HTC Prophet (i-mate JAMin/Qtek S200/SPV M600) - Deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.450 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem bij mij is dat bij compoorten uitgaande poort er niet bij staat, alleen binnen komende poort staat erbij.
Het onvangen via bluetooth gaat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
Je bent wel paired met andere apparaten?
Wanneer ik al mijn pairs weg haal dan zie ik die ook niet meer.
Volgens mij moet je paired zijn met een apparaat die ook een binnenkomende poort ondersteund.
Ik kan hier bijvoorbeeld wel een uitgaande poort selecteren voor mijn PC en GPS ontvangen maar niet voor mijn carkit.
Als ik de pairs verwijder van mijn pc en gps dan kan ik ook geen uitgaande poort meer selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lag er inderdaad aan dat de andere apparaat niet goed ingesteld stond, bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, rood ledje brandt nu gewoon de hele tijd zodra ik de accu + lader aansluit. Ik meet op verschillende pinnen 2,47 volt en op een enkele 2.11 volt. Ik heb zelf een aparte acculader, incl lion stand voor 1 cell. Weet iemand de pinlayout van de accu, zodat ik deze op de + en de - van de lader kan proberen tot leven te wekken?
Afbeeldingslocatie: http://www.altitec.no/images/PD616G.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Ik had net TodayPlayer geinstaleerd, en drukte daarin op Start Search (naar mediabestanden), dit duurde me wat te lang, dus ik deed een softreset. Met als gevolg dat hij niet meer wil opstarten (hij reset zichzelf als hij bij het today screen aan komt, of loopt ergens tussendoor vast). Help!
Edit:
Resetten helpt niet, SD-kaartje er uit helpt niet. Heeft dit ding niet zoiets als een 'veilige modus'? 8)7

edit2: Hard reset doet altijd wonderen...

[ Voor 21% gewijzigd door RedPixel op 30-10-2006 20:33 ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:00

r_kluft

Hmmmmmm

Iemand een idee?

Krijg nu sinds gisteren iedere keer als ik eem mailtje krijg op mijn hotmail een sms erbij van nummer 4560993018476. Beetje irritant want ik krijg de mailtjes ook via mijn S200 via hotmail.

Iemand een idee hoe ik hier van af kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
Sinds drie dagen heb ik een Orange M600, geweldig toestel, maar ik erger me toch aan een paar dingetjes, en daarom vraag ik me af:

1. Hoe zit dat precies met ROMS? Ik lees allemaal namen, versies, merken, maar geen echte originele sites waar ze gereleased worden. Alles wordt gereleased via 3rd party community sites?
2. Het flashen van je ROM naar een nieuwere versie (orange rom naar updates orange rom) valt vast onder garantie, maar wat nou als ik er een andere release op flash?
3. Kan ik switchen van een Nederlandstalige ROM naar een Engelse?
4. Kan ik altijd nog terug naar mijn originele ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
NiteSpeed schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 03:47:
Sinds drie dagen heb ik een Orange M600, geweldig toestel, maar ik erger me toch aan een paar dingetjes, en daarom vraag ik me af:

1. Hoe zit dat precies met ROMS? Ik lees allemaal namen, versies, merken, maar geen echte originele sites waar ze gereleased worden. Alles wordt gereleased via 3rd party community sites?
2. Het flashen van je ROM naar een nieuwere versie (orange rom naar updates orange rom) valt vast onder garantie, maar wat nou als ik er een andere release op flash?
3. Kan ik switchen van een Nederlandstalige ROM naar een Engelse?
4. Kan ik altijd nog terug naar mijn originele ROM?
1. Lees dit topic eens door zou ik zeggen. De dopod rom is een stuk sneller en stabieler dan de default NL rom. + dat tomtom beter draait met de dopod rom, mocht je dat gaan gebruiken.
2. geen id
3. Ja. De WWE rom's staat voor worldwide english.
4. Geeeeeen id, ik dacht het wel, maar ik weet niet of je een "backup" van je huidige rom kan maken.

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem.
Ik heb een hotmail account aangemaakt.
Mijn msn en hotmail berichten lezen gaat prima op mijn spv m600 maar het lukt mij niet om de bijlage's op te halen.
Er komt bij te staan..
Bijlagen worden gedownload zodra u weer verbinding maakt en e-mail ophaalt.
Ik probeer dit te doen doormiddel van mijn wifi verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 08:37:
[...]

1. Lees dit topic eens door zou ik zeggen. De dopod rom is een stuk sneller en stabieler dan de default NL rom. + dat tomtom beter draait met de dopod rom, mocht je dat gaan gebruiken.
2. geen id
3. Ja. De WWE rom's staat voor worldwide english.
4. Geeeeeen id, ik dacht het wel, maar ik weet niet of je een "backup" van je huidige rom kan maken.
1. De Dopod is inderdaad sneller, alleen is het misschien wel handig om te vermelden dat je garantie vervalt als je niet een orginele ROM gebruikt om het toestel te flashen. Omdat flashen met een ROM anders dan die van de fabrikant illegaal is.
2. Zolang jij orginele ROM's van de leverancier installeerd behoud je de garantie gewoon.
3. Kan wel, mag eingelijk niet :P
4. Ja dat kan, alleen zul je daar wel wat voor uit moeten halen. Zou zeggen lees eerst eens en speur eens wat af op internet. Je zult de orginele ROM als backup op je SD of PC moeten zetten. Als je weet wat je doet geen probleem. Maar de kans dat je een baksteen van je device maakt is zeker niet ontdenkbaar!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet ik de vraag anders stellen...
Zijn er ook mensen die wel bijlages kunnen ontvangen van hotmail op hun spv m600 of qtek s200?
Ik krijg het niet voor elkaar om met pocket msn bij de hotmail berichten bijlage's te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:56

timovd

Voorsprong door techniek

Hier wel.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:01:
[...]
2. Zolang jij orginele ROM's van de leverancier installeerd behoud je de garantie gewoon.
Maakt niks uit :)

Orange geeft garantie op de hardware, software doesn't matter ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook vertellen hoe je dat hebt ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Ik heb er niets aan ingesteld. De mailbox is aangemaakt via Pocket MSN(dus niet handmatig toegevoegd).

