Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 4

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.885 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipTrip
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05-2022
Ik heb www.onlinehelpdesk.be op de hoogte gebracht van het probleem

http://www.onlinehelpdesk.be/forum/topic.asp?TOPIC_ID=26622

Groenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:27
Plaats ook even de brief van Logitech. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 15:10:
[...]

Ik dacht dat het net een combinatie was van productie en ontwerp fout.
Ontwerpfout: geen shielding.
Productiefout: (te wijten aan de laksheid van de chineesjes + gebrek aan controle in elke stap van het productieprocédé) het slecht contact van de aarding met de plugs op versterker, waardor er in feite geen aarding meer was

Dat je een aankoopbewijs moet tonen, kan ik wel inkomen. Dit bewijst ook wat het aankoopbedrag van de set was. Je kan Logitech niet verwijten dat ze dit vragen.

[...]
De plops negerende moet dat wel een lekker geluidje geven. :P ;)
ik wil nie in de buurt zijn als die 1000 ineens ee plop geven :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
hoe is je ervaring met je nieuwe set ?

kwa geluid, lawaai , bas , ...enz :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
BitchCrew schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 17:23:
[...]

Ander topic graag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipTrip
BitchCrew schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 17:23:
[...]

FlipTrip in "Logitech Z-5500 Digital vs Creative Giga..."

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus maar gegaan voor de refund, ik ben er nu helemaal klaar mee. Hoelang duurt het terugstorten van je aanschafprijs? Ik heb het formulier enzo de 27 vorige maand verstuurd via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Gisteren is onderstaande brief naar S.D. van Logitech verzonden

Dear Mr. S.D.,

First I’d like to thank everyone within Logitech, and in particular B.G. and his team, working on this case. We realize this case is very exceptional for both parties and we both can be sure that a lot of time and effort is put in it. Unfortunately the time and efforts did not lead toward a good solution.

First let me explain why we rejected your offer for a personal meeting;

We believe there is a limit in what you can ask from your customers and we conclude that we have put more than enough time, efforts and patience in this case already. The fact that there still isn’t a solution available gives us the idea that our time, effort and patience were very much in vain.
Not to forget that for Logitech this case is handled during working hours but we have to sacrifice our free time. Please be aware that I did not directly choose for this “action”. First I contacted the Customer Support regarding the problem I experienced. There reaction was that it isn’t a problem with the Z-5500. After sending e-mails back and fort without result, my best option was setting up a forum regarding the problem I experienced. The reactions where much more overwhelming than I expected, eventually resulting in this case.

Logitech claims that the problem is not caused by a design flaw. You also wrote that the issue is only affected by some speakers and depends on the environment in which the speakers are being used.

In our opinion this is not correct, there is a design error (maybe it is better if we speak over a design mistake), which results in unwanted noise when the speakers are used in normal home environments. Due this design mistake the speakers can’t work properly depending on the environments. Other comparable speakers (like the Creative Desktop Theater 2500, Creative GigaWorks S750 and Altec Lansing MX5021) are working just fine in the same circumstances. We are sure that for many customers the speakers are working just fine! However we are also sure that many people are experiencing these issues but ignoring them by thinking that it’s caused by attached hardware or their electrical system.
Logitech has informed us many times that the problem is only limited to less than 1% of the European customers, based on your data (made by customers contacting the customer support). We believe that your data is showing this but we doubt that the data is correct. (We believe the data you used is as reliable as our poll on the forum topic). Our forum topic showed, most people contacted Logitech after reading the information provided in our forum topic. Logitech has started an in-depth investigation after I had set up a forum topic. These are strong indications that people do not contact Logitech by them self because they believe the issue is caused by there indoor electrical system or used hardware. Otherwise Logitech would already have taken care about this issue. Also we believe that customers do not contact the customer support because the popping sound is randomly and not constant available.

Important is that Logitech stated in the past to customers who contacted the customer support that the source of the problem was not related to the speakers but was related to used hardware and/or electrical system. We find that on this moment the FAQ’s provided on your website are still pointing strongly towards the used hardware and electrical system as a source of the problem. With Google you can find many complains, all related to the same popping issue. These complains are far more frequent than complains of other Logitech products. Can Logitech give us one forum topic with more than 3500 post about one problem related to mainly one product…? Also on the Logitech discussion forums (available in United States) people wrote that they experience a popping or humming problem. Unfortunately Logitech has recently updated the discussion forum resulting in losing al messages posted in the support forum.

You are correct that the issue is environmentally dependent but this is no indication that because of this it is not a design mistake. The speakers are very sensitive for EMC and because of this design mistake people can experience the popping noise, depending on the environment. That, as you say, a limited group of customers experience these inconveniences is again no indication that it is not a design mistake.

Logitech mentioned a “manufacturing issue” in their FAQ (3461), which cannot be correct, otherwise exchanging my Z-5500 for another one should solve the problem.

A manufacturing issue is only limited to a batch of products produced in a certain amount of time.
You wrote that under normal circumstances, a limited issue like this would be resolved with a refund.
I can’t agree with this and I’m also somewhat surprised to read this. Why did Logitech not offer me a refund in the far beginning during the contact I had with the Customer Support? I was very clear that I was not happy with the speakers and Logitech was not able to give me a working solution. Instead of offering me a refund they asked me to send the speakers (a huge and heavy box) to Logitech for a check… at my own costs! This is very contradicting with your “strong customer support” and “resolving with a refund”. During the first contacts no one offered me a refund.
Also I like to point out that a refund is not resolving an issue, it is merely a work-around. A refund is also not customer orientated. But I do believe Logitech will understand this very well.

You wrote that your own tests indicate that you have found a solution.

We are very surprised to read this, because we still experienced a popping sound (not as loud, but still unacceptable) with the third prototype units sent recently to us. After testing this third prototype we noticed that the issue was still not solved. We believe this is because of the necessarily adaptations are not implemented. Main reason why we returned the units and felt in was not necessarily to test any further. Also the fact that one of the units was broken already when it arrived was not a thing that made us happy.
We are wondering how (critical) Logitech is testing. We are afraid that future models will also have this popping problem because Logitech is, we think, still not able to test the units in a very good manner.
We believe this is an important attention and learning point for Logitech!

We would like to point out that we find that Logitech has a great customer support, we believe even one of the best in the world! Why is it, for a company with a true strong customer support, so hard to start a wider international communication about this issue? For example; the FAQ’s provided on your website are only for the European customers. In Asia, America, Middle East and Africa there is no problem…? That your data shows that in these regions the issue is very limited can not be a reason why not to provide a FAQ regarding this subject.

Canon is a good example in this matter as you can see here, they call this “Service Notices”.
We believe that these kinds off press releases are a necessary part of a strong customer support. People have the right to know about a (possible) problem and the solution or workarounds.
We think that this is also an attention and learning point for Logitech.

Finally, we truly believe that Logitech has put much time and effort in this case.
But, now 8 months later, there is still no good working solution available. Because of this it is maybe an idea to exchange the Z-5500 for the successing model when it becomes available later during the fiscal year 2007(Ref. Logitech Annual report 2007) instead of resolving the issue?

We hope that Logitech will understand our point of view as well as our position concerning this case and we look forward, with much interest, to receive your well appreciated reaction to this letter.

Meanwhile, we remain,

tm030614,
representing the forum users of tweakers.net

[ Voor 127% gewijzigd door tm030614 op 09-08-2006 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
mooie brief.

ben benieuwd wat er allemaal volgt nu.

Kunne die manne geen nieuwe speakers maken, ze moeten toch stillaan bezig of klaar zijn met een opvolger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:22
tm030614 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 08:54:
Gisteren is deze brief verzonden naar S.D. van Logitech.
Mooie brief, ik denk dat deze brief er duidelijk is. Alleen ben ik niet zo te spreken over deze zin:
"(We believe the data you used is as reliable ass our poll on the forum topic)." _/-\o_

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 21:05:
dus maar gegaan voor de refund, ik ben er nu helemaal klaar mee. Hoelang duurt het terugstorten van je aanschafprijs? Ik heb het formulier enzo de 27 vorige maand verstuurd via de mail.
Heb dit nagevraagd, reken op ongeveer 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Luuk1983 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 09:17:
[...]

