Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Ik heb magic button 2.0 gedownload alleen nu krijg ik niet dat menu waarmee ik alle applicaties kan sluiten. weet iemand hoe?
Als je in de rechterhoek van je scherm tikt, krijg je bij de start knop een overzicht van alle programma's die draaien. Als je iets langer drukt op die icoontjes krijg je een menu'tje waar je de applicatie kan sluiten. Of je drukt iets langer op het huisje nadat je in de rechterhoek hebt getikt, dan kan je alle progs in een keer afsluiten.Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:49:
Ik heb de S200 nu een dag en ben echt super tevreden.
Ik heb magic button 2.0 gedownload alleen nu krijg ik niet dat menu waarmee ik alle applicaties kan sluiten. weet iemand hoe?
[ Voor 12% gewijzigd door Megalo op 05-07-2006 18:12 ]
Verwijderd
Nu heb ik dat eindelijk door, maar weer een ander probleem:Megalo schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:11:
[...]
Als je in de rechterhoek van je scherm tikt, krijg je bij de start knop een overzicht van alle programma's die draaien. Als je iets langer drukt op die icoontjes krijg je een menu'tje waar je de applicatie kan sluiten. Of je drukt iets langer op het huisje nadat je in de rechterhoek hebt getikt, dan kan je alle progs in een keer afsluiten.
sinds ik dat programma gebruik kan ik soms de telefoonkiezer niet afsluiten door naar vandaag te gaan. De teloofkiezer blijft dan in beeld. Komt ieamand dit bekend voor?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
vraagje, is er een goede wi-fi sniffer??? (of is dat illegaal (kan me eigenlijk niet voorstellen), want dan heb ik het niet gevraagd)
"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-
http://www.aspecto-software.com/rw/
[ Voor 30% gewijzigd door Hoedje op 06-07-2006 00:20 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
WiFi is snel en werkt prima, het toestel wordt met dit weer wel wat warm als je het gebruikt.
Bluetooth heb ik nog niet geprobeerd, ik moet nog een headset uitzoeken.
Ég er eins ánægður og ég get orðið.
toppie, maar het volgende:Hoedje schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 00:18:
Zie de startpost van het Wizard topic, WifiFoFum o.i.d.
http://www.aspecto-software.com/rw/
Heb je hier ook ervaring mee misschien?When I want to start WiFiFoFum I get this message: Newer version of Microsoft.net compact framework acuired then installed on this device.
"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-
En dan moet je dus hier naar toe: http://www.aspecto-softwa...ions/wififofum/installer/.There is a PC msi installer which will install WiFiFoFum and the Compact Framework 2.0 into your ActiveSync so you can install and uninstall from your device as you please.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Ik heb een S200 icm een 4GB 150x Transcend SD geheugenkaart en vind deze prima met elkaar werken.Tikro schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 17:12:
Ben sinds maandag ook eigenaar geworden van een Qtek S200Sta nu op het punt om een SD kaartje te gaan kopen voor navigatie, mp3 enz. Maar vraag me nog steeds af of het beestje ook 4 gb kaartjes slikt...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 04:52 ]
Dit is niet mijn eigen telefoon maar een voorbeeld vanaf internet.
Was er eerst ook een beetje twijfelachtig over maar het grote scherm en de toch goede gebruiksvriendelijkheid hebben me over gehaald.
[ Voor 44% gewijzigd door J0YR1D3R op 17-07-2006 09:43 ]
(naast de vraag waarom je de taal niet gewoon op Engels on Nederlands hebt staan)
kun jij hem als webcam ofzo gebruiken?
Ik heb gewoon een nederlandse hoor, dit was het eerste voorbeeld op internet wat ik tegenkwamZerveza schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:01:
wtf.... waarom staat er video bij jou?
(naast de vraag waarom je de taal niet gewoon op Engels on Nederlands hebt staan)
kun jij hem als webcam ofzo gebruiken?
Ik vond die toetsen nog vrij klein, er zijn ook wel dialers te vinden die grotere toetsen hebben, is het makkelijker te bedienen met je vingersJ0YR1D3R schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:27:
Ja hoor, gaat primaJe hebt gewoon een phonepad net als bij elke andere pocket pc phone
[afbeelding]
Was er eerst ook een beetje twijfelachtig over maar het grote scherm en de toch goede gebruiksvriendelijkheid hebben me over gehaald.
Verwijderd
Ik wil graag MMSen. Ik heb de instellingen d.m.v. dat .cab bestandje waar o.a. KPN (die ik heb) in zit.
Ik krijg alleen met geen mogelijkheid die mms composer naar voren. Als ik naar account wisselen ga, staat er geen MMS tussen.
Heeft iemand een mogelijkheid?
Ik heb het internet al afgestruind maar kan geen oplossing vinden.
Verwijderd
Waarom niet "gewoon"zelf handmatig instellen? Instellingen op de site van kpn, en dan kijken of ie m pakt?Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 02:03:
Ik heb een probleem met mijn Qtek S200.
Ik wil graag MMSen. Ik heb de instellingen d.m.v. dat .cab bestandje waar o.a. KPN (die ik heb) in zit.
Ik krijg alleen met geen mogelijkheid die mms composer naar voren. Als ik naar account wisselen ga, staat er geen MMS tussen.
Heeft iemand een mogelijkheid?
Ik heb het internet al afgestruind maar kan geen oplossing vinden.
Verwijderd
OMAPclock, om de processor sneller te draaien geeft de snelheid weer als: 240 mhz, maar in info bij instellingen staat maar 195mhz. Hoe kan dat?
