Heb jij dit topic doorgelezen... ook bij de Z-5500 helpt een UPS niet. Klachten zijn zoals in de topic (en de vorige delen) niet enkel bij de Z-5500 en X-530 aanwezig maar worden bij meer modellen gemeld (zij het in veel mindere maten).Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:20:
[...]
Je kan een ander netsnoer nemen of je kan er een UPS tussen zetten. Het gebeurd vaak als je het licht aan of uit doet of je draait de kraan open. Een beter netsnoer zou wel helpen
Verwijderd
Dat zou kunnen. Ik ken een gozer waarbij het wel helpte. Hij had nergens meer last van. Je hebt gelijk want er zijn veel mensen waarbij het niet helpt in dit Topic. Het is zeker niet normaal om zoveel dingen te moeten aanschaffen om van de plops af te komen. Mijn vorige Logitech Z680 heeft hier geen last van.tm030614 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 20:08:
[...]
Heb jij dit topic doorgelezen... ook bij de Z-5500 helpt een UPS niet. Klachten zijn zoals in de topic (en de vorige delen) niet enkel bij de Z-5500 en X-530 aanwezig maar worden bij meer modellen gemeld (zij het in veel mindere maten).
Mailtje is verstuurdtm030614 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:06:
[...]
Zou je het casenummer van je zaak kunnen doorsturen? Of je complete call die je bij Logitech hebt gemeld? plopjesprobleem@xs4all.nl
Overigens zal een UPS wat iemadn hierboven beweert niet helpen. Ik heb al van alels geprobeerd waardoor ik dat met zekerheid kan zeggen. Hou ook maar eens zo'n gasaansteker (vonkding) bij je pod, dan hoor je dat ook knetterhard door je boxen. Ding is gewoon niet afgeschermd, das wel duidelijk. En dan heb ik de pech dat ik in een studentenkamertje woon met een koelkast op mn kamer, en mn huisgenoot 2 meter ernaast ook. Dus het is 1 festijn van knallen, ploppen, explosies en kraakjes

[ Voor 46% gewijzigd door Palomar op 15-09-2006 13:06 ]
Verwijderd
heb nu dan toch mijn geld terug gekregen. Duurde ff, maar goed. Nu zit ik nog met twee dozen in de kamer, heb nog niets gehoord over het ophalen. Wacht ut maar weer af.
Ik overweeg een Z-5500 te kopen, maar is het bij de huidige serie die staat bij de mediamarkt en verschillende webshops ook de kans aanwezig dat plopjes er zijn, of hebben ze het er eindelijk uit?
Want de Z-5500 heeft wel alles wat ik zou willen kwa prijs en kwaliteit. (en looks)
Want de Z-5500 heeft wel alles wat ik zou willen kwa prijs en kwaliteit. (en looks)
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Mediamarkt heeft volgens mij 14 dagen geld-terug-garantie, dus je zou ze daar kunnen kopen, voorzichtig uitpakken en gewoon proberen. Als ze ploppen breng je ze weer terug...
Ik denk zelf ook dat dat het slimste is, of de nieuwe serie afwachten. Iemand een idee wanneer die serie zou komen?
osxy schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:09:
Ik denk zelf ook dat dat het slimste is, of de nieuwe serie afwachten. Iemand een idee wanneer die serie zou komen?
Wat ik tot nu toe begrepen heb is dat je enkel de aangepaste versie kunt krijgen via Logitech en dus niet in de winkel kunt kopen. Ofwel je koopt eerst de speakers in de winkel, heb je ploppen, neem je contact op met Logitech zodat ze de aangepaste versie kunnen sturen.
Ik zal B.G. nog om een bevesting vragen wat nu precies de bedoeling is.
Verwijderd
Ik denk dat in jouw situatie een ups juist helpt vooral omdat het zo klein is. Het is wel een groot ding wat er tussen komt dus ik zou dan gewoon kiezen voor een heel andere speakersysteem dan je elke x te ergeren aan je plopjesPalomar schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:03:
[...]
Mailtje is verstuurd
Overigens zal een UPS wat iemadn hierboven beweert niet helpen. Ik heb al van alels geprobeerd waardoor ik dat met zekerheid kan zeggen. Hou ook maar eens zo'n gasaansteker (vonkding) bij je pod, dan hoor je dat ook knetterhard door je boxen. Ding is gewoon niet afgeschermd, das wel duidelijk. En dan heb ik de pech dat ik in een studentenkamertje woon met een koelkast op mn kamer, en mn huisgenoot 2 meter ernaast ook. Dus het is 1 festijn van knallen, ploppen, explosies en kraakjes
Ok alvast bedankttm030614 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:14:
[...]
Wat ik tot nu toe begrepen heb is dat je enkel de aangepaste versie kunt krijgen via Logitech en dus niet in de winkel kunt kopen. Ofwel je koopt eerst de speakers in de winkel, heb je ploppen, neem je contact op met Logitech zodat ze de aangepaste versie kunnen sturen.
Ik zal B.G. nog om een bevesting vragen wat nu precies de bedoeling is.
Wat bedoel je met 'omdat het zo klein is' ??? Zowel het plop-probleem als het formaat van de subwoofer is niet klein te noemen....Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:48:
[...]
Ik denk dat in jouw situatie een ups juist helpt vooral omdat het zo klein is. Het is wel een groot ding wat er tussen komt dus ik zou dan gewoon kiezen voor een heel andere speakersysteem dan je elke x te ergeren aan je plopjes
Ander setje heb ik al wel even naar gekeken, maar als ik iets gelijkwaardigs wil als wat ik nu heb dan kom ik al snel op +- 150 euro uit. Vind ik best veel geld, omdat ik wel tevreden ben over de geluidskwaliteit van mn huidige set en er eigenlijk niks kapot aan is (behalve dan die productiefout). Ik wacht iig nog even af of Logitech nog iets voor me kan betekenen (tm030614 heeft contact opgenomen met Logitech voor mij
[ Voor 39% gewijzigd door Palomar op 18-09-2006 10:38 ]
Ik heb deze topic al lang niet meer gevolgd, maar volgens mij kan ik heel blij zijn met mijn set die amper plopt, aangezien Logitech het nog steeds niet heeft verholpen.
Het probleem zou in de laatste revisie opgelost moeten zijn. Deze wordt rond oktober verstuurd naar de klanten.benchMarc schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:06:
Ik heb deze topic al lang niet meer gevolgd, maar volgens mij kan ik heel blij zijn met mijn set die amper plopt, aangezien Logitech het nog steeds niet heeft verholpen.
