Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 4

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.886 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:58:
[...]
Indien je iets wilt doen om het ploppen te verminderen, dan verwijs ik je naar deel 2, pagina 6.
De harde knallen zullen er dan niet meer zijn. R.C.
Dat is dus deze link: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1114672/5

Verhelpt dit tevens het brommen of moet dan toch echt ook de sub worden voorzien van die metalen binnenkant? Ik heb vreemd genoeg (na een paar maanden de set vrij vaak te hebben gebruikt) zo goed als geen last meer van het ploppen terwijl dit in het begin echt wel het geval was. Alleen nog brommen dus en als ik dit zelf op kan lossen doe ik dat liever ipv 6 maanden te wachten op een nieuwe proto set van Logitech die misschien ook/weer niet goed is.

Tenzij Logitech natuurlijk achter de schermen bezig is met een opvolger van de Z5500 (de denkbeeldige Z5700) en daarom niets meer wereldwijd gaat aanpassen aan het productieproces van de Z5500, en ons alleen maar aan het lijntje houdt om binnen 6 maanden ons deze nieuwe set aan te gaan bieden als extra optie. Maar dit zullen ze nooit toegeven want als het bestaan van een opvolger vroegtijdig zou uitlekken, er een grote kans bestaat dat de Z5500 niet meer voldoende verkocht wordt...

Het is immers heel goed denkbaar dat er een nog flinke voorraad Z5500's is en die gaan ze echt niet weggooien omdat wij nou toevallig de problemen hiervan hebben aangekaart. Hoeveel mensen hebben eigenlijk gemeld dat hun set plopt, bromt of radio ontvangt in Nederland, is dat ook bekend? Als je daar het antwoord op weet kun je ook meteen raden dat Logitech niets gaat veranderen, zeker als ze bezig zijn met die hypothetische Z5700 set... wat dus nog niet bevestigd is (dit even voor de duidelijkheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag:
Komt het probleem niet alleen voor bij coax kabels?
Ik heb vandaag mijn toslink kabels binnen gekregen (pc en xbox 360 op aangesloten) en de lichtknoppen die de problemen veroorzaakten doen dit nu niet meer.
Teven heb ik via 6 ch. direct. ook geen problemen (behalve dat dan alleen sub + LF speaker het doen :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 17:49:
Vraag:
Komt het probleem niet alleen voor bij coax kabels?
Ik heb vandaag mijn toslink kabels binnen gekregen (pc en xbox 360 op aangesloten) en de lichtknoppen die de problemen veroorzaakten doen dit nu niet meer.
Teven heb ik via 6 ch. direct. ook geen problemen (behalve dat dan alleen sub + LF speaker het doen :9)
Helaas niet dus... Het ploppen komt voor in alle mogelijke situaties, zonder of met coax. Een van de troubleshooting adviezen van Logitech zelf als je ze belt is om eerst een aantal kabels los te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze brief werd namens het forum reeds verstuurd naar verschillende adressen!

Shielding issues concerning Logitech Audio systems

Dear sir, madam,

We, members of the forum Gathering of Tweakers, specifically Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 4, started this topic in the Netherlands due to an overwhelming number of complaints concerning noise issues regarding Logitech Audio Systems.
This involves, in particular, the Z-5500 and X-530 speaker set, but also other Logitech audio models suffer from this issue.

Let us first explain what the problems are about. There are 3 main issues:

1. "Popping" noises from the speaker system. When light switches, blenders, fridges or other electrical appliances are switched on or off, a very loud and disturbing "popping" noise is generated in the audio systems.
Sometimes the volume of this “pop” is at such a loud level, that you do not want to be in the same room when it occurs.

2. An irritating permanent ‘humming noise’ coming from the subwoofer.

3. And in some occasions the Z-5500 picks up radio signals that can be heard. And that without any other appliances connected.

Since most people do not realize that the problems are part of their Logitech speaker system, they usually blame their indoor electrical system or other electrical appliances.
This idea was (and still is) stimulated by the things mentioned in the customer support section on Logitech's website.
As a result, many people are buying EMI filters, which of course do not provide a solution.

Some members have started the initiative and contacted Logitech about these issues in order to solve the problems.
At first, Logitech even denied that a problem existed which affected their speaker systems.
However, a few members, who are qualified engineers, did investigate the Z-5500 and some other audio models and figured out exactly what is causing the noise problems.
With some minor modifications they managed to solve almost completely the noise issues.

It became very clear that the noise problem is a result of a design error and affects not only the Z-5500 and the X-530, but also other Logitech audio models.
There is no doubt that the Logitech design staff has repeatedly underestimated the importance of a proper shielding of the respective audio units.
May we point out that it is common knowledge that a proper shielding of audio equipment is essential, in order to avoid noise problems.

However, it took an incredible 5 months for Logitech to accept this fact.
Due to our efforts Logitech was not able to deny any longer that a serious problem exists regarding their audio units.
Since Logitech showed no initiative at all to change their FAQ section, we had to press hard for Logitech to do so!
As a result the FAQ (Link) were somewhat altered and a refund policy, concerning the Z-5500 as well as the X-530, is offered.

May we draw your attention to the fact that Logitech is still talking about a "production error". However, the noise problems are definitely a result of a design error!

Now, 8 months later, after many emails, phone calls, meetings, prototype testing and even some visits of members of Logitech’s Technical staff (to test some experimental units at the homes of members), we feel that all our efforts were in vain.
There are hardly any improvements at all, we all still have a defective audio unit.
Nothing constructive has been undertaken by Logitech in order to solve the design issues!
We feel that Logitech has been buying time in order for us to lose interest and to prevent us from going public with this issue.

What strikes us most, is that Logitech is still selling their audio products worldwide, while realizing very well that these products suffer from a design issue.
We feel that selling a product with a defect, to customers who trust Logitech to provide a product which will perform according to the things mentioned in the sales literature, is far from fair practise.

Last but not least, Logitech is trying to make us believe that the noise (popping) problem is very localized and only concerns The Netherlands and Belgium.
However, this is a far cry from the reality.
By using Google it is not very hard to find many, many, forums (worldwide) that are related to this “popping" problem.

Reason why we feel we have to share this information with other (potential) Logitech customers worldwide, bearing in mind that this action will make Logitech seriously consider to take proper and constructive action in order to solve these design issues.

Hence the reason why we contact you to ask your assistance to propagate this message.

Of course, we shall only be too pleased to forward to you any further information concerning this matter.

Best regards,

The Forum members

Representatives:
TM
Duke
MarfOrz
LiMb
R.C.

E-mail: plopjesprobleem@xs4all.nl

R.C.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2006 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Mooi! Laat je het even horen wanneer er reply's binnen komen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:27
;)

[ Voor 56% gewijzigd door tm030614 op 29-07-2006 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel netjes opgezet... ga zo door mannen (en vrouw(en)?)! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

1 correctie... in 1 van de eerste regels: we started this forum...

moet zijn: we started this topic of thread...

Volgens mij bestaat tweakers al wel iets langer.

Verder worden de 3 issues genoemd. Ik zou er nog bij vermelden dat deze 3 issues of alle 3 voorkomen of 1 van de issues. Het lijkt er nu op dat er 1 situatie is waar een set alle 3 de issues vertoont.

[ Voor 38% gewijzigd door Darth Malak op 27-07-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Darth Malak schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 09:50:
1 correctie... in 1 van de eerste regels: we started this forum...

moet zijn: we started this topic of thread...

Volgens mij bestaat tweakers al wel iets langer.
Hoewel het inderdaad topic of thread moet worden de losse delen van GoT (bv Non windows operating) ook aangeduid als forum. Ofwel GoT is een verzameling Fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Waar het om gaat is of duidelijks is wat we bedoeling, dat zal het zondermeer zijn.

Edit: Wij zijn overigens nu pas overgegaan tot het rond sturen van een brief, zodat er een meer geopende communicatie ontstaat met dit probleem, in plaats van afgelopen zondag. Dit omdat wij graag hadden gewacht op de reactie van S.D. (Hoogst verantwoordelijke VP EU) die gisteren zou moeten komen. Helaas hebben wij niks mogen ontvangen.

Overigens staan wij er niet van te kijken als nu het juridische geblaat van Logitech begint. E.e.a. ligt bij ons in de lijn der verwachting, en wij schromen dan ook niet om gewoon verder te gaan. Logitech is immers de gene die fout zit, niet wij. Neemt niet weg dat dit natuurlijk een enorme teleurstelling zou zijn en een nieuwe dieptepunt voor Logitech, daarmee geven ze blijk dat het probleem toch wel groot is.

[ Voor 92% gewijzigd door tm030614 op 27-07-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipTrip
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 02:10:
Mijne heren,

TM zal de "topic start" wellicht nog op een paar punten aanpassen, waarop ik zal trachten dit weekend de vertaling naar het Engels rond te krijgen zodat deze wellicht zondag nog kan worden geplaatst.

We hebben hulp nodig!

Wordt op prijs gesteld indien een aantal van jullie adressen kunnen verzamelen (incl. e-mail adres en fax nummer) van de redactie (editorship), indien mogelijk met naam van redacteur (editor), van alle belangrijke uitgevers van computer magazines in bijvoorbeeld de Verenigde Staten, Engeland, Australië, België, Nederland en Duitsland.
Neem aan dat er op het internet een flink aantal te vinden moet zijn.
Ook bij V&D zijn er wellicht een aantal te vinden.

Graag ook een kompleet adres met postcode. Wordt overwogen om eveneens een aantal zaken per post te verzenden. Eén en ander vanwege de hogere attentie waarde.

De resultaten kunnen naar TM worden gezonden.

Alvast bedankt

R.C.
Wat dacht je van tomshardware?
http://www.tomshardware.com/site/contact.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Bor de Wollef schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:01:
[...]

Hoewel het inderdaad topic of thread moet worden de losse delen van GoT (bv Non windows operating) ook aangeduid als forum. Ofwel GoT is een verzameling Fora.
Err... nope... Dit onderwerp is een topic/thread.. Wat jij noemt bijv. non-windows is een forum met daarin topics/threads.

Kan wel zijn dat het hier bij tweakers zo gezien wordt (en er wijkt hier wel veel meer af) maar ik kan je vertellen dat 99% van alle buitenlandse fora het zo ziet als ik hier beschrijf... Dus dit is een thread/topic... Volgens mij is deze brief bedoelt voor buitenlandse sites.

Anyway...

[ Voor 8% gewijzigd door Darth Malak op 27-07-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipTrip
Of zelfs CNN?
http://www.cnn.com/feedback/

En anders kan NGC er ook nog altijd een doc van maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik denk dat het beter zou werken als er misschien tweakers hier die inmiddels een bepaalde bekendheid/status hebben op internationale forums, dit bericht zouden plaatsen in een forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
De boel komt al weer goed in beweging. Respect for you all.

Ik stond net met mn mond open.
Ik heb net DHL gebeld om mijn set op te halen.
10 minuten later staat DHL voor de deur. :|

Dat noem ik nog eens snelle service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels werd de brief op een aantal punten gewijzigd, één en ander naar aanleiding van de nuttige opmerkingen zoals hier gepost. (zie brief zoals aanvankelijk gepost).

R.C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
Ik lees al geruime tijd mee in dit topic, ik heb zelf ook een Logitech Unit (Z-2200) waar ik geen problemen mee heb, maar ik vind het wel interessant om te zien hoe dit alles verloopt. Nu toch even een keer een reacie. De hierboven voorgestelde brief lijkt me opzich ok maar volgens mij zou ie beter wat kunnen worden ingekort. Sommige dingen worden volgens misschien iets té uitgebreid uitgelegd. Je wil niet dat men af haakt vanwege de lengte van de brief. Een beetje inkorten met een link naar een pagina met het hele verhaal lijkt me een goed idee. Of op zijn minste een "Executive Summary" bovenaan waar in een regel of 5 het verhaal is samen gevat.

Rest mij iedereen met een unit met problemen succes te wensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat genoteerd !

Bedankt.

R.C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi zo, ben nu ook wel benieuwd wat er als reactie op de brief gaat komen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ >:)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
hardware.info is misschien ook iets.

http://www.hardware.info/

http://www.hardware.info/overons.php

edit: ja ik weet het, engelstalig was de bedoeling. maar wie weet is er een nederland ook nog een onbereikte groep.

[ Voor 24% gewijzigd door M a r c o op 28-07-2006 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik neem aan dat t.net en bv http://www.techzine.nl al zijn meegenomen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben bovenstaande adressen meegenomen.

In totaal zijn er nu 29 magazines benaderd, zowel in de VS, Engeland, Duitsland, Nederland, Australië, Canada, Hong Kong, Mexico, Midden Oosten, Tsjechië, Croatië, Venezuela, etc.

Heb ook begrepen dat onze brief is gepost op diverse forums.

R.C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Beste mensen,

Om bezitters en potentiële kopers van de met name Z-5500 en X-530 speakers te informeren over de mogelijke problemen willen we vragen of jullie onderstaande brief op diverse (technisch gerelateerde) forums kunnen plaatsen. Let er bij het plaatsen op dat de layout etc. juist blijft.

Let er ook op dat het constructief blijft, het moet geen "kraak Logitech af" topic worden!

Als titel kun je gebruiken:

Shielding issues Logitech Audio systems resulting in Popping and Humming sound.

Hello,

We, members of the forum Gathering of Tweakers, specifically Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 4, started this topic in the Netherlands due to an overwhelming number of complaints concerning noise issues regarding Logitech Audio Systems.
This involves, in particular, the Z-5500 and X-530 speaker set, but also other Logitech audio models suffer from this issue.

Let us first explain what the problems are about. There are 3 main issues:

1. "Popping" noises from the speaker system. When light switches, blenders, fridges or other electrical appliances are switched on or off, a very loud and disturbing "popping" noise is generated in the audio systems.
Sometimes the volume of this “pop” is at such a loud level, that you do not want to be in the same room when it occurs.

2. An irritating permanent ‘humming noise’ coming from the subwoofer.

3. And in some occasions the Z-5500 picks up radio signals that can be heard. And that without any other appliances connected.

Since most people do not realize that the problems are part of their Logitech speaker system, they usually blame their indoor electrical system or other electrical appliances.
This idea was (and still is) stimulated by the things mentioned in the customer support section on Logitech's website.
As a result, many people are buying EMI filters, which of course do not provide a solution.

Some members have started the initiative and contacted Logitech about these issues in order to solve the problems.
At first, Logitech even denied that a problem existed which affected their speaker systems.
However, a few members, who are qualified engineers, did investigate the Z-5500 and some other audio models and figured out exactly what is causing the noise problems.
With some minor modifications they managed to solve almost completely the noise issues.

It became very clear that the noise problem is a result of a design error and affects not only the Z-5500 and the X-530, but also other Logitech audio models.
There is no doubt that the Logitech design staff has repeatedly underestimated the importance of a proper shielding of the respective audio units.
May we point out that it is common knowledge that a proper shielding of audio equipment is essential, in order to avoid noise problems.

However, it took an incredible 5 months for Logitech to accept this fact.
Due to our efforts Logitech was not able to deny any longer that a serious problem exists regarding their audio units.
Since Logitech showed no initiative at all to change their FAQ section, we had to press hard for Logitech to do so!
As a result the FAQ were somewhat altered and a refund policy, concerning the Z-5500 as well as the X-530, is offered.

May we draw your attention to the fact that Logitech is still talking about a "production error". However, the noise problems are definitely a result of a design error!

Now, 8 months later, after many emails, phone calls, meetings, prototype testing and even some visits of members of Logitech’s Technical staff (to test some experimental units at the homes of members), we feel that all our efforts were in vain.
There are hardly any improvements at all, we all still have a defective audio unit.
Nothing constructive has been undertaken by Logitech in order to solve the design issues!
We feel that Logitech has been buying time in order for us to lose interest and to prevent us from going public with this issue.

What strikes us most, is that Logitech is still selling their audio products worldwide, while realizing very well that these products suffer from a design issue.
We feel that selling a product with a defect, to customers who trust Logitech to provide a product which will perform according to the things mentioned in the sales literature, is far from fair practise.

Last but not least, Logitech is trying to make us believe that the noise (popping) problem is very localized and only concerns The Netherlands and Belgium.
However, this is a far cry from the reality.
By using Google it is not very hard to find many, many, forums (worldwide) that are related to this “popping" problem.

Reason why we feel we have to share this information with other (potential) Logitech customers worldwide, bearing in mind that this action will make Logitech seriously consider to take proper and constructive action in order to solve these design issues.

Best regards,

The Forum members

Representatives:

BvB
RV
MvH
DW
RC

If you have the problem to, we would be happy if you send us a E-mail: plopjesprobleem@xs4all.nl

Let er ook op dat het constructief blijft, het moet geen "kraak Logitech af" topic worden!

[ Voor 13% gewijzigd door tm030614 op 29-07-2006 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Misschien is het handig wanneer men hier vermeld op welke fora de brief is geplaatst (inclusief een link naar het topic) zodat dubbel plaatsing niet voor zal komen en men de reacties ook in de gaten kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Misschien een lijst met links in de TS naar alle betreffende forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
MvdKelen schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 10:19:
Misschien een lijst met links in de TS naar alle betreffende forums.
Als jullie een lijst maken op welke website (directe links hoeft niet) het forum wordt gestart zal ik dit bij houden in de TS.

Edit: Bij deze gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door tm030614 op 29-07-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

tm030614 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 11:14:
[...]

Als jullie een lijst maken op welke website (directe links hoeft niet) het forum wordt gestart zal ik dit bij houden in de TS.

Edit: Bij deze gedaan.
Waarom geen directe links :? Dat is toch veel handiger :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Help!!!! schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 11:36:
[...]

Waarom geen directe links :? Dat is toch veel handiger :?
Er staat "hoeft niet"... dus mag wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:22
Je vergeet het logitech forum ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Check. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alhoewel ik geen z5500 bezit vindt ik het wel mijn plicht om dit aan andere mensen te melden.

http://www.amdusers.com/m...le=viewtopic&t=2878#34042

http://board.theveronicas.com/index.php?showtopic=13244 (ik ben een fan)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

:o So, dat gaat lekker met het verspreiden van het nieuws! :) Keep it up! _/-\o_

Om zelf ook nog een steentje bij te dragen, weten deze jongens er al van?

www.anandtech.com

www.hardwareforums.com

Het is toch triest... Googelde net zomaar even op Logitech Z5500 popping... niet normaal hoeveel hits! :X "Localised problem".. me zolen! |:(

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Silentpuma schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 20:03:
Om zelf ook nog een steentje bij te dragen, weten deze jongens er al van?

www.anandtech.com

www.hardwareforums.com
De eerste wel (zie TS), de laatste niet. Aan jouw de eer om het daar te plaatsen ;) hoeven wij niet al het werk te doen. ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het algemene Logitech Z5500 topic dicht is post ik m'n vraag hier. Ik ben sinds kort in het bezit van een Playstation 2, deze heb ik via een optische toslink kabel aangesloten op mijn Z-5500. Bij het afspelen van dvd's werkt alles perfect, DTS en er komt surround geluid uit zoals het hoort. Nou heb ik Burnout Revenge gekocht en dit spel ondersteund Dolby Pro Logic II, volgens de Logitech site moet dit werken met de Z-5500. http://www.logitech.com/i...,CRID=2177,CONTENTID=9486
En toch blijft hij op Stereo staan tijdens het spelen en komt er geen geluid uit de achterste speakers, Dolby Pro Logic heb ik ingeschakeld bij Burnout en zover ik weet ook in de instellingen van de PS2. Misschien kan iemand me hierbij helpen, of ondersteund de Z-5500 het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 20:46:
Omdat het algemene Logitech Z5500 topic dicht is post ik m'n vraag hier. Ik ben sinds kort in het bezit van een Playstation 2, deze heb ik via een optische toslink kabel aangesloten op mijn Z-5500. Bij het afspelen van dvd's werkt alles perfect, DTS en er komt surround geluid uit zoals het hoort. Nou heb ik Burnout Revenge gekocht en dit spel ondersteund Dolby Pro Logic II, volgens de Logitech site moet dit werken met de Z-5500. http://www.logitech.com/i...,CRID=2177,CONTENTID=9486
En toch blijft hij op Stereo staan tijdens het spelen en komt er geen geluid uit de achterste speakers, Dolby Pro Logic heb ik ingeschakeld bij Burnout en zover ik weet ook in de instellingen van de PS2. Misschien kan iemand me hierbij helpen, of ondersteund de Z-5500 het gewoon niet.
Hij ondersteund het wel, je moet echter een paar keer op de knop "effect" drukken. Na paar keer komt er "DB PL II Music" of "DB PL II Movie" in het scherm te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 21:09:
[...]

Hij ondersteund het wel, je moet echter een paar keer op de knop "effect" drukken. Na paar keer komt er "DB PL II Music" of "DB PL II Movie" in het scherm te staan.
Oke op die manier, ik dacht dat die effecten bedoelt waren voor stereo geluid te mixen naar surround. En dat Pro Logic surround geluid was, net zoals Dolby Digital en DTS. Dus ingame pro logic aanzetten en dan Music of Movie kiezen naargelang welke het beste klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 21:11:
[...]

Oke op die manier, ik dacht dat die effecten bedoelt waren voor stereo geluid te mixen naar surround. En dat Pro Logic surround geluid was, net zoals Dolby Digital en DTS. Dus ingame pro logic aanzetten en dan Music of Movie kiezen naargelang welke het beste klinkt.
Idd, maar zoals je zelf al zegt, het is meer mixen naar surround. Het is dus geen DD 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 21:19:
[...]

Idd, maar zoals je zelf al zegt, het is meer mixen naar surround. Het is dus geen DD 5.1
Verwarrend dat er dan op de verpakking van Burnout Dolby Pro Logic II achterop staat, als dit ligt bij de decoder die het moet mixen. Kan het er dan toch net zo goed niet op staan, of komt er 'speciaal' stereo geluid uit als je dat aan zet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 21:24:
[...]

Verwarrend dat er dan op de verpakking van Burnout Dolby Pro Logic II achterop staat, als dit ligt bij de decoder die het moet mixen. Kan het er dan toch net zo goed niet op staan, of komt er 'speciaal' stereo geluid uit als je dat aan zet :>
Marketing heet dat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

tm030614 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 20:11:
[...]

De eerste wel (zie TS), de laatste niet. Aan jouw de eer om het daar te plaatsen ;) hoeven wij niet al het werk te doen. ;) :)
dorie, moet die TS toch eens vaker checken B) Die jongens van Hardwareforums.com zijn ook ingelicht dus die kan ook de TS in :)

Ben wel benieuwd wat de reacties zullen zijn van al die fora, helemaal als ze er achter komen dat zo'n beetje ieder ander forum ermee 'besmet' is :P Of nog beter, what will Logitech do...

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Laatst online: 21:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:39

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Feel the power world wide web gives you })

Geeft een goed gevoel dat je niet zo isolated bent op het internet als je wel kan zijn irl.
Je bereikt zo makkelijk zoveel mensen.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het makkelijk om ook de rechtstreekse links in de topic start te zetten naar alle topics in de desbetreffende fora. want ik zit nu al een tijdje alles af te zoeken en dat is nogal moeilijk om alles zelf te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 18:01:
Misschien is het makkelijk om ook de rechtstreekse links in de topic start te zetten naar alle topics in de desbetreffende fora. want ik zit nu al een tijdje alles af te zoeken en dat is nogal moeilijk om alles zelf te vinden.
Bij deze. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
nomad85 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 16:23:
Feel the power world wide web gives you })

Geeft een goed gevoel dat je niet zo isolated bent op het internet als je wel kan zijn irl.
Je bereikt zo makkelijk zoveel mensen.
Leuk is anders... had het liever op een structurele wijze opgelost zien worden. Heb nooit een prettig gevoel bij deze "methode".

Jammer dat Logitech op deze wijze de zaak afhandeld, ik ben daar zéér teleurgesteld over. We hebben ook geen reactie meer gehad van S.D. (ondanks dat wij gewacht hebben tot 26 juli) alvorens het topic Engels te maken. Wij waren (zijn) erg benieuwd naar de inhoud van de brief van S.D. (hoogst verantwoordelijke VP binnen de EU).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:13
tm030614 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 18:46:
[...]

Leuk is anders... had het liever op een structurele wijze opgelost zien worden. Heb nooit een prettig gevoel bij deze "methode".

Jammer dat Logitech op deze wijze de zaak afhandeld, ik ben daar zéér teleurgesteld over. We hebben ook geen reactie meer gehad van S.D. (ondanks dat wij gewacht hebben tot 26 juli) alvorens het topic Engels te maken. Wij waren (zijn) erg benieuwd naar de inhoud van de brief van S.D. (hoogst verantwoordelijke VP binnen de EU).
Tja, toch een goede actie lijkt me zo.

Ik zag trouwens in de engelse vertaling nog een kleine typo:
If you have the problem too, we would be happy if you send us a E-mail: plopjesprobleem@xs4all.nl
o die ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand http://www.tones.be/forum/ al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kweet nie hoe ik het in ts moet zetten dus zet ik het maar weer hier. Heb me ook geregistreerd bij extremesystems, maar daar heb ik mijn activatiecode nog niet voor gekregen. Zo snel ik die heb zal ik het der ook ff placeren.

http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?t=42961

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 22:32:
kweet nie hoe ik het in ts moet zetten dus zet ik het maar weer hier.
Dat kun je zelf niet doen. Dat kan alleen de topicstarter of een admin. Je kunt het gewoon hier in een post melden en tm zal de topicstart dan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 22:32:
kweet nie hoe ik het in ts moet zetten dus zet ik het maar weer hier. Heb me ook geregistreerd bij extremesystems, maar daar heb ik mijn activatiecode nog niet voor gekregen. Zo snel ik die heb zal ik het der ook ff placeren.

http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?t=42961
Hij staat erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Logitech belfooft ookalles maar komt niets na. Ze zouden25 Juli jl. mij een nieuwe set verzenden en de oude ophalen maar niets he. extra 25juli gezetgd omdat ik met vaknatie was alles maal netjes geregeld. maar nu komen ze zelf de afspraak niet na?

Begin er een beetje ziek hiervan te worden. Mochten ze nog bezig zijn met het testen oid. informeer je klanten dan even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Twix schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:52:
Logitech belfooft ookalles maar komt niets na. Ze zouden25 Juli jl. mij een nieuwe set verzenden en de oude ophalen maar niets he. extra 25juli gezetgd omdat ik met vaknatie was alles maal netjes geregeld. maar nu komen ze zelf de afspraak niet na?

Begin er een beetje ziek hiervan te worden. Mochten ze nog bezig zijn met het testen oid. informeer je klanten dan even.
Zou je je complete case kunnen doorsturen naar plopjesprobleem@xs4all.nl

Overigens kan dit ook aan de vervoerder liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

tm030614 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:00:
[...]

Zou je je complete case kunnen doorsturen naar plopjesprobleem@xs4all.nl

Overigens kan dit ook aan de vervoerder liggen.
Dan is de vraag eerder. ZIjn er uberhaupt al nieuwe revisies gekomen. Anders heeft het nog geen zin om een nieuwe op te sturen.

maar dan nog konden ze het wel even melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Twix schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:24:
[...]
Dan is de vraag eerder. ZIjn er uberhaupt al nieuwe revisies gekomen. Anders heeft het nog geen zin om een nieuwe op te sturen.

maar dan nog konden ze het wel even melden
Als ze 25 juli aangegeven een nieuwe set te sturen...? Waneer is dat gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomson
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-01 10:11
Is er nu nog steeds geen oplossing? :(
Alhoewel dat ik reeds gewoon ben aan deze plopjes vind ik het nog steeds redelijk hard balen..

Owja, vind het toch heel goed dat jullie niet opgeven. Ik zal eens kijken wat ik kan doen ivm die brief.

[ Voor 28% gewijzigd door Thomson op 02-08-2006 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Thomson schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:35:
Is er nu nog steeds geen oplossing? :(
Helaas niet. Rede waarom ikzelf zojuist maar voor een refund heb gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
tm030614 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:38:
[...]

Als je het geld dan heb ontvangen, wat voor set ga je dan weer aanschaffen?

edit/ ik heb dus gekozen voor dat limited gedoe. Gaan ze daar nu eigenlijk nog wel mee verder met dat ontwikkelen ervan?

[ Voor 18% gewijzigd door Giel op 02-08-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
pf, ik zou niet weten wat ik in de plaats moet kopen, die 5500 is super buite die plopkes,

ik heb daar last van als ge een pries insteekt en licht aandoet enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 12:03
Kan iemand mij vertellen of er een groot verschil zit in geluidskwaliteit tussen de 5500 en de 5450?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Jup, het is verschil is groot.

Citaat uit de startpost:

"De Z-5500 kan worden omgeruild tegen een Z-5450. Uit eigen ervaring weet ik echter dat deze absoluut geen vervanger is voor de Z-5500. Daarbij plopt de Z-5450 ook, al is het in zeer geringe maten."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:38:
[...]

hoelang blijft die refund van kracht..... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 18:48:
[...]
hoelang blijft die refund van kracht..... 8)
Altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RtN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:34

RtN

Giel schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 12:29:
Jup, het is verschil is groot.

Citaat uit de startpost:

"De Z-5500 kan worden omgeruild tegen een Z-5450. Uit eigen ervaring weet ik echter dat deze absoluut geen vervanger is voor de Z-5500. Daarbij plopt de Z-5450 ook, al is het in zeer geringe maten."
Ik heb ook beide sets mogen horen en ben van mening dat het verschil niet heel groot is. Het verschil tussen deze sets is vooral het vermogen, in het voordeel van de z-5500. Kwa geluidskwaliteit vond ik ze nagenoeg gelijk, op normaal niveau. Wel was het bij de 5450 zo dat als je de boxen harder dan 50% zet dat het geluid enigzins vervomd. Wel was het een vrij kleine ruimte ala slaapkamerformaat waarin ik ze heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
je kan dus kiezen voor
nieuwe ( maar nog niet verbeterde ) geen optie dan.
terugbetaling ( alles terug wa je hebt betaald ) en iets anders kope dan
en een deel terug krijgen als vergoeding (

hoeveel krijg je dan terug, % van aankoopbedrag ?
Als da % hoog genoeg is dan is da mss beste.

Gisteren met onweer had ik enorm last van plops, kan dat?
en ruis is er ook, da merk je als je het afzet. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BitchCrew schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 08:54:

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:49

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Volgens mij kun je er niet voor kiezen een "deel" van het aankoop bedrag terug te krijgen. Logitech biedt gewoon een refund, of-te-wel je kunt je aankoop bedrag terug krijgen op het moment dat je afstand doet van de set en deze laat ophalen.

[ Voor 11% gewijzigd door _Dune_ op 03-08-2006 09:00 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
je kan dus kiezen voor
nieuwe ( maar nog niet verbeterde ) geen optie dan.
terugbetaling ( alles terug wa je hebt betaald ) en iets anders kope dan

Blijkbaar is de topic start voor jou net zo onduidelijk, als voor ons jouw bericht... ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
hehe, precies wel

dus ofwel geld terug ofwel 4550D of nieuwe 5500.

wat doet iedereen eigenlijk, afwachten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de refund hou je in feite alle andere optie ook open, want met je geld doe je in feite wat je wil.
Als je voor de andere sets kiest, gaat het probleem nog niet geheel opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
BitchCrew schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:09:
wat doet iedereen eigenlijk, afwachten ofzo?
Ik wacht voorlopig nog af in ieder geval. Niet dat ik er veel vertrouwen in heb dat er nog een verbetering gaat plaats vinden, maar simpelweg omdat ik behalve de ploppen wel tevreden ben met mijn Z-5500. Er zijn weinig alternatieven voor die prijs. De Creative S750 vind ik geen optie. Sowieso hoef ik geen 7.1 set, maar deze is ook nog weer eens 50 euro duurder dan de Z-5500 EN heeft geen digitale ingangen.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziezo, net maar even een telefoontje gepleegd naar Logitec Benelux, mijn X-530 had ook de plopjes en vervelende radio-geluiden :X

Een refund zat er wel in volgens de helpdeskmedewerker _/-\o_

Nu ben ik van plan om met het geld wat ik dadelijk terugkrijg (plus wat extra $$ ) een andere 5.1 surround sound-set te gaan kopen.
Ik zat te denken aan de Philips MMS460, maar kan bijna geen gebruikersfeedback vinden van dit ding. Heeft iemmand ervaring met deze set en of opmerkingen er over? :)

Plaatje 1, Plaatje 2,
PDFje met info van Philips site,
Specificaties van de Philips site,
Tweakers Pricewatch link,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:53:
Ziezo, net maar even een telefoontje gepleegd naar Logitec Benelux, mijn X-530 had ook de plopjes en vervelende radio-geluiden :X

Een refund zat er wel in volgens de helpdeskmedewerker _/-\o_

Nu ben ik van plan om met het geld wat ik dadelijk terugkrijg (plus wat extra $$ ) een andere 5.1 surround sound-set te gaan kopen.
Ik zat te denken aan de Philips MMS460, maar kan bijna geen gebruikersfeedback vinden van dit ding. Heeft iemmand ervaring met deze set en of opmerkingen er over? :)

Plaatje 1, Plaatje 2,
PDFje met info van Philips site,
Specificaties van de Philips site,
Tweakers Pricewatch link,
Zie TS, "kleine lettertjes".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Nou er zit weer wat schot in de zaak. Ik heb zojuist een e-mail mogen ontvangen van S.D. (Vice President Sales and Marketing General Manager Logitech Europe, Middle East & Africa)

E-mail:

Dear Mr. B.,

Over the last weeks, our team has been working hard to better understand
the issues you've brought to our attention concerning the Z-5500 speakers.
This has led to several steps from us to alleviate any discomfort that may
have been caused to any of our customers.

We've summarized our analysis and actions taken in the letter attached,
which you will also receive by mail.

We kindly request that you post this letter in your forum, so that all are
correctly informed about the issues and options open to them.

I travel frequently to The Netherlands and my offer to arrange a meeting
together remains open. I would be happy to discuss this situation with you
in more detail.

Yours Sincerely,

S.D.

Brief:

Logitech Europe S.A.
Z.I. Moulin du Choc D
CH-1122 Romanel-sur-Morges
Switzerland

Friday, 4th August 2006

Mr. B
XXX
The Netherlands

Dear Mr. B.

I am writing to you in my capacity as Vice President Sales and Marketing and General Manager for Logitech in Europe, the Middle East and Africa.

I have been paying close attention to the ongoing issue regarding the popping noise you and some other customers experience with our Z-5500 speakers. I had hoped to discuss this matter in person, so was disappointed that you declined my offer to visit. I am writing to you instead to outline some of the points I would have made on my visit. I know you and your associate, Mr. R.C, have written to our chairman, D.B. Please also accept this letter as an answer to the points you have raised with him.

First, let me say that I understand your frustration as one of Logitech’s customers who have experienced this popping issue. I’d like to take this opportunity to apologize once again to you and all our customers who are affected.

In your communications to us, you make three very important claims: 1) that the Z-5500 popping issue is the result of a “design defect”, 2) that this “design defect” affects all Logitech’s speaker models, and 3) that this issue affects large numbers of Logitech’s customers worldwide. Logitech has assured you many times already that these claims are not true. I would like to add to that my personal assurance on all three points:

1) Logitech has reviewed its data across its speaker lines once more. All evidence shows that currently less than 1% of our European customer base has reported the popping issue. This figure varies on a country by country basis, but it indicates that an average of 99% of our customers are satisfied with their speakers. It is true that some speakers in a limited number of environments are susceptible to popping. However, it is also true that some speakers which emit
popping noises in one environment function properly when they are moved to another. This indicates that the popping issue is environmentally dependent, creating an unsatisfactory customer experience in a very limited number of environments.

2) Every speaker model’s design is unique. While our records indicate that less than 1% of our European customer base has experienced the popping issue in the Z-5500, far fewer customers of other Logitech speaker models have experienced the issue – a strong indication that the issue is not repeated throughout other speaker models.

3) As I have indicated, only a small percentage of our total European customer base for the Z-5500 has reported the issue to us and an even smaller set of customers for any other speaker model has reported the issue. We have highlighted the issue publicly on our European website, with a clear FAQ in different local languages. The English language version can be found under the speaker section here: http://logitech-en-emea.custhelp.com
Under normal circumstances, such a limited issue would be resolved with a refund. Nevertheless, Logitech is committed to good customer service and we did not want this matter to be an exception.

As you know, we pulled a number of our engineers off new product development projects to undertake a thorough investigation of the Z-5500 issue. As part of this investigation, we temporarily stopped factory production of the Z-5500 speakers. We also organized a personal customer visit from our senior engineers based in the U.S. Within two weeks, we were able to offer a set of replacement speakers. When these proved unsatisfactory for some of our customers, we offered a longer-term solution to create a limited quantity of units specially designed and certified for those customers still affected. Logitech has considered all technical feedback sent to us by our customers throughout this process.

The customers who agreed to take up the offer of one of the limited quantity of units – you included – were offered the chance to test hand-modified prototypes of those units, which could then be certified and produced in greater quantities. Our own tests on these prototypes indicate we have found a solution, but because you and our other customers have shown such an interest in the technical details of this issue, it made sense to involve you in the testing process as well. This is just one example of the unprecedented insights you have had into our product.

I was disappointed to hear that you have chosen to stop the customer testing process and return these prototype units before giving us the results of your tests. I firmly believe that Logitech has taken exceptional steps to resolve the issue for you and the other customers experiencing it. Our efforts throughout have been genuine.

While we have to accept your personal decision to return the prototype units, we also have to consider our other customers who are waiting to see whether the units resolve the issue and can be certified. Logitech will therefore continue to work towards building the limited quantity of units as promised. We will also pursue the incorporation of speaker improvements into future production of the Z-5500 speaker product.

Finally, I’d like to say how much we appreciate the time and energy you and our other customers have devoted to this issue. I think your passionate response to the matter shows how loyal you have been to the company and our products to date. I hope that, when you read this letter, you will recognize that Logitech has made every effort to return that loyalty, taking the extra steps necessary to try and resolve this.

Yours sincerely

S.D.
Vice President Sales and Marketing, General Manager, Logitech EMEA

Heb je opmerkingen op de brief, zeer welkom maar wel onderbouwend graag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ben ik van plan om met het geld wat ik dadelijk terugkrijg (plus wat extra $$ )
Euhm extra?
tm030614 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:39:
1) Logitech has reviewed its data across its speaker lines once more. All evidence shows that currently less than 1% of our European customer base has reported the popping issue. This figure varies on a country by country basis, but it indicates that an average of 99% of our customers are satisfied with their speakers. It is true that some speakers in a limited number of environments are susceptible to popping. However, it is also true that some speakers which emit
popping noises in one environment function properly when they are moved to another. This indicates that the popping issue is environmentally dependent, creating an unsatisfactory customer experience in a very limited number of environments.
1) Hij ontkent dus dat de set(s) een gebrekkig design hebben. Tuurlijk shielding hoort helemaal niet thuis in een audioset.
2)Hij vind dus ook dat als de set in de meeste omgevingen geen probleem geeft dat dit dan goed genoeg is? Als ik aan een kruispunt kom met verkeerslichten, dan wil ik dat die verkeerslichten altijd goed werken, en niet alleen in de meeste gevallen. Kortom de set, moet in elke omgeving tegen mogelijk storing kunnen, ipv in de meeste omgevingen. Kortom bullshit wat mij betreft. Daarbij heb ik van Logitech uit nog altijd geen reactie gezien op wat RC al enige tijd een aantal maal heeft aangehaald: een audio set moet nu eenmaal goed geshielded zijn, en dit is niet het geval van bij de Logitech sets. Het bewijs dat dit ook de oorzaak is van het probleem, is ook al geleverd: RC's modificatie werkt feilloos. Maar neen hoor het is helemaal geen design gebrek. Gezien de technische vaardigheid, expertise en professionalisme dat de technische crew bij de verbeterde setjes al getoond heeft, mag het op het hart gedrukt worden dat Logitech het wel beter zal weten als ons zeker. Daarbij wil het feit dat Logitech de belanghebbende partij is bij het statement uit deze brief, dat dit statement wel een 100% objectieve en correcte basis heeft.
2) Every speaker model’s design is unique. While our records indicate that less than 1% of our European customer base has experienced the popping issue in the Z-5500, far fewer customers of other Logitech speaker models have experienced the issue – a strong indication that the issue is not repeated throughout other speaker models.
Het feit, dat de problemen, namelijk plops/brom/radio, bij elke soort set van eenzelfde aard is, en naar alle waarschijnlijkheid dus ook eenzelfde oorsprong heeft, wordt wederom compleet genegeerd. Elk design is dan wel uniek, feit is dat elk design blijkbaar hetzelfde gebrek heeft. Dat het bij de andere sets minder voorkomt de problemen is ook niet objectief: de Z-5500 staat er al meer bekend om (door dit forum, de faq op de logitech site etc) dan andere sets, dat het deze problemen heeft. Bij de Z-5500 gaan dus ook meer mensen zich herkennen in de problemen. Bij andere sets gaan de meeste mensen nog denken dat het aan hun stroomnet ligt of iets dergelijks. Kortom: hun cijfertjes zijn waardeloos en willen nog niets zeggen.
3) As I have indicated, only a small percentage of our total European customer base for the Z-5500 has reported the issue to us and an even smaller set of customers for any other speaker model has reported the issue. We have highlighted the issue publicly on our European website, with a clear FAQ in different local languages. The English language version can be found under the speaker section here: http://logitech-en-emea.custhelp.com
Under normal circumstances, such a limited issue would be resolved with a refund. Nevertheless, Logitech is committed to good customer service and we did not want this matter to be an exception.
Wat ik hierboven dus al zei.
As you know, we pulled a number of our engineers off new product development projects to undertake a thorough investigation of the Z-5500 issue. As part of this investigation, we temporarily stopped factory production of the Z-5500 speakers. We also organized a personal customer visit from our senior engineers based in the U.S. Within two weeks, we were able to offer a set of replacement speakers. When these proved unsatisfactory for some of our customers, we offered a longer-term solution to create a limited quantity of units specially designed and certified for those customers still affected. Logitech has considered all technical feedback sent to us by our customers throughout this process.
Logitechs gans engineering team kan voor geen adequate aanpassing zorgen. Ze blijven dan ook weigeren om voor shielding te zorgen. RC's aanpassing elimineert alle storingen. RC zorgt gewoon voor shielding. Zie ik nu een lichtelijk verband?
The customers who agreed to take up the offer of one of the limited quantity of units – you included – were offered the chance to test hand-modified prototypes of those units, which could then be certified and produced in greater quantities. Our own tests on these prototypes indicate we have found a solution, but because you and our other customers have shown such an interest in the technical details of this issue, it made sense to involve you in the testing process as well. This is just one example of the unprecedented insights you have had into our product...
... en dewelke compleet worden genegeerd: nog steeds geen shielding, nog steeds plops. Moeten we nu juichen dat we mee hebben mogen volgen? (en dit zonder resultaat)
I was disappointed to hear that you have chosen to stop the customer testing process and return these prototype units before giving us the results of your tests. I firmly believe that Logitech has taken exceptional steps to resolve the issue for you and the other customers experiencing it. Our efforts throughout have been genuine.
Wederom een stukje blablabla: de sets zijn toch getest geweest en de algehele conclusie was toch dat ze nog plopten. Wat valt er dan nog langer te testen? Lijkt of ze weer proberen te zeggen dat het forum niet genoeg moeite heeft gedaan... Getest = getest, resultaat = plops
Finally, I’d like to say how much we appreciate the time and energy you and our other customers have devoted to this issue.
Was dat maar wederzijds...
I think your passionate response to the matter shows how loyal you have been to the company and our products to date. I hope that, when you read this letter, you will recognize that Logitech has made every effort to return that loyalty, taking the extra steps necessary to try and resolve this.
Every effort? Logitech probeer nu toch eens gewoon RC's aanpassing AUB???? je moet er geen research naar doen, je krijgt de oplossing op een dienblad voorgeschoteld. Gewoon toepassen, testunits bouwen, en dan spreken we verder...

Feitelijk dus weer eens een mail waarin Logitech zegt dat er geen enkel desing gebrek is, maar desalniettemin passen we het design toch aan. Verder veel zever. Als ze hadden geschreven dat het absoluut niet regent, terwijl ik doorweekt in de stortregen sta, gewoonweg omdat zij het beter weten, dan heb je een idee wat mijn gedacht is van deze brief.
PS: deze post is dus deels sarcastisch ;)

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2006 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat gaat ie zelf bijleggen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Nu ben ik van plan om met het geld wat ik dadelijk terugkrijg (plus wat extra $$ )
Ik hoop dat je een grapje maakt, maar voor de zekerheid heb ik B.G. op de hoogte gesteld van je post. Het is natuurlijk niet de bedoeling misbruik te maken van de situatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipTrip
Ik vind dit een zeer nette brief.

Misschien was het beter dat je die prototypes toch zou testen. En het zou wel eens kunnen kloppen wat betreft die 1 %. Ook vind ik dat er maar weinig reactie komt op de andere forums.

Lees dit topic eens door. Ik was er zo zeker van dat de set ging ploppen. Maar nu ben ik een bak blonde leffe lichter:
http://netwerk.be/forum/list/messages?topicid=9604

Enfin das mijn gedacht he. Ik ben momenteel een tevreden creative klant.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Voor mensen die onze brief hebben verspreidt op diversen forums, willen jullie zo vriendelijk zijn de brief van Logitech ook te publiceren op de betreffende forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
FlipTrip schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:54:
Ik vind dit een zeer nette brief.

Misschien was het beter dat je die prototypes toch zou testen. En het zou wel eens kunnen kloppen wat betreft die 1 %. Ook vind ik dat er maar weinig reactie komt op de andere forums.
Een gedachte die mij ook bezig heeft gehouden de afgelopen dagen. Echter zijn er een aantal punten in de brief die m.i. verkeerd benaderd worden.

Met name de statistieken, veel mensen melden zich simpelweg niet bij Logitech omdat ze denken dat het probleem niet aan de speakers ligt.

Kom er later nog op terug, maar het is idd een nette brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

Nou het is zo ver ik krijg een nieuwe Z-5500. Met de hulp van Bart die heeft er wat vaart achter gezet. Wil hem dan ook Hartelijk bedanken hiervoor _/-\o_ En nu maar hopen dat die minder storingsgevoelig is dan die ik nu heb.

Zo niet dan stuur ik hem weer terug.

Morgen word die in de brievenbus verwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok zie dus mij uitgebreide reactie op deze brief, ondertussen al een heel aantal posts hierboven :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De brief van Logitech is niets meer en minder dan een herhaling van hetgeen reeds vele malen eerder door Logitech is geschreven.
Onderschrijf dan ook de opmerkingen van Disco Stu in het geheel.

Nu, zowat 10 maanden later, nog steeds geen resultaat.
Al met al begin ik toch bijna te geloven dat Logitech het toch echt niet kan.

In elke "doe het zelf" bouwhandleiding betreft audio versterkers wordt met nadruk gewezen op een goede afscherming (shielding) om zodoende storing problemen en ongewenste signalen te voorkomen. Volslagen onbegrijpelijk dat zulks bij Logitech kennelijk niet bekend is!

Misschien moet Logitech dan maar eens uitleggen waarom bijvoorbeeld de Creative GigaWorks S750 alsook bijvoorbeeld de Altec Lansing MX5021 niet ploppen en geen radio ontvangst hebben onder dezelfde condities waar de Z-5500 en de X-530 er wel last van hebben.
Heb zulks uitvoerig getest!

Ter info;
Heb de Creative en de Altec Lansing ook geopend. Het blijkt dat deze fabrikanten kennelijk wel zorg dragen voor een toereikende afscherming. Dus geen plopgeluiden en geen radio ontvangst!
En zo hoort het dus ook!!!

R.C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb de brief van logitech op "mijn" forums gepost. Mag ik wel ff zegge dat het me lijkt dat logitech ons weer van het kastje naar de muur stuurt. misschien zou je toch es moete kijken hoe dat precies zat met dat thx certificaat. Wie weet krijg je ze hiermee wel op de knieen. Ik vind dat jullie het heel goed aangepakt hebben, maar voor mij persoonlijk vind ik dat de tijd van praten nu gedaan is en het het beste is ze te treffen met alles wat we kunnen. Voorts alle lof voor jullie inspanningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 22:45:
Kheb de brief van logitech op "mijn" forums gepost. Mag ik wel ff zegge dat het me lijkt dat logitech ons weer van het kastje naar de muur stuurt. misschien zou je toch es moete kijken hoe dat precies zat met dat thx certificaat. Wie weet krijg je ze hiermee wel op de knieen. Ik vind dat jullie het heel goed aangepakt hebben, maar voor mij persoonlijk vind ik dat de tijd van praten nu gedaan is en het het beste is ze te treffen met alles wat we kunnen. Voorts alle lof voor jullie inspanningen.
Doet mij goed dat ik hierin niet alleen sta!

R.C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:53:
[...]

Ik hoop dat je een grapje maakt, maar voor de zekerheid heb ik B.G. op de hoogte gesteld van je post. Het is natuurlijk niet de bedoeling misbruik te maken van de situatie!
En bedankt,
je was er zeker niet op gekomen dat ik met " extra $$ " een eigen bijdrage bedoel ?

Ik houd jou bij deze er dus voor verantwoordelijk mocht ik mijn refund niet krijgen !!
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 22:57:
[...]

En bedankt,
je was er zeker niet op gekomen dat ik met " extra $$ " een eigen bijdrage bedoel ?

Ik houd jou bij deze er dus voor verantwoordelijk mocht ik mijn refund niet krijgen !!
:(
Als jouw refund niet exorbitant hoog is zal er niks aan de hand zijn. Daarbij is je zin ook erg ongelukkig geformuleerd.

Maar als alles naar eerlijkheid is ingevuld zul je je refund echt wel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 22:53:
[...]

Doet mij goed dat ik hierin niet alleen sta!

R.C.
Graag gedaan R.C. no offence, maar iedereen met een beetje gezond verstand heeft nu toch wel door dat ze ons eigelijk gewoon aan het uitlachen zijn. En als er iets is waar ik niet tegen kan, dan is het uitgelachen worden. Gewoon ff bruut zijn, dan zal het lachen hun wel vergaan.

Wat ik nog het schandaligste vind is dat ze de inspanningen van R.C. om de set te verbeteren gewoon langs zich neerleggen en weer een zootje produceren.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
[b]tm030614 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:39:

In your communications to us, you make three very important claims: 1) that the Z-5500 popping issue is the result of a “design defect”, 2) that this “design defect” affects all Logitech’s speaker models, and 3) that this issue affects large numbers of Logitech’s customers worldwide. Logitech has assured you many times already that these claims are not true. I would like to add to that my personal assurance on all three points:

In de punten die worden aangestip staat in alle gevallen hetzelfde "het probleem is klein".

The customers who agreed to take up the offer of one of the limited quantity of units – you included – were offered the chance to test hand-modified prototypes of those units, which could then be certified and produced in greater quantities. Our own tests on these prototypes indicate we have found a solution, but because you and our other customers have shown such an interest in the technical details of this issue, it made sense to involve you in the testing process as well. This is just one example of the unprecedented insights you have had into our product.
Leuk dat er handbuild exemplaren zijn gemaakt, maar ze zijn nog steeds niet probleemvrij. De "investering" die Logitech hierin dan ook gedaan heeft is dus niet afdoende geweest?
Wij waren teleurgesteld omdat de speakers nog steeds plopten.

Overigens zijn de resultaten weldegelijk gecommuniceerd, "ze zijn niet goed". Logisch want na een blik aan de binnenkant zijn nog steeds niet de noodzakelijke wijzigingen doorgevoerd waardoor de bron van het "ploppen" aanwezig blijft. Logitech heeft er voor gekozen slecht met "lapmiddelen" het probleem de nek om te draaien, helaas werkt dat dus niet.
While we have to accept your personal decision to return the prototype units, we also have to consider our other customers who are waiting to see whether the units resolve the issue and can be certified. Logitech will therefore continue to work towards building the limited quantity of units as promised. We will also pursue the incorporation of speaker improvements into future production of the Z-5500 speaker product.
Zou wat zijn als dat niet gedaan werd.
Finally, I’d like to say how much we appreciate the time and energy you and our other customers have devoted to this issue. I think your passionate response to the matter shows how loyal you have been to the company and our products to date. I hope that, when you read this letter, you will recognize that Logitech has made every effort to return that loyalty, taking the extra steps necessary to try and resolve this.
Er zit zonder mee zeer veel tijd in, ook vanuit Logitech. Helaas heeft dat na ruim 8 maanden nog steeds niet tot een oplossing geleid.

Kortom inhoudelijk kunnen we niks met de brief, hij bevat geen nieuwe informatie en op onze vragen hebben we nog steeds geen antwoord.

Overigens wordt er op de achtergrond gewerkt aan een reactie op de brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 09:15:
Overigens wordt er op de achtergrond gewerkt aan een reactie op de brief.
Vraag dan eens concreet waarom men de modificatie van RC nog niet heeft toegepast en geprobeerd? ;)
Ze zeggen dat ze alles hebben gedaan wat mogelijk is. Dit nog niet hoor. En het lijkt me niet zo'n grote moeite om nog te doen.

Los daarvan denk ik toch ook dat ze ons ook gewoon aan het lijntje willen houden. Ze doen gewoonweg 100% hun zin en luisteren niet naar tips hier aangebracht. Op zich zijn ze dit uiteraard ook niet verplicht, maar het feit dat ze geen resultaten boeken, terwijl de set van RC dat wel doet, maakt hun pogingen des te belachelijker.
De communicaties zoals ze verlopen van Logitech's wege (en voor zover ik hiervan kennis heb) bestaan uit niet meer dan gesus, gezever en niets van concrete vooruitgang of planning van een voor ons bevredigend traject dat ze zouden kunnen volgen.

Mijn tip aan allen die graag snel een concrete oplossing willen, is om de refund te accepteren. Het is soms moeilijk om een alternatieve set te vinden, maar anderszijds kan je je de vraag ook stellen of het alternatief van Logitech wel als volwaardig is. De 100% goede Z-5500 staat er de eerste maanden nog niet aan te komen volgens mij. Als hij er al ooit komt.

Logitech had toch ook te kennen gegeven aan een opvolger voor de Z-5500 bezig te zijn (of vergis ik mij nu)? Misschien kan ook de vraag gesteld worden of er geen replacement kan geregeld worden naar deze (naar mijn veronderstelling plop/brom/radio vrije) set. het zal wel nog even duren voor deze er is, maar een oplossing voor de Z-5500 laat ook op zich wachten.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Nu, ik heb men probleem maar ook doorgegeven aan logitech, aangezien ze geen meldingen binnenkrijgen volgens hun.

het antwoord is zeer clever gedaan :

Geachte heer Ortmans,

Dank u wel voor uw e-mail.

Uit uw e-mail begrijp ik dat u een Z-5500d heeft welke last heeft van 'ploppen'.

Om er zeker van te zijn dat het een probleem van de set is, en niet komt van een aangesloten invoer apparaat, zal u het volgende moeten testen:
- Koppel alle invoerapparaten los van de control pod. (computer, dvd-speler, etc...)
- Zet de speakerset aan.
- Selecteer "6 Ch Direct" als invoer.
- Schakel het apparaat wat stoort op de speakerset een aantal keren aan en uit en controleer of u nu ook een 'plop' hoort.

Wanneer u met de genoemde test geen 'ploppen' hoort, dan is het geen probleem van de speakerset maar van een aangesloten apparaat. In dat geval zal het omruilen van de set het probleem ook niet kunnen oplossen. Als u ook last heeft van 'ploppen' met de genoemde test, dan heeft u de volgende opties:
het zal dus aan een dvd of een pc liggen ?????????

1. Wachten op de afloop van het complete onderzoek wat gaande is met betrekking tot dit probleem. Er wordt geprobeerd om het probleem compleet op te lossen voor een beperkt aantal speakerssets welke met de hand gebouwd zullen worden. Hiervoor is echter veel ontwikkel- en testwerk noodzakelijk. Ook bestaat er een kans dat deze set niet door de certificering komt en hierdoor niet geproduceerd kan worden. Dit proces kan nog 6 maanden duren. Mocht blijken dat dit traject niet succesvol verloopt, dan blijven de volgende opties gewoon beschikbaar.
We weten duidelijk dat er niets uit de bus zal komen

2. Het ontvangen van een verbeterde set. Het is gebleken dat deze het probleem in de meeste gevallen oplost of verkleind tot een acceptabel niveau. Een beperkte groep kan echter nog last ondervinden van het probleem. Door het kiezen van deze optie kan u geen aanspraak meer maken op een andere omruil als bijvoorbeeld de sets van optie 1 wel geleverd kunnen worden.
Ok en wat als het niet zo is, dan zit je vast!

3. Het ruilen voor de Z-5450 Digital 5.1 Speaker System. Deze hebben niet de zelfde specificaties als de Z-5500, maar komen wel het dichtste in het buurt qua prestaties in vergelijking met andere modellen. Bovendien heeft deze set draadloze achterspeakers. De volledige specificaties kan u vinden op onze website. (http://www.logitech.com/i...CRID=2177,CONTENTID=10928) Ook door het kiezen van deze optie kan u geen aanspraak meer maken op een andere omruil als bijvoorbeeld de sets van optie 1 wel geleverd kunnen worden.
Die ploppen ook! dus je zit wederom vast

4. Het terug krijgen van het aankoopbedrag. Hiervoor moet u uiteraard wel in het bezit zijn van het originele aankoopbewijs.
Hopelijk vind ik dat nog. Maar das ook een elimineer trukje

Graag verneem ik welke van de opties u kiest wanneer het uit de test is gebleken dat de speakerset defect is. In alle gevallen zal de speakerset binnen 3 weken na het leveren van de nieuwe set of na het terugbetalen worden opgehaald per courier. Dit zal geheel door Logitech worden vergoed. Graag heb ik hiervoor nog de volgende gegevens:
- Kan de vervolg correspondentie vanuit het hoofdkantoor per e-mail in het Engels plaatsvinden?
- Serienummer van de set. (deze kan u vinden op een witte sticker onderop de subwoofer en wordt vaak aangeduid met S/N of PID)
- Uw volledige adresgegevens.
- Uw telefoonnummer. (waar u overdag bereikbaar bent)

In nederlands wil ik het, ze woude niet dat die brief in engels kwam maar mails wille ze zelf wel in het engels.

Met vriendelijke groet,

H. W.
Logitech Europe SA
Customer Support

Mijn mening is dat we maar 1 ding kunnen doen,
een lijst verzamelen van alle Logitch z 5500 mensen die nog hun set hebben en die nog iets kunnen doen. Die lijst gewoon mailen en een massa refund.

Ze proberen eerst de schuld op u te schuiven,
dan proberen ze u vast te zetten met "de oplossingen die ze in huis hebben die eveslecht zijn"
als da nie lukt belove ze u een sprookje ...
en mocht ge uw geld terug willen hebde da bewijs nodig ( veel mensen verliezen dat volgens mij )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
het enige wat ik niet snap is dat ze ontkennen dan het een fout is waarom staat er op de site dan

Dit is een probleem dat sommige klanten van het Logitech Z-5500 en X-530-systeem hebben ondervonden. Bij Logitech's onderzoek naar dit probleem is er een productiefout aangetroffen waar een beperkt aantal gebruikers last van heeft, afhankelijk van de omgeving waarin het product gebruikt wordt. Het bedrijf werkt momenteel aan een oplossing.

http://logitech-nl-emea.c...WdlPTE*&p_li=&p_topview=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Mss een mogelijk oplossing,

een persoon met eenbedrijf had ontdekt dat iemand zijn ontwerp heel erg had nagemaakt,
maar rechtzaken zijn duur dus meestal worden er geen stappen ondernomen omdat het een dure grap kan worden zonder resultaat.

Wat is er gebeurd, een advocaat heeft die zaak voor hem genomen, als hij verloor waren de kosten voor hem, als hij won ( mocht die persoon het niet meer maken natuurlijk ) en de vergoeding was dan ook voor hem.

Mss is dat een oplossing ( logitech verplicht de sets te verbeteren + boete )

extra geld willen we hier niet uit krijgen, ze een les leren en goeie speakers krijgen is goed

[ Voor 8% gewijzigd door BitchCrew op 04-08-2006 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Misschien idee om een klein websiteje te maken waar mensen een petitie kunnen tekenen? Das de enige manier om een echt goed beeld te krijgen van de situatie, zeker van de gebruikers van internationale fora.

En ik wacht nog steeds op een artikel op de frontpage van tweakers :P Hebben andere magazines/websites al gereageerd op de brief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
BitchCrew schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 09:40:
het enige wat ik niet snap is dat ze ontkennen dan het een fout is waarom staat er op de site dan

Dit is een probleem dat sommige klanten van het Logitech Z-5500 en X-530-systeem hebben ondervonden. Bij Logitech's onderzoek naar dit probleem is er een productiefout aangetroffen waar een beperkt aantal gebruikers last van heeft, afhankelijk van de omgeving waarin het product gebruikt wordt. Het bedrijf werkt momenteel aan een oplossing.

http://logitech-nl-emea.c...WdlPTE*&p_li=&p_topview=1
Productiefout is juist onjuist. Het is géén productiefout maar een ontwerpfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
tm030614 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:11:
[...]

ale, de productie is correct volgens het ontwerp, dus ja mss geen productiefout, een fout in het ontwerp dan, maar dat is vele erger. ge kunt het idd beter op de productie steken en zeggen dat er maar een paar mislukt zijn :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
BitchCrew schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:21:
[...]

ale, de productie is correct volgens het ontwerp, dus ja mss geen productiefout, een fout in het ontwerp dan, maar dat is vele erger. ge kunt het idd beter op de productie steken en zeggen dat er maar een paar mislukt zijn :s
Inderdaad, maar dat is het juist. Zet bij mij 1000 Z-5500 speakers neer, geloof me elke set zal ploppen. Het referentie design deugt niet, met het productieproces is niks mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:11:
[...]

Ik dacht dat het net een combinatie was van productie en ontwerp fout.
Ontwerpfout: geen shielding.
Productiefout: (te wijten aan de laksheid van de chineesjes + gebrek aan controle in elke stap van het productieprocédé) het slecht contact van de aarding met de plugs op versterker, waardor er in feite geen aarding meer was

Dat je een aankoopbewijs moet tonen, kan ik wel inkomen. Dit bewijst ook wat het aankoopbedrag van de set was. Je kan Logitech niet verwijten dat ze dit vragen.
tm030614 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 11:52:
Zet bij mij 1000 Z-5500 speakers neer.
De plops negerende moet dat wel een lekker geluidje geven. :P ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 15:12 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.