Want ik las namelijk dat hij stabiel en snel draait op 240 mhz, maar welke moet ik dan aanhouden?
En zijn er nog goede sites waar je gratis thema's kunt downloaden?
Neem eens een kijkje op http://www.pdagold.com/themes/Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:39:
En zijn er nog goede sites waar je gratis thema's kunt downloaden?
Lijkt mij wel. Stuur ze een e-mail met het incident en het lijkt me dat je recht hebt op een nieuwe? Bij mijn Siemens SX1 ging het destijds wel zo, zelfs na 1,5 jaar gebruik nog.Binnetie schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:54:
Ik heb sinds een paar dagen een ontzettend slecht geluid in mijn rechteroordopje. De bas is helemaal weg. Aan het linker oordopje is niks te merken. Weet iemand of ik een nieuwe headsetje kan claimen bij QTEK?
Verwijderd
Daar kreeg ik niet mijn MMS optie mee terug...Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 09:03:
[...]
Waarom niet "gewoon"zelf handmatig instellen? Instellingen op de site van kpn, en dan kijken of ie m pakt?
Maar: Ik ben eruit!
Ik heb hem een harde reset gegeven en nu staat MMS ertussen!
Nu kwam ik op deze telefoon uit die me zeer interessant leek. Ook de Nokia E-series zien er wel goed uit, al lijken die toch wat tegen te vallen.
Ik heb een paar concrete vragen over de s200:
- Het zal wellicht eerder gevraagd zijn maar toen ik er op zocht vond ik niets. Is het mogelijk om een vpn te draaien op deze telefoon? Ik wil namelijk internetten op het netwerk van de Universiteit van Tilburg en daar is een vpn verbinding voor nodig.
- Hoeveel dagen gaat de batterij mee met normaal gebruik? Ik ben momenteel zeer tevreden met het batterijgebruik van mijn qtek 8020 namelijk!
Zouden jullie deze telefoon aanraden of toch beter een van de Nokia e-series?
Het is inderdaad een hele mooie telefoon en bij bevalt erg goedJanuszjes schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:38:
Deze heer mag binnenkort weer opgaan voor een nieuwe telefoon. Het moet een wat zakelijker model zijn met veel office en internetmogelijkheden. W-lan is bijna een must.
Nu kwam ik op deze telefoon uit die me zeer interessant leek. Ook de Nokia E-series zien er wel goed uit, al lijken die toch wat tegen te vallen.
Ik heb een paar concrete vragen over de s200:
- Het zal wellicht eerder gevraagd zijn maar toen ik er op zocht vond ik niets. Is het mogelijk om een vpn te draaien op deze telefoon? Ik wil namelijk internetten op het netwerk van de Universiteit van Tilburg en daar is een vpn verbinding voor nodig.
- Hoeveel dagen gaat de batterij mee met normaal gebruik? Ik ben momenteel zeer tevreden met het batterijgebruik van mijn qtek 8020 namelijk!
Zouden jullie deze telefoon aanraden of toch beter een van de Nokia e-series?
- Of VPN werkt kan ik je niet vertellen aagezien ik dit zelf niet gebruik.
- De batterij houdt het ongeveer 2 dagen uit, en dan sms ik regelmatig en bel ik elke dag 20 min. Ook pruts in regelmatig met de instellingen of bekijk ik mijn e-mail
De Ultra Clear (€ 7,-) of de Screen Protector (€ 6,-). Nog verschillen?
http://www.gpsplaza.nl/page.htm?screen-protector.asp
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Degene die geschikt is voor je toestel.Dexter schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:42:
Welke screenprotector is aan te bevelen van Brando?
De Ultra Clear (€ 7,-) of de Screen Protector (€ 6,-). Nog verschillen?
http://www.gpsplaza.nl/page.htm?screen-protector.asp
hoi
Verwijderd
Wat ik wel brak vind is die 2,5 mm aansluiting aan onderkant, doordat ik een verloop stuk gebruik naar 3,5 mm , wordt hij erg kwetsbaar. Ik gebruik een verloopstuk zonder snoer. Hierdoor krijg ik steeds vaker last van slecht geluid.Binnetie schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:54:
Ik heb sinds een paar dagen een ontzettend slecht geluid in mijn rechteroordopje. De bas is helemaal weg. Aan het linker oordopje is niks te merken. Weet iemand of ik een nieuwe headsetje kan claimen bij QTEK?
Hij gaat steeds losser zitten
Zijn allebei geschikt voor je toestel
Als je 'n screenprotector neemt, zou ik voor de ultra clear gaan
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb een prachtige Orange SPV M600 maar stoor me nog al aan de eerste balk met de dag,datum en tijd items. Ik weet dat je deze drie items netjes op een rij kunt krijgen met een kleine aanpassing in het register. Wie weet hoe je dit kunt doen? Ik heb TRE om het register aan te passen al gedownload maar kom er niet verder mee.
Weet iemand ook hoe je extra thema's op je M600 kunt zetten en waar je die dan moet neerzetten (map/locatie).
De Orange SPV M600 maakt gebruik van Microsoft Windows Mobile 2005.
En natuurlijk meer tips om mijn Orange SPV M600 beter te maken zijn altijd welkom. Ik denk dat er nog wel meer van dit soort schoonheidsfoutjes in zullen zitten.
Ik zou je heel dankbaar zijn als je mij stap voor stap zou kunnen uitleggen hoe ik dat kan aanpassen. Ik denk dat je mij en heel veel andere mensen er erg mee zal helpen.
Ik zou je heel dankbaar zijn voor je hulp!
Alvast bedankt voor je medewerking.
Groeten,
Vjenne-ICT
Heel eenvoudig tooltjeVjenne-ICT schreef op zondag 16 juli 2006 @ 01:30:
Hoi,
Ik heb een prachtige Orange SPV M600 maar stoor me nog al aan de eerste balk met de dag,datum en tijd items. Ik weet dat je deze drie items netjes op een rij kunt krijgen met een kleine aanpassing in het register. Wie weet hoe je dit kunt doen? Ik heb TRE om het register aan te passen al gedownload maar kom er niet verder mee.
Thema's zet ik altijd in de root van mijn storage card. Deze komen dan gewoon netjes in het rijtje thema's onder de instellingen van today te staan. Hier kun je er een boel vinden, misschien zit er iets bij wat je leuk vindWeet iemand ook hoe je extra thema's op je M600 kunt zetten en waar je die dan moet neerzetten (map/locatie).
De Orange SPV M600 maakt gebruik van Microsoft Windows Mobile 2005.
En natuurlijk meer tips om mijn Orange SPV M600 beter te maken zijn altijd welkom. Ik denk dat er nog wel meer van dit soort schoonheidsfoutjes in zullen zitten.
Ik zou je heel dankbaar zijn als je mij stap voor stap zou kunnen uitleggen hoe ik dat kan aanpassen. Ik denk dat je mij en heel veel andere mensen er erg mee zal helpen.
Ik zou je heel dankbaar zijn voor je hulp!
Groetjes en bedanken is niet nodigAlvast bedankt voor je medewerking.
Groeten,
Vjenne-ICT
Bedankt vor jullie tips! Ik zit alleen nog met de register vraag? Hoe pas ik de klok, datum en dag aan zo dat die op een lijn komen te zitten?J0YR1D3R schreef op zondag 16 juli 2006 @ 11:09:
[...]
Heel eenvoudig tooltjeLVMTime Installeer de .cab en je bent klaar
Instellen doe je via je je today setup.
[...]
Thema's zet ik altijd in de root van mijn storage card. Deze komen dan gewoon netjes in het rijtje thema's onder de instellingen van today te staan. Hier kun je er een boel vinden, misschien zit er iets bij wat je leuk vind
[...]
Groetjes en bedanken is niet nodigAls je graag mensen wilt groeten kun je dat ook in je signature of ondertitel zetten, maar dat kun je zelf wel uitvogelen denk
Je moet daarvoor LVMTime installeren. Vervolgens ga je naar settings->today->items. Daar vink je de gewone datum uit en LVMTime aan. Vervolgens kun je deze plugin verder configurerenVjenne-ICT schreef op zondag 16 juli 2006 @ 11:47:
[...]
Bedankt vor jullie tips! Ik zit alleen nog met de register vraag? Hoe pas ik de klok, datum en dag aan zo dat die op een lijn komen te zitten?
Bedankt voor je goede tip! Wat kun je nog meer aan de LVMTime instellen dan of is het alleen voor de tijd, datum en dag?J0YR1D3R schreef op zondag 16 juli 2006 @ 12:03:
[...]
Je moet daarvoor LVMTime installeren. Vervolgens ga je naar settings->today->items. Daar vink je de gewone datum uit en LVMTime aan. Vervolgens kun je deze plugin verder configureren
Ik kom er ook niet uit hoe ik dat ka regelen met die thema's, waar moet ik die precies plaatsen dan? Zou iemand mij een beetje opweg kunnen helpen?
[ Voor 16% gewijzigd door Vjenne-ICT op 16-07-2006 22:46 ]
Hoe heb je die telefonfunctie aangepast? Ik heb nu de standaard van orange er nog op met dat lelijke grijs! Kun je me vertellen hoe je dat gedaan hebt?J0YR1D3R schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:27:
Ja hoor, gaat primaJe hebt gewoon een phonepad net als bij elke andere pocket pc phone
[afbeelding]
Is het mogelijk om een vpn in te stellen op deze telefoon? Ik wil graag internetten met wlan op de universiteit van Tilburg en daarvoor is een vpn noodzakelijk.
J0YR1D3R in "HTC Prophet (i-mate JAMin/Qtek S200/SPV ..."Vjenne-ICT schreef op maandag 17 juli 2006 @ 02:14:
[...]
Hoe heb je die telefonfunctie aangepast? Ik heb nu de standaard van orange er nog op met dat lelijke grijs! Kun je me vertellen hoe je dat gedaan hebt?
"dit was het eerste voorbeeld op internet wat ik tegenkwam"
[ Voor 4% gewijzigd door DeMoN op 17-07-2006 09:24 ]
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Bedankt voor je tip maar ik kan nog echt goed opmaken hoe je dat nu veranderd en met welk programma je dat eventueel kunt doen.DeMoN schreef op maandag 17 juli 2006 @ 09:23:
[...]
J0YR1D3R in "HTC Prophet (i-mate JAMin/Qtek S200/SPV ..."
"dit was het eerste voorbeeld op internet wat ik tegenkwam"

Ik zie wel wat ik ga doen, eerst maar eens op vakantie...
Dan moet je aan dit denken. Extra functies zul je er niet mee krijgen, maar de kleur van je skin is wel anders. Overigens is een beetje eigen research geen probleem lijkt me...Vjenne-ICT schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:31:
[...]
Bedankt voor je tip maar ik kan nog echt goed opmaken hoe je dat nu veranderd en met welk programma je dat eventueel kunt doen.
LVMTime instellen lijkt me toch vrij simpel te gaan via de instellingen onder TodayVjenne-ICT schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:45:
[...]
Bedankt voor je goede tip! Wat kun je nog meer aan de LVMTime instellen dan of is het alleen voor de tijd, datum en dag?
Ik kom er ook niet uit hoe ik dat ka regelen met die thema's, waar moet ik die precies plaatsen dan? Zou iemand mij een beetje opweg kunnen helpen?
Neem een Mr Handsfree carkit. Niet heel duur en wel goed. Ben er zelf erg tevreden over.Binnetie schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 18:56:
Heb vandaag mijn eerste auto gekocht en wil graag een autohouder hebben. Dus geen carkit. Op www.pdashop.nl staan heel veel carkits. Wie kan me er eentje adviseren? De meesten zijn allemaal dezelfde prijs namelijk.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Staat die ook op PDAshop?DjWannaB2002 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 19:10:
[...]
Neem een Mr Handsfree carkit. Niet heel duur en wel goed. Ben er zelf erg tevreden over.
Volgens mij is dit niet helemaal wat ik zoek. Het gaat erom dat ik de PPC ergens in kan bevestigen wanneer ik in de auto zit en aan het navigeren ben...
[ Voor 25% gewijzigd door Binnetie op 18-07-2006 19:16 ]
Verwijderd
Een stomme vraag, maar kan tot nu toe nergens het antwoord vinden.
Is het mogelijk om aan verschillende contactpersonen/ groepen een bepaalde ringtone te hangen?
Hope u can help me out...
Foutje van mij, even niet goed gelezen. Weet dat er voor de Qtek 9100 wel speciale houders zijn. Zal wel ff zoeken voor je.Binnetie schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 19:12:
[...]
Staat die ook op PDAshop?
Volgens mij is dit niet helemaal wat ik zoek. Het gaat erom dat ik de PPC ergens in kan bevestigen wanneer ik in de auto zit en aan het navigeren ben...
edit:
Ze staan niet op PDA shop maar zien er wel ok uit.
i-con.nl
En deze staan wel op PDAshop
Mocht je toch nog twijfelen, mail pdashop dan of het idd daadwerkelijk past.
[ Voor 31% gewijzigd door 13art op 18-07-2006 21:43 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Per groep weet ik niet zeker. Per persoon kun je wel een aparte beltoon toewijzen, dit staat dan bij de eigenschappen van de contactpersoon.Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 20:58:
Dames en heren,
Een stomme vraag, maar kan tot nu toe nergens het antwoord vinden.
Is het mogelijk om aan verschillende contactpersonen/ groepen een bepaalde ringtone te hangen?
Hope u can help me out...
Verwijderd
Ging daar niet vanuit, aangezien de contactpersonen gestuurd/ gesynced wordt vanuit outlook, en daar geen beltonen bijstaan...J0YR1D3R schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 23:32:
[...]
Per groep weet ik niet zeker. Per persoon kun je wel een aparte beltoon toewijzen, dit staat dan bij de eigenschappen van de contactpersoon.
Muchos gracias!!!
Verwijderd
Nu heb ik een klein vraagje wat ik niet zo 1 2 3 kan vinden eigenlijk.
Is het mogelijk om in windows mobile de scrollbar aan de linker kant te krijgen? Ik kan het niet vinden in de opties.. en google laat me een beetje in de steek vandaag
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 22:33 ]
Die draai ik ook al een tijdje en ik moet zeggen dat vooral als je met de ' display' opties speelt zo goed als elke website te bezoeken is. Het maakt surfen op je PDA gewoon goed mogelijk, erg fijnCLB schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 17:20:
Vandaag in 't bezit van de volledige Opera Browser, hele mooie software zeg
Waar is die opra browser te vinden, wil het graag gana proberen.DeMoN schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 22:42:
[...]
Die draai ik ook al een tijdje en ik moet zeggen dat vooral als je met de ' display' opties speelt zo goed als elke website te bezoeken is. Het maakt surfen op je PDA gewoon goed mogelijk, erg fijn
Here you are Gewoon de eerste cab nemen.Vjenne-ICT schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 23:26:
[...]
Waar is die opra browser te vinden, wil het graag gana proberen.
http://www.i-con.nl/pd-2010386156.htm?categoryId=114
Vandaag krijg ik hem binnen per post. Er zit een geluidsboxje in zodat je wat duidelijker de muziek of navigatiestem kan horen. Ik verwacht er geen wonderen van, maar de auto waarin ik op vakantie ga een cd speler, maar om nou een stapel cd's te branden, kan ik beter naar de pda luisteren...
wow, op de valreep!! ik ga dinsdag en heb een tijdje gezocht naar een carkit, oplader gps combi.... maar zonder succes (althans op het niveau wat ik zocht)Binnetie schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 08:54:
Gister heb ik deze carkit besteld:
http://www.i-con.nl/pd-2010386156.htm?categoryId=114
Vandaag krijg ik hem binnen per post. Er zit een geluidsboxje in zodat je wat duidelijker de muziek of navigatiestem kan horen. Ik verwacht er geen wonderen van, maar de auto waarin ik op vakantie ga een cd speler, maar om nou een stapel cd's te branden, kan ik beter naar de pda luisteren...
Wat heb jij allemaal besteld? alleen carcit? of ook GPS ding... hoe zou dat werken? zou je persee icm BT dongel moeten doen? mij maakt het niet uit of die kabel over het dashbord loopt...
(zou dus die GPS werken via de carkit?)
(volgens mij moet je ook de BT hebben om de communiceren met je S200, hij zegt in advertentie wel dat hij kabel loos zou zijn, maar op plaatje zie ik nog steeds kabel..)
[ Voor 11% gewijzigd door Zerveza op 20-07-2006 09:05 . Reden: hmm, looks to good to be true ]
Ik draaide al 'n tijd met de Trial, maarja dat werkt ook niet echt, elke x trial verlopenDeMoN schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 22:42:
[...]
Die draai ik ook al een tijdje en ik moet zeggen dat vooral als je met de ' display' opties speelt zo goed als elke website te bezoeken is. Het maakt surfen op je PDA gewoon goed mogelijk, erg fijn
Maybe stroomkabel?Zerveza schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 09:01:
[...]
wow, op de valreep!! ik ga dinsdag en heb een tijdje gezocht naar een carkit, oplader gps combi.... maar zonder succes (althans op het niveau wat ik zocht)
Wat heb jij allemaal besteld? alleen carcit? of ook GPS ding... hoe zou dat werken? zou je persee icm BT dongel moeten doen? mij maakt het niet uit of die kabel over het dashbord loopt...
(volgens mij moet je ook de BT hebben om de communiceren met je S200, hij zegt in advertentie wel dat hij kabel loos zou zijn, maar op plaatje zie ik nog steeds kabel..)
[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 20-07-2006 17:46 ]
Bedankt voor je link! Werkt deze browser beter dan de internet explore op de S200? Ik wel eens dat de pagina niet goed kan worden weer gegeven, word dat met deze browser verholpen? Wat s hier beter aan?
Mwah sommige dingen zijn beter en andere dingen weer iets minder.Vjenne-ICT schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 19:40:
[...]
Bedankt voor je link! Werkt deze browser beter dan de internet explore op de S200? Ik wel eens dat de pagina niet goed kan worden weer gegeven, word dat met deze browser verholpen? Wat s hier beter aan?
't Handige aan Opera is dat je met tabbladen kunt werken, is erg prettig!
Weet jij of misschien iemand anders ooke en goed antivirus programma voor mijn s200? Is dat trouwens al nodig voor een pda?CLB schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 19:50:
[...]
Mwah sommige dingen zijn beter en andere dingen weer iets minder.
't Handige aan Opera is dat je met tabbladen kunt werken, is erg prettig!
Klein vraagje: kan de s200 ook trager worden door dat je de main oplsag bijna vol hebt? Bestaat er een defragmentatieprogramma voor een pda?
Er zijn wel anti-virus programma's voor PDA's te vinden, maar die zijn niet echt nodig.Vjenne-ICT schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 20:44:
[...]
Weet jij of misschien iemand anders ooke en goed antivirus programma voor mijn s200? Is dat trouwens al nodig voor een pda?
Klein vraagje: kan de s200 ook trager worden door dat je de main oplsag bijna vol hebt? Bestaat er een defragmentatieprogramma voor een pda?
Of je moet bv. van je baas opgelegd krijgen dat je je PDA niet mag syncen met werkcomputers ivm virussen en dergelijke. Voor gewoon huis, tuin en keukengebruik heb je echt geen anti-virus nodig!
Hij wordt idd wel trager als de main storage bijna vol is!
Defragmentatie-progje, nog nooit gevonden en ook nog nooit nodig gehad. Gooi gewoon alles op SD!
Verwijderd
Deze is bij mij echt tergend traag! Ook al staan alle settings op best performance en is mn router goed geconfigureerd.
Is er een tooltje beschikbaar om hier enkele tests mee te doen, zoals de snelheid testen van de verbinding?
Iemand tips om het Wifi gedeelte aanzienlijk te versnellen?
Als ik deze snelheid vergelijk met mijn vorige Ipaq, lijkt dit echt een slak en de Ipaq een F1 wagen
Je moet natuurlijk wel zelf een GPS ontvanger hebben. Het gaat mij meer om dat ik hem aan de ruit kan hangen en gewoon wat duidelijker naar de navigatiestem kan luisteren. Ondertussen wordt hij gewoon opgeladen. Ik heb hem gisteren niet gekregen, net gebeld naar mn pa maar hij was er nog niet. Waarschijnlijk vanmiddag. Als ik meer info heb hoor je dat.Zerveza schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 09:01:
[...]
wow, op de valreep!! ik ga dinsdag en heb een tijdje gezocht naar een carkit, oplader gps combi.... maar zonder succes (althans op het niveau wat ik zocht)
Wat is traag? Wat verwacht je ervan? Ik heb net even getest en bij de cistron speedtest kom ik op een totaal van 100-120k/s. Gister toen ik wat ging kopieren vanaf mijn laptop naar m'n S200 via WiFi kwam ik op 40k/s. Maar dat was ook een redelijke omwegVerwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:39:
Hoe zit het eigenlijk met jullie snelheid van Wifi?
Deze is bij mij echt tergend traag! Ook al staan alle settings op best performance en is mn router goed geconfigureerd.
Is er een tooltje beschikbaar om hier enkele tests mee te doen, zoals de snelheid testen van de verbinding?
Iemand tips om het Wifi gedeelte aanzienlijk te versnellen?
Als ik deze snelheid vergelijk met mijn vorige Ipaq, lijkt dit echt een slak en de Ipaq een F1 wagen
Verwijderd
Kan mij iemand vertellen hoe het zit met de geluidskwaliteit tijdens het bellen;
hoort de andere persoon mij goed en zijn er geen echo's of zo?
Het geluid is voor mij toch belangrijk !!!
Dat bold lijkt me niet echt nodig.Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:26:
Ik ben van plan deze week de S200 aan te schaffen.
Kan mij iemand vertellen hoe het zit met de geluidskwaliteit tijdens het bellen;
Het geluid is voor mij toch belangrijk.
Geluidskwaliteit is al vaak gevraagd in dit topic. Sommige zijn er positief over, anderen negatief.
Ik gebruik de s200 al een tijd en vind het bellen prima gaan.
Geen echo, goed geluid etc.
Maar als het alleen om bellen gaat, zijn andere telefoons misschien interessanter.
Dit apparaat blinkt uit door z'n andere mogelijkheden.
Tjah net als wat Fraggar zegt, deze PPC blinkt uit in andere mogelijkheden, persoonlijk stoor ik me niet aan het iets mindere geluid t.o.v mijn vorige telefoon de Sony ericsson K700i. Maar bel je zoveel naar sexlijnen dan?Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:26:
Ik ben van plan deze week de S200 aan te schaffen.
Het geluid is voor mij toch belangrijk !!!
Defragmenteren is onnodig voor de PDA aangezien er geen schrijfkoppen fysiek hoeven worden te verplaatst, het lezen vanaf een willekeurig adres gaat dus even snel als het lezen van het opvolgend adres.CLB schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 23:05:
[...]
Er zijn wel anti-virus programma's voor PDA's te vinden, maar die zijn niet echt nodig.
Of je moet bv. van je baas opgelegd krijgen dat je je PDA niet mag syncen met werkcomputers ivm virussen en dergelijke. Voor gewoon huis, tuin en keukengebruik heb je echt geen anti-virus nodig!
Hij wordt idd wel trager als de main storage bijna vol is!
Defragmentatie-progje, nog nooit gevonden en ook nog nooit nodig gehad. Gooi gewoon alles op SD!
Defragmenteren is slecht voor de PDA, aangezien er gebruikt wordt gemaakt van flash geheugen dat maar beperkt is te beschrijven.
Noopz, staat nog niks van op de orange site voor zover ik kan zien dusVerwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:12:
Weet iemand toevallig of er al firmware updates zijn voor de orange m600?
Probeer beide posts voortaan te combineren of gebruik deVerwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:49:
Kijk naar de minpunten ivm het geluid.

Ben 't eens met Joyrider! Telefoon werkt perfect en geluid is subliem tov de M500/ Qtek S100!J0YR1D3R schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:03:
[...]
[...]
Probeer beide posts voortaan te combineren of gebruik de [afbeelding] functie. Overigens vind ik dramatisch slecht erg overdreven. Ik heb inmiddels al heel wat toestellen in m'n handen gehad om mee te bellen maar slecht vind ik het niet. Ja, er zijn betere toestellen maar die missen weer functies die de S200 wel heeft. Overigens heb ik geen klachten over slechte verstaanbaarheid of echo's.
Toen ik die review las, dacht ik echt ' WTF, klopt geen houtje van' dus maak je niet druk over 't geluid!
Via de link in dit topic kom ik op het XDA developpers forum, maar nix concreets. De enige site waar ik omapclock kan downloaden is een vage Tjechische site.. waarvan de readme.txt in het Tjechisch is, durf ik niet op mijn S200 te zetten.
Google jaagt mij direct over via via naar allemaal russische sites.
Ik wil graag kunnen skypen met mijn phone, nu werkt het net niet soepel, schijnbaar werkt het wel na overclocken..
(is het wellicht niet illegaal om over te clocken? dan mag deze post als niet verzonden worden beschouwd)
http://www.smarter-phones...-wizard-prophet-vt63.html
[ Voor 4% gewijzigd door Eggy op 22-07-2006 15:27 ]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Ik zit met een groot probleem, mijn Qtek S200 stuurd in een keer telkens twee of drie de zelfde smsjes als ik er maar 1 verstuur. Ik heb al contact gehad met orange mij provider en die gaan het onderzoeken, als het goed is krijg ik maandag daar de uitslag van. Ik denk dat er iets mis is met mijn telefoon. Ik merk ook in een keer dat mijn telefoon erg traag is geworden.
Ik heb natuurlijk meteen een harde reset uitgevoerd maar dat mag zelfs niet baten.
Wie heeft hier eervaring mee en weet wat het kan zijn? Verder doet die het goed, bellen alles gaat wel goed alleen wel ene beetje traag.
Wie o wie weet misschien waar dit aan ligt? Kna het aan mijn provider liggen? Ik ben al vanaf 2001 een klant bij orange en heb hier nooit last van gehad.
Ik hoop zo dat het niet aan mijn toestel ligt!
Groeten,
Vjenne-ICT
[ Voor 4% gewijzigd door Vjenne-ICT op 23-07-2006 15:47 ]
Verwijderd
Ik ben blij met je bericht, ik heb sinds vorige week ook een M600, in combinatie met een Orange abbonement en loop tegen hetzelfde probleem aan. Het verschilt trouwens per sms, de ene keer wordt hij meerdere malen verstuurd... en zo af en toe gaat het gewoon goed.Vjenne-ICT schreef op zondag 23 juli 2006 @ 12:59:
...mijn Qtek S200 stuurd in een keer telkens twee of drie de zelfde smsjes als ik er maar 1 verstuur. Ik heb al contact gehad met orange mij provider ...
Ik zal ook contact opnemen met Orange
Verwijderd
Een gratis Hosted Exchange voor push-mail is mail2web Live. Maak hier een gratis account aan en je ontvangt de accountgegevens van de Exchange-server. Deze servergegevens voer je in in ActiveSync op je HTC Prophet en push-mail is ingesteld.Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:33:
Waar ik bijna niets over hoor/lees is de push e-mail. Heb account via web2mail.com maar ben daar niet tevreden over. Heb stand alone compu met xp, kan nergens eenvoudige tutorial voor instellen push email vinden... of is deze er ook niet....?
En nog een vraagje over GPRS, het klopt toch dat je alleen betaalt voor de data die overgestuurd wordt? Toch niet voor het hebben van de verbinding?
[ Voor 22% gewijzigd door Dexter op 24-07-2006 20:49 ]
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Bij push email hoef je je account (bijna) niet te checken, dus gebruik je minder data en is je mail eerder binnen.Dexter schreef op maandag 24 juli 2006 @ 20:45:
Wat is nou precies het voordeel van push e-mail? Je mail wordt direct na ontvangst doorgestuurd naar de foon, maar hoe moet ik dat voor me zien? Wat is het voordeel van push e-mail ten opzichte van het gewoon ophalen van mail op de foon (met verzenden/ontvangen) of syncen?
En nog een vraagje over GPRS, het klopt toch dat je alleen betaalt voor de data die overgestuurd wordt? Toch niet voor het hebben van de verbinding?
Bij GPRS ligt het aan het soort abonnement dat je hebt of je voor de tijd online betaald, maar meestal betaal je voor het verkeer dat je genereert.
Ik ben vandaag gebeld door orange met de uitslag van het onderzoek en het was........ Ze vertelde mij dat het aan de berichtencentrale van de ontvanger lag, die moet schijnt een bevestegingsbericht sturen naar de centrale, doet de mobiel dat niet dan kan het zijn dat er en tweede of zelfs enderde sms achter aan word verstuurd ( wel te verstaan de zelfde). Er werd mij gezegt dat het mij geen 2 a 3 smsjes kost maar gewoon 1 sms.Bulldog schreef op maandag 24 juli 2006 @ 17:54:
[...]
Ik ben blij met je bericht, ik heb sinds vorige week ook een M600, in combinatie met een Orange abbonement en loop tegen hetzelfde probleem aan. Het verschilt trouwens per sms, de ene keer wordt hij meerdere malen verstuurd... en zo af en toe gaat het gewoon goed.
Ik zal ook contact opnemen met Orange.
Ik moest het tevens in de gaten houden.
Ik vond het nog al een vreemd verhaal want ik heb dit nog nooit mee gemaakt in de 5 jaar dat ik bij orange zit,
Hebben meerdere mensen hier ervaring mee?
Dank voor de info. Bij Telfort staat verder niks over extra kosten, dus ik ga er vanuit dat het met GPRS/EDGE per kilobyte berekend wordt (zonder bundel).sunoke schreef op maandag 24 juli 2006 @ 21:42:
[...]
Bij push email hoef je je account (bijna) niet te checken, dus gebruik je minder data en is je mail eerder binnen.
Bij GPRS ligt het aan het soort abonnement dat je hebt of je voor de tijd online betaald, maar meestal betaal je voor het verkeer dat je genereert.
De telfort tarieven. Misschien is het toch handiger te kijken naar Pocket Internet Totaal of een bundel. Je betaalt zonder voorgaande meer dan 5 euro per MiBi...Dexter schreef op maandag 24 juli 2006 @ 22:15:
[...]
Dank voor de info. Bij Telfort staat verder niks over extra kosten, dus ik ga er vanuit dat het met GPRS/EDGE per kilobyte berekend wordt (zonder bundel).
Ik draai hier trouwens MDaemon als mailserver. Die ondersteunt helaas nog geen Push e-mail, maar ze schijnen daar bezig te zijn met een MDaemon plugin (Mdaemon Mobility Server) die wel Push e-mail mogelijk maakt. Alleen heb ik daar verder nog helemaal niks van gezien...
Verwijderd
Ik ben opzoek naar een programma om profilen aan te maken.
Ik wil er het ring type (zoals ring, ring and vibrate, vibrate etc...) kunnen kiezen, alsook de brightness.
Ik heb al een programma gevonden waarmee ik het ring type kan kiezen, maar niet waarmee ik de brightness kan kiezen.
Is het ook mogelijk om de brightness te bepalen naargelang of het toestel aan de stroom hangt ofniet.
Ik weet dat dit ging bij mijn vorige PDA (RX 3715), maar ben dit nog niet tegengekomen op mijn S200.
Alvast bedankt,
Verwijderd
Ja, ik heb een zwart siliconehoesje voor mijn M600 en het zit werkelijk als gegoten (slechts 7mm dun). In het gebruik is een siliconehoesje veel gemakkelijker dan het bijgeleverde lerenhoesje met klepje.Dexter schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 20:07:
Zijn er mensen hier die ervaring hebben met silicone beschermhoesjes voor de S200? Lijkt me namelijk een stuk aangenamer (ivm formaat van toestel met hoesje) dan leren hoesje of zo.
Het enige minpuntje vind ik persoonlijk dat het hoesje redelijk wat stof aantrekt. Maar het is er ook zo weer afgeveegd.
En is het hoesje ook eventueel makkelijk te verwijderen? Of is het omdoen en dan om laten zitten?
[ Voor 23% gewijzigd door Dexter op 26-07-2006 23:55 ]
Verwijderd
Ik heb het silicone hoesje gekocht op Marktplaats (zoek op "silicone s200" [E.T. te UT]).Dexter schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 23:54:
Thnx! Mag ik je vragen waar je hem gekocht hebt? Ik zag op marktplaats iemand die die dingen te koop aanbiedt, maar via E-bay zijn ze (een heel stuk cheaper) ook verkrijgbaar...
En is het hoesje ook eventueel makkelijk te verwijderen? Of is het omdoen en dan om laten zitten?
Het hoesje is heel makkelijk er om heen te doen en ook weer te verwijderen.
Ik had ineens hetzelfde probleem....sinds ik SPB Pocket Plus gebruik.Ik ben blij met je bericht, ik heb sinds vorige week ook een M600, in combinatie met een Orange abbonement en loop tegen hetzelfde probleem aan. Het verschilt trouwens per sms, de ene keer wordt hij meerdere malen verstuurd... en zo af en toe gaat het gewoon goed.
De oplossing voor mij:
Indien de ontvanger van jouw SMS bericht deze meerdere malen ontvangt ligt dit mogelijk aan Spb Pocket Plus. Hierbij moet je het programma "tmail.exe" als exception instellen waardoor het probleem verholpen wordt. Dit moet als volgt:
Start -> Settings -> System -> Spb Pocket plus -> Close Button (selecteren) -> Feature Options -> Exceptions (tabblad) -> Add -> zoeken naar het progje tmail.exe (in de windows map)
Gevonden in: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1125036
Misschien helpt het voor jullie ook?
Verwijderd
Ik overweeg ook om de spv M600 van orange aan te schaffen (mag over een maand een nieuwe gsm uitzoeken).
Maar, mijn broer heeft hem inmiddels ongeveer twee maanden en nu is die ronde navigatie toets stuk.. d.w.z. als je hem een keer indrukt, dan lijkt het (niet fysiek, maar wel in de software) of hij continu ingedrukt blijft. Als er op een andere toets gedrukt wordt is het weer opgelost.. behoorlijk hinderlijk dus..
Ik ga er vanuit dat dit een garantiegeval is, maar ik ben toch benieuwd of er meer mensen zijn die dit probleem ervaren hebben.. Hopelijk is het gewoon domme pech bij mijn broer..
Hoi,Rovlo schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 21:19:
[...]
Ik had ineens hetzelfde probleem....sinds ik SPB Pocket Plus gebruik.
De oplossing voor mij:
Indien de ontvanger van jouw SMS bericht deze meerdere malen ontvangt ligt dit mogelijk aan Spb Pocket Plus. Hierbij moet je het programma "tmail.exe" als exception instellen waardoor het probleem verholpen wordt. Dit moet als volgt:
Start -> Settings -> System -> Spb Pocket plus -> Close Button (selecteren) -> Feature Options -> Exceptions (tabblad) -> Add -> zoeken naar het progje tmail.exe (in de windows map)
Gevonden in: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1125036
Misschien helpt het voor jullie ook?
Kon zeker nog wel eens te makne hebben met SPB Pocket Plus, vanaf ik die heb geinstalleerd heb ik het probleem. Mar heb het nie bij iedreen dat sms probleem.
Ik heb het aangepast en a kijken hoe het nu gaat.
Bedankt voor deze geweldige tip
Een vraagje:
Ik wilde foto's toevoegen aan m'n contacten, maar ik krijg zo'n pietluttig icoontje te zien als ik gebeld word. Hoe kan ik de maat verranderen? Ook heb ik screenshots gezien, waarbij de foto's te zien waren in de contacten lijst, maar ik heb niet anders dan de namen en de nummers...
[ Voor 36% gewijzigd door MrSmee op 30-07-2006 19:40 ]
Verwijderd
Yep, gebruik de Dopod ROM.. Vele malen stabieler en engels.. Ik heb ze echt allemaal geprobeerd en de Dopod ROM werkt verreweg het snelst..Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:12:
Weet iemand toevallig of er al firmware updates zijn voor de orange m600?
Wat bedoel je met het snel? Dat de PDA snel opstart, of dat de programma's sneller werken of de menu's sneller openklappen?Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:09:
[...]
Yep, gebruik de Dopod ROM.. Vele malen stabieler en engels.. Ik heb ze echt allemaal geprobeerd en de Dopod ROM werkt verreweg het snelst..
Trouwens, werkt de WPA-PSK met AES codering al met die Dopod ROM? (of misschien bij een andere ROM?) of alleen nog WPA-PSK TKIP?
dus je zou zeggen, je weet er genoeg van, maar ik heb nog 'n paar kleine vraagjes!
Ik wil dat mn Qtek nooit geluid maakt via 'n hardware-button of als ik erop klik met m'n stylus.
Dit staat altijd al goed ingesteld, alleen als ik nu 'n 'appointment' heb, hoor ik ook geen geluid meer.
Vroeger op m'n M500 hoorde ik nooit geluid door hardware-button/ klikje maar hoorde ik wel altijd 't geluid van 'n afspraak. Hoe moet ik 't volgende instellen... Zo staat 't namelijk op dit moment ingesteld:

en als ik 'events' aanvink krijg ik 'n geluidje als ik met m'n stylus op 't scherm druk wat ik dus niet wil.
Ook maak ik gebruik van de Opera Browser! Gisteren heeft er 'n vriend van mij in de instellingen lopen kloten en kan ik geen verbinding meer maken met internet. Ik maak gebruik van de Orange-proxy-truck verbinding en weet dat ik ergens wat moet instellen... bij HTTP ofzo.. maar waar moet ik nou wat instellen...? Kan 't niet meer terugvinden namelijk
Heb 't al gevonden in deel 1:
bij de nieuwe versie opera 8.6 kun je onder settings - netwerk - de proxy instellen 10.250.255.188:5080 dan werkt het ook met Orange World (thanks to Maite)
Ook wil ik nog weten hoe ik bijvoorbeeld 50 foto's achter elkaar kan afspelen als 'slide show'
Ik heb van alles geprobeert, maar ik zie telkens maar 1 foto verschijnen! Ik kom er maar niet uit!
[ Voor 99% gewijzigd door CLB op 03-08-2006 17:21 ]
Dit topic is gesloten.