Mijn case had je al. Heb verder nog niks nieuws te melden.. we zullen zeker tot november moeten wachten =) (dat ze daar zoveel tijd voor nodig hebben snap ik niet).
.
.
Tja, laten we zeggen dat ze fout op fout maken in deze case.born4trance schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:54:
Mijn case had je al. Heb verder nog niks nieuws te melden.. we zullen zeker tot november moeten wachten =) (dat ze daar zoveel tijd voor nodig hebben snap ik niet).
Anoniem: 129071
Nee, je bent door Logitech netjes op de hoogte gehouden. Een pagina of wat terug staat die brief die jij als het goed is al ontvangen hebt.Anoniem: 129071 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:05:
Laatste mail van ze is van 29 Augustus, had ik er tussendoor nog 1 moeten ontvangen?
Anoniem: 141367
Anoniem: 141367 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:06:
Na dat ik in maart het mailtje van Logitech kreeg met de vraag alle gegevens toe te sturen van de set (welke naar tm030614 is verstuurd zoals afgesproken) heb ik niks meer van logitech vernomen.
Wat mij betreft, dat op het moment we geen verblijdende mail krijgen, in november, dat we onze sets mogen ruilen, gaan we zo snel mogelijk een consumenten programma inschakelen.
Hier verleen ik dan graag mijn medewerking aan.
g vergetentm030614 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:13:
Cases die niet bijgewerkt zijn, zijn door mij doorgestuurd naar Logitech, ik ga er van uit dat Logitech deze bijwerkt.
Hoef natuurlijk niet uit te leggen dat ik op dit moment het werk doe, dat Logitech had moeten doen. Zal geen geld gaan vragen of zo voor al het werk.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
ken ook
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dus ik wordt op de hoogte gehouden.Dear Zondagskindje,
A forum-member of tweakers.net has mentioned to us, that you have not been briefed about ongoing steps related to you Z-5500. We have signed you up for the "limited edition", available in November as wished by you in your e-mail on 15th of June. We will inform you shortly about next steps.
For your convenience, please do not hesitate to contact me back directly if you need any further information.
Best Regards
T. T.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Mooi!Zondagskindje schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:32:
Ik heb zojuist een mailtje van Logitech ontvangen:
[...]
Dus ik wordt op de hoogte gehouden.
misschien kan/wil Logitech ons wel vertellen of het misschien aan de barcode te zien is?robinhaagmans schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:29:
Hierbij was ik van plan de zelfde set nieuw te kopen als het plopjesprobleem was afgelopen maar bij alle leveranciers konden ze me niet vertellen of het plopjesprobleem inmidels was verholpen.
[...]
[ Voor 14% gewijzigd door Extreme smell op 30-10-2006 18:29 ]
Als er nog geen case voor je is aangemaakt, moet je deze even aanmaken via de website van Logitech.Da Union schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:44:
Ik ben nooit op de hoogte gehouden geloof ik, maar ik sta al wel heel lang in de lijst van dit topic
Ik ben blij om te vernemen dat mijn advies niet in de wind word geslagen.tm030614 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:19:
Even mijn kijk op de brief.
Beetje vreemde uitleg waarom dit bericht op de website staat. Lijkt me eerder dat het gewoon te druk is waardoor een gedeelte van de cases doorgestuurd word naar een andere regio. Lijke me niet dat je een "extra keuze" voor de klant op deze wijze brengt. Dat is immers iets positiefs, het bericht op de website van Logitech pak ik als klant niet positief op. Het wekt zelfs de intensie dat de site down is in NL.
Nee, aan de verpakking zal het niet te zien zijn. Zie deze opmerking van B.G.Extreme smell schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:29:
[...]
misschien kan/wil Logitech ons wel vertellen of het misschien aan de barcode te zien is?
Hier stond een dode link.
Gehad (en alweer gereageerd), alleen wachte Logitech in dit geval op jouw reactiestrandbal schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:13:
Zo, ik heb je net gemaild met mijn case uit Juni dit jaarGelukkig bewaar ik m'n mails...
