dus ik zou best voor de 5500 gaan?
klinkt een stuk beter dan de 5400 ? (de 200 watt meer kan me niet zo schelen)
Verwijderd
Dan zou Logitech een flinke slater slaan natuurlijk dus ik hoop dat ze door hebben dat de units echt plopvrij moeten zijn of op een zeer acceptabel niveau. Ikzelf heb hier echter wel vertrouwen in.Darth Malak schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:54:
Heeft iemand dan al bevestigd dat ze inderdaad plopvrij zijn? Behalve die lui van Logitech zelf dan natuurlijk?!
[...]
Gewoon mailen, met die telefoon vind ik echt onzin en getuige van het niet vetrouwen van je klanten!strandbal schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 20:35:
Ik ga ook maar eens contact opnemen. Wat gaat het makkelijkst, mailen? Geen zin om ze te moeten overtuigen dat het ding plopt, ik heb geen draadloze telefoon en ik ben ook niet anders dan al die anderen met een Z-5500...
Yep, zoek anders naar wat reviews. Twijfel je echt raad ik je aan even te gaan luisteren in de winkel.Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 20:45:
dus ik zou best voor de 5500 gaan?
Verwijderd
offtopic, post dat in een andere thread a.u.b.Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:08:
hoe sluit ik ze best aan op een X-fi music xtreme?
welke kabel / kostprijs ? (want naar ik verneem is de kabel niet meegeleverd?)
[ Voor 45% gewijzigd door Patriek op 12-10-2006 01:56 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Darth Malak op 12-10-2006 11:53 ]
Ja onderstaande bericht bereikte mij zojuist... natuurlijk was dat niet de bedoeling, foutje van B.S. (PR manager EU), leuk visitekaartje heeft Logitech zeg...Darth Malak schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:53:
Nog niets vernomen van Logitech.
Lekker dan. Je bent sowieso een 'afgevaardigde' van een hele hoop mensen hier. Het lijkt me sterk dat je dan als 'gewoon een klant' behandeld kan worden. En als ze bij Logitech de zaakjes in orde zouden hebben, dan waren al die mailtjes van jou niet nodig.tm030614 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:01:
[...]
Ja onderstaande bericht bereikte mij zojuist... natuurlijk was dat niet de bedoeling, foutje van B.S. (PR manager EU), leuk visitekaartje heeft Logitech zeg...
Hi S.D.
Thanks for getting in touch with Mr. van B. as you did. B.G and I had
a message to send him this morning but he beat us to it. We are also
introducing a plan to wean him off this weekly communication he seems to
like so much. That way we will be able to resume normal relations with him
as a customer rather than as the "investigative journalist" he has been to
date!
All the best
B.S.
Geeft een beetje aan hoe men binnen Logitech over mij denkt. Reden van mijn e-mails gestuurd aan Logitech waren niet echt bijzonder, paar cases die verkeerd afgehandeld werden. Een aantal vragen die hier op het forum verschenen, en een paar e-mail waarom ik nog geen reactie had gehad naar twee weken.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
tm030614 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:01:
[...]
Ja onderstaande bericht bereikte mij zojuist... natuurlijk was dat niet de bedoeling, foutje van B.S. (PR manager EU), leuk visitekaartje heeft Logitech zeg...
Hi S.D.
date!
All the best
B.S.
Geeft een beetje aan hoe men binnen Logitech over mij denkt. Reden van mijn e-mails gestuurd aan Logitech waren niet echt bijzonder, paar cases die verkeerd afgehandeld werden. Een aantal vragen die hier op het forum verschenen, en een paar e-mail waarom ik nog geen reactie had gehad naar twee weken.
Omdat Logitech zich het simpelweg niet kan veroorloven om nogmaals de fout in te gaan in deze zaak.Darth Malak schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:48:
Nogmaals dus de vraag: waarop is jouw hoop dat deze sets plopvrij zijn gebaseerd als je dit soort e-mails leest.[...]
Verwijderd
Ik begrijp de strekking niet helemaal. Wat bedoelen ze nou met dit bericht???tm030614 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:01:
[...]
*Brief van S.D.*
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Niet meer dan dat ik een iritantie klant ben die niet van ophouden weet en het plezierig zou vinden om Logitech elke week een e-mail te sturen om ze af te zeiken.Dutch_Baseline schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:08:
[...]
Ik begrijp de strekking niet helemaal. Wat bedoelen ze nou met dit bericht???
[ Voor 12% gewijzigd door tm030614 op 12-10-2006 16:33 ]
Hier stond een dode link.
Begin er stevig aan te twijfelen of er wel een nieuwe versie komt... 't Lijkt er een beetje op alsof ze jullie (en mij ook, want ik wil een vernieuwde set aanschaffen...) aan het lijntje houden. Wat denk jij daarvan???tm030614 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:40:
De topic op het logitech forum is overigens weer verwijderd!![]()
Dit gaat me echt te ver!!!
Verklaring van de board admin van Logitech.
please repost your topic about the speakers. I am very sorry. I take full responsibility for this... I was removing a post in your topic and accidentally deleted the topic, I am very sorry.
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Nou als ze zeggen dat er een nieuwe set komt, dan komt die er ook echt wel. Daar ben ik niet zo bang voor. Dat verwijderen van dat topic op het forum is natuurlijk wel heel erg 'toevallig'. Maar helaas bestaat toeval. Kijk, dat ze tm misschien 'vervelend' vinden kan me van hun kant wel iets indenken.Dutch_Baseline schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:52:
[...]
Begin er stevig aan te twijfelen of er wel een nieuwe versie komt... 't Lijkt er een beetje op alsof ze jullie (en mij ook, want ik wil een vernieuwde set aanschaffen...) aan het lijntje houden. Wat denk jij daarvan???
[ Voor 8% gewijzigd door Luuk1983 op 12-10-2006 14:33 ]
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
NeeLuuk1983 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 14:32:
[...]
Nou als ze zeggen dat er een nieuwe set komt, dan komt die er ook echt wel. Daar ben ik niet zo bang voor. Dat verwijderen van dat topic op het forum is natuurlijk wel heel erg 'toevallig'. Maar helaas bestaat toeval. Kijk, dat ze tm misschien 'vervelend' vinden kan me van hun kant wel iets indenken.
Maar voorals nog ga ik er niet vanuit dat de beloftes ineens onwaar zijn.
Bart, had je overigens dat bericht van Logitech die je hierboven gepost hebt ook in dat topic op het logitech forum geplaatst??
Ik denk wel dat er een nieuwe versie komt, anders maken ze zichzelf belachelijk natuurlijk, dus ik twijfel daar niet aan.Dutch_Baseline schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:52:
[...]
Begin er stevig aan te twijfelen of er wel een nieuwe versie komt... 't Lijkt er een beetje op alsof ze jullie (en mij ook, want ik wil een vernieuwde set aanschaffen...) aan het lijntje houden. Wat denk jij daarvan???
[ Voor 10% gewijzigd door tm030614 op 12-10-2006 15:27 ]
Verwijderd
Dat er zulke interne mails werden verstuurd hadden we natuurlijk al kunnen vermoeden. Dat ze bij Logitech niet van de snugerste waren wisten we ook al. Maar een zodanig lompheidsgehalte waarmee je er in slaagt zulkeen mail naar de verkeerd persoon te sturen vind ik (excuseer mij) wel grappig. Dit is de zoveelste flater die bewijst (naar mijn bescheiden mening) met welke incompetentie de Logitech plaatsjes opgevuld zijn. Ik ben niet geshocked door de inhoud van de mails, des te meer over het feit dat ze hem naar Bart sturen.tm030614 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:01:
[...]
Hi S.D.
date!
All the best
B.S.
BlaaaaaaaBlaaaaaaBlaaaaaaa...tm030614 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:22:
Hi Mr. van B.,
I am indeed. I hope you take no offence from my email. It wasn't intended to offend, rather to explain - as others have better than me - that the opportunity to resume normal relations with you as a customer would be something we'd very much like to achieve. Having said that, with your journalistic hat on (representing the fourm as you do), I'd be very happy to support you ongoing with information and updates on Logitech's speaker lines.
Best wishes
B.S
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 15:41 ]
Hehehe... wat een slijmbal man!!! Laten we hopen dat er inderdaad nieuwe setjes komen... Wordt wel weer eens tijd.. Heb al een jaar de Fatal1ty, maarre... Ook al ruim een jaar alleen een koptelefoon!!!tm030614 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:26:
[...]
Ik denk wel dat er een nieuwe versie komt, anders maken ze zichzelf belachelijk natuurlijk, dus ik twijfel daar niet aan.