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft

r_kluft

Hmmmmmm

r_kluft schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:28:
Iemand een idee?

Krijg nu sinds gisteren iedere keer als ik eem mailtje krijg op mijn hotmail een sms erbij van nummer 4560993018476. Beetje irritant want ik krijg de mailtjes ook via mijn S200 via hotmail.

Iemand een idee hoe ik hier van af kom?
Nou ben er uit.

Blijkt in hotmail een optie te zitten met de naam "mobile alerts". Deze uit zetten en geen stomme SMS meer naar mijn mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timow schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:02:
Ik heb er niets aan ingesteld. De mailbox is aangemaakt via Pocket MSN(dus niet handmatig toegevoegd).
Dus als je via pocket msn je hotmail opend en je ontvangt een e-mail met een bijlage, dan kan je die gewoon ophalen.
Waarom lukt het mij dan niet... ;(

Ook even een andere vraag waar kan ik instellen dat als er gereageerd wordt in dit topic dat ik een mailtje krijg, dan kan ik wat sneller reageren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:25:
[...]

Dus als je via pocket msn je hotmail opend en je ontvangt een e-mail met een bijlage, dan kan je die gewoon ophalen.

Ook even een andere vraag waar kan ik instellen dat als er gereageerd wordt in dit topic dat ik een mailtje krijg, dan kan ik wat sneller reageren...
Lukt hier ook niet hoor!

Ligt gewoon aan je soort GPRS-verbinding!

Als ik via de 'free' Orange gprs-verbinding m'n mail wil binnenhalen lukt dat niet!
Als ik via de betaalde Orange gprs-verbinding (heb nog 2 MB/ maand) dan lukt 't wel :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je met free gprs.
Als het aan de gprs verbinding ligd dan moet die het toch ook niet doen bij orange mail maar dan doet die het wel alleen de hotmail niet en die wou ik juist gebruiken, daarvoor heb ik net eern hotmail account geopend. Het leek mij zo makkelijk, maar dan wil ik wel graag ook de bijlagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een harde reset uitgevoerd en als eerste de pocket msn opgestard en de gegevens ingevuld en nu kan ik wel de bijlage's ontvangen, zowel op gprs als wia wifi.
Dus dit probleem is voor mij opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Zo, ik heb 'm binnen!
Heb 'm aan meteen aan m'n lappie (AS 4.2) was al geïnstalleerd) en hop alles werd overgezet, toen nog er aan laten hangen tot 'ie vol was. Nu laat ik 'm eerst ontladen.

Twee uur na ontvangst van device naar school vanwege tentamen; met m'n auto gegaan ( :X waarbij ik bijna rotonde uitvloog omdat 't geregend had O-) ) .
Toen maar gelijk verbinding laten maken met m'n carkit en dit gaat ook prima. Ik laat bluetooth aanstaan en kan zo instappen zoals dat bij m'n vorige telefoon ook ging.

Vind alleen jammer dat Todaypanel van Rhinocode er niet op zit, zoals dat wel op de Ipaq's van HP is. Hiermee kun je dus sneller naar 'Memory' en 'Running Programs' en zo dus programma's makkelijk afsluiten. Een jammer puntje dat dat er niet op zit, ik wacht nu dus maar dat Ikarus klaar is met z'n BatteryStatus-Plugin :/

:9~ Voor de rest: wat een geweldig apparaat!!! Mooi (waar ik normaliter niet zo om geef bij dit soort app.) en klein PDA'tje met telefoon functie die plat is en dus geen rare bobbel op je been krijgt (die soms afdrukken achter laat op sommige broeken). _/-\o_

Als PDA hoef ik niet te wennen, maar als telefoon wel. Alles werkte (bijna) meteen, mailtjes ophalen en verzenden. Kon alleen niet meteen vinden waar sms servicenummer ingevuld moest worden.
Ben wel benieuwd naar hoelang batterij mee gaat aangezien bluetooth bij mij continu aanstaat.

Oja, maakt iemand gebruik van Spb GPRS Monitor? Hoe bevalt dit?
Ik moet nog zien of ik dit installeer, afwachtend of dit ook in BatteryStatus komt; zover ik lees niet.

Aankomend weekend een SD kaartje kopen aangezien m'n vriendin m'n miniSD heeft geconfisqeerd. Deze is slechts 512Mb, dus wordt er voor haar een 2Gb en voor mij een 1Gb+USB besteld. Dat laatste lijkt jullie dat wat?

[ Voor 12% gewijzigd door Mini Poeper op 02-11-2006 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
SMS servicenummer hoef je niet in te vullen, dat haalt elke (moderne) telefoon vanaf je simkaart.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Hoedje schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:21:
SMS servicenummer hoef je niet in te vullen, dat haalt elke (moderne) telefoon vanaf je simkaart.
Ja, dat d8 ik ook maar helaas deed 'ie dat niet. Ik kon wel smsjes ontvangen maar niet versturen. :?
Dit is allemaal weer opgelost. Ik heb namelijk een word bestand met alle instellingen.

Nog een vraag: hoe kan ik zien of ik nu GPRS of EDGE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Even een paar puntjes:
- BatteryStatus kun je sowieso al wel instaleren hoor, degene die in de TS staat is gewoon Stable :D
- Dat usb-SD is wel grappig, maar lijkt mij overbodig als je gewoon een pc met cardreader hebt? (Ik denk dat je van het verschil in prijs van de verschillende SD-kaartjes prima een cardreader kunt kopen). Ik zou zeggen neem een 2GB gewone SD-kaart
- TodayPanel valt wel te downloaden toch?

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
wwwhizz schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:36:
[...]

Even een paar puntjes:
- BatteryStatus kun je sowieso al wel instaleren hoor, degene die in de TS staat is gewoon Stable :D
- Dat usb-SD is wel grappig, maar lijkt mij overbodig als je gewoon een pc met cardreader hebt? (Ik denk dat je van het verschil in prijs van de verschillende SD-kaartjes prima een cardreader kunt kopen). Ik zou zeggen neem een 2GB gewone SD-kaart
- TodayPanel valt wel te downloaden toch?
- Oke, ik heb de laatste versie hier al een paar dagen op m'n PC staan.

- Er zit idd al een cardreader in mijn notebooken dat is erg handig. Nu heb ik een cardreader van Sandisk voor als ik op school ben dat ik bestanden kan overzetten. Mijn vriendin heeft überhaupt geen cardreader in haar laptop en gebruikt deze, maar ook voor op haar opleiding (regelmatig). Ik daarentegen zal dan in "noodgevallen" de kaart kunnen gebruiken.

- Ja, inderdaad de PRO versie. Ik heb dat bedrijf een mailtje gestuurd om te bestellen, maar kreeg geen antwoord. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Ik heb net een aantal appointments toegevoegd via de QTek zelf. (doe ik meestal vanaf mn PC). Echter zie ik deze niet terug in mn outlook(2007). Waar zijn ze gebleven?
Syncen via 4.5B

[ Voor 4% gewijzigd door timovd op 02-11-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:21

aerofreak

Steve Jobs

ik ben nu serieus bezig om deze telefoon te bestellen gewoon die specs hartstikke mooi :9~

Maar.....

ik zit met een vraag kan beter een m600 nemen check link
of
de s200 met telfort abbo link

help me :S

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
timow schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:14:
Ik heb net een aantal appointments toegevoegd via de QTek zelf. (doe ik meestal vanaf mn PC). Echter zie ik deze niet terug in mn outlook(2007). Waar zijn ze gebleven?
Syncen via 4.5B
Op Pocketinfo wordt door Jaap Ekris (de goeroe op Pocket PC gebied) ten zeerste afgeraden 4.5 bèta te gebruiken.

[ Voor 57% gewijzigd door Mini Poeper op 02-11-2006 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
aerofreak schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:43:
ik ben nu serieus bezig om deze telefoon te bestellen gewoon die specs hartstikke mooi :9~

Maar.....

ik zit met een vraag kan beter een m600 nemen check link
of
de s200 met telfort abbo link

help me :S
Ik heb voor de S200 gekozen i.c.m. Telfort, omdat:
- ik een zo'n kaal mogelijk device wil zonder fratsen van een provider en zonder simlock
- ik niet heel veel GPRS gebruik (huidig verbruik ligt gem. op € 1,50) en dat kan bij Telfort zonder dat je een bundel moet nemen, terwijl je daarvoor bij Orange een bundel (€ 6,-/mnd) moet nemen ongeacht je minder gebruikt soort van maandelijkse aansluitkosten zeg maar. Dit is op zich niet meteen erg, maar dat gaat af van je bundel terwijl ik dat bedrag al hard nodig heb voor de minuutes en smsjes.
- bovendien heeft Telfort EDGE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

zijn er goede berichten over 2call.nl met name garantie enz...

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Ik moet eerlijk zeggen dat ik van 4.5 weer terug ben gegaan naar 4.2 en nu toch weer terug. Ik blijf nu niet deinstalleren, dus ik blijf bij 4.5.

offtopic:
aerofreak, ben jij 10-11 @ Barneveld? Delirious met Reuben Morgan in het voorprogramma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
aerofreak schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:54:
Ja, m'n vriendin heeft vorig jaar haar mobiel bij hun besteld. Het is allemaal netjes aangekomen en is ook een keer opgestuurd geweest om iets. Moet ik wel zeggen dat ik ze aan de telefoon niet zo heel vriendelijk vind en een beetje afgesnauwd voelde. Heb telefoon nu bij Algebeld.nl besteld. Ze zijn daar vriendelijk en zeggen waar het op staat. De noord-oostelijke nuchterheid zullen we maar zeggen...

@wwwhiz
In BatteryStatus zit geen GPRS monitor hè? Ik overweeg namelijk die van Spb te installeren, maar wil geen dubbele dingen op m'n PPC.

[ Voor 11% gewijzigd door Mini Poeper op 03-11-2006 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Nu online
- Ja, inderdaad de PRO versie. Ik heb dat bedrijf een mailtje gestuurd om te bestellen, maar kreeg geen antwoord. :|
Je kunt hem ook bestellen via internet, bijvoorbeeld bij Handango, maar ik weet zeker dat andere sites hem ook hebben. Kan je hem ook gelijk downloaden, dus heb je hem meteen! :P

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
aerofreak schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:54:
Hier ook zeer positief over 2call. Beetje problemen met kopie bankpas, maar ze zijn super snel en zeer aardig aan de telefoon. Beide keren dat ik heb gebeld met een vraag gingen ze meteen met de vraag aan de slag en werd meteen opgelost. Garantie is via qtek zelf, deze is iets minder.

Maarre 2call vind ik een supershop!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Ik weet 't nog niet helemaal zeker; zal het vandaag in de gaten houden:

Mijn device kijkt om 't uur of er mail is d.m.v. GPRS. Echter lijkt het nu als het de verbinding niet verbreekt, er blijven pijltjes staan en het stond al 5 minuten aan. Is dit zo? Zo ja, is er een manier dat 'ie verbinding verbreekt. Ik weet wel dat GPRS altijd standby staat, maar om continu aan te blijven is ook niet helemaal mijn ding.

Hoe kan ik zien of EDGE het doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
EDGE doet het als er een E staat. Verder kan het totaal geen kwaad als de GPRS of EDGE verbindingen open blijven staan. Dus je hoeft hem absoluut niet op te hangen, sterker nog, ieder uur weer verbinding maken zal waarschijnlijk meer batterijduur kosten.

De verbinding kun je helemaal verbreken door op het rode (telefoon)hoorntje te drukken.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Mini Poeper schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:24:
[...]

Ja, m'n vriendin heeft vorig jaar haar mobiel bij hun besteld. Het is allemaal netjes aangekomen en is ook een keer opgestuurd geweest om iets. Moet ik wel zeggen dat ik ze aan de telefoon niet zo heel vriendelijk vind en een beetje afgesnauwd voelde. Heb telefoon nu bij Algebeld.nl besteld. Ze zijn daar vriendelijk en zeggen waar het op staat. De noord-oostelijke nuchterheid zullen we maar zeggen...

@wwwhiz
In BatteryStatus zit geen GPRS monitor hè? Ik overweeg namelijk die van Spb te installeren, maar wil geen dubbele dingen op m'n PPC.
offtopic:
Noord-Oostelijk? Grunn?

Zit inderdaad geen GPRS monitor in. (kun je misschien uitleggen wat dat precies doet?)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Hoedje schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:46:
EDGE doet het als er een E staat. Verder kan het totaal geen kwaad als de GPRS of EDGE verbindingen open blijven staan. Dus je hoeft hem absoluut niet op te hangen, sterker nog, ieder uur weer verbinding maken zal waarschijnlijk meer batterijduur kosten.

De verbinding kun je helemaal verbreken door op het rode (telefoon)hoorntje te drukken.
Hhumm, :/
Bij mij staat er gewoon nog een G en ik vind de verbinding idd niet echt sneller.
Wat zou ik fout gedaan kunnen hebben?
wwwhizz schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:11:
[...]

offtopic:
Noord-Oostelijk? Grunn?

Zit inderdaad geen GPRS monitor in. (kun je misschien uitleggen wat dat precies doet?)
offtopic:
Doetinchem

Ja, de Spb GPRS Monitor
Deze houdt voor je bij hoeveel data je verzonden en ontvangen hebt. Deze staat op een CD-tje bijgeleverd bij de Qtek, ook kun je als je je geregistreerd hebt bij Qtek gratis de nieuwste versie downloaden.

Dit is natuurlijk wel makkelijk en ben enigzins wel blij dat Ikarus dit niet bij BatteryStatus heeft toegevoegd, anders wordt deze plug-in te complex waardoor het langer kan duren voordat final versie uit wordt gebracht en dat de plug-in minder stabiel loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen,

ik heb sinds een week ook de S200 gekocht, en ben heel tervreden over de mogelijkheden.
hiervoor had ik een S100 en dat was ook een fijn ding, maar de vernieuwingen zijn wel top.

Ik heb natuurlijk wel een vraag, ik heb een Nederlands tallige versie en daarin lijkt het of de tekstinvoer is beperkt tot toetsenbord en phone pad.

Transcriber en Block recogniser zitten er niet op lijkt het wel, terwijl ik dit op de S100 een erg handige functie vond...
Op de topic's van de S200 kom ik niets tegen hierover (misschien niet goed gezocht :? )

is dit alsnog hierop te plaatsen, of in te stellen?...mis deze functie best wel nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb ik ook nog een vraag over het toetsenbord op het scherm.
Is er ook een knop waarmee ik andere tekens tevoorschijn kan halen zoals de vraagteken staat er niet bij?
Ik heb de toetsen op groot staan.
Nu moet ik elke keer naar phone pad en dan op sym klikken maar bij toetsen bord kan ik dat niet vinden.
Het gaat om de spv m600 uitvoering.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 08:52
Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:23:
Hoi mensen,

ik heb sinds een week ook de S200 gekocht, en ben heel tervreden over de mogelijkheden.
hiervoor had ik een S100 en dat was ook een fijn ding, maar de vernieuwingen zijn wel top.

Ik heb natuurlijk wel een vraag, ik heb een Nederlands tallige versie en daarin lijkt het of de tekstinvoer is beperkt tot toetsenbord en phone pad.

Transcriber en Block recogniser zitten er niet op lijkt het wel, terwijl ik dit op de S100 een erg handige functie vond...
Op de topic's van de S200 kom ik niets tegen hierover (misschien niet goed gezocht :? )

is dit alsnog hierop te plaatsen, of in te stellen?...mis deze functie best wel nu...
Ik had daar een installer voor, toen kwamen ze er dus wel tussen te staan bij de instellingen, maar als ik er 1 koos en 'ok' deed 'vergat' die het weer :(
Ik heb het dus ook niet werkend gekregen.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

ik ga em kopen zeg het wel wanner ik hem binnen heb *O*

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:44

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:01:
Dan heb ik ook nog een vraag over het toetsenbord op het scherm.
Is er ook een knop waarmee ik andere tekens tevoorschijn kan halen zoals de vraagteken staat er niet bij?
Ik heb de toetsen op groot staan.
Nu moet ik elke keer naar phone pad en dan op sym klikken maar bij toetsen bord kan ik dat niet vinden.
Het gaat om de spv m600 uitvoering.
Druk eens op shift, daar staat het vraagteken bovenin. Bij 123 zitten ook nog tekens.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Hoedje schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:46:

Mini Poeper schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:22:
Hhumm, :/
Bij mij staat er gewoon nog een G en ik vind de verbinding idd niet echt sneller.
Wat zou ik fout gedaan kunnen hebben?
Vandaag naar een kennis geweest die bij T for Telecom werkt en daar in die winkel eens opgezocht. Hij heeft Telfort gebeld en inderdaad zijn de instellingen hetzelfde. Hij heeft een T-Mobile MDA Vario en nu hebben we beide toestellen naast elkaar gelegd en tegelijk websites laten bezoeken. Mijne ging een stuk sneller en we denken dat mijne nu idd op EDGE protocol loopt. Ik zal het vanavond nog eens proberen met combinatie Ipaq en Samsung D500 met wederom T-Mobile netwerk.

[ Voor 4% gewijzigd door Mini Poeper op 03-11-2006 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-08 22:25

MrSmee

the doctor

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:25:
[...]

Probeer je hotmail te openen via internet explorer...

Nevermind

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Is EDGE gratis met een 200+100 abbo??

nee ;( € 5 per MB :(

Wat gebruiken jullie het meest GPRS/UMTS/EDGE

[ Voor 53% gewijzigd door aerofreak op 07-11-2006 16:02 ]

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
aerofreak schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:57:
Is EDGE gratis met een 200+100 abbo??

nee ;( € 5 per MB :(

Wat gebruiken jullie het meest GPRS/UMTS/EDGE
Je kunt het ook gebruiken zonder bundel hoor! Doe ik ook, omdat ik het maar sporadisch gebruik; zo'n € 2,- / maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

bedankt voor je opbeurende verhaal ;) :P

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ikzelf gebruik GPRS!

Ook de enige mogelijkheid bij Orange volgens mij :)

Werkt perfect, werkt snel genoeg voor wat ik wil:
-beetje pda-sites rondstruinen
-beetje op GoT rondhangen
-beetje mailtjes lezen/ versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Je kan ook een EDGE bundel nemen bij Telfort onbeperkt (1 GB) voor 9,50 per maand, vanaf 200+100 1 jaar abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Hoedje schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 20:44:
Je kan ook een EDGE bundel nemen bij Telfort onbeperkt (1 GB) voor 9,50 per maand, vanaf 200+100 1 jaar abbo.
Volgens mij wilt aerofreak juist niet zo'n extra bundel erbij hebben, maar net zoals ik het kunnen gebruiken als je wilt zonder aan een vast bedrag per mand extra vast te zitten. Zoals ik al schreef kom ik maandelijks niet eens aan € 5,-/maand. Hierbij maak ik toch gebruik van het EDGE netwerk en dat is redelijk snel te noemen. GPRS als referentiekader? Echt snel!

Ik heb nu een E bovenin mijn scherm staan. :9

[ Voor 3% gewijzigd door Mini Poeper op 07-11-2006 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

owkeej bedankt kwas idd niet van plan om er een bundel bij te nemen.
mijn echte naam is Pieter mogen jullie wel weten want ik nu hier vaker komen :)

wat een heerlijke telefoon O+

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Idd, ik noem 't eerder een PDA (met telefoonfunctie)
Anders zou het een smartphone zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 20:07
Nog even een vraagje, ik kan kiezen tussen een S200 NL of UK maar als ik de UK bestel dan kan ik deze niet instellen met NL spelling? Ik heb nu namelijk een PocketPC (UK) alleen ik vind het zo onhandig dat ik altijd Engelse woord aanvulling krijg ipv Nederlandse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Nee, klopt maar hij leert zelf ook woorden.
Ik heb voor de UK versie gekozen omdat de NL versie vaak belabberd vertaald is.

De woorden worden in een *.dat bestand bewaard. Het betreffende bestand opzoeken, kopiëren op je pc, vervolgens bewerken en weer terugzetten.

[ Voor 56% gewijzigd door Mini Poeper op 09-11-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Dan nog iets:

Ik vergelijk net het RAM geheugen van mijn device en die van m'n vriendin, volgens de specificaties beiden 64MB, wat blijkt: de Qtek geeft 44.01MB aan en de Ipaq 56.59MB :N
Deze laatste waarde komt wel wat dichter bij de 64MB! 8)7

Welke waarde geeft 'ie bij jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
ook 44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Thanx voor reply!

Nu zou dit kunnen komen door de voor geïnstalleerde programma's van de fabrikanten en de telefoonfuncties. Zou ik eerder juist denken dat die waarden hetzelfde zijn en het MB verbruik gewoon hoger?

:7 Zou er ook nog een verschil zijn tussen de S200, JAMin en de M600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

denk het niet misschien dat de andere ook even kunnen kijken ;)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mini Poeper schreef op donderdag 09 november 2006 @ 22:34:
Dan nog iets:

Ik vergelijk net het RAM geheugen van mijn device en die van m'n vriendin, volgens de specificaties beiden 64MB, wat blijkt: de Qtek geeft 44.01MB aan en de Ipaq 56.59MB :N
Deze laatste waarde komt wel wat dichter bij de 64MB! 8)7

Welke waarde geeft 'ie bij jullie aan?
44MB, maar maak je niet druk, dat is ook bij de JAMin, M600 zo. Allemaal gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb dus een I-Mate versie maar die wil geen hard reset doen,volgens de hier aan gegeven methode.Iemand bekend met dit probleem?Heb nu via instellingen>systeem>opslag wissen(clear storgae) gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

kan je met bluetooth je PC als modem gebruiken voor internet?

ga em van de week bestellen, maar was vanmorgen in de stad en was de tfortelecom en ze raden je allemaal de nokia 70/73 aan en ook bij andere winkels.

sta je bij de SE P990 te kijken zegt hij dat hij al uit produktie is. :Z Net een maand oud dat toestel. en als je om de S200 vraagt maar een sloom en onbetrouwbaar ding :/ sloom crasht vaak :S

k vraag me eigen af of hij er wel verstand van heeft :X

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Die van mij is nu 2 keer vast gelopen sinds ik 'm heb (een maandje), maar dat was allebei de keren toen die aan de pc hing. Dus volgens mij hadden de tel en active sync een communicatie stoornis ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 09:39
CLB schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:38:
Ikzelf gebruik GPRS!

Ook de enige mogelijkheid bij Orange volgens mij :)

Werkt perfect, werkt snel genoeg voor wat ik wil:
-beetje pda-sites rondstruinen
-beetje op GoT rondhangen
-beetje mailtjes lezen/ versturen
Nop - in het toestel zit ook een wifi device, en deze werkt op elke wifi - router in je omgeving.
Kun je dus ook gewoon de dingen doen die jij hierboven opsomt. Alleen dan zonder de vaste
kosten per maand voor het Orange-world abo.

**********************************************************************************************************

Verder nog wel een vraag, als ik buiten het bereik van een wifi router kom, dan wil de M600
meteen overschakelen op een GPRS verbinding. Daar ik dus niet het onnodige (dure)
Orange-world in m'n pakket heb zitten wil ik m'n GPRS verbinding eigenlijk nooit gebruiken.
Maar hoe zet ik deze uit, zonder daarbij ook de standaard telefoontoepassing uit te moeten schakelen. Want telef. bereikbaarheid wil ik namelijk wel behouden.

[ Voor 32% gewijzigd door Marinus-Roro op 12-11-2006 14:04 ]

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

GPRS Instellingen verwijderen is geloof ik de enige optie

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
MrSmee schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:05:
GPRS Instellingen verwijderen is geloof ik de enige optie
Oke - maar hoe doe je dat - GPRS zit namelijk niet als apart item in de verbindings assistent.

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Marinus-Roro schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:57:
[...]

Nop - in het toestel zit ook een wifi device, en deze werkt op elke wifi - router in je omgeving.
Kun je dus ook gewoon de dingen doen die jij hierboven opsomt. Alleen dan zonder de vaste
kosten per maand voor het Orange-world abo.
Het ging om de vraag: Wat gebruiken jullie het meest GPRS/UMTS/EDGE --> GPRS
Dat er 'n Wi-Fi module inzit weet ik zelf ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
CLB schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:36:
Het ging om de vraag: Wat gebruiken jullie het meest GPRS/UMTS/EDGE --> GPRS
Ow ja? Is dat zo? ;)

Is er eigenlijk een verschil tussen softreset en uitschakelen (dus aan/uit toets langer inhouden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft

r_kluft

Hmmmmmm

Volgens mij is de methode eerst uitschakelen en daarna opnieuw aanzetten een nettere manier van afsluiten.

Zie WM5 namelijk eerst wat icoontjes afsluiten. Dit gebeurt niet bij een softreset.

[ Voor 6% gewijzigd door r_kluft op 12-11-2006 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mini Poeper schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:19:
[...]

Ow ja? Is dat zo? ;)

Is er eigenlijk een verschil tussen softreset en uitschakelen (dus aan/uit toets langer inhouden)?
Jaja loop alweer 'n half jaar met m'n Qtek S200 en kwam er vandeweek achter :9

Softreset gebruik je eigenlijk alleen maar als je toestel 'vast' staat!
Dat je die aan/ uit toets langer kon inhouden wist ik dan weer niet na 'n half jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
CLB schreef op zondag 12 november 2006 @ 20:14:
Jaja loop alweer 'n half jaar met m'n Qtek S200 en kwam er vandeweek achter :9
:+
CLB schreef op zondag 12 november 2006 @ 20:14:
Softreset gebruik je eigenlijk alleen maar als je toestel 'vast' staat!
Dat je die aan/ uit toets langer kon inhouden wist ik dan weer niet na 'n half jaar :)
Jij zet 'm zeker niet uit 's nachts? Ik wel, en bovendien doe ik op deze manier langer met batterij.
Toch moet je de batterij niet helemaal laden en ontladen, maar zo nu en dan (bij-)laden. In begin, net na aanschaf eerste aantal keren wel geheel laden/ontladen. Trouwens de toets van Comm Manager heb ik zo ingesteld dat deze het scherm doet draaien bij langer inhouden, is wel erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik zet 'm idd nooit uit snachts. Snachts heb ik 't meeste 'verkeer' dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Oef.. spannende SMS'jes?
In het weekend gaat mijn phone helemaal uit. Op werkdagen doet 'ie dienst als wekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

aerofreak schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 19:56:

ga em van de week bestellen, maar was vanmorgen in de stad en was de tfortelecom en ze raden je allemaal de nokia 70/73 aan en ook bij andere winkels.

sta je bij de SE P990 te kijken zegt hij dat hij al uit produktie is. :Z Net een maand oud dat toestel. en als je om de S200 vraagt maar een sloom en onbetrouwbaar ding :/ sloom crasht vaak :S

k vraag me eigen af of hij er wel verstand van heeft :X
kick O-)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ja kan wel ja :)

Die telefoondude heeft er idd geen verstand van :) Qtek S200 is best apparaat qua betrouwbaarheid!

[ Voor 78% gewijzigd door CLB op 13-11-2006 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
nouwuh... ik heb hem nu twee maanden en mijn ervaringen zijn geheel andersom: ik vind hem super betrouwbaar en nog nooit 1 vastloper gehad: sloom??? yeah right ik vind hem zelfs vrij in vergelijking met de acer n311 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Vindt ze ook heel betrouwbaar. Heb alleen 1x een programma geinstalleerd waardoor soms een scherm die ik ervoor had niet wou afsluiten. Om op het bureaublad te komen kon je op een huisje drukken, maar dat werkt dus ook niet. Maar zonder dat programma nog nooit een vuiltje aan de lucht :D

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:31
Sinds mijn S200 gemaakt is krijg ik smsjes van mensen die 2x mijn smsje shebben ontvangen. Dus ik heb wat gezocht en als je SPB pocket plus had moet je tmail.exe excluden, dit had te maken met direct afsluiten als je op het kruisjes klikt.
Ik maak dit keer alleen geen gebruik van SPB maar van Magic Button. Hoe moet je hier instellen dat ie tmail.exe exclude?
Als ik op de site van de makers van Magic Button kijk dan zie ik dat ze allerlei opties kunnen instellen, ik krijg dit dit. Als ik op het icoontje van magic button klik dan wordt het programma actief in de balk naast Start en als ik er weer op klik dan is het programma niet meer actief. Weet iemand hoe ik bij de opties kan komen?
Magic Button opnieuw installeren bood ook geen soelaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Als je op je today scherm staat, moet je dat 'huis' incoontje 'ingedrukt' houden, dan krijg je het menu, daarin kan je ook opties kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Mijn abonnement houdt in maart 2007 op, dus drie maanden van tevoren kan ik iets anders uitzoeken. Ik zat te denken aan de qtek s200.

Is er ook ergens een site die de aanbiedingen bijhoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

DJH schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:42:
Mijn abonnement houdt in maart 2007 op, dus drie maanden van tevoren kan ik iets anders uitzoeken. Ik zat te denken aan de qtek s200.

Is er ook ergens een site die de aanbiedingen bijhoudt?
http://www.telecomvergelijker.nl

goed koopste pakket bovenaan en kijk ander hier isklik

[ Voor 14% gewijzigd door aerofreak op 13-11-2006 16:44 ]

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Wie zegt dat hij een Orange abonnement wilt? :/
Bovendien wilt hij een Qtek S200 en niet een SPV M600. :X

Ik zou meerdere shops bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
CLB schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:36:
[...]Het ging om de vraag: Wat gebruiken jullie het meest GPRS/UMTS/EDGE --> GPRS
Oke dan om je geheel te bevredigen :O

GPRS: gebruik ik niet - want dat kost maandelijk een vast bedrag bij orange,
----------- ook al gebruik je een maand lang totaal geen 1 kb. bandbreedte.
UMTS: zit bij mijn weten niet in de M600 - dus onlogische vraag in deze topic.
EDGE: wordt niet ondersteund door Orange.

Dus tada... ik gebruik dus WIFI voor het internet surfen. Bijna overal gratis :+ :+ :+

Maar oke, blijf ik nog steeds zitten met de vraag:
Hoe schakel je de GPRS uit zonder ook je telefoonverbinding af te moeten sluiten.
zit namelijk niet als apart item in de verbindings assistent 8)7

.

[ Voor 21% gewijzigd door Marinus-Roro op 13-11-2006 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Mini Poeper schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:44:
[...]

Wie zegt dat hij een Orange abonnement wilt? :/
Bovendien wilt hij een Qtek S200 en niet een SPV M600. :X

Ik zou meerdere shops bekijken.
Dankje, allebei! Ik wil inderdaad liever geen Orange. Maar in december zal ik meerdere winkels afgaan. Die vergelijk website is ook wel handig!

Ik hoorde trouwens ook dat in 2007 geen telefoons meer gratis worden geleverd bij een abonnement. Vanwege oneerlijke Europese concurrentie etc. Weet iemand hier meer van? Of is dit bij jullie allang bekend.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
DJH schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:28:
Ik hoorde trouwens ook dat in 2007 geen telefoons meer gratis worden geleverd bij een abonnement. Vanwege oneerlijke Europese concurrentie etc. Weet iemand hier meer van? Of is dit bij jullie allang bekend.. :O
Dat klopt. Dat is eigenlijk nu al aan de gang bij sommige providers, door de subsidies langzaam te verlagen. In Duitsland is het al geheel zo en dacht België ook.
Als je een abonnement afsluit, biedt de provider jou/winkel een subsidie aan om op deze manier goedkoper een telefoon te kunnen kopen. Hoe langer en/of hoger je abonnement is des te hoger de subsidie. Daarom prijzen de winkels altijd de telefoons aan met die € 0,- prijzen.
Echter betaal je de telefoon gewoon af omdat het abonnement met de bijbehorende belkosten hier in Nederland erg hoog zijn in verhouding.

Wat gaat er nu veranderen:
- De prijzen van de providers gaan zakken op zeg het niveau van sim-only.
- Telefoons worden voortaan los verkocht zoals andere elektronische producten en daar krijgt men geen subsidie voor van de provider. Dus dan dien je ineens 't normale losse toestel bedrag op de toonbank te leggen.

Maar ach dat maakt ook niet echt veel uit: of je het nu in 12/24 maanden betaalt of in 1x. Wellicht komt het sommige personen nu beter uit dat ze dan om de anderhalf jaar een nieuw toestel nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
denniskrol schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:25:
Als je op je today scherm staat, moet je dat 'huis' incoontje 'ingedrukt' houden, dan krijg je het menu, daarin kan je ook opties kiezen.
Ik krijg idd nu de opties, hartelijk dank. Maar iemand idee hoe ik tmail.exe kan excluden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

Ik gebruik normaal gesproken gsplayer, maar met die wm5 toetsen vind ik het kut werken. elke keer als ik in het menu wil browsen en bijvoorbeeld op rechts of links druk (met de drukknop) skipt of spoelt ie terug.

Sinds windows media 11 (op de pc) vind ik het wel handig om zo m'n albums (jaja, heb m'n collectie orginele cd's op m'n pc staan) te synchroniseren. Daarbij wil ik Windows Media (op m'n qtek) gaan gebruiken, omdat het goed de tags kan lezen op de mp3's. Maar ik vind het een kut geluid zonder een equilizer.

Hierbij dus mijn vraag:

Zijn er plugins voor WMP om bijvoorbeeld een equilizer tevoorschijn te toveren?

