HTC Prophet (i-mate JAMin/Qtek S200/SPV M600) - Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.445 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Goedendag,vanavond eerste x op dit forum.
Ik zag namenlijk een goed stukje over de q tek s200.prima toestel.
Probleem is alleen dat ik hem afgelopen zondag met bon van een particulier heb overgekocht.
HIj vertelde mij dat het een nl versie was............Komt ie.....niet dus....Ik als leek ben er dus een beetje ingegaan.......nu kan ik hier wel mee leven... maar zoek nu een nl versie van de gebruiks aanwijzing...kan iemand mij hier aub mee helpen.....

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Als je je toestel registreert op www.qtek.nl kun je volgens mij een handleiding downloaden.

Maar die is, come to think of it...in Engels...Hmmz

[ Voor 56% gewijzigd door Dexter op 17-08-2006 22:38 ]

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Verwijderd

Dank voor je snelle reactie.Ik heb inderdaad al geprobeerd in te loggen,met de meegeleverde gebruikers namen van de verkoper.maar deze werkt dus niet..ik wacht nog op een reactie van service point....toch hoop ik hem al eerder te krijgen....hij zal toch best bij iemend op pdf bestand staan?

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:25
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 15:50:
[...]

Dat heb ik ook met mijn M600!
Zowel "M600" als "SPV" heb ik er helaas maar van af gehaald, omdat er hoekjes aan het afbrokkelen waren.
Is er zo af toch? Ik heb allen het orange logo eraf, alleen zie je dan nog heel licht een vierkantje. was 1 minuutje met een eurocentje.

Wat ik me overigens afvraag, is er ook een manier om je pocketpc remote te kunnen bedienen vanaf je pc? Dan kan je hem bv via wifi op afstand bedienen >:)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 14:04:
Ik heb gisteren bij gsm-shop.nl een Qtek S200 gekregen bij een Orange 25 2 jaar verlenging voor 16 euro.
Dit leek een gouden tip en ik ben dan ook meteen naar de gsm-shop.nl in Den Haag gegaan. Alles was bijna al geregeld alleen nog even checken bij Orange. Komt Orange met het verhaal dat ik alleen in de Orange-shop 4 maanden voor het aflopen van mijn contract kan verlengen en 3 maanden bij een andere winkel :(
De verkoper vond dit ook een raar verhaal en ik moet dus nog netjes bijna 3 weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-07-2021
Dexter schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 22:34:
Als je je toestel registreert op www.qtek.nl kun je volgens mij een handleiding downloaden.

Maar die is, come to think of it...in Engels...Hmmz
Je kan by Qtek nederland (heet nu anders trouwens) alleen registreren met een Dutch Retail toestel.

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

psbb schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:06:
[...]

Je kan by Qtek nederland (heet nu anders trouwens) alleen registreren met een Dutch Retail toestel.
Ah...dat wist ik niet...maar goed...je kon daar toch al niet de NL-versie van de handleiding downloaden, dus mijn tip was sowieso waardeloos :) Maar dat verklaart dan wel waarom dat pvanhemert ook niet in kan loggen met de gegevens die die van de verkoper heeft gekregen.

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
MisTraller schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 23:59:
[...]

Wat ik me overigens afvraag, is er ook een manier om je pocketpc remote te kunnen bedienen vanaf je pc? Dan kan je hem bv via wifi op afstand bedienen >:)
En alweer gevonden, bij microsoft zelf notabene, gratis! _/-\o_

http://download.microsoft...a4eb4819b25/remotedsp.exe

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

John_Bruin schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 00:18:
[...]

Dit leek een gouden tip en ik ben dan ook meteen naar de gsm-shop.nl in Den Haag gegaan. Alles was bijna al geregeld alleen nog even checken bij Orange. Komt Orange met het verhaal dat ik alleen in de Orange-shop 4 maanden voor het aflopen van mijn contract kan verlengen en 3 maanden bij een andere winkel :(
De verkoper vond dit ook een raar verhaal en ik moet dus nog netjes bijna 3 weken wachten.
Is algemeen bekend hoor :)
Die ene maand extra is 'n service van Orange ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
CLB schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:54:
[...]

Is algemeen bekend hoor :)
Die ene maand extra is 'n service van Orange ;)
Toch niet zo algemeen bekend, want ook de verkoper bij gsm-shop was hier niet mee bekend en hij heeft dagelijks (noodgedwongen) telefonisch contact met Orange (noodgedwongen, omdat ze bij Orange geen geautomatiseerde controle van verlenginen faciliteren).
Hij wist overigens nog wel te melden dat Orange en Hi momenteel de goedkoopste providers zijn die ook het meest weggeven aan hun klanten, maar we dwalen af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Laatst online: 08-09 08:51
Even een algemene reactie (wellicht ter info voor mensen die de q-tek s200 overwegen)

Zowel hier, als op andere forums (of is het fora ?) kwam ik verschillende reacties tegen dat de q-tek s200 met tomtom navigator 5 niet lekker zou werken. Té traag.
Enige dagen geleden heb ik het pakket op mijn s200 geinstalleerd, en vandaag de eerste lange rit gemaakt door Nederland en Duitsland. Ik moet zeggen, het opstarten van tomtom duurt érg lang, 30 á 40 seconden schat ik.
Máár, daarna werkt het echt als een trein !! Route berekenen gaat rap, 3d animatie loopt soepeltjes, aanwijzingen met geluid zijn dik op tijd, en de navigatie foutloos !

Absoluut een aanrader dus wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

heb deze toestel ook sinds een dag, en heb er gemengde gevoelens over. alle extras prachtig, lekker met wifi constant online maar dat ding is stukken slomer als de s100. echt een dompertje hoor. tis dat ik hem voor heeeel weinig heb gekocht

ff doorsparen, en dan ga ik voor de htc met uitklapbare toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m33p schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:23:
Ik weet uberhaupt niet of er interesse voor is maar ik heb een aantal pics geschoten van mijn 1 week oude Orange SPV M600. Sja, niet echt nieuw ofzo maar ik kon er niet echt duidelijke foto's van vinden op het internet dus bij deze :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi hoor, heb zelf een gewone s200 met Orange.

Kun je mischien dat thema van Orange vinden en online zetten?

Zijn er trouwens mensen die het voor elkaar kunnen krijgen de kleur zwart in een thema als echt zwart weer te geven in plaats van grijs? Het wil me niet lukken met een eigen thema. Ook thema's downloaden waarbij de navigatie bar zwart is wil niet. De navigatiebar is dan lichtgrijs als ik hem installeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
SYQ schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 21:52:
heb deze toestel ook sinds een dag, en heb er gemengde gevoelens over. alle extras prachtig, lekker met wifi constant online maar dat ding is stukken slomer als de s100. echt een dompertje hoor. tis dat ik hem voor heeeel weinig heb gekocht

ff doorsparen, en dan ga ik voor de htc met uitklapbare toetsenbord

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
dcorstanje schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 21:43:
Even een algemene reactie (wellicht ter info voor mensen die de q-tek s200 overwegen)

Zowel hier, als op andere forums (of is het fora ?) kwam ik verschillende reacties tegen dat de q-tek s200 met tomtom navigator 5 niet lekker zou werken. Té traag.
Enige dagen geleden heb ik het pakket op mijn s200 geinstalleerd, en vandaag de eerste lange rit gemaakt door Nederland en Duitsland. Ik moet zeggen, het opstarten van tomtom duurt érg lang, 30 á 40 seconden schat ik.
Máár, daarna werkt het echt als een trein !! Route berekenen gaat rap, 3d animatie loopt soepeltjes, aanwijzingen met geluid zijn dik op tijd, en de navigatie foutloos !

Absoluut een aanrader dus wat mij betreft :)
Het werkt bij mij ook smooth. Wat me wel opvalt, als ik POI's instel die met de kaarten worden meegeleverd, dan blijft het prima. Gebruik ik echter een flitspalen POI dan is de kaartweergave ineens schokkerig.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
link is stuk....maar ik neem aan dat je overclocking bedoelt...op 252Mhz helaas nog steeds schokkerig, maar ALLEEN met ov2 poi files.

Normaliter draai ik op 228 Mhz.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 18:57
m33p schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:23:
Ik weet uberhaupt niet of er interesse voor is maar ik heb een aantal pics geschoten van mijn 1 week oude Orange SPV M600. Sja, niet echt nieuw ofzo maar ik kon er niet echt duidelijke foto's van vinden op het internet dus bij deze :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien een domme vraag, maar dat icoontje rechtsonderin je scherm waarmee je kan overschakelen op landscape mode, zat dat standaard op je M600 of heb je een prog gevonden waarmee dat kon? ik ben namelijk al een tijdje naar zoiets op zoek, omdat het op mijn S200 Dutch Retail niet zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Megalo schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:53:
[...]

Misschien een domme vraag, maar dat icoontje rechtsonderin je scherm waarmee je kan overschakelen op landscape mode, zat dat standaard op je M600 of heb je een prog gevonden waarmee dat kon? ik ben namelijk al een tijdje naar zoiets op zoek, omdat het op mijn S200 Dutch Retail niet zit
Zat er standaard op, is denk een cabje uit de extended rom.
Ben er alleen nog niet uit wat alle cabjes precies doen. (En nog geen trek in een harde reset om het te testen)
In SPB pocket plus zit deze functie ook.

Wil je een icoontje in de tray dan kan je PHMtray gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door Mistraller op 21-08-2006 16:05 ]

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 20:08:
Heeft iemad hier al wat besteld bij i-con?
Ik heb op 26-07-2006 een product besteld maar nog niks ontvangen.
Ik heb ze al twee mailtjes gestuurd en twee keer geprobeerd te bellen.
Op beide kreeg ik geen reacties.
Jah ik heb er voor mijn vakantie wat besteld, dat was rond 18 juli ongeveer. Alles werd keurig netjes geleverd. Niks op aan te merken. De meneer was ook heel vriendelijk. Bel anders eens heen, misschien zijn ze met vakantie (ze zijn in elk geval met z'n 2en)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook aan het rondkijken voor een nieuwe smartphone. Maar wat is nou precies het verschil tussen de S200 en de SPV M600? In veel reviews komt dit mij niet duidelijk naar voren.

Het scheelt in ieder geval wel een dikke 100 euro! (aangezien ik toch Orange zal houden)

Kan iemand mij dit vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 21:40:
Ik ben ook aan het rondkijken voor een nieuwe smartphone. Maar wat is nou precies het verschil tussen de S200 en de SPV M600? In veel reviews komt dit mij niet duidelijk naar voren.

Het scheelt in ieder geval wel een dikke 100 euro! (aangezien ik toch Orange zal houden)

Kan iemand mij dit vertellen?
het verschil is: een simlock

ik heb ook de orange gekocht, en ik heb nog steeds de orange rom, want die doet het naar mijn idee prima. (tis mijn eerste pda)

en volgens mij is de buitenkant iets anders of zo, maar intern is alles exact eender.

[ Voor 19% gewijzigd door Mistraller op 21-08-2006 22:23 ]

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 21:16
MisTraller schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 22:20:
[...]

het verschil is: een simlock
Networklock bedoel je ?

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Gewoon wat elke providerphone heeft; dat de sim van een andere provider niet werkt.

Weet ik veel hoe dat officieel heet, bij mij is het eraf... :X

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
MisTraller schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 22:38:
[...]

