HTC Prophet (i-mate JAMin/Qtek S200/SPV M600) - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.446 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Zerveza schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:38:
[...]

grmbl... morgen maar eens richting BC... phone kwijt..betekent tevens agenda kwijt, contactenlijst kwijt, alles ff kwijt.. balen! Nog ergens SE liggen, die maar uit het stof halen.

(excuus om er nog een post aan vuil te maken.. baal er enorm van.. is niet handig.
Je kan je contacten en agende toch nog even syncen met je comp?
Heb je toch alles op je comp en daarna gooi je de belangrijkste dingen (handmatig) op je SE!

Achja waarom zou je je ei hier niet kwijtmogen?

Laat wel even hoe of wat qua status en tijd enzo...

(Niet om je te 'naaien' ofzo maar ik had m'n nieuwe Qtek S200 binnen 5 weken thuis
Ik moet wel zeggen dat ze bij mij 'n paar x moesten kijken (bij verschillende vestigingen) of m'n toestel wel echt total loss was. Jouw geluidsprobleem is 'n voorkomend probleem dus jij wordt wel sneller geholpen)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

Voor de mensen die nu al hun telefoon vol krassen hebben e.d. kijk even hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

yahoo.. geluidsprobleem lijkt opgelost!!

Ik heb heb vannacht de telefoon ontdaan van zijn batterij (zodat ook de nood accu leegloopt).. vandaag doet geluid het weer!
Ik verdenk de overclock software ervan zich genesteld te hebben ergens in de telefoon... nadat echt alle prik eraf was verdween die software.. en doet het geluid het weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even dit hele topic door gelezen en ik blijf even met een klein vraagje zitten. Er staat in de start post dat er allemaal voor geinstalleerde software op staat. Er staat geen Windows Mobile bij maar aangezien wel andere software geinstalleerd is, mag ik dan gewoon aan nemen dat windows mobile van te voren is geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:34:
Net even dit hele topic door gelezen en ik blijf even met een klein vraagje zitten. Er staat in de start post dat er allemaal voor geinstalleerde software op staat. Er staat geen Windows Mobile bij maar aangezien wel andere software geinstalleerd is, mag ik dan gewoon aan nemen dat windows mobile van te voren is geinstalleerd?
omg...

Yep... mobile staat er op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:25
PnD schreef op maandag 11 september 2006 @ 07:35:
Voor de mensen die nu al hun telefoon vol krassen hebben e.d. kijk even hier
Eh, deze zijn volgens mij allemaal niet voor de prophet....ik zie een verkeerde housing voor de s200 met een horizontaal speaker gat, ipv vertikaal, en de andere housings zijn voor de S100. correct me if i'm wrong....

gisteren toevallig eerste stuiteractie op klinkerpaadje :'(

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• fluppie007
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:06
gisteren heb ik dit voorgehad:

Qtek S200 dood ( HTC Prophet )

iemand die me kan helpen of een tip heeft ?

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Ik heb zoals velen anderen een paar oordopjes gekregen bij mijn aankoop van de S200.
Zoals jullie wellicht weten, hebben de oordopjes ook een "opneem" knop om inkomende gesprekken aan te nemen.
Ik vroeg me af of het mogelijk is om een andere functionaliteit in te stellen voor deze knop. (Bijvoorbeeld dat MS Voice Commander of Windows Media Player door een druk op de knop opstart.)
Ik zat te denken dat het misschien zou kunnen door een registerwijziging, maar misschien is dit allemaal alleen nog maar toekomstmuziek.
Iemand die me kan helpen?

Rex

• Mistraller
fluppie007 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 23:48:
gisteren heb ik dit voorgehad:

Qtek S200 dood ( HTC Prophet )

iemand die me kan helpen of een tip heeft ?
Als hij niet meer wil laden via USB dan moet je hem aan de 220V lader hangen. Maar als ik je verhaal zo lees is het vaker voorgekomen. Als hij na een harde reset ook dit gedrag vertoond zonder dat je er aan getweaked hebt, zou ik gewoon garantie claimen.
ReflexWolf schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:08:
Ik heb zoals velen anderen een paar oordopjes gekregen bij mijn aankoop van de S200.
Zoals jullie wellicht weten, hebben de oordopjes ook een "opneem" knop om inkomende gesprekken aan te nemen.
Ik vroeg me af of het mogelijk is om een andere functionaliteit in te stellen voor deze knop. (Bijvoorbeeld dat MS Voice Commander of Windows Media Player door een druk op de knop opstart.)
Ik zat te denken dat het misschien zou kunnen door een registerwijziging, maar misschien is dit allemaal alleen nog maar toekomstmuziek.
Iemand die me kan helpen?
Staat deze button niet gelijk aan de "Green" button? (telefoontoets)

[ Voor 42% gewijzigd door Mistraller op 14-09-2006 10:34 ]

---------------

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Eigenlijk denk ik niet dat dat zo is; wanneer ik namelijk op de groene knop klik (zomaar) dan springt de "phone functie" aan.
Als je muziek zit te luisteren en je drukt op je "opneem"-knop van je oordopjes, dan gebeurt er helemaal niks. :(
--
Ik zie trouwens ook geen mogelijkheid om de werking van de groene knop aan te passen.

[ Voor 15% gewijzigd door Rex op 14-09-2006 11:26 . Reden: See below -- ]

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help !!!

Na een avondje zuipen, op het strand kraakte mijn oor speakertje als een ouwe heks.
Behoorlijk irritant, dus besloot ik maar eens te kijken of er misschien zand in me speaker zat.

Dus haalde ik mijn M600 uit elkaar met een beetje hulp van deze site:
http://www.modaco.com/Cha...et-caseand33-t240109.html

Het verging me niet reuze makkelijk maar het lukte wel.

Aleen bij het in elkaar zetten kon ik de plaats van dit onderdeel niet meer vinden.

Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/658/spvm600ondedeelsq4.jpg

Weet iemand waar dit onderdeel hoort ?????

De M600 zit alweer in elkaar en doet het gewoon zonder dit deel maar toch zal dit deel wel een reden hebben.. verder kraakt de oor speaker nog steeds }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij hoort dat aan de onderkant van de telefoon. Dus als je hem open hebt, dan moet dat tussen de twee helften bij de USB en dan om precies te zijn bij de 2,5mm jack aansluiting.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

Ik ga dit toestel ws ook halen en heb bijna alles doorgelezen incl. deel 1 en reviews van o.a. nieuwemobiel.

Nog wat vraagjes tho, en misschien wat voorbarig maar ik wil prepared zijn.

- Ik hou meer van engels, dus ga denk ik voor een engelse versie, gaat dat mij problemen geven met garantie hier in nederland (registreren bij qtek.nl gaat alleen met dutch retail heb ik gelezen?)
- Welke zijn nou de meest geschikte roms, omdat ik heel veel lees over verschillende, radio rom, extrom, rom van dopod, g4 rom, rom van pdamobiz.com etc etc. Een mooi up to date overzichtje van de juiste, meest vloeiend werkend rom in TS zou handig zijn (met juiste links, want xda-developer.com KAN toch wel onoverzichtelijk zijn soms) --> hoeft niet, maar als iemand de 1e deel vandeze vraag kan beantwoorden is al fijn genoeg.
- Zijn deze roms alleen voor engels, zijn ze taal onafhankelijk en mocht ik toch een .nl nemen zijn er ook voor nederlandse versies.
- Zijn de roms crossbrand-compatible, dus imate rom op een qtek toestel etc etc.?

Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

RUFFNECK schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:06:
Ik ga dit toestel ws ook halen en heb bijna alles doorgelezen incl. deel 1 en reviews van o.a. nieuwemobiel.

Nog wat vraagjes tho, en misschien wat voorbarig maar ik wil prepared zijn.

- Ik hou meer van engels, dus ga denk ik voor een engelse versie, gaat dat mij problemen geven met garantie hier in nederland (registreren bij qtek.nl gaat alleen met dutch retail heb ik gelezen?)

Ikzelf heb 'n Engelse Qtek S200. Kon me niet registreren op qtek.nl! Als je je toestel ergens koopt bv bij de Belcompany of via internet (bv 2call.nl) regelen zij ook de garantie voor je mocht er wat kapot zijn. Ook kun je bijvoorbeeld bij ProAssist een verzekering af laten sluiten a 7 euro/ maand
- Welke zijn nou de meest geschikte roms, omdat ik heel veel lees over verschillende, radio rom, extrom, rom van dopod, g4 rom, rom van pdamobiz.com etc etc. Een mooi up to date overzichtje van de juiste, meest vloeiend werkend rom in TS zou handig zijn (met juiste links, want xda-developer.com KAN toch wel onoverzichtelijk zijn soms) --> hoeft niet, maar als iemand de 1e deel vandeze vraag kan beantwoorden is al fijn genoeg.
Meest geschikte ROM is voor iedereen verschillend. De een wil dat, de ander vind die al goed werken. Ik denk dat je er zelf 'n paar moet gaan proberen. Ikzelf draai gewoon op de vooraf geinstalleerde Qtek ROM en die doet 't voor mij perfect!
- Zijn deze roms alleen voor engels, zijn ze taal onafhankelijk en mocht ik toch een .nl nemen zijn er ook voor nederlandse versies.
Voor zover ik weet kun je op een Engels toestel geen NL ROM zetten en andersom. Er zijn wel Nederlandse ROMs beschikbaar!
- Zijn de roms crossbrand-compatible, dus imate rom op een qtek toestel etc etc.?
Yes je kan elke ROM die je vind op je Qtek zetten mits hij compitabel is met WM 2005

Tnx!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

Tnx CLB!
Gelijk heb je, de een wil dit en de ander dat, maar ik heb er ook bij gelezen dat je heel moeilijk terug kan naar je vorige (oorspronkelijke) rom? Dus veel testen zit er denk ik niet in, tenzij dat nu anders is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De.Schurk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-04 08:47
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn MMS werkend krijgt via Orange MMS (NL) ?

Ik heb van alles geprobeerd, het tooltje van QTek, handmatige instellingen van bel.nl.
Maar ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om te kunnen mms'n of te ontvangen.

Heeft iemand hier meer informatie over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dit zouden ze moeten zijn:

Algemeen: Naam= Orange MMS
Modem: Nieuw: Naam= Orange MMS: Modem=GPRS: Naam toegangspunt= mms

Klaar, maar niet heus. Die moet je nog is apart instellen, onder berichten -- MMS configuratie -- server -- nieuw

Servernaam: Orange MMS
Gateway: 10.250.255.183
Poortnummer: 5080
Server adres: http:// mms.orange.nl:8002/
Verbinden via: Orange MMS (die je dus daarboven hebt ingesteld)
Maximale verzendgrootte: 100 kb
Wap Versie: WAP 2.0

Bij mij zelf werkt 't niet omdat ik geen Orange MMS meer kan aanmaken omdat ik die ooit al eens heb aangemaakt en toen weer verwijderd en blabla k*tzooi maarja maybe helpt 't jou wel ;)

EDIT: Zelf ben ik nog op zoek naar 'n freeware progje om smsjes mee te backuppen op m'n comp?
Ik maakte altijd gebruik van Jeyo Mobile Companion met m'n Orange SPV M500 maar deze kan m'n Qtek S200 niet meer vinden. En nu staan er rond de 650 smsjes in dus 't is wel eens backup-tijd...

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 18-09-2006 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
Na twee weken rommelen toch wel tevreden met mijn s200. Heb een erg complete adapt 750 gekocht voor nog geen 80 euro. Het koppelen werkte goed. Moest bij i-Go nog wel even zoeken, maar daarna draaide die prima. Jammer alleen dat de autolader van de GPS muis niet werkt met de s200 (te weinig amperage???), maar de 220-lader werkt wel op beide, dus nu ook handig een extra lader voor mijn qtek erbij.
Navigeren met Igo gaat erg leuk en makkelijk allemaal, maar voor wat gevorderde opties dan 'ga-naar' moet ik nog wel even zitten. Alles draait ook soepel op mijn telefoontje en nu dus nog een autohouder en lader erbij en ik ben compleet.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik ben toe aan een nieuw toestel...

Reeds heb ik een SE W800i en deze mist teveel functies betreft agenda-, synchronisatie, e-mail en internet-gebruik. Wat deze foon wel doet is hele goede foto's maken!

Hiervoor heb ik een smartphone Motorola MPx220 gehad met WM 2003 en deze foon was wat belkwaliteit brak en de werkte niet goed met de Nokia bluetooth-carkit CK-7w (dat doet de W800i wél, ook voicedailing). Ik heb toen ook voor een weekend de HP h6340 gehad, maar deze had net als de MPx220 problemen met de carkit (echo, té schel, rondzingen en nog meer...). De belkwaliteit van de MPx220 was ook niet super te noemen. In die tijd heeft een vriend van me een SPV C500 genomen en ik kan 'm altijd prima verstaan.

Omdat ik de smartphone features toch wel erg mis denk ik er nu over om een Nokia N73 of N80 te kopen vanwege de (relatief) hoge kwaliteit van Nokia. Echter na het lezen van dit topic (begin tot eind) begint een S200 ook wel erg interessant te worden.
  • Is de Qtek S200 (lees: ook WM 5.0) flink verbeterd t.o.v. van vorige modellen (lees: WM 2003)?
  • Iemand ervaring met de combo S200 + bluetooth-carkit Nokia CK-7w?
  • Mocht de carkit goed werken: hoe zit 't met de voicedailing?
  • Hoe bevallen de gemaakte foto's?
Qua belkwaliteit en voicedailing hebben de Nokia's (momenteel) de voorkeur, qua invoer (stylus) van agenda en Office bewerkingen heeft een WM 5.0 based toestel de voorkeur. B)

Bij voorbaat dank voor jullie opmerkingen/tips/aanbevelingen/e.d. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
Foto's overdag in het zonnetje vind ik persoonlijk mooi. Maar bij binnenfoto's, schemering en donker (soms ook al bij flinke bewolking) gaat de kwaliteit dramatisch achteruit.
Als je foto's en belkwaliteit belangrijk vind kan je beter voor een Nokia N-series gaan, als je de flexibiliteit van een Windows Mobile toestel belangrijker vindt is de S200 een goeie optie.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Mini Poeper schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 02:00:
Ik ben toe aan een nieuw toestel...

Reeds heb ik een SE W800i en deze mist teveel functies betreft agenda-, synchronisatie, e-mail en internet-gebruik. Wat deze foon wel doet is hele goede foto's maken!

Hiervoor heb ik een smartphone Motorola MPx220 gehad met WM 2003 en deze foon was wat belkwaliteit brak en de werkte niet goed met de Nokia bluetooth-carkit CK-7w (dat doet de W800i wél, ook voicedailing). Ik heb toen ook voor een weekend de HP h6340 gehad, maar deze had net als de MPx220 problemen met de carkit (echo, té schel, rondzingen en nog meer...). De belkwaliteit van de MPx220 was ook niet super te noemen. In die tijd heeft een vriend van me een SPV C500 genomen en ik kan 'm altijd prima verstaan.

Omdat ik de smartphone features toch wel erg mis denk ik er nu over om een Nokia N73 of N80 te kopen vanwege de (relatief) hoge kwaliteit van Nokia. Echter na het lezen van dit topic (begin tot eind) begint een S200 ook wel erg interessant te worden.
  • Is de Qtek S200 (lees: ook WM 5.0) flink verbeterd t.o.v. van vorige modellen (lees: WM 2003)?
  • Iemand ervaring met de combo S200 + bluetooth-carkit Nokia CK-7w?
  • Mocht de carkit goed werken: hoe zit 't met de voicedailing?
  • Hoe bevallen de gemaakte foto's?
Qua belkwaliteit en voicedailing hebben de Nokia's (momenteel) de voorkeur, qua invoer (stylus) van agenda en Office bewerkingen heeft een WM 5.0 based toestel de voorkeur. B)

Bij voorbaat dank voor jullie opmerkingen/tips/aanbevelingen/e.d. :+
Tip: begin eens met een van de tientallen reviews die op het net staan... 8)7
2003 -> 2005 verschil = GROTE verbetering
S200 - > Parrot CK3000 evo: Perfecte samenwerking, qua verstaanbaarheid, voicedialing alles. Nokia kan ik nix over zeggen. Pak gewoon lekker een parrot :P
- Ik roep in de auto zonder ook maar één knop aan te raken (Met de radio goed hard) TELEFOON
- Parrot pikt het op, mute de radio, start voicedialing op de S200 op, en ik roep een naam die ik wil bellen, of ik roep voor mijn part TOMTOM of een andere applicatie, en hop, hij belt/navigeert/whatever. Kan me niet bedenken dat een nokia dit nog beter zou moeten kunnen.

Foto's: Op het werk geloofden ze pas dat het cam foto's waren toen ik er eentje maakte en op scherm liet zien. Zegt genoeg dus. Schemer wordt lastiger, maar bedenk dat je een telefoon koopt, geen camera. Voor een telefoon heeft ie wel een goeie cam (als je bedenkt hoe klein dat spul is, vooral de lens enzo). Ik gebruik hem via wifi als webcam :+

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

is het mogelijk hier Linux op te zetten/

hebeven gezocht, maar kan het niet vinden (heb dan ook niet veel verstand van telefoons).
de gebruikelijke sf.net projectjes waren afaik niet aanwezig.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
xoun schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 09:18:
Als je foto's en belkwaliteit belangrijk vind kan je beter voor een Nokia N-series gaan, als je de flexibiliteit van een Windows Mobile toestel belangrijker vindt is de S200 een goeie optie.
Foto's zijn voor mij geen must, maar een mooie bijkomstigheid (maar vraagt toch even mijn aandacht).
MisTraller schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 10:56:
[...]
Tip: begin eens met een van de tientallen reviews die op het net staan... 8)7
Bedankt voor je antwoord.
Heb al vele reviews gelezen, ik vraag nu om specifieke gebruikerservaring. De reviews zijn doorgaans geschreven door mensen die eenmalig of een korte periode het appaat gebruiken/testen.

Voor ik de W800i met 2Mp camera had interesseerde het me helemaal niks of er een camera in zat, de foto's waren toch bagger. Sinds ikde W800i heb is dit verrandert en dat is het enige voordeel wat het toestel mij heeft te bieden. Als er een S200 versie zonder camera zou zijn en goede connectieviteit heeft met m'n carkit dan zou dat een goede overweging voor me zijn, maar aangezien er wél een camera aan boord is wil ik wel graag weten hoe de kwaliteit hiervan is...

/edit:
Vandaag bij de OfficeCentre geweest, daar heb ik samen met een medewerker de I-mate Jamin geprobeerd i.c.m. de carkit in mijn auto (Nokia CK-7w). Het werkt! Ik heb toen naar huis gebeld en terug laten bellen. Ging beiden goed, geen echo, was goed te verstaan en m'n moeder was ook goed te verstaan. Vervolgens nog naar de OfficeCentre gebeld en de vrouw achter de balie kon mij ook prima verstaan en ook kon ik duidelijk horen dat er koffie voor haar collega klaar stond. :P

Nu neem ik aan dat de I-mate Jamin geheel gelijk is aan de Qtek S200...?

[ Voor 18% gewijzigd door Mini Poeper op 19-09-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik tot nu toe hoor is deze zo goed als gelijk. Hardware matig sowieso. Wel heb ik gehoord dat er extra software bij zit maar of dit ook echt zo is zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 21:26:
Wat ik tot nu toe hoor is deze zo goed als gelijk. Hardware matig sowieso. Wel heb ik gehoord dat er extra software bij zit maar of dit ook echt zo is zou ik niet weten.
is. Maar die kan je er net zo goed zelf opzetten.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Dus kan ik er vanuit gaan dat de Qtek S200 het ook zal doen op de carkit?

• CLB
  • Niet online

CLB

Mini Poeper schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 23:09:
Dus kan ik er vanuit gaan dat de Qtek S200 het ook zal doen op de carkit?
Yes zelfde hardware dus gaat wel werken!

• Mini Poeper
Iemand ervaring met www.anewmobile.nl?

• CLB
  • Niet online

CLB

Waarom vraag je dat in 'n topic wat helemaal niet gerelateerd is aan 'n internetwinkel...
(en zo goedkoop is de S200 daar nou ook niet moet ik zeggen 8)7 )

• Hoedje
Inderdaad ervaringen kun je vinden op Telecomvergelijker.nl en in de Tweakers Shopsurvey.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Mini Poeper
Ok, thanx!
Ondanks offtopic: ik schaf 'm aan bij een verlenging van een Telfort 300+150 abb. voor 1 jaar.

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:52

timovd

Voorsprong door techniek

Is het mogelijk om met WMP te syncen naar 96kbit WMA formaat? Momenteel kan ik alleen naar MP3 syncen met 64, 128 of hoger.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:47:
Zelf ben ik nog op zoek naar 'n freeware progje om smsjes mee te backuppen op m'n comp?
Ik maakte altijd gebruik van Jeyo Mobile Companion met m'n Orange SPV M500 maar deze kan m'n Qtek S200 niet meer vinden. En nu staan er rond de 650 smsjes in dus 't is wel eens backup-tijd...

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:31
ik zoek ook al tijden zo'n programma. Ook eentje waar je misschien je inbox kan beveiligen met een wachtwoord. Ik heb namelijk e-mail van mn werk erop en die wil ik graag een beetje beschermen...

Verwijderd

De.Schurk schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:30:
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn MMS werkend krijgt via Orange MMS (NL) ?