Mooie brief, ik denk dat deze brief er duidelijk is. Alleen ben ik niet zo te spreken over deze zin:
"(We believe the data you used is as reliable ass our poll on the forum topic)." _/-\o_
Jouw eigen zin is ook niet geweldig. :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alm
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:34

alm

tm030614 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 08:54:
Gisteren is deze brief verzonden naar S.D. van Logitech.
De brief lezende vraag ik me af of je 'm wel door anderen hebt laten lezen...

Je schrijft dat Logitech goede customer support heeft, maar aangezien het probleem nog steeds niet is opgelost, zet ik daar mijn vraagtekens bij. Je geeft aan dat Canon wel openlijk naar buiten komt als er problemen zijn met een bepaald product. Dan lijkt me de customer support van Canon veel beter omdat die het openlijk toegeven en daarmee ook al aangeven het zeker op te willen lossen.

In mijn optiek is Logitech bang dat ze alle units moeten gaan repareren of gaan vervangen en daarmee veel kosten gaan maken. Of misschien zijn ze bang dat ze door het publiceren dat er problemen zijn dat ze daarmee hun naam schaden... Juist het toegeven van een fout in een product en dan het probleem oplossen is volgens mij veel beter voor de naam van Logitech, dan hoe ze er nu mee omgaan (eigenlijk gewoon negeren van het probleem en weigeren toe te geven dat het een ontwerpfout is). Lijkt mij juist dat als je nu een Logitech speakerset hebt en deze problemen ervaart, dat je dan de volgende keer zeker geen Logitech speakers meer koopt (ik zou zelfs na het lezen van deze discussie geeneens meer overwegen een Logitech speakerset te kopen).

PS. In je pdf-bestand staan gewoon e-mailadres en volledige naam te lezen, ik weet niet of je je dat gerealiseerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
alm schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 21:57:
[...]

De brief lezende vraag ik me af of je 'm wel door anderen hebt laten lezen...

Je schrijft dat Logitech goede customer support heeft, maar aangezien het probleem nog steeds niet is opgelost, zet ik daar mijn vraagtekens bij. Je geeft aan dat Canon wel openlijk naar buiten komt als er problemen zijn met een bepaald product. Dan lijkt me de customer support van Canon veel beter omdat die het openlijk toegeven en daarmee ook al aangeven het zeker op te willen lossen.
Ik ben inderdaad van mening dat Logitech een goede customer support heeft, dat deze zaak daar een uitzondering op is wil niet zeggen dat de customer support slecht is. De meeste mensen zullend dit kunnen beamen.
Juist het toegeven van een fout in een product en dan het probleem oplossen is volgens mij veel beter voor de naam van Logitech
Dit staat ook in de brief volgens mij...?
PS. In je pdf-bestand staan gewoon e-mailadres en volledige naam te lezen, ik weet niet of je je dat gerealiseerd hebt.
:o Mail me even ;-) je bedoeld in de bestandnaam...? plopjesprobleem@xs4all.nl

Edit:

De brief zal vast vastbaar zijn voor verbetering, maar dan zijn we over een week nog niet klaar. Zolang de boodschap maar overkomt, en tot nu toe is dat zo geweest.

[ Voor 6% gewijzigd door tm030614 op 07-08-2006 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alm

alm

tm030614 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:05:
[...]
Dit staat ook in de brief volgens mij...?
Ja, ik lees al zo lang dat ik ook ff wat wou zeggen. ;) Je had misschien beter de tekst kunnen posten, dan staat het op het forum.
:o Mail me even ;-) je bedoeld in de bestandnaam...? plopjesprobleem@xs4all.nl
eigenschappen...
Edit:

De brief zal vast vastbaar zijn voor verbetering, maar dan zijn we over een week nog niet klaar. Zolang de boodschap maar overkomt, en tot nu toe is dat zo geweest.
Helaas lijkt Logitech (als bedrijf) niet echt de intentie te hebben het probleem op te lossen, ze zeggen misschien van wel, maar laten het niet echt blijken. Misschien dat customer support het wel wil, maar dat ze vanuit de ontwikkel/productie geen medewerking krijgen... Komt in meer bedrijven voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je de ass eruitlaat is het best een puike brief. congrats tm. congrats ook voor de anderen die 8(!) maanden de tegenwerking van logitech het hoofd geboden hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alm

alm

Ik zit er nog eens over na te denken, maar is er ooit een gesprek geweest waarbij iemand van de ontwerpafdeling (R&D) van Logitech erbij was? Want als jullie alleen gesprekken hebben gehad met customer support mensen, dan is het misschien een idee om toch nog een gesprek aan te gaan met als eis dat er iemand van R&D (met zeggenschap) bij is. Als jullie dan een (zelf) gemodificeerde set meenemen waar de plop uit is gehaald (door afscherming toe te voegen), dan spreekt dat misschien meer dan alleen de woorden. Misschien is het zelfs mogelijk om een standaard en de (zelf) gemodificeerde set naast elkaar te zetten en dan e.e.a. te laten zien/horen? Wel een goede stoorbron meenemen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
alm schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:39:
Ik zit er nog eens over na te denken, maar is er ooit een gesprek geweest waarbij iemand van de ontwerpafdeling (R&D) van Logitech erbij was? Want als jullie alleen gesprekken hebben gehad met customer support mensen, dan is het misschien een idee om toch nog een gesprek aan te gaan met als eis dat er iemand van R&D (met zeggenschap) bij is. Als jullie dan een (zelf) gemodificeerde set meenemen waar de plop uit is gehaald (door afscherming toe te voegen), dan spreekt dat misschien meer dan alleen de woorden. Misschien is het zelfs mogelijk om een standaard en de (zelf) gemodificeerde set naast elkaar te zetten en dan e.e.a. te laten zien/horen? Wel een goede stoorbron meenemen dan.
Er is iemand van engineering mee geweest bij het bezoeken van de gebruikers. Dat wij een plopvrije set hebben is bekend, evenals de modificaties die daarbij zijn aangebracht.
R.C. heeft dit zéér uitgebreid gecommuniceerd met de ABU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Logitech zal nooit toegeven dat het ontwerp gebrekkig is, dat lijkt iedereen duidelijk.
Ze willen dit niet al te bekend zien dat is logisch, stel nu dat ze alle speakers ooit gemaakt vam z5500 moeten ophalen en vervangen, alle geproduceerde speakers aanpassen of weggooien.

Dan zullen er nog andere logitech sets volgen en wilt iedereen een andere set.

Beste wat logitech kan doen is asap een nieuwe set uitbrengen die niet een verbeterde z5500 is , maar een totaal niet ontwerp. en deze verkopen.

Indien je dan probs hebt met een nieuwe set kan je ( met opleg ) de nieuwste set kopen.
Da lijkt mij het enige intressante voor hun, maar dat vraagt tijd.

Wat kunnen wij doe, een heleboel mensen verzamelen die de set in bezit hebben en die willen wegdoen. ( refund dus )
Als we er daar genoeg van hebben, ik weet niet wat genoeg is, dan heb je nog iets om mee te dreigen. anders tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipTrip
tm030614 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 17:18:
[...]

Plaats ook even de brief van Logitech. ;)
Welke brief bedoel je want er zijn er ondertussen al veel geweest he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:50
Dit is werkelijk ongelofelijk. Ik volg dit topic al geruime ivm mogelijke aanschaf van de 5400 of 5500, en ik ben inmiddels ook helemaal op de hoogte van het plop gebeuren. Ik heb zelf momenteel een creative setje (T7700). Werkt prima, maar ik wil gewoon meer vermogen en een digitale decoder.

Maar wat gebeurt me vanavond nou, ik schakel het licht uit om tv te gaan kijken, en mijn speakers ploppen zowaar. Was me nooit eerder opgevallen omdat ik de speakers 's avonds nooit gebruikte, maar ik heb sinds kort een lcd tv dus vandaar. Ik ben vervolgens gaan testen, en bij het aan en uitzetten van mijn bureaulamp ploppen de boxen ook. Nou weet ik niet of het een soortgelijk probleem is, maar het is wel een relatief hard geluid, en het gebeurt alleen als ik lampen in/uit schakel. Vreemd, maar geeft wellicht aan dat het niet alleen logitech is...