Mocht het probleem niet opgelost zijn verwacht ik niet dat Logitech verder zal zoeken naar een oplossing en over gaat tot een refund voor de mensen die deze wensen. Vooralsnog ga ik er echter vanuit dat het plopprobleem door Logitech is opgelost.
Verwijderd
Laten we het met zn allen hopen. Anders is het misschien een idee om over te stappen naar een niet Logitech Speakersystem??tm030614 schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:37:
[...]
Het probleem zou in de laatste revisie opgelost moeten zijn. Deze wordt rond oktober verstuurd naar de klanten.
Mocht het probleem niet opgelost zijn verwacht ik niet dat Logitech verder zal zoeken naar een oplossing en over gaat tot een refund voor de mensen die deze wensen. Vooralsnog ga ik er echter vanuit dat het plopprobleem door Logitech is opgelost.
Volgens mij heeft creative helemaal geen last van ploppen als je licht aan en uit doet en als je de wasmachine hebt draaien terwijl je muziek luistert
Dat zou mooi zijn, is er een kenmerk bekend hoe je de nieuwe revisie kan herkennen aan de doos?tm030614 schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:37:
[...]
Het probleem zou in de laatste revisie opgelost moeten zijn. Deze wordt rond oktober verstuurd naar de klanten.
Verwijderd
Hmm misschien dat er ergens een productie datum staat of datum wanneer hij door de test is gekomen, anders zou ik het niet zo snel weten.
Het lijkt me niet dta je het aan het serienummer kan zien.
Het lijkt me niet dta je het aan het serienummer kan zien.
en deze revisie komt wel in de winkels te liggen ? of moet je eerst zo'n set kopen, en vervolgens wellicht op het plopjesprobleem stuiten en dan klagen bij logitech om zo'n gereviseerde set te krijgen?
Beste tm030614,
Ook ik ben al geruime tijd in het bezit van de Logitech Z-5500 Digital. Echter, van begin af aan kreeg ik ook te maken met de bekende gebreken, te weten radio-ontvangst uit de subwoofer, regelmatig ploppen van de subwoofer (variabel in sterkte) en gebrom.
Destijds heb ik de set al 2x omgeruild, helaas zonder verbetering. Daarom overweeg ik een refund, echter ik kan nergens een procedure vinden in dit topic. Is het de bedoeling dat ik Logitech bel en mijn probleem voorleg, of is het verstandiger om dit via jou te laten lopen?
alvast bedankt!
Ook ik ben al geruime tijd in het bezit van de Logitech Z-5500 Digital. Echter, van begin af aan kreeg ik ook te maken met de bekende gebreken, te weten radio-ontvangst uit de subwoofer, regelmatig ploppen van de subwoofer (variabel in sterkte) en gebrom.
Destijds heb ik de set al 2x omgeruild, helaas zonder verbetering. Daarom overweeg ik een refund, echter ik kan nergens een procedure vinden in dit topic. Is het de bedoeling dat ik Logitech bel en mijn probleem voorleg, of is het verstandiger om dit via jou te laten lopen?
alvast bedankt!
Uit de FAQLekkie schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:11:
Beste tm030614,
alvast bedankt!
Bij wie kan ik mij melden wanneer ik problemen heb?
Je kunt het beste contact op nemen met de helpdesk van Logitech. Dit kun je doen door op deze link te klikken
Bellen kan ook. Klik hier voor te telefoonnummers. Mocht je er met Logitech niet uitkomen kijk dan naar de faq hieronder
OPMERKING: Let erop dat je, je e-mail adres juist doorgeeft. Wanneer je via de website contact op neemt krijg je altijd een automatische bevestiging van je incident teruggestuurd. Krijg je dit niet, dan is je incident ook niet juist geregistreerd.
Vraag wanneer je telefonische contact op neemt altijd om je case nummer!
[ Voor 14% gewijzigd door tm030614 op 19-09-2006 17:49 ]
Deze vraag is al meerdere malen door mij aan B.G. gesteld maar tot dusver heb ik er nog geen antwoord op gehad.bastian433 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:02:
en deze revisie komt wel in de winkels te liggen ? of moet je eerst zo'n set kopen, en vervolgens wellicht op het plopjesprobleem stuiten en dan klagen bij logitech om zo'n gereviseerde set te krijgen?
[ Voor 3% gewijzigd door tm030614 op 19-09-2006 17:52 ]
Onderstaande (persoonlijke) brief is afgelopen week door mij verstuurd naar Logitech. Content spreekt voor zich, het is tijd de zaak te gaan sluiten. Mocht de set onverhoopt toch blijken te ploppen (wat ik niet verwacht!) dan denk ik dat Logitech zonder meer bereidt zal zijn deze klanten tegemoet te komen.
Mensen die om wat voor reden dat ook tegen problemen aanlopen m.b.t. dit probleem, het e-mail adres plopjesprobleem@xs4all.nl blijft voorlopig nog actief.
Dear B.G.,
As for now it is rather quiet on both the forum and on the background. As far as I understood the modified and problem-free speaker set did approve for certification and are expected to be available around October. Very good news of course!
As a result I feel it becomes time to close this case.
However, I still do have a number of points to raise which I wish to share with Logitech.
I have got the idea that, at some time, Logitech was astonished to learn that this matter was set up by a twenty one year old person and as a result, from then on, has handled this affair differently (not in positive sense).
During the last couple of months, in particular after our conversation of June 6 last, I somehow felt that Logitech considers me to be a too difficult customer that constantly tries to find a reason to complain. Something I sincerely regret because this was never my intention.
The contents of your e-mail message which you (possibly on behalf of S.D.?) sent me on the 29th of August last, were most disappointing. This email indicated that a response to our letter is unlikely to resolve the difference in opinion between both parties.
I somehow feel that Logitech expect me not to consider other opinions. This, of course, is not true.
As I have already frequently written, I treaded this whole matter with an honest and sincere approach and I certainly did not try to mislead people in any way in order to influence their opinion regarding Logitech. Matters that were “translated” in the wrong way by forum users always were rectified by me, a proof of my righteousness.
Therefore I feel that some of the contents of your e-mail of 29th of august last were somewhat insulting.
It is most disappointing to learn that Logitech did not respond at all by means of a constructive answer as up to now!
I have regularly shared with Logitech my opinion about this case as from a customer perspective.
I do believe that my criticism towards the customer support and the Audio Business Unit has been fair and correct.
I have tried, as much as possible, to co-operate with Logitech to establish an acceptable solution for both parties.
I always have been considering Logitech's situation as much as our own interests.
In spite of this I feel that Logitech did not always appreciated my way of handling this case and my criticism concerning this matter.
I do realise that I’m responsible for setting up this case, but as mentioned already before, I did not started this matter on a voluntary basis. It was Logitech who left me no other option than to do so, since the problem was denied by your customer support right from the beginning.
