Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 4

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.884 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:08
Darth Malak schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:56:
[...]

Het merk HAD bij mij ook krediet. Na 10+ producten van logitech te hebben gekocht en het vele malen aangeraden te hebben bij klanten is dat de laatste keer geweest. De mijzen van Logitech zijn rommel. Mijn MX1000 is vaak moelijker te besturen dan een ballmouse.... G15 laat de lak los, etc.....
Beetje offtopic:
Ikzelf heb een MX310, en dat was een verademing na mijn Microsoft optical mouse.
Op mijn werk hebben ze gewone Logitech muizen (optische & met bal) en die doen het ook gewoon goed.

Ik gebruik liever geen draadloze muizen, dat vind Ik toch minder prettig werken. Minder accuraat.

Ik denk dat je pech met jouw muis hebt, een maandagochtend monster?
En is je ondergrond niet te glad? Bij mij was de tafel te glad, ik gebruik nou een dunne, harde muismat, en dat gaat perfect.

En wat mijn ervaring met die losse draden in mijn sub betreft: Heeft iemand al gekeken of dat bij hem/haar ook zo is?

[ Voor 7% gewijzigd door Richub op 22-08-2006 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

offtopic:
De MX1000 zou volgens logitech's eigen woorden zelfs op een glasplaat moeten werken. Nou, ik kan je zeggen dat zelfs op een normale bureau ondergrond dit vaak zeker niet het geval is...Hebben we het nog niet over de MX700 of hoe heette die ook alweer.
Richub schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:18:
[...]

Beetje offtopic:
Ikzelf heb een MX310, en dat was een verademing na mijn Microsoft optical mouse.
Op mijn werk hebben ze gewone Logitech muizen (optische & met bal) en die doen het ook gewoon goed.

Ik gebruik liever geen draadloze muizen, dat vind Ik toch minder prettig werken. Minder accuraat.

Ik denk dat je pech met jouw muis hebt, een maandagochtend monster?
En is je ondergrond niet te glad? Bij mij was de tafel te glad, ik gebruik nou een dunne, harde muismat, en dat gaat perfect.

En wat mijn ervaring met die losse draden in mijn sub betreft: Heeft iemand al gekeken of dat bij hem/haar ook zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
offtopic: ik wil toch even zeggen dat mijn mx1000 het zowel op een glasplaat, als op mijn ruwe tapijt de muis prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:39

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

nu we toch offtopic gegaan zijn: mijnes werkt ook overal prima op :) (mijn muis dan he, die Z5500 werken geen enkele dag stilletjes)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
lol heeft iedere Z-5500 eigenaar ook een MX1000?

En als we toch offtopic bezig zijn: Ik heb er 2 en die werken beiden uitstekend. De ene heb ik al ruim een jaar, de andere een maand of 2 nu. Werken hier op allerlei ondergronden.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister toch maar een Z-5400 gekocht. Na mijn oude speakerset te hebben weggehaald (Creative Inspire 4,1 4400), mijn 5400 opgehangen. Alles aangesloten, maar mijn rear right speaker deed het niet. Speaker verwisseld en een andere speakerdraadje gebruikt en die werkten allebei. Het was dus mijn sub die niet goed was. Mediamarkt gebeld en ik mocht hem probleemloos omruilen (alleen de sub). Deze vervanger deed het wel goed :), verder niets mis met deze set. Klinkt lekker en via mijn Xbox 360 ook :). Verder hebik (nog) geen last van ploppen. Hoop dat dat zo blijft, maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik herhaal nog maar een keer mijn vraag richting bart:

Weet jij hoever Logitech nu is met het produceren van deze limited edition??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:27
tm030614 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 18:55:
Grappig om te moeten vernemen dat de post op het Logitech discussion forum inmiddels is verwijderd...
Logitech heeft inmiddels een verklaring gegeven voor het verwijderen van de post.

Dear Bart,

Last week you asked to me what had happened to your post on the
Logitech forum. I have investigated this matter and below you see the
answer from the Logitech forum manager in reply to my question

""Mr. van B. has posted numerous comments on the Logitech forum
regarding the Z-5500 speakers. On occasion, forum participants spam the
forum with numerous repetitive or irrelevant postings that do not
contribute productively to the discussions. Logitech's policy is to warn
those forum members that their postings risk being taken down if they
continue such action, before finally taking them down if the warnings are
ignored. Because his postings were repetitive, the agent monitoring the
forum classified them as spam and warned him several times that his
postings risked being taken down. As you know, eventually they were."

I appreciate you were using your postings to raise the question of the
Z-5500 popping in the forum. Equally I hope you understand how the repeated
postings were seen as spam and not considered by the agent to be
contributing to an ongoing discussion. I suggest that we reinstate your
forum account to allow you to post the message once more, so it is fairly
represented on the forum and can encourage the kind of debate you intended.
I understand your motives for posting the message and recognize that this
was not intended as spam!

Kind regards,
B.G.

De redenatie klopt echter volgens mij niet. Er is een gebruiker geweest (niet ikzelf dus) die de posts heeft geplaatst (3 in totaal, waarvan er 2 vrijwel direct zijn verwijderd). Een derde post bleef gewoon staan en heeft er gestaan voor meerdere weken. Daarna werd deze pas verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Bericht van B.G. m.b.t. het ophalen van de speakers bij mensen die voor een refund hebben gekozen.

Bart,

We have recently switched to UPS and that may have caused some delay
in collection of the speakers;
Perhaps holidays have played a role. Maybe there are other reasons, but I
am speculating now
T.T. can you confirm whether or not there is a backlog? If so, when do
you expect it will be cleared?
Rgds,

B.G.

Heb tevens een aantal klachten gehad van een aantal gebruikers buiten de EU m.b.t. de customer support. Context van de klachten is ongeveer hetzelfde. Voorbeeldje:

Hi,

I was wondering if you have any update on the status of this? Or if there
is a webpage or forum with discussion regarding this issue?

I have continued to be in contact with Australian support and headquarters
- Australian support deny the problem, and are not capable of doing
anything and suggest I get a refund. Australian headquarters claim to not
be able to provide any support and apparently are only a marketing team and
do not have any stock of any products, again they recommend I get a refund.
I have also contacted Technical support in the US by phone, where I was
told I should get a $10 power filter. (I'm not aware of power filters being
available so cheaply, other than surge protectors!), and because I'm in
Australia they cannot provide me with support and I need to contact Tech
Support in Australia.

I am very interested to hear if there is going to be any resolution of this
issue for Logitech customers internationally.

Thank you

Reactie B.G.

Bart,

Ik kan niet meer dan bevestigen dat de Australische support group op
de hoogte is gesteld en dat ik wederom de klacht heb doorgestuurd. Kan jij
aangeven met wie de gebruiker contact heeft gehad en wanneer?
Gr,
B.G.

De support buiten de EU werkt naar mijn mening heel anders dan bij ons. Hier wordt veel met e-mail gewerkt voor de afhandeling van support daar veel meer telefonisch. Ik maak dit op uit het feit dat de reacties die de support naar klanten stuurt meestal een inhoud hebben van "neem telefonisch contact op".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Laatst online: 20:22
tm030614 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:06:
De redenatie klopt echter volgens mij niet. Er is een gebruiker geweest (niet ikzelf dus) die de posts heeft geplaatst (3 in totaal, waarvan er 2 vrijwel direct zijn verwijderd). Een derde post bleef gewoon staan en heeft er gestaan voor meerdere weken. Daarna werd deze pas verwijderd.
Nou zeg, ik ben inderdaad banned. Lekker is dat. Ik weet niet hoe die lui waarschuwingen doorsturen, maar ik heb geen mail gehad in ieder geval. Nou kom ik meestal alleen op het forum daar als er een nieuwe reactie is, dus mocht het via personal messages gaan heb ik ze inderdaad niet gelezen. Maar ik ben het met tm eens, in het begin zijn er 3 identieke topics gemaakt, waarvan er vrijwel meteen 2 verwijderd zijn (als spam zijnde), maar het derde topic liep volgens mij zonder noemenswaardige problemen of flamewars etc...