Gewoon wat elke providerphone heeft; dat de sim van een andere provider niet werkt.
Da's een network- of providerlock. Een simlock is dat alleen *die* sim werkt.

En bij mijn C500 is de lock er ook af, net zoals bij andere SPV's. Doet Orange niet moeilijk over na een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik heb een Orange sim dus dat is geen probleem.

Het enige probleem is dat het ding zo moeilijk leverbaar is. Weet iemand misschien een adres waar hij nog goed leverbaar is?

Edit:

Thema vraag > Antwoord gevonden

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2006 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 22:50:
Oke, ik heb een Orange sim dus dat is geen probleem.

Het enige probleem is dat het ding zo moeilijk leverbaar is. Weet iemand misschien een adres waar hij nog goed leverbaar is?
Heb je al met Orange gebeld ? De keren dat ik een toestel nodig had, werd er snel geleverd.

[ Voor 8% gewijzigd door StevenK op 21-08-2006 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:42:
[...]

Jah ik heb er voor mijn vakantie wat besteld, dat was rond 18 juli ongeveer. Alles werd keurig netjes geleverd. Niks op aan te merken. De meneer was ook heel vriendelijk. Bel anders eens heen, misschien zijn ze met vakantie (ze zijn in elk geval met z'n 2en)
Ja klopt inderdaad. Ze waren op vakantie. Dit heb ik een paar posts terug vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Goed, ik heb het probleem al eens eerder gehad, maar ik kom er nu niet meer uit 8)7. Het volgende is het geval: alle beltonen behalve de windows standaard doen het niet meer. Berichttonen zoals alarm4 werken prima. Als ik een beltoon kies en dan op ok druk, wordt vanzelf windows standaard weer ingesteld. Ik weet dat het te maken heeft met het feit dat ik PocketMusic gebruik, maar deze heb ik er inmiddels vanaf gegooid. Ook na diverse keren installeren en weer eraf gooien, het register doorlopen etc kom ik er niet uit.

Ik heb de oplossing naar mijn idee al eens eerder gezien in het topic, maar misschien weet Hoedje/CLB hoe dit zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Iemand bekend met emoze.com voor pushmail?

hoe werkt het? is het te combineren met gmail en vodafone gprs?

is er een andere (handige niet al te prijzige) manier om je Gmail te pushen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Zerveza schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:12:
Iemand bekend met emoze.com voor pushmail?

hoe werkt het? is het te combineren met gmail en vodafone gprs?
Hoe 't werkt staat op de site: met een client-side app op je eigen pc en een app op je mobile device. Er staat ook bij dat 't met alle netwerken werkt, maar de vraag is of je met je traffic uit komt. Voda kent afaik geen unlimited traffic ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
J0YR1D3R schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:09:
Goed, ik heb het probleem al eens eerder gehad, maar ik kom er nu niet meer uit 8)7. Het volgende is het geval: alle beltonen behalve de windows standaard doen het niet meer. Berichttonen zoals alarm4 werken prima. Als ik een beltoon kies en dan op ok druk, wordt vanzelf windows standaard weer ingesteld. Ik weet dat het te maken heeft met het feit dat ik PocketMusic gebruik, maar deze heb ik er inmiddels vanaf gegooid. Ook na diverse keren installeren en weer eraf gooien, het register doorlopen etc kom ik er niet uit.

Ik heb de oplossing naar mijn idee al eens eerder gezien in het topic, maar misschien weet Hoedje/CLB hoe dit zat?
Ik weet het niet meer zeker, misschien dat CLB het weet. Maar ik dacht dat je met een registeredit even moest zorgen dat WMP de standaard/default audio player is.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Hoedje schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:22:
Ik weet het niet meer zeker, misschien dat CLB het weet. Maar ik dacht dat je met een registeredit even moest zorgen dat WMP de standaard/default audio player is.
Ik heb inmiddels een backup van een paar dagen geleden teruggezet. Ik ben tijdens het zoeken naar pocketmusic in het register wel een sleutel tegen gekomen inderdaad die betrekking heeft op welk programma de default audio player is. Ik vind de beltonen nog steeds wel erg zacht overigens :/ M'n vorige Siemens had dat ook en ik had toch wel verwacht dat het beter zou zitten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hoedje schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:22:
[...]

Mee eensch... that's the problem als 't goed is! :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-08 22:25

MrSmee

the doctor

Ik heb er toen allen voor gezorgd dat ik alle associaties bij gsplayer uit had. Nu moet ik alleen mijn mp3's via gsplayer openen ipv de verkenner, boeieh!

Gepost met m'n Qtek, YAY! lol

[ Voor 9% gewijzigd door MrSmee op 23-08-2006 19:40 ]

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

StevenK schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 07:34:
[...]

Hoe 't werkt staat op de site: met een client-side app op je eigen pc en een app op je mobile device. Er staat ook bij dat 't met alle netwerken werkt, maar de vraag is of je met je traffic uit komt. Voda kent afaik geen unlimited traffic ?
de site vertelt dit inderdaad... was ff benieuwd of er al mensen met real live ervaring waren!

Wie heeft ervaring met Voda GPRS.... en kosten? ik kom altijd duur uit op mijn rekening, moet ik iets apparts afsluiten, of is er iets unlimited? qua data toch wel de verkeerde telefoon gekocht volgens mij... gprs is uit.. niemand heeft edge...

• StevenK
Zerveza schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:47:
[...]

de site vertelt dit inderdaad... was ff benieuwd of er al mensen met real live ervaring waren!

Wie heeft ervaring met Voda GPRS.... en kosten? ik kom altijd duur uit op mijn rekening, moet ik iets apparts afsluiten, of is er iets unlimited? qua data toch wel de verkeerde telefoon gekocht volgens mij... gprs is uit.. niemand heeft edge...
Voda heeft bundels; zonder bundel rekenen ze een absurde 15 euro / MB. De goedkoopste bundel is 10 euro en dan wordt 't tarief 50 cent per MB, maar zitten er geen MB's binnen je bundel. De volgende bundel kost 50 / maand, daarvoor krijg je 200 MB en de extra MB's kosten 50 cent. Dan hebben ze een bundel van 75 / maand, daarvoor krijg je 1 GB en betaal je 25 cent per MB voor de extra MB's.

Vergeleken met T-mobile vind ik 't belachelijk duur. Heb ik die verkoper mij belde ook gezegd en dat was wel jammer want dat ging over het mobiele contract van het bedrijf waar ik werk.

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

StevenK schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 07:41:
[...]

Voda heeft bundels; zonder bundel rekenen ze een absurde 15 euro / MB. De goedkoopste bundel is 10 euro en dan wordt 't tarief 50 cent per MB, maar zitten er geen MB's binnen je bundel. De volgende bundel kost 50 / maand, daarvoor krijg je 200 MB en de extra MB's kosten 50 cent. Dan hebben ze een bundel van 75 / maand, daarvoor krijg je 1 GB en betaal je 25 cent per MB voor de extra MB's.

Vergeleken met T-mobile vind ik 't belachelijk duur. Heb ik die verkoper mij belde ook gezegd en dat was wel jammer want dat ging over het mobiele contract van het bedrijf waar ik werk.
zijn die 50 en 75 per maand euri's..? dat is belachelijk duur!! als je vergelijkt (bijv) met t-mobile wat je daar voor onbeperkt umts betaalt.. (10 eu)

• StevenK
Zerveza schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 08:19:
[...]

zijn die 50 en 75 per maand euri's..? dat is belachelijk duur!! als je vergelijkt (bijv) met t-mobile wat je daar voor onbeperkt umts betaalt.. (10 eu)
Dat zeg ik toch ?

Verwijderd

Ik wacht toch maar even op de Orange SPV M600, ondanks dat die nu niet leverbaar is (ook niet volgens Orange).

Hoop dat de dingen snel door de douane komen.

Verwijderd

Nou die van mij is er mee opgehouden.

Toestel wil niet meer aan. Ook niet met een hard reset. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Sonneman
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:33
Ik heb een probleem dat werkelijk het bloed onder mijn nagels vandaan haalt en ik snap er helemaal niks van.

Ik heb een Adapt AD 700 GPS ontvanger (SIRFIII chipset). Het pairen gaat prima. Netjes ww invoeren, seriële poort op Com6 of 7 aanmaken en TomTom starten. Hij neemt de AD 700 dan ook in de bluetooth apparaten lijst op. En nu komt het irritante: als ik de AD 700 uit doe en weer aan dan moet ik opnieuw pairen voordat ie het doet, terwijl hij nog steeds wordt aangegeven in de apparatenlijst. Ik heb nu alles geprobeerd: twee verschillende com-poorten met en zonder beveiligde verbinding en die opties weer met of zonder seriële poort aangemaakt, maar hij blijft dit probleem geven. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn????

www.vvijsselmeervogels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 23:21:
Nou die van mij is er mee opgehouden.

Toestel wil niet meer aan. Ook niet met een hard reset. :(
Nachtje aan de 220v oplader al geprobeerd?

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-08 22:25

MrSmee

the doctor

ken je iemand met een andere gps ontvanger? Probeer het daar dan es mee. Dan weet je of het aan je gps ontvanger ligt of aan je telefoon

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 11:50

x0r

dus ik

Hmmm, die van mij is er net dus ook mee gekapt, net zoals die van Henry.... Reageert nergens meer op en heb helaas 220V lader niet bij me... (via USB laadt hij niet op)

Update: Eindelijk aan lader kunnen hangen, laadt nu weer vrolijk op...

[ Voor 27% gewijzigd door x0r op 28-08-2006 21:56 ]

There can be only one.... en ik dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat de M600 snel weer leverbaar is bij orange..

moest eerst wachten totdat ik mijn abo kon verlengen en nu weer wachten omdat ze niet leverbaar zijn..

Snap niet dat het kan gebeuren dat ze zo lang niet leverbaar zijn.. beetje raar..

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
Binnetie schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 08:54:
Gister heb ik deze carkit besteld:
http://www.i-con.nl/pd-2010386156.htm?categoryId=114

Vandaag krijg ik hem binnen per post. Er zit een geluidsboxje in zodat je wat duidelijker de muziek of navigatiestem kan horen. Ik verwacht er geen wonderen van, maar de auto waarin ik op vakantie ga een cd speler, maar om nou een stapel cd's te branden, kan ik beter naar de pda luisteren...
Werkt dat ding een beetje? En daarmee bedoel ik
- stevigheid klem en of het makkelijk loskoppelen is
- laadfunctie ok? (werkt dit via de mini USB)
- GPS functie ok (of is een BT muis toch makkelijker)
- kwaliteit speaker (handig voor navigatie) en hoor je daar dan ook het geluid over van je (BT?) telefoongesprek?

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
xoun schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:20:
[...]

Werkt dat ding een beetje? En daarmee bedoel ik
- stevigheid klem en of het makkelijk loskoppelen is
- laadfunctie ok? (werkt dit via de mini USB)
- GPS functie ok (of is een BT muis toch makkelijker)
- kwaliteit speaker (handig voor navigatie) en hoor je daar dan ook het geluid over van je (BT?) telefoongesprek?
s200 werkt toch alleen maar met BT gps? En die kan te tenslotte ook weer makkelijker buiten de auto gebruiken. De interne speaker vind ik hard zat. Ik heb daarom een brodit steuntje, die trilt tenminste niet, en een parrot BT carkit had ik al. Maar goed, dat is dus wel een duurdere combi.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
Ja, ik zoek een vrij eenvoudige oplossing waarmee ik
-Mijn S200 stevig vast kan zetten in een houder
-Mijn S200 kan opladen
-Een GPS kan aansluiten (wrsch gewoon de OASIS BT of ADAPT A300/500 of evt 700) aan de 12v en aan de S200
- Handsfree kan bellen (headset off carkit dmv BT of draad)

Zo'n speakerfunctie lijkt me wel handig, maar wat ik me afvraag hoe dat werkt als je gebeld wordt tijdens het rijden. Gaat het geluid van het gesprek over de speaker van de houder, dus geen headset meer nodig? Of toch wel om een goede microfoon aan te sluiten.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
xoun schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 10:08:
-Mijn S200 kan opladen
-Een GPS kan aansluiten (wrsch gewoon de OASIS BT of ADAPT A300/500 of evt 700) aan de 12v en aan de S200

Zo'n speakerfunctie lijkt me wel handig, maar wat ik me afvraag hoe dat werkt als je gebeld wordt tijdens het rijden. Gaat het geluid van het gesprek over de speaker van de houder, dus geen headset meer nodig? Of toch wel om een goede microfoon aan te sluiten.
Volgens mij gaat het gesprek altijd naar de externe audio als er iets aangesloten zit op die audio plug. Waarschijnlijk zal de ruisonderdrukking in dit ding veel minder goed zijn, als er ie al inzit, vergeleken met een echte carkit. En je hebt geen mute/audio koppeling met je radio. Verder werkt Voicedialing/commands via een goede carkit veel beter. Hoe dat met een BT headsetje zit weet ik niet, maar dat werkt altijd nog beter dan dit ding.
GPS muis: ik heb de keomo nemerix 1500: navigeert 30 uur of 360 uur standby op 1 acculading. Er zit een autolaadkabel bij met miniUSB waar je ook je s200 mee kan laden evt. Laden is dus maar af en toe nodig, zeker als je hem na gebruik niet in de standby laat staan, maar echt uitzet.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Vandaag mijn Qtek S200 "white edition" gekregen. Ik ben toen meteen opzoek gegaan naar firmware updates. Die stonden bij het S100 topic mooi in de TS. Hier niet meer. Toen heb ik op XDA-developers gekeken. Hier een link met wat ik heb gevonden:

ftp://forum.xda-developer.../Shipped_Complete_Updates

Zijn dit alle firmware's beschikbaar voor de Qtek S200? Graag zou ik de NL versie willen hebben.

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
xoun schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 10:08:
-Mijn S200 kan opladen

* StevenK heeft in beide auto's een carkit (de één een parrot, de ander een CK7W) en gebruikt voor navi een tomtom go 300... Helemaal geen gezeik met telefoonladers, software en weet ik wat al niet meer. Ik laat m'n telefoon gewoon aan m'n riem hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ BvK: White Edition?

Dus 'n witte S200? Post is wat pics dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
CLB schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 18:55:
@ BvK: White Edition?

Dus 'n witte S200? Post is wat pics dan!
Als jij mij verder kunt helpen met een nieuwe firmware, dan post ik n paar pics goed?:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik help, maar dan wel foto's. Het lijkt mij dat je de updates gewoon kan vinden op Qtek.nl. Maar dan moet je je wel eerst registreren: http://www.qtek.nl/register.asp.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
Hoedje schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 20:42:
Ik help, maar dan wel foto's. Het lijkt mij dat je de updates gewoon kan vinden op Qtek.nl. Maar dan moet je je wel eerst registreren: http://www.qtek.nl/register.asp.
Daar heb ik ook gekeken, maar mn IMEI wordt niet geaccepteerd omdat het geen originele Qtek is. Maar is er niet een site met firmware's zoals bij de S100?

edit: download nu de JAMin firmware van 23 maart aangegeven in de TS. Hoop dat ik daar goed aan doe. Foto's zal ik even maken als ik mn andere telefoon binnen heb.

edit2: heeft elk origineel Qtek S200 toestel garantie via de IMEI? Dus dat je garantie hebt van Qtek zelf als je een goed IMEI nr hebt?

edit3: de JAMin firmware pakt ie niet:( Heeft niet iemand de Qtek NL versie?

[ Voor 31% gewijzigd door BvK P4 op 01-09-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Tsjaa nu heb je 'n Engelstalige Qtek of niet?

Die kun je volgens mij niet eens flashen naar Nederlands?!!

En waarom andere ROM? Je koopt zelf 'n Engelstalige
(ga ik vanuit, kan 't uiteraard verkeerd begrepen hebben) dus ja...

En toch wil ik pics want op internet vind ik niks over 'n witte editie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
CLB schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 00:18:
Tsjaa nu heb je 'n Engelstalige Qtek of niet?

Die kun je volgens mij niet eens flashen naar Nederlands?!!

En waarom andere ROM? Je koopt zelf 'n Engelstalige
(ga ik vanuit, kan 't uiteraard verkeerd begrepen hebben) dus ja...

En toch wil ik pics want op internet vind ik niks over 'n witte editie...
Waarom zou die niet te flashen zijn? Ik hem mijn toenmalige MDA Pro ook geflashed naar n andere taal. Ging zonder problemen. Maar daar kon ik tenminste firmware's voor vinden. Post vandaag nog foto's als je mij kunt zeggen of ik garantie heb op n Qtek toestel dmv het IMEI nr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
BvK P4 schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 08:29:
[...]

Waarom zou die niet te flashen zijn? Ik hem mijn toenmalige MDA Pro ook geflashed naar n andere taal. Ging zonder problemen. Maar daar kon ik tenminste firmware's voor vinden. Post vandaag nog foto's als je mij kunt zeggen of ik garantie heb op n Qtek toestel dmv het IMEI nr.
Of je 'garantie hebt', ligt aan je verkoper. Qtek Nederland geeft alleen garantie op via hen geïmporteerde toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
StevenK schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 08:42:
[...]

Of je 'garantie hebt', ligt aan je verkoper. Qtek Nederland geeft alleen garantie op via hen geïmporteerde toestellen.
Hij zit in een originele Qtek doos met een originele Qtek S200 erin. Het is ook nog de NL versie. Dus zit er garantie op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
BvK P4 schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 09:01:
[...]

Hij zit in een originele Qtek doos met een originele Qtek S200 erin. Het is ook nog de NL versie. Dus zit er garantie op?
Op de doos van mijn Qtek zit een grote sticker 'Dutch Retail'. Zit die er bij jou op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
StevenK schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 10:40:
[...]

Op de doos van mijn Qtek zit een grote sticker 'Dutch Retail'. Zit die er bij jou op ?
Klopt die zit er op. Dus wel garantie?

Heb er ook al een andere firmware opzitten. Via XDA-developers heb ik er 1 kunnen vinden die ook de Vendor ID's unlockt. Helaas is de S200 wel langzamer met divx afspelen dan de S100. Ik heb nu mbv pocketdivxencoder een paar filmpjes opgezet naar 320xXXX. Die draait hij vloeiend af. Maar de hogere resolutie filmpjes die ik op de S100 had doen het op de S200 maar voor 50% als ik benchmark. Toch wel jammer.

Ook heb ik het toestel succesvol overgeclockt met batterystatus (247MHz, nog niet hoger getest). Echt een ideaal programma waarbij je met een druk op de knop (op bureaublad) kunt overclocken naar een vooraf ingestelde waarde en weer terug.

Verder ben ik er heel blij mee en vind ik de witte versie er bloedje geil uitzien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
Weet iemand of het mogelijk is om de knipperende led(s) aan de voorzijde uit te zetten ? Of wellicht een andere functie te geven ?

Verder wacht ik nogsteeds net als meerdere hier (?) op iemand die ons blij maakt met een paar foto's van de white edition ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
dcorstanje schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:25:
Weet iemand of het mogelijk is om de knipperende led(s) aan de voorzijde uit te zetten ? Of wellicht een andere functie te geven ?

Verder wacht ik nogsteeds net als meerdere hier (?) op iemand die ons blij maakt met een paar foto's van de white edition ;)
Net geprobeerd een paar te maken met mn S100, maar geen succes. 1 grote witte vlek. Binnenkort als mn andere toestel binnen is zal ik n paar foto's maken:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
BvK P4 schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 18:46:
[...]

Net geprobeerd een paar te maken met mn S100, maar geen succes. 1 grote witte vlek. Binnenkort als mn andere toestel binnen is zal ik n paar foto's maken:-)
Top, ik hou het in de gaten ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
dcorstanje schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:25:

Ik heb wel ergens iets zien staan, maar volgens mij was dat commerciele software. Kwam wel neer op registry settings geloof ik.

Wat ik me zelf afvraag; Het lijkt me cool om het touchscreen van de pda als tekentabletje voor de pc te gebruiken. Zou dat kunnen?

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
Bij deze een foto van de achterkant. Volgende keer van de voorkant.

Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y237/BvK/IMAGE_00006.jpg

De reden waarom ik deze niet voor mezelf houd is dat ik binnenkort een nieuwe SE met betere muziekmogelijkheden/camera (oordopjes/lichtje) krijg. Ook is me deze telefoon te duur om mee te nemen naar school.

[ Voor 4% gewijzigd door BvK P4 op 03-09-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmmm stylish!

Is je stylus dan zilver/wit?

[ Voor 2% gewijzigd door CLB op 04-09-2006 10:32 . Reden: typo'tje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
Mja, ziet er zéker hip uit !!

Maar of ik em nu echt mooier vind dan de zwarte... :? moet ik eerst meer foto's voor zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/files/1_110.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
CLB schreef op zondag 03 september 2006 @ 17:24:
Hmmm stylish!

Is je stylys dan zilver/wit?
Het pennetje is silver + grijs. De band om de telefoon is grijs. De voor en achterkant is pianolak wit. Dat zijn niet mn eigen woorden :P
dcorstanje schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:16:
Mja, ziet er zéker hip uit !!

Maar of ik em nu echt mooier vind dan de zwarte... :? moet ik eerst meer foto's voor zien ;)
Vriend van mij heeft de zwarte. Persoonlijk vind ik deze mooier..daarom heb ik deze ook gekocht.

[ Voor 3% gewijzigd door BvK P4 op 03-09-2006 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

BvK P4 schreef op zondag 03 september 2006 @ 15:14:
Bij deze een foto van de achterkant. Volgende keer van de voorkant.

[afbeelding]

De reden waarom ik deze niet voor mezelf houd is dat ik binnenkort een nieuwe SE met betere muziekmogelijkheden/camera (oordopjes/lichtje) krijg. Ook is me deze telefoon te duur om mee te nemen naar school.
hmm... dus je verkoopt 'm? Het is toch wel de UK versie?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Verhandelen/verkopen van spullen is volgens mij in een topic zelf niet toegestaan......

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
DjWannaB2002 schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:03:
Verhandelen/verkopen van spullen is volgens mij in een topic zelf niet toegestaan......
timow schreef op zondag 03 september 2006 @ 22:06:
[...]

hmm... dus je verkoopt 'm? Het is toch wel de UK versie?
Mail me aub:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mwah hij heeft wel wat maar,
in mijn ogen iets meer van:
'Ik liep op de kermis en won 'n S200 covertje'

daarentegen vind ik dat hele zilveren 'ovaaltje' rond de toetsen wel weer stylish (alleen bij de witte versie!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
Ik heb m hoor. Dit weekend flink mee lopen spelen.

Maar toch niet helemaal onverdeeld enthousiast
-Geluidskwaliteit telefoon is met name in lawaaiige omgeving dramatisch
-Oordopjes zijn prut (hoe moet je ze trouwens dragen, met zo'n vaag plasticje en een micro zonder clip). door slechte aansluiting van de stekker valt bovendien het geluid steeds weg.
-Alarm is pruts (slaap je zo doorheen)
-Geinig dat Windows Mobile, maar ik zoek me rot naar bepaalde instelling, zoals bijvoorbeeld voor- en achternaam omdraaien in adresboek.
Een kennis met een S100 heeft bijvoorbeeld altijd een klein puntje in beeld om naar landscape te gaan. lijkt me toch wel erg handig bij films en foto's. En om nou steeds naar het menu te gaan
En mijn slideshow lijkt niet te werken. Naar een volgend plaatje is zo een ramp

Toch ben ik zeer tevreden met de mogelijkheden van het apparaat. Eindelijk wat te doen tijdens mijn treinreizen naar en van werk. OokWiFi is een leuke gadget (ook erg leuk om xmbc mee te besturen) en het toetsenbord mis ik helemaal niet. Ondanks geen ervaring met een smartphone, was ik zo aan de stylus gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

xoun schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:55:
Ik heb m hoor. Dit weekend flink mee lopen spelen.

Maar toch niet helemaal onverdeeld enthousiast
-Geluidskwaliteit telefoon is met name in lawaaiige omgeving dramatisch
-Oordopjes zijn prut (hoe moet je ze trouwens dragen, met zo'n vaag plasticje en een micro zonder clip). door slechte aansluiting van de stekker valt bovendien het geluid steeds weg.
-Alarm is pruts (slaap je zo doorheen)
-Geinig dat Windows Mobile, maar ik zoek me rot naar bepaalde instelling, zoals bijvoorbeeld voor- en achternaam omdraaien in adresboek.
Een kennis met een S100 heeft bijvoorbeeld altijd een klein puntje in beeld om naar landscape te gaan. lijkt me toch wel erg handig bij films en foto's. En om nou steeds naar het menu te gaan
En mijn slideshow lijkt niet te werken. Naar een volgend plaatje is zo een ramp

Toch ben ik zeer tevreden met de mogelijkheden van het apparaat. Eindelijk wat te doen tijdens mijn treinreizen naar en van werk. OokWiFi is een leuke gadget (ook erg leuk om xmbc mee te besturen) en het toetsenbord mis ik helemaal niet. Ondanks geen ervaring met een smartphone, was ik zo aan de stylus gewend.
-Mwah valt wel mee toch!? Welke radio-ROM gebruik je?
-Tsjaa oordopjes van zulke toestellen zijn altijd prut. Koop anders 'n 2,5 --> 3,5 mm converter!
-Hmm tsjaa daarvoor gebruik ik 'n wekker maar, ligt denk ook aan je gekozen beltoon?
-Voor en achternaam probleem is simpel op te lossen door zowel voor en achternaam bij 'voornaam' in te voeren
-Nja vraag aan die kennis hoe die dat heeft gefixed! Waarschijnlijk met SPB Pocket Plus ofzo
-Films en foto's speel je toch af met 'n bepaald progje (WMP of TCPMP ofzo) Die kunnen zelf ook landscapen!
-Voor 'n goedwerkende slideshow moet je naar: programma's/ foto's & video's/ menu/ speel slideshow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 10:08
voor en achternaam kan je instellen bij outlook, bij weergave. Ik heb het niet getest, maar ik neem aan dat de weergave op je mobiel dan ook wordt veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
Frankvbr schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:33:
voor en achternaam kan je instellen bij outlook, bij weergave. Ik heb het niet getest, maar ik neem aan dat de weergave op je mobiel dan ook wordt veranderd.
Ja dit is hoe ik het uiteindelijk heb opgelost: alles exporteren naar/synchroniseren met outlook en daar alles aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xoun schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:55:(ook erg leuk om xmbc mee te besturen)
Hoe bestuur je XBMC met je pocketpc dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:52:
[...]

Hoe bestuur je XBMC met je pocketpc dan?
De http server van de xbox (instellingen xbox) aanzetten, Opera erop (kreeg frames met Pocket Internet Explorer niet aan de praat) en via WIFI het internet op en het ipnr van je xbox invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
Weet iemand toevallig hoeveel smsjes de S200 kan opslaan ? of gaat dit net zolang door tot het intern geheugen vol is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
dcorstanje schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:49:
Weet iemand toevallig hoeveel smsjes de S200 kan opslaan ? of gaat dit net zolang door tot het intern geheugen vol is ?
Dat zijn er veel, erg veel. Aangezien ze nog geen kilobyte per stuk zijn en het interne geheugen iets van 15MB vrij heeft kun je je voorstellen dat dat oneindige mogelijkheden kan bieden. Zit nu op 253 en dat gaat prima. Gewoon regelmatig ff legen :)

Verwijderd

De orange toestellen MPV's zullen nog niet heel snel kunnen worden geleverd. Orange heeft inmiddels een proces aangespannen tegen Qtek vanwege de 'niet-levering'. Hopen dat hij dan maar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die op een fatsoenlijke manier de naam in willen stellen als: VoorAchter, AchterVoor, BedrijfAchterVoor raad ik aan om eens een kijkje te nemen op PocketFreewares.

Ik heb dit programma vertaald in het Nederlands. Dit kun je eventueel vinden op PocketInfo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Laatst online: 11:57
Ik zit er over te denken deze mobiel te nemen (wilde eigenlijk al bestellen), maar kan ik dan ook beter wachten op de nieuwe serie HTC's? (ergens in september naar het schijnt)

[ Voor 12% gewijzigd door RedPixel op 08-09-2006 13:30 ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Dat hangt ervanaf, HTC kennende zijn ze altijd redelijk optimistisch met de releasetijden. Dus de Trinity komt waarschijnlijk eind september uit en de Artemis pas later (eind oktober?). Maar het hangt er vooral vanaf wat je ermee wilt gaan doen. De prijzen van de nieuwe toestellen, zijn net als de Hermes/TyTN pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Laatst online: 11:57
Dan bestel ik deze wel gewoon :)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom mijn geheugen steeds bijna vol zit? Ik heb bijna niks op mijn S200 staan (nauwelijks software/geen muziek/filmpjes/fotos) en toch zegt instellingen/geheugen/opslag dat ik maar 4,74 MB van de 42,55 MB beschikbaar heb. Waar gaat al dat geheugen naartoe?

Is er een handig progje, om een overzicht te krijgen van wat er allemaal in de RAM/ROM zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:01:
Weet iemand waarom mijn geheugen steeds bijna vol zit? Ik heb bijna niks op mijn S200 staan (nauwelijks software/geen muziek/filmpjes/fotos) en toch zegt instellingen/geheugen/opslag dat ik maar 4,74 MB van de 42,55 MB beschikbaar heb. Waar gaat al dat geheugen naartoe?

Is er een handig progje, om een overzicht te krijgen van wat er allemaal in de RAM/ROM zit?
Kijk is bij:
start-settings-system-memory-running programs

wat daar allemaal aanstaat! Als dit 'n hele lijst is wordt je geheugen dus opgeslurpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Ligt het aan mij, of vreet het gebruik van een SD kaart stroom ? De laatste tijd gaat m'n accu een stuk minder lang mee. Nu kan het zijn dat dit is omdat 'ie minder wordt, maar het lijkt erop dat 't samenvalt met het hebben van een 1 GB SD kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
StevenK schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:06:
Ligt het aan mij, of vreet het gebruik van een SD kaart stroom ? De laatste tijd gaat m'n accu een stuk minder lang mee. Nu kan het zijn dat dit is omdat 'ie minder wordt, maar het lijkt erop dat 't samenvalt met het hebben van een 1 GB SD kaart.
Is mij niet eerder opgevallen, maargoed, heb de s200 ook maar 1,5 week in gebruik gehad zónder sd-kaart...
Ondanks het feit dat ik (o.a. door tomtom) niet meer zonder sd-kaart zal gaan werken, lees ik tóch graag met interesse mee naar ervaringen van anderen omtrent bovenstaande speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rovlo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-01-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:01:
Bij mij loopt het geheugen vaak vol door caching van IE en Opera. Even clearen via het menu en je hebt weer wat geheugen terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
Hier een foto van mn witte S200 zoals beloofd.

Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y237/BvK/DSC00002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
BvK P4 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 16:35:

[afbeelding]
Nou, ik moet zeggen, hij ziet er bijzonder fraai uit :9~
Bedankt voor de foto !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

kak, geluid doet het niet meer... dacht eerst dat het vast wel software was, maar zelfs na een harde reset geeft ie geen kik meer!

Met headset doet hij het wel, maar dat is natuurlijk geen porum.. heb ik weer..

kan iemand me even een prognose van m'n vooruitzichten geven? Ik heb hem gekocht bij de BelCompany... zijn die verantwoordelijk? of ga ik direct naar Qtek? Of gaat Vodafone met helpen.. of in het ergste geval gaan ze het aan elkaar doorschuiven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

StevenK schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:06:
Mwah lijkt me niet... Bij mij zit er al 'n half jaar een 2 GB Ultra II kaartje (van SanDisk) in maar merk niks
Rovlo schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 18:45:
[...]

Bij mij loopt het geheugen vaak vol door caching van IE en Opera. Even clearen via het menu en je hebt weer wat geheugen terug!
Je kunt de mappen van cache het beste op je Storage Card plaatsen, scheelt ook intern geheugen :)
BvK P4 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 16:35:

[afbeelding]
Zoals ik al heb gezegd: Dat zilveren toetsenpad ziet er wel zeer nice uit bij de witte versie! Bedankt

@ Zerveza: ff naar de Belcompany die 't wel voor jou zal regelen met Qtek!

[ Voor 47% gewijzigd door CLB op 10-09-2006 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

CLB schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:12:

@ Zerveza: ff naar de Belcompany die 't wel voor jou zal regelen met Qtek!
Extreem rappe response, thnx...

Dan nog een vraagje.. wat hebben ze dan allemaal nodig bij de belcompany? de phone natuurlijk en aankoop bewijsje.. maar ook headset, kabels, boekjes, cd?? willen ze het pakket compleet hebben als je het bij ze aflevert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zerveza schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:22:
[...]

Extreem rappe response, thnx...

Dan nog een vraagje.. wat hebben ze dan allemaal nodig bij de belcompany? de phone natuurlijk en aankoop bewijsje.. maar ook headset, kabels, boekjes, cd?? willen ze het pakket compleet hebben als je het bij ze aflevert?
Mijn oude pda was ook kapot (echt total loss --> waterschade)

Wat ze toen wilden hebben was alleen de telefoon + batterij
(boekjes, laders, usb-kabels, tasje en andere crap mag je houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

CLB schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:25:
[...]

Mijn oude pda was ook kapot (echt total loss --> waterschade)

Wat ze toen wilden hebben was alleen de telefoon + batterij
(boekjes, laders, usb-kabels, tasje en andere crap mag je houden)
grmbl... morgen maar eens richting BC... phone kwijt..betekent tevens agenda kwijt, contactenlijst kwijt, alles ff kwijt.. balen! Nog ergens SE liggen, die maar uit het stof halen.

(excuus om er nog een post aan vuil te maken.. baal er enorm van.. is niet handig.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.