Ik heb van alles geprobeerd, het tooltje van QTek, handmatige instellingen van bel.nl.
Maar ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om te kunnen mms'n of te ontvangen.

Heeft iemand hier meer informatie over ?
Staat er bij je postvakken (SMS, E-Mail etc.) het "mapje" MMS?
Bij mij stond het toen ik de S200 kreeg helemaal nergens, alles geprobeerd niets werkte, totdat ik een hard-reset deed... dus gewoon ff opnieuw installeren heeft bij mij gewerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 15:26
Ik heb opeens het probleem dat ik er alleen nog maar geluid uit krijg via de headset :S

Er staat voor zover ik kan zien niets op dempen o.i.d. Zowel uit de speaker aan de voorkant als uit de speaker aan de achterkant komt geen geluid, druk ik de headset er in onder een telefoon gesprek, dan heb ik wel geluid via de headset.

Iemand enig idee wat dit kan zijn :S Een factory reset is niet tof, kapot zijn is nog minder :(

edit:
Ik zat even keihard in de connector aan de onderkant te blazen, en opeens GELUID.... Eigenlijk ben ik hier helemaal niet blij mij :S rotte verbinding ofzo?

[ Voor 16% gewijzigd door m33p op 22-09-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

heb ik een paar maanden geleden ook gehad. Na een schoonmaak heb ik dit nu een paar maanden niet meer.

Edit:
Sinds vandaag kan ik niet meer internetten. Ik krijg de foutmelding 0x80072f78. Zowel via WiFi als via ActiveSync. Wat kan het probleem zijn? Op MS.com is hier niets over te vinden.
Alleen hier iemand met hetzelfde probleem.

Edit2: Zelfs na een hard reset het zelfde probleem. Ik baal hier echt van.

[ Voor 74% gewijzigd door timovd op 22-09-2006 23:11 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

m33p schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:31:
Ik heb opeens het probleem dat ik er alleen nog maar geluid uit krijg via de headset :S

Er staat voor zover ik kan zien niets op dempen o.i.d. Zowel uit de speaker aan de voorkant als uit de speaker aan de achterkant komt geen geluid, druk ik de headset er in onder een telefoon gesprek, dan heb ik wel geluid via de headset.

Iemand enig idee wat dit kan zijn :S Een factory reset is niet tof, kapot zijn is nog minder :(

edit:
Ik zat even keihard in de connector aan de onderkant te blazen, en opeens GELUID.... Eigenlijk ben ik hier helemaal niet blij mij :S rotte verbinding ofzo?
zelfde probleem hier (nu voor de tweede keer).. vorige keer was het een questie van accu eruit en nachtje wachten (totdat reserve accu ook leeg is) . Dan reset ie nog "dieper" dan een factory reset...

Net weer accu erop gedaan, hij herstart wel, maar nog geen geluid.. toch ook maar eens blazen.. echt balen.

EDIT:
kak, die blaastruck werkt hier ook! geluid doet het weer... dat is volgens mij geen goed nieuws, gelukikig hoef ik nog maar 2 jr met phone te doen..

[ Voor 7% gewijzigd door Zerveza op 23-09-2006 10:58 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb ontdekt wat de limiet is van je inbox-berichtjes (smsjes):

Afbeeldingslocatie: http://img106.imageshack.us/img106/4978/99999berichtjesip3.png

[ Voor 31% gewijzigd door CLB op 23-09-2006 12:08 ]

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

wellicht hoort het niet hier.. maar vraagje over RSS.. wat is de "Beste" reader op het moment voor mijn qtek?? (liefst ook 1 waarmee ik podcasts e.d. kan syncen..)

EDIT:
'k heb prssreader geinstalleerd, dit gaat hem worden! ben alleen benieuwd als ik aan de "Veel" berichten ben wat er dan met m'n geheugen gaat gebeuren... hij laat alle berichten staan, van mij mogen ze weg zodra ik ze gelezen heb.

[ Voor 43% gewijzigd door Zerveza op 23-09-2006 14:26 ]

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Outlook 2007 heeft een ingebouwde RSS reader. Die gebruik ik voor syncen met de Qtek.

Iemand bekend met foutmelding 0x80072f78? Zie post hierboven. Inmiddels werkt via WiFi wel. Nog niet via ActiveSync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:44

jerry_a

doei

timow schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 16:37:

Iemand bekend met foutmelding 0x80072f78? Zie post hierboven. Inmiddels werkt via WiFi wel. Nog niet via ActiveSync.
Volgens mij iets met de firewall.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Ook als de firewall (McAfee) uitstaat, krijg ik de foutmelding. :s
Het lijkt idd wel logisch dat het iets met de Firewall is, omdat WiFi het wel doet. Virusscanner heb ik ook even uitgezet, maar ook geen resultaat.

Edit: ActiveSync 4.5.0 (5059; Beta)

[ Voor 8% gewijzigd door timovd op 25-09-2006 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
x0r schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 07:15:
Hmmm, die van mij is er net dus ook mee gekapt, net zoals die van Henry.... Reageert nergens meer op en heb helaas 220V lader niet bij me... (via USB laadt hij niet op)

Update: Eindelijk aan lader kunnen hangen, laadt nu weer vrolijk op...
Ik heb hetzelfde als jou, krijg telefoon niet meer aan probleem is dat ik de lader voor in het stopcontact nergens kan vinden. Heb alleen kabeltje van usb naar telefoon waar hij ook altijd op kon laden, maar dit werk niet op de 1 of andere manier.

Wat is het verschil tussen usb en via stopcontact opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Binnetie schreef op maandag 25 september 2006 @ 19:58:
[...]

Ik heb hetzelfde als jou, krijg telefoon niet meer aan probleem is dat ik de lader voor in het stopcontact nergens kan vinden. Heb alleen kabeltje van usb naar telefoon waar hij ook altijd op kon laden, maar dit werk niet op de 1 of andere manier.

Wat is het verschil tussen usb en via stopcontact opladen?
USB levert max 500 mA.
Wellicht heb je een autoladertje? (van gps of zo) geen idee of het daarmee werkt, maar je kan het allicht proberen.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Iemand ervaring met een dockingstation voor de S200?
Ik denk erover om dit erbij te kopen, maar is het wel een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Moet 'n leuk dingetje zijn!

Wel erg van plastic zeg maar en 't ledje moet TE fel zijn dus dat wordt afplakken!

Daarom geen afrader mja of 't echt mooi is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Mijn bed is in een andere ruimte dan waar de PC staat en dus ook de PDA/telefoon komt te staan, dus last van dat lampje zal ik niet hebben. Maar lees net dat het opladen alleen via USB gaat, is dus niet interessant meer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Mini Poeper schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:44:
Mijn bed is in een andere ruimte dan waar de PC staat en dus ook de PDA/telefoon komt te staan, dus last van dat lampje zal ik niet hebben. Maar lees net dat het opladen alleen via USB gaat, is dus niet interessant meer voor mij.
De telefoon kan je ook opladen met de lader die voor het stopcontact bedoeld is. Of begrijp ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
MisTraller schreef op maandag 25 september 2006 @ 21:09:
[...]

