Ik had ongeveer hetzelfde. Ik heb ooit een keer men alarm om 8:00 gezet. Vervolgens heb ik sbp-time geinstalleerd en ben ik de alarmfunctie van die app gaan gebruiken. Deze had ik op 6:30 gezet. Nu ging nog een week lang om 8:00 de windows-mobile wekker af.. Erg vreemd maar het hield bij mij na een paar dagen vanzelf op..(geen hard-reset uitgevoerd)Frankvbr schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:36:
ik heb nogal een probleem met mijn wekker, hopelijk kent iemand dit probleem:
Ik heb dus vorige week een x, mijn wekker ingestelt om 7.55, 8.00 en 8.05. Zodat ik zeker wist dat ik wakker werd. Vervolgens heb ik mijn wekkertijd de dag erna weer verandert naar andere tijden. Het probleem is, mijn wekker blijft om 7.55, 8.00, en 8.05 afgaan. Stel ik mijn wekker bijvoorbeeld in op 9 uur. dan gaat de wekker om 7.55, 8.00, 8.05 en ook om 9 uur. Aangezien ik niet elke ochtend om 8 uur wakker wil worden.. Wie redt me?
Soft reset heeft niet geholpen, hard reset doe ik liever niet, aangezien ik dan al mijn gegevens en dergelijke kwijt ben/ er opnieuw op moet zetten.
Voor het probleem met de wekker, download ergens vandaan (kijk op google ofzo) het programma Check Notifications.
Installeren, en dan programma openen en dan Clear drukken.
Et voila
Installeren, en dan programma openen en dan Clear drukken.
Et voila
http://www.scarybearsoftware.com/checknotifications.zip
In de startpost van de Wizard staat een uitleg hierover.
In de startpost van de Wizard staat een uitleg hierover.
Ok, mooi ook weer opgelost.
Toch blijf ik 't m'n vriendin verbieden 't te gebruiken!
Want wie kan 't vervolgens weer oplossen... inderdaad ik!
/offtopic:
Het is me trouwens gisteren gelukt om met haar HP Ipaq hx2190b te internetten en mail op te halen via GPRS met haar Samsung D500 als modem.
Toch blijf ik 't m'n vriendin verbieden 't te gebruiken!
/offtopic:
Het is me trouwens gisteren gelukt om met haar HP Ipaq hx2190b te internetten en mail op te halen via GPRS met haar Samsung D500 als modem.
snap er nix van.
BT geinstalleerd op laptop, ik kan gewoon pairen met s200, daarnaast geef ik aan dat ik gebruik wil gaan maken van de compoort.
Ik kan com poort aanmaken op mijn pc (com 14) en als ik die "dubbelclick" wordt het BT icoontje in mijn taskbar groen van kleur. (dus verbinding neem ik aan).
Active sync opstarten, aangeven dat hij niet naar de ir poort maar naar com 14 moet kijken, hij gaat proberen te connecten... krijg ik een foutmelding.
Als ik vanuit de s200 AC probeer te connecten met bluetooth zegt hij dat hij geen verbinding heeft met een pc met active sync mogelijkheden..
Ik zou na het pairen iets van een ActiveSync profiel moeten zien in mijn Qtek, maar dat is niet het geval!? Ik kan alleen maar kiezen voor de profielen: Headset, Serial Port (die ik aangevinkt heb) en Dialup Networking. zou het iets met verouderde drivers (er zijn helaas geen nieuwe) voor mijn MSI geval te maken kunnen hebben?
Ik zie dat CLB hetzelfde probleem heeft gehad in het andere Qtek s200 topic
[ Voor 20% gewijzigd door Zerveza op 18-10-2006 14:41 ]
Dat is volgens mij een CABje uit de extended Rom van een Orange M600.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:10:
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik zo'n icoontje onderin m'n scherm krijg die je scherm draait (landscape-portrait en vice versa)
Het zit standaard op een orange m600 en de qtek versie heeft dat niet eens.
Ik gebruik het echter nooit, alle toepassingen die in landscape willen, doen dat zelf.
Eventueel zou je idd het SPB icoon met PHM traylaunch in je tray kunnen zetten.
Ik heb de mijne daar ook vandaan, prima shop. (zelfs voor 20 euro minder dan de huidige prijs)ZoRr0 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:35:
Voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn in een Orange M600...
ik zag toevallig op een website over telefoons een banner staan met reclame over een aanbieding met de M600. De banner was van smartphonestunts.nl (sorry voor de reclame). Op de site van die winkel staat dat de telefoon gewoon uit voorraad leverbaar is
. Misschien dat de vracht eindelijk door de douane is gekomen?
hier de directe link: http://www.smartphonestunts.nl/index.php?tid=37
Was wel al ergens in Juni dit jaar of zo.
Gewoon even bellen of mailen, ze reageren erg snel, en mijn ervaring is overigens dat de tekst op de site meestal wel klopt.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:10:
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik zo'n icoontje onderin m'n scherm krijg die je scherm draait (landscape-portrait en vice versa)
Het zit standaard op een orange m600 en de qtek versie heeft dat niet eens.
Op de HP Ipaq kun je die knoppen zo instellen door deze langer in te houden een tweede functie te geven. Zo is een van die knoppen zo ingesteld dat als je deze langer in gedrukt houdt het scherm in de landscape modus gaat. Kan dit ook op de Qtek S200?MisTraller schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 23:39:
[...]
Dat is volgens mij een CABje uit de extended Rom van een Orange M600.
Ik gebruik het echter nooit, alle toepassingen die in landscape willen, doen dat zelf.
Eventueel zou je idd het SPB icoon met PHM traylaunch in je tray kunnen zetten.
Hmm dat vroeg ik dus ook alMini Poeper schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 00:26:
Op de HP Ipaq kun je die knoppen zo instellen door deze langer in te houden een tweede functie te geven. Zo is een van die knoppen zo ingesteld dat als je deze langer in gedrukt houdt het scherm in de landscape modus gaat. Kan dit ook op de Qtek S200?
Weet niemand dit?r_kluft schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 08:37:
Op mijn Loox was het ook mogelijk om een toets de definieren met het verschil tussen lang en kort ingedrukt houden. Lang indrukken was de ene functie en kort de andere (net als de comm manager toets/notes)
Voor zover ik weet kunnen die beide dingen niet, maar misschien iemand anders?
I see red pixels.
Verwijderd
Ik heb deze vraag reeds eerder gesteld, maar bij gebrek aan mensen met hezelfde probleem heb ik hier geen antwoord op gehad. (althans geen bruikbaar)
Ondertussen heb ik al mijn zoekinspiratie opgegoogled en heb nog steeds geen oplossing voor mijn onderstaand probleem.
Q-Tek S200 (zonder extra geheugenkaart op het moment waarop mijn probleem zich manifesteerde)
Ik heb ooit een pak foto's getrokken in Peking. In eerste instantie kon ik deze allemaal mooi raadplegen op mijn interne geheugen in de map "My Documents". Na nog een pak foto's vond ik deze nergens meer terug op mijn gsm. Synchronisatie, pda-browsen, backup-programma's,... Niks heeft geholpen. Toch indiceert mijn geheugen het volgende:
Storage
De searchfunctie werkt ook maar half: als ik zoek naar bestanden groter dan 64 kb vind hij bitter weinig.
Heeft er iemand al iets gelijkaardigs meegemaakt?
Ondertussen heb ik al mijn zoekinspiratie opgegoogled en heb nog steeds geen oplossing voor mijn onderstaand probleem.
Q-Tek S200 (zonder extra geheugenkaart op het moment waarop mijn probleem zich manifesteerde)
Ik heb ooit een pak foto's getrokken in Peking. In eerste instantie kon ik deze allemaal mooi raadplegen op mijn interne geheugen in de map "My Documents". Na nog een pak foto's vond ik deze nergens meer terug op mijn gsm. Synchronisatie, pda-browsen, backup-programma's,... Niks heeft geholpen. Toch indiceert mijn geheugen het volgende:
Storage
- Total: 47,46 MB
- In use: 46,08 MB
- Free: 1,38 MB
- Total: 44,01 MB
- In use: 25,75 MB
- Free: 18,26 MB
De searchfunctie werkt ook maar half: als ik zoek naar bestanden groter dan 64 kb vind hij bitter weinig.
Er IS een hardware-hotkey om het scherm te draaien. Ik haald hem ooit eens wat lomp uit men broekzak en toen zag ik het scherm een kwartslag draaien. Ik weet niet welke keys het zijn, maar ik gok iets met langer indrukken..
Ik ben zojuist overgegaan van de standaard NL rom naar de Dopod rom. Echt een aanrader, alles loopt echt een stuk sneller! Enige vreemde is is dat hij men operator nu als O2 herkent, terwijl het Telfort zou moeten zijn
Ik ben zojuist overgegaan van de standaard NL rom naar de Dopod rom. Echt een aanrader, alles loopt echt een stuk sneller! Enige vreemde is is dat hij men operator nu als O2 herkent, terwijl het Telfort zou moeten zijn
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Je hebt die van het xda forum? Die werkt gewoon op alle S200?
I see red pixels.
Heb ik sinds enkele dagen ook op een storage card. Ik heb een kaartje van 4GB. Alle data staat er nog op muv de foto's. Laatst een paar foto's achter elkaar geschoten, maar waren niet meer terug te krijgen. Zowel met cardreader als met ActiveSync niet. De rest van de foto's waren ook "kwijt". Wat mij opviel is dat er geen ruimte vrij was gekomen. De foto's heb ik gelukkig wel kunnen bekijken met recovery software. RMA is al aangevraagd.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:30:
Ik heb deze vraag reeds eerder gesteld, maar bij gebrek aan mensen met hezelfde probleem heb ik hier geen antwoord op gehad. (althans geen bruikbaar)
StorageProgram
- Total: 47,46 MB
- In use: 46,08 MB
- Free: 1,38 MB
Dus de Storage-ruimte (waarop mijn foto's zouden moeten staan) is nagenoeg vol... Terwijl ik niks, maar dan ook NIKS van grote bestanden terug vind (foto's?) Ik heb ook niks noemanswaardig op mijn S200 geïnstalleerd of getransfereerd.
- Total: 44,01 MB
- In use: 25,75 MB
- Free: 18,26 MB
Ik denk dus dat het aan het interne geheugen ligt.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Welke recovery software heb je gebruikt?
I see red pixels.
En voor zover ik weet werkt het op alle s200's. Ik had de NL rom. Hij is nu Engels geworden.. Het is jammer dat ik het je niet kan laten zien want hij is echt een stukje sneller in de omgang geworden zegmaarwwwhizz schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:48:
Je hebt die van het xda forum? Die werkt gewoon op alle S200?
bedankt voor de uitleg 
ik heb vandaag weer gewoon lekker kunnen uitslapen. Nu nog zorgen dat ie nooit meer vastloopt en al mijn problemen zijn voorbij
ik heb vandaag weer gewoon lekker kunnen uitslapen. Nu nog zorgen dat ie nooit meer vastloopt en al mijn problemen zijn voorbij
Ik heb die van mij net geüpdate, ging prima, en hij is inderdaad wat sneller. Daarbij is hij nu engelsWilde schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:44:
[...]
En voor zover ik weet werkt het op alle s200's. Ik had de NL rom. Hij is nu Engels geworden.. Het is jammer dat ik het je niet kan laten zien want hij is echt een stukje sneller in de omgang geworden zegmaar
I see red pixels.
Verwijderd
Weet iemand hoe je beeld in windows mediaplayer krijgen kan bij asf, want ik kan via search
niet echt eeen antwoord daarop vinden. Alvast dank!
niet echt eeen antwoord daarop vinden. Alvast dank!
Ik heb vandaag Spb ToPlay (WMP 10 controller) op de Ipaq geïnstalleerd en werkt!
Dus alleen de plug-in geïnstalleerd en niet 't het Spb Pocket Plus pakket.

Het programma pakt de playlist die je gebruikt in WMP, echter is het niet zo dat als je het aanzet en vervolgens gaat kijken in WMP dat deze ook draait met dezelfde muziek. Je kunt zelfs beide programma's tegelijk laten draaien en dus twee nummers door elkaar horen...
Wel is het zo dat als shuffle in WMP aan gevinkt hebt dat de plugin ook shuffled en bij uitgevinkt visa versa. Ik had het echter mooier/beter gevonden dat WMP synchroon liep met de plug-in.
Iemand een oplossing?
Al met al een mooie en prima plug-in die ik ook op m'n S200 zal installeren.
Dus alleen de plug-in geïnstalleerd en niet 't het Spb Pocket Plus pakket.

Het programma pakt de playlist die je gebruikt in WMP, echter is het niet zo dat als je het aanzet en vervolgens gaat kijken in WMP dat deze ook draait met dezelfde muziek. Je kunt zelfs beide programma's tegelijk laten draaien en dus twee nummers door elkaar horen...
Wel is het zo dat als shuffle in WMP aan gevinkt hebt dat de plugin ook shuffled en bij uitgevinkt visa versa. Ik had het echter mooier/beter gevonden dat WMP synchroon liep met de plug-in.
Iemand een oplossing?
Al met al een mooie en prima plug-in die ik ook op m'n S200 zal installeren.
Wie weet hoe ik een virtuele comport kan verwijderen van mijn Qtek S200? Ik heb het programma GPSproxy geïnstalleerd, samen met de virtualcomport.dll driver. Toen ging er iets mis en heb ik GPSproxy weer verwijderd. Nu heb ik het opnieuw geïnstalleerd, maar nu kan ik geen nieuwe virtuele comport aanmaken, omdat com8 (die ik vorige keer heb aangemaakt) nog bestaat en het maximale aantal compoorten is bereikt. Alleen kan ik com8 niet toevoegen in GPSproxy.
Ik gebruik GPSproxy in combinatie met Garmin Que. Dan kan ik Topo Nederland namelijk ook op m'n PDA zien (ipv alleen op m'n Garmin handheld GPS).
En wie weet met welk programma je het geluid van bijvoorbeeld TomTom naar je BT headset kan sturen? Want nu werkt m'n headset alleen als telefoon, en niet als gewone koptelefoon zegmaar. Ik wil dus gewoon alle audio via BT horen.
Ik gebruik GPSproxy in combinatie met Garmin Que. Dan kan ik Topo Nederland namelijk ook op m'n PDA zien (ipv alleen op m'n Garmin handheld GPS).
En wie weet met welk programma je het geluid van bijvoorbeeld TomTom naar je BT headset kan sturen? Want nu werkt m'n headset alleen als telefoon, en niet als gewone koptelefoon zegmaar. Ik wil dus gewoon alle audio via BT horen.
[ Voor 13% gewijzigd door Padvinder op 21-10-2006 11:10 ]
Iemand een idee?
Als ik mijn T9 woordenboek op mijn engelse qtek S200 op nederlands zet dan "vergeet" hij die instelling. heb al geprobeerd om de overige t9 dlls uit de windows map te verplaatsen zodat alleen nederlands beschikbaar is maar dit ging niet (en lijkt me niet de bedoeling)
Als ik mijn T9 woordenboek op mijn engelse qtek S200 op nederlands zet dan "vergeet" hij die instelling. heb al geprobeerd om de overige t9 dlls uit de windows map te verplaatsen zodat alleen nederlands beschikbaar is maar dit ging niet (en lijkt me niet de bedoeling)
Klopt! Heb ik nog steeds en ben er nog steeds niet uitgekomenZerveza schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:38:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Waar kan je dat überhaupt instellen?r_kluft schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 09:48:
Iemand een idee?
I see red pixels.
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met TomTom 6 met dit toestel. Alles werkt wel, maar ik haal nog geen 1 fps op de landkaart. Als ik het vergelijk met andere pda's, die halen met navigeren makkelijk 5 fps.
Natuurlijk is deze MDA wel wat trager, maar 5x zo traag vind ik wel overdreven. Misschien moet ik een hard reset doen en alleen TomTom installeren.
Mijn SD kaartje is 133x, dus snel zat.
Groet
Erik
Natuurlijk is deze MDA wel wat trager, maar 5x zo traag vind ik wel overdreven. Misschien moet ik een hard reset doen en alleen TomTom installeren.
Mijn SD kaartje is 133x, dus snel zat.
Groet
Erik
Bij settings -> Input/ en dan in het dropdown menutje Phone Pad selecteren.
Dan naar Options en Tabblad Languages. Hier kan je dan Dutch selecteren.
Nu is je Phonepad nederlands (met T9 dan)
Maar hij lijkt het bij mij weer te doen.
gedaan, taal van T9 bij SMS'en blijft gewoon Engels.. heb ik daar NL dll's voor nodig? waar kan ik die kopen?r_kluft schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:16:
[...]
Bij settings -> Input/ en dan in het dropdown menutje Phone Pad selecteren.
Dan naar Options en Tabblad Languages. Hier kan je dan Dutch selecteren.
Nu is je Phonepad nederlands (met T9 dan)
Maar hij lijkt het bij mij weer te doen.
Die van mij kan wel op Nederlands, maar kan ik dat ook doen bij het gewone toetsenbordje? (ik hou niet zo van de phonepad)
I see red pixels.
Het gewone toetsenbordje kan alleen met een NL rom.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Misschien als iemand kijkt welk bestand gebruikt wordt in de NL ROM. Dan kunnen we deze vervangen door die op de ENG ROMwwwhizz schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:55:
Die van mij kan wel op Nederlands, maar kan ik dat ook doen bij het gewone toetsenbordje? (ik hou niet zo van de phonepad)
Iemand toevallig ervaring met de Orange online shop? Heb momenteel nog een abonnement lopen bij Telfort welke op 22-12-2006 afloopt. Wanneer ik nu via de orange online shop een m600 + abonnement bestel, gaat dat abonnement pas in wanneer mijn huidige is afgelopen? Zo werd mijn vorige overstap namelijk wel geregeld van T-mobile naar Telfort (via de Phonehouse). Abonnement van Telfort ging pas is toen die van T-mobile afgelopen was, maar ik kon de telefoon al wel gelijk mee nemen.
Ik weet dat ik hiervoor bij Orange zelf moet zijn, maar ze zijn zo lastig te bereiken. En wanneer ik iemand aan de lijn heb krijg ik een antwoord die niet bij deze vraag hoort...
Ik weet dat ik hiervoor bij Orange zelf moet zijn, maar ze zijn zo lastig te bereiken. En wanneer ik iemand aan de lijn heb krijg ik een antwoord die niet bij deze vraag hoort...
Nee die dll's staan in je windows map (t9****.dll)Zerveza schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:10:
[...]
gedaan, taal van T9 bij SMS'en blijft gewoon Engels.. heb ik daar NL dll's voor nodig? waar kan ik die kopen?
Bij mij bleef ie dus ook telkens op engels staan. Misschien instellen en dan softresetten.
Dat is inderdaad raar, maar misschien is er een en ander veranderd. Waarom ga je weg bij Telfort en juist naar Orange toe? Ik blijf juist bij Telfort! Goedkoper (in mijn situatie) maar bovenal hoef je bij Telfort niet voor € 6,- een soort van databundel te nemen om toegang te krijgen tot GPRS (wat bij Telfort EDGE is) zodat je het bij Telfort sporadisch kunt gebruiken.bendedit schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:35:
Iemand toevallig ervaring met de Orange online shop? Heb momenteel nog een abonnement lopen bij Telfort welke op 22-12-2006 afloopt. Wanneer ik nu via de orange online shop een m600 + abonnement bestel, gaat dat abonnement pas in wanneer mijn huidige is afgelopen? Zo werd mijn vorige overstap namelijk wel geregeld van T-mobile naar Telfort (via de Phonehouse). Abonnement van Telfort ging pas is toen die van T-mobile afgelopen was, maar ik kon de telefoon al wel gelijk mee nemen.
Niet om Telfort te promoten, maar wil de beweegredenen weten waarom iemand overstapt op een andere provider.
Zag een leuke aanbieding: m600 + 1 jarig €30 abonnement, €54,95 bijbetalen...Mini Poeper schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:56:
[...]
Dat is inderdaad raar, maar misschien is er een en ander veranderd. Waarom ga je weg bij Telfort en juist naar Orange toe? Ik blijf juist bij Orange! Goedkoper (in mijn situatie) maar bovenal hoef je bij Telfort niet voor € 6,- een soort van databundel te nemen om toegang te krijgen tot GPRS (wat bij Telfort EDGE is) zodat je het bij Telfort sporadisch kunt gebruiken.
Niet om Telfort te promoten, maar wil de beweegredenen weten waarom iemand overstapt op een andere provider.
ps
Hoezo is het inderdaad raar?
Dat je telefoon niet meekrijgt, maar pas als abb. over gedragen is.bendedit schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 18:00:
[...]
Zag een leuke aanbieding: m600 + 1 jarig €30 abonnement, €54,95 bijbetalen...
ps
Hoezo is het inderdaad raar?
Dus je kijkt alleen op de korte termijn:
- bereik is minder
- gebranded toestel
- die € 6,- die van je € 30,- afgaat als je gebruik wilt maken van GPRS
Nu weet ik niet hoeveel jij belt, ik heb er naar gekeken maar kom met € 24,- niet rond (gebruik namelijk sporadisch data) om te bellen én smssen en zwaarder bundel was bij Orange ook geen optie (ineens grotere stap).
Dus heb nu 1jr Telfort 300+150 (€33,-) + 30 smsjes (€3,50), huidig is Telfort 400 (€ 40,-) + 30 smsjes (€3,50).
[ Voor 44% gewijzigd door Mini Poeper op 24-10-2006 18:18 ]
Verwijderd
Ik heb een vraag over de spv m600 die ik vandaag heb aangeschaft.
Ik wil de spv m600 hier thuis gebruiken met het draadlose router.
Nu is het probleem dat als ik wifi heb aan staan en ik klik dan op een adres, dan wil die aldoor de gprs verbinding openen.
Is er een manier dat die wifi blijft gebruiken en zoja hoe kan ik dat instellen?
Groeten, Jan...
Ik wil de spv m600 hier thuis gebruiken met het draadlose router.
Nu is het probleem dat als ik wifi heb aan staan en ik klik dan op een adres, dan wil die aldoor de gprs verbinding openen.
Is er een manier dat die wifi blijft gebruiken en zoja hoe kan ik dat instellen?
Groeten, Jan...
Ik "hoor" niemand hier meer over het overclocken van zijn/haar device.
Ik heb (globaal) het overclock gedeelte gelezen in de HTC Wizard topic. Nu denk ik erover als het toestel er is Battery Status erop te installeren. Een van de functies van het progje is het overclocken van OMAP processoren. Heeft iemand hier ervaring mee?
Mocht je het gaan installeren... deel je ervaringen aub hier in dit topic!
Ik heb (globaal) het overclock gedeelte gelezen in de HTC Wizard topic. Nu denk ik erover als het toestel er is Battery Status erop te installeren. Een van de functies van het progje is het overclocken van OMAP processoren. Heeft iemand hier ervaring mee?
Mijn Qtekje is al pff 6 maanden overclocked ofzo, heb er geen last van alleen maar profijt!
Wat ik heb gevolgd en wat ik heb geinstalleerd weet ik niet meer (heb 't wel uit dit forum gehaald)
De mijne loopt nu constant 240MHz ipv 180 MHz ofzo en is dus alleen maar
Wat ik heb gevolgd en wat ik heb geinstalleerd weet ik niet meer (heb 't wel uit dit forum gehaald)
De mijne loopt nu constant 240MHz ipv 180 MHz ofzo en is dus alleen maar
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Thanx voor replay!
Maar moet je nu expres een
signaal geven...
... terwijl je weet dat ik nog een week moet wachten.
(vandaag de screenprotecor ontvangen)
Maar moet je nu expres een
... terwijl je weet dat ik nog een week moet wachten.
[ Voor 11% gewijzigd door Mini Poeper op 24-10-2006 22:00 ]
Haha wist ik niet! Echt niet!
mijn S200 loopt ook al enkele maanden op 247 Mhz ipv 195 Mhz, as a charm.. hij gaat toch van carkit naar usb kabel, dus genoeg tijd om op te laden bij mij
wifi moet wel verbonden zijn... dus een wifi icoontje met pijlen (1 van links naar rechts, en 1 van rechts naar links) er doorheen.Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:58:
Niemand die mij een antwoord kan geven over wifi?
daarnaast is het belangrijk dat je aangeeft dat je verbinding wilt maken met het internet via die wifi connectie. dat doe je door: Start>settings tabje connection, click network card, click op jouw netwerk kaart.. bij "connect to" moet je "internet" aangeven.
lukt het hiermee?
Verwijderd
Ik heb er geen aparte netwerkkaart in zitten.
Ik dacht dat de spv m600 er al een wifi kaart in had zitten.
Om wifi te gebruiken, heb ik dan een aparte kaart nodig?
noopz! de M600 heeft gewoon 'n ingebouwde Wi-Fi moduleVerwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:14:
Ik heb er geen aparte netwerkkaart in zitten.
Probeer nog is goed uit te leggen wat je wilt en wat je hebt gedaan (geef ook instellingen)
[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 24-10-2006 23:17 ]
Verwijderd
Hallo, ik weet dat het hier misschien niet helemaal thuis hoort, maar jullie hebben wel verstand van de Qtek S200 etc.
Ik heb een Telfort 100 + 50 bonusminuten afgesloten op 4 oktober 2005 bij gsmweb. Ik kreeg op 18 oktober een mailtje van hun dat ik mijn telefoon abo kon verlengen ( ik was dus al te laat om op te zeggen zodat mijn abo zou stoppen op 4 oktober 2006 ).
Ik kon kiezen of korting op het abonnement, ipv 4,95, 3,95 in de maand. Of verlenging met een gratis phone. Ik wil wel graag een nieuwe phone, het liefst de Qtek S200. Dus ik gekeken hoeveel ik dan nog bij moet betalen, en dat was nog meer dan dat ik een nieuw telfort abo zou afsluiten
Ondertussen moet ik voor de maand oktober dus gewoon het normale tarief dokken, 15 euro . Nou ben ik op telecomvergelijker gaan kijken voor een voordeligere actie met de S200. En ik vond een voordelige actie bij de website anewmobile.com, weer hetzelfde abonnement Telfort 100 + 50 bonus, 15 euro in de maand, maar ipv 1 jarig contract was dit een 2 jarig contract.
Vooral de aanschafprijs van de telefoon lag hier een stuk lager dan bij gsmweb.
Kan ik nou verlengen via anewmobile naar een nieuw abonnement ( enige verschil is dat 2 jarig contract, zelfde minuten 100 + 50 ) ? Dus kan ik de functie verlengen gebruiken op de site anewmobile.com?
Ik probeer hiermee eigenlijk die 3 maanden opzeg termijn te omzeilen want zo blijf ik binnen Telfort ik switch alleen tussen gsmweb en anewmobile. En zou dit nog lukken zodat ik in de maand November al in mijn nieuwe abo zit denken jullie???
Alvast bedankt,
het is misschien nogal een moeilijke constructie, maar ik probeer gewoon zo voordeel mogelijk te zijn
Ik heb een Telfort 100 + 50 bonusminuten afgesloten op 4 oktober 2005 bij gsmweb. Ik kreeg op 18 oktober een mailtje van hun dat ik mijn telefoon abo kon verlengen ( ik was dus al te laat om op te zeggen zodat mijn abo zou stoppen op 4 oktober 2006 ).
Ik kon kiezen of korting op het abonnement, ipv 4,95, 3,95 in de maand. Of verlenging met een gratis phone. Ik wil wel graag een nieuwe phone, het liefst de Qtek S200. Dus ik gekeken hoeveel ik dan nog bij moet betalen, en dat was nog meer dan dat ik een nieuw telfort abo zou afsluiten
Ondertussen moet ik voor de maand oktober dus gewoon het normale tarief dokken, 15 euro . Nou ben ik op telecomvergelijker gaan kijken voor een voordeligere actie met de S200. En ik vond een voordelige actie bij de website anewmobile.com, weer hetzelfde abonnement Telfort 100 + 50 bonus, 15 euro in de maand, maar ipv 1 jarig contract was dit een 2 jarig contract.
Kan ik nou verlengen via anewmobile naar een nieuw abonnement ( enige verschil is dat 2 jarig contract, zelfde minuten 100 + 50 ) ? Dus kan ik de functie verlengen gebruiken op de site anewmobile.com?
Ik probeer hiermee eigenlijk die 3 maanden opzeg termijn te omzeilen want zo blijf ik binnen Telfort ik switch alleen tussen gsmweb en anewmobile. En zou dit nog lukken zodat ik in de maand November al in mijn nieuwe abo zit denken jullie???
Alvast bedankt,
het is misschien nogal een moeilijke constructie, maar ik probeer gewoon zo voordeel mogelijk te zijn
Verwijderd
Ik heb de wifi aangedaan en sleutel ingevoerd.CLB schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:17:
[...]
noopz! de M600 heeft gewoon 'n ingebouwde Wi-Fi module
Probeer nog is goed uit te leggen wat je wilt en wat je hebt gedaan (geef ook instellingen)
Bij instelling - wireless lan- staat de signaal verbinding goed.
Bij instellings - netwerkkaart - staat mijn router met daarachter Verb. maken, in de beschrijving staat daar ik daar de pen op gedrukt moet houden en dan op verbinden moet klikken maar dat kan niet.
Als ik nu naar het internet ga en een pagina wil bekijken zegt die verbinding maken met gprs.
Wat doe ik nu verkeerd?
Update...
Ik zie nu dat in de router bij security de Encryption:TKIP and AES staat maar bij de telefoon kan alleen mar SKIP.
Kan het kwaat dat bij de router dan AES niet ingesteld staat?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2006 00:15 ]
Je kunt nu je gewoon je abb. verlengen als je wilt. Je gebruikt op dit moment nog gewoon het Telfort abb. en je betaalt ze per maand, maar je zit er (behalve het opzegtermijn) niet meer aan vast. Tot dat je òf gaat verlengen òf een nieuw abb. neemt.Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:18:
Hallo, ik weet dat het hier misschien niet helemaal thuis hoort, maar jullie hebben wel verstand van de Qtek S200 etc.
Alvast bedankt,
Je hebt niks meer met GSMweb te maken! Deze was alleen de verkoper van je huidige telefoon en fungeerde als tussenpersoon tussen jou en de provider. Op dit moment heb je enkel alleen nog een overeenkomst met de provider!
Zo heb ik bij algebeld.nl m'n abb. laten verlengen en een Qtek 200 UK besteld, omdat ik dit i.c.m. een abb. doe krijg ik een "korting" op het toestel. Mijn huidige Telfort 400 heb ik laten verlengen naar een 1 jr Telfort 300+150.
Verwijderd
Maar ik moet dus wel eerst mijn abonnement opzeggen bij GSMWeb, dus ik moet zoiezo 3 maanden wachten voor het abonnement van anewmobile in kan gaan?Mini Poeper schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 00:09:
[...]
Je kunt nu je gewoon je abb. verlengen als je wilt. Je gebruikt op dit moment nog gewoon het Telfort abb. en je betaalt ze per maand, maar je zit er (behalve het opzegtermijn) niet meer aan vast. Tot dat je òf gaat verlengen òf een nieuw abb. neemt.
Je hebt niks meer met GSMweb te maken! Deze was alleen de verkoper van je huidige telefoon en fungeerde als tussenpersoon tussen jou en de provider. Op dit moment heb je enkel alleen nog een overeenkomst met de provider!
Zo heb ik bij algebeld.nl m'n abb. laten verlengen en een Qtek 200 UK besteld, omdat ik dit i.c.m. een abb. doe krijg ik een "korting" op het toestel. Mijn huidige Telfort 400 heb ik laten verlengen naar een 1 jr Telfort 300+150.
Thnx voor snelle reactie
Nee, je hoeft helemaal geen contact meer te hebben met GSMweb; zoals ik al schreef heb je een overeenkomst bij Telfort en NIET bij GSMweb. Bovendien kun je je huidige abb. laten verlengen door anewmobile, zij nemen dan namens jou contact op met Telfort. Dit zullen ze voor je doen bij zowel verlengen als een ander abonnement, maar zoals ik van je begreep is dat verlengen.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 01:13:
[...]
Maar ik moet dus wel eerst mijn abonnement opzeggen bij GSMWeb, dus ik moet zoiezo 3 maanden wachten voor het abonnement van anewmobile in kan gaan?
Thnx voor snelle reactie
Succes

Ik gebruik battery status nu al een poosje.. Erg handige tool, ik heb er goede ervaringen mee! Het voordeel is dat hij ook na een softreset of uit/aan zetten automatisch jouw snelheid weer instelt.Mini Poeper schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:29:
Ik "hoor" niemand hier meer over het overclocken van zijn/haar device.
Ik heb wel van een aantal gehoord dat bij hogere overclock snelheden de telefoon tijdens een gesprek kan uitvallen. Als je daar dus last van krijgt moet je een stapje terug... Ik zelf draai op 208mhz.. Een subtiele overclock zullen we maar zeggen.
Helaas blijft tt6 ook na overclock vrij traag in het refreshen van 't scherm steeds.
Ok, thanx voor replay!Wilde schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 08:28:
[...]
Ik gebruik battery status nu al een poosje.. Erg handige tool, ik heb er goede ervaringen mee! Het voordeel is dat hij ook na een softreset of uit/aan zetten automatisch jouw snelheid weer instelt.
Ik heb wel van een aantal gehoord dat bij hogere overclock snelheden de telefoon tijdens een gesprek kan uitvallen. Als je daar dus last van krijgt moet je een stapje terug... Ik zelf draai op 208mhz.. Een subtiele overclock zullen we maar zeggen.
Helaas blijft tt6 ook na overclock vrij traag in het refreshen van 't scherm steeds.
Op de Ipaq van m'n vriendin staat standaard de plugin Todaypanel. Hiermee kun je al een en ander goed aflezen en ook mee doen. Echter Qtek levert het progje niet op haar toestellen, dus op zoek naar iets anders. Spb vindt ik weer té en kwam zo op Battery Status terecht waarmee je ook nog eens kunt overclocken. Ben benieuwd
Ik heb dus een viertal medische applicaties op de Ipaq van m'n vriendin geïnstalleerd. Nu komen er snelkoppelingen te staan in Programma's. (die je weer kunt linken aan START-menu). Nu heb ik een nieuwe map aangemaakt 'Medical prog's' en daar de vier snelkoppelingen in versleept. Deze map heb ik weer aangevinkt dat deze te zien is in START-menu. Ziet er dus weer wat netter uit en is overzichtelijker. Bovendien kun je op deze manier meer dan zeven prog's kwijt in het START-menu, want je kunt er maar max. zeven aanvinken die je in START wilt zien.
Nu het volgende;
Ik probeerde dus nog een mapje aan te maken in Programma's met de naam 'Office', dat lukt tot nu toe maar kon de snelkoppelingen van Word Mobile, Excel Mobile en Powerpoint Mobile niet naar toe verslepen. Weet iemand hier een oplossing voor? Dan kan ik deze map vervolgens ook in 't START-menu plaatsen. Dit wilde ik dan ook bij mijn eigen device doen.
Nogmaals: weet iemand het?
Nu het volgende;
Ik probeerde dus nog een mapje aan te maken in Programma's met de naam 'Office', dat lukt tot nu toe maar kon de snelkoppelingen van Word Mobile, Excel Mobile en Powerpoint Mobile niet naar toe verslepen. Weet iemand hier een oplossing voor? Dan kan ik deze map vervolgens ook in 't START-menu plaatsen. Dit wilde ik dan ook bij mijn eigen device doen.
Nogmaals: weet iemand het?
[ Voor 8% gewijzigd door Mini Poeper op 25-10-2006 09:58 ]
De .exe's kopieren en dan als snelkoppeling plakken in je windows\Start Menu\Office map? Ik denk dat het 'relatieve' snelkoppelingen zijn (dus zoeits als: ga eerst 3 mappen omhoog en dan in deze en deze map...). Het makkelijkst is dan om even nieuwe aan te maken door dus de .exe's op te zoeken, en dan via 'kopieren' en 'snelkoppeling plakken', weer nieuwe te maken.
I see red pixels.
Verwijderd
Het gaat om de spv m600.
Als ik pps bestanden afspeel en er zit geluid bij, dan krijg ik het geluid niet te horen.
Kan de spv m600 geen pps bestanden afspelen met geluid?
MIjn 2de vraag, als ik een sms krijg dan hoor ik een lelijk geluidje maar ik kan nergens zien waar je die geluiden kan wijzigen. De beltoon staat wel uitgelegd maar van de sms'jes en eventueel andere geluiden staat nergens vermeld.
Update.
Het wijzigen heb ik gevonden maar kan je bij een textbericht ontvangen geen eigen toon ontvangen?
Als ik pps bestanden afspeel en er zit geluid bij, dan krijg ik het geluid niet te horen.
Kan de spv m600 geen pps bestanden afspelen met geluid?
MIjn 2de vraag, als ik een sms krijg dan hoor ik een lelijk geluidje maar ik kan nergens zien waar je die geluiden kan wijzigen. De beltoon staat wel uitgelegd maar van de sms'jes en eventueel andere geluiden staat nergens vermeld.
Update.
Het wijzigen heb ik gevonden maar kan je bij een textbericht ontvangen geen eigen toon ontvangen?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2006 15:17 ]
Ondersteund de Orange M600 ook HID profiles? Oftewel Human Interface Device. Dan kun je via bluetooth je pc aansturen. Mijn SE K750i heeft dat wel en ik vind dat wel handig om de telefoon als afstandsbediening te gebruiken icm video afspelen via de PC. De vraag is dus of dat met de M600 ook mogelijk is. Ik heb het in heide topics (deel1, deel2) niet kunnen vinden.
Bedankt!
Bedankt!
Verwijderd
Kan iemand aangeven hoe de gesprekskwaliteit in praktijk is met de s200. Op www.nieuwemobiel.nl heb ik gelezen dat de kwaliteit dramatisch is, maar waarschijnlijk middels een rom update verbeterd wordt. Is de kwaliteit werkelijk slecht (het blijft toch een telefoon) en is er een dergelijke update. Ik overweeg volgende week (mag ik verlengen) de s200 of orange variant (m600) aan te schaffen.
Aantal pagina's in dit topic terug!Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 18:18:
Kan iemand aangeven hoe de gesprekskwaliteit in praktijk is met de s200. Op www.nieuwemobiel.nl heb ik gelezen dat de kwaliteit dramatisch is, maar waarschijnlijk middels een rom update verbeterd wordt. Is de kwaliteit werkelijk slecht (het blijft toch een telefoon) en is er een dergelijke update. Ik overweeg volgende week (mag ik verlengen) de s200 of orange variant (m600) aan te schaffen.
Ik heb 'm ook nog niet, moet 't ook doen met deze info. Ik heb 'm ook ff los gekocht, een dag geprobeerd en teruggebracht.
Ik zie de laatste paar pagina's alleen maar vragen
die al tig x besproken zijn, vind ik beetje jammer!
-Eigen sms-toon is mogelijk door een .wav file in je 'windows'map te kletteren en zodoende te kiezen
-Belkwaliteit van het toestel is goed! Klinkt wel soort schel / blikkerig maar, is goed te doen
die al tig x besproken zijn, vind ik beetje jammer!
-Eigen sms-toon is mogelijk door een .wav file in je 'windows'map te kletteren en zodoende te kiezen
-Belkwaliteit van het toestel is goed! Klinkt wel soort schel / blikkerig maar, is goed te doen
Hoe ligt 'ie in je linkerhand? Hoe ligt 'ie in je rechterhand? Hoe voelt 'ie aan, aan je oor?
Overigens heeft CLB wel gelijk...
[ Voor 18% gewijzigd door Mini Poeper op 25-10-2006 20:49 ]
Ik vind dit trouwens wel een interessante thread:Hoe doe je lang met je Lithium accu?
Hallo people,
Ik wil die vervelende SIM contactpersonen niet in mijn contactpersonenlijst.. Is er een manier waardoor ik deze kan filteren zonder ze te moeten verwijderen?
mzzl
Ik wil die vervelende SIM contactpersonen niet in mijn contactpersonenlijst.. Is er een manier waardoor ik deze kan filteren zonder ze te moeten verwijderen?
mzzl
-Linkerhand ligt die lekker in! Daarmee heb ik 'm altijd vast en met rechts m'n stylus
-Als die in m'n rechterhand ligt is 't een beetje een groot ding, eigenlijk te groot
-Hij voelt daarentegen wel erg lekker aan! Goed gewicht en lekker stevig!
-Je kan op je beeldschermpje mooie oorafdrukken maken als je er mee belt
Batterij gaat trouwens goed en lang mee hoor! Minstens 2,5 dag met redelijk intensief gebruik dus!
-Als die in m'n rechterhand ligt is 't een beetje een groot ding, eigenlijk te groot
-Hij voelt daarentegen wel erg lekker aan! Goed gewicht en lekker stevig!
-Je kan op je beeldschermpje mooie oorafdrukken maken als je er mee belt
Batterij gaat trouwens goed en lang mee hoor! Minstens 2,5 dag met redelijk intensief gebruik dus!
Nee even serieus...
De Qtek S200 is 'n apparaat waar je zeer veel plezier mee zult hebben!!
Daarom heb ik 'm besteld. Er was alleen even twijfel of 'ie het wel zou doen met de carkit in mijn auto aangezien ik om deze reden al eens een smartphone en PPCphone weg heb moeten doen. Deze liepen allebei op WM 2003se, miss dat 't daar aan ligt.CLB schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 02:34:
Nee even serieus...
Echter miste ik de functionaliteit van een Windows based telefoon.
Iemand trouwens een idee.
Heb last van vastlopers als ik het toestel uit zet terwijl 't een verbinding probeert te maken via GPRS.
Hierna aanzetten betekend een vastgelopen system waar ik alleen met een softreset uit kom.
ps. heeft hier iemand een antwoord op?
Heb last van vastlopers als ik het toestel uit zet terwijl 't een verbinding probeert te maken via GPRS.
Hierna aanzetten betekend een vastgelopen system waar ik alleen met een softreset uit kom.
ps. heeft hier iemand een antwoord op?
r_kluft schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:59:
Na het hele topic doorgelezen te hebben ben ik er nog niet goed uit welke ROM's ik nu op mijn Engelse S200 kan zetten en waar ik ze vandaan kan halen.
Ben al lid van myqtek.com maar daar is (voor zover ik kan zien) niets te vinden.
Ben opzich wel tevreden met mijn huidige ROM maar zou het wel graag wat sneller willen zien.
(vergeleken met mijn MDA compact is ie soms wat sloom)
Heb nu ROMversie 2.9.7.24/Radio versie 02.07.20/protocol versie 413.1.03/extrom versie 2.9.7.106
Ik heb het zelfde probleem al vanaf het moment dat ik een Qtek s100 had... Lijkt mij dat er een soort profiel moet komen op de pc dat dus bepaalde servicen heeft wat de s200 nodig heeft om te syncen...Zerveza schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:38:
[...]
snap er nix van.
BT geinstalleerd op laptop, ik kan gewoon pairen met s200, daarnaast geef ik aan dat ik gebruik wil gaan maken van de compoort.
Ik kan com poort aanmaken op mijn pc (com 14) en als ik die "dubbelclick" wordt het BT icoontje in mijn taskbar groen van kleur. (dus verbinding neem ik aan).
Active sync opstarten, aangeven dat hij niet naar de ir poort maar naar com 14 moet kijken, hij gaat proberen te connecten... krijg ik een foutmelding.
Als ik vanuit de s200 AC probeer te connecten met bluetooth zegt hij dat hij geen verbinding heeft met een pc met active sync mogelijkheden..
Ik zou na het pairen iets van een ActiveSync profiel moeten zien in mijn Qtek, maar dat is niet het geval!? Ik kan alleen maar kiezen voor de profielen: Headset, Serial Port (die ik aangevinkt heb) en Dialup Networking. zou het iets met verouderde drivers (er zijn helaas geen nieuwe) voor mijn MSI geval te maken kunnen hebben?
"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-
Verwijderd
Heeft er al iemand een oplossing om geluid te ontvangen bij een pps op de spv m600.
Hoe kan ik een mp4 bestand afspelen en wat moet ik daarvoor eventueel installeren.
Hoe kan ik een mp4 bestand afspelen en wat moet ik daarvoor eventueel installeren.
Die laatste vraag is weer zo'n standaard vraag die makkelijk te zoeken is met de search-functie...Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:23:
Heeft er al iemand een oplossing om geluid te ontvangen bij een pps op de spv m600.
Staat in de TS van andere Qtek-topics beschreven
dat onder andere heb programmaatje: TCPMP mp4 bestanden goed afspeelt!
Gebruik 't zelf ook al 2 jaar en werkt idd perfect
Verwijderd
Ik heb daar net gekeken maar welke moet ik hebben voor de spv m600, er zijn zo veel soorten...
Deze gebruik ik:Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:46:
Ik heb daar net gekeken maar welke moet ik hebben voor de spv m600, er zijn zo veel soorten...
-tcpmp.smartphone.0.66.exe
+ deze plugin
[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 26-10-2006 16:24 ]
Verwijderd
Als ik die installeer en ik speel een mp4 af dan krijg ik de melding... Speler: Video codec (AVC aka H.264, AVC1) niet gevonden!
Dan moet je het bestand afspelen met Windows Media Player, die speelt H.264 wel af.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Daar speeld die hem ook niet mee af dan zegd die gereed.
Ik had gewoon een willekeurig bestand gedownload en die geprobeerd maar helaas.
Het bestand heet T90_iPod_550kbps.mp4, dat de naam ipot er in staat maakt toch niet uit het is een mp4, of zie ik dat verkeerd...
Ik had gewoon een willekeurig bestand gedownload en die geprobeerd maar helaas.
Het bestand heet T90_iPod_550kbps.mp4, dat de naam ipot er in staat maakt toch niet uit het is een mp4, of zie ik dat verkeerd...
maakt inderdaad niks uit!
Als de bestandsnaam gewoon eindigt op .mp4 is 't .mp4-bestand
Het probleem is alleen dat MP4 een container is voor verschillende encoders. Dit kan er allemaal inzitten:CLB schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 17:45:
maakt inderdaad niks uit!
Het vreemde is alleen dat WMP H.264 zou moeten afspelen... maar ja.To create MP4 files you should preferably use audio/video formats covered by the MPEG-4 Standard:
- MP4 video formats: MPEG-4 SP/ASP: XviD, DivX5, 3ivx, ffmpeg/ffdshow, NeroDigital ASP... and MPEG-4 AVC/H.264: x264, NeroDigital AVC, Apple... and MPEG-2, MPEG-1 (not DivX3/MS Mpeg-4, WM9, RV9 or VP6) - doom9's quality comparisons: 1 2
- MP4 audio formats: Advanced Audio Coding (AAC FAQ): Quicktime/iTunes, Nero, Psytel, FAAC (binary)... (rjamorim's quality comparisons: 1 2) and MP3, MP2, MP1, CELP (speech), TwinVQ (very low bitrates), SAOL (midi), ALS (lossless)
- MP4 subtitle/text format: MPEG-4 Timed Text (see question 7)
- MP4 picture formats: JPEG, PNG
Daar heb je inderdaad gelijk in!Hoedje schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:07:
[...]
Het probleem is alleen dat MP4 een container is voor verschillende encoders. Dit kan er allemaal inzitten:
@ JP: Probeer is meerdere .mp4 bestanden. Gedownload van allerlei verschillende sites enzo..!
Echt niet, heette toen betaplayer!CLB schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:24:
[...]
Staat in de TS van andere Qtek-topics beschreven
dat onder andere heb programmaatje: TCPMP mp4 bestanden goed afspeelt!
Gebruik 't zelf ook al 2 jaar en werkt idd perfect

Ik gebruikte het ook toen ik nog een smartphone had.
Verwijderd
Ik wil tomtom 6 overzetten op een 2 gig sd kaartje.
Kan ik gewoon een standaard snelheid kaartje aanschaffen of moet het persee een snel type zijn.
Voor foto's laden en opslaan kan ik de grotere snelheid begrijpen maar heeft tomtom dat ook nodig.
Kan ik gewoon een standaard snelheid kaartje aanschaffen of moet het persee een snel type zijn.
Voor foto's laden en opslaan kan ik de grotere snelheid begrijpen maar heeft tomtom dat ook nodig.
Ciao!
Ik werk nu ruim een maand met m'n S200. Briljant apparaat, vooral omdat ik standaard met Microsoft oplossingen werk, dus Exchange sync etc werkt allemaal super.
Er is echter 1 raar verschijnsel sinds een week, en ik weet niet hoe ik het op moet lossen:
Enig idee??
Ik werk nu ruim een maand met m'n S200. Briljant apparaat, vooral omdat ik standaard met Microsoft oplossingen werk, dus Exchange sync etc werkt allemaal super.
Er is echter 1 raar verschijnsel sinds een week, en ik weet niet hoe ik het op moet lossen:
In Camera, bij "Opties -> Algemeen -> Opslaan naar:" kan ik alleen kiezen uit "Hoofdgeheugen" of "Network". M'n Storage Card (of hoe noemen ze dat in de Nederlandse versie) staat er niet meer bij! En bovendien is Network in het Engels geschreven, dus een applicatie heeft dat overschreven. Ik heb alleen SPB Pocket Plus geinstalleerd, meer niet. En bovendien heb ik die applicatie al sinds dag 1. Het heeft zeker 3 weken gewerkt, en ineens staat er Network.Mijn camera kan geen foto's meer opslaan naar m'n Storage Card. Puur omdat ik geen Storage Card meer kan kiezen bij de instellingen van de camera! Er staat alleen Hoofdgeheugen of Network
Enig idee??
Heb jij Pocket Lan geïnstalleerd? Ik had dit ook en heb het er weer afgehaald. Er zal heus wel een instelling in dat programma zijn om het te veranderen maar V-Mobile Network Browser bevalt me toch beter.
hoi
Nope.
Ik heb Microsoft CMD geinstalleerd gehad, maar die heb ik er weer af gekiept na een tijdje. CMD werkt niet met een stylus
Waarschijnlijk zijn daar sporen van blijven hangen, maar kan je ergens in het register zien wat je storage apparaten zijn? Blijkbaar krijgt Network voorrang ten opzichte van je Storage Card.
Ik heb Microsoft CMD geinstalleerd gehad, maar die heb ik er weer af gekiept na een tijdje. CMD werkt niet met een stylus
Waarschijnlijk zijn daar sporen van blijven hangen, maar kan je ergens in het register zien wat je storage apparaten zijn? Blijkbaar krijgt Network voorrang ten opzichte van je Storage Card.
[ Voor 11% gewijzigd door MpDay op 27-10-2006 22:00 ]
Misschien iets laat maar hier heb ik ook naar gezocht en vond op een site dit:3mph schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:28:
Hallo people,
mzzl
Go to HKCU\ControlPanel\Phone and create
Key:ShowSim (dWord)
Value: 0 = hide
1 = show
Het werkt iig goed op mijn telefoon
Register moet je editten met bv total commander oid.
Ok, ik heb ook een vraagje.
Ik ben momenteel op zoek naar een leuke nieuwere ROM versie. (ik kan echt niet tegen wm5 in nederlands, vreselijk!
)
Nu heb ik gehoord dat er een dopod rom is (te vinden: hier) welke wel goed en aardig snel is.
Oook heb ik gelezen dat er wat eigengemaakte ROMs zijn van bv pdamobiz etc (te vinden: hier).
Als ik verder lees dan kom ik erachter dat er G3 chips zijn en G4 chips. Als je je s200 opstart dan zie je in het beginscherm ergens de IPL en SPL staan. Eindigen die op .0001 dan is het een G4 (tot zover was het mij wel duidelijk).
Alleen nu is die update van pdamobiz (hier) dus voor 2.15.0001. En mijn Qtek s200 is 2.10.0001. De vraag is dan ook of ik die rom kan installeren ja of nee. Want de rom is voor een g4 chip, alleen hebben ze het overal over 2.15.0001.
Iemand ervaring hiermee?
Op dat forum staat wel:'This method can be used with any version of IPL/SPL of SPV M600, Qtek S200, i-mate JAMin, Dopod 818 Pro, XDA neo. Need not to unlock CID.'.
Maargoed, de filename heet: Customize_rom_PDAMobiz_Editon_Upgrade_Rom_for_IPLSPL_2.15.0001_v.1.02.rar
Vandaar dat ik wat in verwarring ben
Ik heb namelijk wel ergens een leuke ROM zien staan met een nieuwere AKU versie erop, maar wil dus zeker weten of het wel op mijn s200 kan.
Moet ik trouwens eerst updaten naar de nieuwste dopod rom (als ik die dus zonder problemen op mijn s200 kan) en dan pas de pdamobiz erop, of update de pdamobiz ook meteen naar die nieuwste dopod rom? (zie screenshot op dat forum, versienummer is hetzelfde als dopod rom afaik).
Veel vragen van mij
Ik moet zeggen dat het updaten van de ROM makkelijker was met de s100
. Daar heb ik aardig wat roms bij vervangen en bigstorage roms gemaakt etc. Maar bij de s200 met g3 en g4 chips en allerlei vreemde locks voel ik me weer net een newbie
Ik ben momenteel op zoek naar een leuke nieuwere ROM versie. (ik kan echt niet tegen wm5 in nederlands, vreselijk!
Nu heb ik gehoord dat er een dopod rom is (te vinden: hier) welke wel goed en aardig snel is.
Oook heb ik gelezen dat er wat eigengemaakte ROMs zijn van bv pdamobiz etc (te vinden: hier).
Als ik verder lees dan kom ik erachter dat er G3 chips zijn en G4 chips. Als je je s200 opstart dan zie je in het beginscherm ergens de IPL en SPL staan. Eindigen die op .0001 dan is het een G4 (tot zover was het mij wel duidelijk).
Alleen nu is die update van pdamobiz (hier) dus voor 2.15.0001. En mijn Qtek s200 is 2.10.0001. De vraag is dan ook of ik die rom kan installeren ja of nee. Want de rom is voor een g4 chip, alleen hebben ze het overal over 2.15.0001.
Iemand ervaring hiermee?
Op dat forum staat wel:'This method can be used with any version of IPL/SPL of SPV M600, Qtek S200, i-mate JAMin, Dopod 818 Pro, XDA neo. Need not to unlock CID.'.
Maargoed, de filename heet: Customize_rom_PDAMobiz_Editon_Upgrade_Rom_for_IPLSPL_2.15.0001_v.1.02.rar
Vandaar dat ik wat in verwarring ben
Ik heb namelijk wel ergens een leuke ROM zien staan met een nieuwere AKU versie erop, maar wil dus zeker weten of het wel op mijn s200 kan.
Moet ik trouwens eerst updaten naar de nieuwste dopod rom (als ik die dus zonder problemen op mijn s200 kan) en dan pas de pdamobiz erop, of update de pdamobiz ook meteen naar die nieuwste dopod rom? (zie screenshot op dat forum, versienummer is hetzelfde als dopod rom afaik).
Veel vragen van mij
Iemand bekend met de bureaulader van de Qtek S200?

Ik heb geen idee hoe je de pdamobiz rom er op moet zetten, maar ik kan je wel vertellen dat de nieuwste dopod rom van het xda forum het prima doet op mijn mobiel. Ik heb nu minder last van vastlopers en heb sterk het idee dat hij sneller is.
Mijn ipl is nu 2.10.0001
Mijn spl is nu 2.15.0001
Ik geloof (maar weet niet zeker), dat ze beide eerst 2.10.0001 waren (bij de originele NL rom), ik heb het ergens opgeschreven, zoek ik nog even voor je op.
I see red pixels.
Nouja, ik heb het er maar gewoon op gewaagd:
Dopod rom van xda devs installeerd gewoon goed idd en werkt perfect.
Die rom update van pdamobiz wil niet werken, na het updaten zegt het programma dat het allemaal goed is gegaan maar als ik dan een hard reset uitvoer dan kom ik in de bootloader/3 kleuren scherm terecht.
Dus weer de dopod rom geinstalleerd en nu werkt alles weer perfect!
Gelukkig geen rare nederlandse vertalingen meer
oh ja...
Als jouw IPL 2.10.0001 is en je SPL 2.15.0001 is na de dopod update dan heb je dezelfde versie als ik heb
SPL was 2.10.0001 en na de dopod update nu ook 2.15.0001.
Dopod rom van xda devs installeerd gewoon goed idd en werkt perfect.
Die rom update van pdamobiz wil niet werken, na het updaten zegt het programma dat het allemaal goed is gegaan maar als ik dan een hard reset uitvoer dan kom ik in de bootloader/3 kleuren scherm terecht.
Dus weer de dopod rom geinstalleerd en nu werkt alles weer perfect!
Gelukkig geen rare nederlandse vertalingen meer
oh ja...
Als jouw IPL 2.10.0001 is en je SPL 2.15.0001 is na de dopod update dan heb je dezelfde versie als ik heb
SPL was 2.10.0001 en na de dopod update nu ook 2.15.0001.
[ Voor 16% gewijzigd door RaptorRVL op 28-10-2006 22:07 ]
Iemand een idee hoe ik visualgpsce aan de praat krijg op mijn S200?
Heb nu een bluetooth gpsontvanger gekoppeld maar hij ziet com 6 of 7 niet.
Zowel tomtom en igo doen het prima.
Heb nu een bluetooth gpsontvanger gekoppeld maar hij ziet com 6 of 7 niet.
Is dat ding nog ergens anders goed voor dan dat je telefoon rechtop kan staan?Mini Poeper schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 01:18:
Iemand bekend met de bureaulader van de Qtek S200?
[afbeelding]
Verwijderd
Heb je al ervaring met igo op je s200 en hoe is die in vergelijking met tomtom?r_kluft schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:52:
Het viel mij vanochtend op dat m'n S200 geen daylightsaving schijnt te ondersteunen. Klopt dat ?
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Die van mij meldt het netjes, dat die de tijd heeft 'bijgesteld naar zomertijd'
Maar hij staat nu wel goed
There is no place like 127.0.0.1
Vaag.. Die van meldde niks en stond ook niet goed. De C500 van m'n vrouw deed 't wel goed.denniskrol schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:29:
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Bij mij ook niets verandert aan de tijd. Ook niet na een sync. Dit probleem had ik aan het begin van de zomertijd ook al aangegeven in het S100 topic. Ik vraag me af wat er bij Denniskrol dan anders is dat het bij hem wel werkt.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Tomtom en igo werken beiden erg goed op mijn s200. Framerate is niet superhoog, maar extreem slecht is het ook weer niet.Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:18:
[...]
Heb je al ervaring met igo op je s200 en hoe is die in vergelijking met tomtom?
igo loopt wel iets beter dan tomtom bij mij.
Verder heb ik met behulp van flitspaal.nl flitspalen voor tomtom én igo voor elkaar gekregen wat ook wel fijn is
Tocht gaat mijn voorkeur nog uit naar tomtom, maar misschien is dat omdat ik meer tomtom heb gebruikt dan igo, en is igo gewoon nog even wennen.
Qua route hebben ze het allebei wel goed gedaan tot nu toe
Oh ja, mijn s200 gaf vanmorgen netjes aan de tijd te hebben veranderd. Ik gebruik 'nieuwste' dopod rom en heb uiteraard mn region settings op nederlands gezet.
[ Voor 10% gewijzigd door RaptorRVL op 29-10-2006 14:47 ]
Opladen en syncen met je computercornelixnootje1 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 00:57:
[...]
Is dat ding nog ergens anders goed voor dan dat je telefoon rechtop kan staan?
iGo werkt hier ook perfect evenals TomTom 5.21Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:18:
[...]
Heb je al ervaring met igo op je s200 en hoe is die in vergelijking met tomtom?
Bij mij idem dito!denniskrol schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:29:
Verwijderd
Lui, zit dik in de stront...
Ok, ik heb een Qtek S200, al aardig wat maandjes. Echter...
Sinds 2 dagen heb ik een boze geest in mijn device zitten. Eergister wilde ik (accu 50-60%) mijn s200 weer eens opladen, en hang hem altijd aan de 220v lader, direct aan het toestel. Na enkele uurtje kwam ik terug...nog steeds 50%. Eens aan de usb kabel gehangen, AS gedraait enz enz. Hij liep steeds verder leeg. Terwijl wel het oranje ledje brandt, de accustatus: Charging en een lopende balk toont. Onderhand 30%, werd tijd voor een backupje, dus deze snel op de sdcard gezet. Toen weer aan de 220v lader, ... 20%...15%...10% er kwamen warnings om de hoek kijken ...5%. Accu eruit, gemeten 3.03volt. Uurtje eruit, toen erin, lader eraan...Na een urtje opstarten...1%...Op het moment van schrijven hangt ie aan de lader, 0% laatste status gezien, het rode ledje brandde net, en is nu uitgegaan. Kwartiertje geleden gemeten, 2.41 volt.
HELP!
Ok, ik heb een Qtek S200, al aardig wat maandjes. Echter...
Sinds 2 dagen heb ik een boze geest in mijn device zitten. Eergister wilde ik (accu 50-60%) mijn s200 weer eens opladen, en hang hem altijd aan de 220v lader, direct aan het toestel. Na enkele uurtje kwam ik terug...nog steeds 50%. Eens aan de usb kabel gehangen, AS gedraait enz enz. Hij liep steeds verder leeg. Terwijl wel het oranje ledje brandt, de accustatus: Charging en een lopende balk toont. Onderhand 30%, werd tijd voor een backupje, dus deze snel op de sdcard gezet. Toen weer aan de 220v lader, ... 20%...15%...10% er kwamen warnings om de hoek kijken ...5%. Accu eruit, gemeten 3.03volt. Uurtje eruit, toen erin, lader eraan...Na een urtje opstarten...1%...Op het moment van schrijven hangt ie aan de lader, 0% laatste status gezien, het rode ledje brandde net, en is nu uitgegaan. Kwartiertje geleden gemeten, 2.41 volt.
HELP!
Verwijderd
Ik kan geen bestanden verzenden met bluetooth, hij vind de anderen wel maar verzend niks, ont vangen gaat wel goed.
Bij compoorten staat alleen binnenkomende poort maar uitgaande poort kan ik niet vinden.
Waar kan ik dit instellen om het probleem te verhelpen?
Bij compoorten staat alleen binnenkomende poort maar uitgaande poort kan ik niet vinden.
Hmm, zou zo 123 niet weten wat er precies aan de hand is. Maar het ligt of aan lader, je s200 of aan de accu. (neem aan dat je al tot zo ver was gekomen
Probeer hem eens aan de usb kabel van je computer te hangen en kijk of er dan iets gebeurd. En als je kunt probeer het eens met een andere accu.
Maar het klinkt verdacht veel dat je s200 richting een service center moet

Heb je hem misschien geupdate naar een vage rom? Alhoewel ik nog nooit gelezen heb dat die je accu helemaal leeg kunnen maken tijdens het opladen. Wel heb ik vaak gelezen dat een bepaalde rom er soms voor kan zorgen dat de accu sneller leeg is...
Volgens mij hoef je niks in te stellen qua uitgaande poort bij het verzenden van bestanden.Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:57:
Ik kan geen bestanden verzenden met bluetooth, hij vind de anderen wel maar verzend niks, ont vangen gaat wel goed.
Algemene procedure is dit: http://www.htcwizardweb.net/node/205
Maar als ik het zo lees dan neem ik aan dat je dat wel gedaan hebt. Check nog eens of waar je iets naartoe wilt sturen wel dingen mag/kan ontvangen.
Als ik bijvoorbeeld iets naar mijn computer wil sturen (met standaard windows xp bluetooth spul geinstalleerd) dan moet ik rechtsonder in de tray, rechtermuisknop op bluetooth icon, "bestand ontvangen" aanklikken voordat ik iets kan ontvangen.
Pas dan kun je iets versturen en zal de computer het ontvangen. Werkt hier goed hier met standaard explorer en ook met total commander.
Dit topic is gesloten.