Nou ja, ik merk het wel als ik unbanned wordt, dan post ik wel opnieuw. Overigens is dit misschien nog een goed moment om de brief te herzien aan de hand van de vragen en opmerkingen op de andere fora. Zo ben ik van mening dat er duidelijker in moet komen te staan dat surgeprotectors niet helpen en dat we een expert (R.C.) hebben die de set onderzocht heeft en dat er gewoon geen goede shielding en ground is.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Censuur op de logitech forums... Knap logitech, gooit nog maar wat olie op het vuur! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
is recht van antwoord kgeen oplossing om dit op den tv te brengen.

das is een Vlaamse show

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
BitchCrew schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:21:
is recht van antwoord kgeen oplossing om dit op den tv te brengen.

das is een Vlaamse show
Ik heb zojuist onderstaande naar S.D. gestuurd. Afhankelijk van de reactie zullen we bovenstaande en soortgelijke stappen overwegen.

Het is overigens wat rustig geweest, met name door vakanties van iedereen etc. maar vanaf nu gaan we er weer volle bak tegenaan. :)

Dear Mr. S.D,

On the 6th of August we did sent you a letter in which you could read our reaction as to your letter of the 4th of August last.
However, until now we did not receive any reaction from you.

Please be assured that we look forward with interest to receive a message from you, about the actions which Logitech might undertake regarding the subjects as mentioned in our letter.

Yours sincerely,

tm030614
Representing the forum members of tweakers.net

[ Voor 7% gewijzigd door tm030614 op 23-08-2006 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:20:
Bart,

We have recently switched to UPS and that may have caused some delay
in collection of the speakers;
Perhaps holidays have played a role. Maybe there are other reasons, but I
am speculating now
T.T. can you confirm whether or not there is a backlog? If so, when do
you expect it will be cleared?
Rgds,

B.G.
Zou dit gerelateerd zijn aan een communicatie die ik heb gehad met Logitech bij het aanvragen van men refund (ondertussen al enkele maanden terug)? ziehier (namen geanonimiseerd uiteraard):
Dear all,

I have just noticed that the airwaybill 6477883554 and your proforma
mention: "*Terms of trade: DDU" (delivered duty unpaid)* This means that the
sender (in this case this is me) needs to pay the transport to Waalwijk.
Please provide me with new documents on an "Ex Works" (EXW) basis as per my
handwritten comments attached. Ex works means that the receiver (in this
case DOCData in The Netherlands) pays all the transportcharges.

Hope to hear from you soon.
Best regards,
***disco stu***
Dear Mr ***disco stu***,

Thank you for bringing this to our attention. I will check with DHL about this but for the moment please disregard the mention DDU on the documents you have received. You will not pay anything if you mention Logitech's account number (968567399) when you call DHL. This account number is used for collecting products ar our cost only.

Best regards
***C.F.***
Logitech Europe SA
European Customer Service
Anyways, ook bij UPS goed uitkijken of alles wel correct is op de verzendingsnota's zodat jij niet de kosten moet dragen als consument zijnde.

Dit even maar ter info. Ik heb dus inderdaad zelf niets moeten betalen, niemand trouwens voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 18:09:
[...]

Zou dit gerelateerd zijn aan een communicatie die ik heb gehad met Logitech bij het aanvragen van men refund (ondertussen al enkele maanden terug)? ziehier (namen geanonimiseerd uiteraard):

[...]

[...]

Anyways, ook bij UPS goed uitkijken of alles wel correct is op de verzendingsnota's zodat jij niet de kosten moet dragen als consument zijnde.

Dit even maar ter info. Ik heb dus inderdaad zelf niets moeten betalen, niemand trouwens voor zover ik weet.
Nee, ze zijn overgestapt naar UPS omdat een groot aantal klanten geen contact op nam met DHL, naar Logitechs eigen zeggen.

Momenteel maakt Logitech met UPS een afspraak waarna de gebruiker een e-mail krijg dat er binnen 2 tot 5 werkdagen iemand van de UPS voor de deur staat.

Heb aangegeven dat de 2 tot 5 dagen veel te kort dag zijn (niet iedereen lees dagelijks e-mail of mensen zijn op vakantie etc.) B.G. vondt dit terechte opmerkingen en hij zou dit intern nog bespreken. Zal vragen wat er uitgekomen is en hoe e.e.a. nu gaat verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok het deed me er gewoon maar aan denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:49

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik heb maandag tegen 6 uur aan een Logitech medewerker aan de lijn gehad en heeft met mij alles geregeld (ging wel moeizaam, moest bijv. uitleggen wat ik allemaal had gedaan om te kijken of het niet toch aan MIJN apparatuur lag. Toen heb ik dus 2 dingen bedacht ter plekke. Ging allemaal goed). Weet iemand hoe lang het gaat duren voordat ik er iets van te horen krijg?
Hoe gaat het in zijn werk:
1. De UPS haalt je speakers op en nadat Logitech jouw speakers heeft ontvangen krijg jij je geld terug?
2. Logitech maakt het geld over, naar een rekeningnummer dat jij moet aangeven, daarna komt UPS je speakers ophalen.
3. De UPS komt je speakers halen, en rekent ter plekke met jouw af.

Het enige wat ik kan bedenken is nummertje 2, maar met welke tijd moet ik ongeveer rekenen vanaf de refund aanvraag, tot het geld?

Groetjes,
Fabian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Fab1Man schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:22:
Ik heb maandag tegen 6 uur aan een Logitech medewerker aan de lijn gehad en heeft met mij alles geregeld (ging wel moeizaam, moest bijv. uitleggen wat ik allemaal had gedaan om te kijken of het niet toch aan MIJN apparatuur lag. Toen heb ik dus 2 dingen bedacht ter plekke. Ging allemaal goed). Weet iemand hoe lang het gaat duren voordat ik er iets van te horen krijg?
Hoe gaat het in zijn werk:
1. De UPS haalt je speakers op en nadat Logitech jouw speakers heeft ontvangen krijg jij je geld terug?
2. Logitech maakt het geld over, naar een rekeningnummer dat jij moet aangeven, daarna komt UPS je speakers ophalen.
3. De UPS komt je speakers halen, en rekent ter plekke met jouw af.

Het enige wat ik kan bedenken is nummertje 2, maar met welke tijd moet ik ongeveer rekenen vanaf de refund aanvraag, tot het geld?

Groetjes,
Fabian
Optie 2 is correct. Geld terug duurt ongeveer 3 á 4 weken. De UPS haalt de speakers (???daarna???) op.

Hoop binnenkort wat meer duidelijkheid van Logitech te krijgen hierover.

Verwijderd

ik zag een topic op fok in dig over een logitech set.
http://forum.fok.nl/topic/903336/1/50#41127298
Op donderdag 24 augustus 2006 13:10 schreef Orealo het volgende:
Ik heb dus iets langer dan een week terug mijn Logitecht X530 gekocht (zie http://forum.fok.nl/topic/898928 )

En nu net merk ik dat 't geluid best fucked up is, bij sommige toonhoogtes 'trilt' het geluid, en klinkt het alsof er een metalen plaat voor zit.

Het klinkt dus heel metaalachtig en trillend, ik kan het niet echt opnemen maar :?

Weet iemand wat dit kan veroorzaken?
Is dit een bekend probleem voor de x530 bezitters hier?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 13:34 ]

• B-Buster
Heb sinds gisteren het volgende probleem met mijn Z-5500:

Ik zet de set 's nachts altijd uit met de schakelaar achterop de sub omdat ie soms btje blijft brommen. Ging goed maar nu wilt de set niet meer uitgaan met afstandsbediening of met de uit knop op de POD. Enige dat helpt is de schakelaar achterop de sub, maarja als je die gebruikt als het spulletje nog aan staat dan krijg je een gigantische dreun..

De POD lijkt ook vast te zitten. Hij reageert niet meer op de afstandsbediening en ook de knoppen op het station zelf doen het niet meer. Alleen het volume kan nog geregeld worden, maar het voortgangsbalkje daarvoor blijft gewoon op hetzelfde punt staan. Enige dat nog veranderd is dat ie van 'volume+3' naar +4 / +5 / etc springt.

Is dit een bekend probleem en is er evt. een oplossing voor? Of kan ik beter logitech bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
B-Buster schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 22:58:

Ik zet de set 's nachts altijd uit met de schakelaar achterop de sub omdat ie soms btje blijft brommen. Ging goed maar nu wilt de set niet meer uitgaan met afstandsbediening of met de uit knop op de POD. Enige dat helpt is de schakelaar achterop de sub, maarja als je die gebruikt als het spulletje nog aan staat dan krijg je een gigantische dreun..

De POD lijkt ook vast te zitten. Hij reageert niet meer op de afstandsbediening en ook de knoppen op het station zelf doen het niet meer. Alleen het volume kan nog geregeld worden, maar het voortgangsbalkje daarvoor blijft gewoon op hetzelfde punt staan. Enige dat nog veranderd is dat ie van 'volume+3' naar +4 / +5 / etc springt.

Is dit een bekend probleem en is er evt. een oplossing voor? Of kan ik beter logitech bellen?
Niet echt bekend volgens mij, dus ik zou gewoon even Logitech bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:33:

[...]

Zegt mij niet direct iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:33:

[...]

Zegt mij ook niets. Het geluid wat eruit komt is goed. Toch hetgeen wat eruit hoort te komen. En het geluid trilt is maar een rare omschrijving, weet niet wat er van te moeten maken. Het enigeste wat ik hier ook wel had zijn resonantietrillingen als de boxen zeer luid spelen. De deur van mijn kamer trilt dan bijvoorbeeld mee in zijn hengsels. Maarja dat is nu niet iets van je de set kan verwijten.
Los van de gekende probleem is het een goede set voor zijn prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik vraag het voor de 5e keer (wordt ik genegeerd ofzo???)

Weet iemand wat de status is van de limited serie van de Z-5500 die gebouwd zouden worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Darth Malak schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:05:

Weet iemand wat de status is van de limited serie van de Z-5500 die gebouwd zouden worden?
Je wordt niet genegeerd, maar zoals de berichten nu zijn rond januari... 8)7 Maar ik sta er dan niet van te kijken als de Z-5500 word vervangen door zijn opvolger. Laatste is overigens puur speculatief.

Dan zijn we overigens wel 13 maanden (wat een toeval :+ ) bezig met deze zaak!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:49

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Darth Malak schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:05:

Aangezien je weinig nieuws meer hoort ben ik bang dat alles op een zeer laag pitje staat ook bij Logitech. Ik zou er niet vanuit gaan dat deze units er snel komen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
_Dune_ schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:15:
[...]

Aangezien je weinig nieuws meer hoort ben ik bang dat alles op een zeer laag pitje staat ook bij Logitech. Ik zou er niet vanuit gaan dat deze units er snel komen.
Check voorgaande bericht. Volgende de huidige berichten van Logitech komt er ergens rond januari een verbeterde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Dat meen je niet?? Januari???

God, dat gaat zelfs het slechtste scenario van toen we dachten dat het wel een half jaar kon duren, te boven! :(

Nou ja, ik begin bijna gewend te raken aan de plopjes en hoor ze vaak al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:41

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Moet ik soms voor de zekerheid hier nog even vragen januari van welk jaar!? 8)7

Hier stond een dode link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:07
Gisteren een de z 5500 gekocht. Hij werkt prima, en mijn pa's x530 geeft wel plopjes. Dus hier is het opgelost. Iemand verklaring waarom dat mijn z5500 geen plopjes geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Depress schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:40:
Gisteren een de z 5500 gekocht. Hij werkt prima, en mijn pa's x530 geeft wel plopjes. Dus hier is het opgelost. Iemand verklaring waarom dat mijn z5500 geen plopjes geeft?
Lees het topic door. ;)

Het probleem doet zich niet bij iedereen voor maar is afhankelijk van de omgeving waarin je de set plaatst.
Edit: Probeer de Z-5500 is te plaatsen op het stopcontact en locatie van de X-530 van je vader. Aanzienlijke kans dat de set dan wel plopt.

[ Voor 14% gewijzigd door tm030614 op 25-08-2006 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
strandbal schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:36:
Moet ik soms voor de zekerheid hier nog even vragen januari van welk jaar!? 8)7
Niet geheel onverstandig... :+ :+ :+

Vraag me overigens af welke aanpassingen Logitech heeft gedaan. De laatste set was namelijk nog steeds niet plopvrij (lees: acceptabel niveau).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
B-Buster schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 22:58:

Vandaag even Logitech gebeld. De conclusie is dat de POD waarschijnlijk defect is. Ben doorverwezen naar de winkel waar ik 'm gekocht heb.. moest hem daar maar laten testen.

Ik begon al te zweten bij de gedachte dat ik die hele set weer moest gaan versjouwen, dus voor de zekerheid maar even naar Com4 gebeld (waar ik 'm gekocht heb). Die vonden het gelukkig goed dat ik alleen met de POD langskom, kunnen ze 'm even op een andere set proberen :) _/-\o_

Ze moeten wel even een Z-5500 daarheen laten komen dus ik zal volgende week pas de uitslag kunnen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Beetje Dejà-vu gevoel (Message Not Found)

Maar ik zie wel genoeg andere problemen die samen te vatten zijn tot 'ploppen'.

[ Voor 3% gewijzigd door Resistor op 25-08-2006 21:38 . Reden: bericht er bij gezocht ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Resistor schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:25:
[...]

Beetje Dejà-vu gevoel (Message Not Found)

Maar ik zie wel genoeg andere problemen die samen te vatten zijn tot 'ploppen'.
Haha kan iets bij voorstellen, ik heb het nog wel kunnen lezen... Er stond dus keihard met dikke vette letters dat Logitech bewust Audio aparatuur verkoopt met design fouten terwijl bekend is wat de oplossing is maar weigerd ook maar iets te ondernemen. Dan in andere bewoording, maar hier komt het wel opneer. Ze (Logitech) kunnen gewoon de waarheid niet aan.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech heeft de brief en mededeling wederom verwijderd
en tevens krijg ik de volgende mededeling als ik inlog bij
het Logitech forum;

You are not allowed to access this site

We're sorry, but you have been banned from using this site.

Zo lost Logitech kennelijk haar problemen op!

R.C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De brief zoals geplaatst op het Logitech forum. (in een groot lettertype)

Dear reader,
It seems that Logitech does not wish us to inform any (potential) customer about a design error with regard to several Logitech audio models.
Reason why all information regarding this issue is removed from this forum by Logitech.
We feel it is about time for Logitech to understand that selling audio equipment, which do suffer from a design flaw, is far from fair practise.
R.C.

Shielding issues concerning Logitech Audio systems

We, members of the forum Gathering of Tweakers, specifically Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 4, started this topic in the Netherlands due to an overwhelming number of complaints concerning noise issues regarding Logitech Audio Systems.
This involves, in particular, the Z-5500 and X-530 speaker set, but also other Logitech audio models suffer from this issue.

Let us first explain what the problems are about. There are 3 main issues:

1. "Popping" noises from the speaker system. When light switches, blenders, fridges or other electrical appliances are switched on or off, a very loud and disturbing "popping" noise is generated in the audio systems.
Sometimes the volume of this “pop” is at such a loud level, that you do not want to be in the same room when it occurs.

2. An irritating permanent ‘humming noise’ coming from the subwoofer.

3. And in some occasions the Z-5500 picks up radio signals that can be heard. And that without any other appliances connected.

Since most people do not realize that the problems are part of their Logitech speaker system, they usually blame their indoor electrical system or other electrical appliances.
This idea was (and still is) stimulated by the things mentioned in the customer support section on Logitech's website.
As a result, many people are buying EMI filters, which of course do not provide a solution.

Some members have started the initiative and contacted Logitech about these issues in order to solve the problems.
At first, Logitech even denied that a problem existed which affected their speaker systems.
However, a few members, who are qualified engineers, did investigate the Z-5500 and some other audio models and figured out exactly what is causing the noise problems.
With some minor modifications they managed to solve almost completely the noise issues.

It became very clear that the noise problem is a result of a design error and affects not only the Z-5500 and the X-530, but also other Logitech audio models.
There is no doubt that the Logitech design staff has repeatedly underestimated the importance of a proper shielding of the respective audio units.
May we point out that it is common knowledge that a proper shielding of audio equipment is essential, in order to avoid noise problems.

However, it took an incredible 5 months for Logitech to accept this fact.
Due to our efforts Logitech was not able to deny any longer that a serious problem exists regarding their audio units.
Since Logitech showed no initiative at all to change their FAQ section, we had to press hard for Logitech to do so!
As a result the FAQ (Link) were somewhat altered and a refund policy, concerning the Z-5500 as well as the X-530, is offered.

May we draw your attention to the fact that Logitech is still talking about a "production error". However, the noise problems are definitely a result of a design error!

Now, 8 months later, after many emails, phone calls, meetings, prototype testing and even some visits of members of Logitech’s Technical staff (to test some experimental units at the homes of members), we feel that all our efforts were in vain.
There are hardly any improvements at all, we all still have a defective audio unit.
Nothing constructive has been undertaken by Logitech in order to solve the design issues!
We feel that Logitech has been buying time in order for us to lose interest and to prevent us from going public with this issue.

What strikes us most, is that Logitech is still selling their audio products worldwide, while realizing very well that these products suffer from a design issue.
We feel that selling a product with a defect, to customers who trust Logitech to provide a product which will perform according to the things mentioned in the sales literature, is far from fair practise.

Last but not least, Logitech is trying to make us believe that the noise (popping) problem is very localized and only concerns The Netherlands and Belgium.
However, this is a far cry from the reality.
By using Google it is not very hard to find many, many, forums (worldwide) that are related to this “popping" problem.

Reason why we feel we have to share this information with other (potential) Logitech customers worldwide, bearing in mind that this action will make Logitech seriously consider to take proper and constructive action in order to solve these design issues.

Hence the reason why we contact you to ask your assistance to propagate this message.

Of course, we shall only be too pleased to forward to you any further information concerning this matter.

Best regards,

The Forum members

Representatives:

BvB
RV
MvH
DdW
R.C.

E-mail: plopjesprobleem@xs4all.nl

R.C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:00

BHQ

Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:34:
Logitech heeft de brief en mededeling wederom verwijderd
en tevens krijg ik de volgende mededeling als ik inlog bij
het Logitech forum;

You are not allowed to access this site

We're sorry, but you have been banned from using this site.

Zo lost Logitech kennelijk haar problemen op!

R.C.
Djeez, wat verschrikkelijk triest zeg. Al die moeite, dagen vrij nemen, brieven opstellen etc. voor niets. Ik heb het topic gevolgd en gehoopt dat er uiteindelijk een fatsoenlijke set uit komt rollen, maar neen. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Jammer dat ik geen recht van spreken heb op die fora (heb alleen een toetsenbord en stervende muis (niet bestand tegen soldeerbouten)), maar als ik wel de problemen had, had ik wel even een nette post op die fora gemaakt en mijn principe van op zo min mogelijk fora registreren overboord zetten.
Een beetje een samenvatting van wat ik zelf meemaak en, goh suprise, ik ook wat problemen van anderen tegen ben gekomen.

Ik ben nog steeds O+ op de Z5500, maar ik wacht net zo lang tot de problemen opgelost zijn, of tot er een waardige opvolger is die zich heeft bewezen.

En gelijk nog een vraag: op het Logitech forum zie ik namen als 'z5500d', 'z-5500s', 'Z-5500E'
Zijn dat nou verschillende uitvoeringen, of zijn de posters daar nou in de war?
Ik ben al zo ver dat ik weet dat de 'D' voor Digital staat, dat de 'S' volgens dit topic
The first version of the z-5500s had the rca inputs for the speakers, with wired satellites, but there were so many complaints against this configuration that Logitech changed it to the (much praised) speaker-wire configuration which was on it's previous version (z-680's which I used to own). Most people prefer the option of using their own speaker cabling.
heeft, wat weer de suggestie wekt dat er meerdere versies zijn.

Ik raak een beetje :?

Dit topic is nog lang niet aan zijn eind, maar een overzicht van de verschillende versies met ja/nee ploppen zou misschien wel handig zijn (hoewel er maar 1 versie in de winkel zal staan, maar misschien 2e hands)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik zou zeggen, massaal gaan registreren en hetzelfde bericht plaatsen...

Wat een belachelijke actie... Screw you Logitech!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Heb reeds B.G. aangeschreven omtrent het wederom verwijderen van de post op het Logitech forum. Zal zijn reactie natuurlijk hier neer zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Darth Malak schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:48:
Ik zou zeggen, massaal gaan registreren en hetzelfde bericht plaatsen...

Wat een belachelijke actie... Screw you Logitech!!! :(
Fout.

Dan lok je alleen maar meer reacties uit die we niet willen. Er zijn hier een aantal mensen heel goed bezig, en probeer die pogingen nou niet te frustreren door op eigen houtje dingen te gaan doen die niet goed zijn.

Ga niet klakkeloos berichten kopieren, daar bereik je niets mee, behalve een hoop ergenis aan de Logitech kant.

-edit-
Formuleren kost mij een beetje moeite, daarom ben ik ook niet zo'n prater: geen mogelijkheid tot backspace :P

[ Voor 9% gewijzigd door Resistor op 25-08-2006 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het bericht ook nog kunen lezen: het waren inderdaad grote letters _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:25:
Heb het bericht ook nog kunen lezen: het waren inderdaad grote letters _/-\o_
Die mogelijkheid wordt ingebouwd door Logitech. Als ze geen grote letters wensen in het forum, moeten ze de mogelijkheid ook niet bieden.

Dit argument gaat dus niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:29:
[...]

Die mogelijkheid wordt ingebouwd door Logitech. Als ze geen grote letters wensen in het forum, moeten ze de mogelijkheid ook niet bieden.

Dit argument gaat dus niet op.
Begrijp me niet verkeerd: ik zie het zeker niet als argument om het bericht weg te halen!

Vond het gewoon grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Vlugge man onze B.G., hierbij zijn reactie op het verwijderen van de post.

Bart,

Gaat er bij mij ook niet in dat de nieuwe forum post weer verwijderd
is. we hebben jullie toegezegd dat de Z5500 post geplaatst mag worden.
stel jij de brief/post op? Ik ben t/m morgen in de US en zal zo even naar
de US support manager toelopen.
Gr,

B.G.

Ik zal de brief van R.C. doorsturen naar Logitech. Heb aan Logitech gevraagd waar in de brief de knelpunten zitten die aanleiding zijn tot verwijdering. In overleg kunnen we kijken wat we hier dan aan kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

tm030614 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:59:
Vlugge man onze B.G., hierbij zijn reactie op het verwijderen van de post.

Bart,

Gaat er bij mij ook niet in dat de nieuwe forum post weer verwijderd
is. we hebben jullie toegezegd dat de Z5500 post geplaatst mag worden.
stel jij de brief/post op? Ik ben t/m morgen in de US en zal zo even naar
de US support manager toelopen.
Gr,

B.G.

Ik zal de brief van R.C. doorsturen naar Logitech. Heb aan Logitech gevraagd waar in de brief de knelpunten zitten die aanleiding zijn tot verwijdering. In overleg kunnen we kijken wat we hier dan aan kunnen doen.
Zou onderstaande niet het knelpunt kunnen zijn: :D
Dear reader,
It seems that Logitech does not wish us to inform any (potential) customer about a design error with regard to several Logitech audio models.
Reason why all information regarding this issue is removed from this forum by Logitech.
We feel it is about time for Logitech to understand that selling audio equipment, which do suffer from a design flaw, is far from fair practise.
R.C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
_Dune_ schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:04:
[...]

Zou onderstaande niet het knelpunt kunnen zijn: :D

[...]
Nee, niet zolang Logitech een verklaring heeft gegeven waarom ons topic naar ruim 2 weken is verwijderd. Zolang daar geen correct verklaring voor is gegeven is het een zeer redelijke opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

tm030614 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:10:
[...]

Nee, niet zolang Logitech een verklaring heeft gegeven waarom ons topic naar ruim 2 weken is verwijderd. Zolang daar geen correct verklaring voor is gegeven is het een zeer redelijke opmerking.
O... maar ik wil ook absoluut niet zeggen dat deze opmerking niet eerlijk is. Ik vind hem juist meer dan eerlijk. Alleen het zal Logitech toch wel steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Hahaha... nee natuurlijk niet. Dat snap ik ook wel... maar het is wel aardig om af en toe even wat frustratie te laten gaan.
Resistor schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:21:
[...]

Fout.

Dan lok je alleen maar meer reacties uit die we niet willen. Er zijn hier een aantal mensen heel goed bezig, en probeer die pogingen nou niet te frustreren door op eigen houtje dingen te gaan doen die niet goed zijn.

Ga niet klakkeloos berichten kopieren, daar bereik je niets mee, behalve een hoop ergenis aan de Logitech kant.

-edit-
Formuleren kost mij een beetje moeite, daarom ben ik ook niet zo'n prater: geen mogelijkheid tot backspace :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Zie hier, we mogen wederom de brief plaatsen:

Dear Bart,

I have discussed with my US colleague. As per our e-mail
conversation earlier this week you can re-post your initial message. In
order to avoid confusion I propose that you confirm by return what email
address you are going to use, so we can inform the moderator accordingly.
Rgds,

B.G.

@R.C.Kun je aangeven welk e-mail adres je gebruikt? Dan kan ook je account gedeblokeerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Toch hoor, dat zulke dingen gebeuren is toch wel echt te triest.

Iemand nog iets gehoord van de aangepaste versie wat ons een tijd geleden beloofd is?
ik zal zelf ook nog even verder in dit topic zoeken hierover, maar vond in mijn eerste blik niks dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

nomad85 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 09:23:
Toch hoor, dat zulke dingen gebeuren is toch wel echt te triest.

Iemand nog iets gehoord van de aangepaste versie wat ons een tijd geleden beloofd is?
ik zal zelf ook nog even verder in dit topic zoeken hierover, maar vond in mijn eerste blik niks dus...
Dat staat een eindje terug in het topic, dat zal januari op zijn vroegst worden. O, ja het jaartal staat er niet bij vermeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
tm030614 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 08:36:
@R.C.Kun je aangeven welk e-mail adres je gebruikt? Dan kan ook je account gedeblokeerd worden.
Doe mij ook ff deblokkeren dan :P
luukpeters [AT] xs4all [DOT] nl

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Brief B.G. ter bevestiging.

Bart,

Er is intern besloten dat jullie initiele post opnieuw geplaatst mag worden. Daar hou ik het bij en verwijs verder naar mijn email van 22/8
Om verwarring te voorkomen heb ik om jouw e-mail adres gevraagd.
Als jij wilt dat de post door iemand anders wordt geplaatst, geef je dan zijn email adres door?
Gr,

B.G.

Ter info, het adres van R.C. is gegevens (dus je zou binnen korte tijd de reactie wederom moeten kunnen plaatsen R.C.)

Wat betreft de opmerking van B.G. "Daar hou ik het bij en verwijs verder naar mijn email van 22/8"

Deze opmerking doelt op mijn (onze) vraag of we een correcte verklaring kunnen krijgen waarom onze post is verwijderd. Blijkbaar wil men deze dus niet gegeven. Zoals gewoonlijk geeft Logitech geen antwoord bij lastige vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Voor mensen die bezig zijn met de retour procedure van de speakers, wacht even voordat je ze op laat halen. Logitech is er blijkbaar zelf nog niet helemaal uit hoe e.e.a. werkt.

Ik ben inmiddels 2 weken verder en al die tijd wacht ik al op een juiste proceduren. Van DHL zijn we naar UPS gegaan en inmiddels weer naar DHL (maar volgens de laatste berichten moet ik toch weer naar UPS) 8)7

Heb diversen vrachtbrieven en proforma formulieren gehad van zowel Logitech als UPS maar niemand binnen Logitech weet welke ik moet gebruiken. Eerder werd mij verteld dat UPS binnen 1 tot 5 dagen voor de duur zou staan, maar vorige week zou ik toch UPS zelf moeten bellen, of toch niet...??? :? . B.G. stuurt me naar T.T. en T.T. weet vervolgens niet goed waarop hij moet reageren... 8)7 hij vraagt zich alleen af of het pakket nog niet is opgehaald... Maar om in Logitech woorden te spreken "Daar hou ik het bij en verwijs verder naar mijn email van vorige week" Ofwel ze zoeken het maar uit, ik heb het ermee gehad.

Al met al een logistieke ramp en na 2 weken staat het pakket van 25KG nog steeds prominent in onze huiskamer. Nog even en ik verplaatst hem met alle plezier naar de "grijze bak".

Iedereen die zit te wachten op het ophalen van de speakers, wacht even totdat de volledige procedure netjes door Logitech op schrift is gezet. Voordat je het weet sta je net als ik twee weken op de UPS te wachten en als het even tegenzit raken ze door deze logistieke ramp je pakket nog kwijt ook. Wacht even totdat ik de procedure hier post op het forum, voorkomt een hoop ergernis.

[ Voor 36% gewijzigd door tm030614 op 28-08-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang je refund maar op je rekening staat.

Al hun geklungel wat daarna gebeurt: ze doen maar...
Laat het pakket gewoon klaarstaan voor "moest het ooit opgehaald worden". Niet te veel bij nadenken niet te veel aan storen. Wordt het niet direct opgehaald: so be it, het is Logitech die iets van jouw moeten hebben en niet omgekeerd. Als het wel wordt opgehaald: goed ben je er vanaf. allenszins een bewijsje vragen dat men de set heeft opgehaald en laten ondertekenen. Daarmee is de kous af. Moest er ooit gezever van komen van Logitech, kan je altijd bewijzen dat de set is opgehaald geweest, en dat ze daar hun plan mee trekken...

Kortom: de problemen van logitech niet jouw problemen laten worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 19:21:
Zolang je refund maar op je rekening staat.

Al hun geklungel wat daarna gebeurt: ze doen maar...
Laat het pakket gewoon klaarstaan voor "moest het ooit opgehaald worden". Niet te veel bij nadenken niet te veel aan storen. Wordt het niet direct opgehaald: so be it, het is Logitech die iets van jouw moeten hebben en niet omgekeerd. Als het wel wordt opgehaald: goed ben je er vanaf. allenszins een bewijsje vragen dat men de set heeft opgehaald en laten ondertekenen. Daarmee is de kous af. Moest er ooit gezever van komen van Logitech, kan je altijd bewijzen dat de set is opgehaald geweest, en dat ze daar hun plan mee trekken...

Kortom: de problemen van logitech niet jouw problemen laten worden ;)
Goed advies, maar ik erger me gewoon aan dit soort gestuntel :( . Het lijkt allemaal stank voor dank.

Het pakket staat idd klaar, maar ik zal er verder ook niks meer mee doen. De vrachtbrief komen ze er maar persoonlijk op plakken (als ze teminste weten welke ik moet gebruiken :? )...

Gaat echt goed daar bij Logitech... het is huilen met de pet op. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Ik denk dat we binnenkort een opvolger van de Z-5500 mogen verwachten als ik dit zo lees. Dat sluit namelijk ook aan bij het jaarverslag van Logitech.