Ben benieuwd
ja, dat had ik tuurlijk al gezien. ik snap ook best dat ze dat niet in een andere doos stoppen met bijv PLOP-FREE erop... dat is alleen maar slechte reclame. maar er wil nog wel eens een andere serienummer op staantm030614 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:09:
[...]
Nee, aan de verpakking zal het niet te zien zijn. Zie deze opmerking van B.G.
We are not marking these newly designed speakers any differently from the
speakers with the original design on retail shelves. It is common practice
for Logitech to bring improvements to its products even after they have
been launched and this is such a case.
De speakers van Logitech zijn alleen voorzien van een PID nummer. Dit PID nummer veranderd wil vermoed ik, echter wat het PID nummer word weet ik niet.Extreme smell schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 21:48:
[...]
ja, dat had ik tuurlijk al gezien. ik snap ook best dat ze dat niet in een andere doos stoppen met bijv PLOP-FREE erop... dat is alleen maar slechte reclame. maar er wil nog wel eens een andere serienummer op staan
Wat is het nummer van de PID op dit moment dan (en zijn die allemaal het zelfde?). Misschien kan dit dan in het topic-start opgenomen worden. Voor eventuele potentiele kopers (zoals ik) die wachten op een plopvrije set is dat erg handig te weten...tm030614 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 22:35:
[...]
De speakers van Logitech zijn alleen voorzien van een PID nummer. Dit PID nummer veranderd wil vermoed ik, echter wat het PID nummer word weet ik niet.
Overigens zal dit nummer enkel op de speakers vermeld worden, en niet aan de buitenzijde van de doos.
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Heb zelf ook al MAANDEN niets meer vernomen. Ik neem aan dat logitech binnenkort contact opneemt aangezien het bijna november is.Da Union schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:44:
Ik ben nooit op de hoogte gehouden geloof ik, maar ik sta al wel heel lang in de lijst van dit topic
Ik ben dus mijn set een tijd kwijt? Ik dacht dat ze eerst een nieuwe afgaven, zodat de oude in de doos van de nieuwe kan?Bij het ruilen van de speakerset zal de oude speakerset per courier afgehaald worden voordat een nieuwe set geleverd wordt.
Die is ook nieuw voor mij...strandbal schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:16:
OK, ik heb mail terug van Logitech Customer Support NL (Best vlug trouwens...)
Wat mij opvalt is het volgende stukje:
[...]
Ik ben dus mijn set een tijd kwijt? Ik dacht dat ze eerst een nieuwe afgaven, zodat de oude in de doos van de nieuwe kan?
[ Voor 21% gewijzigd door strandbal op 31-10-2006 15:14 ]
Gelukkig kan ik bij xs4all HTML weergave aanklikkenstrandbal schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:57:
Uiteraard, zal ik vanavond even doen, aangezien mijn provider's gare webmail de HTML layout van de Logitech support mails niet grappig vindt
Het is een beetje rommelig daar op het moment heb ik het idee.eXe schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:18:
Heel vreemd, ik kreeg een mailtje van Logitech dat ze nooit antwoord van me hadden gehad op een mailtje van hun. Die laatste mail dus met dat er in november sets klaar zouden zijn voor verzending.
Leuk en aardig, heb nog een keer me mailbox doorzocht maar echt geen mail gevonden.
Ook wordt in die laatste mail geen vraag gesteld, dus ik snap de reactie niet echt![]()
Had al aangegeven dat ik wilde wachten op de vervangende set etc.
Maar goed, iig me case weer up to date
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 141367 op 31-10-2006 16:20 ]
Limited Edition??? Wordt er maar een beperkt aantal aangepaste z-5500's gemaakt?Anoniem: 141367 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:19:
Heb net een mailtje gekregen van Logitech met de vraag als ik gebruik wil maken van de omruil actie en ik de limited edition zou willen, dat ik een kopie van mijn factuur moet mailen.