Ik denk eerder dat het topic is verwijderd omdat het mij vorige week opviel dat ons topic op het forum veel meer bekeken werd dan andere. Dit heb ik hier gepost en blijkbaar is het Logitech toen ook opgevallen.
Maarja, nu heb ik weer de "investigative journalist hat" op
Edit: Overigens heb ik vriendelijk verzocht op zoek te gaan naar een backup. Kan me niet voorstellen dat er van een dergelijke database geen backup beschikbaar zou zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door tm030614 op 12-10-2006 15:52 ]
Verwijderd
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Ben ik helemaal met je eens. Een forum is echter een goed middel om zaken te escalleren naar de support afdeling, die moeten vervolgens wel iets voor de klant kunnen betekenen, lees er moet een uitweg zijn. Deze uitweg wordt door Logitech helaas niet altijd aangeboden waardoor er terechte! kritiek geuit wordt door deze klanten.Resistor schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 23:07:
Het nadeel van een fabrikantenforum is, is dat ze daar alle sh*t over zich heen krijgen.
Mensen die tevreden zijn met hun product gaan dat niet posten, daar zijn er miljoenen van (ik ben daar ook 1 van, muis en toetsenbord, dat wel), maar als je wat te klagen hebt zoek je meer informatie, kom je op de site van de fabrikant, vind het forum, en daar ga je dan je gal spuwen.
[ Voor 45% gewijzigd door Darth Malak op 13-10-2006 08:36 ]
Het schijnt toch te kunnen. Dank u Logitech!tm030614 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 18:51:
Logitech heeft geen backup systeem zeggen ze...![]()
![]()
There is no backup system for deleted posts, if there was I would have used it. This is why I messaged you to kindly ask if you would repost your topic. Again I apologize for the accidental delete.
[ Voor 26% gewijzigd door tm030614 op 13-10-2006 12:06 ]
Lullig voor jeVerwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:15:
TV heh, damn de enige die ik kan bereiken is de plaatselijke kabelkrant
[ Voor 43% gewijzigd door Patriek op 13-10-2006 20:06 ]
Je ziet het absoluut niet verkeerd. Logitech vergeet het feit dat je bijna 300 eurie neerteld voor een speakerset ( nou is ie wel vet ) en dat je daarom ook verwacht dat er zich geen problemen voordoen in je speakerset. En dat je dan ook best wel pissig word als je eerst je pod moet opsturen, of dat je met een telefoon moet gaan kloten, en dat je weer 27kg mag gaan terugsjouwen naar de winkel.tm030614 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:08:
Begin me zo onderhand toch stellig af te vragen wat er bij Logitech aan de hand is. De klant moet tegenwoordig zelf maar gaan navragen of er al een nieuwe revisie van de Z-5500 beschikbaar is.
Daarna mag hij ze zelf om gaan ruilen in de winkel... om kosten te besparen?... Kan toch niet de reden zijn lijkt me, immers Logitech beweert stellig dat het probleem zéér klein is. Voor een dergelijk groot bedrijf lijkt het mij dat die paar honderd euro aan verzendkosten geen probleem mag zijn.
Mischien zie ik het verkeerd, zoja hoor ik het graag.![]()
[/i]
WTF, ik ga toch niet ff die complete doos qua gewicht naar het postkantoor zeulen en 'm daarbij versturen naar de webshop waar ik 'm gekocht heb! Ze sturen maar lekker DHL langs ofzo, zoals ze tot nu tot gedaan hebben. Ik bedoel, ik heb rechstreeks contact met Logitech gehad en heb van Logitech instructies gekregen en ik heb van Logitech gehoord dat ik informatie krijg en 'm om kan ruilen tegen de tijd dat de wijzigingen klaar zijn. Niks webwinkel, LOGITECH!Extreme smell schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:23:
[...]
Je ziet het absoluut niet verkeerd. Logitech vergeet het feit dat je bijna 300 eurie neerteld voor een speakerset ( nou is ie wel vet ) en dat je daarom ook verwacht dat er zich geen problemen voordoen in je speakerset. En dat je dan ook best wel pissig word als je eerst je pod moet opsturen, of dat je met een telefoon moet gaan kloten, en dat je weer 27kg mag gaan terugsjouwen naar de winkel.
En als ze vinden dat het een klein probleem is, heb je dan al de poll statistieken aan ze doorgegeven? nou is het natuurlijk geen betrouwbare steekproef, maar toch. 50% is echt niet niks.
verder hoop ik echt dat er een verbeterde revisie komt, omdat ik toch echt een z5500 wil omdat hij gewoon de beste speakerset is.
Rustig...Luuk1983 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:48:
[...]
WTF, ik ga toch niet ff die complete doos qua gewicht naar het postkantoor zeulen en 'm daarbij versturen naar de webshop waar ik 'm gekocht heb! Ze sturen maar lekker DHL langs ofzo, zoals ze tot nu tot gedaan hebben. Ik bedoel, ik heb rechstreeks contact met Logitech gehad en heb van Logitech instructies gekregen en ik heb van Logitech gehoord dat ik informatie krijg en 'm om kan ruilen tegen de tijd dat de wijzigingen klaar zijn. Niks webwinkel, LOGITECH!
[ Voor 6% gewijzigd door tm030614 op 16-10-2006 21:14 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Dutch_Baseline op 17-10-2006 15:41 . Reden: Valt wel mee eigenlijk... ]
Verwijderd
Heeft bij mij ook een week of 3-4 geduurd. Ze komen hem heus wel halenVerwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:25:
zit nu al weer weken met de set in dozen in mun huiskamer, nog steeds geen bericht hoe of wat en wanneer ze hem op komen halen. Zoals eerder gezegd, de refund is al lang binnen.
Verwijderd
Ik was het zó zat dat ik gelijk naar de audio-boer gegaan ben. Dus toen had ik even vergeten waar ik de boel moest laten. dus de logitech maar in de dozen van het nieuwe spulletje. we wachten af, heb maar weer een mailtje verzonden.ComBax schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:00:
[...]
Heeft bij mij ook een week of 3-4 geduurd. Ze komen hem heus wel halen
(alleen heb ik hem maar in een doos gestoken toen de afspraak om de set af te halen was gemaakt, tot dan ben ik hem blijven gebruiken)
Ik vraag me af waarom het zo lang moet duren. Lijkt mij toch niet nodig...Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:59:
[...]
Ik was het zó zat dat ik gelijk naar de audio-boer gegaan ben. Dus toen had ik even vergeten waar ik de boel moest laten. dus de logitech maar in de dozen van het nieuwe spulletje. we wachten af, heb maar weer een mailtje verzonden.
Deze vraag is echt al duizende keren gevraagdExtreme smell schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:56:
Ik twijfel toch sterk of er überhaupt een nieuwe revisie komt. En is er misschien een manier om het probleem op te lossen? zoals betere bekabeling?
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door tm030614 op 30-10-2006 19:20 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
De site ligt nog steeds plat...
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:13:
Het zijn zeker amerikanen?
Nahjah ik ken die amerikanen zo een beetje na het weekend pas weer Up want ze werken niet in het weekend heh en al helemaal niet met een storing.
Kom ze zomaar goed uit!
Ik zou zeggen: lees de TS grondig of zoek in dit topic dmv de search, dit is al 100 keer voorbij gekomen. 't is niet dat ik je niet wil helpen, maar als iedereen dit elke keer maar blijft vragen komen we natuurlijk nergens.robinhaagmans schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:23:
Iemand al kennis van een nieuwe speakerset die Logitech gaat uitbrengen of willen ze de Z5500 nog verbeteren zodat iedereen toch weer deze set gaat kopen?
[...]
Verwijderd
Verwijderd
Of de set echt plopvrij is, kan niemand zeggen. Ik kan me niet voorstellen dat Logitech weer troep aflevert... Niemand heeft de revisie gezien of gehoord. Ik meen te herinneren dat tm030614 een mail gestuurd heeft met de vraag of de revisie herkenbaar is aan codes e.d. Misschien dat hij nog iets meer kan vertellen hierover???Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 02:05:
Nu de veel gestelde vraag. Sorry, ja ik heb het gehele topic gelezen, de evaluatie, de beloften enzo...
maar de vraag blijft (geen duidelijk antwoord, maar vrees dat dit niet zal veranderen): Is de huidige Z5500 versie plop vrij? Is er ondertussen een revisie versie op de markt, indien zo, wat zijn de eventuele codes/revisie nrs. Indien nee, zijn ze nu van plan daarwerkelijk een revisie op de markt te brengen, en wanneer?
