Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 4

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 19.830 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 21:05
Anoniem: 107203 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 20:12:
[...]

B. Dat weet ik wel, maar in het verleden was er ook nog geen sprake van dat de 'limited' versie ook daadwerkelijk in de winkel kwam te liggen. Ze zullen dus op een of andere manier zichtbaar moeten maken dat het om de nieuwe versie gaat voor bijv. detailhandel (dus meer dan alleen een ander PID stickertje), omdat er anders mogelijk misverstanden ontstaan in de schappen. Die handelaren hebben misschien nog een aantal 'oude' versies op voorraad en zonder vermelding -op de doos- kun je als consument de 2 dus niet meer onderscheiden. Affijn, we zullen het wel zien...

A. Als er idd geen aanduiding op de doos komt te staan, zou ik diegene die de set in de winkel willen gaan kopen, adviseren de doos eerst open te maken en het (nog hier te vermelden) PID nr. te controleren zodat je zeker weet dat je niet de ploppende/brommende versie koopt.
Maar dit is toch een paar post terug al lang besproken... het wordt niet zichtbaar op de doos aangegeven en de PID is nog niet bekend.

En ik denk ook niet dat ze dat bekend gaan maken, want dan blijven de oude setjes overal staan. Heb je pech en koop je een oude, tja moet je contact op nemen met Logitech. Beetje omweg, maar het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 21:05
Deze is vol.

Wat mij betreft gaan we hier verder.

Edit: Nooit gedacht dat er 5 delen zouden komen... :o :)

[ Voor 20% gewijzigd door tm030614 op 05-11-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Sorry voor de kick, maar aangezien deel 5 gesloten is (wat alsnog uber necro is) reply ik in deze.

Ik had al een tijd geleden (te lang geleden) de oplossing gelezen, en toen ook gereageerd naar Logitech maar nooit iets van hun gehoord. Waarna het in de vergetenheid is gebracht. Ik had de set ook amper nog in gebruik
(Z-5500) And some things that should not have been forgotten were lost. History became legend. Legend became myth. The popping passed out of all knowledge. Until, when chance came, It was moved downstairs. But then something happened that the Z-5500 did not intend. It was connected to a most unlikely system imaginable, the BDPS550 and there the popping consumed him.

En je raad het al, ik kwam het plopjes probleem weer tegen. Vooral met een Lucht ontvochtiger die onregelmatig aanspringt.

Nu is mijn vraag, heeft iemand anders ook nooit reactie van Logitech gehad? Zou het nog mogelijk zijn om alsnog de set geruild te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 13:17

Shunt

Boe

Bulls schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 00:31:
Sorry voor de kick, maar aangezien deel 5 gesloten is (wat alsnog uber necro is) reply ik in deze.

Ik had al een tijd geleden (te lang geleden) de oplossing gelezen, en toen ook gereageerd naar Logitech maar nooit iets van hun gehoord. Waarna het in de vergetenheid is gebracht. Ik had de set ook amper nog in gebruik
(Z-5500) And some things that should not have been forgotten were lost. History became legend. Legend became myth. The popping passed out of all knowledge. Until, when chance came, It was moved downstairs. But then something happened that the Z-5500 did not intend. It was connected to a most unlikely system imaginable, the BDPS550 and there the popping consumed him.

En je raad het al, ik kwam het plopjes probleem weer tegen. Vooral met een Lucht ontvochtiger die onregelmatig aanspringt.

Nu is mijn vraag, heeft iemand anders ook nooit reactie van Logitech gehad? Zou het nog mogelijk zijn om alsnog de set geruild te krijgen?
ik kreeg binnen een week reactie en dat is tot 4 keer toe eerst met mijn z-680 en daarna met de vervangen z-680 en daarna tot 2x toe met de z-5500 iedere keer binnen een week reactie en meteen service.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik heb ze een mail gestuurd, wel in nederlands of moet het in het engels? De site is wel in NL, Geen probleem anders maar dan moet ik het wel nog een keer doen.

De set die ik heb is wel van 2005! :D hopelijk gaan ze niet moeilijk doen, anders heb ik mooi een nieuw setje :) Zoniet dan is het maar pech hebben en moet ik maar leven met de poppen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 04-07-2009 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-07 23:38

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik heb trouwens ook last van die ploppen met een X-240. Ik heb hier een 50 Watt bureaulamp staan (aardig sterk wel). Als ik die aan en uit zet beginnen mijn speakers ook te ploppen.

Ook ontvang ik radio-zenders en gaat hij soms spontaan de hele tijd doorploppen.

Maar kan je dan gewoon garantie claimen?

[ Voor 15% gewijzigd door Bolletje op 04-07-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
radio zenders heb ik geen last van (wel met een vroeger setje Cambridge Soundworks) Bij mij plopt de Z5500 als ergens licht aangezet word (met name TL-buizen) en met de koelkast/diepvries en lucht ontvochtiger etc. Die heb je zelf niet in de hand en kan dus lastig zijn tijdens een film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik wil nu ook een setje van de logitech Z-5500 halen, maar de vraag is.. Zijn de setje nu plop vrij.. Of zitten er nog steeds setje tussen die ploppen...

Waar kan het beste de logitech Z-5500 halen. Bij de Media Markt zag ik ze staan voor 250 euro.. Maar nu gehoord te hebben over ploppende speakers heb ik mijn twijfels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinzweep
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-05 22:16
Misschien het verkeerde topic ( vond het zonde om een nieuwe aan te maken )

Bij de Logitech Z-4 zit zo'n remote met een volume knop. Daar kan een koptelefoon en nog iets in. ( kon ik niet zo achterhalen. ) Is die andere voor een microfoon?

MvG Martin Zweep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

martinzweep schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:56:
Misschien het verkeerde topic ( vond het zonde om een nieuwe aan te maken )

Bij de Logitech Z-4 zit zo'n remote met een volume knop. Daar kan een koptelefoon en nog iets in. ( kon ik niet zo achterhalen. ) Is die andere voor een microfoon?

MvG Martin Zweep
Los van het eventuele verkeerde topic: Dit is gewoon een rtm vraag.
Als ik even snel google op logitech z-4 manual kom ik op:
http://techgage.com/article/logitech_z-4_21_speakers/ alwaar het volgende staat:
The control also has a plug-in on the bottom side for headphones and auxiliary plug-in for other portable audio devices.
Voor mensen met een aanhoudend plopjes probleem: neem contact op met logitech. Verder is dit topic nooit bedoeld geweest voor aankoopadvies, dus bij deze voorzie ik hem van een slotje.

[ Voor 16% gewijzigd door teacher op 10-07-2009 08:51 ]

Wise enough to play the fool

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.