Without my persistence there was probably nothing done by Logitech about this problem at all.
Regardless of all the things which I feel were not handled in a right way, I wish to thank Logitech for all the efforts and correspondence concerning this matter.
The fact that Logitech always demonstrated the willingness to establish an open conversation with her customers is of course and without any doubt worth a sincere compliment.
I think that there are just a very few companies who are willing to work and communicate in such a direct manner with their customers as demonstrated by Logitech.
As for me this case has been very instructive and I hope that my input will help Logitech to further improve their customer support and products.
The aim of this matter, a popping free Z-5500 speaker system, has been obtained and that is the most important thing for me.
Thanks again for all the commitment and effort which Logitech invested into this matter in order to solve the problems.
Yours sincerely,
Bart
Mensen die om wat voor reden dat ook tegen problemen aanlopen m.b.t. dit probleem, het e-mail adres plopjesprobleem@xs4all.nl blijft voorlopig nog actief.
Dear B.G.,
As for now it is rather quiet on both the forum and on the background. As far as I understood the modified and problem-free speaker set did approve for certification and are expected to be available around October. Very good news of course!
As a result I feel it becomes time to close this case.
However, I still do have a number of points to raise which I wish to share with Logitech.
I have got the idea that, at some time, Logitech was astonished to learn that this matter was set up by a twenty one year old person and as a result, from then on, has handled this affair differently (not in positive sense).
During the last couple of months, in particular after our conversation of June 6 last, I somehow felt that Logitech considers me to be a too difficult customer that constantly tries to find a reason to complain. Something I sincerely regret because this was never my intention.
The contents of your e-mail message which you (possibly on behalf of S.D.?) sent me on the 29th of August last, were most disappointing. This email indicated that a response to our letter is unlikely to resolve the difference in opinion between both parties.
I somehow feel that Logitech expect me not to consider other opinions. This, of course, is not true.
As I have already frequently written, I treaded this whole matter with an honest and sincere approach and I certainly did not try to mislead people in any way in order to influence their opinion regarding Logitech. Matters that were “translated” in the wrong way by forum users always were rectified by me, a proof of my righteousness.
Therefore I feel that some of the contents of your e-mail of 29th of august last were somewhat insulting.
It is most disappointing to learn that Logitech did not respond at all by means of a constructive answer as up to now!
I have regularly shared with Logitech my opinion about this case as from a customer perspective.
I do believe that my criticism towards the customer support and the Audio Business Unit has been fair and correct.
I have tried, as much as possible, to co-operate with Logitech to establish an acceptable solution for both parties.
I always have been considering Logitech's situation as much as our own interests.
In spite of this I feel that Logitech did not always appreciated my way of handling this case and my criticism concerning this matter.
I do realise that I’m responsible for setting up this case, but as mentioned already before, I did not started this matter on a voluntary basis. It was Logitech who left me no other option than to do so, since the problem was denied by your customer support right from the beginning.
Without my persistence there was probably nothing done by Logitech about this problem at all.
Regardless of all the things which I feel were not handled in a right way, I wish to thank Logitech for all the efforts and correspondence concerning this matter.
The fact that Logitech always demonstrated the willingness to establish an open conversation with her customers is of course and without any doubt worth a sincere compliment.
I think that there are just a very few companies who are willing to work and communicate in such a direct manner with their customers as demonstrated by Logitech.
As for me this case has been very instructive and I hope that my input will help Logitech to further improve their customer support and products.
The aim of this matter, a popping free Z-5500 speaker system, has been obtained and that is the most important thing for me.
Thanks again for all the commitment and effort which Logitech invested into this matter in order to solve the problems.
Yours sincerely,
Bart
Dus jij gaat er vanuit dat de nieuwe sets niet meer ploppen? Prima, dan zal ik mijn set ook maar eens melden en om een nieuwe vragen...
enorm veel dank aan heel dit forum en vooral aan tm030614
grtz,
thommich
enorm veel dank aan heel dit forum en vooral aan tm030614
grtz,
thommich
We hopen natuurlijk allemaal dat de nieuwe sets niet meer zullen ploppen, of in ieder geval heel veel minder. We wachten de sets af en mocht het tegenvallen dan treffen we elkaar hier wel weer neem ik aan.
Bart, en alle andere die dit op touw gezet hebben, en er veel tijd en energie ingestoken hebben wil ik heel hartelijk bedanken voor hun inzet.
Bart, en alle andere die dit op touw gezet hebben, en er veel tijd en energie ingestoken hebben wil ik heel hartelijk bedanken voor hun inzet.
Is het niet mogelijk door de kabel door een anti-stoor element te doen te zorgen dat het probleem verwijnt of minder erg? Of zal dat niet helpen?
_@/'
Verwijderd
Een tijdje niet meer strikt gevolgd en al helemaal niet meer gepost 
Maar waarop is het gebaseerd dat de aankomende setjes niet meer ploppen?
Wishfull thinking... or believing Logitech has learned their lesson and would be rather silly people if they still released speakers which plopped?
Wishfull thinking... or believing Logitech has learned their lesson and would be rather silly people if they still released speakers which plopped?
Reactie van B.G. op mijn laatste brief. Ziet er goed uit!
Dear Mr. B.,
Sorry for the delay in getting back to you.
Thank you for such a full and personal email, as well as for all the time you have invested in liaising with us.
I’m pleased to hear you feel the objective of a popping-free Z-5500 system has been achieved. As per my email from 29 August the replacement units will be delivered, to those customers who chose them, by the end of November.
I can confirm that the improvements made to the speakers will be implemented in mass production. I have not yet received confirmation when we will start shipping into the channel. I expect this will take place this calendar year.
Before closing the matter, I’d like to express how much I have appreciated the openness, passion and commitment you have shown in bringing this matter to Logitech’s attention. All our communications were intended to clarify the issue for customers experiencing it and for the forum members you represented, so many thanks for your patience in playing what must have been a difficult intermediary role.
Kind regards,
B.G.
Dear Mr. B.,
Thank you for such a full and personal email, as well as for all the time you have invested in liaising with us.
I’m pleased to hear you feel the objective of a popping-free Z-5500 system has been achieved. As per my email from 29 August the replacement units will be delivered, to those customers who chose them, by the end of November.
I can confirm that the improvements made to the speakers will be implemented in mass production. I have not yet received confirmation when we will start shipping into the channel. I expect this will take place this calendar year.
Before closing the matter, I’d like to express how much I have appreciated the openness, passion and commitment you have shown in bringing this matter to Logitech’s attention. All our communications were intended to clarify the issue for customers experiencing it and for the forum members you represented, so many thanks for your patience in playing what must have been a difficult intermediary role.
Kind regards,
B.G.
Ik ben zeer benieuwd
Zit nu nog even met teveel andere dingen, maar als de sets echt een verbetering zijn ga ik binnenkort ook maar weer eens contact opnemen met Logitech customer support...
Hier stond een dode link.
Hmmm, heb ter vervanging van mijn defecte Z-680, een Z-5500 gekregen. Vorige week aangesloten en ik hoor idd een "plop" of "poef" als er ergens in het huis een lamp aan of uit wordt gezet. Heb gelukkig geen radio ontvangst. Kan ik in mijn geval ook aanspraak maken op die nieuwe revisies Z-5500 setjes?
Bedankt mensen!
Bedankt mensen!
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Dat lijkt mij wel. Het gaat om een design foutje in de Z5500, dat jij deze set hebt gekregen ter vervanging van jouw Z680 is alleen maar mooi meegenomen.ck2000nl schreef op maandag 25 september 2006 @ 21:34:
Hmmm, heb ter vervanging van mijn defecte Z-680, een Z-5500 gekregen. Vorige week aangesloten en ik hoor idd een "plop" of "poef" als er ergens in het huis een lamp aan of uit wordt gezet. Heb gelukkig geen radio ontvangst. Kan ik in mijn geval ook aanspraak maken op die nieuwe revisies Z-5500 setjes?
Bedankt mensen!
[ Voor 9% gewijzigd door _Dune_ op 26-09-2006 09:47 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Of zou een surgeprojector misschien ook helpen?Steephh schreef op zondag 24 september 2006 @ 23:11:
Is het niet mogelijk door de kabel door een anti-stoor element te doen te zorgen dat het probleem verwijnt of minder erg? Of zal dat niet helpen?
_@/'
Of zou een surgeprotector misschien ook helpen?Steephh schreef op zondag 24 september 2006 @ 23:11:
_@/'
Verdiept je in het onderwerp, leest de TS etc. Dit is al 100 keer voorbij gekomen. En nee, dat helpt niet.Steephh schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 11:23:
[...]
Of zou een surgeprotector misschien ook helpen?
[ Voor 4% gewijzigd door Luuk1983 op 26-09-2006 12:18 . Reden: Beetje te grof :P ]
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Dus waarschijnlijk dit jaar nog wordt de nieuwe versie opgenomen in het productie proces? Oftwel, dit jaar kan ik een nieuw plop-vrij setje in de winkel kopen?tm030614 schreef op maandag 25 september 2006 @ 15:04:
Reactie van B.G. op mijn laatste brief. Ziet er goed uit!
Dear Mr. B.,
Kind regards,
B.G.
[ Voor 7% gewijzigd door Dutch_Baseline op 26-09-2006 14:50 ]
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Ik hoorde via een vriend van de inruil actie. Ik heb ook plopjes in mn Z-5500 boxen... Zit er nog verschil tussen de nieuwe en de oude met plopes?
Ja, de nieuwe is plopvrijekoentjek schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:09:
Ik hoorde via een vriend van de inruil actie. Ik heb ook plopjes in mn Z-5500 boxen... Zit er nog verschil tussen de nieuwe en de oude met plopes?
Tuurlijk! Meld je even bij de customer support en dan gaan ze het zeker oplossen (Lees: nieuwe versie sturen rond november).ck2000nl schreef op maandag 25 september 2006 @ 21:34:
Bedankt mensen!
En het design? Is de sub misschien wat kleiner?tm030614 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 18:32:
[...]
Ja, de nieuwe is plopvrije. Rond november zal Logitech de nieuwe speakers uit gaan leveren en het streven is tevens de nieuwe revisie tevens dit jaar nog in de winkels te krijgen.
Waarom zou de sub kleiner zijn? Wanneer je de sub kleiner maakt zal hier gelijk aan de lage tonen mogelijk ook minder worden. Over het algemeen zijn subwoofers niet voor niets grote bakken.koentjek schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:33:
[...]
En het design? Is de sub misschien wat kleiner?
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Ding is eigenlijk nogal overpowered, vooral in verhouding met de satellieten, dus wat kleiner zou alleen maar praktischer zijn._Dune_ schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:40:
[...]
Waarom zou de sub kleiner zijn? Wanneer je de sub kleiner maakt zal hier gelijk aan de lage tonen mogelijk ook minder worden. Over het algemeen zijn subwoofers niet voor niets grote bakken.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Misschien dat het plaatsen in een ruimte die niet bij een koelkast staat oid dus wel zal helpen.. Wat dat betreft heb ik wel geluk.. Mijn pc staat straks in een kamer waar helemaal geen andere elektrische apparatuur staat (op verlichting na (die ik maar of aan of uit zet).. Eens kijken of dat dan wel verschil maakt...Luuk1983 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:04:
[...]
Verdiept je in het onderwerp, leest de TS etc. Dit is al 100 keer voorbij gekomen. En nee, dat helpt niet.
_@/'
Het gaat niet om de ruimte waar iets zich in bevind maar om de electriciteitsvoorziening waar je op zit aangesloten (groepen dus) hoewel het plaatsen op een andere groep ook niet altijd een vrijwaring van problemen blijkt.Steephh schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:01:
[...]
Misschien dat het plaatsen in een ruimte die niet bij een koelkast staat oid dus wel zal helpen.. Wat dat betreft heb ik wel geluk.. Mijn pc staat straks in een kamer waar helemaal geen andere elektrische apparatuur staat (op verlichting na (die ik maar of aan of uit zet).. Eens kijken of dat dan wel verschil maakt...
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Omdat een andere groep wel op dezelfde fase kan zitten.Bor de Wollef schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:13:
[...]
Het gaat niet om de ruimte waar iets zich in bevind maar om de electriciteitsvoorziening waar je op zit aangesloten (groepen dus) hoewel het plaatsen op een andere groep ook niet altijd een vrijwaring van problemen blijkt.
Als je een groep op een aparte fase hebt zitten, dan heb je mogelijk wel minder last van storing.
Ik was ook van plan om de X530 set te kopen. t zal nog even moeten wachten:'(
Gelden deze veranderingen alleen voor de Z-5500 of ook voor de x530??
Maar mijn teufel-set heeft in dezelfde situatie helemaal géén last van plopjes, de z5500 wel. Denk dus dat je wel kan zeggen dat Logitech ergens fout gaatMvdKelen schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:57:
[...]
Omdat een andere groep wel op dezelfde fase kan zitten.
Als je een groep op een aparte fase hebt zitten, dan heb je mogelijk wel minder last van storing.
Niet correct. De plopjes worden niet veroorzaakt door fluctuaties in het spanningnet.MvdKelen schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:57:
[...]