[ Voor 7% gewijzigd door tm030614 op 29-08-2006 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
ik zie da nie ze :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Zojuist onderstaande e-mail mogen ontvangen.

Dear Bart,

I would like to keep you updated on our communications to customers
regarding the Z-5500 issue.

Please see below a copy of a letter which will be sent out over the coming
days to all customers who are waiting to receive a new speaker set based on
the prototype units we have been circulating over the last few weeks.

As you probably know, Logitech has performed extensive testing of the
prototype speakers in customer environments susceptible to popping. Those
field tests have been taking place since mid-July and show that the new,
certified speaker design eliminates the popping noise for a large majority
of customers. In the few remaining environments where the popping noise
persists, it is reduced to a negligible level which is in line with
domestic ambient sound.

For that reason Logitech has taken steps to certify these units and will
now build them in larger quantities and send them to those customers who
requested them. As S.D. said in his letter to you, we are
continuing to pursue our customer support solutions with the goal of
finding an acceptable outcome for all our customers affected by this issue.

On another subject, I know you have written once more to S.D.,
asking him to reply to your last letter. He wrote to you on 4th August in
order to make clear Logitech’s position on the Z-5500 issue, in particular
on the key claims you have made in the past. He did not realize you were
expecting a reply as both of you had expressed your views on the matter in
full.

I think you’ll agree that both parties hold different opinions on certain
key points – points which a further letter from Mr. S.D. is unlikely to
resolve. Instead, we will continue to do our best to resolve the issue
through our customer service.

Kind regards,

B.G.

Letter to customers to be sent out in wk 35:

Following my letter of June, which offered four different options to find
some kind of acceptable resolution to the Z-5500 speaker popping issue, you
chose to wait for the outcome of our investigation of the issue and accept
one of the limited quantity of speakers we intend to develop, test and
certify. I am writing to you once more with an update on this matter.

I wanted to inform you that the testing of the prototype units of these new
speakers has been successfully completed, both in laboratory conditions and
in real customer environments susceptible to the popping issue. All
participants report the popping to be eliminated or reduced to a negligible
level in line with domestic ambient sound. Logitech has therefore submitted
these units for certification and I am pleased to be able to inform you
that this certification process has been completed.

The result is a Z5500 with a new design of which we are confident that will
with a new design set that will elim

Logitech is currently sourcing all the components necessary to build the
limited quantity of certified speakers – a process which will take
approximately four weeks. We hope to have completed building the new units
in our manufacturing site in Chine by mid-October and transport them to you
by the end of November at the latest.

Once the speakers have arrived in our distribution center in the
Netherlands we will contact you with delivery details.

Thank you as always for your patience in this matter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:41

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Hmm, die tweede mail gaan ze dus aan iedereen sturen die ooit eens een support call heeft gemaild? Ik bedoel, ik weet nog dat als je niet antwoordde op hun mail dat ze ervanuit gingen dat je wachtte op deze verbeterde set... Gaan ze mij dan nu mailen?

Oh, en als je deze set accepteert, was het recht op refund nou pleite of niet?

Hier stond een dode link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik heb deze mail net mogen ontvangen.

Is er al iets bekend over de performance van deze limited set?
ze noemen dat de klanten die het getest hebben er tevreden mee waren....
kan me niet zo herinneren dat deze set langs geweest is bij 1 van ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
nomad85 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:42:
Ik heb deze mail net mogen ontvangen.

Is er al iets bekend over de performance van deze limited set?
ze noemen dat de klanten die het getest hebben er tevreden mee waren....
kan me niet zo herinneren dat deze set langs geweest is bij 1 van ons?
Geen idee, heb dit vorige week al aangekaart bij Logitech met de vraag of men ons wilde informeren over de doorgevoerde modificaties. Tot op heden geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Vreemd dat zei zeggen:

in real customer environments susceptible to the popping issue. All
participants report the popping to be eliminated or reduced to a negligible
level in line with domestic ambient sound

Dit terwijl ze eerder zeiden dat ze onze problemen niet goed na konden maken in test-labs.
Nogal een stevige opmerking die helaas vast onderuit gaat zodra we de vernieuwde z-5500 bij ons hebben staan. Of ze hebben getest in "huizen" naast een bouwput ofzo en toen viel al het lawaai onder domestic ambient sound :|

[ Voor 11% gewijzigd door Nomad op 29-08-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom hier eerder toevallig op dit thread terecht, maar wil toch even zeggen,
dat ik met men Creative 5.1 systeem hetzelfde probleem voorheb.

Als ik men lamp aanzet of een stopcantact insteek, heb ik ook last van een luide plop.
Dit ergert me ook niet zo erg omdat ik alleen woon, maar ik kan me wel voorstellen dat dit heel erg ergert, als je dikwijls die plop hoort.

(meer specs volgen als je wil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:50
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:05:
Ik kom hier eerder toevallig op dit thread terecht, maar wil toch even zeggen,
dat ik met men Creative 5.1 systeem hetzelfde probleem voorheb.

Als ik men lamp aanzet of een stopcantact insteek, heb ik ook last van een luide plop.
Dit ergert me ook niet zo erg omdat ik alleen woon, maar ik kan me wel voorstellen dat dit heel erg ergert, als je dikwijls die plop hoort.

(meer specs volgen als je wil)
Dat zei ik een tijdje terug ook. Ik had hetzelfde met mijn Creative 5.1.

Inmiddels ben ik trotse bezitter van de Z-5400 en heb ik nog geen plopje gehoord. Erg vreemd dus allemaal.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kreeg ik in een mail geschreven.

"In de zomermaanden hebben we een aantal Z5500 prototypes gebouwd en die met goed gevolg getest. Niet alleen in interne testomgevingen maar ook -en
vooral- thuis bij klanten die last hadden van plopgeluiden.
Bij alle testdeelnemers is het plopgeluid volledig verdwenen of gereduceerd tot een te verwaarlozen niveau in lijn met de in huis aanwezige achtergrondgeluiden. Logitech heeft daarom besloten om deze speakers te laten certificeren. Dit proces is inmiddels met succes afgerond "

Ik dacht dat de problemen er nog steeds waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

WTF !&@%$%@# leverd Logitech voor een spul

Heb nu tijdje geleden een nieuwe Z-5500 gekregen. Alles leek goed af en toe een plopje - ok dat nemen we dan maar voor lief - maar nu ontvang ik er ook weer radio op de Sub woofer |:(

Waar ligt dit nu aan dan......kunnen die lui gewoon niet een goede oplossiing vinden en doen ze uberhaupt wel wat.

En het ligt in ieder geval niet aan de satalites maar aan de sub woofer deze ontvangt radio.

edit:

Owja en DHL komt nu pas mijn oude Z-5500 ophalen. Terwijl ik al 3 weken de nieuwe heb?
en ja ik heb de posts hierboven gelezen over de problemen die er zijn met het versturen.ophalen

[ Voor 19% gewijzigd door loodgieter op 29-08-2006 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Ik weet niet welke wijzigingen doorgevoerd zijn door Logitech aan deze versie. Wat ik wel weet is dat de set die wij als laatste hebben ontvangen nog niet bevredigend was.

Het kan zijn dat Logitech nog een aantal technische modificaties heeft doorgevoerd, dit weet ik niet. Deze vraag is al reeds gesteld maar ik krijg er tot op heden geen antwoord op. Zal er nogmaals om vragen.

Ik denk dat we er echter wel vanuit mogen gaan dat deze set alle! problemen oplost, ander zou Logitech zonder meer een flater slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

tm030614 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:42:
Ik weet niet welke wijzigingen doorgevoerd zijn door Logitech aan deze versie. Wat ik wel weet is dat de set die wij als laatste hebben ontvangen nog niet bevredigend was.

Het kan zijn dat Logitech nog een aantal technische modificaties heeft doorgevoerd, dit weet ik niet. Deze vraag is al reeds gesteld maar ik krijg er tot op heden geen antwoord op. Zal er nogmaals om vragen.

Ik denk dat we er echter wel vanuit mogen gaan dat deze set alle! problemen oplost, ander zou Logitech zonder meer een flater slaan.
Dat kan je wel zeggen.
Ik blijf het ff volgen. Mocht de set echt goed zijn dan stuur ik deze wederom terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:42:

Wil je een kopietje hebben?(geef dan even je adres:) )

Want ik weet dus niet zeker of ik wel hier op in moet gaan aangezien ik totaal niet weet of ze nou wel of niet erin geslaagd zijn het op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Nogmaals het lijkt me wel, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet.

Maar de vraag ligt bij B.G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

zou toch oppassen met je opmerking bart, ze hebben vaker 100% duidelijke opmerkingen gemaakt die ons vertelden dat het probleem gefixed zou worden, nu doen ze het weer. Ik wacht mijn bevindingen (of die van jullie) af en geef dan pas mijn mening hierover, vooralsnog ben ik niet overtuigd. Een fix van het systeem, zomaar ineens uit de lucht komen vallen, geen enkel overleg met ons of uberhaupt wat updates. Ineens is het allemaal weer geweldig. Zal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
nomad85 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 00:32:
zou toch oppassen met je opmerking bart, ze hebben vaker 100% duidelijke opmerkingen gemaakt die ons vertelden dat het probleem gefixed zou worden, nu doen ze het weer. Ik wacht mijn bevindingen (of die van jullie) af en geef dan pas mijn mening hierover, vooralsnog ben ik niet overtuigd. Een fix van het systeem, zomaar ineens uit de lucht komen vallen, geen enkel overleg met ons of uberhaupt wat updates. Ineens is het allemaal weer geweldig. Zal wel.
Ja dat is waar, heb je zondermeer gelijk in. Maar ik blijf een positieve insteek houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:03:
"In de zomermaanden hebben we een aantal Z5500 prototypes gebouwd en die met goed gevolg getest. Niet alleen in interne testomgevingen maar ook -en
vooral- thuis bij klanten die last hadden van plopgeluiden.
Bij alle testdeelnemers is het plopgeluid volledig verdwenen of gereduceerd tot een te verwaarlozen niveau in lijn met de in huis aanwezige achtergrondgeluiden.
Logitech heeft daarom besloten om deze speakers te laten certificeren. Dit proces is inmiddels met succes afgerond "

Ik dacht dat de problemen er nog steeds waren?
Is dit nu puur liegen?

De sets die jullie hebben zitten testen, daarvan was toch de uitkomst dat ze nog altijd plopten etc?
En nu beweren ze dit? :?
Lijkt me wel straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Laten we maar afwachten.... Als logitech zegt dat de problemen weg zijn dan zullen we het wel zien.

Als ze beweren dat ze weg zijn en ze zijn het niet dan is dat een bevestiging van heel veel dingen en kunnen we verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 08:37:
[...]

Ja dat is waar, heb je zondermeer gelijk in. Maar ik blijf een positieve insteek houden.
waarom vraag je niet nogmaals de verbeterde set aan kun je dan zien of die goed is of nie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoevaak kun je zo een set eigenlijk terug sturen net zo lang tot dat de ploppen weg zijn of niet?
Niet dat ik straks een nieuwe set heb die nog steeds plopt en dan later er een goede set uit komt en dat ze tegen me zouden zeggen van ja sorry je hebt al een keer er op je garantie enzo geclaimed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
da stond zo in mijn mail ze

1 keer kiezen en dan stillekes zwijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:09:
Hoevaak kun je zo een set eigenlijk terug sturen net zo lang tot dat de ploppen weg zijn of niet?
Niet dat ik straks een nieuwe set heb die nog steeds plopt en dan later er een goede set uit komt en dat ze tegen me zouden zeggen van ja sorry je hebt al een keer er op je garantie enzo geclaimed.
Ik wacht op antwoord van B.G. op deze vraag. In de e-mail is aangegeven dat je éénmaal een keuze kunt maken.

Over klanten die nu voor "wachten" hebben gekozen en straks een set krijgen die dan eventueel niet bevalt staat verder niks geschreven.

Ik denk echter wel dat Logitech in dit geval hier coulant mee zal omgaan.

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:59

thommich

Belg

Beste forumleden,

ik volg dit forum al enkele maanden en ben echt blij met wat jullie doen.
_/-\o_

Ik heb ook een Z-5500 die af en toe een plopje laat horen (maar niet erg)... Omdat ik het niet zoo hinderlijk vond, heb ik hiervan nooit melding gemaakt bij logitech. Ik volgde dit forum wel en was benieuwd of de problemen konden opgelost worden. Nu heb ik gelezen dat er mss eindelijk verbeterde sets komen. Maar dat ze slechts beperkt geproduceerd gaan worden. En aangezien volgens andere gebruikers de ploppen steeds verergeren, zou ik mss ook beter mijn set inwisselen. Kom ik nog in aanmerking (aangezien ik dus nog nooit iets gezegd heb tegen logitech), of is het alleen voor klanten die al geklaagd hebben? :?

tnx, thommich

PS: sorry voor et lange tekstje, maar wou et ff goed uitleggen :)

• tm030614
thommich schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:20:
Beste forumleden,

ik volg dit forum al enkele maanden en ben echt blij met wat jullie doen.
_/-\o_

Ik heb ook een Z-5500 die af en toe een plopje laat horen (maar niet erg)... Omdat ik het niet zoo hinderlijk vond, heb ik hiervan nooit melding gemaakt bij logitech. Ik volgde dit forum wel en was benieuwd of de problemen konden opgelost worden. Nu heb ik gelezen dat er mss eindelijk verbeterde sets komen. Maar dat ze slechts beperkt geproduceerd gaan worden. En aangezien volgens andere gebruikers de ploppen steeds verergeren, zou ik mss ook beter mijn set inwisselen. Kom ik nog in aanmerking (aangezien ik dus nog nooit iets gezegd heb tegen logitech), of is het alleen voor klanten die al geklaagd hebben? :?

tnx, thommich

PS: sorry voor et lange tekstje, maar wou et ff goed uitleggen :)
Iedereen komt in aanmerking, nu en in de toekomst. Dus je kunt je gewoon melden bij Logitech.

• Snirpo
  • Laatst online: 23:07
Ik heb deze speakerset ook gekocht en wat een prachtig geluid, optisch aangesloten op mn Soundstorm! Jammergenoeg heb ik dus ook de plopjes, ik had hiervoor een X530 die dat ook al deed. Maargoed het ergerd mij niet zo, soms even een plopje als het iemand het licht aan of uit doet. Het grappige is wel (niet echt grappig maargoed) dat mn broertje nu de X530 set heeft en echt veel ergere, hardere ploppen heeft dan toen hij bij mij op de kamer stond...

Voor de rest zijn het 2 perfecte sets, het valt me vooral op dat de speakers van de X530 voor muziek toch bijna wel netzo goed klinken als die van de Z5500, wel iets minder maar het scheelt niet veel. De Subwoofer van de Z5500 is overigens wel veeelllleen malen krachtiger en veel aanweziger dan die van de X530. Met de sub van de Z5500 kun je werkelijk alles laten trillen in de kamer, gelukkig wonen we vrijstaand (voor de buren:P). De Z5500 klinkt vooral veel beter in films, het geluid vormt meer een geheel, ik vond dat bij de X530 vooral de centerspeaker, waar vooral de stemmen uitkomen wat afgezonderd was van de rest en daardoor niet een geheel vormde met de rest (slechte uitleg ik weet het, maar de mensen de ook een X530 hebben gehad weten wel wat ik bedoel denk ik). En voor films is de subwoofer van de X530 gewoon te zwak. Bij de Z5500 zit je gewoon te wachten op het moment waarop de explosies komen, zo prachtig:D.