Geef niet...Sorry voor m'n vragen, en waarschijnlijk zal ik meer frustratie brengen dan antwoorden/hulp. Maar ik wil niet opnieuw een buggy versie aankopen, nu het probleem gekent en deels toegegeven is door logitech zelf.
Hoop dat ik dat een beetje heb gedaan. Nogmaals, tm030614 zit 'tot aan zijn nek' in deze zaak.Iemand die licht kan scheppen in deze zaak?
Ik zou je vragen graag willen beantwoorden, ik wacht echter al weer twee weken op reactie van Logitech maar krijg deze niet.Dutch_Baseline schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:03:
[...]
Of de set echt plopvrij is, kan niemand zeggen. Ik kan me niet voorstellen dat Logitech weer troep aflevert... Niemand heeft de revisie gezien of gehoord. Ik meen te herinneren dat tm030614 een mail gestuurd heeft met de vraag of de revisie herkenbaar is aan codes e.d. Misschien dat hij nog iets meer kan vertellen hierover???![]()
[...]
Geef niet...
[...]
Hoop dat ik dat een beetje heb gedaan. Nogmaals, tm030614 zit 'tot aan zijn nek' in deze zaak.Misschien dat hij nog een aanvulling heeft....
[ Voor 96% gewijzigd door tm030614 op 26-10-2006 11:11 ]
.
"Escalated" is "geëscaleerd" in het Nederlands.born4trance schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:11:
hm, ik heb laatst weer eens een bericht gestuurd via Logitechs support systeem 'Update My Question'. Na verzending van het bericht kreeg deze de status 'updated'. Niets bijzonders aan de hand..echter stond deze even later op 'Escalated' waarvan ik de betekenis niet weet. Anyone
Not trying to pretend the enemy that I am.
.
Dat je vraag is doorgestuurd naar een hoger geplaatst persoon wellicht.born4trance schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:08:
Misschien ben ik niet duidelijk genoeg geweest.. de betekenis van het woord weet ik wel, maar wat kan ik hier nou uit opmaken mbt de support?
Coding 4 Fun!
Inderdaad een nieuwe model en ik denk dat hij niet zal ploppen. Maarja garanderen kan ik het niet.Vincenz0 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:23:
Hoi allen,
ik was van plan om de nieuwe Z-10 Speaker set aan te schaffen,
heeft deze last van dit plopjes probleem?
ik denk van niet aangezien ze in een nieuw model wel de bug er uit hebben gehaald of?
link to specs:
http://www.logitech.com/i..._z10_oct06#Specifications
doe iktm030614 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:16:
[...]
Dat je vraag is doorgestuurd naar een hoger geplaatst persoon wellicht.
Stuur anders je case even door, dan word mij mischien meer duidelijk.
plopjesprobleem@xs4all.nl
.
28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV
Hey Bart,tm030614 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 22:44:
Onderstaande email is zojuist naar B.G. gestuurd en het senior management.
Mensen die bereidt zijn om deel te nemen aan een consumentenprogramma kunnen zich melding via het welbekende plopjesprobleem@xs4all.nl
Jammer dat het zo heeft moeiten lopen.
B.G,
We hebben het er mee gehad!!!
We moeten zojuist constateren dat ... enz....
Ik begrijp je reactie, begrijp me echter niet verkeerd, dat die set er rond november komt daar twijfel ik niet aan.Dutch_Baseline schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 08:32:
[...]
Hey Bart,
Ik begrijp de opwinding. Maar was dit wel zo'n slimme brief? Kijk, ze hebben al toegezegd dat er een nieuwe versie uit komt. Daar moeten we dan maar in vertrouwen. Die nieuwe versie zal er ook echt wel komen denk ik!
Wat ik me afvraag is wat het doel van deze brief is. Zal dit niet averechts werken denk je? Je hebt wat betref dit onderwerp best wel wat bereikt al op dit moment.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben het met je eens dat er nu eindelijk iets moet gebeuren. Maar ze hebben toch gezegd dat er in november nieuwe setjes op de markt komen? Het is nu toch nog geen november?
Maar goed, aan de andere kant heb ik volledig begrip voor jullie situatie.Het wordt tijd dat die dingen nou eens op de markt komen...
Nee, zie dit bericht.Dutch_Baseline schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:29:
Hmz... Als ik die brief goed begrijp, worden er maar een beperkt aantal setjes gemaakt. Klopt dat?
Ik heb de set nog niet, maar wil die evt wel aanschaffen. Maar dan natuurlijk wel de nieuwe versie. Die nieuwe versie komt toch ook in de winkel te liggen (in november)??
de brief is eerder verstuurd. De email kwam pas enige tijd later.Dutch_Baseline schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:51:
Oohja, ik zie het! Wel beetje verwarrend, want in die brief lijkt te staan dat er maar een aantal gemaakt worden... Maar goed... Gelukkig komt er dus een "mass-production"...
Nope, is geen probleem.AarsRuB schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:16:
Ik ben in het bezit van de Logitech x530 en heb op het plopjes probleem en een leuke
radio zender die wel eens overwachts uit de boxen komen. Ik heb enkel de boxen nog en niet
meer de doos. De aankoop bon heb ik vast nog wel ergens. Maar is dat erg dat ik de doos en
boekjes niet meer heb?
Verwijderd
Wees maar niet bang programma's als Kassa enzo staan te springen om dit soort dingen binnen te halen zeker zoals het er hier aantoe gaat!m00 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 08:13:
Voor mij heb je groot gelijk. Maar ik heb zo'n gevoel dat consumentenprogramma's niet echt staan te springen voor dit onderwerp. Begrijp me goed, ik vind dat geknal net zo irritant als ieder ander, maar de kwaal komt zo lullig over op buitenstaanders..
Inderdaad.Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:23:
[...]
Wees maar niet bang programma's als Kassa enzo staan te springen om dit soort dingen binnen te halen zeker zoals het er hier aantoe gaat!
Dan heb je nog veel andere op de publieke omroep die wel wat willen doen.
Verwijderd
Nu komt er gegarandeerd wederom een sussende mail die loze beloftes bevat om ons zoet te houden en die -indien geaccepteerd- binnen X tijd wederom voor teleurstelling zal zorgen omdat Logitech ze toch niet nakomt.
Ik denk dat er geen reactie komt eerlijk gezegt...Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:57:
[...]
Nu komt er gegarandeerd wederom een sussende mail die loze beloftes bevat om ons zoet te houden en die -indien geaccepteerd- binnen X tijd wederom voor teleurstelling zal zorgen omdat Logitech ze toch niet nakomt.
[ Voor 82% gewijzigd door tm030614 op 27-10-2006 18:11 ]
Verwijderd
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Waarom schrijft Logitech eerst dat alle klanten in week 35 worden geïnformeerd m.b.t. de revisie die in november uit komt? Logitech stuurt een gedeelte van de klanten wel een brief, en een andere gedeelte krijg pas op 6 november te horen dat er een oplossing is... niet echt logisch.Dear Mr. B,
I hope this mail finds you well. Please find an update on the speakers
issues which should answer your ongoing questions. I have also included a
response to your mails of last night.
For your information, all customers who requested one of the limited
quantity of newly certified speakers will be contacted in the week of 6th
November and provided information on how to send back their existing
speaker and receive their new one.
Ik ben van mening dat Logitech de brief -naar klanten die een recentelijk een geoptimaliseerde versie hebben ontvangen- tricky heeft opgezet. Waneer de klant namelijk niet reageert binnen een door Logitech opgestelde termijn, gaat Logitech er vanuit dat de klant tevreden is met de optimezed versie. Uit ervaring weet ik dat de meeste klanten niet eens doorhebben dat ze moeten reageren als ze niet tevreden zijn. Deze klanten worden natuurlijk ook niet meer up to date gehouden door Logitech. Logisch die gaat er simpelweg vanuit dat de klant tevreden is. De klant is dit echter niet, maar is in de veronderstelling dat Logitech ze up to date houd.As you know, we are regrettably not able to offer a refund to customers who
change their minds and decide they are not satisfied with the new units.
We are confident in these new speakers and do encourage any customers who
don’t share that confidence to take the opportunity of requesting a refund
as soon as possible, before we exchange their speakers. Having said that,
we will be offering a full warranty with these newly certified speakers.
Ook duidelijk, keuze die je als bedrijf maakt. Lastig voor de klant om dat er (denk ik!) zonder meer nog veel stock voorraad zal zijn bij diversen bedrijven.We are not marking these newly designed speakers any differently from the
speakers with the original design on retail shelves. It is common practice
for Logitech to bring improvements to its products even after they have
been launched and this is such a case.
Waarom nu wel? Ik vraag al maandenlang waarom de FAQ niet wereldwijd beschikbaar is en een verklaring is nooit gegeven. Nu komt er wel een wereldwijde FAQ beschikbaar. Goed nieuws overigens!On another subject, we have now brought up to date and published a new set
of FAQs related to the issue. These FAQs will be published on our website
worldwide very shortly. American and European country sites all provide the
same answers and advice and Asia Pacific will soon be up online.
Beetje vreemde uitleg waarom dit bericht op de website staat. Lijkt me eerder dat het gewoon te druk is waardoor een gedeelte van de cases doorgestuurd word naar een andere regio. Lijke me niet dat je een "extra keuze" voor de klant op deze wijze brengt. Dat is immers iets positiefs, het bericht op de website van Logitech pak ik als klant niet positief op. Het wekt zelfs de intensie dat de site down is in NL.Our Dutch website's customer service message is designed to give customers
more choice in the way they communicate with us in order to get a faster
response. Our conversations with customers indicate many don’t mind
communicating in English.
Duidelijk en logisch natuurlijk.Many thanks as ever for your ongoing assistance regarding individual
customer cases. We are currently prioritizing supply of the improved
speaker in the European region because the number of customer cases in the
American and Asia Pacific regions is far more limited. Because of this, we
are asking customers in the American and Asia Pacific regions for a little
patience before we can bring our solution to them too.
Knap dat je via de telefoon kunt horen of de set werkelijk plopt. A. het ploppen is bij iedereen anders, de een heeft er meer last van dan de ander. B. de telefoon is nou niet het media met de beste geluidskwaliteit, C. je geloof je klanten niet op hun woord.You raised a question about the need for a telephone "popping" test. These
tests are indeed carried out, but are certainly not policy. In some cases,
if our customer service agent is not clear about the kind of popping
symptoms or noises coming from the customer's speaker system, he or she may
ask to hear it to help the customer better.
Het gaat hier niet om een incident! Er gaat blijkbaar iets mis bij Logitech waardoor niet elke klant een update krijgt, dat is zeer slecht!Regarding your email of last night, we are quickly looking into the
customer case you mention. I think you will agree that it makes no sense
for Logitech to have purposely missed an individual off our communications
when we have gone to such lengths to resolve this issue for everyone. We
will get back to you the moment we have established if there has been a
problem with this communication and, more importantly, will ensure that
particular customer hears from us if he/she hasn't already. Our offer of
the four choices stands for that customer of course.
Vreemd de specificaties van de X-530 zijn hetzelfde als de X-540. Ik zal aan de PR manager (B.S.) vragen waar de verschillen in zitten tussen de twee sets.Finally, you asked whether the X-540 would be offered as a replacement for
X-530 customers. This is a different product from the X-530, meeting
different customer needs. As such, we will be sticking to the current
refund policy only and not offering replacement X-540 units.
Leuk, maar als ik een vraag stel namens mijzelf (of het collectief) ben ik niet van plan om 4 weken te wachten. We wachten al lang genoeg!I hope this update is useful to you. We will get in touch with you a month
from now (27th November) to regularize our contact and provide you with
another update on this matter.
With kind regards,
B.G.
Met dat laatste ben ik het niet met je eens. Er zijn namelijk zat mensen die de boel willen beduvelen.Knap dat je via de telefoon kunt horen of de set werkelijk plopt. A. het ploppen is bij iedereen anders, de een heeft er meer last van dan de ander. B. de telefoon is nou niet het media met de beste geluidskwaliteit, C. je geloof je klanten niet op hun woord.
.
Ja, en denk je werkelijk dat de telefoon dan de oplossing is? Het zal niet echt moeilijk zijn om, als je dat dan toch wilt, de boel te beduvelen - bv door te zeggen, "gaat niet ik heb geen draadloze telefoon".Extreme smell schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:21:
[...]
Met dat laatste ben ik het niet met je eens. Er zijn namelijk zat mensen die de boel willen beduvelen.
Verwijderd
Contact opnemen met Logitech.Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:39:
Ik las dus dat je een refund kon krijgen voor de x530? Mijn broertje heeft die en heeft ontzettend veel last van die radio er doorheen. Moet ik gewoon contact opnemen met logitech en de boel uitleggen of moet ik iets anders doen? Hij heeft de bon nog van z'n boxjes.
28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV
[ Voor 12% gewijzigd door eXe op 28-10-2006 16:50 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq