[ActiveSync] Agenda synchroniseert maar een paar items

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:34

Padvinder

doet z'n best

Topicstarter
Ik gebruik op m'n PC Outlook2003 om m'n agenda bij te houden. Nu heb ik net een nieuwe PPC met Windows Mobile 5 (QtekS200). Ik heb de laatste versie van ActiveSync (4.2) geïnstalleerd en hij maakt ook verbinding (via USB overigens). Synchroniseert prima m'n contactpersonen, e-mail, notities, etc. Alleen bij de agenda doet ie vreemd.

Ik krijg geen foutmeldingen, maar van de 100-en items die in m'n Outlook agenda staan (op m'n PC dus) komen er maar een paar terecht op m'n mobiel. Het lijkt ook niet logisch, sommige afspraken en herinneringen staan erbij, en andere niet.

Ik heb al geprobeerd om andere instellingen te gebruiken in ActiveSync (minder of meer items synchroniseren). Als ik overigens een item aanmaak in Outlook op m'n PC synchroniseert ie dat wel, maar bijvoorbeeld alle toekomstige afspraken die er al in stonden niet. Ook als ik een item aanmaak op m'n mobiel komt dat netjes op m'n PC terecht.

Het vreemde is dat ik dus ook helemaal geen foutmeldingen krijg. Ik kan dus niet echt gericht zoeken. In de GoT search staan wel problemen over synchroniseren, maar dan gaat het om gevallen waarbij helemaal niets wordt gesynchroniseerd, of alleen de agenda bijvoorbeeld.

Kan Calendar van Windows Mobile niet alle soorten items van de outlookagenda lezen ofzo? Dat staat nergens vermeld op de Windows site...

Ik heb activesync ook al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dat gaf geen verschil.
Ik ben qua software helemaal up-to-date, laatste ServicePacks voor Windows XP en Office 2003.

Wie weet waar het aan kan liggen?

edit:
Ben nu ActiveSync 4.5 Beta2 aan het installeren. Eens kijken of dat helpt.

edit2:
Nee... heeft niet geholpen. Hij geeft bij synchroniseren aan dat er 0/314 items zijn, dan gaat ie synchroniseren en vervolgens staan er maar een paar items in m'n agenda.

[ Voor 7% gewijzigd door Padvinder op 03-10-2006 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:09

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Staat in de opties wel aangevinkt, Alle afspraken synvhroniseren? en Niet van: 2 weken terug en verder...?

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:34

Padvinder

doet z'n best

Topicstarter
Ja, ik heb alle mogelijke optie inmiddels al geprobeerd, 2 weken, 3 maanden, alle afspraken, etc.

Dat is nog niet eens zo heel irritant, dat ie m'n afspraken uit het verleden niet synchroniseert... ook afspraken in de toekomst gebeurt niets mee.

Heb inmiddels mijn telefoon een harde reset gegeven en het allemaal opnieuw geprobeerd, maar nee. Helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19
Heb dit ook wel eens meegemaakt; probleem werd toen veroorzaakt door één of twee corrupte items in m'n agenda. Hier hield de synchronisatie, zonder verdere foutmelding, op.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Heb op Pocketinfo gelezen dat je voorlopig beter niet ActiveSync 4.5 beta kunt gebruiken; hou het bij 4.2

Wat betreft die items die net gesyncd worden zou ik niet weten. Zijn het alleen afspraken of ook taken oid?