Voor mij heeft het in elk geval de twijfel voor de logitech weggehaald, want ik heb het toch al blijkbaar :P

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipTrip
Brief staat nu ook op het forum van Tom's hardware

http://forumz.tomshardwar...ewtopic&p=1191503#1191503

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipTrip
Er is al een behoorlijk interessante reply geweest op het tom's hardware forum:

if they cant shield and ground their audio devices correctly they need to worry about UL not FCC. I would send a letter to UL and get them to investigate this. it is common knowledge that shielding has to be grounded its the only way it can work. what happens if their device takes on excesive electrical current and its not grounded correctly?

www.ul.com

Misschien eens overwegen..

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer nieuw hier, mijn buurman gebruikt net een decoupeerzaag en mijn speakers reageren hier op met kraken. Het wordt steeds gekker hier, nog niets gehoord over mijn refund-aanvraag verder, 27 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 12:21:
weer nieuw hier, mijn buurman gebruikt net een decoupeerzaag en mijn speakers reageren hier op met kraken. Het wordt steeds gekker hier, nog niets gehoord over mijn refund-aanvraag verder, 27 juli.
Nog niks gehoord?, of wel een bevestiging gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ingevuld en per mail verzonden, verzonden formulier staat wel in mijn ondersteuningspagina.
de status is: bezig met wachten. Ik ga maar eens ff mailen weer, waarom we bezig zijn met wachten. Een berichtje van het is in behandeling of ontvangen zou inderdaad netjes geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 15:35:
ingevuld en per mail verzonden, verzonden formulier staat wel in mijn ondersteuningspagina.
de status is: bezig met wachten. Ik ga maar eens ff mailen weer, waarom we bezig zijn met wachten. Een berichtje van het is in behandeling of ontvangen zou inderdaad netjes geweest zijn.
Stuur even je case nummer. Lijkt mij niet meer dan normaal idd dat je een bevestiging krijgt dat je refund verwerkt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 18:24:
[...]
Stuur even je case nummer. Lijkt mij niet meer dan normaal idd dat je een bevestiging krijgt dat je refund verwerkt gaat worden.
casenummer is 060413-003096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
FlipTrip schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:10:
[...]
Welke brief bedoel je want er zijn er ondertussen al veel geweest he?
Deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Heb gevraagd of B.G. er even naar wil kijken.

Verwijderd

tm030614 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 19:24:
[...]

wij wachten het maar af, alvast bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipTrip
Veel reacties weer op het THG forum. Misschien dat er hier mensen zijn die daar ook kunnen posten want mijn engels is niet dat...

http://forumz.tomshardwar...opping-ftopict195114.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Wat maakt het uit als je setje een keer een beetje plopt als er een lichtbron ofzo geschakeld wordt???

Het gaat vooral om de plops zonder dat er iets geschakeld wordt... zomaar dus, out of the blue....

Als het alleen beperkt zou zijn tot een licht schakelaartje aan/uit zou ik prima tevreden zijn... licht is bij meestal aan of uit en ik blijf niet aan het schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Grappig om te zien dat de brief van Logitech bij veel mensen verkeerd word opgepakt (knap staaltje PR van Logitech).
Veel mensen denken dat wij de testunits hebben gewijgerd, dat is niet zo, de units zijn wel degelijk getest. We hebben enkel het testen vroegtijdig beïndigd omdat ze nog steeds niet goed zijn. De brief van Logitech doet echter anders voorkomen.

Iemand die deze case niet kent zal denken "zo zo Logitech doet heel wat om de klant tevreden te stellen, en wat doet de klant, de weigert de testunits te testen".

Niet voor niks werd er door Logitech gevraagd om de brief op internet te plaatsen.

Bovenstaande is overigens mijn kijk op de situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:49

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

tm030614 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:54:
Grappig om te zien dat de brief van Logitech bij veel mensen verkeerd word opgepakt (knap staaltje PR van Logitech).
Veel mensen denken dat wij de testunits hebben gewijgerd, dat is niet zo, de units zijn wel degelijk getest. We hebben enkel het testen vroegtijdig beïndigd omdat ze nog steeds niet goed zijn. De brief van Logitech doet echter anders voorkomen.

Iemand die deze case niet kent zal denken "zo zo Logitech doet heel wat om de klant tevreden te stellen, en wat doet de klant, de weigert de testunits te testen".

Niet voor niks werd er door Logitech gevraagd om de brief op internet te plaatsen.

Is dit niet te ontkrachten door jullie eigen posts aan te passen met extra informatie, dat jullie inderdaad wel begonnen zijn met testen, maar vroegtijdig zijn gestopt, omdat direct duidelijk werd dat het probleem niet verholpen is.

Anders zal het posten op buitenlandse sites alleen maar het verkeerde effect gaan geven. In iedergeval weet ik het nu wel zeker voor mij geen Logitech audio sets in de toekomst.

[ Voor 8% gewijzigd door _Dune_ op 11-08-2006 11:31 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
_Dune_ schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:30:
[...]

Is dit niet te ontkrachten door jullie eigen posts aan te passen met extra informatie, dat jullie inderdaad wel begonnen zijn met testen, maar vroegtijdig zijn gestopt, omdat direct duidelijk werd dat het probleem niet verholpen is.

Anders zal het posten op buitenlandse sites alleen maar het verkeerde effect gaan geven. In iedergeval weet ik het nu wel zeker voor mij geen Logitech audio sets in de toekomst.
Moet inderdaad naar gekeken worden maar het kost allemaal erg veel tijd. Dus e.e.a. duurt wat langer maar zal zeker gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 19:24:
[...]

zag dat zowel gisteren als vandaag er iets bijgewerkt is, echter staat mijn status al 2 dagen op "Escalated" nog steeds geen mailtje ofzo. iemand die weet wat ze bedoelen met "Escalated" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:06:
[...]

zag dat zowel gisteren als vandaag er iets bijgewerkt is, echter staat mijn status al 2 dagen op "Escalated" nog steeds geen mailtje ofzo. iemand die weet wat ze bedoelen met "Escalated" 8)7
Escalated wil zeggen "doorgestuurd" naar hoger op. Kan kloppen want B.G. heeft je case in behandeling.

[ Voor 24% gewijzigd door tm030614 op 11-08-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Darth Malak schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:54:
[...]

Wat maakt het uit als je setje een keer een beetje plopt als er een lichtbron ofzo geschakeld wordt???

Het gaat vooral om de plops zonder dat er iets geschakeld wordt... zomaar dus, out of the blue....

Als het alleen beperkt zou zijn tot een licht schakelaartje aan/uit zou ik prima tevreden zijn... licht is bij meestal aan of uit en ik blijf niet aan het schakelen.
of als er een bliksem is, of als een buur het licht aansteekt, of het buitenlicht aangaat.

Wat het uitmaakt, veel want da mag nie ;-)
en die plop is echt nie gezellig ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:54:

ze hebben het druk met de refund.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastian433
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 12:22
als nu degene die het zootje heeft omgebouwd nu eens post hoe dat moet hier op het forum... wie weet zijn er mensen die hun garantie hiervoor op het spel willen zetten, maar wel fatsoenlijk geluid dan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
bastian433 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:17:
als nu degene die het zootje heeft omgebouwd nu eens post hoe dat moet hier op het forum... wie weet zijn er mensen die hun garantie hiervoor op het spel willen zetten, maar wel fatsoenlijk geluid dan hebben.
Is volgens mij al gedaan, maar durf niet precies te zeggen waar het ergens staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen doet mijn sub niks anders als brommem. Verplaats ik hem een klein beetje is het iets beter. Ga ik wat lopen friemelen aan de pod connector erg veel ploppen (lijkt wel of die stekker los zit in de sub) en als ik maar op de goeie manier friemel is het brommen over, en moet ik er niet weer aankomen. Waarna het vervolgens weer langzaam terugkomt.

Sinds gister is dit, zal maandag even bellen.

(tm: als dit hier niet thuis hoort, dan delete ik het weer)

EDIT: Oorzaak gevonden. Het is de zendamatuer (men buurman) die aan het uitzenden is.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:52:
[...]