Zo gezegd zo gedaan, nou maar eens kijken wat er gebeurd............
13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp
Anoniem: 127279
Hm, heb ik niet ontvangen.Anoniem: 141367 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:19:
Heb net een mailtje gekregen van Logitech met de vraag als ik gebruik wil maken van de omruil actie en ik de limited edition zou willen, dat ik een kopie van mijn factuur moet mailen.
Zo gezegd zo gedaan, nou maar eens kijken wat er gebeurd............
Ik ook niet
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Luuk1983 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:04:
[...]
Ik ook niet![]()
Maja, misschien dat de aanvragen 1 voor 1 afgehandeld worden ofzo, je weet het niet heIk wacht nog wel eventjes af.
Nee, maar de klant wegjaagen daar zijn ze wel goed in.strandbal schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:55:
Tja, ze gaan natuurlijk niet de concurrentie aanbevelen he
[ Voor 10% gewijzigd door tm030614 op 01-11-2006 17:06 ]
Begrijp ik nou goed dat de "plop free" versie eindelijk uit is en we kunnen beginnen met ruilen? Of moeten we nog wachten?Anoniem: 141367 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:33:
Dit is wat ik heb ontvangen.
Dank u wel voor uw e-mail.
Uit uw e-mail begrijp ik dat u in aanmerking wilt komen voor de Limited Edition Speakerset die in November beschikbaar zal zijn.
Ik heb echter nog wel de volgende gegevens van u nodig:
- Een kopie van uw aankoopbewijs. Deze kunt u als bijlage aan de e-mail toevoegen, of faxen naar +41 (0)21-863 54 02 onder vermelding van uw naam en referentie nummer.
- Kan de vervolg correspondentie vanuit het hoofdkantoor per e-mail in het Engels plaatsvinden?
Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
XXXXXX
Logitech Europe SA
Customer Support
[...]
Ja begrijp je goed.Penetrator schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:18:
[...]
Begrijp ik nou goed dat de "plop free" versie eindelijk uit is en we kunnen beginnen met ruilen? Of moeten we nog wachten?
Betekend dit dus dat de X-540 plop free is.tm030614 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:53:
Het moet niet gekker worden.
Voor de X-530 gebruikers word geen nieuwe (pas uitgekomen) X-540 set aangeboden, echter men wordt er natuurlijk wel op geattendeerd dat dit een goed alternatief is.
Hiermee kan u dan mogelijk een
andere speakerset aanschaffen waarmee u het probleem niet heeft.
Bijvoorbeeld voor de X-540 welke nu uit is.
28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV
Dankje, heb maar eens een mailtje gestuurd dat die van mij ook plopjes produceert.tm030614 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:24:
[...]
Ja begrijp je goed.
Het ruilen zal binnenkort beginnen.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Oh...als dat niet zo zou zijn....peeter123 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:40:
[...]
Betekend dit dus dat de X-540 plop free is.Heb hem maar op de gok besteld.
Tja ik blijf me ook verbazen._Dune_ schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:46:
Je zou bijna zeggen, dit je het niet kunt voorstellen dat iemand nog een Logitech Audio set koopt wanneer je dit topic kent. Wat een ongelovelijk slechte reacties van Logitech op een dergelijk kritische design fout en dat al geruim een jaar.
P.s. ik volg dit topic al vanaf het begin, ookal ben ik geen Logitech Audio set bezitter. Overigens zal ik dat op deze manier ook nooit worden.
Ik hoop het van harte voor zetm030614 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:59:
[...]
Oh...als dat niet zo zou zijn....![]()
Maar ik denk dat Logitech daar toch wel goed naar gekeken heeft.
Zo compleet mogelijkPenetrator schreef op woensdag 01 november 2006 @ 18:10:
Hoe compleet moet je het eigenlijk terug sturen? Alles? (incl doos, boekjes, folders, cds, kabels?)
Of kan je je sub, speakers, kabels en pod gewoon in een doos leggen?
