Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 4

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.880 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus ik zou best voor de 5500 gaan?
klinkt een stuk beter dan de 5400 ? (de 200 watt meer kan me niet zo schelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37
Darth Malak schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:54:
Heeft iemand dan al bevestigd dat ze inderdaad plopvrij zijn? Behalve die lui van Logitech zelf dan natuurlijk?!
[...]
Dan zou Logitech een flinke slater slaan natuurlijk dus ik hoop dat ze door hebben dat de units echt plopvrij moeten zijn of op een zeer acceptabel niveau. Ikzelf heb hier echter wel vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
strandbal schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 20:35:
Ik ga ook maar eens contact opnemen. Wat gaat het makkelijkst, mailen? Geen zin om ze te moeten overtuigen dat het ding plopt, ik heb geen draadloze telefoon en ik ben ook niet anders dan al die anderen met een Z-5500...
Gewoon mailen, met die telefoon vind ik echt onzin en getuige van het niet vetrouwen van je klanten!
Daarbij heeft niet iedereen een draadloze telefoon zoals je zelf ook al aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 20:45:
dus ik zou best voor de 5500 gaan?
klinkt een stuk beter dan de 5400 ? (de 200 watt meer kan me niet zo schelen)
Yep, zoek anders naar wat reviews. Twijfel je echt raad ik je aan even te gaan luisteren in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe sluit ik ze best aan op een X-fi music xtreme?
welke kabel / kostprijs ? (want naar ik verneem is de kabel niet meegeleverd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:53

Patriek

edit koning

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:08:
hoe sluit ik ze best aan op een X-fi music xtreme?
welke kabel / kostprijs ? (want naar ik verneem is de kabel niet meegeleverd?)
offtopic, post dat in een andere thread a.u.b.

Het "beste" is er niet denk ik, ligt er aan waar voor je t wilt gebruiken
digitale coax/optische kabel voor de dolby digital / DTS passthrough en (naar mijn mening) zuiverdere stereo. En/of de bijgeleverde analoge kabels voor het 5.1 geluid dat de kaart alleen analoog uitkraamt (voor games bijv.)

[ Voor 45% gewijzigd door Patriek op 12-10-2006 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Als het offtopic is moet je dus vooral geen antwoord gaan geven anders ontstaat er alsnog een hele discussie hier! :)

Ben benieuwd trouwens over die vervanging in november. Nog niets vernomen van Logitech.

[ Voor 28% gewijzigd door Darth Malak op 12-10-2006 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Ja onderstaande bericht bereikte mij zojuist... natuurlijk was dat niet de bedoeling, foutje van B.S. (PR manager EU), leuk visitekaartje heeft Logitech zeg...

Hi S.D.

Thanks for getting in touch with Mr. van B. as you did. B.G and I had
a message to send him this morning but he beat us to it. We are also
introducing a plan to wean him off this weekly communication he seems to
like so much. That way we will be able to resume normal relations with him
as a customer rather than as the "investigative journalist" he has been to
date!

All the best

B.S.

Geeft een beetje aan hoe men binnen Logitech over mij denkt. Reden van mijn e-mails gestuurd aan Logitech waren niet echt bijzonder, paar cases die verkeerd afgehandeld werden. Een aantal vragen die hier op het forum verschenen, en een paar e-mail waarom ik nog geen reactie had gehad na twee weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:40
tm030614 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:01:
[...]

Ja onderstaande bericht bereikte mij zojuist... natuurlijk was dat niet de bedoeling, foutje van B.S. (PR manager EU), leuk visitekaartje heeft Logitech zeg...

Hi S.D.

date!

All the best

B.S.

Geeft een beetje aan hoe men binnen Logitech over mij denkt. Reden van mijn e-mails gestuurd aan Logitech waren niet echt bijzonder, paar cases die verkeerd afgehandeld werden. Een aantal vragen die hier op het forum verschenen, en een paar e-mail waarom ik nog geen reactie had gehad naar twee weken.
Lekker dan. Je bent sowieso een 'afgevaardigde' van een hele hoop mensen hier. Het lijkt me sterk dat je dan als 'gewoon een klant' behandeld kan worden. En als ze bij Logitech de zaakjes in orde zouden hebben, dan waren al die mailtjes van jou niet nodig.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

WOW... dit is ronduit schokkend en schandalig... Ik zou ze er ook direct mee confronteren....

Nogmaals dus de vraag: waarop is jouw hoop dat deze sets plopvrij zijn gebaseerd als je dit soort e-mails leest.
[...]

Hi S.D.

date!

All the best

B.S.

Geeft een beetje aan hoe men binnen Logitech over mij denkt. Reden van mijn e-mails gestuurd aan Logitech waren niet echt bijzonder, paar cases die verkeerd afgehandeld werden. Een aantal vragen die hier op het forum verschenen, en een paar e-mail waarom ik nog geen reactie had gehad naar twee weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Darth Malak schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:48:
Nogmaals dus de vraag: waarop is jouw hoop dat deze sets plopvrij zijn gebaseerd als je dit soort e-mails leest.[...]
Omdat Logitech zich het simpelweg niet kan veroorloven om nogmaals de fout in te gaan in deze zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik blij dat ik een goede Z-5500 heb, heb totaal geen last van plopjes of wat dan ook.

Alleen af en toe een zacht plopje, maar dat is bij het overschakelen van geluidsbron.
als ik het licht, pc of wat dan aanzet nergens last van 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
[...]

*Brief van S.D.*
Ik begrijp de strekking niet helemaal. Wat bedoelen ze nou met dit bericht???

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Dutch_Baseline schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:08:
[...]

Ik begrijp de strekking niet helemaal. Wat bedoelen ze nou met dit bericht???
Niet meer dan dat ik een iritantie klant ben die niet van ophouden weet en het plezierig zou vinden om Logitech elke week een e-mail te sturen om ze af te zeiken.

Ter info; ik krijg e-mails van klanten vanuit diversen landen. Deze klanten klagen dat ze door de customer support geen (of geen goede) oplossing krijgen aangeboden. Soms zegt men het probleem helemaal niet te kennen. Men geeft aan dat er helemaal geen nieuwe reviese komt van de Z-5500. Ze vragen de POD op te sturen zodat ze het probleem kunnen onderzoeken omdat ze er nog nooit van gehoord hebben. Of ze zeggen dat de ze de Z-5500 maar om moeten ruilen voor een Z-5450, terwijl de klant dit helemaal niet wil.

Deze e-mails worden dus door mij naar Logitech doorgestuurd.
Op mijn vraag waarom het elke keer fout blijft gaan wordt echter niet geantwoord, dus stuur ik een herindering. Na 2 weken komt er dan pas een reactie (die kwam vanochtend van S.D. en B.G. - B.S. stuurde vervolgens per abuis een reactie gericht aan S.D. ook naar mij).

Inmiddels heeft B.S. overigens weer gereageerd...

Hi Mr. van B.,

I am indeed. I hope you take no offence from my email. It wasn't intended to offend, rather to explain - as others have better than me - that the opportunity to resume normal relations with you as a customer would be something we'd very much like to achieve. Having said that, with your journalistic hat on (representing the fourm as you do), I'd be very happy to support you ongoing with information and updates on Logitech's speaker lines.

Best wishes
B.S

journalistic had... 8)7 :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Het topic op het logitech forum is overigens weer verwijderd! :(

Dit gaat me echt te ver!!!

Verklaring van de board admin van Logitech.

please repost your topic about the speakers. I am very sorry. I take full responsibility for this... I was removing a post in your topic and accidentally deleted the topic, I am very sorry.

[ Voor 12% gewijzigd door tm030614 op 12-10-2006 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:31

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Natuurlijk weet je al dat ze intern zo over je denken, maar toch lekker handig om dat "uit te laten lekken"... Daar gaat hun (wat er overgebleven was van) goeie bedoelingen...

Hier stond een dode link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
tm030614 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:40:
De topic op het logitech forum is overigens weer verwijderd! :(

Dit gaat me echt te ver!!!

Verklaring van de board admin van Logitech.

please repost your topic about the speakers. I am very sorry. I take full responsibility for this... I was removing a post in your topic and accidentally deleted the topic, I am very sorry.
Begin er stevig aan te twijfelen of er wel een nieuwe versie komt... 't Lijkt er een beetje op alsof ze jullie (en mij ook, want ik wil een vernieuwde set aanschaffen...) aan het lijntje houden. Wat denk jij daarvan???

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Dutch_Baseline schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:52:
[...]

Begin er stevig aan te twijfelen of er wel een nieuwe versie komt... 't Lijkt er een beetje op alsof ze jullie (en mij ook, want ik wil een vernieuwde set aanschaffen...) aan het lijntje houden. Wat denk jij daarvan???
Nou als ze zeggen dat er een nieuwe set komt, dan komt die er ook echt wel. Daar ben ik niet zo bang voor. Dat verwijderen van dat topic op het forum is natuurlijk wel heel erg 'toevallig'. Maar helaas bestaat toeval. Kijk, dat ze tm misschien 'vervelend' vinden kan me van hun kant wel iets indenken.

Maar voorals nog ga ik er niet vanuit dat de beloftes ineens onwaar zijn.

Bart, had je overigens dat bericht van Logitech die je hierboven gepost hebt ook in dat topic op het logitech forum geplaatst??

[ Voor 8% gewijzigd door Luuk1983 op 12-10-2006 14:33 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Luuk1983 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 14:32:
[...]

Nou als ze zeggen dat er een nieuwe set komt, dan komt die er ook echt wel. Daar ben ik niet zo bang voor. Dat verwijderen van dat topic op het forum is natuurlijk wel heel erg 'toevallig'. Maar helaas bestaat toeval. Kijk, dat ze tm misschien 'vervelend' vinden kan me van hun kant wel iets indenken.

Maar voorals nog ga ik er niet vanuit dat de beloftes ineens onwaar zijn.

Bart, had je overigens dat bericht van Logitech die je hierboven gepost hebt ook in dat topic op het logitech forum geplaatst??
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Nog een reactie van B.S.
Blijkbaar denk hij nu anders over me, maarja het is inmiddels wel duidelijk natuurlijk. :O

Hi once again Mr van B.

I can only apologise once more. I certainly didn't mean to repeat offence by talking of your "journalistic hat" - it was actually meant to be a compliment. As you can imagine, I work with journalists every day and have the utmost respect for them and their expertise. I see the same high quality of analysis and passion in the postings that you and the other contributors to the Tweakers forum make.

I will let Mr. B.G continue to liaise with you on the points you raise regarding customer service, but I do hope you can accept my personal apologies.

Best regards

B.S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Dutch_Baseline schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:52:
[...]

Ik denk wel dat er een nieuwe versie komt, anders maken ze zichzelf belachelijk natuurlijk, dus ik twijfel daar niet aan.

Ik denk eerder dat het topic is verwijderd omdat het mij vorige week opviel dat ons topic op het forum veel meer bekeken werd dan andere. Dit heb ik hier gepost en blijkbaar is het Logitech toen ook opgevallen.

Maarja, nu heb ik weer de "investigative journalist hat" op :+

Edit: Overigens heb ik vriendelijk verzocht op zoek te gaan naar een backup. Kan me niet voorstellen dat er van een dergelijke database geen backup beschikbaar zou zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door tm030614 op 12-10-2006 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hi S.D.

date!

All the best

B.S.

Dat er zulke interne mails werden verstuurd hadden we natuurlijk al kunnen vermoeden. Dat ze bij Logitech niet van de snugerste waren wisten we ook al. Maar een zodanig lompheidsgehalte waarmee je er in slaagt zulkeen mail naar de verkeerd persoon te sturen vind ik (excuseer mij) wel grappig. Dit is de zoveelste flater die bewijst (naar mijn bescheiden mening) met welke incompetentie de Logitech plaatsjes opgevuld zijn. Ik ben niet geshocked door de inhoud van de mails, des te meer over het feit dat ze hem naar Bart sturen. _/-\o_
tm030614 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:22:
Hi Mr. van B.,

I am indeed. I hope you take no offence from my email. It wasn't intended to offend, rather to explain - as others have better than me - that the opportunity to resume normal relations with you as a customer would be something we'd very much like to achieve. Having said that, with your journalistic hat on (representing the fourm as you do), I'd be very happy to support you ongoing with information and updates on Logitech's speaker lines.

Best wishes
B.S
BlaaaaaaaBlaaaaaaBlaaaaaaa...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
tm030614 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:26:
[...]

Ik denk wel dat er een nieuwe versie komt, anders maken ze zichzelf belachelijk natuurlijk, dus ik twijfel daar niet aan.

Ik denk eerder dat het topic is verwijderd omdat het mij vorige week opviel dat ons topic op het forum veel meer bekeken werd dan andere. Dit heb ik hier gepost en blijkbaar is het Logitech toen ook opgevallen.

Maarja, nu heb ik weer de "investigative journalist hat" op :+

Edit: Overigens heb ik vriendelijk verzocht op zoek te gaan naar een backup. Kan me niet voorstellen dat er van een dergelijke database geen backup beschikbaar zou zijn.
Hehehe... wat een slijmbal man!!! Laten we hopen dat er inderdaad nieuwe setjes komen... Wordt wel weer eens tijd.. Heb al een jaar de Fatal1ty, maarre... Ook al ruim een jaar alleen een koptelefoon!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Hier nog even de brief van B.G. en S.D. van afgelopen ochten waarin hij een aantal van mijn vragen beantwoord. Helaas niet allemaal, dus wederom moet ik e-mails gaan sturen waarin ik vriendelijk verzoek om antwoord.

Hello Mr. van B,

Thank you for this information. I send you my apologies, as I have also not been very available to respond to your recent messages. My work requires extensive travel and I haven't been in Europe for the last two weeks. Hence I have not found the time to discuss some of the issues you have highlighted with B.G. or other members of our team.

I know however that B.G. is following up on this and should get back to you in due time after confirming your inquiries with our colleagues in the product development groups and other geographical business entities.

Best Regards,

S.D.

Dear Bart,

You have asked several questions in recent weeks. In this email you will find a series of answers that hopefully clarifies our Z5500 service policies. I have not replied to each of your individual emails but will ensure that you receive a regular update (perhaps once a month?) unless any exceptional circumstances require me to get in touch quickly (e.g. reports of complaints about execution of the refund and replacement policy). I welcome any customer feedbacks and kindly ask you to send those to T.T. for investigation and follow up (which will be with the customer directly).

I think the most important question you ask relates to the status of Logitech’s customer service options offered to any customers who experienced a popping noise. If you recall, we offered four choices to any customer who approached us having experienced a popping noise on their Z5500 speaker set: a refund, an optimized version of the Z-5500, a replacement Z-5450 system or the opportunity to wait for a new improved version to be built and certified.
We encouraged customers to make their choice carefully as we weren’t able to offer each individual customer two or more of these of these options i.e. a customer couldn’t choose a replacement Z-5450, then change his mind and request a refund.

This remains the case, so unfortunately we aren’t able to offer customers who originally chose the optimized units or newly certified units the choice of a refund. We are confident that the improved units resolve the popping issue or at least reduce the noise to a negligible level which is in line with domestic ambient sound.
We encourage any customers who experience popping noises on their old Z5500 unit and who have yet to make a choice of one of the customer service options offered to do so as soon as possible. Once all those identified customers have made a choice, the refund policy will come to a natural close.

You also ask about Logitech’s Z-560 and Z-680 speaker units. We do not see any unusual incidents of issues on these products but should any customer have an issue he/she should contact customer support as he would with any Logitech product. As you know we are determined to find a satisfactory solution for each single case. This will be discussed directly with the customer and if necessary the case will be escalated to senior staff.

Following your feedback about the specific Z-5500 case relating to our North America support group, I have written to my colleague in the USA. He has once again instructed his supervisors to brief agents about the Z5500 issue and what (not) to do in such case. I know you have an hard time believing this, but our US based Customer Support agents are rarely exposed to popping related complaints. This should explain the incident.

Finally, you make a good point about the FAQs. We are in the process of updating them as I write. A fresh posting should be up very soon.

Thank you again for all feedback and pro-active thinking.

Kind regards,

B.G.

Edit: Nog een persoonlijke note. Dat Logitech het druk heeft en niet direct kan antwoorden akkoord. Als mensen afwezig zijn krijg ik normaal echter een "out off the office reply" waardoor ik weet wanneer iemand terug op kantoor is. Krijg ik die niet, ga ik er ook vanuit dat iemand zijn e-mail leest. In het geval je dan intern moet overleggen (en dit niet mogelijk is omdat betrokken personen niet aanwezig zijn) lijkt het mij een zeer kleine moeten om een kort berichtje terug te sturen dat ze kennis hebben genomen van de e-mail en dat ze er later op terug komen.

Maarja, zo doe ik het teminste bij ons op de zaak...

[ Voor 7% gewijzigd door tm030614 op 12-10-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Logitech heeft geen backup systeem zeggen ze... 8)7 :o

There is no backup system for deleted posts, if there was I would have used it. This is why I messaged you to kindly ask if you would repost your topic. Again I apologize for the accidental delete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal beetje toevallig, dat je probeert zo min mogelijk aanmeldingen te krijgen kan ik begrijpen (nou ja ze kunnen er bijna niet onderuit maar goed, die aanmeldingen krijgen ze toch wel) maar om die topic "per ongeluk" te verwijderen vind ik wel heel toevallig in dit stadium.
Als ik een bericht delete op een forum word er meestal gevraagd om een bevestiging, vanaf nu hebben ze ook incompetente webmasters 8)7 .