Omdat een andere groep wel op dezelfde fase kan zitten.
Bij het omzetten van bijvoorbeeld een schakelaar ontstaat er een klein vonkje en dat geeft een soort van radiosignaal af. Omdat de speakers niet goed zijn afgeschermd pikt deze het signaaltje op wat resulteert in een "plop".
Of de speakers nu op een aparte groep zitten of niet maakt niet veel uit. Het verplaatsen van de speakers kan wel een oplossing zijn omdat je op deze wijze mogelijk het "radiosignaaltje" niet meer ontvangt. Vandaar dus ook dat de speakers in de ene ruimte wel goed kan functioneren en in een andere ruimte niet.
Nee, enkel voor de Z-5500.chronozphere schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:18:
Ik was ook van plan om de X530 set te kopen. t zal nog even moeten wachten:'(
Omdat de X-530 een budget speaker betreft heeft Logitech er voor gekozen hier enkel een refund policy voor aan te bieden. Tevens komt het probleem bij de X-530 speakers veel minder voor volgens Logitech, waardoor het probleemvrij maken van dit model niet in verhouding zou staan. (Waarbij ik zelf vraagtekens stel, volgens mij verkoopt de Z-5500 beter en wordt het probleem hier dus ook vaker bij gemeld. Slechts giswerk van mijn kant overigens).
Ok.. Nouja.. In ieder geval zit die kamer op een aparte aardlekschakelaar (ons huis heeft er 5). Dan maar hopen dat het probleem straks minder is.. En anders heb ik pech..Bor de Wollef schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:13:
[...]
Het gaat niet om de ruimte waar iets zich in bevind maar om de electriciteitsvoorziening waar je op zit aangesloten (groepen dus) hoewel het plaatsen op een andere groep ook niet altijd een vrijwaring van problemen blijkt.
_@/'
Heb de brief nogmaals geplaatst op het Logitech forum.
Tot nu toe laten ze hem netjes staan! Hulde aan Logitech
En hulde aan jou!
Niet dat ik zo'n set heb of er eentje ga kopen, maar door inspanningen van mensen zoals jij heeft de volgende "generatie" een betere set speakers!
Pluimpje!
Niet dat ik zo'n set heb of er eentje ga kopen, maar door inspanningen van mensen zoals jij heeft de volgende "generatie" een betere set speakers!
Pluimpje!
Verwijderd
Voeren ze de verbeteringen in het ontwerp van de speakers alleen door voor de z-5500 of ook voor de z-5400?
Ben namenlijk van plan een z-5400 set te kopen maar als ik het zo lees ga ik toch maar voor een ander merk.
Ben namenlijk van plan een z-5400 set te kopen maar als ik het zo lees ga ik toch maar voor een ander merk.
Nee alleen de Z-5500 wordt aangepast.Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 16:11:
Voeren ze de verbeteringen in het ontwerp van de speakers alleen door voor de z-5500 of ook voor de z-5400?
Het is inmiddels al lang geleden dat ik mijn z5500d 'probleemgeval' meldde via hun website. Heb er nooit meer iets van gehoord van Logitech. Maar nu ik dit goede nieuws hoor zal ik het nogmaals proberen.
Enorm bedankt Bart en natuurlijk iedereen die hier aan bij gedragen heeft.
Enorm bedankt Bart en natuurlijk iedereen die hier aan bij gedragen heeft.
*Flauwmodus*
Om de een of andere reden vindt ik deze post (let vooral op de topic titel) erg grappig.
http://forums.logitech.co...1_speakers&message.id=863
Om de een of andere reden vindt ik deze post (let vooral op de topic titel) erg grappig.
Verwijderd
op de een of andere manier heb ik zo gevoel dat dat topic leeg zou blijventm030614 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:13:
*Flauwmodus*
Om de een of andere reden vindt ik deze post (let vooral op de topic titel) erg grappig.![]()
maar zijn er verder nog updates waar we wat aan hebben?
Hey Bart,
Ik wil heel graag deze set kopen. Maar het liefst natuurlijk pas als ze de nieuwe versie in productie nemen/hebben. Maar goed, dat wordt pas omstreeks november (zal eerder later zijn denk ik). Is het mogelijk dat ik in de winkel een oude versie koop en deze vervolgens aanmeld zodat ik ze hem komen ruilen? Of zijn ze gestopt met het aannemen van 'calls' en doen ze dat pas weer zodra de nieuwe versie echt in productie komt?
Ik wil heel graag deze set kopen. Maar het liefst natuurlijk pas als ze de nieuwe versie in productie nemen/hebben. Maar goed, dat wordt pas omstreeks november (zal eerder later zijn denk ik). Is het mogelijk dat ik in de winkel een oude versie koop en deze vervolgens aanmeld zodat ik ze hem komen ruilen? Of zijn ze gestopt met het aannemen van 'calls' en doen ze dat pas weer zodra de nieuwe versie echt in productie komt?
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Reken maar op volgend jaar en het duurt over het algemeen behoorlijk lang voordat ze van hun oude voorraad af zijn.
Dit zijn mooie berichten!
Hoe zal de procedure nu verlopen voor mensen die met een plopset zitten?
ik neem aan dat het gebrom er ook uit is? Ja mierenneuker, ik weet t
ik neem aan dat het gebrom er ook uit is? Ja mierenneuker, ik weet t
Ja, dit kan. Je kunt in de winkel gewoon een set kopen en mocht je problemen hebben kun je de customer support contacteren.Dutch_Baseline schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:09:
Hey Bart,
De nieuwe versie wordt in November verscheept, dus komt niet in November pas in productie.
Mensen met een Z-5500 die zich nog niet aangemeld hebben, kunnen dit nu doen (of later, maakt niet uit).Digitizers schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:07:
Dit zijn mooie berichten!![]()
ik neem aan dat het gebrom er ook uit is? Ja mierenneuker, ik weet t![]()
Heb je je al aangemeld voor de nieuwe versie, dan zul je nog nadere instructie krijgen van Logitech hoe e.e.a. afgehandeld gaat worden. Hoe wat waneer weet ik zelf ook niet.
Ben benieuwd, heb al eeuwen niets meer gehoord...
OK, thanx man! Is er trouwens een kenmerk voor de nieuwe set? Ik bedoel, hoe weet ik als ik in november in de winkel sta, dat ik te maken heb met een nieuwe versie?? Ik wil dan natuurlijk wel direct een nieuwe versie hebben...tm030614 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:01:
[...]
Ja, dit kan. Je kunt in de winkel gewoon een set kopen en mocht je problemen hebben kun je de customer support contacteren.
De nieuwe versie wordt in November verscheept, dus komt niet in November pas in productie.
In hoeverre is het zeker, of denk jij dat het zeker is, dat de nieuwe set in november verscheept wordt?
Goed werk man!
Ik kan niks beloven, maar dit is wat ik van Logitech heb doorgekregen.Dutch_Baseline schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:28:
[...]
OK, thanx man! Is er trouwens een kenmerk voor de nieuwe set? Ik bedoel, hoe weet ik als ik in november in de winkel sta, dat ik te maken heb met een nieuwe versie?? Ik wil dan natuurlijk wel direct een nieuwe versie hebben...
In hoeverre is het zeker, of denk jij dat het zeker is, dat de nieuwe set in november verscheept wordt?
Goed werk man!
De units zullen eerst naar aangemelde klanten verscheept worden en het streven is om ze ook dit jaar nog in de winkel te krijgen. (Zie brief van B.G. aantal post terug).
Ik heb B.G. al gemaild met de vraag of de nieuwe revisie herkenbaar is op enige wijze echter wacht ik al anderhalve week op een reactie.
Cool! Thanx man... Zodra je iets weet over de herkenbaarheid van de revisie, lees ik het wel op het forum... Ik ben in ieder geval benieuwd hoe dit gaat eindigen.... Ik heb nu al een jaar de X-fi Fatal1ty geluidskaart, maar een degelijke speakerset heb ik niet... Zit al een jaar op een cheap-ass koptelefoon te Battlefield2-en...tm030614 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:02:
[...]
Ik kan niks beloven, maar dit is wat ik van Logitech heb doorgekregen.
De units zullen eerst naar aangemelde klanten verscheept worden en het streven is om ze ook dit jaar nog in de winkel te krijgen. (Zie brief van B.G. aantal post terug).
Ik heb B.G. al gemaild met de vraag of de nieuwe revisie herkenbaar is op enige wijze echter wacht ik al anderhalve week op een reactie.

Ik ben echt toe aan een nieuwe speakerset, en heb de Z5500 al lang in het vizier. Als dit forum er niet was had ik hem al lang gekocht met alle frustratie van dien... 't Is effe wachten nog, maar goed...
Voor degenen die Logitech gaan bellen; zorg dat je speakerset aangesloten en opgesteld staat (zoals in de situatie waar je `m gebruikt). Er word namelijk gevraagd om de set af te sluiten van alle audio-bronnen, de instelling 6ch te maken, de telefoon naast de speakers te leggen en een stroomschakelaar een keer of 10 om te zetten, zodat de logitech medewerker kan vaststellen dat je werkelijk dit probleem hebt...
* Patriek gaat even weer alles uit de doos halen en aansluiten
[ Voor 6% gewijzigd door Patriek op 04-10-2006 17:16 ]
Is dat weer begonnen... Logitech heeft blijkbaar niet door dat niet iedereen een draadlose telefoon heeft, terwijl dat door mij toch eerder is aangegeven.Patriek schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:14:
Voor degenen die Logitech gaan bellen; zorg dat je speakerset aangesloten en opgesteld staat (zoals in de situatie waar je `m gebruikt). Er word namelijk gevraagd om de set af te sluiten van alle audio-bronnen, de instelling 6ch te maken, de telefoon naast de speakers te leggen en een stroomschakelaar een keer of 10 om te zetten, zodat de logitech medewerker kan vaststellen dat je werkelijk dit probleem hebt...
In de USA (Utah om precies te zijn) gaat het ook fout. De klant krijgt de vraag of hij z'n POD op wil sturen, men wil namelijk eerst kijken of deze defect is of toch subwoofer...

Blijkbaar was mijn brief dat de zaak gesloten kon worden iets te voorbarig.
En nu???tm030614 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:33:
[...]
Is dat weer begonnen... Logitech heeft blijkbaar niet door dat niet iedereen een draadlose telefoon heeft, terwijl dat door mij toch eerder is aangegeven.
In de USA (Utah om precies te zijn) gaat het ook fout. De klant krijgt de vraag of hij z'n POD op wil sturen, men wil namelijk eerst kijken of deze defect is of toch subwoofer...![]()
Blijkbaar was mijn brief dat de zaak gesloten kon worden iets te voorbarig.
Gaan we weer het voltallige senior management aanschrijven.
Overigens verwijt ik dit niet direct aan B.G. Binnen de EU loopt het allemaal vrij goed in tegenstelling tot voorheen.
Daarbuiten (denk aan Australië, Afrika, USA) blijft het constant fout gaan. Gaat zelfs zo ver dat er verteld wordt dat ze nog nooit gehoord hebben van dit probleem. Ik citeer uit een e-mail van een klant uit Utah waar ik contact mee heb:
"In the US, they *claim* that they have never seen this problem. Regarding testing the pod,
they assured me that they would run extensive tests to determine what exactly went wrong with the unit."
Als de customer support dit verteld, zit het ergens echt niet goed!
[ Voor 8% gewijzigd door tm030614 op 04-10-2006 18:52 ]
Jeeeeej, het is gelukt!
Mja, die medewerker zei dat tie de (lage) tonen niet goed kon horen, geeft de telefoon niet goed door, maar hij accepteerde het... wel grappig.
Maar in the end... prima service van Logitech! Heb netjes een mailtje ontvangen waar alles in vastgelegd staat. Die moet ik nog even reply-en met een scan van m`n aankoopbewijs. Dan word er vanuit Logitech international contact met me opgenomen wanneer de "november editie z5500d" gereed is, met instructies hoe te handelen.
Kreeg inderdaad de bekende vier keuzemogelijkheden.
Al met al, na ruim een jaar, toch prima service van Logitech.
* Patriek blijft z`n toetsenborden, muizen, speakers, webcams bij logitech kopen
Mja, die medewerker zei dat tie de (lage) tonen niet goed kon horen, geeft de telefoon niet goed door, maar hij accepteerde het... wel grappig.
Maar in the end... prima service van Logitech! Heb netjes een mailtje ontvangen waar alles in vastgelegd staat. Die moet ik nog even reply-en met een scan van m`n aankoopbewijs. Dan word er vanuit Logitech international contact met me opgenomen wanneer de "november editie z5500d" gereed is, met instructies hoe te handelen.
Kreeg inderdaad de bekende vier keuzemogelijkheden.
Al met al, na ruim een jaar, toch prima service van Logitech.
* Patriek blijft z`n toetsenborden, muizen, speakers, webcams bij logitech kopen
[ Voor 19% gewijzigd door Patriek op 05-10-2006 18:43 ]
[delete post]
[ Voor 93% gewijzigd door Patriek op 05-10-2006 18:43 ]
Verwijderd
Lijkt mij dat normaal gesproken IEDERE Z-5500 bezitter er last van heeft heb trouwens ook niets anders gehoord.
Dus ik snap uberhaubt niet waarom logitech aan jullie vraagt of je je telefoon naast je speakers wilt leggen.
Volgens mij proberen ze toch op 1 of andere manier zo min mogelijk aanmeldingen te krijgen.
Dus ik snap uberhaubt niet waarom logitech aan jullie vraagt of je je telefoon naast je speakers wilt leggen.
Volgens mij proberen ze toch op 1 of andere manier zo min mogelijk aanmeldingen te krijgen.
Natuurlijk. Het BLIJFT een commercieel bedrijf. Hoe meer Z5500 ze terug moeten nemen hoe meer geld het kost. Het blijft een kwestie van geld. Ze zullen daarom ook nooit 'reclame' gaan maken van dat je een vervangende set kan krijgen. Alleen als je het probleem hebt en je neemt contact met ze op dan hebben ze uiteraard mooie regelingen getroffen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:01:
Lijkt mij dat normaal gesproken IEDERE Z-5500 bezitter er last van heeft heb trouwens ook niets anders gehoord.
Maar dat je een beetje verbaasd reageerd verbaasd mij juist weer. Je weet toch hoe het gaat bij grote bedrijven?
Verwijderd
Het is allemaal wat, even een ander vraagje als het mag.
Ik heb voor mij achterspeakers nieuwe bekabeling gekocht omdat ze orginele te kort waren.
Ik heb dus geluidskabels aangeschafd waar niet aangegeven staat of het draad PLUS of MIN is (wat bij de setbedrading en speakers wel zo is).
Maakt het uit of ik de nieuwe bedrading gebruikt? hij doet het wel gewoon, maakt niet uit of ik ze omwissel of wat .....
Ik heb voor mij achterspeakers nieuwe bekabeling gekocht omdat ze orginele te kort waren.
Ik heb dus geluidskabels aangeschafd waar niet aangegeven staat of het draad PLUS of MIN is (wat bij de setbedrading en speakers wel zo is).
Maakt het uit of ik de nieuwe bedrading gebruikt? hij doet het wel gewoon, maakt niet uit of ik ze omwissel of wat .....
Heeft wel nut hoor, plus op plus en min op min. Anders staan ze uit fase.
Er staat meestal een klein streepje op 1 van de kabels, kijk nog eens heel goed, of voel eens met je vingers. Speaker kabels hebben echt een merktekentje...
Er staat meestal een klein streepje op 1 van de kabels, kijk nog eens heel goed, of voel eens met je vingers. Speaker kabels hebben echt een merktekentje...
Verwijderd
Dat is wel lastig, er staat er niets op de kabel en voelt geen verschil.Vatt schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:05:
Heeft wel nut hoor, plus op plus en min op min. Anders staan ze uit fase.
Jammer, weggegooid geld dus.
Is er misschien nog een manier om achter te komen wat + is en wat - is?
Doormeten met een multimeter?Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:38:
[...]
Dat is wel lastig, er staat er niets op de kabel en voelt geen verschil.
De kabel zelf is niet + of -, je speakers en sub wel. Wat je dus moet doen is 1 kabel op rood aansluiten op de sub, en zorgen dat je dit stuk kabel ook op de rode aansluiting op de speakers aansluit. In dat geval verbindt je de plus van de sub met de plus van de speaker.Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:38:
[...]
Dat is wel lastig, er staat er niets op de kabel en voelt geen verschil.
Doormeten kun je dus doen met een multimeter.
Verwijderd
Vorig jaar heb ik mijn toen 1,5 jaar oude Z680 set omgerolen voor een Z5500 set. Gratis van logitech gehad omdat z680 niet zo goed functioneerde. Gisteren gebeld naar Logitech en heb het probleem met ploppen uitgelegd en bewezen (moest alle audio apparatuur loskoppelen en vervolgens laten horen wanneer het probleem zich voordeed) en gelukkig plopte hij wanneer ik een lichtje aanzette.
Dat was goed genoeg om hem te overtuigen. Vervolgens mocht ik kiezen, of ik geld terug wou, nieuwe z5450 set, handgemaakt z5500 set of iets anders. Laatste herinner ik niet meer. Ik koos voor de handgemaakte probleemloze versie want als die ook nog niet goed genoeg was, mocht ik hem altijd nogmaals omruilen.
Wat ze wel belangrijk vinden is dat er een aankoopbon wordt meegestuurd, gelukkig werkte dynabyte mee en krijg ik morgen mijn aankoopbon van 2004.
In november wordt de handgemaakte versie geleverd, dus ik ben benieuwd. Ow ja mijn z680 hebben ze nooit opgehaald, ik moest toen de console kabel doorknippen en opsturen (ahum), maar bij deze set komen ze hem dus echt ophalen. (wordt mij verteld)
We gaan het zien
Dat was goed genoeg om hem te overtuigen. Vervolgens mocht ik kiezen, of ik geld terug wou, nieuwe z5450 set, handgemaakt z5500 set of iets anders. Laatste herinner ik niet meer. Ik koos voor de handgemaakte probleemloze versie want als die ook nog niet goed genoeg was, mocht ik hem altijd nogmaals omruilen.
Wat ze wel belangrijk vinden is dat er een aankoopbon wordt meegestuurd, gelukkig werkte dynabyte mee en krijg ik morgen mijn aankoopbon van 2004.
In november wordt de handgemaakte versie geleverd, dus ik ben benieuwd. Ow ja mijn z680 hebben ze nooit opgehaald, ik moest toen de console kabel doorknippen en opsturen (ahum), maar bij deze set komen ze hem dus echt ophalen. (wordt mij verteld)
We gaan het zien
Tuurlijk, zo'n gelduiskabel is toch niets anders dan een stroomgeleiderVerwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 23:10:
[...]
Werkt dat ook zo met een geluidskabel??
Misschien niet zo handig als je kabel al mooi weg gewerkt is, maar dan kan je altijd even een extra stukje kabel bij leggen. Zolang je met je multimeter kan meten of er 2 uiteinden verbonden zijn, is het al goed
Ze komen hem echt ophalen ookVerwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 04:45:
We gaan het zien
Ik ben voor de terugbetaling gegaan, en eens het geld op mijn rekening stond kreeg ik een mailtje met de instructies (bellen naar DHL met een verzendnummer en een afspraak regelen). Allemaal zonder problemen verlopen.
Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 04:45:
ik moest toen de console kabel doorknippen en opsturen (ahum), maar bij deze set komen ze hem dus echt ophalen.

Ja, deze komen ze terecht! ophalen.
[ Voor 9% gewijzigd door tm030614 op 07-10-2006 13:17 ]
Verwijderd
Nee ik bedoel het eigenlijk anders.Luuk1983 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:12:
[...]
Natuurlijk. Het BLIJFT een commercieel bedrijf. Hoe meer Z5500 ze terug moeten nemen hoe meer geld het kost. Het blijft een kwestie van geld. Ze zullen daarom ook nooit 'reclame' gaan maken van dat je een vervangende set kan krijgen. Alleen als je het probleem hebt en je neemt contact met ze op dan hebben ze uiteraard mooie regelingen getroffen.
Maar dat je een beetje verbaasd reageerd verbaasd mij juist weer. Je weet toch hoe het gaat bij grote bedrijven?
Dat die regeling er is enzo begrijp ik allemaal wel maar Logitech moet niet zo maf gaan doen met leg je telefoon is naast je speakers.
Het probleem zit namelijk in iedere set, de één heeft er alleen meer last van dan de ander.
Ik heb bijv. alleen maar gemaild en ik krijg al een nieuwe.
Geen enkele set is goed afgeschermd dus theoretisch heeft elke set er last van dus moeten ze iedere bezitter die zich aanmeld gewoon een nieuwe geven.
Verwijderd
Je moet de draden eerst aan de speakers doen en dan vervolgens met een 1.5V batterij de + en - daaraan verbinden, het speakertje zal nu lichtjes naar binnen of naar buiten bewegen. Als hij naar binnen gaat markeer je de - kant vd draad aan de batterij of juist andersom (+) maakt echt niets uit zolang ze allemaal maar hetzelfde zijn. Herhaal dit met alle speakertjes incl sub. - frontje wel eraf halen anders zie je niksVerwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:02:
Jij snapt hemVerwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 18:31:
[...]
Geen enkele set is goed afgeschermd dus theoretisch heeft elke set er last van dus moeten ze iedere bezitter die zich aanmeld gewoon een nieuwe geven.
Onze brief staat er nog, netjes Logitech.tm030614 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:44:
Heb de brief nogmaals geplaatst op het Logitech forum.
Ter info,
Ik ben zojuist even wat statistiekjes aan het bekijken en er valt me wat op. Alle topics op het Logitech discussie forum die over "ploppen" gaan worden veelvuldig bezocht. Waar andere topic veelal nog geen 100x bekeken worden, gaan de "plop" topics over de 400 views heen.
Ook dit bericht valt me op:
"Mine always pop when certain light switches are turned on/off, also when the refridgerator goes on & off. They are on different breakers also, but i just thought it was somehow the wiring in the house. But after reading about this issue, I'm not so sure it's the wiring, but just another ill-fated logitech product."
Edit:
Moet bovenstaand bericht met betrekking tot de statistieken zelf ontkrachten. Blijkt dat er op de site geen IP based controle wordt uitgevoerd waardoor elke "refresh" als hit wordt gezien en de teller met 1 omhoog gaat.
1000x op F5 levert dus 1000 extra views op. Derhalve zijn de statistieken direct een stuk onbetrouwbaarder.
[ Voor 14% gewijzigd door tm030614 op 13-10-2006 11:50 ]
Damn! Ik heb de z-5500 nu ergens anders aangesloten omdat ik ben verhuisd.
Op mijn vorige adres plopte de set redelijk tot luid maar op dit adres plopt de set niet meer...
Nu is het alsof de boxen exploderen (volume slechts 4 streepjes). Dit houd de set niet lang vol ben ik bang.
BANG BANG
Op mijn vorige adres plopte de set redelijk tot luid maar op dit adres plopt de set niet meer...
Nu is het alsof de boxen exploderen (volume slechts 4 streepjes). Dit houd de set niet lang vol ben ik bang.
BANG BANG
Nu snap je in een keer waarom ik dit topic opgezet heb---rrr--- schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:20:
Damn! Ik heb de z-5500 nu ergens anders aangesloten omdat ik ben verhuisd.
BANG BANG
Voor mensen met een X-530 is er denk ik ook een oplossing nabij!
http://www.logitech.com/i...CRID=2177,CONTENTID=12254
Zal eens navragen of deze ook plopvrij is en of mensen met een X-530 deze kunnen laten vervangen.
http://www.logitech.com/i...CRID=2177,CONTENTID=12254
Zal eens navragen of deze ook plopvrij is en of mensen met een X-530 deze kunnen laten vervangen.
Pff, ik heb er sinds kort ook last van, 'k heb de X-530, het is echt plop, plop op sommige momenten. Schrok me rot voor de eerste keer

Verwijderd
hmmm
z5400 voor 210
z5500 voor 280
ware het niet voor de plopjes zou ik gaan voor de 5500,maaR...
de problemn met de 5400 lijken veel kleiner?
is er veel verschil in geluidskwaliteit in de twee modellen?
z5400 voor 210
z5500 voor 280
Denk het wel, voor plopjes hoef je bij de Z-5500 niet bang te zijn, heb je er last van kun je ze rond eind November om laten ruilen (gratis, dus ook geen verzendkosten) door een plopvrij exemplaar.Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:53:
hmmm
z5400 voor 210
z5500 voor 280
nope,Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:25:
kan dit ook in belgie?
wat dacht je dat logitech ging doen met al die ploppende versie's

nee just kiddin, ik verwacht dat dit een internationaal beleid is en dus dat ze overal opgehaald gaan worden
Zoals hierboven staat, ja dit kan. Dus gewoon even contact op nemen met de customer support.Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:25:
kan dit ook in belgie?
Heeft iemand dan al bevestigd dat ze inderdaad plopvrij zijn? Behalve die lui van Logitech zelf dan natuurlijk?!
Bij de weg: nadat deze zomer mijn stoppenkast van 26 jaar oud vernieuwd is voor een nieuwe heb ik veel minder last van ploppen.
Bij de weg: nadat deze zomer mijn stoppenkast van 26 jaar oud vernieuwd is voor een nieuwe heb ik veel minder last van ploppen.
tm030614 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:14:
[...]
Denk het wel, voor plopjes hoef je bij de Z-5500 niet bang te zijn, heb je er last van kun je ze rond eind November om laten ruilen (gratis, dus ook geen verzendkosten) door een plopvrij exemplaar.
[ Voor 13% gewijzigd door Darth Malak op 11-10-2006 19:55 ]
Ik ga ook maar eens contact opnemen. Wat gaat het makkelijkst, mailen? Geen zin om ze te moeten overtuigen dat het ding plopt, ik heb geen draadloze telefoon en ik ben ook niet anders dan al die anderen met een Z-5500...
Hier stond een dode link.
Dit topic is gesloten.