USB levert max 500 mA.
Wellicht heb je een autoladertje? (van gps of zo) geen idee of het daarmee werkt, maar je kan het allicht proberen.
Heb 10 min in de auto gezeten met mijn autolader maar deze wil ook niet (autolader is ook weer verbonden met een usb stekkertje, tenminste zo was hij mij bij). Mijn moeder had nog een adapter waar je zeg maar je autolader in stopcontact kan doen, maar ook hier werkt het niet.
Mijn vriendin dacht dat ze mijn lader had zien liggen bij haar thuis, dus daar maar ff heen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb de startpost en deel2 doorgelezen maar ik kan geen link vinden naar de laatste dopod rom ?? Deze rom schijnt toch je s200 wel een stukkie sneller/stabieler te maken. Heeft iemand daar wat info over ?

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:34
Wilde schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:30:
Ik heb de startpost en deel2 doorgelezen maar ik kan geen link vinden naar de laatste dopod rom ?? Deze rom schijnt toch je s200 wel een stukkie sneller/stabieler te maken. Heeft iemand daar wat info over ?
Ik vermoed dat er op één of andere manier wel copyright op die dopod rom zit ? En sneller/stabieler ? Ding is bij mij zo stabiel als een huis.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

timow schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:05:
Ook als de firewall (McAfee) uitstaat, krijg ik de foutmelding. :s
Het lijkt idd wel logisch dat het iets met de Firewall is, omdat WiFi het wel doet. Virusscanner heb ik ook even uitgezet, maar ook geen resultaat.

Edit: ActiveSync 4.5.0 (5059; Beta)
Ook met ActiveSync 4.2(die beter werkt), krijg ik de foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
xoun schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:37:
Heb een erg complete adapt 750 gekocht voor nog geen 80 euro. Het koppelen werkte goed. Moest bij i-Go nog wel even zoeken, maar daarna draaide die prima. Jammer alleen dat de autolader van de GPS muis niet werkt met de s200 (te weinig amperage???), maar de 220-lader werkt wel op beide, dus nu ook handig een extra lader voor mijn qtek erbij.
Tijdens een autorit toch maar de autolader van de Adapt aangesloten op mijn Qtek. En hij laadt gewoon op. Alleen het amber laadledje licht niet op. Ben bwat dat betreft helemaal blij.

Wel heb ik sinds dit weekend een probleem. Als ik mijn telefoon opstart krijg ik allemaal herinneringstoontjes (terwijl Windows nog aan het opstarten is, dus je ziet niet waar het vandaan komt). Na het opstarten kan ik ook nergens zien waar de herinnering van is en hoe ik het kan stoppen. Misschien is het een oud alarmherinnering (daar heb ik mee lopen spelen), maar ik zou wel graag willen weten waar ik die kan terugvinden. Iemand ideeen?
O ja, als ik synchroniseer met een PC zijn die signalen weer een paar uur weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat op dit moment de nieuwste (snelle, stabiele) engelse software versie is voor de S200. En hoe je er via een language pack nederalnds van kunt maken.

Mijn S200 bevalt wel goed, heb hem helaas al wel 2 keer moet hard resetten nadat ik van alles en nogwat heb geinstalleerd.

Ook gebruik ik hem nu al 2 maand zonder displayprotector en dat bevalt echt goed. Wel een paar kleine krassen, maar het ziet er altijd nog stukken netter uit dan met een displayprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 13:14:
Weet iemand wat op dit moment de nieuwste (snelle, stabiele) engelse software versie is voor de S200. En hoe je er via een language pack nederalnds van kunt maken.
Ik weet niet wat op dit moment de nieuwste is. Je kunt daar vast meer over vinden op xda-developers.com. Maar de languagepacks werken alles behalve goed. Je kunt hooguit de engelse woordaanvulling vervangen met de NL woordaanvulling. Als je een NL versie wilt, dan had je of een NL versie moeten kopen, of je moet er een NL rom op flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Binnetie schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 09:56:
[...]

De telefoon kan je ook opladen met de lader die voor het stopcontact bedoeld is. Of begrijp ik het verkeerd?
Dat bedoel ik inderdaad. Gewoon opladen via stopcontact en elke dag een keer even de USB-kabel erin pluggen om te syncen. Ik dacht dat de stopcontact lader ook in de cradle geplugd kon worden, maar dat kan dus niet... is alleen USB aansluiting.

[ Voor 14% gewijzigd door Mini Poeper op 26-09-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Als je 'm wil syncen moet die toch in die cradle...
Dan vreetie toch stroom via de USB, dus dan laadt die toch op?

Waarom stopcontactlader in die cradle pluggen omdat hij dan 10 minuten sneller oplaadt?

En waarom in godsnaam elke dag syncen?
Of ben je 'n heel belangrijk persoontje met 94.288 afspraken/ dag?

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 26-09-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En een Nederlandse rom op een Frans toestel flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:57
Ik heb gisteren mijn S200 ook (eindelijk) ontvangen, bevalt zeer goed tot nog toe. Ik ga me nu es inlezen/inleven in allerlei programma's, fora en andere info over de S200 :)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
CLB schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:30:
Als je 'm wil syncen moet die toch in die cradle...
Dan vreetie toch stroom via de USB, dus dan laadt die toch op?

Waarom stopcontactlader in die cradle pluggen omdat hij dan 10 minuten sneller oplaadt?

En waarom in godsnaam elke dag syncen?
Ik zal niet elke dag syncen en vindt het dus NIET nodig om PDA hele tijd aan USB te hebben hangen, bovendien is mijn PC uit als ik er niet ben of als ik slaap. Dus kan 'ie op deze manier de PDA niet opladen.

Ook had ik ergens gelezen dat stopcontact de batterij niet alleen sneller laadt, maar volledig vol stamt in tegenstelling tot USB wijze.
Of ben je 'n heel belangrijk persoontje met 94.288 afspraken/ dag?
Wellicht... maar net geen 94.288 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Binnetie schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 09:58:
[...]

Heb 10 min in de auto gezeten met mijn autolader maar deze wil ook niet (autolader is ook weer verbonden met een usb stekkertje, tenminste zo was hij mij bij). Mijn moeder had nog een adapter waar je zeg maar je autolader in stopcontact kan doen, maar ook hier werkt het niet.
Mijn vriendin dacht dat ze mijn lader had zien liggen bij haar thuis, dus daar maar ff heen dan...
Ik heb nu 5 uur lang de lader erin gehad (stopcontact lader), maar de qtek wil nog steeds niet starten. Er brand geen lampje of wat dan ook. Hij lijkt wel zo dood als wat, terwijl hij alleen uitgegaan is omdat de batterij helemaal leeg was.

Iemand een idee?

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Zerveza schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 10:18:
zelfde probleem hier (nu voor de tweede keer).. vorige keer was het een questie van accu eruit en nachtje wachten (totdat reserve accu ook leeg is) . Dan reset ie nog "dieper" dan een factory reset...

Net weer accu erop gedaan, hij herstart wel, maar nog geen geluid.. toch ook maar eens blazen.. echt balen.

EDIT:
kak, die blaastruck werkt hier ook! geluid doet het weer... dat is volgens mij geen goed nieuws, gelukikig hoef ik nog maar 2 jr met phone te doen..
Zojuist had ik ook dit probleem, ik hoor geen gesprekken en niemand hoort mij, maar verbinding is er wel.
Headset erin gedaan, alles werkte toen goed.

Dacht dat hij kapot was, maar na een uurtje niet meer eraan gedacht te hebben werkte alles weer prima.
Vreemde zaken zijn dit.

Gelukkig 2 jaar garantie via Qtek, dus geen probleem.

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik wordt zo langzamerhand een beetje nuts van alle roms en updates die er rondzwerven :X

Ik heb momenteel(van stock):
ipl 2.10.0001
spl 2.10.0001
gsm 02.07.20
os 2.10.7.25

Kan iemand mij uitleggen of dit te updaten is, en zo ja wat de eventuele verbeterpunten dan zullen zijn ?

Misschien is 't ook een idee om wat info hierover in de startpost te zetten ? Dit samen met overclock dingen kom je regelmatig tegen :>

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:51:
[...]En een Nederlandse rom op een Frans toestel flashen?
Werkelijk geen idee! Zou volgens mij wel moeten kunnen!
wwwhizz schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:23:
Ik heb gisteren mijn S200 ook (eindelijk) ontvangen, bevalt zeer goed tot nog toe. Ik ga me nu es inlezen/inleven in allerlei programma's, fora en andere info over de S200 :)
Veel plezier ermee! Er zal 'n wereld voor je opengaan! :)
Mini Poeper schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 23:13:
[...]
bovendien is mijn PC uit als ik er niet ben of als ik slaap. Dus kan 'ie op deze manier de PDA niet opladen.
Nee maar als je er niet bent hebt je je PDA bij je?
Dus als je er wel bent en achter de comp zit kun je 'm toch opladen!?

En anders hang je 'm toch aan 't stopcontact als je gaat slapen...? 8)7

@ De Wilde: Je moet juist kijken welke ROM version/ ROM date je hebt enzo! (settings-device information)
Ikzelf heb:
ROM version: 2.9.7.24 WWE
ROM date: 2/9/09
Radio version: 02.07.20
Protocol version: 413.1.103
ExtROM version: 2.9.7.106

IPL: 2.09
SPL: 2.09.0000
GSM: 02.07.20

En werkt perfect met alles (bellen/ snelheid en dergelijke)
Je hoeft echt niet vaak te updaten hoor :? M'n oude SPV M500 is 1x geupdate in 1,5 jaar :)

[ Voor 110% gewijzigd door CLB op 27-09-2006 10:12 ]

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:44

jerry_a

doei

timow schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 11:08:
[...]

Ook met ActiveSync 4.2(die beter werkt), krijg ik de foutmelding.
Heb jij je Windows firewall nog aanstaan?

hoi

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

win firewall staat uit. McAfee heb ik ook uitgezet.

ActiveSync werkt wel gewoon. Moet ik daar niet iets instellen?

[ Voor 39% gewijzigd door timovd op 27-09-2006 13:08 ]

• Binnetie
Binnetie schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 23:14:
[...]

Ik heb nu 5 uur lang de lader erin gehad (stopcontact lader), maar de qtek wil nog steeds niet starten. Er brand geen lampje of wat dan ook. Hij lijkt wel zo dood als wat, terwijl hij alleen uitgegaan is omdat de batterij helemaal leeg was.

Iemand een idee?
Batterij heb ik er inmiddels een paar uur uitgehad, toen met volle moed weer opnieuw geprobeerd dat ding aan te zetten maar helaas het wil nog niet.

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:43
Ik ben wel zeer geinteresseerd geraakt in deze telefoon. Ik heb alleen een vraag en hoop dat jullie deze kunnen beantwoorden. Ik heb al jaren een abo bij Orange en ze geven me vaak leuke kortingen bij het verlengen. Nu vroeg ik me af of er nu veel verschil zit in de Qtek S200 en de SPV M600 van Orange behalve dan af en toe een logotje en dat ie simlockt is? Want als ik de M600 neem i.p.v de S200 scheelt mij dit vast een hoop geld? Misschien dat iemand van jullie ook weet hoe het zit met de beschikbaarheid van de M600 aangezien hij nergens te vinden is op de site van Orange?

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Check de topic title/start.

• CLB
  • Niet online

CLB

Mwah hoeft je niet zoveel geld te kosten hoor!
Kijk bv. maar eens op 2call.nl ofzo. Gewoon je abbo verlengen met 'n Qtek!

• ZoRr0
Nou ik vind 214 euro toch behoorlijk veel voor een telefoon bij een verlenging. Ik denk dat dit toch wat goedkoper moet kunnen met een M600.

• CLB
  • Niet online

CLB

Tsjaa ligt eraan met welk abbo je verlengt en of je 1 of 2 jaar verlengt ;)

• Mistraller
Binnetie schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:55:
[...]

Batterij heb ik er inmiddels een paar uur uitgehad, toen met volle moed weer opnieuw geprobeerd dat ding aan te zetten maar helaas het wil nog niet.
resetknoppie geprobeerd terwijl ie aan de 220 hing?

---------------

• Binnetie
MisTraller schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:46:
[...]

resetknoppie geprobeerd terwijl ie aan de 220 hing?
Ja en helaas geen resultaat..

• Jeurizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-02 18:10
Ik heb een engelstalige Qtek S200, rom version 2.15.13.27 WWE
Nu wil ik graag mijn S200 Nederlands maken. Ik heb daar een aantal roms voor gezien, welke moet ik hebben ?

Bedank!

• MpDay
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-08 23:25
Hoi,

Gisteren m'n S200 gekocht, retail van Qtek, briljant! Had al een S100, maar WM5 is way beter dan 2003SE.
Vrij irritant dat de GPRS verbinding zichzelf ophangt na de exchange synchronisatie, want 2003se deed dat niet. Dit heb ik opgelost met de GB-Soft GPRS tweak.

Zo blijft MSN ook mooi online, alleen er is 1 grote irritatie, en ik kan geen oplossing vinden:
Als mensen op msn online komen krijg ik een melding op m'n scherm met audio: "<jou naam hier> heeft zich zojuist aangemeld." -> Chat / Negeren.
Waarom doet ie dat?! Alsof ik met iedereen wil praten die online komt. En ik krijg die melding niet uit. Je haalt standaard die telefoon uit je broek als je dat "ploeng" geluidje hoort, maar dan blijkt dat er iemand online komt... boeiend.

Hebben jullie enig idee hoe ik online/offline meldingen van contactpersonen kan uitzetten? Terwijl meldingen van mensen die daadwerktelijk iets versturen wel actief blijven? Bij instellingen -> audio kom ik vanalles tegen, maar niet betreft MSN.

Bedankt.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Uit het HTC Wizard topic met dank aan Eggy:

Wanneer iemand op MSN Messenger online komt terwijl jij dit ook bent krijg je normaal gesproken een notification. Deze pop-ups kunnen tot zeer grote frustraties lijden wanneer je een groot aantal mensen in je contact list hebt. Door twee nieuwe registry entries toe te voegen kun je in je Settings heel eenvoudig deze notifications naar wens aanpassen. Het toevoegen van de registry entries vergt echter wel wat geduld.
Note: In plaats van de hieronder staande stappen te doorlopen kun je nu ook dit .cab bestand downloaden. Plaats het bestand op je HTC Wizard en installeer hem. Ga nu verder bij stap 8 van deze tutorial.

1] Start Resco Registry en ga naar de volgende registry entry:

"HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\"

2] Maak hier een nieuwe key met "{A877D65E-239C-47a7-9304-0D347F580408}" als naam. Zo zul je dus de volgende key overhouden:

"HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\
{A877D65E-239C-47a7-9304-0D347F580408}"

3] Open deze key, hier zul je een entry aantreffen met de naam (Default).

4] Open de Default key en vul bij string "Messenger: Contact Online" in.

5] Keer weer terug naar "HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\
{A877D65E-239C-47a7-9304-0D347F580408}" en maak hier een nieuwe String Value aan met de volgende eigenschappen:

Name: Wave
String: notify

6] Voeg nu een DWORD Value toe met de volgende eigenschappen:

Name: Duration
DWORD Data: 00000000
Base: Dec

7] Voeg nu nog een DWORD Value toe met de volgende eigenschappen:

Name: Options
DWORD Data: 00000008

Indien goed gedaan zul je nu in de map "HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\
{A877D65E-239C-47a7-9304-0D347F580408}" de vier volgende entries aantreffen:

(Default)
Duration
Options
Wave1) Keer weer terug naar de volgende registry entry:

"HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\"

2] Maak hier een nieuwe key met "{A877D65F-239C-47a7-9304-0D347F580408}" als naam. Zo zul je dus de volgende key overhouden:

"HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\
{A877D65F-239C-47a7-9304-0D347F580408}"

3] Open deze key, hier zul je een entry aantreffen met de naam (Default).

4] Open de Default key en vul bij string "Messenger: New Message" ("Messenger: Nieuw Bericht" wanneer je een Nederlandse versie van Windows Mobile hebt, anders werkt het namelijk niet) in.

5] Keer weer terug naar "HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\
{A877D65F-239C-47a7-9304-0D347F580408}" en maak hier een nieuwe String Value aan met de volgende eigenschappen:

Name: Wave
String: notify

6] Voeg nu een DWORD Value toe met de volgende eigenschappen:

Name: Duration
DWORD Data: 00000000

7] Voeg nu nog een DWORD Value toe met de volgende eigenschappen:

Name: Options
DWORD Data: 00000008

Indien goed gedaan zul je nu in de map "HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\
{A877D65F-239C-47a7-9304-0D347F580408}" de vier volgende entries aantreffen:

(Default)
Duration
Options
Wave
8] Schakel het toestel uit (5 seconden uit toets ingedrukt houden) en weer aan.

9] Ga naar "Start > Settings > Personal (tabblad) > Sounds & Notifications > Notifications (tabblad)". In het Events drop down boxje kun je nu "Messenger: Contact Online" en "Messenger: New Message" selecteren. Je kunt vervolgens voor deze opties alle onderstaande instellingen wijzigen. Je kunt bijvoorbeeld het toestel laten trillen wanneer je een bericht ontvangt en zoals ik gedaan heb "Display message on screen" uitvinken voor het online komen van een contact.

Verwijderd

ZoRr0 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:14:
Ik ben wel zeer geinteresseerd geraakt in deze telefoon. Ik heb alleen een vraag en hoop dat jullie deze kunnen beantwoorden. Ik heb al jaren een abo bij Orange en ze geven me vaak leuke kortingen bij het verlengen. Nu vroeg ik me af of er nu veel verschil zit in de Qtek S200 en de SPV M600 van Orange behalve dan af en toe een logotje en dat ie simlockt is? Want als ik de M600 neem i.p.v de S200 scheelt mij dit vast een hoop geld? Misschien dat iemand van jullie ook weet hoe het zit met de beschikbaarheid van de M600 aangezien hij nergens te vinden is op de site van Orange?
Die Orange dingen zijn zeer slecht leverbaar (lees: niet) ik vraag me af of ze ooit nog komen, ik heb de hoop in ieder geval opgegeven. Ze zijn nu wel bezig met een rechtzaak tegen Qtek aangezien de toestellen er wel zijn (maar met verkeerde papieren). Als je 1 vind dan hoor ik graag waar.

• CLB
  • Niet online

CLB

ZoRr0 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:42:
Nou ik vind 214 euro toch behoorlijk veel voor een telefoon bij een verlenging. Ik denk dat dit toch wat goedkoper moet kunnen met een M600.
2 jaar verlengen met 20/ maand = 196 euro
2 jaar verlengen met 25/ maand = 000 euro :)
(www.2call.nl)

• ZoRr0
Ja maar wil eigenlijk niet verlengen voor 2 jaar. Heb nu 42,50 per maand en dan krijg ik hem zowieso gratis bij een verlenging van 2 jaar. Maar heb het liefst een verlenging van een jaar en heb de hoop dat dit dan met een M600 goedkoper kan dan met de gewone Qtek S200. Ik zal vanavond eens langsgaan bij de plaatselijke Orangeshop (Tilburg) voor wat info.

Verwijderd

Modbreak:Niet spammen. Check de Registratievoorwaarden.

[ Voor 109% gewijzigd door BalusC op 28-09-2006 13:31 ]

• Binnetie
Jeurizz schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:52:
Ik heb een engelstalige Qtek S200, rom version 2.15.13.27 WWE
Nu wil ik graag mijn S200 Nederlands maken. Ik heb daar een aantal roms voor gezien, welke moet ik hebben ?

Bedank!
Deze vraag is al heel vaak gesteld, voor zover ik weet is dit niet mogelijk. Je had dan meteen een NL talige QTEK moeten kopen.

• Mini Poeper
ZoRr0 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:35:
Ja maar wil eigenlijk niet verlengen voor 2 jaar. Heb nu 42,50 per maand en dan krijg ik hem zowieso gratis bij een verlenging van 2 jaar. Maar heb het liefst een verlenging van een jaar en heb de hoop dat dit dan met een M600 goedkoper kan dan met de gewone Qtek S200. Ik zal vanavond eens langsgaan bij de plaatselijke Orangeshop (Tilburg) voor wat info.
Waarom ga je niet voor een Telfort 300+150 abb.? Kost je € 33,- per maand en kun je als je het nodig vindt gebruik maken van GPRS/EDGE (bij Orange alleen GPRS). Je hoeft bij Telfort niet persé een databundel te nemen om hier gebruik van te maken als je dat sporadisch doet zoals ik: ik ben per maand nog geen € 1,- kwijt voor de mailtjes die ik ontvang (vervolgens bepaal ik aan de hand van afzender/onderwerp of de mail binnenhaal of laat rusten tot ik thuis achter PC zit) en loont het voor mij dus niet om een databundel te nemen.

Als je bij Orange van GPRS gebruik wilt maken moet je een databundel nemen van € 6,- per maand dat van je tegoed afgaat => minder bellen/smssen.

Bovendien is de dekking van Telfort beter dan van Orange.

Voor het smssen doe ik nog wel een bundeltje bij van 30 of 60 stuks.
Ik ga voor Telfort 300+150 1jaar verlenging met Qtek S200; € 112,-
Het is natuurlijk je eigen keuze en je moet kijken naar je persoonlijke omstandigheden/voorkeuren. :P

• CLB
  • Niet online

CLB

Tsjaa 1 jarige verlenging met zo'n toestel kost nu eenmaal wat...

Anders losse Qtek voor +/- 350,- + sim-only abbo voor 'n jaartje...?

6 euro voor onbeperkt internet vind ik niet veel...

En zeggen dat Telfort beter bereik heeft dan Orange... :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:29:
[modbreak]Niet spammen. Check de Registratievoorwaarden.[/]
sorry _/-\o_

• Mini Poeper
CLB schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:16:
Tsjaa 1 jarige verlenging met zo'n toestel kost nu eenmaal wat...
Daar heb je gelijk in, maar dar gaat mijn voorkeur naar.
6 euro voor onbeperkt internet vind ik niet veel...
Is ook niet duur, dat schreef ik ook niet.
Ik bedoelde dat als je 't niet heel veel gaat gebruiken, maar gewoon een enkele keer is dat wél duur.
Nu betaal ik met mijn sporadisch GPRS gebruik ongeveer € 1,-/mnd, had ik dit gedaan bij Orange dan was ik € 6,-/mnd kwijt geweest. Bovendien is het bij Telfort EDGE.
En zeggen dat Telfort beter bereik heeft dan Orange... :/
Dit put ik uit ervaringen om mij heen (vrienden/kennissen/familie) en uit verkooppraatjes van telecomwinkel-medewerkers.

• RedPixel
Ik heb vandaag de Brando® Ultra Clear Protector Plus™ (uit de TS) binnengekregen, en zonet opgeplakt. Ziet er perfect uit, zeker aan te raden :)

I see red pixels.

• Mini Poeper
wwwhizz schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:03:
Ik heb vandaag de Brando® Ultra Clear Protector Plus™ (uit de TS) binnengekregen, en zonet opgeplakt. Ziet er perfect uit, zeker aan te raden :)
Deze wilde ik ook aanschaffen voor de beide te aan te schaffen PDA's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxchael
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-08 08:27
ik wil de qtek gaan kopen (zit er eigenlijks verschil in deze telefoons :s? )
er staat skype op maar in reviews zeggen ze dat dit niet werkt klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
mxchael: Ik heb skype nog niet geprobeert, maar het internet is vrij traag, dus ik gok dat ze gelijk hebben. Er zit wel degelijk verschil tussen de verschillende qtek's, zo heeft de een een toetsenbordje, de ander weer wat betere processor. Let er ook op dat qtek tegenwoordig HTC heet, en dat dat dus de nieuwere versies zijn...

Overigens had ik zelf nog een vraagje, weet iemand hoe je die extreem irritante "Dit programma is van een onbekende uitgever" melding weg krijg?

[ Voor 18% gewijzigd door RedPixel op 29-09-2006 19:47 ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Vandaag weer ff een stuk met TomTom (6) gereden. Ik merk echt dat dit toestel wat zuiniger is t.o.v. de S100. Of is TomTom beter met engergie gaan werken (v 5 tov 6)?

• CLB
  • Niet online

CLB

Mini Poeper schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:49:
[...]

Dit put ik uit ervaringen om mij heen (vrienden/kennissen/familie) en uit verkooppraatjes van telecomwinkel-medewerkers.
Dan heb ik andere vrienden/ kennissen/ familie en winkels waar ik heenga die Orange weer top vinden ;)
mxchael schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:09:
ik wil de qtek gaan kopen (zit er eigenlijks verschil in deze telefoons :s? )
er staat skype op maar in reviews zeggen ze dat dit niet werkt klopt dat?
Noopz geen verschil qua hardware, alleen software kan anders zijn evenals simlock vs simlockvrij!
Skype werkt nog niet echt lekker MAAR je kunt je Qtek overclocken zodat Skype 't aardig doet!

EDIT: Hmm ik interpreteer de vraag anders dan wwhizz daarom, heb ik 'n ander antwoord...
timow schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 22:37:
Vandaag weer ff een stuk met TomTom (6) gereden. Ik merk echt dat dit toestel wat zuiniger is t.o.v. de S100. Of is TomTom beter met engergie gaan werken (v 5 tov 6)?
Ligt volgens mij echt aan 't toestel zelf (denk zelf vooral aan de processor)
Had hiervoor 'n Orange SPV M500 (nu Qtek S200) en merk het batterijverschil ook!

[ Voor 52% gewijzigd door CLB op 30-09-2006 11:59 ]

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Is het mogelijk Media Player standaard te laten openen met de storage card i.p.v. de interne storage. Als ik een update van de libary doe en MP open, wordt standaard de interne storage geopend. Probleem was ook met de S100.

Edit: zit er een limiet aan? Er worden >600 bestanden gevonden, en <598 toegevoegd.

[ Voor 16% gewijzigd door timovd op 30-09-2006 18:16 ]

• mrcage
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-05 14:29
timow schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 17:52:
Is het mogelijk Media Player standaard te laten openen met de storage card i.p.v. de interne storage. Als ik een update van de libary doe en MP open, wordt standaard de interne storage geopend. Probleem was ook met de S100.

Edit: zit er een limiet aan? Er worden >600 bestanden gevonden, en <598 toegevoegd.
Ik gebruik zelf PocketMusic, deze kan ook mp3 streamen via wifi. Deze werkt ook met playlists ala winamp.

• Jeurizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-02 18:10
Vandaag, tijdens het updaten, liep mijn qtek s200 vast. Gevolg: Start niet meer op. Krijg eerst het witte HTC scherm, gevolgd door een zwart scherm met rode letters. Daar staat het volgende:

ipl: 2.09
spl 2.15.0000
gsm 02.19.21
os 1.0.13.21

Dopod emjoy mobility.

Dit is ook direct mijn eind scherm. Ik kan resetten wat ik wil. Er gebeurt niets. Harde reset/soft rest, acu 60 sec uit toestel niets.

Help, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxchael
CLB schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 02:25:
[...]

Dan heb ik andere vrienden/ kennissen/ familie en winkels waar ik heenga die Orange weer top vinden ;)

[...]

Noopz geen verschil qua hardware, alleen software kan anders zijn evenals simlock vs simlockvrij!
Skype werkt nog niet echt lekker MAAR je kunt je Qtek overclocken zodat Skype 't aardig doet!

EDIT: Hmm ik interpreteer de vraag anders dan wwhizz daarom, heb ik 'n ander antwoord...

[...]

Ligt volgens mij echt aan 't toestel zelf (denk zelf vooral aan de processor)
Had hiervoor 'n Orange SPV M500 (nu Qtek S200) en merk het batterijverschil ook!
bedankt mensen!
Eigenlijks koop ik een mobiel voor de agenda en muziek functies (en soms bellen natuurlijk)
Vindt het raar dat de s200 geen toetsen heeft, ik ga denk ik toch maar voor de w950i als die hier in nl te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Tsjaa dat die geen toetsen heeft is nogal logisch ;)

't Is een PDA en geen mobiel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxchael
CLB schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 00:32:

je kan er toch mee bellen :D
het is ook een smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
mxchael schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 00:23:
bedankt mensen!
Eigenlijks koop ik een mobiel voor de agenda en muziek functies (en soms bellen natuurlijk)
Vindt het raar dat de s200 geen toetsen heeft, ik ga denk ik toch maar voor de w950i als die hier in nl te koop is.
CLB schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 00:32:

:9
Waarom koop je dan geen smartphone? Zoals de HTC MTeor?
Hier zit ook Windows op en daarvan loopt de synchronisatie (i.c.m. ActiveSync) beter dan met PC Suite die bij de W950i wordt geleverd. Ook kun je hiermee muziek afspelen.
En het toestel heeft... TOETSJES O-)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.