB schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:19:
[...]

Nja voor jou misschien ik vind 't nogal lomp :|
Met 60% batterij kan je nog 3 dagen rondlopen en dan gaatie zeggen dattie bijna leeg is :)
ok, kan me er wat bij voorstellen dat je het stoort.

Mij stoort het totaal niet... en om toch even betweterig te doen }:O Een leeg batterijtje met een uitroepteken geeft ie pas aan dat ie bijna leeg is... O-) Een halve batterij... is maar een halve :+

@ TaZz
_/-\o_ Had ik kunnen weten :9

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik kijk echt nooit naar die battery meter die standaard meegeleverd wordt. Ik heb zelf de batterystatus plugin geinstalleerd. Daarmee zie ik op mn homescreen ook direct de hoeveelheid vrij geheugen en kan ik in 1 "klik" mn kloksnelheid veranderen :)

• Emielio
Van sommige programma's kan ik alleen exe's vinden en geen cab's. Nu weet ik dat je exe's moet installeren via activesync, maar het probleem is dat ik geen windows desktop heb. Is er een manier om exe's om te zetten naar cab's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Laatst online: 06-09 19:43
J0YR1D3R schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:15:
[...]

Gebruik je uberhaupt iets wat écht je applicaties sluit?

[...]

Volgens mij valt je een na laatste probleem ook onder het niet goed afsluiten van je applicaties.
Ik gebruik SPB Pocket Plus :)
Zal maar is een hard reset uitvoeren maar tot zover ik me kan herinneren liep die vanaf het begin vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Weet iemand een programma/regedit waarmee ik het trilgedrag van de trilalarm kan aanpassen? Ik vind dit veel te lang duren, plus dat het te lang duurt voordat ie weer gaat trillen als ik gebeld word (de tijd tussen 1e keer en 2e keer trillen is te lang)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

Mannen en dames (zijn die er wel?)...

het is mij gelukt!!! Ik heb active sync met Bluetooth!!!

Drinks are on the house!!! _/-\o_

Na een hardreset (wilde m'n apparaat gewoon herconfigureren) heb ik het vrijwel direct geprobeerd en nu lukt ie wel... WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

[ Voor 35% gewijzigd door MrSmee op 24-12-2006 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

join the club...

zoals ik al eerder gepost heb gaat het bij het synchen met BT de eerste keer om timing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Zerveza schreef op zondag 24 december 2006 @ 13:05:
join the club...

zoals ik al eerder gepost heb gaat het bij het synchen met BT de eerste keer om timing..
En je moet er een beetje feeling voor hebben. Bij mij deed hij het meteen evenals pairen met een GPS ontvanger. Ik zie de problemen niet zo maar die zijn er genoeg als ik het allemaal lees.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Artz schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 00:19:
[...]

Ik gebruik SPB Pocket Plus :)
Zal maar is een hard reset uitvoeren maar tot zover ik me kan herinneren liep die vanaf het begin vast.
Dan lijkt het mij inderdaad dat er vanaf het begin al iets mis is.. Als je de genoemde aanpassingen doet (tmail en poutlook.exe bij de exceptions van close butten bij spb pocket plus) moeten er in principe geen problemen zijn met lang wachten bij het openen van je inbox.

Overigens wat ik momenteel zelf heb: door het installeren van spb unithemes, duurt het opstarten van mijn S200 nu 2x zo lang :X Ik heb de software er weer afgehaald en nog steeds duurt het naar mijn idee 2x zo lang.. De backlight ging normaal 1x uit en dan was hij klaar, nu is dat ruim 2x. Ook het starten van TomTom duurt een stuk langer dan normaal. Ik zit erover te denken een reset te doen, maar ik vind het vreemd dat overige programma's wel met normale snelheid starten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

Mensen,

ik gebruit Resco File Explorer. Nu wil ik de ftp add-in gebruiken. nu verwacht ik dat ik op mijn website inloggen kan. bij het connecten geeft hij geen fouten aan, maar ik de mappen www en database niet zien... eigenlijk zie ik dus niks.

en wat houdt root folder en remote in? remote kan ik wel gokken, maar door root ben ik weer de kluts kwijt. (heb hier zowiezo weinig ervaring mee)

heeft hier iemand ervaring in? want ik twijfel of die add-in wel bestemt is voor wat ik wil...

:) YAY! ook dit is opgelost... nog geen 2 min na deze post ^_^"

neway, door bij remote de \ weg te halen en dan de map in te vullen die je kijken wil (bij mij was het www of database) geeft hij de map weer van de website.

