GamiQ, de game notes app met game maps!
bronIf you are using 802.11b or 802.11g with WPA (Wi-Fi Protected Access) encryption on your PC, you may be able to sync your device with your PC however 802.11g connection may be disconnected. Other users have been able to reconnect after rebooting their PC without their device connected. A workaround would be to use WEP (Wired Equivalent Privacy) and MAC address filtering in lieu of WPA. In some cases upgrading the 802.11g card driver resolves the problem. This is known to work with Intel's 2200BG driver and Intel PROSet/Wireless version 9.x or 10.x including 10.1.0.3.
Lekker, loop ik dus tegen aan. Werkt voor geen meter. En de wifi connectie van de m600 is ook erg instabiel ...
het heeft gewerkt.dit is vrij eenvoudig
yorg er eerst voor dat alle pairingen verwijdert zijn
wat je moet doen is een inkomende COM poort aanmaken op de PC
deze daarna aangeven dat ActiveSynce deze COM poort toestaat een verbinding te maken
op de PDA open je ActiveSync
klik op 'menu' en 'Verbinden over Bluetooth'
als je de melding krijgt dat er geen PC gevonden kan worden met ActiveSync, dan doe je het tot nu toe nog goed
met dit venster wordt ook gevraagd om een partnership aan te maken
klik hier op 'Ja'
laat de PDA zoeken naar Bleutooth apparaten
als de PC gevonden is dan daarmee pairen
als de pairing gemaakt is dan als het goed is in het volgende scherm moeten de services te zien zijn die op de PC actief zijn
daar moet ook ActiveSync tussen staan
staat deze er niet tussen dan is de COM poort op de PC niet als inkomende poort aangegeven
wanneer dit alles gedaan is kan je via ActiveSync op de PDA via Bluetooth synchroniseren
Zoals beschreven de boel aangesloten, bij services in S200 stond alleen Serial Port, maar na refreshen stond er Activesync. Na aanvinken werkte het als een tierelier.
30 minuten later was het over met de pret, als ik op ppc kies voor connect via bluetooth gaat het groene balletje wel draaien, en wordt het icoontje onder in beeld bij pc ook groen, maar Active Sync doet niets...
Na refreshen staat Activesync er ook niet meer als service...
iemand ervaring hiermee? iemand met wat licht in deze vage duisternis.?
hebbus, zal CLB ook gelukkig van worden.. wat je moet doen is het volgende om Activesync in je lijstje met services te krijgen:
- pair PC en S200 (duh)
- ga naar het services scherm (bij Bluetooth clicken op devices dan clicken op je PC)
- ga vervolgens naar je PC, zorg dat Activesync naar de juiste poort kijk, druk dan op connect conneciton settings (je krijgt dan dan dat vreemde plingel geluid te horen)
- druk daarna snel op je PPC op refresh,
- zodra op de PC jouw poort aan de beurt is hoor je een verbindingsgeluid en komt er activesync te staan bij de services in de S200, aanvinken en klaar.
[ Voor 16% gewijzigd door Zerveza op 16-11-2006 16:47 ]
I will let you know! In ieder geval, reuze bedankt voor de moeite
-Inkomende COM poort aanmaken op de PC deze daarna aangeven dat ActiveSync
deze COM poort toestaat een verbinding te maken op de PDA open je ActiveSync
Deze stap begrijp ik niet, waar moet ik dat precies invoeren bij AS op de PC?
Bestand- verbindingsinstellingen ofzo...?
[ Voor 59% gewijzigd door CLB op 16-11-2006 17:13 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
hmm toch!timow schreef op donderdag 16 november 2006 @ 18:07:
Bij je Bluetooth instellingen.
Ik zal vanavond/ morgen wel paar screenshotjes maken want, dat kan ik dus niet
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb verbinding kunnen maken met de draadloze router hier, maar de verbinding valt continue weg, na 1 of 2 seconden. Mijn laptop die er naast staat heeft nergens last van. En ik zit op 2 meter van de router.
Ik heb de indruk dat hij continu gprs er voor in de plaats wil zetten. Ik krijg dan ook steeds weer verbinding maken met gprs (wat overigens niet werkt ook).
Kan ik gprs niet helemaal disabelen??
ik snap ook niet zo goed wat dat werk/internet gebeuren is.
Kan iemand mij wellicht vertellen (of een link geven) hoe ik stap voor stap het zou moeten instellen zodat het goed zou moeten werken? (Zodat als het dan niet goed werkt, het wellicht aan het apparaat ligt ??)
Thanks.
Ga ik verder prutsen. Lang geleden dat een apparaat mij zoveel hoofdbrekens kostte ...
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Thanks, daar even kijken ...timow schreef op donderdag 16 november 2006 @ 22:43:
In het S100 topic stond een proggie waarbij dat wel kon.
Windows Mobile 2002-SaveMe- schreef op donderdag 16 november 2006 @ 23:34:
Domme vraag maar windows Mobile 5.2 is dat 2003 ?
Windows Mobile 2003
Windows Mobile 2003 SE
Windows Mobile 5.0 (ook wel 2005 genoemd)
5.2 bestaat niet
haha idd
Wat wordt de nieuwste versie eigenlijk? WM 7.0?

Weet niet?CLB schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 00:13:
[...]
haha idd![]()
Wat wordt de nieuwste versie eigenlijk? WM 7.0?
Maar volgens mij komt er eerst een WM 5.0 SE (second edition)
Thanks! Dat had ik idd wel zelf uit kunnen vinden denk ik...Mini Poeper schreef op donderdag 16 november 2006 @ 00:07:
[...]
Inderdaad, maar bij mij zo:![]()
Ga naar Settings en dan naar Buttons.
Dan bij Button 4 (Hold) <Rotate Screen> toewijzen
Dat is inderdaad alles, werkt inderdaad perfect...

Tomtom is toch echt gemaakt voor landscape modus vind ik.
WM5torage en die kan je hier vinden. Werkt perfect.
hoi
Thanks!!!jerry_a schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:17:
[...]
Overigens werkt die wifi voor geen meter. Verbinding valt steeds weg en dan probeert ie gprs. Meer mensen hier last van en tips/oplossingen ?
Damn, als ik em wil downloadne krijg ik:
You do not have permission to download this file
Mirrortje maybe ?
EDIT: Laat maar, heb geregged, kon ik het tenminste downloaden ...

[ Voor 19% gewijzigd door -SaveMe- op 17-11-2006 23:04 ]
Kaan overal alleen maar de standaard geluidjes gebruiken en nergens de mogelijkheid nieuwe toe te voegen ?
Beetje 'n cliche-vraagje zo ondertussen!-SaveMe- schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:13:
Hoe kun je eigenlijk customs sounds (wav/mp3) instellen en gebruiken voor alarm en ringtone ?
Kaan overal alleen maar de standaard geluidjes gebruiken en nergens de mogelijkheid nieuwe toe te voegen ?
Om 'n custom ringtone te kunnen gebruiken moet je je mp3'tje in de map windows-rings gooien!
En alarm en meldingen in de Windows map. Het moet dan wel wav zijn.CLB schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 01:19:
[...]
Beetje 'n cliche-vraagje zo ondertussen!
Om 'n custom ringtone te kunnen gebruiken moet je je mp3'tje in de map windows-rings gooien!
hoi
Vind ik niet... maar net wat je gewend bent..Padvinder schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:02:
[...]
Thanks! Dat had ik idd wel zelf uit kunnen vinden denk ik...![]()
Tomtom is toch echt gemaakt voor landscape modus vind ik.
@CLB: Nog gelukt me BT synchroniseren? Er gaat een wereld voor je open. Nu nog een manier om via WiFi te sync'en
[ Voor 5% gewijzigd door Zerveza op 18-11-2006 17:30 ]
Noopz werkt nog steeds niet en vind 't wel best!Zerveza schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:30:
[...]
@CLB: Nog gelukt me BT synchroniseren? Er gaat een wereld voor je open. Nu nog een manier om via WiFi te sync'en
Ik kan bij m'n BT-instellingen gewoon geen inkomende COM-poort aangeveven