En dat bericht richting Bart vind ik te grappig voor woorden, het is net zo iets als per ongeluk in een verkeerd chat scherm iets verkeerds over die gene zeggen en het dan vervolgens zo te draaien dat je het niet zo bedoelde of iets in die zin.. 8)7

GOED BEZIG LOGI(GEK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Ach kijk nou, meneer de moderator werkt niet eens voor Logitech. Kan er niks aan doen maar ik vindt het allemaal erg vreemd.
Denk dat we het na zo'n 10 maanden toch maar eens op TV moeten gaan brengen.

Wat me het meest dwars zit is dat de ABU het eindelijk voor elkaar heeft gekregen om de units plopvrij te krijgen maar dat klagende klanten buiten de EU geen oplossing krijgen aangereikt. Het is voor mij ook nog steeds onbegrijpelijk dat de FAQ niet in alle werelddelen beschikbaar is. Juist de FAQ kan dan een houwvast zijn voor de customer support. Tevens heeft de klant dan de mogelijkheid om er naar te refereren.

No the other deletes weren't accidents. They were deleted because the posts were being spammed all over the speaker forums, which isn't allowed. However I left your post, since you only posted it once and weren't flaming anyone. I had no intentions of removing it. This was simply an accident on my part. Logitech had nothing to do with it, as I don't work for Logitech. I simply moderate the forum based on the forum rules and guidelines. The post won't be removed again by me but needs to stay in one topic. I'm only human, we all make mistakes, this was mine. If it weren't an accident I wouldn't be messaging you asking if you'd please repost. I messaged out of courtesy to apologize and let you know what happened in hopes that you would repost and accept my sincere apology.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Het nadeel van een fabrikantenforum is, is dat ze daar alle sh*t over zich heen krijgen.
Mensen die tevreden zijn met hun product gaan dat niet posten, daar zijn er miljoenen van (ik ben daar ook 1 van, muis en toetsenbord, dat wel), maar als je wat te klagen hebt zoek je meer informatie, kom je op de site van de fabrikant, vind het forum, en daar ga je dan je gal spuwen.

Wanneer komt de verfilming van dit topic? volgens mij is er wel een aardige soapserie van te maken :+
(en ja, ik zit te wachten tot ik een set kan kopen die ik kan vertrouwen, kabouter*PLOP*vrij)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Resistor schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 23:07:
Het nadeel van een fabrikantenforum is, is dat ze daar alle sh*t over zich heen krijgen.
Mensen die tevreden zijn met hun product gaan dat niet posten, daar zijn er miljoenen van (ik ben daar ook 1 van, muis en toetsenbord, dat wel), maar als je wat te klagen hebt zoek je meer informatie, kom je op de site van de fabrikant, vind het forum, en daar ga je dan je gal spuwen.
Ben ik helemaal met je eens. Een forum is echter een goed middel om zaken te escalleren naar de support afdeling, die moeten vervolgens wel iets voor de klant kunnen betekenen, lees er moet een uitweg zijn. Deze uitweg wordt door Logitech helaas niet altijd aangeboden waardoor er terechte! kritiek geuit wordt door deze klanten.

Het is tevens de verantwoordelijkheid van de fabrikant om het forum te onderhouden. Als fabrikant heb je de keuze om klanten via het forum te woord te staan en oplossingen te bieden. Als je dit nalaat lijkt het alsof je als fabrikant het nalaat om support te verlenen.
Als je het forum niet of onvoldoende onderhoudt kun je het mijn inziens beter sluiten. Klanten posten er immers op om een oplossing aangerijkt te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

B.S. is sure to mean BullShit... What a rediculous moron.... It is very obvious what they were saying with that 1st e-mail....

Het lijkt me trouwens wel dat die moderator eerlijk is. Ik denk dat het echt een foutje was en dat hij niet voor logitech werkt vind ik niet zo vreemd.

Trouwens... wie zou er voor logitech willen werken?

[ Voor 45% gewijzigd door Darth Malak op 13-10-2006 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
tm030614 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 18:51:
Logitech heeft geen backup systeem zeggen ze... 8)7 :o

There is no backup system for deleted posts, if there was I would have used it. This is why I messaged you to kindly ask if you would repost your topic. Again I apologize for the accidental delete.
Het schijnt toch te kunnen. Dank u Logitech!

After much work we were able to recover the topic. Sorry for any inconvenience this may have caused.

Edit:

Mijn berichten met betrekking tot de statistieken moet ik zelf ontkrachten. Blijkt dat er op de site geen IP based controle wordt uitgevoerd waardoor elke "refresh" als hit wordt gezien en de teller met 1 omhoog gaat.

1000x op F5 levert dus 1000 extra views op. Derhalve zijn de statistieken direct een stuk onbetrouwbaarder. Immers het aantal views representeerd niet het aantal individuele bezoekers.

[ Voor 26% gewijzigd door tm030614 op 13-10-2006 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Toch netjes dat ze het bericht weer hebben kunnen plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TV heh, damn de enige die ik kan bereiken is de plaatselijke kabelkrant 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:15:
TV heh, damn de enige die ik kan bereiken is de plaatselijke kabelkrant 8)7
Lullig voor je 8)7 :+ Gelukkig is Logitech e.e.a. weer aan het rechtzetten, waarvoor mijn dank. _/-\o_

Goed voorbeeld is natuurlijk het topic op het Logitech forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:53

Patriek

edit koning

Misschien liepen we ook even te hard van stapel over dat topic, al kan ik het begrijpen nadat het zo vaak werkelijk verwijderd was. Gelukkig is het netjes gerecovered.

En het lijkt er inderdaad op dat Logitech alleen toe geeft waar de druk te groot word, om kosten te besparen. Dus ik verwacht alleen dat er alleen in Nederland/België iets bereikt is?

[ Voor 43% gewijzigd door Patriek op 13-10-2006 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Begin me zo onderhand toch stellig af te vragen wat er bij Logitech aan de hand is. De klant moet tegenwoordig zelf maar gaan navragen of er al een nieuwe revisie van de Z-5500 beschikbaar is.

Daarna mag hij ze zelf om gaan ruilen in de winkel... om kosten te besparen?... Kan toch niet de reden zijn lijkt me, immers Logitech beweert stellig dat het probleem zéér klein is. Voor een dergelijk groot bedrijf lijkt het mij dat die paar honderd euro aan verzendkosten geen probleem mag zijn.

Mischien zie ik het verkeerd, zoja hoor ik het graag. :+

Dear G.,

Thank your for your response.

Yes, we at Logitech are aware of the problem as we communicate globally
and render all information internally on problems faced by our customers
and suggest possible solutions as well.

I must agree that the feedback from the speakers are certainly a matter
of concern and I'm sure you really enjoy listening to them whenever you
can. And to bring you over from being a Creative customer over to
Logitech I feel proud and happy for your right choice. To answer your
query on how to get the new updated speakers set, you will need to check
periodically on the availability of the new set with the Sales and
Marketing Office.
As only they will have the first hand information on
the availability of new and current products, its best you check with
them. To get them replaced you will need to take it back to the store
you had bought it from along with your receipt and the store will be
able to exchange it for you

As of the date when it will be available, I really don't have the
information yet as even the Head Quarters have not released this
information to us. Unfortunately G., we don't provide any written
confirmation on this as it wont be necessary. Simply taking the set back
to the store will suffice and they will replace the speakers for you.

Shall you require anything further, please do not hesitate to get back
to me.

Sincerely,

N.
Logitech Customer Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:46
tm030614 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:08:
Begin me zo onderhand toch stellig af te vragen wat er bij Logitech aan de hand is. De klant moet tegenwoordig zelf maar gaan navragen of er al een nieuwe revisie van de Z-5500 beschikbaar is.

Daarna mag hij ze zelf om gaan ruilen in de winkel... om kosten te besparen?... Kan toch niet de reden zijn lijkt me, immers Logitech beweert stellig dat het probleem zéér klein is. Voor een dergelijk groot bedrijf lijkt het mij dat die paar honderd euro aan verzendkosten geen probleem mag zijn.

Mischien zie ik het verkeerd, zoja hoor ik het graag. :+

[/i]
Je ziet het absoluut niet verkeerd. Logitech vergeet het feit dat je bijna 300 eurie neerteld voor een speakerset ( nou is ie wel vet ) en dat je daarom ook verwacht dat er zich geen problemen voordoen in je speakerset. En dat je dan ook best wel pissig word als je eerst je pod moet opsturen, of dat je met een telefoon moet gaan kloten, en dat je weer 27kg mag gaan terugsjouwen naar de winkel.
En als ze vinden dat het een klein probleem is, heb je dan al de poll statistieken aan ze doorgegeven? nou is het natuurlijk geen betrouwbare steekproef, maar toch. 50% is echt niet niks.
verder hoop ik echt dat er een verbeterde revisie komt, omdat ik toch echt een z5500 wil omdat hij gewoon de beste speakerset is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Extreme smell schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:23:
[...]

Je ziet het absoluut niet verkeerd. Logitech vergeet het feit dat je bijna 300 eurie neerteld voor een speakerset ( nou is ie wel vet ) en dat je daarom ook verwacht dat er zich geen problemen voordoen in je speakerset. En dat je dan ook best wel pissig word als je eerst je pod moet opsturen, of dat je met een telefoon moet gaan kloten, en dat je weer 27kg mag gaan terugsjouwen naar de winkel.
En als ze vinden dat het een klein probleem is, heb je dan al de poll statistieken aan ze doorgegeven? nou is het natuurlijk geen betrouwbare steekproef, maar toch. 50% is echt niet niks.
verder hoop ik echt dat er een verbeterde revisie komt, omdat ik toch echt een z5500 wil omdat hij gewoon de beste speakerset is.
WTF, ik ga toch niet ff die complete doos qua gewicht naar het postkantoor zeulen en 'm daarbij versturen naar de webshop waar ik 'm gekocht heb! Ze sturen maar lekker DHL langs ofzo, zoals ze tot nu tot gedaan hebben. Ik bedoel, ik heb rechstreeks contact met Logitech gehad en heb van Logitech instructies gekregen en ik heb van Logitech gehoord dat ik informatie krijg en 'm om kan ruilen tegen de tijd dat de wijzigingen klaar zijn. Niks webwinkel, LOGITECH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Luuk1983 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:48:
[...]

WTF, ik ga toch niet ff die complete doos qua gewicht naar het postkantoor zeulen en 'm daarbij versturen naar de webshop waar ik 'm gekocht heb! Ze sturen maar lekker DHL langs ofzo, zoals ze tot nu tot gedaan hebben. Ik bedoel, ik heb rechstreeks contact met Logitech gehad en heb van Logitech instructies gekregen en ik heb van Logitech gehoord dat ik informatie krijg en 'm om kan ruilen tegen de tijd dat de wijzigingen klaar zijn. Niks webwinkel, LOGITECH!
Rustig... ;) Deze handelswijze wordt niet in NL gehanteerd, alleen buiten NL (EU??) Heb inmiddels om een reactie gevraagd, maar helaas nog niet gekregen.

[ Voor 6% gewijzigd door tm030614 op 16-10-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Nog nieuws onder de zon??? Is angstig stil laatste tijd...

hmz... 3 dagen stil... valt mee eigenlijk...

[ Voor 29% gewijzigd door Dutch_Baseline op 17-10-2006 15:41 . Reden: Valt wel mee eigenlijk... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit nu al weer weken met de set in dozen in mun huiskamer, nog steeds geen bericht hoe of wat en wanneer ze hem op komen halen. Zoals eerder gezegd, de refund is al lang binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:25:
zit nu al weer weken met de set in dozen in mun huiskamer, nog steeds geen bericht hoe of wat en wanneer ze hem op komen halen. Zoals eerder gezegd, de refund is al lang binnen.
Heeft bij mij ook een week of 3-4 geduurd. Ze komen hem heus wel halen ;)
(alleen heb ik hem maar in een doos gestoken toen de afspraak om de set af te halen was gemaakt, tot dan ben ik hem blijven gebruiken :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ComBax schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:00:
[...]

Heeft bij mij ook een week of 3-4 geduurd. Ze komen hem heus wel halen ;)
(alleen heb ik hem maar in een doos gestoken toen de afspraak om de set af te halen was gemaakt, tot dan ben ik hem blijven gebruiken :) )
Ik was het zó zat dat ik gelijk naar de audio-boer gegaan ben. Dus toen had ik even vergeten waar ik de boel moest laten. dus de logitech maar in de dozen van het nieuwe spulletje. we wachten af, heb maar weer een mailtje verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:59:
[...]

Ik was het zó zat dat ik gelijk naar de audio-boer gegaan ben. Dus toen had ik even vergeten waar ik de boel moest laten. dus de logitech maar in de dozen van het nieuwe spulletje. we wachten af, heb maar weer een mailtje verzonden.
Ik vraag me af waarom het zo lang moet duren. Lijkt mij toch niet nodig... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
Ik twijfel toch sterk of er überhaupt een nieuwe revisie komt. En is er misschien een manier om het probleem op te lossen? zoals betere bekabeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Extreme smell schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:56:
Ik twijfel toch sterk of er überhaupt een nieuwe revisie komt. En is er misschien een manier om het probleem op te lossen? zoals betere bekabeling?
Deze vraag is echt al duizende keren gevraagd :X

Antwoord = NEE!!! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze nogmaals mijn grote dank voor de organisator van dit alles en alle mensen die hier actief aan meegewerkt hebben, respect! _/-\o_

Zelf heb ik het gevoel dat het gebrom van m'n 5500 elke dag slechter en slechter aan het worden is, ik hoop dus dat ze bij Logitech snel met de nieuwe versies voor de dag komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
De FAQ is aangepast op de Logitech website (mede op mijn verzoek).

Note: Jammer dat Logitech mij niet even laat weten dat de FAQ is aangepast, kleine moeite lijkt me.

Overigens blijkt hier dus ook uit dat de mensen met een X-530 geen aanbieden krijgen om deze te laten omruilen voor de nieuwe opvolger de X-540. Je geld terugvragen en dus zelf maar naar de winkel gaan lijkt me dus de enige oplossing. De prijs van de X-540 ligt op dit moment rond de € 70,-

Edit: Niet allemaal tegelijk :+ _/-\o_

"Dear Customer, we are currently experiencing an unusual high demand for Dutch email support!

If you are comfortable with English and to speed up your request, you may alternatively click here to post your request to us in English.

Logitech Europe SA"

Afbeeldingslocatie: http://aycu08.webshots.com/image/6807/2000252021397817498_th.jpg

Edit: de melding is inmiddels aangepast mede op mijn advies.

"Dear Customer

If you are comfortable with English and would like to speed up your request, you may alternatively click here to post your request to us in English.

Logitech Europe SA"

[ Voor 36% gewijzigd door tm030614 op 30-10-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 22:40
Poeh, dan mail ik Logitech ook maar even over mijn Z-5400. Ding zit de laatste tijd ook maar te ploffen. En ik ben best bereid bij te betalen voor een goed werkende Z-5500.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
De site ligt nog steeds plat... :o Het gaat weer lekker daar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Het topic op de logitech website is door mij uitgebreid met eenzelfde poll als hier op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn zeker amerikanen?
Nahjah ik ken die amerikanen zo een beetje na het weekend pas weer Up want ze werken niet in het weekend heh en al helemaal niet met een storing.
Kom ze zomaar goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 14:27
Mensen, ik kijk vandaag pas de eerste keer in dit forum. Maar is er al iemand die een nieuwe set heeft of het geld heeft teruggekregen? Mijn set word deze week opgehaald door UPS en krijg mijn geld teruggestort zoals Logitech heeft vermeld.

Iemand al kennis van een nieuwe speakerset die Logitech gaat uitbrengen of willen ze de Z5500 nog verbeteren zodat iedereen toch weer deze set gaat kopen?
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:13:
Het zijn zeker amerikanen?
Nahjah ik ken die amerikanen zo een beetje na het weekend pas weer Up want ze werken niet in het weekend heh en al helemaal niet met een storing.
Kom ze zomaar goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
robinhaagmans schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:23:
Iemand al kennis van een nieuwe speakerset die Logitech gaat uitbrengen of willen ze de Z5500 nog verbeteren zodat iedereen toch weer deze set gaat kopen?
[...]
Ik zou zeggen: lees de TS grondig of zoek in dit topic dmv de search, dit is al 100 keer voorbij gekomen. 't is niet dat ik je niet wil helpen, maar als iedereen dit elke keer maar blijft vragen komen we natuurlijk nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nâh ik heb de Z-2300 aangeschaft, kom ik op dit forum terecht :'( . Maarja misschien wle niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
new lid maar al meerdere jaren logitech (speaker) gebruiker.
Tot heden in het bezit geweest van de Inspire 6.1 (6700) speaker set.

Deze speaker (de versteker unit zelf) had in den tijd een zelfde probleem: plopper de plop!
Logitech geeft toen ook toegeven dat deze set constructie fouten had en (gelukkig) heb ik toevallig de inruil actie toen gezien, waar bass box (met versterker unit) gratis werd vervangen, ik heb de oude hier trouwens nog liggen. Gelukkig heb ik sindsdien geen enkel probleem meer gehad en over het algemeen ben ik zeer tevreden van deze set.