[ Voor 3% gewijzigd door Snirpo op 31-08-2006 12:52 ]

Verwijderd

Gegroet mensen op/van GoT. Dit is nu m'n zoveelste poging om een berichtje te plaatsen, maar om een of andere vage reden wil het maar steeds niet lukken |:( ... Omdat ik een doordouwer ben, hier dan eindelijk m'n tekst! 8)7

Ik zie dat er in mijn 'afwezígheid' weer wat berichten zijn bijgekomen en daarbij ook wat vragen. De vraag van HEDGEHOG1987 hield mij ook bezig, maar als we even Logi(tech)sch nadenken dan denk en/of verwacht ik eigenlijk wel dat ze (net zoals tm zegt) hier coulant en correct mee om (zullen) gaan.

Tevens dacht ik ook (ergens) te hebben gelezen dat een aantal mensen een (nieuwe?) mail van Logitech hadden ontvrangen. De reden hiervan is mij even ontgaan.

Verder kan ik alleen maar zeggen: Laat je niet gek maken en blijf doorknokken voor eerlijkheid en gerechtigheid (ofzoiets)! :*)

/b4t

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:59

thommich

Belg

Iedereen komt in aanmerking, nu en in de toekomst. Dus je kunt je gewoon melden bij Logitech.
Ik zou liever wachten van de hele rompslomp te starten (papieren enzo) tot er hier gemeld wordt of de problemen opgelost zijn... Maar als ik dus wacht met logitech te contacteren, heb ik dan kans dat er plots gezegd wordt: "de limited serie is uitgeput" of "je bent te laat om een nieuwe set aan te vragen"??

tnx a lot

• tm030614
thommich schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:06:
[...]

Ik zou liever wachten van de hele rompslomp te starten (papieren enzo) tot er hier gemeld wordt of de problemen opgelost zijn... Maar als ik dus wacht met logitech te contacteren, heb ik dan kans dat er plots gezegd wordt: "de limited serie is uitgeput" of "je bent te laat om een nieuwe set aan te vragen"??

tnx a lot
Lijkt me niet, het blijft Logitech natuurlijk! De "fouten" die men in deze zaak heeft gemaakt zijn niet standaard, dus men zal altijd trachten tot een passende oplossing te komen met de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Niet online
Dit forum hou ik al een tijdje in de gaten. Nu heb ik laatst een nieuwe x-fi platinum geluidskaart van creative gekocht.Toen ik info zocht om mijn boxen aan te sluiten vond ik de volgende 2 forum topics :

http://forums.creative.co...dblaster&message.id=31426
http://forums.creative.co...=by_date_ascending&page=1

De tweede is een vervolg op de eerste en gaat ook over plopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik in die topic lees klinkt het alsof ook creative NIET goed heeft getest met de audio hardware.

Opzich vind ik het al vreemd dat er meer latency op die kaarten zit dan op vorige kaarten van creative.
Om het goed te maken lezen ze dus per keer meer data uit het geheugen.
Maar omdat je tijdens het gamen een enorme hoeveelheid data verzet duurt het dus nog langer voordat de data kan worden uitgelezen en daardoor krijg je dus het kraken en ploppen.

Is dit net als bij de 5500 dan een ontwerpfout? of een Rekenfout?
Je zou zeggen dan moeten ze de latency verlagen en dan is het opgelost, maar zitten ze dan niet met het probleem van een nieuw chip ontwerp?
Lijkt mij dat alles in zo een chip op mekaar is afgestemd.

Maar eigenlijk vind ik het dus gewoon dom dat ze niet goed hebben getest net als Logitech.
Hopen voor de X-Fi users dat ze niet de problemen en discussies krijgen die wij al hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ik heb hier een X-Fi én Z-5500. Voordat ik de 5500 heb gekocht had ik een ouder type speakerset van logitech, namelijk de z-640. De X-Fi heeft daarmee altijd perfect gewerkt, dus bij mij is de geluidskaart gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Hoi!

Ik volg het forum al een aantal maanden met grote interesse en merk dat er nu bijna een week geen post meer gedaan is. Houdt dit in dat er geen ontwikkelingen zijn???

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
't is min of meer wachten op de aangepaste sets. Vandaar uit kunnen we weer verder gaan :)

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Ik volg dit topic al een tijdje niet meer (omdat Logitech mij ondertussen heeft terug betaald), maar ik wou toch nog even het volgende laten weten. Ik heb vorige week een teufel-set ontvangen en die heeft, op dezelfde plaats en in dezelfde omstandigheden, totaal géén last van ploppen, knallen en/of ruis.
Logitech moet dus niet zeggen dat het aan de gebruikers/locaties ligt ;)

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
ComBax schreef op woensdag 13 september 2006 @ 08:57:
Ik volg dit topic al een tijdje niet meer (omdat Logitech mij ondertussen heeft terug betaald), maar ik wou toch nog even het volgende laten weten. Ik heb vorige week een teufel-set ontvangen en die heeft, op dezelfde plaats en in dezelfde omstandigheden, totaal géén last van ploppen, knallen en/of ruis.
Logitech moet dus niet zeggen dat het aan de gebruikers/locaties ligt ;)
Waar heb je die besteld en hoe duur is die?

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Dutch_Baseline schreef op woensdag 13 september 2006 @ 10:16:
[...]

Waar heb je die besteld en hoe duur is die?
Teufel.de, iets minder dan €180 inclusief verzendingskosten.
(wel lange levertijden, bij mij was het 2 à 4 weken wat 3 weken is geworden, nu staan ze al op 5 à 8 weken).

• tm030614
Dutch_Baseline schreef op maandag 11 september 2006 @ 10:54:
Hoi!

Ik volg het forum al een aantal maanden met grote interesse en merk dat er nu bijna een week geen post meer gedaan is. Houdt dit in dat er geen ontwikkelingen zijn???
Als het goed is heeft Logitech je ook een e-mail gestuurd (mits je je hebt gemeld bij Logitech natuurlijk).

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb dit probleem dus ook met mijn ietswat oudere Z560 (topmodel destijds). Iets meer dan 2,5 jaar geleden gekocht en vanaf het begin al enorme tikken/ploppen door de speakers als mijn koelkast of die van mn huisgenoot aan/uit ging. Zo erg dat ik mn speakers het liefst uitzet als ik ze even niet gebruik. Ik dacht dat het gewoon door de slechte electrische installatie van het huis kwam, maar pas sindskort (door dit soort topics) ben ik erachter gekomen dat het komt door slechte afscherming.

Logitech heb ik een paar maanden geleden al gemaild, maar die zeggen me niet kunnen te helpen omdat de garantie verlopen is. Iemand nog een idee of dit probleem ook zelf is op te lossen? Ik heb de pod van mn set al in aluminium folie gewikkeld, maar dat maakt maar weinig verschil uit ;) Misschien dat ik nog iets anders simpels kan proberen?

• tm030614
Palomar schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:32:
Ik heb dit probleem dus ook met mijn ietswat oudere Z560 (topmodel destijds). Iets meer dan 2,5 jaar geleden gekocht en vanaf het begin al enorme tikken/ploppen door de speakers als mijn koelkast of die van mn huisgenoot aan/uit ging. Zo erg dat ik mn speakers het liefst uitzet als ik ze even niet gebruik. Ik dacht dat het gewoon door de slechte electrische installatie van het huis kwam, maar pas sindskort (door dit soort topics) ben ik erachter gekomen dat het komt door slechte afscherming.

Logitech heb ik een paar maanden geleden al gemaild, maar die zeggen me niet kunnen te helpen omdat de garantie verlopen is. Iemand nog een idee of dit probleem ook zelf is op te lossen? Ik heb de pod van mn set al in aluminium folie gewikkeld, maar dat maakt maar weinig verschil uit ;) Misschien dat ik nog iets anders simpels kan proberen?
Zou je het casenummer van je zaak kunnen doorsturen? Of je complete call die je bij Logitech hebt gemeld? plopjesprobleem@xs4all.nl

Verwijderd

Palomar schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:32:

Je kan een ander netsnoer nemen of je kan er een UPS tussen zetten. Het gebeurd vaak als je het licht aan of uit doet of je draait de kraan open. Een beter netsnoer zou wel helpen :*)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.