Het probleem bij mij is dat bij compoorten uitgaande poort er niet bij staat, alleen binnen komende poort staat erbij.
Het onvangen via bluetooth gaat wel goed.
Het onvangen via bluetooth gaat wel goed.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door RedPixel op 30-10-2006 20:33 ]
I see red pixels.
1. Lees dit topic eens door zou ik zeggen. De dopod rom is een stuk sneller en stabieler dan de default NL rom. + dat tomtom beter draait met de dopod rom, mocht je dat gaan gebruiken.NiteSpeed schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 03:47:
Sinds drie dagen heb ik een Orange M600, geweldig toestel, maar ik erger me toch aan een paar dingetjes, en daarom vraag ik me af:
1. Hoe zit dat precies met ROMS? Ik lees allemaal namen, versies, merken, maar geen echte originele sites waar ze gereleased worden. Alles wordt gereleased via 3rd party community sites?
2. Het flashen van je ROM naar een nieuwere versie (orange rom naar updates orange rom) valt vast onder garantie, maar wat nou als ik er een andere release op flash?
3. Kan ik switchen van een Nederlandstalige ROM naar een Engelse?
4. Kan ik altijd nog terug naar mijn originele ROM?
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Verwijderd
Verwijderd
1. De Dopod is inderdaad sneller, alleen is het misschien wel handig om te vermelden dat je garantie vervalt als je niet een orginele ROM gebruikt om het toestel te flashen. Omdat flashen met een ROM anders dan die van de fabrikant illegaal is.Wilde schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 08:37:
[...]
1. Lees dit topic eens door zou ik zeggen. De dopod rom is een stuk sneller en stabieler dan de default NL rom. + dat tomtom beter draait met de dopod rom, mocht je dat gaan gebruiken.
2. geen id
3. Ja. De WWE rom's staat voor worldwide english.
4. Geeeeeen id, ik dacht het wel, maar ik weet niet of je een "backup" van je huidige rom kan maken.
Verwijderd
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Maakt niks uitVerwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:01:
[...]
2. Zolang jij orginele ROM's van de leverancier installeerd behoud je de garantie gewoon.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Nou ben er uit.r_kluft schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:28:
Iemand een idee?
Krijg nu sinds gisteren iedere keer als ik eem mailtje krijg op mijn hotmail een sms erbij van nummer 4560993018476. Beetje irritant want ik krijg de mailtjes ook via mijn S200 via hotmail.
Iemand een idee hoe ik hier van af kom?
Verwijderd
Dus als je via pocket msn je hotmail opend en je ontvangt een e-mail met een bijlage, dan kan je die gewoon ophalen.timow schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:02:
Ik heb er niets aan ingesteld. De mailbox is aangemaakt via Pocket MSN(dus niet handmatig toegevoegd).
Lukt hier ook niet hoor!Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:25:
[...]
Dus als je via pocket msn je hotmail opend en je ontvangt een e-mail met een bijlage, dan kan je die gewoon ophalen.
Waarom lukt het mij dan niet...![]()
Ook even een andere vraag waar kan ik instellen dat als er gereageerd wordt in dit topic dat ik een mailtje krijg, dan kan ik wat sneller reageren...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Mini Poeper op 02-11-2006 20:28 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ja, dat d8 ik ook maar helaas deed 'ie dat niet. Ik kon wel smsjes ontvangen maar niet versturen.Hoedje schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:21:
SMS servicenummer hoef je niet in te vullen, dat haalt elke (moderne) telefoon vanaf je simkaart.
Even een paar puntjes:Mini Poeper schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:17:
<knip> heel verhaal </knip>
I see red pixels.
- Oke, ik heb de laatste versie hier al een paar dagen op m'n PC staan.wwwhizz schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:36:
[...]
Even een paar puntjes:
- BatteryStatus kun je sowieso al wel instaleren hoor, degene die in de TS staat is gewoon Stable![]()
- Dat usb-SD is wel grappig, maar lijkt mij overbodig als je gewoon een pc met cardreader hebt? (Ik denk dat je van het verschil in prijs van de verschillende SD-kaartjes prima een cardreader kunt kopen). Ik zou zeggen neem een 2GB gewone SD-kaart
- TodayPanel valt wel te downloaden toch?
[ Voor 4% gewijzigd door timovd op 02-11-2006 21:14 ]
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Op Pocketinfo wordt door Jaap Ekris (de goeroe op Pocket PC gebied) ten zeerste afgeraden 4.5 bèta te gebruiken.timow schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:14:
Ik heb net een aantal appointments toegevoegd via de QTek zelf. (doe ik meestal vanaf mn PC). Echter zie ik deze niet terug in mn outlook(2007). Waar zijn ze gebleven?
Syncen via 4.5B
[ Voor 57% gewijzigd door Mini Poeper op 02-11-2006 21:45 ]
Ik heb voor de S200 gekozen i.c.m. Telfort, omdat:aerofreak schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:43:
ik ben nu serieus bezig om deze telefoon te bestellen gewoon die specs hartstikke mooi![]()
Maar.....
ik zit met een vraag kan beter een m600 nemen check link
of
de s200 met telfort abbo link
help me
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Ja, m'n vriendin heeft vorig jaar haar mobiel bij hun besteld. Het is allemaal netjes aangekomen en is ook een keer opgestuurd geweest om iets. Moet ik wel zeggen dat ik ze aan de telefoon niet zo heel vriendelijk vind en een beetje afgesnauwd voelde. Heb telefoon nu bij Algebeld.nl besteld. Ze zijn daar vriendelijk en zeggen waar het op staat. De noord-oostelijke nuchterheid zullen we maar zeggen...aerofreak schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:54:
zijn er goede berichten over 2call.nl met name garantie enz...
[ Voor 11% gewijzigd door Mini Poeper op 03-11-2006 00:11 ]
Je kunt hem ook bestellen via internet, bijvoorbeeld bij Handango, maar ik weet zeker dat andere sites hem ook hebben. Kan je hem ook gelijk downloaden, dus heb je hem meteen!- Ja, inderdaad de PRO versie. Ik heb dat bedrijf een mailtje gestuurd om te bestellen, maar kreeg geen antwoord.
No matter the age, never lose the Kramer inside
Hier ook zeer positief over 2call. Beetje problemen met kopie bankpas, maar ze zijn super snel en zeer aardig aan de telefoon. Beide keren dat ik heb gebeld met een vraag gingen ze meteen met de vraag aan de slag en werd meteen opgelost. Garantie is via qtek zelf, deze is iets minder.aerofreak schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:54:
zijn er goede berichten over 2call.nl met name garantie enz...
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Mini Poeper schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:24:
[...]
Ja, m'n vriendin heeft vorig jaar haar mobiel bij hun besteld. Het is allemaal netjes aangekomen en is ook een keer opgestuurd geweest om iets. Moet ik wel zeggen dat ik ze aan de telefoon niet zo heel vriendelijk vind en een beetje afgesnauwd voelde. Heb telefoon nu bij Algebeld.nl besteld. Ze zijn daar vriendelijk en zeggen waar het op staat. De noord-oostelijke nuchterheid zullen we maar zeggen...
@wwwhiz
In BatteryStatus zit geen GPRS monitor hè? Ik overweeg namelijk die van Spb te installeren, maar wil geen dubbele dingen op m'n PPC.
I see red pixels.
Hhumm,Hoedje schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:46:
EDGE doet het als er een E staat. Verder kan het totaal geen kwaad als de GPRS of EDGE verbindingen open blijven staan. Dus je hoeft hem absoluut niet op te hangen, sterker nog, ieder uur weer verbinding maken zal waarschijnlijk meer batterijduur kosten.
De verbinding kun je helemaal verbreken door op het rode (telefoon)hoorntje te drukken.
wwwhizz schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:11:
[...]
offtopic:
Noord-Oostelijk? Grunn?
Zit inderdaad geen GPRS monitor in. (kun je misschien uitleggen wat dat precies doet?)
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2006 16:05 ]
Ik had daar een installer voor, toen kwamen ze er dus wel tussen te staan bij de instellingen, maar als ik er 1 koos en 'ok' deed 'vergat' die het weerVerwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:23:
Hoi mensen,
ik heb sinds een week ook de S200 gekocht, en ben heel tervreden over de mogelijkheden.
hiervoor had ik een S100 en dat was ook een fijn ding, maar de vernieuwingen zijn wel top.
Ik heb natuurlijk wel een vraag, ik heb een Nederlands tallige versie en daarin lijkt het of de tekstinvoer is beperkt tot toetsenbord en phone pad.
Transcriber en Block recogniser zitten er niet op lijkt het wel, terwijl ik dit op de S100 een erg handige functie vond...
Op de topic's van de S200 kom ik niets tegen hierover (misschien niet goed gezocht)
is dit alsnog hierop te plaatsen, of in te stellen?...mis deze functie best wel nu...
There is no place like 127.0.0.1
~Leonardo Da Vinci~
Druk eens op shift, daar staat het vraagteken bovenin. Bij 123 zitten ook nog tekens.Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:01:
Dan heb ik ook nog een vraag over het toetsenbord op het scherm.
Is er ook een knop waarmee ik andere tekens tevoorschijn kan halen zoals de vraagteken staat er niet bij?
Ik heb de toetsen op groot staan.
Nu moet ik elke keer naar phone pad en dan op sym klikken maar bij toetsen bord kan ik dat niet vinden.
Het gaat om de spv m600 uitvoering.
hoi
Hoedje schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:46:
EDGE doet het als er een E staat. Verder kan het totaal geen kwaad als de GPRS of EDGE verbindingen open blijven staan. Dus je hoeft hem absoluut niet op te hangen, sterker nog, ieder uur weer verbinding maken zal waarschijnlijk meer batterijduur kosten.
De verbinding kun je helemaal verbreken door op het rode (telefoon)hoorntje te drukken.
Vandaag naar een kennis geweest die bij T for Telecom werkt en daar in die winkel eens opgezocht. Hij heeft Telfort gebeld en inderdaad zijn de instellingen hetzelfde. Hij heeft een T-Mobile MDA Vario en nu hebben we beide toestellen naast elkaar gelegd en tegelijk websites laten bezoeken. Mijne ging een stuk sneller en we denken dat mijne nu idd op EDGE protocol loopt. Ik zal het vanavond nog eens proberen met combinatie Ipaq en Samsung D500 met wederom T-Mobile netwerk.Mini Poeper schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:22:
Hhumm,![]()
Bij mij staat er gewoon nog een G en ik vind de verbinding idd niet echt sneller.
Wat zou ik fout gedaan kunnen hebben?
[ Voor 4% gewijzigd door Mini Poeper op 03-11-2006 22:51 ]
Probeer je hotmail te openen via internet explorer...Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:25:
[...]
Dus als je via pocket msn je hotmail opend en je ontvangt een e-mail met een bijlage, dan kan je die gewoon ophalen.
Waarom lukt het mij dan niet...![]()
Ook even een andere vraag waar kan ik instellen dat als er gereageerd wordt in dit topic dat ik een mailtje krijg, dan kan ik wat sneller reageren...
"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-
[ Voor 53% gewijzigd door aerofreak op 07-11-2006 16:02 ]
~Leonardo Da Vinci~
Je kunt het ook gebruiken zonder bundel hoor! Doe ik ook, omdat ik het maar sporadisch gebruik; zo'n € 2,- / maand.aerofreak schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:57:
Is EDGE gratis met een 200+100 abbo??
nee€ 5 per MB
![]()
Wat gebruiken jullie het meest GPRS/UMTS/EDGE
~Leonardo Da Vinci~
Volgens mij wilt aerofreak juist niet zo'n extra bundel erbij hebben, maar net zoals ik het kunnen gebruiken als je wilt zonder aan een vast bedrag per mand extra vast te zitten. Zoals ik al schreef kom ik maandelijks niet eens aan € 5,-/maand. Hierbij maak ik toch gebruik van het EDGE netwerk en dat is redelijk snel te noemen. GPRS als referentiekader? Echt snel!Hoedje schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 20:44:
Je kan ook een EDGE bundel nemen bij Telfort onbeperkt (1 GB) voor 9,50 per maand, vanaf 200+100 1 jaar abbo.
[ Voor 3% gewijzigd door Mini Poeper op 07-11-2006 21:20 ]
~Leonardo Da Vinci~
Idd, ik noem 't eerder een PDA (met telefoonfunctie)
[ Voor 56% gewijzigd door Mini Poeper op 09-11-2006 22:27 ]
~Leonardo Da Vinci~
44MB, maar maak je niet druk, dat is ook bij de JAMin, M600 zo. Allemaal gelijkMini Poeper schreef op donderdag 09 november 2006 @ 22:34:
Dan nog iets:
Ik vergelijk net het RAM geheugen van mijn device en die van m'n vriendin, volgens de specificaties beiden 64MB, wat blijkt: de Qtek geeft 44.01MB aan en de Ipaq 56.59MB![]()
Deze laatste waarde komt wel wat dichter bij de 64MB!![]()
Welke waarde geeft 'ie bij jullie aan?
Verwijderd
~Leonardo Da Vinci~
Nop - in het toestel zit ook een wifi device, en deze werkt op elke wifi - router in je omgeving.CLB schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:38:
Ikzelf gebruik GPRS!
Ook de enige mogelijkheid bij Orange volgens mij![]()
Werkt perfect, werkt snel genoeg voor wat ik wil:
-beetje pda-sites rondstruinen
-beetje op GoT rondhangen
-beetje mailtjes lezen/ versturen
[ Voor 32% gewijzigd door Marinus-Roro op 12-11-2006 14:04 ]
All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *
"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-
Oke - maar hoe doe je dat - GPRS zit namelijk niet als apart item in de verbindings assistent.MrSmee schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:05:
GPRS Instellingen verwijderen is geloof ik de enige optie
All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *
Het ging om de vraag: Wat gebruiken jullie het meest GPRS/UMTS/EDGE --> GPRSMarinus-Roro schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:57:
[...]
Nop - in het toestel zit ook een wifi device, en deze werkt op elke wifi - router in je omgeving.
Kun je dus ook gewoon de dingen doen die jij hierboven opsomt. Alleen dan zonder de vaste
kosten per maand voor het Orange-world abo.
Ow ja? Is dat zo?CLB schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:36:
Het ging om de vraag: Wat gebruiken jullie het meest GPRS/UMTS/EDGE --> GPRS
Dat er 'n Wi-Fi module inzit weet ik zelf ook wel
[ Voor 6% gewijzigd door r_kluft op 12-11-2006 20:05 ]
Jaja loop alweer 'n half jaar met m'n Qtek S200 en kwam er vandeweek achterMini Poeper schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:19:
[...]
Ow ja? Is dat zo?![]()
Is er eigenlijk een verschil tussen softreset en uitschakelen (dus aan/uit toets langer inhouden)?
CLB schreef op zondag 12 november 2006 @ 20:14:
Jaja loop alweer 'n half jaar met m'n Qtek S200 en kwam er vandeweek achter
Jij zet 'm zeker niet uit 's nachts? Ik wel, en bovendien doe ik op deze manier langer met batterij.CLB schreef op zondag 12 november 2006 @ 20:14:
Softreset gebruik je eigenlijk alleen maar als je toestel 'vast' staat!
Dat je die aan/ uit toets langer kon inhouden wist ik dan weer niet na 'n half jaar
kickaerofreak schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 19:56:
kan je met bluetooth je PC als modem gebruiken voor internet?
ga em van de week bestellen, maar was vanmorgen in de stad en was de tfortelecom en ze raden je allemaal de nokia 70/73 aan en ook bij andere winkels.
sta je bij de SE P990 te kijken zegt hij dat hij al uit produktie is.Net een maand oud dat toestel. en als je om de S200 vraagt maar een sloom en onbetrouwbaar ding
sloom crasht vaak
![]()
k vraag me eigen af of hij er wel verstand van heeft
~Leonardo Da Vinci~
[ Voor 78% gewijzigd door CLB op 13-11-2006 07:47 ]
nouwuh... ik heb hem nu twee maanden en mijn ervaringen zijn geheel andersom: ik vind hem super betrouwbaar en nog nooit 1 vastloper gehad: sloom??? yeah right ik vind hem zelfs vrij in vergelijking met de acer n311
http://www.telecomvergelijker.nlDJH schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:42:
Mijn abonnement houdt in maart 2007 op, dus drie maanden van tevoren kan ik iets anders uitzoeken. Ik zat te denken aan de qtek s200.
Is er ook ergens een site die de aanbiedingen bijhoudt?
[ Voor 14% gewijzigd door aerofreak op 13-11-2006 16:44 ]
~Leonardo Da Vinci~
Wie zegt dat hij een Orange abonnement wilt?aerofreak schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:40:
[...]
http://www.telecomvergelijker.nl
goed koopste pakket bovenaan en kijk ander hier isklik
Oke dan om je geheel te bevredigenCLB schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:36:
[...]Het ging om de vraag: Wat gebruiken jullie het meest GPRS/UMTS/EDGE --> GPRS
Dat er 'n Wi-Fi module inzit weet ik zelf ook wel
[ Voor 21% gewijzigd door Marinus-Roro op 13-11-2006 23:13 ]
Dankje, allebei! Ik wil inderdaad liever geen Orange. Maar in december zal ik meerdere winkels afgaan. Die vergelijk website is ook wel handig!Mini Poeper schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:44:
[...]
Wie zegt dat hij een Orange abonnement wilt?![]()
Bovendien wilt hij een Qtek S200 en niet een SPV M600.![]()
Ik zou meerdere shops bekijken.
Dat klopt. Dat is eigenlijk nu al aan de gang bij sommige providers, door de subsidies langzaam te verlagen. In Duitsland is het al geheel zo en dacht België ook.DJH schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:28:
Ik hoorde trouwens ook dat in 2007 geen telefoons meer gratis worden geleverd bij een abonnement. Vanwege oneerlijke Europese concurrentie etc. Weet iemand hier meer van? Of is dit bij jullie allang bekend..
Ik krijg idd nu de opties, hartelijk dank. Maar iemand idee hoe ik tmail.exe kan excluden?denniskrol schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:25:
Als je op je today scherm staat, moet je dat 'huis' incoontje 'ingedrukt' houden, dan krijg je het menu, daarin kan je ook opties kiezen.
Verwijderd
GamiQ, de game notes app met game maps!
kickaerofreak schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 19:56:
kan je met bluetooth je PC als modem gebruiken voor internet?
~Leonardo Da Vinci~
Dit vraag ik mij ook af, het werkt met smartphones met ingebouwde gps ontvanger wel geloof ik, maar er moet toch een koppeling met een TMC ontvanger komen (die zorgt voor de file informatie). En natuurlijk moet je een abonnement hebben op file informatie bij bijvoorbeeld TomTom.-SaveMe- schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:35:
Ik heb me eigenlijk nog nooitzo verdiept in al dat navigatie software gebeuren, maar nu ik een m600 krijg moet ik er toch maar eens aan.
Wat ik me eigenlijk afvraag is of je ook file informatie kunt ontvangen op een of andere manier en of er al integratie is met navigatie software ... ?
Voortaan goed lezen heh
Waarom quote je mij nou weerMarinus-Roro schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:01:
[...]
Oke dan om je geheel te bevredigen![]()
GPRS: gebruik ik niet - want dat kost maandelijk een vast bedrag bij orange,
----------- ook al gebruik je een maand lang totaal geen 1 kb. bandbreedte.
UMTS: zit bij mijn weten niet in de M600 - dus onlogische vraag in deze topic.
EDGE: wordt niet ondersteund door Orange.
Dus tada... ik gebruik dus WIFI voor het internet surfen. Bijna overal gratis![]()
![]()
Maar oke, blijf ik nog steeds zitten met de vraag:
Hoe schakel je de GPRS uit zonder ook je telefoonverbinding af te moeten sluiten.
zit namelijk niet als apart item in de verbindings assistent
~Leonardo Da Vinci~
MrSmee schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:43:
Hierbij dus mijn vraag:
Zijn er plugins voor WMP om bijvoorbeeld een equilizer tevoorschijn te toveren?
MrSmee
Verwijderd
Is de HTC Trinity nog steeds niet uit?Hoedje schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:42:
Met touchscreen heb je niet zoveel keus. Je hebt eigenlijk alleen de Hermes (TyTN) en de Trinity van HTC met Windows Mobile 5. Daarnaast heb de van Sony Ericsson de P990 en de M600i.
Vooral de Trinity van HTC is echt geweldig. Dat is de opvolger van dit toestel. Die heeft Bluetooth 2.0, Wifi B/G, GSM quadband, GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA, 400 mhz Samsung proc. Zo'n beetje alles zit erop en eraan. Misschien zit er zelfs wel GPS in, dat is nog niet helemaal zeker...
Nadeel, hij ligt iets boven je budget. Nadeel twee, hij is nog niet uit.
Mag ik vragen hoe je dat ingesteld hebt? Lijkt me ideaal voor tomtom namelijk. TT6 heeft geen functie voor draaien van het beeldscherm meer namelijkMini Poeper schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:01:
Trouwens de toets van Comm Manager heb ik zo ingesteld dat deze het scherm doet draaien bij langer inhouden, is wel erg makkelijk.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
Ik heb die knop ook zo staan.Padvinder schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:36:
[...]
Mag ik vragen hoe je dat ingesteld hebt? Lijkt me ideaal voor tomtom namelijk. TT6 heeft geen functie voor draaien van het beeldscherm meer namelijk
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2006 22:20 ]
Verwijderd
Even een kickje, heeft iemand een oplossing met bovenstaande?...Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:15:
Op mijn spv m600 staat standaard clearvue pdf geinstalleerd maar daar heb ik problemen mee met het afspelen van bepaalde pdf files.
Nu heb ik adobe reader 2.0 voor pocket pc geinstalleerd en dat werkt prima, maar nu wil ik graag weten wat ik moet aanpassen zodat ik via de standaard verkenner op een pdf file klik, dat die dan adobe opend en niet clearvue.
Wie weet wat ik moet aanpassen...
Inderdaad, maar bij mij zo:Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 22:18:
[...]
Ik heb die knop ook zo staan.
Ga naar instellingen en dan naar knoppen.
Dan bij knop 4 (hold) scherm draaien toewijzen.
Dat is alles, werkt perfect...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq