ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
er zit 'n kleine inkeping waar je je stylus in kunt doen!Lord_T schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 15:21:
hi even een domme vraag,
ik ben van provider aan het wisselen maar hoe krijg je de simkaart uit het toestel?
Ik heb de batterij eruit gehaald en zie hem zitten maar durf geen kracht ergens op te zetten
Zodoende kun je je simkaart er zo uitschuiven!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
thanksCLB schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 15:41:
[...]
er zit 'n kleine inkeping waar je je stylus in kunt doen!
Zodoende kun je je simkaart er zo uitschuiven!
nu even zoeken naat t mobile settings
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Ik wil dat mn Qtek nooit geluid maakt via 'n hardware-button of als ik erop klik met m'n stylus.
Dit staat altijd al goed ingesteld, alleen als ik nu 'n 'appointment' heb, hoor ik ook geen geluid meer.
Vroeger op m'n M500 hoorde ik nooit geluid door hardware-button/ klikje maar hoorde ik wel altijd 't geluid van 'n afspraak. Hoe moet ik 't volgende instellen... Zo staat 't namelijk op dit moment ingesteld:

en als ik 'events' aanvink krijg ik 'n geluidje als ik met m'n stylus op 't scherm druk wat ik dus niet wil.
En k heb nog steeds mms-problemen.
Ik probeer 'n account te maken die 'Orange MMS' heet, maar die heb ik ooit eerder al gehad en zodoende wordt er door m'n Qtek aangegeven dat deze account al bestaat en dat ik 'n andere naam moet kiezen. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik toch 'n 'Orange MMS' account kan aanmaken...?
[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 06-08-2006 15:07 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Raar probleem, als ik events aan heb staan, maar het screentabs vinkje uit, dan werkt het bij mij gewoon zoals ingesteld. (Ik heb de originele Orange NL rom)
Die Orange MMS instelling kan je ergens in het register terugvinden, maar ik heb ergens een keer gelezen hoe je hotmail kon weghalen, en daar stond ook de orange instelling.
Dat was in elk geval hier: HKLM\software\microsoft\inbox\svc. Ik weet alleen niet of dat ook jouw probleem precies is, en of je het hier mee kan oplossen.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
bedoel niet om de E-ten hier te bespreken, maar ben benieuwd of mensen om een bepaalde reden de M600 hebben genomen, en niet de E-ten
Hoe kan je dan precies iets 'weghalen' ?MisTraller schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:17:
^^^^^
Raar probleem, als ik events aan heb staan, maar het screentabs vinkje uit, dan werkt het bij mij gewoon zoals ingesteld. (Ik heb de originele Orange NL rom)
Die Orange MMS instelling kan je ergens in het register terugvinden, maar ik heb ergens een keer gelezen hoe je hotmail kon weghalen, en daar stond ook de orange instelling.
Dat was in elk geval hier: HKLM\software\microsoft\inbox\svc. Ik weet alleen niet of dat ook jouw probleem precies is, en of je het hier mee kan oplossen.
Ik zie namelijk wel MMS staan enzo maar ik begrijp er niet heel veel van...
Ik heb ook gewoon de uitleg die in het Wizard topic stond, gevolgd. Voor hotmail was de oplossing om er een streepje voor te zetten zodat er -hotmail stond.CLB schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 16:35:
[...]
Hoe kan je dan precies iets 'weghalen' ?
Ik zie namelijk wel MMS staan enzo maar ik begrijp er niet heel veel van...
Maar in jouw geval moet je dat misschien weghalen of zo, of juist de settings van de bestaande mms configuratie wijzingen of zo. Maar goed, zoek eens in het wizard topic, daar staat ontzettend veel in.
Ik heb ook over de E-ten gedacht inderdaad. Ik ben voor de prophet gegaan op basis van een heleboel reviews (vooral het feit dat er een "v2" was uitgebracht gaf me geen goed gevoel , en de enorme hoeveelheid info over de wizard die bijna allemaal ook bruikbaar is voor de prophet was voor mij een grote +. Verder vond ik het toestel gewoon mooier.Fly-guy schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:30:
Zijn er eigenlijk eigenaars van de M600 (of andere versies) die ook gedacht hebben over de E-ten m600+? Praktisch dezelfde PPC qua specs en uiterlijk (geen toetsenbord), maar wel een betere camera, snellere processor en meer geheugen?
bedoel niet om de E-ten hier te bespreken, maar ben benieuwd of mensen om een bepaalde reden de M600 hebben genomen, en niet de E-ten
De hoeveelheid geheugen is wel leuk, maar ik heb er toch een grote SD card inzitten.
En verder komen de specs volgens mij wel overeen.
prophet heeft ook een 2 mpix camera, en vergeet niet dat deze een dual-core processor heeft. Verkijk je niet puur op de Mhz-en!
De doorslag was de prijs. Ik heb hem als Orange branded toestel gekocht bij smartphonestunts.nl met 512 mb sdcard voor 395 euro.
[ Voor 3% gewijzigd door Mistraller op 07-08-2006 17:27 ]
---------------
Ik weet dat het twee verschillende proc's betreft en dat je inderdaad niet alleen moet kijken naar de Mhz-en, maar lees toch dat, zonder te overclocken, de S200 toch vaak (enige) moeite heeft met grote programma's zoals skype en tomtom, terwijl ik dan ook weer lees dat de E-ten dat makkelijk aankan, kan zo snel ook geen vergelijking vinden tussen de twee qua snelheid.MisTraller schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 17:24:
[...]en vergeet niet dat deze een dual-core processor heeft. Verkijk je niet puur op de Mhz-en!
Voor de rest zit er inderdaad niet veel verschil tussen, uiterlijk boeit me niet echt, geheugen is inderdaad "op te lossen" met SD kaarten, blijft alleen de prijs over, en voor mij hangt die samen met de "snelheid" van het apparaat....
Kan iemand die veel verstand heeft van het registry dit een beetje uitzoeken?MisTraller schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 17:24:
[...]
Ik heb ook gewoon de uitleg die in het Wizard topic stond, gevolgd. Voor hotmail was de oplossing om er een streepje voor te zetten zodat er -hotmail stond.