Nu wou ik me een nieuwe set (Z5500) aanschaffen, had deze bijna gaan ophalen bij de winkel tot ik plots over het 'plopjes' probleem een topic vond.
'Deja-vu' dus!
Blijkbaar is logitech (op speaker development) nog geen haar veranderd, en gaat de support er blijkbaar nog een beetje op achteruit.

Nu de veel gestelde vraag. Sorry, ja ik heb het gehele topic gelezen, de evaluatie, de beloften enzo...
maar de vraag blijft (geen duidelijk antwoord, maar vrees dat dit niet zal veranderen): Is de huidige Z5500 versie plop vrij? Is er ondertussen een revisie versie op de markt, indien zo, wat zijn de eventuele codes/revisie nrs. Indien nee, zijn ze nu van plan daarwerkelijk een revisie op de markt te brengen, en wanneer? :?

Sorry voor m'n vragen, en waarschijnlijk zal ik meer frustratie brengen dan antwoorden/hulp. Maar ik wil niet opnieuw een buggy versie aankopen, nu het probleem gekent en deels toegegeven is door logitech zelf.

Uit wat ik gelezen heb tot zo ver, is er nog altijd maar 1 versie en net als (5jaar?) geleden is het een kwestie van geluk! Uiterraard kan ik bij aankoop de verkoper de vraag voorleggen dat ik eerst deze wil testen (thuis of in de winkel) met de 'niet goed-terug' garantie. Maar das natuurlijk altijd een vervelende zaak.

Iemand die licht kan scheppen in deze zaak?
Bij deze wil ik alle ontevreden klanten (met ploppende speaker set) mijn medeleven betuigen, ik weet uit ervaring hoe frustreren dit kan zijn en hopelijk hebben ze allemaal een oplossing gevonden (refund/vervanging/doorverkoop/whatever).
Ook wens ik tm030614 m'n proficiat toewensen voor z'n input/doorzettingsvermogen en gedrevenheid om het huidige probleem (naar mijn mening is dit het identieke probleem als 5 jaar geleden) aan te vechten. Ik zou eigenlijk beter moeten weten en NEE, dank U Logitech zeggen, maar de Z5500 is toch een prachtig setje met goeie prestaties (als je geluk hebt :$ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 02:05:

Nu de veel gestelde vraag. Sorry, ja ik heb het gehele topic gelezen, de evaluatie, de beloften enzo...
maar de vraag blijft (geen duidelijk antwoord, maar vrees dat dit niet zal veranderen): Is de huidige Z5500 versie plop vrij? Is er ondertussen een revisie versie op de markt, indien zo, wat zijn de eventuele codes/revisie nrs. Indien nee, zijn ze nu van plan daarwerkelijk een revisie op de markt te brengen, en wanneer? :?
Of de set echt plopvrij is, kan niemand zeggen. Ik kan me niet voorstellen dat Logitech weer troep aflevert... Niemand heeft de revisie gezien of gehoord. Ik meen te herinneren dat tm030614 een mail gestuurd heeft met de vraag of de revisie herkenbaar is aan codes e.d. Misschien dat hij nog iets meer kan vertellen hierover??? ;)
Sorry voor m'n vragen, en waarschijnlijk zal ik meer frustratie brengen dan antwoorden/hulp. Maar ik wil niet opnieuw een buggy versie aankopen, nu het probleem gekent en deels toegegeven is door logitech zelf.
Geef niet...
Iemand die licht kan scheppen in deze zaak?
Hoop dat ik dat een beetje heb gedaan. Nogmaals, tm030614 zit 'tot aan zijn nek' in deze zaak. :) Misschien dat hij nog een aanvulling heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Dutch_Baseline schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:03:
[...]

Of de set echt plopvrij is, kan niemand zeggen. Ik kan me niet voorstellen dat Logitech weer troep aflevert... Niemand heeft de revisie gezien of gehoord. Ik meen te herinneren dat tm030614 een mail gestuurd heeft met de vraag of de revisie herkenbaar is aan codes e.d. Misschien dat hij nog iets meer kan vertellen hierover??? ;)

[...]

Geef niet...

[...]

Hoop dat ik dat een beetje heb gedaan. Nogmaals, tm030614 zit 'tot aan zijn nek' in deze zaak. :) Misschien dat hij nog een aanvulling heeft....
Ik zou je vragen graag willen beantwoorden, ik wacht echter al weer twee weken op reactie van Logitech maar krijg deze niet.
Gezien een laatste email van B.S. (European PR Manager) is men enigszins geïrriteerd blijkbaar door de vele vragen en e-mails. Helaas ziet men dus nog steeds niet in dat dit niet alleen mijn vragen zijn, maar ook de vragen/opmerkingen van jullie.

Neemt niet weg dat ik blijf mailen, ik wil namelijk antwoord op onze vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
-Dubbelpost-

[ Voor 96% gewijzigd door tm030614 op 26-10-2006 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Zolang Logitech niets levert hebben ze niet te klagen over vragen. Ze hebben al moeite genoeg gedaan om de zaak in de doofpot te stoppen. Kennelijk zijn ze hier dus nog steeds mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born4trance
  • Laatst online: 11-08 22:44
hm, ik heb laatst weer eens een bericht gestuurd via Logitechs support systeem 'Update My Question'. Na verzending van het bericht kreeg deze de status 'updated'. Niets bijzonders aan de hand..echter stond deze even later op 'Escalated' waarvan ik de betekenis niet weet. Anyone :?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-06 08:53

Arie

One Man Army

born4trance schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:11:
hm, ik heb laatst weer eens een bericht gestuurd via Logitechs support systeem 'Update My Question'. Na verzending van het bericht kreeg deze de status 'updated'. Niets bijzonders aan de hand..echter stond deze even later op 'Escalated' waarvan ik de betekenis niet weet. Anyone :?
"Escalated" is "geëscaleerd" in het Nederlands.

Not trying to pretend the enemy that I am.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born4trance
Misschien ben ik niet duidelijk genoeg geweest.. de betekenis van het woord weet ik wel, maar wat kan ik hier nou uit opmaken mbt de support?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
born4trance schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:08:
Misschien ben ik niet duidelijk genoeg geweest.. de betekenis van het woord weet ik wel, maar wat kan ik hier nou uit opmaken mbt de support?
Dat je vraag is doorgestuurd naar een hoger geplaatst persoon wellicht.

Stuur anders je case even door, dan word mij mischien meer duidelijk.

plopjesprobleem@xs4all.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:48

Vincenz0

Coder

Hoi allen,

ik was van plan om de nieuwe Z-10 Speaker set aan te schaffen,

heeft deze last van dit plopjes probleem?
ik denk van niet aangezien ze in een nieuw model wel de bug er uit hebben gehaald of?

link to specs:
http://www.logitech.com/i..._z10_oct06#Specifications

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Vincenz0 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:23:
Hoi allen,

ik was van plan om de nieuwe Z-10 Speaker set aan te schaffen,

heeft deze last van dit plopjes probleem?
ik denk van niet aangezien ze in een nieuw model wel de bug er uit hebben gehaald of?

link to specs:
http://www.logitech.com/i..._z10_oct06#Specifications
Inderdaad een nieuwe model en ik denk dat hij niet zal ploppen. Maarja garanderen kan ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born4trance
tm030614 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:16:
[...]

Dat je vraag is doorgestuurd naar een hoger geplaatst persoon wellicht.

Stuur anders je case even door, dan word mij mischien meer duidelijk.

plopjesprobleem@xs4all.nl
doe ik ;)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeter123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 15:18
Ik wou een tijdje geleden een x530 kopen, toen maar niet gedaan door dat plopjes probleem. Maar nu is het helemaal mooi dat er een opvolger is van de x530 namelijk de x540. En nu maar hopen dat die geen plop probleem heeft. _/-\o_

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Beetje goed nieuws :)

De volgende regio's hebben sinds kort ook een FAQ m.b.t. de plopproblemen gekregen.

North America
South America

Helaas heeft Logitech er voor gekozen om de FAQ op de allerlaatste pagina te zetten, en dus niet zoals in europa bovenaan.

Maar het is alvast een kleine stap :)

Gezien de recentelijke toevoeging van de FAQ op de Logitech website verwacht ik dat er binnen korte tijd ook FAQ in de overige regio's zullen verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614

Onderstaande email is zojuist naar B.G. gestuurd en het senior management.

Mensen die bereidt zijn om deel te nemen aan een consumentenprogramma kunnen zich melding via het welbekende plopjesprobleem@xs4all.nl

Jammer dat het zo heeft moeiten lopen.

B.G,

We hebben het er mee gehad!!!