MrSmee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn spv m600 staat standaard clearvue pdf geinstalleerd maar daar heb ik problemen mee met het afspelen van bepaalde pdf files.
Nu heb ik adobe reader 2.0 voor pocket pc geinstalleerd en dat werkt prima, maar nu wil ik graag weten wat ik moet aanpassen zodat ik via de standaard verkenner op een pdf file klik, dat die dan adobe opend en niet clearvue.
Wie weet wat ik moet aanpassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Ik heb me eigenlijk nog nooitzo verdiept in al dat navigatie software gebeuren, maar nu ik een m600 krijg moet ik er toch maar eens aan.

Wat ik me eigenlijk afvraag is of je ook file informatie kunt ontvangen op een of andere manier en of er al integratie is met navigatie software ... ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

aerofreak schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 19:56:
kick :o

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
-SaveMe- schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:35:
Ik heb me eigenlijk nog nooitzo verdiept in al dat navigatie software gebeuren, maar nu ik een m600 krijg moet ik er toch maar eens aan.

Wat ik me eigenlijk afvraag is of je ook file informatie kunt ontvangen op een of andere manier en of er al integratie is met navigatie software ... ?
Dit vraag ik mij ook af, het werkt met smartphones met ingebouwde gps ontvanger wel geloof ik, maar er moet toch een koppeling met een TMC ontvanger komen (die zorgt voor de file informatie). En natuurlijk moet je een abonnement hebben op file informatie bij bijvoorbeeld TomTom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Voortaan goed lezen heh ;)
Marinus-Roro schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:01:
[...]
Oke dan om je geheel te bevredigen :O

GPRS: gebruik ik niet - want dat kost maandelijk een vast bedrag bij orange,
----------- ook al gebruik je een maand lang totaal geen 1 kb. bandbreedte.
UMTS: zit bij mijn weten niet in de M600 - dus onlogische vraag in deze topic.
EDGE: wordt niet ondersteund door Orange.

Dus tada... ik gebruik dus WIFI voor het internet surfen. Bijna overal gratis :+ :+ :+

Maar oke, blijf ik nog steeds zitten met de vraag:
Hoe schakel je de GPRS uit zonder ook je telefoonverbinding af te moeten sluiten.
zit namelijk niet als apart item in de verbindings assistent 8)7
Waarom quote je mij nou weer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

sorry |:(

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

MrSmee schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:43:
Hierbij dus mijn vraag:

Zijn er plugins voor WMP om bijvoorbeeld een equilizer tevoorschijn te toveren?

MrSmee
}:O Ik weet het, het is nog geen 24 geleden... O-) Nog maar 15 min (ofzoiets)

Neway: KICK 8)7

kheb wel skins gevonden van spb software house, GRATISJ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:42:
Met touchscreen heb je niet zoveel keus. Je hebt eigenlijk alleen de Hermes (TyTN) en de Trinity van HTC met Windows Mobile 5. Daarnaast heb de van Sony Ericsson de P990 en de M600i.

Vooral de Trinity van HTC is echt geweldig. Dat is de opvolger van dit toestel. Die heeft Bluetooth 2.0, Wifi B/G, GSM quadband, GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA, 400 mhz Samsung proc. Zo'n beetje alles zit erop en eraan. Misschien zit er zelfs wel GPS in, dat is nog niet helemaal zeker...

Nadeel, hij ligt iets boven je budget. Nadeel twee, hij is nog niet uit.
Is de HTC Trinity nog steeds niet uit?
hier staat "sept 2006": http://pdadb.net/index.php?m=specs&id=533

Hm, ik zou eigenlijk liever een toestel hebben met een camera van meer dan 2 MP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:34

Padvinder

doet z'n best

Mini Poeper schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:01:
Trouwens de toets van Comm Manager heb ik zo ingesteld dat deze het scherm doet draaien bij langer inhouden, is wel erg makkelijk.
Mag ik vragen hoe je dat ingesteld hebt? Lijkt me ideaal voor tomtom namelijk. TT6 heeft geen functie voor draaien van het beeldscherm meer namelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Heb net mijn m600 binnen, maar rubberduck, wat een gehannes....

Krijg geen bluetooth, geen wifi verbinding, niet eens kan ik als externe schijf bij de SD kaart.
Ging met mijn SE k610 toch wel anders ...

maar weer verder puzzelen ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Padvinder schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:36:
[...]

Mag ik vragen hoe je dat ingesteld hebt? Lijkt me ideaal voor tomtom namelijk. TT6 heeft geen functie voor draaien van het beeldscherm meer namelijk :(
Ik heb die knop ook zo staan.
Ga naar instellingen en dan naar knoppen.
Dan bij knop 4 (hold) scherm draaien toewijzen.
Dat is alles, werkt perfect...

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2006 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:15:
Op mijn spv m600 staat standaard clearvue pdf geinstalleerd maar daar heb ik problemen mee met het afspelen van bepaalde pdf files.
Nu heb ik adobe reader 2.0 voor pocket pc geinstalleerd en dat werkt prima, maar nu wil ik graag weten wat ik moet aanpassen zodat ik via de standaard verkenner op een pdf file klik, dat die dan adobe opend en niet clearvue.
Wie weet wat ik moet aanpassen...
Even een kickje, heeft iemand een oplossing met bovenstaande?...

• Mini Poeper
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 22:18:
[...]

Ik heb die knop ook zo staan.
Ga naar instellingen en dan naar knoppen.
Dan bij knop 4 (hold) scherm draaien toewijzen.
Dat is alles, werkt perfect...
Inderdaad, maar bij mij zo: ;)
Ga naar Settings en dan naar Buttons.
Dan bij Button 4 (Hold) <Rotate Screen> toewijzen
Dat is inderdaad alles, werkt inderdaad perfect...
:P
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.