Maar in jouw geval moet je dat misschien weghalen of zo, of juist de settings van de bestaande mms configuratie wijzingen of zo. Maar goed, zoek eens in het wizard topic, daar staat ontzettend veel in.
Ik heb dus ooit 'n MMS-account aangemaakt met 'n naam en deze naam wil ik nu weer gebruiken.
M'n Qtek begint nu telkens te zeiken dat er al 'n account bestaat met deze naam, terwijl deze allang gedelete is. Ikzelf heb allerlei string values enzo veranderd maar hij blijft zeggen dat de account-naam al bestaat...
=edit=
Ik heb inmiddels een gps module van nokia geprobeerd en als hij daarmee gepaird is kan je inderdaad wel een outgoing port toevoegen. Beetje jammer trouwens dat die nokia niet werkt samen met i-go.
Ik heb nu ook een bluetrek G2 headset, die werkt probleemloos.
[ Voor 24% gewijzigd door Pierz op 13-08-2006 17:05 ]
Voor zover ik weet moet je eerst pairen en dan kun je een incoming poort aanmaken.Pierz schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 19:36:
Ik was van plan om mijn s200 via bluetooth te laten syncen. Nu kom ik er alleen achter dat ik niet de mogelijkheid heb om een new outgoing port toe te voegen. Bij bluetooth settings kan ik alleen maar kiezen voor 'new incoming port'. Volgens mij gaat dit ook problemen opleveren als ik een gps module of een bluetooth headset ga aanschaffen. Is dit een bekend probleem? En wat natuurlijk nog belangrijker is: is het te verhelpen?
Verwijderd
SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3
Gewoon in je belmenu! Rechtsonder klikken op 'menu 'call history' 'menu' en dan je keuze makenrusteloos schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 14:48: Waar kon je in hemelsnaam weer je beltijd resetten? (call durations etcetc)
Ik weet dat het niet gebruikelijk is, maar ik wil jullie allemaal bedanken. Ik ben zojuist klaar met het doorlezen van beide delen van deze topic en heb er enorm veel tips uitgehaald! Ik heb nu een S100, maar na het lezen van dit topic kan echt niet meer wachten op mijn S200 die als het goed is aanstaande zaterdag komt. Daarom nogmaals bedankt voor het delen van jullie ervaringen, vragen en antwoorden!
@Hoedje: hoe is het nu met je S200?
[ Voor 6% gewijzigd door De Sonneman op 08-08-2006 23:39 ]
www.vvijsselmeervogels.nl
Belangrijkste nadelen van de E-ten M600+ t.o.v. de SPV M600/QTek S200:Fly-guy schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:30:
Zijn er eigenlijk eigenaars van de M600 (of andere versies) die ook gedacht hebben over de E-ten m600+? Praktisch dezelfde PPC qua specs en uiterlijk (geen toetsenbord), maar wel een betere camera, snellere processor en meer geheugen?
- groter, dikker (4 mm), zwaarder (24 g)
- Wifi: alleen 802.11b en geen 802.11g. Maakt in de praktijk op een PDA niet zoveel uit qua snelheid, maar wel lastig als je wilt inloggen op een netwerk dat ingesteld staat op de 801.11g standaard.
- Ondersteunt geen EDGE. Dit is echter alleen belangrijk als je een abonnement van Telfort hebt, want dat is in Nederland de enige provider die dit ondersteunt. De andere providers gebruiken (of gaan gebruikmaken van) UMTS. Dit ondersteunen beide toestellen helaas niet. Ze ondersteunen wel allebei GPRS.
Belangrijkste voordelen van de E-ten M600+ t.o.v. de SPV M600/QTek S200:
- Iets snellere processor
- USB 2.0 aansluiting i.p.v. 1.1
- 3,5 inch koptelefoonaansluiting i.p.v 2,5 inch, zodat je ook een hifi-koptelefoon kunt aansluiten zonder verloopplug.
De camera van SPV M600 is ook behoorlijk goed, zeker voor een PPC. De 128 MB extra ROM opslag van de E-ten M600+ is leuk, maar als je een 1 GB SD-kaartje erin stopt (wat de meesten zullen doen denk ik), merk je dat verschil nauwelijks.
Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar de SPV M600. Deze ziet er mooier uit vind ik: slanker, compacter en lichter. Ook de ondersteuning van wifi 802.11g is voor mij essentieel.
Je gaat veel plezier beleven aan je S200! Ik heb mijn S200 (=Orange M600) via eBay verkocht. Daarna heb ik een MDA Vario (HTC Wizard) gekocht. So far so good, ik blij want ik had weer een werkende WM 5.0 telefoon die heel erg leek op de Prophet.De Sonneman schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 23:37:
Beste mensen,
Ik weet dat het niet gebruikelijk is, maar ik wil jullie allemaal bedanken. Ik ben zojuist klaar met het doorlezen van beide delen van deze topic en heb er enorm veel tips uitgehaald! Ik heb nu een S100, maar na het lezen van dit topic kan echt niet meer wachten op mijn S200 die als het goed is aanstaande zaterdag komt. Daarom nogmaals bedankt voor het delen van jullie ervaringen, vragen en antwoorden!
@Hoedje: hoe is het nu met je S200?
Niet goed dus

Kortom, * Hoedje gaat voor een kleine en fijne stevige Qwerty WM 5.0 Smartphone: de Samsung SGH-i320 Windows Mobile 5 smartphone, klein dus
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Dat de M3000 iets! dikker is dan de M600 lijkt me nogal logisch. Ik zit nog echt te twijfelen welk toestel ik weer weg zal doen.
Grote voordeel van de M3000
- meer hardwaretoetsen in te stellen
- keyboard typt echt super (sommige mensen vinden van niet, waarom is mij nog een raadsel)
- toch weer dat keyboard
- Laatste TMobile ROM draait echt als een trein!