We moeten zojuist constateren dat Logitech niet eens in staat is de cases die bij jullie geregistreerd zijn m.b.t. het plopprobleem up to date te houden. Je gaf in je email van 29 augustus aan dat in week 35 (de week van 28 aug. t/m 3 sept.) alle klanten een update zouden krijgen die wachten op de nieuwe revisie van de Z-5500 unit.
Je schrijft namelijk het volgende:

”Please see below a copy of a letter which will be sent out over the coming days to all customers who are waiting to receive a new speaker set based on the prototype units we have been circulating over the last few weeks.”

Als we dan nu van een klant horen dat hij niet op de hoogte is gesteld over de voorgang terwijl hij zeer duidelijk aangeeft in zijn laatste email naar Logitech dat hij voor optie 1. kiest, (dus de versie die rond november beschikbaar komt) houdt het voor wat ons betreft echt op. (Incident: xxx)

De klant heeft 2 dagen geleden zelf maar om een update gevraagd, maar heeft ook hier nog geen reactie op gekregen.

Je begrijp dat het onacceptabel is, dat de afhandeling van cases op deze wijze plaats vind! Het systeem waar Logitech zijn incidenten mee afwerkt is overduidelijk niet betrouwbaar en heeft als gevolg dat klanten niet op de juiste wijze worden geïnformeerd. Het behoeft natuurlijk geen uitleg dat dit in het voordeel van Logitech is!

Wij als klanten zijn inmiddels bijna een jaar geduldig geweest en nu is het geduld en vertrouwen toch echt op!!! Wij hebben getracht deze zaak zo eerlijk en goed mogelijk in goede banen te lijden en zijn nooit onredelijk geweest. Ondanks dat het nooit mijn (onze) voorkeur heeft gehad blijkt het, zeer teleurstellend!, toch noodzakelijk om via een consumentenprogramma dit probleem aan de kaak te stellen, zodat klanten via deze weg, toch nog juist geïnformeerd worden en krijgen waar ze recht op hebben, een plopvrij speakersysteem.

Jammer dat het na een jaar toch nog zo moet lopen!!!

Hoogachtend,

Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniXnr1
  • Niet online
Ben ik het helemaal mee eens. Heb ook voor optie 1 gekozen en nooit wat te horen gekregen over de voortgang in deze zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-08 11:13

m00

Voor mij heb je groot gelijk. Maar ik heb zo'n gevoel dat consumentenprogramma's niet echt staan te springen voor dit onderwerp. Begrijp me goed, ik vind dat geknal net zo irritant als ieder ander, maar de kwaal komt zo lullig over op buitenstaanders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
tm030614 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 22:44:

Onderstaande email is zojuist naar B.G. gestuurd en het senior management.

Mensen die bereidt zijn om deel te nemen aan een consumentenprogramma kunnen zich melding via het welbekende plopjesprobleem@xs4all.nl

Jammer dat het zo heeft moeiten lopen.

B.G,

We hebben het er mee gehad!!!

We moeten zojuist constateren dat ... enz....
Hey Bart,

Ik begrijp de opwinding. Maar was dit wel zo'n slimme brief? Kijk, ze hebben al toegezegd dat er een nieuwe versie uit komt. Daar moeten we dan maar in vertrouwen. Die nieuwe versie zal er ook echt wel komen denk ik!

Wat ik me afvraag is wat het doel van deze brief is. Zal dit niet averechts werken denk je? Je hebt wat betref dit onderwerp best wel wat bereikt al op dit moment.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben het met je eens dat er nu eindelijk iets moet gebeuren. Maar ze hebben toch gezegd dat er in november nieuwe setjes op de markt komen? Het is nu toch nog geen november?

Maar goed, aan de andere kant heb ik volledig begrip voor jullie situatie. O-) Het wordt tijd dat die dingen nou eens op de markt komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Dutch_Baseline schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 08:32:
[...]

Hey Bart,

Ik begrijp de opwinding. Maar was dit wel zo'n slimme brief? Kijk, ze hebben al toegezegd dat er een nieuwe versie uit komt. Daar moeten we dan maar in vertrouwen. Die nieuwe versie zal er ook echt wel komen denk ik!

Wat ik me afvraag is wat het doel van deze brief is. Zal dit niet averechts werken denk je? Je hebt wat betref dit onderwerp best wel wat bereikt al op dit moment.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben het met je eens dat er nu eindelijk iets moet gebeuren. Maar ze hebben toch gezegd dat er in november nieuwe setjes op de markt komen? Het is nu toch nog geen november?

Maar goed, aan de andere kant heb ik volledig begrip voor jullie situatie. O-) Het wordt tijd dat die dingen nou eens op de markt komen...
Ik begrijp je reactie, begrijp me echter niet verkeerd, dat die set er rond november komt daar twijfel ik niet aan.

Waar ik wel aan twijfel (of eingelijk helemaal niet :) is dat Logitech de klanten die staan te wachten op deze revisie niet allemaal op de hoogte stelt terwijl dit in week 35 al gebeurt had moeten zijn.

De onderstaande brief zou naar alle klanten gestuurd worden, dit is niet gebeurt.
B.G. schreef mij:

Letter to customers to be sent out in wk 35:

Following my letter of June, which offered four different options to find
some kind of acceptable resolution to the Z-5500 speaker popping issue, you
chose to wait for the outcome of our investigation of the issue and accept
one of the limited quantity of speakers we intend to develop, test and
certify. I am writing to you once more with an update on this matter.

I wanted to inform you that the testing of the prototype units of these new
speakers has been successfully completed, both in laboratory conditions and
in real customer environments susceptible to the popping issue. All
participants report the popping to be eliminated or reduced to a negligible
level in line with domestic ambient sound. Logitech has therefore submitted
these units for certification and I am pleased to be able to inform you
that this certification process has been completed.

The result is a Z5500 with a new design of which we are confident that will
with a new design set that will elim

Logitech is currently sourcing all the components necessary to build the
limited quantity of certified speakers – a process which will take
approximately four weeks. We hope to have completed building the new units
in our manufacturing site in Chine by mid-October and transport them to you
by the end of November at the latest.

Once the speakers have arrived in our distribution center in the
Netherlands we will contact you with delivery details.

Thank you as always for your patience in this matter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Hmz... Als ik die brief goed begrijp, worden er maar een beperkt aantal setjes gemaakt. Klopt dat?

Ik heb de set nog niet, maar wil die evt wel aanschaffen. Maar dan natuurlijk wel de nieuwe versie. Die nieuwe versie komt toch ook in de winkel te liggen (in november)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Dutch_Baseline schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:29:
Hmz... Als ik die brief goed begrijp, worden er maar een beperkt aantal setjes gemaakt. Klopt dat?

Ik heb de set nog niet, maar wil die evt wel aanschaffen. Maar dan natuurlijk wel de nieuwe versie. Die nieuwe versie komt toch ook in de winkel te liggen (in november)??
Nee, zie dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Oohja, ik zie het! Wel beetje verwarrend, want in die brief lijkt te staan dat er maar een aantal gemaakt worden... Maar goed... Gelukkig komt er dus een "mass-production"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Dutch_Baseline schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:51:
Oohja, ik zie het! Wel beetje verwarrend, want in die brief lijkt te staan dat er maar een aantal gemaakt worden... Maar goed... Gelukkig komt er dus een "mass-production"...
de brief is eerder verstuurd. De email kwam pas enige tijd later. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 21:30
Ik ben in het bezit van de Logitech x530 en heb op het plopjes probleem en een leuke
radio zender die wel eens overwachts uit de boxen komen. Ik heb enkel de boxen nog en niet
meer de doos. De aankoop bon heb ik vast nog wel ergens. Maar is dat erg dat ik de doos en
boekjes niet meer heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
AarsRuB schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:16:
Ik ben in het bezit van de Logitech x530 en heb op het plopjes probleem en een leuke
radio zender die wel eens overwachts uit de boxen komen. Ik heb enkel de boxen nog en niet
meer de doos. De aankoop bon heb ik vast nog wel ergens. Maar is dat erg dat ik de doos en
boekjes niet meer heb?
Nope, is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m00 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 08:13:
Voor mij heb je groot gelijk. Maar ik heb zo'n gevoel dat consumentenprogramma's niet echt staan te springen voor dit onderwerp. Begrijp me goed, ik vind dat geknal net zo irritant als ieder ander, maar de kwaal komt zo lullig over op buitenstaanders..
Wees maar niet bang programma's als Kassa enzo staan te springen om dit soort dingen binnen te halen zeker zoals het er hier aantoe gaat!
Dan heb je nog veel andere op de publieke omroep die wel wat willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:23:
[...]

Wees maar niet bang programma's als Kassa enzo staan te springen om dit soort dingen binnen te halen zeker zoals het er hier aantoe gaat!
Dan heb je nog veel andere op de publieke omroep die wel wat willen doen.
Inderdaad. ;)

Afhankelijk van de reacties en het aantal personen dat bereidt is mee te werken zal e.e.a. doorgang gaan vinden. Hoe meer personen, hoe groter de kans natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu komt er gegarandeerd wederom een sussende mail die loze beloftes bevat om ons zoet te houden en die -indien geaccepteerd- binnen X tijd wederom voor teleurstelling zal zorgen omdat Logitech ze toch niet nakomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:57:
[...]

Nu komt er gegarandeerd wederom een sussende mail die loze beloftes bevat om ons zoet te houden en die -indien geaccepteerd- binnen X tijd wederom voor teleurstelling zal zorgen omdat Logitech ze toch niet nakomt.
Ik denk dat er geen reactie komt eerlijk gezegt...
Edit: Toch wel :)

Dear Mr. B,

I hope this mail finds you well. Please find an update on the speakers
issues which should answer your ongoing questions. I have also included a
response to your mails of last night.

For your information, all customers who requested one of the limited
quantity of newly certified speakers will be contacted in the week of 6th
November and provided information on how to send back their existing
speaker and receive their new one.

As you know, we are regrettably not able to offer a refund to customers who
change their minds and decide they are not satisfied with the new units.
We are confident in these new speakers and do encourage any customers who
don’t share that confidence to take the opportunity of requesting a refund
as soon as possible, before we exchange their speakers. Having said that,
we will be offering a full warranty with these newly certified speakers.

We are not marking these newly designed speakers any differently from the
speakers with the original design on retail shelves. It is common practice
for Logitech to bring improvements to its products even after they have
been launched and this is such a case.

On another subject, we have now brought up to date and published a new set
of FAQs related to the issue. These FAQs will be published on our website
worldwide very shortly. American and European country sites all provide the
same answers and advice and Asia Pacific will soon be up online.

Our Dutch website’s customer service message is designed to give customers
more choice in the way they communicate with us in order to get a faster
response. Our conversations with customers indicate many don’t mind
communicating in English.

Many thanks as ever for your ongoing assistance regarding individual
customer cases. We are currently prioritizing supply of the improved
speaker in the European region because the number of customer cases in the
American and Asia Pacific regions is far more limited. Because of this, we
are asking customers in the American and Asia Pacific regions for a little
patience before we can bring our solution to them too.

You raised a question about the need for a telephone “popping” test. These
tests are indeed carried out, but are certainly not policy. In some cases,
if our customer service agent is not clear about the kind of popping
symptoms or noises coming from the customer’s speaker system, he or she may
ask to hear it to help the customer better.

Regarding your email of last night, we are quickly looking into the
customer case you mention. I think you will agree that it makes no sense
for Logitech to have purposely missed an individual off our communications
when we have gone to such lengths to resolve this issue for everyone. We
will get back to you the moment we have established if there has been a
problem with this communication and, more importantly, will ensure that
particular customer hears from us if he/she hasn’t already. Our offer of
the four choices stands for that customer of course.

Finally, you asked whether the X-540 would be offered as a replacement for
X-530 customers. This is a different product from the X-530, meeting
different customer needs. As such, we will be sticking to the current
refund policy only and not offering replacement X-540 units.

I hope this update is useful to you. We will get in touch with you a month
from now (27th November) to regularize our contact and provide you with
another update on this matter.

With kind regards,

B.G.

[ Voor 82% gewijzigd door tm030614 op 27-10-2006 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik ook weer eens :9.

Op zich wel goed nieuws lijkt me?? Dus over 2 weken horen we hoe alles wordt verzonden en hoe we het terug moeten sturen.

Hoop dat ze zich er nu wel aan gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:14

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Dat hoop ik dan maar.
Ik vind het overigens maar vreemd dat Logitech totaal niets van zich laat horen.
Waarom moet ik dit topic in de gaten houden om er achter te komen dat Logitech mij een mailtje gaat sturen?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Even mijn kijk op de brief.
Dear Mr. B,

I hope this mail finds you well. Please find an update on the speakers
issues which should answer your ongoing questions. I have also included a
response to your mails of last night.

For your information, all customers who requested one of the limited
quantity of newly certified speakers will be contacted in the week of 6th
November and provided information on how to send back their existing
speaker and receive their new one.
Waarom schrijft Logitech eerst dat alle klanten in week 35 worden geïnformeerd m.b.t. de revisie die in november uit komt? Logitech stuurt een gedeelte van de klanten wel een brief, en een andere gedeelte krijg pas op 6 november te horen dat er een oplossing is... niet echt logisch.
As you know, we are regrettably not able to offer a refund to customers who
as soon as possible, before we exchange their speakers. Having said that,
Ik ben van mening dat Logitech de brief -naar klanten die een recentelijk een geoptimaliseerde versie hebben ontvangen- tricky heeft opgezet. Waneer de klant namelijk niet reageert binnen een door Logitech opgestelde termijn, gaat Logitech er vanuit dat de klant tevreden is met de optimezed versie. Uit ervaring weet ik dat de meeste klanten niet eens doorhebben dat ze moeten reageren als ze niet tevreden zijn. Deze klanten worden natuurlijk ook niet meer up to date gehouden door Logitech. Logisch die gaat er simpelweg vanuit dat de klant tevreden is. De klant is dit echter niet, maar is in de veronderstelling dat Logitech ze up to date houd.

Daarbij, de klant kan vooraf niet weten hoe de speakers in zijn omgeving gaan functioneren. Als het ploppen dus niet verholpen is bij hem, heb je dus gewoon pech.

Ik kan dit niet snappen, als het plop probleem zo klein is als Logitech zegt, kan het toch niet aan de kosten liggen om de klant dan alsnog een refund te geven of een andere speakerset?
Ik mis hier de logica (verklaring) waarom Logitech de klant slechts 1x de mogelijkheid geeft een keuze te maken.
We are not marking these newly designed speakers any differently from the
speakers with the original design on retail shelves. It is common practice
for Logitech to bring improvements to its products even after they have
been launched and this is such a case.
Ook duidelijk, keuze die je als bedrijf maakt. Lastig voor de klant om dat er (denk ik!) zonder meer nog veel stock voorraad zal zijn bij diversen bedrijven.
On another subject, we have now brought up to date and published a new set
of FAQs related to the issue. These FAQs will be published on our website
worldwide very shortly. American and European country sites all provide the
same answers and advice and Asia Pacific will soon be up online.
Waarom nu wel? Ik vraag al maandenlang waarom de FAQ niet wereldwijd beschikbaar is en een verklaring is nooit gegeven. Nu komt er wel een wereldwijde FAQ beschikbaar. Goed nieuws overigens!
Our Dutch website's customer service message is designed to give customers
more choice in the way they communicate with us in order to get a faster
response. Our conversations with customers indicate many don’t mind
communicating in English.
Beetje vreemde uitleg waarom dit bericht op de website staat. Lijkt me eerder dat het gewoon te druk is waardoor een gedeelte van de cases doorgestuurd word naar een andere regio. Lijke me niet dat je een "extra keuze" voor de klant op deze wijze brengt. Dat is immers iets positiefs, het bericht op de website van Logitech pak ik als klant niet positief op. Het wekt zelfs de intensie dat de site down is in NL.
Many thanks as ever for your ongoing assistance regarding individual
customer cases. We are currently prioritizing supply of the improved
speaker in the European region because the number of customer cases in the
American and Asia Pacific regions is far more limited. Because of this, we
are asking customers in the American and Asia Pacific regions for a little
patience before we can bring our solution to them too.
Duidelijk en logisch natuurlijk.
You raised a question about the need for a telephone "popping" test. These
tests are indeed carried out, but are certainly not policy. In some cases,
if our customer service agent is not clear about the kind of popping
symptoms or noises coming from the customer's speaker system, he or she may
ask to hear it to help the customer better.
Knap dat je via de telefoon kunt horen of de set werkelijk plopt. A. het ploppen is bij iedereen anders, de een heeft er meer last van dan de ander. B. de telefoon is nou niet het media met de beste geluidskwaliteit, C. je geloof je klanten niet op hun woord.
Regarding your email of last night, we are quickly looking into the
customer case you mention. I think you will agree that it makes no sense
for Logitech to have purposely missed an individual off our communications
when we have gone to such lengths to resolve this issue for everyone. We
will get back to you the moment we have established if there has been a
problem with this communication and, more importantly, will ensure that
particular customer hears from us if he/she hasn't already. Our offer of
the four choices stands for that customer of course.
Het gaat hier niet om een incident! Er gaat blijkbaar iets mis bij Logitech waardoor niet elke klant een update krijgt, dat is zeer slecht!
Daarbij gaat het hier helemaal niet over de brief die rond juni/juli is gestuurd waarin de klant de 4 opties (refund, wachten etc.) krijgt aangeboden. Het gaat om de brief waairn de klant op de hoogte wordt gesteld dat er een oplossing is voor het probleem. Deze klanten wachten namelijk op dit bericht, omdat Logitech nog niet zeker wist of de set door de certificering komt.
Finally, you asked whether the X-540 would be offered as a replacement for
X-530 customers. This is a different product from the X-530, meeting
different customer needs. As such, we will be sticking to the current
refund policy only and not offering replacement X-540 units.
Vreemd de specificaties van de X-530 zijn hetzelfde als de X-540. Ik zal aan de PR manager (B.S.) vragen waar de verschillen in zitten tussen de twee sets.
I hope this update is useful to you. We will get in touch with you a month
from now (27th November) to regularize our contact and provide you with
another update on this matter.

With kind regards,

B.G.
Leuk, maar als ik een vraag stel namens mijzelf (of het collectief) ben ik niet van plan om 4 weken te wachten. We wachten al lang genoeg! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
Knap dat je via de telefoon kunt horen of de set werkelijk plopt. A. het ploppen is bij iedereen anders, de een heeft er meer last van dan de ander. B. de telefoon is nou niet het media met de beste geluidskwaliteit, C. je geloof je klanten niet op hun woord.
Met dat laatste ben ik het niet met je eens. Er zijn namelijk zat mensen die de boel willen beduvelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born4trance
Heb tot nu toe nog geen reactie (update) gekregen via de support website.....achja... we wachten nog maar even... (niet) :X

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Extreme smell schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:21:
[...]

Met dat laatste ben ik het niet met je eens. Er zijn namelijk zat mensen die de boel willen beduvelen.
Ja, en denk je werkelijk dat de telefoon dan de oplossing is? Het zal niet echt moeilijk zijn om, als je dat dan toch wilt, de boel te beduvelen - bv door te zeggen, "gaat niet ik heb geen draadloze telefoon".

Daarbij heeft elke set dit probleem, alleen komt het niet bij iedereen tot uiting. Dat is namelijk afhankelijk van de omgeving. Wat dat betreft kan niemand dus iets beduvelen. En waarom zou je je set laten omruilen als je geen problemen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dus dat je een refund kon krijgen voor de x530? Mijn broertje heeft die en heeft ontzettend veel last van die radio er doorheen. Moet ik gewoon contact opnemen met logitech en de boel uitleggen of moet ik iets anders doen? Hij heeft de bon nog van z'n boxjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:39:
Ik las dus dat je een refund kon krijgen voor de x530? Mijn broertje heeft die en heeft ontzettend veel last van die radio er doorheen. Moet ik gewoon contact opnemen met logitech en de boel uitleggen of moet ik iets anders doen? Hij heeft de bon nog van z'n boxjes.
Contact opnemen met Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:57:
[...]

Contact opnemen met Logitech.
Oke, danke wohl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeter123
  • Laatst online: 13-09 15:18
Hallo, kan iemand mij zeggen of de x540 ook last heeft van plopjes. Heb hem wel besteld, dus kan het jullie straks wel vertellen. Maar als iemand die set al heeft... bedankt alvast ;)

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:07

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Eigenlijk precies wat bart zegt, ik heb een tijd geleden te horen gekregen dat ze wat nieuws ontwikkelt hebben voor de Z-5500, maar ze wisten nog niet of die door de certificering zou komen, ....maanden later weet ik het nog niet,...ja gelukkig lees ik dit topic, daarom weet ik nu dat ze goed gekeurd zijn?

Anyway, dit is wel 1 van de laatste producten die ik van logitech gekocht heb...waarom niet gewoon een update mailtje waarin ze even vertellen hoe ver we nu zijn ondertussen.

Wat er bij mij trouwens absoluut niet in gaat is dat wanneer je de nieuwe set kiest je geen refund meer kan krijgen, dat geloof je toch zefl ook niet he,...al moet ik mijn advocaat erop afsturen! Een fout product is nog steeds de schuld van het bedrijf en niet van de consument dus kun je ten alle tijden je geld terug krijgen. Mocht de nieuwe speakerset nog steeds ploppen zijn ze uiteraard nog niet klaar en versterken we onzelf wederom via dit topic.
Een consumentenprogramma lijkt me uitstekend idee ondertussen. Die dingen duren toch wel een tijd voordat ze echt in behandeling genomen worden.

(ik zeg eerlijk dat ik hier werkelijk waar geen tijd voor heb, een brief nalezen en verbeteren wil ik uiteraard wel doen. Heb niet veel tijd, maar kan best even dingen doorlezen en verbeteren e.d.)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online

eXe

Ik vind het ook belachelijk dat wanneer je voor de vervangende set kiest, geen recht meer hebt op een refund.

Wat ik dan niet snap is: As you know, we are regrettably not able to offer a refund to customers who
as soon as possible, before we exchange their speakers.
Having said that,

Er zit dus garantie op de nieuwe speakers, en laat me raden, daarin staat dat het prodcut voldoet aan de Europese richtlijnen etc.etc. waaronder ook valt dat het product goed hoort te werken en geen interferentie mag ondervinden van buitenaf. Dus als de set alsnog plopt kunnen we weer overnieuw beginnen...
Of is dit nou heel kort door de bocht?
Het is toch te gek voor woorden dat, mocht deze set wederom ploppen, ze ons daarmee afschepen en zo alsnog alles in de doofpot stoppen.

Ik ben benieuwd, hoe de nieuwe sets zijn en hoe het komt dat ze zo zeker zijn van hun zaak. Zijn de sets hier in Nederland ergens getest? In een normale omgeving, of in een of ander mooi testlab..

Met het consumentenprogramma zou ik nog even wachten denk ik. Ze sturen die mail in de week van 6 november. Het versturen van de sets kan dan lijkt me echt niet langer dan 2/3 weken duren en dan neem ik het nog ruim.
Even dus de mail afwachten van november.. mocht daarin in vermeld staan dat we de sets niet voor oud en nieuw hebben dan zou ik zeggen consumentenprogramma...

[ Voor 12% gewijzigd door eXe op 28-10-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ok mensen ik ben heel veel actief geweest in het verleden daarna een tijdje doodgeslagen (reden is nieuwe baan en studie werk 6 dagen per week en 1 dag naar school heb ik eigenlijk te weinig tijd gehad) maar ik heb alles bijgehouden

Ik weet niet of een consumentenprogramma effect heeft maar hun houding staat me zeker niet aan

Ik was enige tijd geleden op een conferentie (of hoe je dat ook spel) van logitech ik was van plan niets te zeggen totdat ze aankwamen bij speakers en ze stonden te pronken de Z-5500 DE TOP OF THE BILL speakerset in zijn prijsklasse werkelijkwaar de beste DTS bla bla bla
toen dacht ik ok dit kan ik niet aanzien als gedupeerde en kwam met de simpele vraag "Ik geef u gelijk het is een mooie set maar wanneer wordt het plopjesprobleem opgelost"
daarop kwam een simpel antwoord "dat is opgelost iedereen kan zo een goeie versie aanvragen"
ik heb hem direct gewezen dat dat niet waar was want ik heb er zelf 1 staan.

Toen begon hij een beetje te zweten en veranderde hij gauw van onderwerp hij vondt het alleen niet zo leuk en heeft nog geprobeert mij die avond terug te pakken met zwakke antwoorden
ik heb hem aangesproken later toen het afgelopen was dat ik dat niet zo netjes vond logitech maakt mooie spullen kheb ook een toetsenbord muis stuur allemaal perfect alleen die speakerset is gewoon slecht

toen kwam ie opeens met kortingsbonnen (een soort en met van hier we praten nergens meer over)
ik had geen zin meer om in discussie te gaan ik kwam thuis keek ik wat beter op de bonnen
TENMISNTE INLEVERBAAR TOT 1 JANUARIE 2006 al 7 maanden verlopen.

ik ben nu van mening LOGITECH up yours
meer dan een jaar ons negeren met hun hoge neuzen "We are proud"
Ik werk zelf in een winkel en je kan een probleem vergelijken met een bord pap die je echt walgelijk vindt
je kan het beter eten als het nog warm is want als het koud is is ie nog smeriger
Nou logitech jullie pap is nu bevroren maar slikken zal je het

Ik ben in voor een consumentenprogramma hoe groot logitech ook is hier maken ze een grote fout en het wordt tijd dat ze die bekennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
De topic start is inmiddels met een POLL uitgebreid.
"Moeten we naar een consumentenprogramma" is de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Laatst online: 11-09 22:46

thommich

Belg

Ik weet niet of jullie akkoord zijn, maar mss is er een mogelijkheid om de poll uit te breiden met een optie: "we wachten tot na 6 november, en indien het in orde is, laten we consumentenprogramma vallen, indien niet in orde, stappen we naar consumentenprogramma" (maar dan iets ingekort 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

pfff, kunnen jullie (die een logitech speaker hebben) niet beter allemaal tegelijk een mail sturen naar logitech? mischien dat ze dan laten mérken dat ze het plopjes issue oplossen

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.