En dan nog, de mensen die een plopjesset hebben, hebben een jaar lang wakker gelegen.tm030614 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 19:09:
[...]
Zo compleet mogelijk![]()
Maar het belangrijkste zijn natuurlijk de speakers, sub, pod en kabels.
Boekje zal niemand wakker van liggen.
tm030614 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 18:04:
[...]
Tja ik blijf me ook verbazen.
Dat ze niet blij zijn met deze zaak oke, maar op deze wijze support verlenen... is heel slechts. Na een jaar heeft de ABU eindelijk een plopvrije Z-5500 gemaakt, nu laat de customer support het na om alle klanten goed te informeren.
Na 1 jaar van heel veel "zeiken" heeft men nu toch maar eindelijk een FAQ wereldwijd geplaatst. Teleurstellend alleen om te vernemen dat deze buiten de EU helemaal onderaan (om precies te zijn pagina 8 waar nooit iemand kijkt) staat ipv netjes bovenaan.
Overigens worden hier in NL de speakers nog netjes opgehaald. In andere landen zoals USA, Canada etc. mogen de klanten op eigen kosten!!! de set (POD) opsturen naar Logitech, of ze moeten zelfs ermee terug naar de winkel!
Het kan dus NOG slechter
Hoe staat het hier nu mee? Bart, weet jij dat???wiljums schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:48:
[...]
Limited Edition??? Wordt er maar een beperkt aantal aangepaste z-5500's gemaakt?
Ik was van plan ff te wachten met het vragen van een nieuwe set, pas als blijkt dat deze echt een verbetering is.
Komt er nu een limited serie of een "volledig productie exemplaar" zoals eerder een keer genoemd is?
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
"Beste set" dat klopt dus absoluut niet, aangezien er gewoon een grove designfout in zit is deze set absoluut niet goed te noemen en krijg je absoluut niet waar voor je geld. Oke, als je naar de specificaties en de prijs kijkt dan zou je zeggen dat je iets goeds in handen hebt, maar in dit geval krijg je een "by design" defect produkt geleverd. Hoe je dan over "beste set" kunt spreken ontgaat mij geheel.Extreme smell schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:13:
[...]
En dan nog, de mensen die een plopjesset hebben, hebben een jaar lang wakker gelegen.
De enige rede dat ik w8 is dat de z5500 gewoon de beste set van het moment is, en misschien ook wel een beetje omdat ik ben verliefd op mijn G15+mijn G5
[ Voor 7% gewijzigd door _Dune_ op 02-11-2006 10:13 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Ik bedoelde ook prestatiegericht, en zonder bijwerkingen. ik zal dan tog eens kijken wat er nog meer is dat je goed met elkaar kunt vergelijken_Dune_ schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:57:
[...]
"Beste set" dat klopt dus absoluut niet, aangezien er gewoon een grove designfout in zit is deze set absoluut niet goed te noemen en krijg je absoluut niet waar voor je geld. Oke, als je naar de specificaties en de prijs kijkt dan zou je zeggen dat je iets goeds in handen hebt, maar in dit geval krijg je een "by design" defect produkt geleverd. Hoe je dan over "beste set" kunt spreken ontgaat mij geheel.
Pas als inderdaad de besproken problemen met deze set geheel zijn verholpen zou de set een predikaat kunnen krijgen "beste set".
Anoniem: 159213
Het meeste staat in de topic start.Anoniem: 159213 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:08:
Ben in het bezit van de X-530, en heb ook last van plopjes, en radio ontvangst afentoe...
Ik heb alles een beetje doorgelezen bij dit topic.
En als ik het goed begrijp ruilen ze alleen de 5500 serie om voor hetzelfde type...
En voor de X-530 kan je je geld terugkrijgen?? Of krijg je daar de X-540 voor terug??
Ongeveer zelfde prijsklasse, 10 euro duurder oid.
Ik heb nl. me nog niet eerder gemeld bij Logitech...
Hoe kan ik het beste met hun contact opnemen? Via de mail denk ik...?
En iedereen heeft hier recht op die dit probleem ondervind?
Sorry als ik dingen dubbel vraag die al gesteld zijn..maar om nu meteen 3 topics door te lezen compleet...
Wachten tot 8 december ;)tm030614 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:17:
Gegeven de reactie per e-mail en hier op het forum, lijkt het mij verstandig de doorgang naar een consumentenprogramma uit te stellen tot eind november. Mocht er daarna nog noodzaak zijn om alsnog naar een consumentenprogramma te gaan, zal dit alsnog gedaan worden.
Op papier is het de beste set, of in ieder geval een set met veel mogelijkheden en veel vermogen om geluid te maken._Dune_ schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:57:
[...]
"Beste set" dat klopt dus absoluut niet, aangezien er gewoon een grove designfout in zit is deze set absoluut niet goed te noemen en krijg je absoluut niet waar voor je geld. Oke, als je naar de specificaties en de prijs kijkt dan zou je zeggen dat je iets goeds in handen hebt, maar in dit geval krijg je een "by design" defect produkt geleverd. Hoe je dan over "beste set" kunt spreken ontgaat mij geheel.
Pas als inderdaad de besproken problemen met deze set geheel zijn verholpen zou de set een predikaat kunnen krijgen "beste set".
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Om precies te zijn, vandaag 1 jaar geleden maakte ik mijn incidentje aan via de Logitech website. Dus voor mij is de case vandaag 1 jaar open.
precies!Resistor schreef op donderdag 02 november 2006 @ 17:15:
[...]
ja, ik zit ook al heel lang te wachten tot ik mijn kamer echt 'af' kan maken met speakers om mij heen, en mijn voorkeur is nog steeds een goede z5500
Ik ga even een reply gevenIk heb in m'n vorige e-mail een fout gemaakt met betrekking tot het afhalen van de speakerset speakerset. Dit zal gebeuren nadat u de nieuwe set heeft ontvangen. Graag ontvang ik zo spoedig mogelijk de gevraagde gegevens zodat we deze kunnen verwerken en doorsturen naar het hoofdkantoor.
Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
Welke reactie/email?? Volgens mij mis ik iets...tm030614 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:17:
Gegeven de reactie per e-mail en hier op het forum, lijkt het mij verstandig de doorgang naar een consumentenprogramma uit te stellen tot eind november. Mocht er daarna nog noodzaak zijn om alsnog naar een consumentenprogramma te gaan, zal dit alsnog gedaan worden.
Dat moet je beter kijken, want eind november komt de nieuwe revisie van de Z-5500 uit. Deze is plopvrij.jeroendevries schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:26:
Krijg je als je besluit in te leveren nu nog het gehele aankoopbedrag terug als je besluit niet de boxen te houden? Want ik word gek van die plopjes als iemand het licht uit aan doet.
Ben bijna een jaar aan het wachten en ik dacht laat ik tweakers eens checken en nog geen steek verder heeeeeeel vervelend!
Ook weer opgelost.strandbal schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:21:
Vandaag een rectificatie mogen ontvangen:
[...]
Ik ga even een reply geven
Hier op het forum, en in mijn mailbox.Dutch_Baseline schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:29:
[...]
Welke reactie/email?? Volgens mij mis ik iets...
'k Heb die mail ook gekregen en volg dit topic al de hele tijd. Ondertussen heb ik echter mijn refund ontvangen en staat een teufel-setje voor mijn neus. Niets van plopjes te horen in dezelfde situatie als de z5500. Hoewel ik dus behoorlijk ben behandeld door Logitech (refund) steun ik jullie actie zeker. Nu werken ze wel aan een oplossing voor de z5500 (dat mogen we toch hopen), maar wat met mensen die een andere set hebben en met het zelfde probleem zitten? Voor de x530 is er ook de refundmogelijkheid, maar is die er ook voor andere sets? Bovendien is refund geen goede oplossing. Het probleem blijft gewoon en veel (niet-tweakende) consumenten worden daar de dupe van.tm030614 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:39:
[...]
Hier op het forum, en in mijn mailbox.
De algemene insteek is, naar een consumentenprogramma waneer dat na eind november nodig blijkt. Nu dus niet.
Anoniem: 129071
[ Voor 32% gewijzigd door AlbertTCB op 03-11-2006 15:49 ]
I'm just taking care of business
Zie topic start, het staat er allemaal in.mr. TCB schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:10:
Ik lees dat Logitech het heeft over "de limited editie". Is er al iets meer bekend over wat dit inhoudt? En is deze serie ook in de winkel te koop (en te herkennen)?
Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
Reactie (Joost Kramp) 01-11-2006 09:36
Geachte heer C,
Zoals telefonisch besproken, hierbij mijn e-mail, waar u uw aankoopbewijs aan kan toevoegen.
Om uw zaak verder in behandeling te nemen, heb ik nog de volgende gegevens van u nodig:
- Een kopie van uw aankoopbewijs (van de Z-680). Deze kunt u als bijlage aan de e-mail toevoegen, of faxen naar +41 (0)21-863 54 02 onder vermelding van uw naam en referentie nummer.
- Serienummer van de set. (deze kan u vinden op een witte sticker onderop de subwoofer en wordt vaak aangeduid met S/N of PID)
Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Joost Kramp
Logitech Europe SA
Customer Support
Wordt die limited edition nou volledig met de hand gemaakt of alleen met de hand aangepast?Reactie (Joost Kramp) 02-11-2006 01:41
Geachte heer C,
Dank u wel voor uw e-mail. Ik heb uw aankoopbewijs goed ontvangen.
Bij deze heb ik uw gegevens doorgestuurd naar het hoofdkantoor. Zodra de nieuwe set beschikbaar is zal er contact met u worden opgenomen.
Met vriendelijke groet,
Joost Kramp
Logitech Europe SA
Customer Support
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Tip, je haalt je eigen naam weg, wellicht een idee om dat van de betreffende medewerker ook te doen...ck2000nl schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:58:
@tm030614: nog bedankt voor de instructies een poosje terug in dit topic![]()
Ik sta nu in de wachtrij voor de limited edition![]()
[...]
[...]
Wordt die limited edition nou volledig met de hand gemaakt of alleen met de hand aangepast?
Anoniem: 107203
Dat doen ze uit marketing technisch oogpunt: zo lijkt het iig net of het om een 'collectors item' product gaat en niet zomaar een 'opgelapt' bestaand productMaar inderdaad het is een beetje verwarrend dat er over "limited" wordt gesproken.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 107203 op 04-11-2006 02:41 ]
.
Je denkt echt verkeerd.Anoniem: 107203 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 02:37:
[...]
Dat doen ze uit marketing technisch oogpunt: zo lijkt het iig net of het om een 'collectors item' product gaat en niet zomaar een 'opgelapt' bestaand product![]()
Het zal mij niets verbazen als hij zo ook in de winkels geadverteerd wordt, er zijn nou eenmaal altijd mensen die gevoelig zijn voor dat soort termen en het ding alleen daarom al kopen. Als ze er op zouden zetten: 'dit product was voorheen niet goed gefabriceerd, maar naar aanleiding van een regen aan klachten, nu wel', koopt geen hond het meer.
Anoniem: 107203
B. Dat weet ik wel, maar in het verleden was er ook nog geen sprake van dat de 'limited' versie ook daadwerkelijk in de winkel kwam te liggen. Ze zullen dus op een of andere manier zichtbaar moeten maken dat het om de nieuwe versie gaat voor bijv. detailhandel (dus meer dan alleen een ander PID stickertje), omdat er anders mogelijk misverstanden ontstaan in de schappen. Die handelaren hebben misschien nog een aantal 'oude' versies op voorraad en zonder vermelding -op de doos- kun je als consument de 2 dus niet meer onderscheiden. Affijn, we zullen het wel zien...tm030614 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:50:
[...]