Is volgens mij al gedaan, maar durf niet precies te zeggen waar het ergens staat.
Het Logitech Z-5500 PLOPJES probleem topic DEEL 2 voor de doehetzelvers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastian433
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 12:22
mja, misschien wat foto's ofzo ervan maken... als ik eht goed begrijp stukje van het zwarte wat die kabeltjes bijeenhoud afhalen, het metaal daaronder tot 1 iets draaien en daar een kabeltje aan solderen met een 30 watt boutje ofzo. en dan die naast de zwarte draad solderen zoals op de foto die ook ergens staat daarop solderen. moet te doen zijn. desnoods tangetje op die metalen mantel zodat de hitte naar het tangetje trekt. ipv naar de kabels...

edit: dus als ik het goed begrijp uit het verhaal:
http://img89.imageshack.u...onnectionaangepastfz9.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door bastian433 op 12-08-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik dus enorm irritant vind is dat logitech het probleem weet, de oplossing weet (notabene hap klaar aangeleverd) maar vervolgens tijden lang blijft discussieren erover.
Maak gewoon nieuwe sets waarbij de weiziging is doorgevoerd en lever ze uit aan de klanten.
Dan zijn ze meteen van het gezeik af en het kost ze een stuk mindre geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:11:
Wat ik dus enorm irritant vind is dat logitech het probleem weet, de oplossing weet (notabene hap klaar aangeleverd) maar vervolgens tijden lang blijft discussieren erover.
Maak gewoon nieuwe sets waarbij de weiziging is doorgevoerd en lever ze uit aan de klanten.
Dan zijn ze meteen van het gezeik af en het kost ze een stuk mindre geld.
Die setjes worden in grote getalen gemaakt. De oplossing bieden is één, de oplossing verwerken in een productieproces is iets anders.

ps. Grammatica en Spelling staat ook in hapklare brokjes uitgelegd, maar daar trek jij je ook niks van aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Ik heb vandag mijn neiuwe Z5500D aangesloten. Helaas heb ik nog steeds last van de plopjes als er andere apparatuur aan gaat.

Gelukkig ontvang ik geen Radio meer op mijn Subwoofer (voor als nog :))

tm030614 zou je die nog wel kunnen melden aan Logitech. Mijn case nummer heb je nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Twix schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:22:
Ik heb vandag mijn neiuwe Z5500D aangesloten. Helaas heb ik nog steeds last van de plopjes als er andere apparatuur aan gaat.

Gelukkig ontvang ik geen Radio meer op mijn Subwoofer (voor als nog :))

tm030614 zou je die nog wel kunnen melden aan Logitech. Mijn case nummer heb je nog wel.
Dat de nieuwe set geen oplossing is, is al lang bij Logitech bekend. Gewoon even zelf melden bij de customer support dat de set nog steeds niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Volgens mij kan je het vergete nu. zoals ze mij melden dan moet je een keuze maken en die is onherroepelijk

Wanneer u met de genoemde test geen 'ploppen' hoort, dan is het geen probleem van de speakerset maar van een aangesloten apparaat. In dat geval zal het omruilen van de set het probleem ook niet kunnen oplossen. Als u ook last heeft van 'ploppen' met de genoemde test, dan heeft u de volgende opties:

1. Wachten op de afloop van het complete onderzoek wat gaande is met betrekking tot dit probleem. Er wordt geprobeerd om het probleem compleet op te lossen voor een beperkt aantal speakerssets welke met de hand gebouwd zullen worden. Hiervoor is echter veel ontwikkel- en testwerk noodzakelijk. Ook bestaat er een kans dat deze set niet door de certificering komt en hierdoor niet geproduceerd kan worden. Dit proces kan nog 6 maanden duren. Mocht blijken dat dit traject niet succesvol verloopt, dan blijven de volgende opties gewoon beschikbaar.

2. Het ontvangen van een verbeterde set. Het is gebleken dat deze het probleem in de meeste gevallen oplost of verkleind tot een acceptabel niveau. Een beperkte groep kan echter nog last ondervinden van het probleem. Door het kiezen van deze optie kan u geen aanspraak meer maken op een andere omruil als bijvoorbeeld de sets van optie 1 wel geleverd kunnen worden.

3. Het ruilen voor de Z-5450 Digital 5.1 Speaker System. Deze hebben niet de zelfde specificaties als de Z-5500, maar komen wel het dichtste in het buurt qua prestaties in vergelijking met andere modellen. Bovendien heeft deze set draadloze achterspeakers. De volledige specificaties kan u vinden op onze website. (http://www.logitech.com/i...CRID=2177,CONTENTID=10928) Ook door het kiezen van deze optie kan u geen aanspraak meer maken op een andere omruil als bijvoorbeeld de sets van optie 1 wel geleverd kunnen worden.

4. Het terug krijgen van het aankoopbedrag. Hiervoor moet u uiteraard wel in het bezit zijn van het originele aankoopbewijs.

dus als je ruilt kan je nietmeer ruilen ook al is het niet goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

De beste oplossing, gewoon geen Logitech set kopen, maar door sparen en een echte versterker met speakers kopen zoals ik vanplan ben. ;) Ik denk dat dit gebeuren Logitech klanten gaat kosten, tenminste als op de engelse forums ook duidelijk gemaakt wordt dat het testen van de laatste aangepaste sets voortijdig is gestopt omdat bij de eerste test al bleek dat het probleem niet verholpen is. (Dit laatste is belangrijk, want anders krijg je "het buitenland" niet mee en scharen zij zich ten onrechte achter Logitech.)

[ Voor 10% gewijzigd door _Dune_ op 14-08-2006 10:34 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
BitchCrew schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:16:
Volgens mij kan je het vergete nu. zoals ze mij melden dan moet je een keuze maken en die is onherroepelijk

Wanneer u met de genoemde test geen 'ploppen' hoort, dan is het geen probleem van de speakerset maar van een aangesloten apparaat. In dat geval zal het omruilen van de set het probleem ook niet kunnen oplossen. Als u ook last heeft van 'ploppen' met de genoemde test, dan heeft u de volgende opties:

1. Wachten op de afloop van het complete onderzoek wat gaande is met betrekking tot dit probleem. Er wordt geprobeerd om het probleem compleet op te lossen voor een beperkt aantal speakerssets welke met de hand gebouwd zullen worden. Hiervoor is echter veel ontwikkel- en testwerk noodzakelijk. Ook bestaat er een kans dat deze set niet door de certificering komt en hierdoor niet geproduceerd kan worden. Dit proces kan nog 6 maanden duren. Mocht blijken dat dit traject niet succesvol verloopt, dan blijven de volgende opties gewoon beschikbaar.

2. Het ontvangen van een verbeterde set. Het is gebleken dat deze het probleem in de meeste gevallen oplost of verkleind tot een acceptabel niveau. Een beperkte groep kan echter nog last ondervinden van het probleem. Door het kiezen van deze optie kan u geen aanspraak meer maken op een andere omruil als bijvoorbeeld de sets van optie 1 wel geleverd kunnen worden.

3. Het ruilen voor de Z-5450 Digital 5.1 Speaker System. Deze hebben niet de zelfde specificaties als de Z-5500, maar komen wel het dichtste in het buurt qua prestaties in vergelijking met andere modellen. Bovendien heeft deze set draadloze achterspeakers. De volledige specificaties kan u vinden op onze website. (http://www.logitech.com/i...CRID=2177,CONTENTID=10928) Ook door het kiezen van deze optie kan u geen aanspraak meer maken op een andere omruil als bijvoorbeeld de sets van optie 1 wel geleverd kunnen worden.

4. Het terug krijgen van het aankoopbedrag. Hiervoor moet u uiteraard wel in het bezit zijn van het originele aankoopbewijs.

Stuur dat mailtjes is een keer door als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
BitchCrew schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:16:

Ik had zelf al wel gedacht dat het zo zou gaan. Daarom heb ik mijn plopprobleem nog niet gemeld. Ik wil eerst even afwachten of er een nieuwe set komt en tegen die tijd verder kijken of het dan zinvol is een refund te vragen en die nieuwe set te kopen.

Maargoed, eigelijk vind ik dat Logitech simpelweg nu moet zeggen tegen de mensen met plops dat ze hun POD kunnen opsturen, dat zij vervolgens die stomme shielding even in orde maken. Serienummer ff noteren ivm eventuele garantie zodat ze weten dat ZIJ hem aangepast hebben en klaar ben je. In mijn geval ben ik dan gewoon helemaal tevreden over deze geluidsset.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
tm030614 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:36:
[...]

Stuur dat mailtjes is een keer door als je wilt.
Bij deze gedaan. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-06 15:54

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Ik ben een tijdlang afwezig geweest op dit forum,.. maar het valt me op dat we nog geen steek verder zijn. Eigenlijk heb ik 't idee gekregen dat onze "stem" behoorlijk afgezwakt is en we nu redelijk doelloos verder gaan.

Hoop dat S.D. ons 'gezeur' zo beu is dat hij inderdaad ingaat op 't plan om de Z-5500 in te ruilen voor het opvolgende model die eind 2007 op de markt komt..
(wel zou ik 't een goed idee vinden om dat model hier eerst te testen... :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Mvdlaak schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:22:
Ik ben een tijdlang afwezig geweest op dit forum,.. maar het valt me op dat we nog geen steek verder zijn. Eigenlijk heb ik 't idee gekregen dat onze "stem" behoorlijk afgezwakt is en we nu redelijk doelloos verder gaan.

Hoop dat S.D. ons 'gezeur' zo beu is dat hij inderdaad ingaat op 't plan om de Z-5500 in te ruilen voor het opvolgende model die eind 2007 op de markt komt..
Niet geheel met je eens, een reactie van S.D. laat nou eenmaal even op zich wachten. De brief is pas 1 week in zijn bezit, en vorige keer moesten we ook 2 weken wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Mvdlaak schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:22:

Hier in het topic is het inderdaad een stuk rustiger geworden sinds besloten is te stoppen met het testen van de laatste aangepaste setjes en de topicstart te vertalen in het engels en op engelse forums te plaatsen. Dit laatste schijnt niet helemaal het juiste effect te hebben, omdat mensen dengen (door de geposte brief van Logitech) dat er al vooraf nee is gezegd tegen Logitech om de laatste aangepaste setjes te testen. Hier moet echt duidelijkheid in worden geschept, wil je ook in het buitenland mensen achter je scharen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
_Dune_ schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:35:
[...]
Hier moet echt duidelijkheid in worden geschept, wil je ook in het buitenland mensen achter je scharen.
En hierbij hebben we echt hulp nodig. Het kost gewoonweg teveel tijd om elke topic te onderhouden. In de topic start kun je een lijst vinden van forums waar gepost is.

[ Voor 9% gewijzigd door tm030614 op 14-08-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Grappig om te moeten vernemen dat de post op het Logitech discussion forum inmiddels is verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zielig, het is toch net voor zulke zaken dat het forum dient?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:59

thommich

Belg

Idd belachelijk dat ze hem verwijderen, terwijl jullie toch de startpost enorm objectief hebben gehouden...

Waarom is er nog niet naar Computer!Totaal geschreven (staat niet in de startpost), terwijl ze tog 200.000+ lezers hebben in de Benelux...

Grtz,
thommich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben echt engelengeduld. Die kerel heeft die brief al een week? Hij heeft geluk dat ik hem niet weet zitten, anders had 'ie wel ne keer op z'n teut gekregen!

respect voor jullie geduld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
thommich schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 19:13:
Idd belachelijk dat ze hem verwijderen, terwijl jullie toch de startpost enorm objectief hebben gehouden...

Waarom is er nog niet naar Computer!Totaal geschreven (staat niet in de startpost), terwijl ze tog 200.000+ lezers hebben in de Benelux...

Grtz,
thommich
Er zijn een heleboel bladen aangeschreven. Weinig doen er wat mee A. omdat de Z-5500 al bijna twee jaar op de markt is - het is geen hot product meer -. B. Logitech maakt enorm veel reclame in zowat elk computerblad... marketing = waar het geld zit.

Dit is overigens slechts onze kijk erop.

Internet is de enige mannier om dit probleem wat meer bekendheid te gegeven - buiten TV -. Deze laatste mogelijkheid wordt momenteel weer overwogen overigens. E.e.a. gebeurt echter in afwachting van de brief van S.D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
hehe, een reclame spot over de z5500 zie ik wel zitte :-)

plop !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipTrip
http://www.ul-europe.com/en/contact/index.php?country=net

Ik zou deze mannen op de hoogte brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Weet iemand hoever Logitech nu is met de verbeterde sets???

Ik heb n.l. het idee dat het geen ruk meer opschiet hier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:59

thommich

Belg

Kan men niet de startpost opnieuw posten op de fora van logitech... En dan nog eens... Ze kunnen hem toch niet blijven verwijderen? :? 8)7

Dan lijkt het wel op spam, maar in feite heerst er een censuur op de fora van logitech, niet echt netjes asje et mij vraagt...

Respect trouwes voor iedereen die blijft verdergaan... Ik heb zelf ook een ploppende Z-5500 (maar niet echt vaak) maar ben wel benieuwd hoe logitech dit verder gaat aanpakken...

grtz
thommich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
thommich schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:04:
Kan men niet de startpost opnieuw posten op de fora van logitech... En dan nog eens... Ze kunnen hem toch niet blijven verwijderen? :? 8)7

Dan lijkt het wel op spam, maar in feite heerst er een censuur op de fora van logitech, niet echt netjes asje et mij vraagt...
Ik denk niet dat dat "constructief" is alhoewel ik je reactie begrijp. Ik wil persoonlijk niet deze handelswijze hanteren omdat het nergens toe leid m.i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Ik heb de brief gelezen naar S.D. Vind 'm erg netjes (afgezien van een paar schoonheidsfoutjes, maar daar is mee te leven:)). Ben ook benieuwd wat zijn reactie hierop zal zijn.

Misschien zou het helpen om de "gemoederen" op andere fora wat te bedaren om alsnog in te gaan op de uitnodiging van S.D. om een gesprek aan te gaan. Dat gaat veel sneller en met minder miscommunicatie, wat je snel hebt met geschreven correspondentie.

Ik ben benieuwd waar het schip nu weer strandt,.. geheel in de door Logitech ingevoerde trend van de afgelopen maanden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gesprek leidt hoogstwaarschijnlijk toch weer gewoon tot blablabla. Veel praten zonder iets te zeggen... zoals tot nu toe altijd al is gebeurd langs Logitech kant. Ik begin er stilaan er een verband in te zien, dat van zodra ze iets te melden hebben wat ons niet zou gaan aanstaan, of van zodra ze geen weerwoord hebben, maar eventjes wachten met een reactie via mail en gewoon schrijven: we nodigen je uit voor een gesprek. Vervolgens sturen ze een 100% voorbereid team die de contactpersoon (dewelke niet voorbereid kan zijn) volledig onder het tafel praat. Wederom veel praten zonder iets te zeggen. Op de hamvragen die hier in het forum heersen zijn er tot nog toe altijd geen antwoorden gekomen:

Waarom geen shielding implementeren in de verbetering ? Logitech blijft weigeren dit te doen, maar als de vraag gesteld wordt waarom, blijven we in het duister tasten. Het is nochtans DIT wat hetgeen is dat het probleem oplost. Het lijkt alsof logitech in feite net een goede oplossing wil voorkomen.

Waarom nog altijd geen antwoord op de vraag: omwisseling naar toekomstige set, opvolger van de Z-5500 waar (naar mogen we hopen) de problemen wel opgelost zullen zijn.

En persoonlijk zit ik ook nog altijd met de vraag naar Logitech: waarom de Z-5500 "willen" verbeteren en tegen de eigenaars van andere sets zoals de X-530 zeggen dat ze de boom in kunnen. Zulkse willekeur in het kiezen van slechts 1 doelgroep dewelke met het probleem kampt, kan alleen zijn oorsprong vinden in het feit dat Logitech enkel en alleen maar de gemoederen wil sussen ipv met een echte oplossing te komen. Want moesten ze met een echte oplossing willen komen, dan zouden ze er zelf alle belang hebben om deze ook toe te passen op de andere sets. Door enkel aan een oplossing te werken voor de Z-5500 moeten ze minder werkmensen/tijd/geld/materiaal/research/rescources in deze verbetering stoppen. Nogmaals een indicatie dat ze dit doen gewoon om de gemoederen te sussen. Anders moesten ze voor elke soort set, hier dit werk in stoppen.

Ik heb ondertussen alle vertrouwen in de goede bedoelingen Logitech verloren. Laten we niet naief wezen, als ze wel degelijk met een goede oplossing op de proppen hadden willen komen, dan was dit reeds veel vroeger gebeurd. Dat na 2 revisies er nog altijd geen verbetering is, en dit terwijl RC zonder moeite het probleem kan uitsluiten (en deze oplossing is ook op een voorverwarmd bordje aan Logitech voorgeschoteld, nog mocht dit niets baten) getuigt maar van 1 ding: het is geen kwestie van Logitech's kunnen, maar het is een kwestie van Logitech's willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:46:
Dat gesprek leidt hoogstwaarschijnlijk toch weer gewoon tot blablabla. Veel praten zonder iets te zeggen... zoals tot nu toe altijd al is gebeurd langs Logitech kant. Ik begin er stilaan er een verband in te zien, dat van zodra ze iets te melden hebben wat ons niet zou gaan aanstaan, of van zodra ze geen weerwoord hebben, maar eventjes wachten met een reactie via mail en gewoon schrijven: we nodigen je uit voor een gesprek. Vervolgens sturen ze een 100% voorbereid team die de contactpersoon (dewelke niet voorbereid kan zijn) volledig onder het tafel praat. Wederom veel praten zonder iets te zeggen. Op de hamvragen die hier in het forum heersen zijn er tot nog toe altijd geen antwoorden gekomen:

Waarom geen shielding implementeren in de verbetering ? Logitech blijft weigeren dit te doen, maar als de vraag gesteld wordt waarom, blijven we in het duister tasten. Het is nochtans DIT wat hetgeen is dat het probleem oplost. Het lijkt alsof logitech in feite net een goede oplossing wil voorkomen.

Waarom nog altijd geen antwoord op de vraag: omwisseling naar toekomstige set, opvolger van de Z-5500 waar (naar mogen we hopen) de problemen wel opgelost zullen zijn.

En persoonlijk zit ik ook nog altijd met de vraag naar Logitech: waarom de Z-5500 "willen" verbeteren en tegen de eigenaars van andere sets zoals de X-530 zeggen dat ze de boom in kunnen. Zulkse willekeur in het kiezen van slechts 1 doelgroep dewelke met het probleem kampt, kan alleen zijn oorsprong vinden in het feit dat Logitech enkel en alleen maar de gemoederen wil sussen ipv met een echte oplossing te komen. Want moesten ze met een echte oplossing willen komen, dan zouden ze er zelf alle belang hebben om deze ook toe te passen op de andere sets. Door enkel aan een oplossing te werken voor de Z-5500 moeten ze minder werkmensen/tijd/geld/materiaal/research/rescources in deze verbetering stoppen. Nogmaals een indicatie dat ze dit doen gewoon om de gemoederen te sussen. Anders moesten ze voor elke soort set, hier dit werk in stoppen.

Ik heb ondertussen alle vertrouwen in de goede bedoelingen Logitech verloren. Laten we niet naief wezen, als ze wel degelijk met een goede oplossing op de proppen hadden willen komen, dan was dit reeds veel vroeger gebeurd. Dat na 2 revisies er nog altijd geen verbetering is, en dit terwijl RC zonder moeite het probleem kan uitsluiten (en deze oplossing is ook op een voorverwarmd bordje aan Logitech voorgeschoteld, nog mocht dit niets baten) getuigt maar van 1 ding: het is geen kwestie van Logitech's kunnen, maar het is een kwestie van Logitech's willen.
Kan dit volledig steunen.

Het is voor Logitech puur damage control en het draait allemaal om de centjes. Klant georiënteerd is het zonder meer niet. Teleurstellend om te moeten vernemen van een bedrijf dat een naam hoog te houden heeft overigens. Zulks verwacht ik bij Trust en zelfs nog bij Creative, maar niet bij Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
En toch moeten we de bureaucratie binnen zo'n groot bedrijf niet onderschatten. Het is denk ik niet voor niets dat ze 6 maanden onderzoek moeten doen, ongeacht of het wat opleverd of niet. Ik zou een beetje voorzichtig zijn met bepaalde uitspraken. Dat neemt niet weg dat we al lang bezig zijn, maar je moet in een zaak als dit toch geduld hebben, sneller zal het iig nooit gaan, ookal zouden ze willen.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Luuk1983 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 09:40:
En toch moeten we de bureaucratie binnen zo'n groot bedrijf niet onderschatten. Het is denk ik niet voor niets dat ze 6 maanden onderzoek moeten doen, ongeacht of het wat opleverd of niet. Ik zou een beetje voorzichtig zijn met bepaalde uitspraken. Dat neemt niet weg dat we al lang bezig zijn, maar je moet in een zaak als dit toch geduld hebben, sneller zal het iig nooit gaan, ookal zouden ze willen.
Dat is onzin dat het vanwege de bureaucratie zolang moet duren. Als je nagaat tot hoe hoog het al is gekomen in de Logitech boom. Logitech (als organisatie zijnde) is gewoon niet willend. Als ze echt wat willen doen hadden ze dat al lang kunnen doen.

Het is nu proberen om in het buitenland de mensen zover te krijgen dat zij ook inzien dat het een probleem is wat bij Logitech ligt en wanneer men dit probleem ondervindt ook daadwerkelijk melding van maakt. Zodat Logitech's servicecenter statistieken ook weer geven wat er gaande is, aangezien ze alleen daarnaar kijken. Overigens kun je statistieken precies zo uitleggen als je dat zelf wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Luuk1983 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 09:40:
Maar verklaard dat waarom er enkel in de EU een FAQ gepubliceerd is omtrent het probleem?
Mag het daarom zo zijn dat klanten in USA en Canada die de customer support contacteren te horen krijgen dat het probleem niet aan de speakers ligt? Dat ze wellicht defect zijn en dat ze omgeruild moeten worden? Zelf op de vraag of men bekend is met het plopjesgebeuren antwoord men ontkennend.
Volgens Logitech is de customer support wereldwijd op de hoogte van het probleem, ik krijg echter andere signalen.

Dat een oplossing lang duurt oké, maar je klanten juist informeren moet binnen afzienbare tijd mogelijk zijn. M.i. is daar geen enkel excuus voor te bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan iemand een handleiding maken om het probleem zelf op te lossen, voor de waaghalzen onder ons met wat technische kennis. Aangezien de X-530 toch een hele goede set is en jammer genoeg er verder niks aan gedaan word door Logitech dan alleen een refund. Of weet iemand een goede vervanger voor de X-530

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak

Mvdlaak

~*Gnarf*~

@Disco Stu: Als je 't zo zegt ben ik het ook helemaal met je eens.. maar Logitech heeft wel degelijk een hoop geld en moeite in deze kwestie gestoken,.. is dit dan enkel maar gedaan om die "paar eigenwijze rotzakken op dat ene forum 8) " koest te houden?
Wel een duur grapje om uiteindelijk niks anders te doen dan tijdrekken en ons koest houden.. Wat is daar de reden dan van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Mvdlaak schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 15:20:
@Disco Stu: Als je 't zo zegt ben ik het ook helemaal met je eens.. maar Logitech heeft wel degelijk een hoop geld en moeite in deze kwestie gestoken,.. is dit dan enkel maar gedaan om die "paar eigenwijze rotzakken op dat ene forum 8) " koest te houden?
Wel een duur grapje om uiteindelijk niks anders te doen dan tijdrekken en ons koest houden.. Wat is daar de reden dan van?
Stukken goedkoper dan wanneer het op nationale televisie was gekomen met als mogelijk gevolg dat klanten wereldwijd aan de bel gaan trekken.

Wil dat zeggen dat Logitech niks aan de zaak heeft gedaan?, nee zonder meer niet. Kunnen ze er meer aan doen?, ja zonder twijfelen.

Als ze echt het beste voor de klant willen, zoals ze zeggen, dan was er al lang een oplossing geweest. Financieel gezien hebben ze het er echter niet voor over (maar maken ondertussen wel gebruik van onze opmerkingen en argumenten om de customer support te verbeteren).

Ben niet echt blij met hoe het e.e.a. nu loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Enig idee wat het kost om een wereldwijde recall te doen?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat ff internet af te struinen voor een speakerset voor op mijn kamer voor mijn LCD DVD-speler en PC. Wilde de Z5450 wel aanschaffen, vanwege draadloze achterspeakertjes. Maar nu kom ik op dit forum terecht! Moet ik nou naar Creative gaan kijken of zo? (die stukken duurder is met draadloze achterspeakers). Of valt het allemaal wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 20:02:
Ik zat ff internet af te struinen voor een speakerset voor op mijn kamer voor mijn LCD DVD-speler en PC. Wilde de Z5450 wel aanschaffen, vanwege draadloze achterspeakertjes. Maar nu kom ik op dit forum terecht! Moet ik nou naar Creative gaan kijken of zo? (die stukken duurder is met draadloze achterspeakers). Of valt het allemaal wel mee.
Ik denk dat dit topic en zijn 3 voorgangers boekdelen spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zit idd ook iets zinnings in. Maar ik denk ook dat het in relatieve termen nog goedkoop is wat men nu heeft gedaan.
Houdt er rekening mee dat de Z-5500 nog altijd gebrekkig verkocht wordt, en dat ze daar nog altijd mooi winst op maken. De zaken die dus echt financieel zouden doorwegen, hebben ze toch nog altijd in hun voordeel gelaten ipv het correct aan te pakken.

En zeg nu zelf: zouden ze oprecht een echte oplossing willen gemaakt hebben, dan moeten ze wel ongelofelijk seniel zijn om er nog altijd niet in geslaagd te zijn met een gans technisch team erop en de oplossing al voorgeschoteld gekregen van RC. (dit bleef Logitech ook weigeren te implementeren, zegt genoeg, en stoot mij ook enorm tegen de borst)
Ik benadruk: ongelofelijk seniel, achterlijk (geen woorden kunnen omschrijven wat het dan zou zijn)

Vraag maar aan RC, hoe lang en met hoeveel mensen hij heeft moeten werken aan zijn oplossing?

Ik heb zelf reeds mijn refund in ontvangst genomen, en alle toevoegingen aan dit topic van mijner zijde zijn puur uit principekwestie. Ik heb er dus niets meer aan te "winnen". Ik denk dat ik mag zeggen dat dit ook als gevolg heeft dat ik relatief objectief tegen de zaken aan kan kijken itt mensen die hun verwachtingen nog sterk zijn en op een oplossing wachten. Uiteraard wil ik hiermee mijn reacties niet boven die van andere zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 20:02:
Ik heb zelf geen logitech speakers, maar heb het draadje van de eerste dag gevolgd. Dit draadje zegt veel.
Los daarvan (je zou kunnen twijfelen "hoeveel er nou van aan is"), denk ik altijd waar rook is, is vuur. Een product kopen met een bepaald risico (hoe klein ook) is niet bepaald slim als er in dezlfde prijsklasse prima alternatieven te vinden zijn, waarover nog geen 3 topics zijn volgeschreven :)

Verwijderd

Dan zou de G550W van Creative een betere keuze zijn? Ergens voor € 375 gezien. Ook wel acceptabel.

Edit: Ik heb de T6060 al. Zou je dan bijv die subwoofer op de 550W kunnen aansluiten? (vanwege de buren)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 21:08 ]

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
Na meerder malen met Logitech contact te hebben gehad kreeg ik een refund aangeboden. Ik werd schijtziek van deze set en wilde hem bijna letterlijk uit het raam gooien. Ben nu aan he kijken voor iets anders. Zie ook dit topic:http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1154404

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

• Mvdlaak

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 20:48:
[...]

Daar zit idd ook iets zinnings in. Maar ik denk ook dat het in relatieve termen nog goedkoop is wat men nu heeft gedaan.
Houdt er rekening mee dat de Z-5500 nog altijd gebrekkig verkocht wordt, en dat ze daar nog altijd mooi winst op maken. De zaken die dus echt financieel zouden doorwegen, hebben ze toch nog altijd in hun voordeel gelaten ipv het correct aan te pakken.

En zeg nu zelf: zouden ze oprecht een echte oplossing willen gemaakt hebben, dan moeten ze wel ongelofelijk seniel zijn om er nog altijd niet in geslaagd te zijn met een gans technisch team erop en de oplossing al voorgeschoteld gekregen van RC. (dit bleef Logitech ook weigeren te implementeren, zegt genoeg, en stoot mij ook enorm tegen de borst)
Ik benadruk: ongelofelijk seniel, achterlijk (geen woorden kunnen omschrijven wat het dan zou zijn)

Vraag maar aan RC, hoe lang en met hoeveel mensen hij heeft moeten werken aan zijn oplossing?

Ik heb zelf reeds mijn refund in ontvangst genomen, en alle toevoegingen aan dit topic van mijner zijde zijn puur uit principekwestie. Ik heb er dus niets meer aan te "winnen". Ik denk dat ik mag zeggen dat dit ook als gevolg heeft dat ik relatief objectief tegen de zaken aan kan kijken itt mensen die hun verwachtingen nog sterk zijn en op een oplossing wachten. Uiteraard wil ik hiermee mijn reacties niet boven die van andere zetten.
Ik verwacht ook niet meer dat er een oplossing komt vanuit Logitech in de vorm van 'n verbeterde Z-5500 (of andere series, waar al helemaal geen hoop voor bestaat aangezien ze er niet eens over praten). Maar enige genoegdoening verlang ik wel.. misschien in de vorm van mediavernedering, geld, ander (beter of gelijk) setje, of 'n verbod op de verkoop van Z-5500 modellen.. Noem het maar 'n principekwestie, want ons gelijk zullen we niet krijgen van die stijfkoppen..

Maar het blijft een feit dat ze zich inderdaad erg 'vreemd' gedragen daar bij Logitech..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Mvdlaak schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 23:53:
[...]

Ik verwacht ook niet meer dat er een oplossing komt vanuit Logitech in de vorm van 'n verbeterde Z-5500 (of andere series, waar al helemaal geen hoop voor bestaat aangezien ze er niet eens over praten). Maar enige genoegdoening verlang ik wel.. misschien in de vorm van mediavernedering, geld, ander (beter of gelijk) setje, of 'n verbod op de verkoop van Z-5500 modellen.. Noem het maar 'n principekwestie, want ons gelijk zullen we niet krijgen van die stijfkoppen..

Maar het blijft een feit dat ze zich inderdaad erg 'vreemd' gedragen daar bij Logitech..
Ik vind dat Logitech wereldwijd een FAQ moet aanbieden omtrent dit probleem en niet enkel in de EU. Er is geen enkele reden om te denken dat het probleem buiten de EU niet voorkomt. Dat men niet overgaat tot een persbericht is tot daar aan toe, maar dat klanten zelfs via FAQ geen informatie kan vinden over dit probleem gaat er bij mij niet in.

Mediavernedering... niet mijn manier van zaken doen, maar dan moet Logitech wel overgaan tot minimaal een wereldwijde FAQ. Anders moeten we er toch werk van maken m.i.

[ Voor 5% gewijzigd door tm030614 op 18-08-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Ik sta nu ook op het punt om een logitech Z-5500 aan te schaffen. Dat plopjes probleem zal denk weinig irritatie opwekken zolang ik er niet op let. Ik vraag me alleen af hoe frequent die plopjes zijn, regelmatig of gewoon random?

Heeft verder iemand enig idee of logitech op de korte termijn nog een opvolger op de markt zet? Anders kan dat voor mij mischien nog het wachten waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:49

Fab1Man

Live life to the fullest

Zo, na dit topic maanden lang gevolgd te hebben heb ik de knoop doorgehakt en vind ik gewoon dat Logitech het niet verdiend enkele positieve berichten te ontvangen. Om deze reden heb ik voor mijn ploppende X-530 set een refund aangevraagd.

Weet iemand hoe lang dat gaat duren? Het zal waarschijnlijk komende maandag of dinsdag worden verwerkt. Ik wil namelijk graag in ruil daarvoor de Z-2300 gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Fab1Man schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:40:
Zo, na dit topic maanden lang gevolgd te hebben heb ik de knoop doorgehakt en vind ik gewoon dat Logitech het niet verdiend enkele positieve berichten te ontvangen. Om deze reden heb ik voor mijn ploppende X-530 set een refund aangevraagd.

Weet iemand hoe lang dat gaat duren? Het zal waarschijnlijk komende maandag of dinsdag worden verwerkt. Ik wil namelijk graag in ruil daarvoor de Z-2300 gaan halen.
Als je vanwege de plopjes een refund aangevraagd heb zou ik dus NIET voor nog een Logitech set gaan. Het is gewoon een design issue en geld eigenlijk voor bijna elke set die tot nu toe gemaakt is. Er is geen reden om aan te nemen dat de Z-2300 ineens beter is. Persoonlijk voelt het gewoon een beetje alsof je gebruik maakt van de situatie om iets anders te krijgen dan dat je nu hebt. Want wat ik zeg, als je de plopjes echt zo irritant vind dat je 'm de set wil inruilen, dan haal je geen nieuwe Logitech set, simple as that. Mocht ik het echter fout hebben, dan hoor ik het ook graag, maar dit is zoals het me nu bij me overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuuL20
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11-2021
Naar consumentenprogramma stappen, ze hebben tijd genoeg gehad en willen het gewoon niet oplossen. Gewoon hard aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Laatst online: 23:08
Gisteren was een vriend van me hier met zijn 16 maanden oude dochtertje, en dat kind stopte in een onbewaakt moment een van haar popjes in de baspoort van de sub van mijn Z2300.
Dat popje lag in de kast, dus de sub moest open...

Ik draai dus de sub open, haal het popje eruit, en nieuwschierig als ik ben bekijk ik ook de electronica in de sub.
En wat zie ik: Alles was netjes vastgesoldeerd, behalve de 2 draadjes die van de 220 volt aansluiting naar de trafo lopen. Die zaten erg slecht aangesoldeerd, gewoon een 'koude las'. De tin was totaal niet goed uitgesmolten, en een van de 2 draden kon ik zelfs zo lostrekken... :X

Toch maar even zelf vastgesoldeerd, drupje tin erbij, uitvloeien, 2 seconden werk per draadje.
Ik sluit mijn set weer aan, en deze klinkt gelijk veel beter, het geluid is veel helderder, en de bas gaat way deeper.

Ik weet niet of dit toeval is of vaker voorkomt, maar goed is het iig niet...
En welke relatie dit heeft met ploppen of radio-ontvangst weet ik niet.

Misschien kunnen anderen eens kijken of er bij hun ook slechte soldeerpunten in hun set zitten.

Wel opletten, de garantie kan vervallen als je de sub opent, dit weet ik niet zeker. En als ik mijn garantie kwijt ben door deze actie: So be it. Eigen keuze.

Edit:
@ Luuk1983:
De Z2300 heeft zo goed als geen last van plopjes. Als ik het goed zie, is het meer een 5.1 speakerset probleem, en hebben 2.1 sets er veel minder last van.
Blijft wel een feit dat iemand die slechte ervaringen heeft met een bepaald merk meestal overstapt op een ander merk, waarom Fab1Man dit niet doet weet ik echter niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Richub op 19-08-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:49

Fab1Man

Live life to the fullest

Twee vrienden van mij hebben allebei de Z-2300. Ze hebben ook beide geen last van plopjes of iets dergelijks. Daarnaast irriteer ik me wel aan de plopjes, maar dat is niet zo dat ik het merk negeer. Als ik daarnaast kijk naar andere 2.1 sets, zie ik geen enkele die hetzelfde vermogen heeft als de Z-2300. Daarnaast heb ik ook nog andere producten van Logitech die perfect werken, zoals de Logitech DiNovo Notebook, de G5 en een USB headset. Ik ben verder dus niet blij met de plopjes, maar om daardoor van merk te gaan veranderen, dat ik toch best waardeer, vind ik het niet waard.
Het kan aan mij liggen, het is mijn mening, maar ik vind dat dit aan de ene kant wel kan aanzetten tot wisselen van merk, maar als de concurrentie niks interessants te bieden heeft, houdt het voor mij op en blijf ik bij dat merk wat mij in eerste instantie ook beviel. Daarbij komt nog het feit dat deze set die plopjes niet heeft, wat ik dan toch wel vind opwegen tegenover de rest.

[ Voor 6% gewijzigd door Fab1Man op 19-08-2006 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Laatst online: 23:08
Duidelijk, ik heb zelf ook geen enkele klacht over mijn Z2300, behalve dat wat ik in mijn vorige post schreef.
En idd, de eerste set die het volume & kwaliteit van de Z2300 evenaart moet ik nog vinden. En ook ik heb/had andere Logitech producten die goed werken, een tobo & MX310 muis, en mijn Communicate webcam die ik inmiddels verkocht heb.

Het merk heeft bij mij wel krediet.
Feit blijft dat ze met dit probleem wel erg luchtig omgaan, een echte oplossing zou op zijn plaats zijn. De speakersets en alle klanten van Logitech verdienen het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:51:
[...]

Escalated wil zeggen "doorgestuurd" naar hoger op. Kan kloppen want B.G. heeft je case in behandeling.
heb een mailtje gekregen de 14de dat mijn geld er al was of binnen enkele dagen zou komen.
Echter is er tot op vandaag nog niets binnen, ook nog geen berichtje over het ophalen van de set.
Inmiddels maar een nieuwe audio set gescoord en via coax van computer naar de set toe. Plop en brom vrij, toch een hele verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 12:56:
[...]

heb een mailtje gekregen de 14de dat mijn geld er al was of binnen enkele dagen zou komen.
Echter is er tot op vandaag nog niets binnen, ook nog geen berichtje over het ophalen van de set.
Inmiddels maar een nieuwe audio set gescoord en via coax van computer naar de set toe. Plop en brom vrij, toch een hele verbetering.
vandaag telefoontje gehad, geld was al lang over gemaakt, heb zelf echter een cijfertje verkeerd ingeklopt dus mijn fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist nog een mededeling geplaatst op het forum van PCM (Personal Computer Magazine).

Zie volgende link:

http://forum.pcmweb.nl/showthread.php?p=36934#post36934

R.C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Nogmaals een poging: weet iemand hier hoever logitech nu is met het maken van de limited serie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Richub schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:10:
Duidelijk, ik heb zelf ook geen enkele klacht over mijn Z2300, behalve dat wat ik in mijn vorige post schreef.
En idd, de eerste set die het volume & kwaliteit van de Z2300 evenaart moet ik nog vinden. En ook ik heb/had andere Logitech producten die goed werken, een tobo & MX310 muis, en mijn Communicate webcam die ik inmiddels verkocht heb.

Het merk heeft bij mij wel krediet.
Feit blijft dat ze met dit probleem wel erg luchtig omgaan, een echte oplossing zou op zijn plaats zijn. De speakersets en alle klanten van Logitech verdienen het gewoon.
Het merk HAD bij mij ook krediet. Na 10+ producten van logitech te hebben gekocht en het vele malen aangeraden te hebben bij klanten is dat de laatste keer geweest. De mijzen van Logitech zijn rommel. Mijn MX1000 is vaak moelijker te besturen dan een ballmouse.... G15 laat de lak los, etc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Darth Malak schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:56:
[...]

Het merk HAD bij mij ook krediet. Na 10+ producten van logitech te hebben gekocht en het vele malen aangeraden te hebben bij klanten is dat de laatste keer geweest. De mijzen van Logitech zijn rommel. Mijn MX1000 is vaak moelijker te besturen dan een ballmouse.... G15 laat de lak los, etc.....
Zolang ze het goed oplossen is er niks aan de hand. Als voorbeeld die lak van de G15: dit was bij eerdere batches het geval, dit is bij de huidige modellen niet meer. Sowieso kan je 'm gewoon omruilen als je er problemen mee hebt.

Ik zelf heb ook een aantal dingen van Logitech, maar eigenlijk is het vooral de ploppen bij de speakers waar ik niet over te spreken ben, maar afgezien van dat ben ik niet ontevreden over de speaker sets die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Mijn Z-560 kraakt keihard als ik aan de volumeknop draai. ook hoor ik zelfs de bliksem over mn speakers (gelijk met de flits). Maar het ergste is nog dat de set soms begint te brommem, dat bouwt hij langzaam op en vervolgens weer zachter en dit na een tijdje idle te draaien.

Alle drie de problemen worden alleen maar erger, als deze 3 problemen zijn op te lossen dmv mods ga ik daarvoor, en anders moet ik helaas toch de set vervangen.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.