Ik had eerst 'n Orange SPV M500 toen was m'n wereld met BT open, nu is die helaas weer dicht
bvd
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
De PDA kan toch niet zo snel gegevens wegschrijven dus
Heb ik een slechte versie of ... ?
Over het BT Syncen... Ik kan op de computer wel com poorten aanmaken... dat doet ie zelfs automatisch bij het pairen. Maar ik kan op m'n Qtek geen services aantikken...
Ik heb in m'n BT instellinge op de computer:
com 4 Binnenkomend
Com 6 Binnenkomend (Naam)
en gister had ik
com 7 uitgaand (naam)
maar die staat er nu niet meer tussen en ik krijg hem ook niet terug
Alles ffies opnieuw gedaan... nu heb ik
com 4 uitgaand (naam) seriele poort
Com 5 binnenkomend (naam
maar nog steeds niks bij services ¬¬ en Active sync wil niet meewerken met de verbindingsintsellingen
Maakt het nog uit wat voor BT dongle ik gebruik. Ik gebruik nmlk een gratis dingetje van Hi (met m'n samsung D500 meegekregen
[ Voor 23% gewijzigd door MrSmee op 19-11-2006 15:28 ]
"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-
en ik heb sinds vannochtend een klein driehoekje bovenin naast het tekentje van de gprs, weet iemand wat dit is? ik kan het ook niet aanklikken ofzo.
En welke provider heb je? Misschien is het 'edge'
Hoe werkt je speaker niet lekker? Als je er muziek via afspeelt of als je iemand belt..?
Ik heb hier een spel wat ik graag op m'n PDA wil hebben maar dit spel is alleen te installeren
met een .exe bestand en dat wil niet werken op 'n Mac. Ik heb dus eigenlijk een .cab-file nodig..
Is er op een of andere manier te omzeilen dat 'n Mac geen .exe's aankan
of is er 'n manier om die .exe om te zetten naar 'n .cab file en 'm zo wel te installeren?
.exe op Mac, danwel PPC.. omzetten van .exe naar .cab.. allemaal lastig lijkt me.
Welk spel is het?
Driehoekje is roaming, bij EDGE krijg je een vierkantje met een E erin ipv een vierkantje met een G.CLB schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:28:
Heb je daar misschien een screenshotje / plaatje van?
En welke provider heb je? Misschien is het 'edge'

nu lekker alles gaan ontdekken

* aerofreak is even niet bereikbaar - verboden te storen
alleen waar kan ik mijn bluetooth naam wijzigen?? wie ow wie helpt mij
[ Voor 23% gewijzigd door aerofreak op 21-11-2006 15:10 ]
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Je BT-naam:
Start
Settings
System
About
[Device ID]
Device name
ik had dat ook wel zien staan maar voor de rest geen aandacht aangeschonken

~Leonardo Da Vinci~

[ Voor 83% gewijzigd door aerofreak op 21-11-2006 19:24 ]
~Leonardo Da Vinci~
Als ik 'm probeer op te starten ie ik wel dat "zandlopertje" (dat vierkleurig rondje) even oplichten, maar de camera draaien ho maar. Niet dat ik zoveel foto's maak, maar is wel leuk als 'ie het zou doen.
Softresets heb ik al een aantal x geprobeerd. Zal een dezer dagen 'm maar hardresetten.

Verwijderd
Daarnaast heb ik een probleem met het connecten met een draadloos netwerk van KPN internetplusbellen. Ondanks dat ik wel de WPA-key heb, wil mijn s200 maar niet connecten. Is dat iemand hier wel gelukt? Hij staat al op 'best performance' voor WIFI. Dit probleem had ik met mijn NL-rom trouwens ook.
Ik heb dan een S200 met toetsenbordje (Qtek 9100) en die connect probleemloos met WPA.Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:28:
S200 doet alleen WEP als ik me niet vergis...
Sinds vanochtend brandt het rode LED lampje de hele tijd.
Ook wanneer ik 'm wil opladen blijft ie rood (en zo ook als de stekker er weer uit is).
Heb de boel al ge(soft)reset en de batterij eruit en in gedaan, maar geen succes.
Overigens werken alle functies verder wel naar behoren.
Ligt het aan de batterij? Of is het een ander euvel.
Ik hoor het graag, alvast bedankt
Verwijderd
Even de search gebruiken, maar mocht dat niets opleveren, pak hem maar alvast netjes in bubbeltjefolie en maak hem gereed om op te sturen. Mijn S200 ligt om die reden al 2 weken in Duitsland. Morgen ga ik maar weer eens bellen met Revah-Copaco Telecom...brotherlouie99 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 18:11:
Ik heb iets vervelends met mijn Qtek S200.
Sinds vanochtend brandt het rode LED lampje de hele tijd.
...
Ik hoor het graag, alvast bedankt

Edit: antwoord op je vraag: laadsysteem defect
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 19:19 ]
hmmm, hij laadt wel op als ik via usb aansluit. Alleen dat lampje, zeer irritant. Overigens branden die andere lampjes er wel doorheen zie ik (zoals de bluetooth blauwe lampje)Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 19:19:
[...]
Even de search gebruiken, maar mocht dat niets opleveren, pak hem maar alvast netjes in bubbeltjefolie en maak hem gereed om op te sturen. Mijn S200 ligt om die reden al 2 weken in Duitsland. Morgen ga ik maar weer eens bellen met Revah-Copaco Telecom...
Edit: antwoord op je vraag: laadsysteem defect
Verwijderd
Hmmm...dat heb ik nog nooit meegemaaktbrotherlouie99 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 20:23:
[...]
hmmm, hij laadt wel op als ik via usb aansluit. Alleen dat lampje, zeer irritant. Overigens branden die andere lampjes er wel doorheen zie ik (zoals de bluetooth blauwe lampje)
Zou hem iig maar min 3 dagen aan de 220 laten hangen als jem een kans wil geven...
Hij staat voor bijna 100% opgeladen. Alle functies werken gewoon naar behoren. Damn strange!Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 20:42:
[...]
Hmmm...dat heb ik nog nooit meegemaakt![]()
Zou hem iig maar min 3 dagen aan de 220 laten hangen als jem een kans wil geven...
Verwijderd
Tja, ik kijk het even aan. Misschien dat ik de helpdesk eens bel van ze.Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 21:03:
Raar ja, bij mij was het ding zo goed als dood toen ik eenmaal het rode ledje aan het rbanden hadHopelijk weten ze er raadt mee bij Brightpoint...
Of komt er binnenkort toevallig een nieuw model uit van qtek?? In dat geval wacht ik nog wel even.
pfff er zijn al allerlei nieuwe toestellen uit! Niet van Qtek zelf maar wel van HTC en dergelijke!DJH schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 10:55:
Mijn vodafone abo houdt in maart 2007 op. Ik wil hierna een ander abo dus moet 3 maanden van te voren iets anders regelen. Ik zit sterk te denken om een s200 te halen i.c.m. een telfort abo. Is het verstandig om nog een abo in 2006 te halen vanwege de wijzigingen van 2007?
Of komt er binnenkort toevallig een nieuw model uit van qtek?? In dat geval wacht ik nog wel even.
Zodoende kun je bijvoorbeeld kiezen voor de HTC P3300 / HTC P3600 of kijk eens naar de Eten X500!
Ik moet die dopod-rom ook maar es zoekenVerwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:18:
He allemaal, sinds een aantal weken heb ik de Dopod-rom draaien op mijn s200. Qua stabiliteit een fikse verbetering t.o.v. mijn originele NL-rom. Alleen heb ik nu wel twee kleine probleempjes. Allereerst krijg ik geen enkele melding wanneer ik een sms bericht ontvang, terwijl ik wel heb aangegeven bij 'sounds & notifications' dat hij moet trillen, geluid maken, melding geven en lampje moet laten knipperen. Verder trilt hij ook niet wanneer ik gebeld word. Kennen jullie dit probleem en zo ja, weten jullie de oplossing?
Daarnaast heb ik een probleem met het connecten met een draadloos netwerk van KPN internetplusbellen. Ondanks dat ik wel de WPA-key heb, wil mijn s200 maar niet connecten. Is dat iemand hier wel gelukt? Hij staat al op 'best performance' voor WIFI. Dit probleem had ik met mijn NL-rom trouwens ook.
neway... ik heb ook internetplus bellen. InternetplusBellen gebruikt een WPA-2 sleutel en die kan de s200 niet. Wel WEP en gewoon WPA... heeft bij mij ook ffies geduurt voordat ik dat wilde toegeven