Bij deze kan ik de website dus onderhouden on the road... m'n s200 bied me elke dag weer een stukje meer O+

[ Voor 25% gewijzigd door MrSmee op 27-12-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je je eigen sms toon er in zetten is er een proggie voor / of moet je iet,s doen om die er in te krijgen
dus iet,s andr,s dan de standaard sms/email tonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 21:03:
hoe kan je je eigen sms toon er in zetten is er een proggie voor / of moet je iet,s doen om die er in te krijgen
dus iet,s andr,s dan de standaard sms/email tonen :)
Omzetten in WAV en in je Windowsmap zetten.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:16

Padvinder

doet z'n best

Ik snap het niet... ik heb nu al een paar keer een aantal simpele registry tweaks uitgevoerd, bijvoorbeeld:
- "SMS verzonden" notificatie uitzetten
- Temp IE files op m'n storage card ipv op m'n device
- Smallere scrollbalken
- Cleartype ook aan in Landscape modus
Maar behalve de laatste heeft m'n S200 niets van dit alles gedaan. Ik heb het gewoon gedaan zoals het hoort, wijzigen in Registry en dan een soft reset (via reset button aan onderkant).

Waarom werkt het bij mij niet? Zit er een soort firmware in die alle instellingen weer terugzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Laatst online: 14:20

Ankh

|true

Padvinder schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:37:
Ik snap het niet... ik heb nu al een paar keer een aantal simpele registry tweaks uitgevoerd, bijvoorbeeld:
- "SMS verzonden" notificatie uitzetten
- Temp IE files op m'n storage card ipv op m'n device
- Smallere scrollbalken
- Cleartype ook aan in Landscape modus
Maar behalve de laatste heeft m'n S200 niets van dit alles gedaan. Ik heb het gewoon gedaan zoals het hoort, wijzigen in Registry en dan een soft reset (via reset button aan onderkant).

Waarom werkt het bij mij niet? Zit er een soort firmware in die alle instellingen weer terugzet?
dat heb ik dus ook,
ik heb dat sms verzonden ook uit gezegd en een soft reset gedaan maar hij maakt nog steeds dat rare geluid :(

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

Heb ik ook allemaal verrandered, maar ik heb nergens last van...

gebruiken jullie allemaal nu cleartype??? ik heb er een pest hekel aan... wat is het nut van alle tekens die vager er uit zien ^_^"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
MrSmee schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 20:44:

gebruiken jullie allemaal nu cleartype??? ik heb er een pest hekel aan... wat is het nut van alle tekens die vager er uit zien ^_^"
Dat was het eerste wat ik uitzette ;)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

wwwhizz schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 20:53:
[...]

Dat was het eerste wat ik uitzette ;)
Ik heb het zelfs nooit aangezet.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
MrSmee schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 20:44:

Het nut van clearrtype is dat de tekens er een stuk minder rafelig uit komen te zien. Ik heb het zelf wel aanstaan en vind het juist wat duidelijker. Dit omdat de tekens ook wat dikker worden door cleartype. Overigens werkt het opslaan van tijdelijke internetbestanden op mijn geheugenkaart ineens niet meer.. Denk straks maar een hard reset doen en de boel opnieuw installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het bekende probleempje met het geluid dat alleen werkt als de headset erin zit. Heb er opzich vrede mee om de headset gewoon niet meer te gebruiken. (om hem te laten maken, duurt minimaal 2 weken. Kan hem zo lang niet missen). Nu had ik een oplossing gevonden, namelijk:

I went to HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Profiles and there is a Registry Value of ActiveProfile. I changed that from Headset to Normal, exited out and then switched the device off and on again. It seems to have come back in Normal!

Dus in principe handmatig het profiel selecteren en de headset meer gebruiken. Het probleem is echter dat ik de key niet kan vinden. Ik kom wel in KEY_CURRENT_USER\ControlPanel, maar dan zie ik niets van profile, of active profile. Weet iemand hoe dit wel te bereiken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:52
Ik heb 'm hier op mijn s200 ook niet :S

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

eventueel zelf aanmaken... mits je weet wat voor waarde je gebruiken moet etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, helaas weet ik niet wat er precies in moet staan. Je zou toch verwachten dat het wel ergens zou staan, aangezien het apparaat toch ook op dat gebied aangestuurd zou moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 17:29:
Nee, helaas weet ik niet wat er precies in moet staan. Je zou toch verwachten dat het wel ergens zou staan, aangezien het apparaat toch ook op dat gebied aangestuurd zou moeten worden.
is dit niet hetzelfde probleem als bij de wizard, dat het contactje in de foon gewoon blijft hangen?
Paar keer pielen met stekkertje was daar soms de oplossing... :/

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisTraller schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 23:27:
[...]

is dit niet hetzelfde probleem als bij de wizard, dat het contactje in de foon gewoon blijft hangen?
Paar keer pielen met stekkertje was daar soms de oplossing... :/
Klopt, dat heb ik ook af en toe. Ik check tegenwoordig ook even of er wel geluid uit mijn s200 komt nadat ik het stekkertje eruit heb gehaald. Als er geen geluid uit komt steek ik het stekkertje er weer in en haal hem er weer uit, tot nu toe was het geluid dan meteen weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 13:29

St@m

@ Your Service

Misschien dat mensen het hier weten?
Heeft iemand al een fatsoenlijke headset gevonden, gewoon met draad. Om mee te bellen en muziek ed te luisteren?

