Maar dit is toch een paar post terug al lang besproken... het wordt niet zichtbaar op de doos aangegeven en de PID is nog niet bekend.Anoniem: 107203 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 20:12:
[...]
B. Dat weet ik wel, maar in het verleden was er ook nog geen sprake van dat de 'limited' versie ook daadwerkelijk in de winkel kwam te liggen. Ze zullen dus op een of andere manier zichtbaar moeten maken dat het om de nieuwe versie gaat voor bijv. detailhandel (dus meer dan alleen een ander PID stickertje), omdat er anders mogelijk misverstanden ontstaan in de schappen. Die handelaren hebben misschien nog een aantal 'oude' versies op voorraad en zonder vermelding -op de doos- kun je als consument de 2 dus niet meer onderscheiden. Affijn, we zullen het wel zien...
A. Als er idd geen aanduiding op de doos komt te staan, zou ik diegene die de set in de winkel willen gaan kopen, adviseren de doos eerst open te maken en het (nog hier te vermelden) PID nr. te controleren zodat je zeker weet dat je niet de ploppende/brommende versie koopt.
En ik denk ook niet dat ze dat bekend gaan maken, want dan blijven de oude setjes overal staan. Heb je pech en koop je een oude, tja moet je contact op nemen met Logitech. Beetje omweg, maar het is niet anders.