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-
Ja je hebt gelijk! Gister naar allerlei winkels geweest. T for telecom kon de s200 niet eens meer leveren, zo oud issie al!CLB schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:43:
[...]
pfff er zijn al allerlei nieuwe toestellen uit! Niet van Qtek zelf maar wel van HTC en dergelijke!
Zodoende kun je bijvoorbeeld kiezen voor de HTC P3300 / HTC P3600 of kijk eens naar de Eten X500!
Ik ga nu voor de P3300. Maar die kost al snel enkele honderden euro's icm een 2 jarig abo
ja de T for telecom kan niks leveren was er ook geweest was ook naar de SE P990 wezen kijken en die telefoondude zei dat dat een oud model was (hij is in juli/augustus pas op de markt verschenenDJH schreef op zondag 26 november 2006 @ 12:43:
[...]
Ja je hebt gelijk! Gister naar allerlei winkels geweest. T for telecom kon de s200 niet eens meer leveren, zo oud issie al!
Ik ga nu voor de P3300. Maar die kost al snel enkele honderden euro's icm een 2 jarig abo

wat een vul zelf hier maar wat in winkel
kijkanders is bij http://www.2call.nl supergoedkope webshop
maar je moet het zelf weten ik vind het een fijn toestel en nog geen vastlopers gehad
ff kort mijn persoonlijke mening
[ Voor 7% gewijzigd door aerofreak op 26-11-2006 15:04 ]
~Leonardo Da Vinci~
Verwijderd
Het geval is namelijk dat ik er een 4 gig SD kaartje in heb zitten, en het me handig lijkt dat bijvoorbeeld een pc op school me telefoon herkent als soort van usb stick. Nu vraagt ie om allerlei drivers eerst die ik moet installeren voordat de pc me telefoon herkent (wat logisch is). Is dit misschien te omzeilen, zodat ik door me sd kaartje kan browsen zodra ik me telefoon in een vreemde computer inplug?
Misschien echt een domme vraag maar ben benieuwd of jullie weten of dit mogelijk is.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2006 18:11 ]
Stukje terug in dit topic.jerry_a schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:17:
[...]
hoi
krijg als ik bestand wil verzenden alleen ir en een andere die zoeken aangeeft maar niet aan kan tikken
please help...
~Leonardo Da Vinci~
en best rap voor wat ik er mee doe, (verkapte TVP ;-))
iig geen negatieve punten nog gevonden
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Dit zijn wel standaard vragen hoor! Ik begrijp dat 't toestel nieuw voor je is maar tochaerofreak schreef op zondag 26 november 2006 @ 21:24:
ik kan geen bestandjes verzenden via bluetoothof doe ik iets fout
![]()
krijg als ik bestand wil verzenden alleen ir en een andere die zoeken aangeeft maar niet aan kan tikken![]()
please help...
Als je een bestand wilt verzenden via BT moet je eerst BT aan hebben gezet vervolgens ga je met de 'file explorerer' naar het desbetreffende bestand en drukt deze aan (gewoon 4 seconden vasthouden ofzo) je krijgt dan de mogelijkheid om de file te 'beamen' daar druk je dan dus ook op.
Je ziet idd alleen IR verbindingen staan maar, als er 'n andere mobiele telefoon / PDA in de buurt is die BT ook aan heeft staan komt die er automatisch bij te staan! Gewoon eventjes geduld hebben
Sorry, want dat deed ik allemaal al maar ik ban dus gewoon ongeduldigCLB schreef op zondag 26 november 2006 @ 23:22:
[...]
Dit zijn wel standaard vragen hoor! Ik begrijp dat 't toestel nieuw voor je is maar toch![]()
Als je een bestand wilt verzenden via BT moet je eerst BT aan hebben gezet vervolgens ga je met de 'file explorerer' naar het desbetreffende bestand en drukt deze aan (gewoon 4 seconden vasthouden ofzo) je krijgt dan de mogelijkheid om de file te 'beamen' daar druk je dan dus ook op.
Je ziet idd alleen IR verbindingen staan maar, als er 'n andere mobiele telefoon / PDA in de buurt is die BT ook aan heeft staan komt die er automatisch bij te staan! Gewoon eventjes geduld hebben