Grote voordeel van de M600
- voelt iets meer solide aan (komt door het ontbreken van het schuifmechanisme)
- ligt net iets pretigger in de hand
- Standaard ROM van Orange voelt iets vlotter aan dan de standaard M3000 ROM (zelfs na overclocken)
Verder denk ik dat de aanschaf er gewoon van afhangt of je veel typewerk wilt verichten met het apparaat. Wil je dat wel, dan absoluut een HTC Wizard (SPV M3000) of de nieuwe HTC TyTN (SPV M3100 (die Orange niet in Nederland uit gaat brengen waarschijnlijk)).
Anders neem je lekker een iets dunner toestel zoals de M600
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Bedankt voor je vergelijking..
Vergeet ook niet dat de M600 (orange) veel goedkoper is dan de E-ten.
Toch blijf ik een beetje hangen als het gaat om de processor. Uiteindelijk is wat je ermee kan, voor mij het belangrijkste.
Kun je met redelijk gemak skype, tomtom of een ander veeleisend programma(spellen, PDF etc) gebruiken? Het is leuk als je PDA lekker in je broekzak past, maar als het zo lang duurt om tomtom op te starten, dat ik al opbestemming bent, heb ik er niet veel aan.
Eigenlijk bedoel ik ermee te zeggen dat ik niet echt een goede benchmark kan vinden, welke de twee vergelijkt. (op verschillende fora lees je zoveel verschillende verhalen)
als je al op bestemming bent voordat tomtom is opgestart... nah, laat maar. Ik gebruik tomtom ook en jah het duurt ffies, maar hij draait verder geweldig.
"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-
Nu is dit de eerste smartphone die ik bezig, en ik vraag mij af hoe de ervaringen zijn wat betreft de krasgevoeligheid van deze touchschermpjes.
Ik wil de smartphone namelijk het liefst gewoon gebruiken als een normale telefoon. Hiermee was ik altijd gewend de toetsblokkering aan te zetten en dan gewoon zo hup de broekzak in, zonder hoesje, zonder bescherming.
Kan ik dat hiermee ook gewoon doen ? Of beter zo snelmogelijk achter enige vorm van bescherming aangaan ?
ik heb er een adapt screenprotector op, je ziet er nix van, en baat het niet dan schaadt het niet. Zonder gaat ook prima, maar de eerste kras blijft toch altijd "De Eerste Kras" (en die is het ergste).dcorstanje schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 14:50:
Ik heb mijn Qtek S200 vandaag binnengekregen, en ben erg onder de indruk van dit apparaat!
Nu is dit de eerste smartphone die ik bezig, en ik vraag mij af hoe de ervaringen zijn wat betreft de krasgevoeligheid van deze touchschermpjes.
Ik wil de smartphone namelijk het liefst gewoon gebruiken als een normale telefoon. Hiermee was ik altijd gewend de toetsblokkering aan te zetten en dan gewoon zo hup de broekzak in, zonder hoesje, zonder bescherming.
Kan ik dat hiermee ook gewoon doen ? Of beter zo snelmogelijk achter enige vorm van bescherming aangaan ?
---------------
Mijn ervaring met de S100 is dat er niet snel krassen opkomen, maar feit blijft dat het altijd kan gebeuren. Een Ultra Clear screenprotector kan dan ook nooit kwaad en je hebt weer even wat te doen voor ie er goed opzit...dcorstanje schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 14:50:
Ik heb mijn Qtek S200 vandaag binnengekregen, en ben erg onder de indruk van dit apparaat!
edit: excuus wat betreft de vraag waar het tekoop is, staat namelijk in de startpost zie ik

vraag blijft wel of het gebruik van dergelijk folie de gevoeligheid van het touchscreen beinvloed ?
[ Voor 34% gewijzigd door daanNL op 09-08-2006 16:00 ]
Als je een goede koopt, zoals een Brando Ultra Clear (CLBdcorstanje schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 15:54:
@MisTraller & De Sonneman: Oke, dan ga ik toch maar voor zo'n oplossing. Waar kan ik zoiets het handigst kopen/bestellen ? En moet je dan harder drukken om het toutchscreen te bedienen ? of...
edit: excuus wat betreft de vraag waar het tekoop is, staat namelijk in de startpost zie ik![]()
vraag blijft wel of het gebruik van dergelijk folie de gevoeligheid van het touchscreen beinvloed ?

Ik heb de mijne bij www.gpsplaza.nl vandaan. Prima dingetje, afwasbaar etc. Tutorial staat inderdaad in de startpost voor zover ik weet. Het scherm wordt er imho nog iets beter van juist, wat harder en ook minder gevoelig voor te hard drukken.dcorstanje schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 15:54:
@MisTraller & De Sonneman: Oke, dan ga ik toch maar voor zo'n oplossing. Waar kan ik zoiets het handigst kopen/bestellen ? En moet je dan harder drukken om het toutchscreen te bedienen ? of...
edit: excuus wat betreft de vraag waar het tekoop is, staat namelijk in de startpost zie ik![]()
Voor de goede orde, ik heb 'm (nog) niet, maar ik vraag me dus af hoe verschillende programma's lopen. Wat ik zeker met de S200/M600 wil doen is tomtom en skype. Ook zal ik in de saaie uurtjes wat spellen willen doen zoals simcity en/of transport tycoon. Verder wat internetten (dat zal geen probleem zijn) en PDF's lezen.MrSmee schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 14:38:
skype is idd vervelend als ie niet snel opstart (kan ik me voorstellen) ik heb skype wel op m'n s200, maar ik heb geen contacten om em mee te gebruiken, dus doe ik het ook niet
als je al op bestemming bent voordat tomtom is opgestart... nah, laat maar. Ik gebruik tomtom ook en jah het duurt ffies, maar hij draait verder geweldig.
Trekt 'ie dat qua proc? (niet allemaal tegelijk uiteraard) Ik heb namelijk geen flauw benul van de prestaties van de M600/S200...
(ik heb nu een C500 en tomtom duurt ook even om op te starten, maar dat is acceptabel..)
Nou zit ik zelf nog niet zo lang op dit forum, maar als je de moeite zou nemen om het topic, inclusief deel 1, door te lezen dan worden al je vragen reeds (meerdere malen) beantwoord en verzand het niet in het beantwoorden van telkens dezelfde vragen...Fly-guy schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:32:
[...]
Voor de goede orde, ik heb 'm (nog) niet, maar ik vraag me dus af hoe verschillende programma's lopen. Wat ik zeker met de S200/M600 wil doen is tomtom en skype. Ook zal ik in de saaie uurtjes wat spellen willen doen zoals simcity en/of transport tycoon. Verder wat internetten (dat zal geen probleem zijn) en PDF's lezen.
Trekt 'ie dat qua proc? (niet allemaal tegelijk uiteraard) Ik heb namelijk geen flauw benul van de prestaties van de M600/S200...
(ik heb nu een C500 en tomtom duurt ook even om op te starten, maar dat is acceptabel..)
Ik heb zelf een vraagje: Ik heb voor mij S200 al een Brando Silicone case binnen. Maar het hoesje bedekt ook de navigatieknoppen van het toestel. Ik wil nu dat stuk van het hoesje eruit snijden, maar heeft iemand van jullie dit al eens geprobeerd. Ik ben namelijk bang dat het hoesje er van gaat scheuren of i.d...
[ Voor 14% gewijzigd door De Sonneman op 09-08-2006 23:46 ]
Heb je (gedeeltelijk) gelijk in. Ik formuleerde de vraag eigenlijk verkeerd, mijn fout. Wat ik eigenlijk bedoelde was dat aangezien je niet alle processors zomaar kunt vergelijken op Mhz'en, vroeg ik me af of er ergens een overzicht was van prestaties tussen verschillende PPC's of tussen smartphones (bijv. c500) en PPC's, niet zozeer of tomtom zelf lekker loopt, dat wordt inderdaad meerdere malen bevestigd. (skype daarentegen niet)De Sonneman schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:27:
[...]
Nou zit ik zelf nog niet zo lang op dit forum, maar als je de moeite zou nemen om het topic, inclusief deel 1, door te lezen dan worden al je vragen reeds (meerdere malen) beantwoord en verzand het niet in het beantwoorden van telkens dezelfde vragen...
Snelheid kan nogal subjectief zijn. De een vindt worms lekker lopen, de ander vind het schokkerig.
De een vindt de M600/S200 rtaag aanvoelen, de ander niet, ligt eraan wat je gewend bent bijvoorbeeld.
Ok, goed ik zal m'n best doen je vraag te beantwoorden. Die vergelijkingen zijn vrijwel onmogelijk, hoe vergelijk je dualcore met singlecore? Daarnaast is het probleem dat de performance van veel meer dingen afhangt dan alleen de processor. Dan is ook nog je ROM versie van toepassing. De eerste Qtek/i-Mate roms waren niet al te snel. De nieuwere AKU 2 roms zijn al een heel stuk sneller. De nieuwste Dopod rom is helemaal een genot. Dus de fabrikant kan door met de software/firmware te spelen ook een hoop verbeteren. Tot slot kun je WM 5.0 for Smartphones niet vergelijken met de Pocket PC Phone Edition. De eerste is lichter, heeft minder mogelijkheden en beschikt ook over heel andere software (die speciaal is geschreven voor Smartphones). Kortom een scheve vergelijking.Fly-guy schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 10:34:
[...]
Heb je (gedeeltelijk) gelijk in. Ik formuleerde de vraag eigenlijk verkeerd, mijn fout. Wat ik eigenlijk bedoelde was dat aangezien je niet alle processors zomaar kunt vergelijken op Mhz'en, vroeg ik me af of er ergens een overzicht was van prestaties tussen verschillende PPC's of tussen smartphones (bijv. c500) en PPC's, niet zozeer of tomtom zelf lekker loopt, dat wordt inderdaad meerdere malen bevestigd. (skype daarentegen niet)
Snelheid kan nogal subjectief zijn. De een vindt worms lekker lopen, de ander vind het schokkerig.
De een vindt de M600/S200 rtaag aanvoelen, de ander niet, ligt eraan wat je gewend bent bijvoorbeeld.
Om dan over te gaan op je eerdere vragen. Worms loopt niet schokkerig, tenminste het is waarschijnlijk inherent aan 't spel. Op m'n Magician had ik precies dezelfde problemen. Het valt alleen nauwelijks op, als je het weet-ik-veel hoe vaak gespeeld hebt.
De limitaties van de processor merk je eigenlijk alleen met jawel Skype. TomTom draait prima, en al het andere ook. Door overclocken gaat het daarnaast allemaal nog iets sneller. Skype kun je overigens wel draaien maar dan moet je (ook weer tweaken), een bepaalde geluidscodec als standaard gebruiken.
Het voordeel van de processor is wel dat die enorm energiezuinig is. Zo gaat de batterij echt héél lang mee!
Waarom gebruik je die smile nou weer, nou denkt iedereen dat ik hier 'n dealer ben
(ik denk omdat je 'm er net op had zitten toen je M600 kapot ging..)
@ Fly-guy: Hoedje heeft 't perfecte antwoord gegeven. Alles werkt perfect, alleen Skype is mwah
Voor de rest is 't echt 'n klein wereldwondertje en zeker beter dan m'n vorige Orange SPV M500!
[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 10-08-2006 16:58 ]
Wat ik mij nog afvraag, wat zijn jullie ervaringen met de geluidskwaliteit bij het bellen ?
Nu ik een paar gesprekken gevoerd heb, begint mijn enthousiasme over het apparaat wat af te nemen. De belkwaliteit vind ik namelijk een stúk slechter dan ik gewend ben met mijn oude Nokia 6230.
Zoals gezegd, ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en eventuele tips om de kwaliteit te verbeteren.
extra info: het bereik van beide partijen is prima. Ik bel via Telfort.
Ook de andere partij merkte een hoorbaar ietswat lagere kwaliteit op als dat zij van mij gewend waren.
Het geluid wat ik zélf hoor, bellende met de q-tek s200, is ietswat blikkeriger dan wat ik gewend was. Wat ik echter storender vind, is het feit dat het geluid een stuk meer dynamiek heeft. Daar bedoel ik mee dat als de ander ietswat harder praat, dit bij mij vele malen harder overkomt en direct schel en blikkerig wordt. Praat diegene dan weer nét iets zachter, is het bijna onverstaanbaar zacht. (lopend op een niet al te drukke straat)
[ Voor 42% gewijzigd door daanNL op 10-08-2006 17:20 ]
Een Qtek/ MDA/ SPV belt nou eenmaal niet even goed als 'n Nokia/ Samsung of SE..
Ikzelf vind de belkwaliteit van de S200 tov de SPV M500 'n heel stuk vooruit gegaan en
ben er best tevreden over. Af en toe hoor ik mezelf weleens en ook klinkt 't wat blikkerig soms mja
Inderdaad en hartelijk bedankt daarvoor, beideCLB schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 16:58:
[...]
@ Fly-guy: Hoedje heeft 't perfecte antwoord gegeven. Alles werkt perfect, alleen Skype is mwah![]()
Voor de rest is 't echt 'n klein wereldwondertje en zeker beter dan m'n vorige Orange SPV M500!
Nu nog maar wachten totdat de M600 weer op voorraad is....
Verwijderd
Dat is moeilijk te zeggen. De toestellen staan nl. al 3 weken op Schiphol, maar komen de douane niet door.
Er zitten de verkeerde papieren bij, waardoor Orange ze niet ingeklaard krijgt.
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat dit nog wel eventjes zou kunnen gaan duren.
Verwijderd
Verwijderd
Silicone materiaal is vrij degelijk tot dat er een scheurtje inkomt, je loop dan de kans dat deze door scheurt, ik zou het dus zo laten. De brando hoesjes voor dit toestel zijn ook te dik boven de navigatie toetsen waardoor deze toets niet echt soepel reageert heb ik ervaren.De Sonneman schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:27:
[...]
Ik heb zelf een vraagje: Ik heb voor mij S200 al een Brando Silicone case binnen. Maar het hoesje bedekt ook de navigatieknoppen van het toestel. Ik wil nu dat stuk van het hoesje eruit snijden, maar heeft iemand van jullie dit al eens geprobeerd. Ik ben namelijk bang dat het hoesje er van gaat scheuren of i.d...
Er zijn ook vrij veel fabrikanten die van verschillende diktes en materialen silicone hoesjes maken voor de s200.
Een goed silicone hoesje waarvan de bediening van de knoppen goed werkt is te krijgen via Marktplaats (effe zoeken op: silicone s200) en zijn van het merk JPS BJ (ofzo..): http://jpshk.com/info.php?itno=220
Deze hebben zoals op de foto te zien wel een goede knopafdruk in het silicone.
Probleem is, ik krijg op géén manier verbinding via ActiveSync. Ik gebruik al de laatste (4.2 beta) en ook een 3.x versie werkt niet. Ik heb het op 2 PC's geprobeert, zowel USB1 als USB2 en ik gebruik de kabel die er bij zat.
De driver lijkt mij kloppen, ik zie gewoon een 'Windows Mobile based device'.
Vergeet ik iets op het ding zelf in te stellen? In de Comm manager zit wel een ActiveSync icoontje, maar daar kan ik niets mee doen.
Ik sta op een punt een 3e PC met kale Windows XP te installeren als hier niets uit komt, maar dat is niet echt een fijne oplossing natuurlijk.
Alvast bedankt!
Edit:
Ik gebruik geen firewall's o.i.d. Ook de Windows firewall staat uit.
Probleem gevonden, de DHCP service was nodig en die stond uit
[ Voor 9% gewijzigd door m33p op 11-08-2006 21:18 ]
Verwijderd
Ik weet niet of het zal helpen, maar Active Sync 4.2 (niet beta) is al een tijdje uit.m33p schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:37:
Probleem is, ik krijg op géén manier verbinding via ActiveSync. Ik gebruik al de laatste (4.2 beta) en ook een 3.x versie werkt niet. Ik heb het op 2 PC's geprobeert, zowel USB1 als USB2 en ik gebruik de kabel die er bij zat.
mmm mooi is dat... lekker lulligVerwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:15:
Volgens de mannen van smartphonestunts.nl staat er een kist met Orange SPV M600's op schiphol bij de douane:
[...]
Misschien dan maar de Qtek of Imate variant....
Ik heb mijn Orange abbonement verlengt met twee jaar €25 free en kreeg het toestel gratis. Wat is je probleem?Fly-guy schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:51:
[...]
mmm mooi is dat... lekker lulligIk werk toch op Schiphol, pak er wel een uit die kist dan
, scheelt weer wat administratie voor orange, want ik mag van orange mijn abo niet verlengen, omdat zij 40-50 euro per maand voor twee jaar lang niet een "hoog genoeg belgedrag" vinden..
Misschien dan maar de Qtek of Imate variant....
hoi
Dat hij gewoon 'n zilveren status heeft ipv 'n gouden!jerry_a schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:20:
[...]
Ik heb mijn Orange abbonement verlengt met twee jaar €25 free en kreeg het toestel gratis. Wat is je probleem?
Heb ik ook gehad, toen heb ik gezegd:
Good bye suckers en gewoon via 'n onafhankelijke winkel besteld
Via E-bay kan ook en is zelfs nog goedkoper ( $ 0,50 voor het hoesje en $ 7,50 voor verzending)Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:51:
[...]
Silicone materiaal is vrij degelijk tot dat er een scheurtje inkomt, je loop dan de kans dat deze door scheurt, ik zou het dus zo laten. De brando hoesjes voor dit toestel zijn ook te dik boven de navigatie toetsen waardoor deze toets niet echt soepel reageert heb ik ervaren.
Er zijn ook vrij veel fabrikanten die van verschillende diktes en materialen silicone hoesjes maken voor de s200.
Een goed silicone hoesje waarvan de bediening van de knoppen goed werkt is te krijgen via Marktplaats (effe zoeken op: silicone s200) en zijn van het merk JPS BJ (ofzo..): http://jpshk.com/info.php?itno=220
Deze hebben zoals op de foto te zien wel een goede knopafdruk in het silicone.
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Ik weet helemaal niet wat voor status ik heb bij Orange. Goud lijkt mij sterk. Ik ben er 2 jaar bij met een Free 20 abbonement. Ik houd helemaal niet van een status maar waar kan je dat dan zien?CLB schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 13:07:
[...]
Dat hij gewoon 'n zilveren status heeft ipv 'n gouden!
hoi
Kunnen ze in de winkel voor je checken!jerry_a schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:35:
[...]
Ik weet helemaal niet wat voor status ik heb bij Orange. Goud lijkt mij sterk. Ik ben er 2 jaar bij met een Free 20 abbonement. Ik houd helemaal niet van een status maar waar kan je dat dan zien?
Maar 't is echt absurd hoor. Ik had 1 jaar 30 abbo, wilde 1 jaar 32,50 verlengen, mocht niet terwijl ik 't altijd opbelde. Volgens mij moet je 50 euro/ maand extra bellen ofzo wil je 'goud' zijn mja pech
hoi
Ik wilde de SPV M500, naja moest voor 2 jaar, toch maar gedaan.
Na 'n jaar ging die kapot en heb nu alweer 'n tijdje 'n Qtek S200...
Moet ik nu nog 5 maandjes meedoen en dan mag ik alweer verlengen dus

Verwijderd
Ik heb op 26-07-2006 een product besteld maar nog niks ontvangen.
Ik heb ze al twee mailtjes gestuurd en twee keer geprobeerd te bellen.
Op beide kreeg ik geen reacties.
Verwijderd
Aangezien het normale geheugen van mijn Qtek s200 vol was, heb ik gekozen om deze op de SD-kaart op te slaan. Om te testen had ik wat fotos gemaakt om te kijken of ik ze kon terugvinden, dit was het geval; onder my documents. Omdat de fotos niet van belang waren had ik deze verwijderd maar de my documents folder laten staan.
Anyway, na enkele fotos van het indrukwekkende Rome waren ze niet te zien op de kaart, ik dacht dat ik ze thuis op de pc wel zou vinden, via systeem>geheugen kon ik namelijk wel zien dat er na iedere foto geheugen werd weggeschreven.
Nu ik dus thuis ben en de fotos niet kan vinden ben ik toch een beetje ongerust, echter;
In de my documents folder staat nu een raar bestand genaamd: Õvorbis".BCV dit bestand zegt dat het 2,6GB groot is en gewijzigd is in 2080, via eigenschappen is de grootte echter 0 byte.
Ik weet nu dus niet waar het probleem ligt, is het dit rare bestand, zo ja wat moet ik hier mee doen, ik kan het ook niet op de pc krijgen (0 byte). Of ligt het probleem ergens anders
Specs:
Qtek s200 - NL
Windows Mobile 5.1.195
Sandisk SD Ultra II - 2 GB
Was niet zo 1 2 3 op te lossen volgens mij en al z'n foto's waren toen ook weg
Verwijderd
Zou iemand AUB zo vriendelijk willen zijn een dump te maken van zijn NL QTEK S200 ? Moet wel in bezit zijn van minimaal een 512MB SD card.. De ROM is zelf maar 16 MB ( de rest kan gedelete worden ).
http://en.pdamobiz.com/en/forum/forum_posts.asp?TID=151
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2006 09:17 ]
Waarom? Heb je nu 'n Engelse ofzo?Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 08:46:
Waar kan ik de nederlandse firmware vinden voor de QTEK S200 ?
is dit wel volledig legaal?Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 08:46:
Waar kan ik de nederlandse firmware vinden voor de QTEK S200 ? Dit staat namelijk niet op de site van QTEK zelf..
Zou iemand AUB zo vriendelijk willen zijn een dump te maken van zijn NL QTEK S200 ? Moet wel in bezit zijn van minimaal een 512MB SD card.. De ROM is zelf maar 16 MB ( de rest kan gedelete worden ).
http://en.pdamobiz.com/en/forum/forum_posts.asp?TID=151
Uhm ja... 't is geen software waar je voor betaald, zodoende mag je 't vrij verspreiden...
correct me if I'm wrong!
Geen idee hoe dit kan, dacht eerst dat het te maken had met installatie MortSaver 2.0 maar deze uninstallen hielp niet.
Iemand enig idee?
Verwijderd
Ik heb net een mailtje ontvangen.Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 20:08:
Heeft iemad hier al wat besteld bij i-con?
Ik heb op 26-07-2006 een product besteld maar nog niks ontvangen.
Ik heb ze al twee mailtjes gestuurd en twee keer geprobeerd te bellen.
Op beide kreeg ik geen reacties.
De beste man was twee weken op vakantie en kon niet reageren.
Zijn antwoord apparaat was verkeerd ingesteld.
Ik d8 ik geef het ff door.
Uhm waar reageer je in godsnaam op, ik vind 't 'n beetje angstschreeuw-achtig...Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 20:12:
Ja ik vind de geluidskwaliteit slecht, altijd veel echo's.
Heeft iemand dat ook steeds?
Mijn Qtek S200 mwah belt niet altijd perfect qua geluid maar zeker vele malen beter dan m'n M500 dus!
Het zal wel zo wezen dat er tenminste ergens over geklaagd moet worden??? Of heb ik het nu mis.
"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-
Verwijderd
"Voor mij" Dat is een beetje het verhaal toch? Het ligt er maar aan waar je het meest aan hecht. Als je nokia gewend bent (zoals ik) dan is de kwaliteit van bellen van de S200 echt stukken minder (en dan de speaker, een drama). Maar daarmee is niet gezegd dat ie niet voldoet. Bovendien koop de je deze telefoon niet alleen om te bellen, maar ook vanwege de overige opties......MrSmee schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:10:
Ik heb geen idee of het belkwaliteit goed of slecht is. Voor mij is ie gewoon goed en ik snap het probleem niet zo.
Het zal wel zo wezen dat er tenminste ergens over geklaagd moet worden??? Of heb ik het nu mis.
Daarover trouwens het volgende. Ook ik heb last van de volgende bugs (die je ook in verschillende fora tegenkomt): na een nacht aan de oplader komt ie niet uit de slaapstand, regelmatig vastloper (lijkt windows 95 op een laser computertje wel) bij internetgebruik.....
Is toch wel irritant voor een apparaatje van bijna 700 euri?
Verwijderd
Heb je gelijk in, maar dan blijft het irritant voot een apparaatje van 470 euri (voor een ouderwetsie als ik toch meer dan duizend guldens)J0YR1D3R schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:27:
Ik laad hem eerlijkgezegd nooit 's nachts op, hij staat dan gewoon uit. Opladen doe ik gewoon als hij op mn bureau ligt, dan gaat het prima en komt het toestel gewoon uit de slaapstand. Probleem komt me dus ook niet bekend voor. Vastlopers heb ik ook niet gehad, als ik internet is dat via WiFi en niet via GPRS aangezien ik dat niet eens ingesteld heb. 700 euro is overigens een beetje overdreven, 470 kun je hem prima voor kopen inmiddels
Ja en al gauw een miljoen Lire en pak m beet 340 Pond.Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:42:
[...]
Heb je gelijk in, maar dan blijft het irritant voot een apparaatje van 470 euri (voor een ouderwetsie als ik toch meer dan duizend guldens)
Gekke babyboomers met hun guldens...
Dat idee had ik ook, echter een collega van me (Non tweaker) gebruikt hem zoals ie uit de doos kwam, en hij heeft nog nooit ook maar enig probleem gehad.Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:42:
[...]
Heb je gelijk in, maar dan blijft het irritant voot een apparaatje van 470 euri (voor een ouderwetsie als ik toch meer dan duizend guldens)
Daarom ben ik ervanuit gegaan dat de problemen die ik soms tegenkom, aan mezelf te wijten heb door foute instellingen of vage software etc.
Het blijft windows he...Je computer was nog veel duurder, en je maakt mij niet wijs dat die nog nooit is vastgelopen, of andere rare problemen heeft gehad...
---------------
Verwijderd
Tja, wil daar ook niet al te vervelend over doen, want op zich vind ik het een pracht apparaatMisTraller schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:45:
[...]
Dat idee had ik ook, echter een collega van me (Non tweaker) gebruikt hem zoals ie uit de doos kwam, en hij heeft nog nooit ook maar enig probleem gehad.
Daarom ben ik ervanuit gegaan dat de problemen die ik soms tegenkom, aan mezelf te wijten heb door foute instellingen of vage software etc.
Het blijft windows he...Je computer was nog veel duurder, en je maakt mij niet wijs dat die nog nooit is vastgelopen, of andere rare problemen heeft gehad...
En voor wat betreft de computer: sinds xp is het zelden of nooit dat er iets mis loopt, vandaar ook mijn verwijzing naar windows 95, dat waren andere tijden.......
Wat mij overigens wel opvalt is de hoeveelheid taalfouten die in Windows Mobile voorkomen, niet acceptabel imho. Foutennrapportage, " ClearType verzacht de randen v. schermlettertyp. voor veel progr.", "Tekengrootte aanp. voor meer tekst of leesbaarheid in veel progr.", " Verlichting inschakelen wanner op een knop wordt gedrukt of op het scherm wordt get", dat soort dingen. Slecht van Microsoft.
Verwijderd
Bji een softreset is het weer opgelost om na een tijdje weer terug te keren.
Maar, via het vandaagmenu lukt het ook. Geen echt probleem dus.......

---------------
En daarvoor heb ik speciaal 1,5 week langer gewacht op de Engelse versieJ0YR1D3R schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:36:
Wat mij overigens wel opvalt is de hoeveelheid taalfouten die in Windows Mobile voorkomen, niet acceptabel imho. Foutennrapportage, " ClearType verzacht de randen v. schermlettertyp. voor veel progr.", "Tekengrootte aanp. voor meer tekst of leesbaarheid in veel progr.", " Verlichting inschakelen wanner op een knop wordt gedrukt of op het scherm wordt get", dat soort dingen. Slecht van Microsoft.
Ik laad hem ook altijd 's nachts op, maar nooit last van dit verschijnsel.Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:02:
Daarover trouwens het volgende. Ook ik heb last van de volgende bugs (die je ook in verschillende fora tegenkomt): na een nacht aan de oplader komt ie niet uit de slaapstand, regelmatig vastloper (lijkt windows 95 op een laser computertje wel) bij internetgebruik.....
Is toch wel irritant voor een apparaatje van bijna 700 euro?
Waarschijnlijk ligt het aan 3rd party software die je erop gezet hebt, want normaal heeft de s200 dit niet. Of hij is defect?
Tsja, mijn complete Windows omgeving is nederlandstalig dus ik ga geen liever geen problemen zoeken. Buiten dat stoor ik me er verder ook niet bijzonder erg aan, het zijn een paar kleine dingetjes in instellingen vooral. Overall gebruik heb je nergens fouten zitten. Maar ik vind het gewoon slecht dat dergelijke vertaalfouten in een product als Windows Mobile 5 kunnen/mogen voorkomen volgens de QC van Microsoft. Zal ze anders is een mailtje sturen.CLB schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:58:
En daarvoor heb ik speciaal 1,5 week langer gewacht op de Engelse versie
Ik weet niets van goud of zilver, maar 6 maanden 60 euro en 18 maanden 40 euro is blijkbaar niet genoeg. Verlengen kon niet (twee keer gebeld, zelfde verhaal)CLB schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 13:07:
[...]
Dat hij gewoon 'n zilveren status heeft ipv 'n gouden!
Maar om nu een qtek te kopen, terwijl de orange versie flink goedkoper is, en met wat werk te configureren is als de qtek, gaat me toch nog iets te ver..
Orange SPV M600 - 415 euroFly-guy schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:04:
[...]
Maar om nu een qtek te kopen, terwijl de orange versie flink goedkoper is, en met wat werk te configureren is als de qtek, gaat me toch nog iets te ver..
- Belkwaliteit is goed. Niet super, maar zeker ook niet slecht. Ik heb absoluut geen last van blikkerig geluid of echo`s.
- Wifi werkt erg goed. Ik ben zeer tevreden met deze uitbreiding tov de S100 (mijn vorige PPC).
- Tov de S100 vind ik de S200 vrij traag. Ik heb hem ondertussen overgeklockt op 240 Mhz en dat is beter, maar nog niet top.
- Het scherm is bijzonder helder. Bijna ongeloofelijk hoe mooi het beeld is.
- Het hele apparaat is supergeil. De zwarte kleur icm de zilverkleurige accenten zijn geweldig!
En (bijna) niet leverbaar
Maar dat maakt nu ook nog niets uit, mijn abo loopt tot november, dan kijken we wel weer verder, tenzij er tussentijds nog iets leuks voorbij komt...
Verwijderd
Zoals: de Artemis?Fly-guy schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 10:37:
[...]
En (bijna) niet leverbaar
Maar dat maakt nu ook nog niets uit, mijn abo loopt tot november, dan kijken we wel weer verder, tenzij er tussentijds nog iets leuks voorbij komt...
http://www.pocketinfo.nl/artikel/6364
Wat is hieraan te doen? Ik gebruik hem in combinatie met een LINKSYS wireless broadband router. Alle beveiligingen zijn uitgeschakeld en het enige wat ik ingesteld heb is dat alleen het MAC van de S200 verbinding mag maken...Verbinding maken lukt dus, IP adres wordt toegewezen, maar na een minuutje of zo kan ik dus niet meer surfen...
[ Voor 25% gewijzigd door Dexter op 16-08-2006 12:51 ]
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Nu vraag ik mij af met welke tool het in te stellen valt dat de sterkte van de accu op mijn "vandaag" scherm weergegeven wordt.
Wie helpt mij ? Ik heb geloofik ondertussen alle instellingen van het apparaat zelf al meermalen langs zien komen

Heb je de zendsterkte al op max gezet?Dexter schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 12:05:
Hier heb ik problemen met mijn WIFI. Als ik verbinding maak dan gaat dat op zich prima, maar na een paar sites bezoeken of mail binnenhalen lijkt het alsof ie geen verbinding meer kan maken. Sites kan ik dan iig niet meer openen en ik krijg alleen nog maar te zien: "bezig met zoeken" (IE) of "connecting" (OPERA)
Wat is hieraan te doen? Ik gebruik hem in combinatie met een LINKSYS wireless broadband router. Alle beveiligingen zijn uitgeschakeld en het enige wat ik ingesteld heb is dat alleen het MAC van de S200 verbinding mag maken...Verbinding maken lukt dus, IP adres wordt toegewezen, maar na een minuutje of zo kan ik dus niet meer surfen...
Ik zit er op een meter afstand van...Lijkt me dat dat het probleem niet kan zijn. En daarbij...hij blijft continu verbonden en ook voorzien van IP, alleen na een minuut kan ik niet meer het internet op.Hoedje schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:21:
@hierboven, dat is SPB Pocket Plus![]()
[...]
Heb je de zendsterkte al op max gezet?
Verder ziet het er als een érg handige tool uit !!
[ Voor 15% gewijzigd door daanNL op 16-08-2006 21:31 ]
Haha, dat is de batterijmeter. Het is op zich heel handig, je moet er alleen even aan wennen. Zo kun je de status van je batterij veel preciezer zien! Je kunt gewoon bij de opties dat uitzetten.dcorstanje schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 21:18:
Sinds het installeren van dit tooltje (SPB Pocket Plus) heb ik boven in beeld een geblokt randje erbij gekregen. Weet iemand het nut hiervan ? En hoe ik het weg kan krijgen ?
Dat geblokte gedeelte laat zien hoe vol je batterij nog is.dcorstanje schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 21:18:
Sinds het installeren van dit tooltje (SPB Pocket Plus) heb ik boven in beeld een geblokt randje erbij gekregen. Weet iemand het nut hiervan ? En hoe ik het weg kan krijgen ?
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Ben wel benieuwd wie of wat je vandaag moet ophalen...dcorstanje schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 21:18:
[afbeelding]
---------------
Er staat paspoort ophalenMisTraller schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:15:
[...]
Ben wel benieuwd wie of wat je vandaag moet ophalen...
Kan ik van het weekend éindelijk op vakantie...
[ Voor 28% gewijzigd door daanNL op 17-08-2006 12:11 ]
Verwijderd
Kan ik eindelijk mijn abbonement bij orange verlengen, blijkt de m600 uitverkocht te zijn
Wanneer ze weer nieuwe voorraad krijgen konden ze niet zeggen. voorlopig dus maar iedere week bellen en kijken of ze weer binnen zijn
En 'n Qtek S200 via bv Belcompany ofzo...?Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:09:
Leuk hoor..
Kan ik eindelijk mijn abbonement bij orange verlengen, blijkt de m600 uitverkocht te zijn
Wanneer ze weer nieuwe voorraad krijgen konden ze niet zeggen. voorlopig dus maar iedere week bellen en kijken of ze weer binnen zijn
Ik mocht ook vanaf 6 augustus mijn abonnement verlengen en kreeg te horen dat er problemen waren met de levering van de M600, omdat ze niet door de douane heen komen met de lading. Laten we elkaar op de hoogte houden van de status!
De Qtek S200 van de Belcompany kost 100 euro met een 2 jaars verlenging van een Orange 30 abonnement. Voor die 100 euro heb ik toch liever nog even geduld...
Verwijderd
Verwijderd
Dat heb ik ook met mijn M600!Zerveza schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 15:28:
arg, m'n 2 begint af te brokkelen aan de voorkant... (de 2 van S200 rechtsboven in de hoek).. staat zo slordig zo'n afgeragde telefoon.. voor die prijs hadden ze best deugdelijke verf mogen gebruiken.
Zowel "M600" als "SPV" heb ik er helaas maar van af gehaald, omdat er hoekjes aan het afbrokkelen waren.

Nice pictures! Best leuk om de M600 is te zien van 'dichtbij'
(maar zo'n blauw SD-kaartje is wel verdomd lelijk zeg

Overigens maakt het qua snelheid niet uit of je nou een z.g.n. 'hi-speed' SD kaart gebruikt of een 'gewone', tenminste, ik merk totaal geen verschil.
Dit topic is gesloten.