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1172859/

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
  • Laatst online: 26-06-2021
bol.com heeft een aantal leuke headsets (Mobiele telefonie > Accessoires > Headsets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik zal vanavond even kijken of ik een nieuwe TS in elkaar kan draaien waarin alle plaatjes het weer doen. Momenteel liggen die eruit doordat KPN zo vriendelijk is geweest mijn account een paar weken terug af te sluiten en ook direct mn mail en webspace weg te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Hoi allen,

Mijn camera doet het niet. Het maakt niet uit of ik de camera-button indruk of via Programma's Camera aan probeer te zetten. Het enige wat er gebeurt is dat het "zandlopertje" gaat draaien en vervolgens gebeurt en niets, niks nada, noppes. Bij Running Programs geeft 'ie vervolgens ook niet aan dat het programma loopt oid.

Dus heb ik maar de device een hard-reset gegeven. Dit lukte overigens niet d.m.v. de drie-knoppen-combinatie maar moest dit doen met 'Clear Storage' dat standaard op mijn Qtek S200 zit.
Ik dacht hiermee het euvel opgelost te hebben, maar tevergeefs... hetzelfde met wederom alleen die "zandloper".

Heeft iemand hier een oplossing behalve opsturen naar Qtek?
Ik lees namelijk over belabberde service van Qtek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Mini Poeper schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:13:
Hoi allen,

Mijn camera doet het niet. Het maakt niet uit of ik de camera-button indruk of via Programma's Camera aan probeer te zetten. Het enige wat er gebeurt is dat het "zandlopertje" gaat draaien en vervolgens gebeurt en niets, niks nada, noppes. Bij Running Programs geeft 'ie vervolgens ook niet aan dat het programma loopt oid.

Dus heb ik maar de device een hard-reset gegeven. Dit lukte overigens niet d.m.v. de drie-knoppen-combinatie maar moest dit doen met 'Clear Storage' dat standaard op mijn Qtek S200 zit.
Ik dacht hiermee het euvel opgelost te hebben, maar tevergeefs... hetzelfde met wederom alleen die "zandloper".

heb je al een ander camera proggie geprobeerd? (bv van ateksoft)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Mini Poeper schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:13:

In ieder geval helpt clear storage niets. Die maakt alleen je geheugen leeg. Je zal toch echt een hard reset moeten geven. De camera- en de commanagerknop ingedrukt houden en met je stylus even in het gaatje onderop resetten. De knopen nog even vasthouden en tegelijk loslaten. Er verschijnt nu een zwart scherm met een vraag. Die moet je beantwoorden door op het groene telefoonhoorntje te drukken (send).

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 13:29

St@m

@ Your Service

Zo, begin nu toch wel erg tevreden te worden over mijn ppc.
Spelletjes draaien prima, films draaien prima, en de camera sinds vandaag ook :*) Het duurde tot gisteren enorm lang voordat ik scherp beeld kreeg, maar met Coolcamera en een beetje prutsen met de instellingen lijkt het probleem nu verholpen.
Top apparaat dit, alleen hij is wel een beetje langzaam als ie aan de pc zit. Een bestand van 150MB kopieren kost zeker 30 minuten

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
jerry_a schreef op zondag 07 januari 2007 @ 10:48:
[...]

In ieder geval helpt clear storage niets. Die maakt alleen je geheugen leeg. Je zal toch echt een hard reset moeten geven. De camera- en de commanagerknop ingedrukt houden en met je stylus even in het gaatje onderop resetten. De knopen nog even vasthouden en tegelijk loslaten. Er verschijnt nu een zwart scherm met een vraag. Die moet je beantwoorden door op het groene telefoonhoorntje te drukken (send).
Ik weet wel hoe je een hard-reset moet geven, echter wilde dat bij mij niet lukken.
Ik heb van alles gedaan, hoe weet ik niet maar hij is hard-reset. De device begon zich opnieuw te installeren, wat je ziet als je de device voor de eerste keer aanzet. Er werden drie nieuwe ROM's geïnstalleerd. De camera doet 't nu weer en inmiddels heb ik alles weer ingesteld en de verschillende progjes geïnstalleerd die ik erop heb staan.

/EDIT
De camera doet 't niet meer. :/
Ik ga 'm ook niet opsturen, dan maar een device zonder camera. Jammer dan!

[ Voor 5% gewijzigd door Mini Poeper op 08-01-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kan deze dicht! :w
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.