~Leonardo Da Vinci~
Wow idd, die webshop is wel veel goedkoper dan de shops hier in de stad. De website ziet er wel wat goedkoop uit. Ben wel een beetje huiverig over bestellen via zo'n website, onterecht?aerofreak schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:59:
[...]
ja de T for telecom kan niks leveren was er ook geweest was ook naar de SE P990 wezen kijken en die telefoondude zei dat dat een oud model was (hij is in juli/augustus pas op de markt verschenen) en niet meer gemaakt werd en dat binnenkort niet weer een nieuwe komt... dat was 2 weken terug en volgens mij is de Qtek S200 is helemaal nog niet zo oud...
wat een vul zelf hier maar wat in winkel
kijkanders is bij http://www.2call.nl supergoedkope webshop135E voor een 1 jarig telort abbo
S200 en de P3300 is ook niet zo duur daar...
maar je moet het zelf weten ik vind het een fijn toestel en nog geen vastlopers gehaden hij heeft alles wat ik nodig heb
![]()
ff kort mijn persoonlijke mening
Wi-fi naar beste prestaties gaat iig al eens tuk beter. Valt nog wel wat weg, maar niet meer na 2 seconden is mijn eerste indruk. Ik ga het ffkes testen ...MrSmee schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:04:
Probeer beste accu te verranderen naar beste prestaties. Ik heb nmlk nergens last van. M'n computer daar in tegen weer wel... lol... die valt wel constant weg
Maakt niet uit maar tochaerofreak schreef op maandag 27 november 2006 @ 06:40:
Sorry, want dat deed ik allemaal al maar ik ban dus gewoon ongeduldig![]()
Echt onterecht! 2call.nl is echt 'n superaanrader!DJH schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:20:
Wow idd, die webshop is wel veel goedkoper dan de shops hier in de stad. De website ziet er wel wat goedkoop uit. Ben wel een beetje huiverig over bestellen via zo'n website, onterecht?
Vaker telefoons/ abbo's besteld en ging altijd vlotjes!
Ze hebben btw ook 'n winkel in Den Haag waar je de spullen op kunt halen!
[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 27-11-2006 13:44 ]
Het gaat me dna ook meer om het TMC gedeelte. Het lijkt me nl wel handig oma ctuele file informatie te hebben. Kom er dagelijks namelijk genoeg tegen ...CLB schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:10:
Maakt niet uit welke GPS-reciever je gebruikt, zijn gewoon allemaal compitabel met de M600 hoor!
shopsurvey 2call.nlDJH schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:20:
[...]
Wow idd, die webshop is wel veel goedkoper dan de shops hier in de stad. De website ziet er wel wat goedkoop uit. Ben wel een beetje huiverig over bestellen via zo'n website, onterecht?
~Leonardo Da Vinci~
Mijn S200 komt hier ook vandaan, totaal geen problemen mee. Snelle afhandeling icm een nieuw Vodafone abonnementDJH schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:20:
[...]
~Leonardo Da Vinci~
Verwijderd in "HTC Prophet (i-mate JAMin/Qtek S200/SPV ..."J-Media schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:56:
Weet iemand hoe je op je homescreen die 2 icoontjes krijgt of bluetooth en wifi aan staat? Ik kan dat nergens meer vinden hoe je die ervoor krijgt (was registry hack volgens mij).
LVMTime
spelletje geinstalleerd op me s200, maar het werkt niet (tis te oud).. dus wil ik het eraf halen.. maar krijg nou de kriebels. als ik via me s200 verwijder zegt ie dat niet alles verwijderd is.... via active sync staat het er nog op enkel via dat kan ik het ook niet verwijderen...

niet echt goed...
trouwens de qualiteit van het geluid via het speakertje is ook niet al te best.. klopt dit?
zal dit worden verholpen door een nieuwe rom die te vinden is op het qtek forum?
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Hij zegt dat niet alles weggehaald is.. Weet je wat er overblijft?Ankh schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:36:
goed, eerste probleem ondervonden...
spelletje geinstalleerd op me s200, maar het werkt niet (tis te oud).. dus wil ik het eraf halen.. maar krijg nou de kriebels. als ik via me s200 verwijder zegt ie dat niet alles verwijderd is.... via active sync staat het er nog op enkel via dat kan ik het ook niet verwijderen...
niet echt goed...
Dat zijn icoontjes van het spel enzo die je gewoon handmatig kunt verwijderen!
Achja dit is persoonlijk.. Ik vind 't persoonlijk goed werken en ik krijg ook geen idee wat jij bedoelt met 'geluid via 't speakertje' Is dat bij muziek afspelen, bellen, bellen via headset, andere onzin...?trouwens de qualiteit van het geluid via het speakertje is ook niet al te best.. klopt dit?
zal dit worden verholpen door een nieuwe rom die te vinden is op het qtek forum?
Ahh okay, waar kan ik dat dan verwijderen? gewoon via het verkennen zeker?CLB schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:38:
[...]
Hij zegt dat niet alles weggehaald is.. Weet je wat er overblijft?
Dat zijn icoontjes van het spel enzo die je gewoon handmatig kunt verwijderen!
het gaat om het qualiteit bij het bellen, muziek afspelen klinkt leuk maar daar verwacht ik niet veel van[...]
Achja dit is persoonlijk.. Ik vind 't persoonlijk goed werken en ik krijg ook geen idee wat jij bedoelt met 'geluid via 't speakertje' Is dat bij muziek afspelen, bellen, bellen via headset, andere onzin...?

ik denk trouwens mijn batterij te snel leeg gaat of is 14 procent normaal als je em vanmorgen om half aanzet en 2/3 keer belt en nog wat leest en af en toe een spelletje 5 min totaal verlichting op laagst en bluetooth uit
[ Voor 44% gewijzigd door aerofreak op 30-11-2006 18:16 ]
~Leonardo Da Vinci~
14% is vrij normaal voor een dagje zoals jij beschrijft.
concert van delirious was trouwens erg goed
edit: De CD/DVD is ook erg goed. kopuh, kopuh, kopuh!
[ Voor 33% gewijzigd door timovd op 30-11-2006 20:35 . Reden: concert van delirious was trouwens erg goed ;) ]
kwas zelf verhinderd maar dat is altijd goed dat er meer mensen zijn met de zelfde muziek smaak
~Leonardo Da Vinci~
Verwijderd
Nu is het probleem dat ik die helemaal niet kan opslaan maar explorer opend hem als text.
Hoe kan ik een cab bestand via de spv m600 wel downloaden?
Omzetten naar .wav en in de Windowsmap plaatsen.daanNL schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:26:
Weet iemand toevallig hoe ik een mp3 als bericht-toon of werkker-toon kan instellen ? Kom er maar niet uit.
hoi
Mocht dit niet werken, moet je een .cab downloaden.
Verder ben ik erg tevreden over mijn toestel, heb hem nu dikke week en werkt perfect, snel en geen vastlopers! (SPV M600)
daanNL vroeg niet om een ringtone.timow schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 00:16:
Kan ook zonder omzetten. Als je 'm in windows\rings zet, kun je 'm ook als ringtone instellen.
Mocht dit niet werken, moet je een .cab downloaden.
hoi
ja en nee.Onedayflyer682 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 11:40:
Weet iemand of deze telefoon SHDC SD kaartjes ondersteund?? Dana Elec heeft hier een 4 GB kaartje van maar de telefoon moet deze wel ondersteunen.
Verder ben ik erg tevreden over mijn toestel, heb hem nu dikke week en werkt perfect, snel en geen vastlopers! (SPV M600)
ja hij ondersteund de kaartjes maar 't is niet vooruit te branden.
heb 't geprobeerd met een kaartje van een collega.
Nee, vroeg idd niet om een ringtone, maar wel goed te weten dat de map "rings" bestaat, dat wist ik namelijk nog niet
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Ja had ik ook.MisTraller schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:30:
Ik heb al een hele tijd last van spontane reboots in de auto, ik dacht dat het aan de carkit/bluetooth of whatever lag. Nu had ik hem van het weekend aan de 220v lader, en toen kreeg ik weer een spontane reboot. Het rebooten ligt dus waarschijnlijk aan het opladen! Heeft iemand anders dit ook wel eens meegemaakt? SPV M600.
1. Tijdens opladen wanneer in Pocket Informant het batterij icoon zichtbaar was en de batterij vol raakt.
2. Tijdens bellen na ongeveer 10 minuten
Heb je hem ge-overclocked? Ik zou dat uitzetten als ik jou was en dan zullen de problemen verdwijnen.
Dit topic is gesloten.