Je denkt echt verkeerd.
A. de verpakking wordt niet aangepast door Logitech.
B. reden dat de set "limited" wordt genoemd, komt omdat in het verleden inderdaad de set in gelimiteerde oplage beschikbaar zou komen.
Er moet nu eenmaal een onderscheid worden gemaakt tussen de 3 versies die ze inmiddels hebben gemaakt.
status staat nu op 'waiting' ... (whatever that means)...ja, wachten...maar wie wacht op wie..born4trance schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 06:59:
Nou, ben benieuwd of ik tzt nog wat van LT te horen krijg. Sta nu nog steeds op escalated... nog ff door(nagels)bijten tot die datum...'t is wel een lange zit..
.
Maar dit is toch een paar post terug al lang besproken... het wordt niet zichtbaar op de doos aangegeven en de PID is nog niet bekend.Anoniem: 107203 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 20:12:
[...]
B. Dat weet ik wel, maar in het verleden was er ook nog geen sprake van dat de 'limited' versie ook daadwerkelijk in de winkel kwam te liggen. Ze zullen dus op een of andere manier zichtbaar moeten maken dat het om de nieuwe versie gaat voor bijv. detailhandel (dus meer dan alleen een ander PID stickertje), omdat er anders mogelijk misverstanden ontstaan in de schappen. Die handelaren hebben misschien nog een aantal 'oude' versies op voorraad en zonder vermelding -op de doos- kun je als consument de 2 dus niet meer onderscheiden. Affijn, we zullen het wel zien...
A. Als er idd geen aanduiding op de doos komt te staan, zou ik diegene die de set in de winkel willen gaan kopen, adviseren de doos eerst open te maken en het (nog hier te vermelden) PID nr. te controleren zodat je zeker weet dat je niet de ploppende/brommende versie koopt.
ik kreeg binnen een week reactie en dat is tot 4 keer toe eerst met mijn z-680 en daarna met de vervangen z-680 en daarna tot 2x toe met de z-5500 iedere keer binnen een week reactie en meteen service.Bulls schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 00:31:
Sorry voor de kick, maar aangezien deel 5 gesloten is (wat alsnog uber necro is) reply ik in deze.
Ik had al een tijd geleden (te lang geleden) de oplossing gelezen, en toen ook gereageerd naar Logitech maar nooit iets van hun gehoord. Waarna het in de vergetenheid is gebracht. Ik had de set ook amper nog in gebruik
(Z-5500) And some things that should not have been forgotten were lost. History became legend. Legend became myth. The popping passed out of all knowledge. Until, when chance came, It was moved downstairs. But then something happened that the Z-5500 did not intend. It was connected to a most unlikely system imaginable, the BDPS550 and there the popping consumed him.
En je raad het al, ik kwam het plopjes probleem weer tegen. Vooral met een Lucht ontvochtiger die onregelmatig aanspringt.
Nu is mijn vraag, heeft iemand anders ook nooit reactie van Logitech gehad? Zou het nog mogelijk zijn om alsnog de set geruild te krijgen?
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 04-07-2009 15:09 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Bolletje op 04-07-2009 15:28 ]
Los van het eventuele verkeerde topic: Dit is gewoon een rtm vraag.martinzweep schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:56:
Misschien het verkeerde topic ( vond het zonde om een nieuwe aan te maken )
Bij de Logitech Z-4 zit zo'n remote met een volume knop. Daar kan een koptelefoon en nog iets in. ( kon ik niet zo achterhalen. ) Is die andere voor een microfoon?
MvG Martin Zweep
Voor mensen met een aanhoudend plopjes probleem: neem contact op met logitech. Verder is dit topic nooit bedoeld geweest voor aankoopadvies, dus bij deze voorzie ik hem van een slotje.The control also has a plug-in on the bottom side for headphones and auxiliary plug-in for other portable audio devices.
[ Voor 16% gewijzigd door teacher op 10-07-2009 08:51 ]
Wise enough to play the fool
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq