blabla
[ Voor 98% gewijzigd door tm030614 op 06-07-2006 19:39 ]
[ Voor 98% gewijzigd door tm030614 op 06-07-2006 19:39 ]
Verwijderd
Dat zullen ze niet doen. Dan hebben ze een juridisch probleem. De refund zorgt ervoor dat Logitech zich "indekt".Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 21:08:
Zou er bij een volgend contact iets duidelijk afgesproken kunnen worden over een termijn van de refund? Dat daar iets duidelijk over wordt afgesproken? Nu kan Logitech bij wijze van spreken over een minuut de refund optie niet meer toepassen.
Zeeer nette tekst hoor, grote klasse!tm030614 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 00:42:
Zojuist is onderstaande geschreven aan dhr. D.B. (Chairman van Logitech)
[ .. ]
Regards,
Use the Search Luke...
Ik zie een nieuw programma voor Talpa aankomen!Silentpuma schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 00:06:
[...]
Zeeer nette tekst hoor, grote klasse!nu maar afwachten tot 'de grote baas' eindelijk gaat spreken..
Ugh, dat er EINDELIJK maar eens erkenning van het probleem gegeven mag worden, dit begint hoe langer hoe meer op een soap te lijken, een erg vervelende that is...
Heeft dat kijkers dan...?royco_100 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:00:
[...]
Ik zie een nieuw programma voor Talpa aankomen!
[ Voor 20% gewijzigd door tm030614 op 08-07-2006 23:45 ]
Nee, pas begin volgende week ontvang ik de nieuwe POD waarna het testen verder kan gaan. De resultaten worden na afloop gecommuniceerd zoals eerder kenbaar gemaakt.Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 13:01:
Ondertussen al nieuws mbt het testen?
Eat more Freud, it keeps you Jung!
De nieuwe kabouter *PLOP* serie?royco_100 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:00:
[...]
Ik zie een nieuw programma voor Talpa aankomen!
De wijzen komen uit het Oosten!
Laat me raden: Kabouter Plop woont in een zwarte vierkante doos van 189Watt met een groot logitech Logo erop? En hij heeft een fobie: telkens als er een lamp aangaat moet die kl**tz*k zo hard mogelijk *PLOP* roepen
[ Voor 8% gewijzigd door Luuk1983 op 10-07-2006 19:20 ]
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Dit probleem is waarschijnlijk niet te wijten aan de speakers. Doordat je "skipt" onderbreek je even de bitstroom met data wat resulteert in een plop. M.i. eerder een probleem van je geluidskaart/systeem.Mr.Graveheart schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 17:14:
ik heb deze set ook, maar heb toch een vraagje.
Als ik scene skip op m'n DVD speler, plopt m'n setje vrij hard.
Oftewel, is dit normaal met een optische aansluiting?
Of moet ook ik met logitech gaan mailen?
(Verdere problemen waren bij mij verholpen na het goed aandrukken van de dikke subwoofer kabel.)
Verwijderd
Verwijderd
Hier stond een dode link.
Nee, helaas heb ik niks mogen ontvangen tot op heden. Zelf geen bericht dat er nog meer tijd nodig is... ik vraag me soms af waarom we überhaupt Logitech nog om een reactie vragen...
Verwijderd
had je de nieuwe pod al ontvangen???tm030614 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 19:47:
[...]
Nee, helaas heb ik niks mogen ontvangen tot op heden. Zelf geen bericht dat er nog meer tijd nodig is... ik vraag me soms af waarom we überhaupt Logitech nog om een reactie vragen...
Door de defecte POD is alles uitgelopen en daardoor worden de speakers pas a.s. maandag bij mij opgehaald om vervolgens dindsdag bij R.C. te worden bezorgt. Daarna gaan we weer verder, wie moeten we nog even kijken, kom ik nog op terug per mail.Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 20:29:
[...]
![]()
had je al een schema gemaakt waneer de testers de set ongeveer kunnen verwachten
Use the Search Luke...
Verwijderd
Is normaal, je zal binnekort wel mail krijgen, en dan mag je zelf een afspraak maken voor de set te laten ophalen, je weet dus zelf wanneer je hem moet inpakken.MvdKelen schreef op zondag 16 juli 2006 @ 10:50:
Ik heb net nog maar weer even een mail gestuurd.
Ik heb mn refund 3 weken geleden al gekregen volgens mij, en heb nog steeds niks gehoord over de terugzending.
En ik ga de set echt niet inpakken voor ik weet wanneer ze hem halen. Ik heb geen zin om zo'n grote doos alsmaar in mijn huiskamer te laten staan wachten.
In dat geval zou het triestig zijn dat ze niet gewoon een omruiling voorstellen naar de opvolger van de Z-5500, ipv de mensen nu nog aan het lijntje te houden met geknoei aan de huidige sets, testen, etc.Silentpuma schreef op zondag 16 juli 2006 @ 17:30:
Hmm, volgens mij zijn ze achter de schermen toch bezig met het een en ander... Ik hou nu al maanden verschillende computerwinkels in de gaten of ze de Z-5500 op voorraad hebben en wat ie kost. Bij de meeste was te zien dat de voorraad steeds minder werd en nu gewoon niks meer op voorraad hebben en dat de leveranciers er nu ook bijna doorheen zijn... Ik begin me af te vragen of er dadelijk nog wel een Z-5500 te koop is!![]()
Om daar eens lekker op los te brainstormen:![]()
1. De leveranciers weten meer dan ons. Er is een compleet nieuwe set op komst.![]()
2. Het probleem is hier in Nederland dermate groot dat de leveranciers geen Z-5500 meer willen verkopen.
3. Logitech houd het voor gezien met de verkoop van de Z-5500 in NL
Of... Ik weet het niet zeker meer, maar zouden ze met een nieuwe rivisie komen waar o.a. de subwoofer onder handen is genomen (dempingsmatten) en een herziene POD (616 ?)
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2006 17:36 ]
Navraag bij leveranciers die de Z-5500 en andere logitech sets in het assortiment hebben leert dat men vaak niet eens op de hoogte is van de plop problemen en de issues rond radio ontvangst. Ik acht beide opties dus zeker niet waarschijnlijk.Silentpuma schreef op zondag 16 juli 2006 @ 17:30:
Om daar eens lekker op los te brainstormen:![]()
1. De leveranciers weten meer dan ons. Er is een compleet nieuwe set op komst.![]()
2. Het probleem is hier in Nederland dermate groot dat de leveranciers geen Z-5500 meer willen verkopen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Als dat zo is ga ik nog een goed gesprek aan met B.G. Die heeft aangegeven dat er voorlopig nog geen opvolger van de Z-5500 zou komen.Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 17:34:
[...]
In dat geval zou het triestig zijn dat ze niet gewoon een omruiling voorstellen naar de opvolger van de Z-5500, ipv de mensen nu nog aan het lijntje te houden met geknoei aan de huidige sets, testen, etc.
Ik herhaal: in dat geval.
[ Voor 10% gewijzigd door tm030614 op 16-07-2006 22:57 ]
Silentpuma schreef op zondag 16 juli 2006 @ 17:30:
[ ... ]
Of... Ik weet het niet zeker meer, maar zouden ze met een nieuwe rivisie komen waar o.a. de subwoofer onder handen is genomen (dempingsmatten) en een herziene POD (616 ?)
Use the Search Luke...
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 01:35 ]
Mooi stukje R.C.
Use the Search Luke...
Verwijderd
Eeeeeuhm, volgens mij had je die keuze al lang moeten maken, en heeft logitech deze nu voor jou genomen.Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 22:42:
Wat is nu verstandig om te doen met de mail die eerder is gestuurd. Het gaat om de mail van 15-06, met de 4 keuzes.
Nu een keuze maken, of afwachten.
Please reply to us until Friday 23.06.2006. If we do not hear from you until that time, we will presume you wish to wait for one of our “limited edition” speakers to be developed.
Als jij NU nog een andere keuze wilt maken, dan de keuze die Logitech je door de strot duwt, doe je dat gewoon. Onstaan er problemen laat het mij dan even weten.Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 22:42:
Wat is nu verstandig om te doen met de mail die eerder is gestuurd. Het gaat om de mail van 15-06, met de 4 keuzes.
Nu een keuze maken, of afwachten.
Verwijderd
Heb je een case nummer gehad van Logitech? Begint meestal met 06xxxx of iets in die richting. Stuur dit even naar plopjesprobleem@xs4all.nlVerwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 17:10:
Hallo,
Ik heb deze thread niet echt gevolgd, maar als ik hem snel door lees, merk ik dat er nog altijd geen oplossing is gevonden? Ik heb in april contact opgenomen met Logitech en ze zeiden me dat de nieuwe verbeterde sets eind juni opgestuurd gingen worden. Maar ik heb totaal niks meer van Logitech gehoord, is dit normaal?
Dit geld voor mij ook, niks meer van logitech vernomen sindsdien, ik zal je even het casenummer mailen.tm030614 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 17:50:
[...]
Heb je een case nummer gehad van Logitech? Begint meestal met 06xxxx of iets in die richting. Stuur dit even naar plopjesprobleem@xs4all.nl
Verwijderd
Verwijderd
Dat is een nieuw probleem... welke PID id heeft je set? (staat op de witte stickertjes onder de sub of speakers).Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 22:16:
Even een update over mijn setje:
Hij plopt niet, maar weigert even dienst al sommige (licht)schakelaars worden omgezet.
Dus dan valt ie even stil. Lijkt mij minder erg dan plopjes (of knallen) maar zeker niet perfect.
Verwijderd
[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 09:05 ]
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Doet zich bij mij niet voor... Kun je het iets beter beschrijven hoe e.e.a. bij jouw tot stand komt?Luuk1983 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 22:19:
Overigens, ik meen dat iemand dit al eens gezegd heeft, maar het is misschien handig om het nog een keer te vermelden:
Indien de stroom van de set afgeweest is, is het niet mogelijk om met de knop op de POD de set aan te zetten. Alleen met de afstandsbediening werkt het dan. Als je 'm eenmaal een keer aangezet hebt is er verder geen probleem.
Net ff getest, maar dit is bij mijn set niet het geval. (PID R529)Luuk1983 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 22:19:
Overigens, ik meen dat iemand dit al eens gezegd heeft, maar het is misschien handig om het nog een keer te vermelden:
Indien de stroom van de set afgeweest is, is het niet mogelijk om met de knop op de POD de set aan te zetten. Alleen met de afstandsbediening werkt het dan. Als je 'm eenmaal een keer aangezet hebt is er verder geen probleem.
[ Voor 27% gewijzigd door tm030614 op 21-07-2006 14:11 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 04:15 ]
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door Darth Malak op 21-07-2006 11:24 ]
Mee eens, maar het moet wel eerlijk en onderbouwend zijn. Anders zijn wijzelf immers niet meer geloofwaardig en dat kan nooit de bedoeling zijn.Darth Malak schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:22:
Het wordt tijd om een "LOGITECH ZUIGT" topic te openen... mods?? Mee eens?
En dan de arogantie van Logitech om uberhaupt eisen te stellen aan een eventueel op te zetten engels topic/forum. Volgens mij moeten die sufferds maar eens de rechten van vrijheid van meningsuiting gaan bekijken en internetrechts. Al schrijf ik Logitech de grond in en maak ze volledig zwart (wat ook nog terecht zou zijn) dan hebben ze daar nada/nop over te zeggen.
*&%&*^#%@^*@()*##@
Flamen heb je nou niet echt iets aan, een kotstopic voegt vrij weinig toe. Help dan liever mee om ze internationaal wat onbedoelde aandacht te geven, daar heb je ze meer mee denk ikDarth Malak schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:22:
Het wordt tijd om een "LOGITECH ZUIGT" topic te openen... mods?? Mee eens?
We bekijken momenteel een aantal mogelijke mannieren om het grote publiek te bereiken.MvdKelen schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:41:
Met een buitenlands forum bereik je ook alleen maar de mensen die er toevallig terecht komen.
Het grootste publiek bereik je met een nieuwsbericht.
Ik ben pas op dit forum terecht gekomen na het artikel op de tweakers frontpage.
Als er een engelstalig forum opgezet gaat worden, dan zal een dergelijk artikel misschien ook weer nodig zijn om de mensen te bereiken.
[ Voor 3% gewijzigd door tm030614 op 21-07-2006 12:02 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Hmm, ik kan het niet meer reproduceren. Ik weet zeker dat er een geval was waarbij de set niet aan wilde via de aan/uit knop en alleen met de remote. Zal nog eens gaan testen hoe of wat. Ik heb R543 btw.tm030614 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:19:
[...]
Doet zich bij mij niet voor... Kun je het iets beter beschrijven hoe e.e.a. bij jouw tot stand komt?
Use the Search Luke...
plopjesprobleem.nlHelp!!!! schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:16:
Behalve topics openen op de grote buitenlandse hardware/game sites waar de potentiele doelgroep van de set zit, is het wellicht een idee om zelf een site te openen, evt incl forum, waar het probleem uit de doeken wordt gedaan en daarna naar alle grote sites een nieuws/persbericht te sturen in de hoop dat dit geplaatst wordt.
May the force be with you !
B.G. lees deze thread zeer intensief mee! Laat dat duidelijk zijn!Darth Malak schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 00:23:
Misschien moet heer BG eens deze thread lezen.... misschien wordt het dan wat duidelijker voor meneer. Misschien is de zonesteek in de bol geslagen. Ach, ik ken de resultaten van de testsets niet maar kennelijk zijn deze niet al te positief. Mijn Logitech aankopen en adviezen zijn in ieder geval voltooid veleden tijd.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2006 02:50 ]
Wordt ook aan gewerkt door ons.Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 07:44:
En het is geen oplossing om dat toch een medium als TV op te zoeken?
Verwijderd
Wacht ff: Ik ben wel benieuwd wat jullie bevindingen zijn van de test units.tm030614 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:22:
Wij hebben besloten te stoppen met het testen van de units. Komt er in het kort op neer dat de prototype units nog steeds niet plopvrij zijn.
Het testen van de units kost veel tijd, terwijl wij vinden dat dat nutteloos is. Met name de houding van Logitech speelt hierbij een belangrijke rol.
Eat more Freud, it keeps you Jung!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kan dit alleen maar onderschrijven!Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 14:43:
wat ik gewoon helemaal niet begrijp, is dat er door een aantal van ons getest moet worden.
Als Logitech een modificatie doet dan kunnen ze dat toch zelf testen.
" Of plopt en bromt het alleen bij bepaalde mensen, in bepaalde wijken, en in bepaalde landen, en niet bij Logitech?".
Dit hele gedoe is toch eigenlijk van de gekke, ik vind het dan ook teleurstellend dat Logitech volhoud er "alles" aan doet om dit op te lossen.
Er worden een paar modificaties gemaakt, die nog steeds niet in orde zijn en dan moeten wij maar bepalen of we er genoegen mee nemen. Ze ploppen nu immers minder begrijp ik.
Ik las dat door een firma hier in nederland kennelijk ook modificaties gedaan zijn die een veel beter resultaat hebben dan waar Logitech nu mee kwam, en dat er ook oplossingen zijn aangedragen, dus wat is dan nog het probleem.
En overal in de winkels waar ik kom zie ik de 5500 staan, en bijna geen enkele verkoper weet dat het een set is met problemen. Ze krijgen wel klachten maar alles ligt natuurlijk aan de kant van de koper.
Ondertussen zijn er andere geluidskaarten aangeschaft, andere stekkerblokken, kabels met randaarde door het huis naar de computer, enz.
Jammer, ik denk dat ik ga voor geld terug, en dan maar sparen voor een goede audioset, heb dus nog de tijd, kan ff afwachten wat er komen gaat.
Roel
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2006 03:10 ]
Het beste zou het zijn om een engelsetalige website te maken en deze te sturen naar ! alle ! major tech sites (tom, slash enz). met een korte samenvatting van de acties en reacties.Bor de Wollef schreef op zondag 23 juli 2006 @ 10:02:
Na een paar dagen weg geweest te zijn toch ook een reply van mijn kant. Wat betreft het stopzetten van het testprogramma: ik kan alleen concluderen dat ik het hier absoluut mee eens ben, zeker als bleek dat de sets nog steeds ploppen. Wat betreft het aanschrijven van tijdschriften etc: het lijkt me ook een goede zaak een artikel op onze frontpage hier te krijgen! Mits objectief en goed onderbouwd lijkt me dat de frontpage admins hier wel mee in kunnen stemmen.
[ Voor 29% gewijzigd door Zondagskindje op 23-07-2006 13:20 ]
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2006 14:23 ]
Verwijderd
Teleurstellend en onbegrijpelijk?tm030614 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 23:28:
Het is teleurstellend en voor ons onbegrijpelijk om te moeten vernemen dat jullie het Z5500 testprogramma met onmiddellijke ingang gaan beëindigen.
Dat geldt ook voor jouw beslissing om een persoonlijk onderhoud met de hoogst verantwoordelijke VP van Logitech in Europa (S.D.) af te slaan.
Verwijderd
Er zitten aan de voorkant 4 grote imbus schroeven, ik weet niet zeker of je daar hem echt mee open maakt maar ik dnek het wel aangezien dat mij de enige mogelijkheid lijkt.Speedy_Gonzalez schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:02:
@ R.C.
Heb je toevallig nog een tekening met maten of foto's van die metalen afscherming die je hebt laten maken ?
Is de sub gemakkelijk te openen, of zit deze ook dichtgelijmd, of gekit.
Verwijderd
Een tekening met afmetingen is beschikbaar. Echter, heb deze niet in mijn archief kunnen vinden, waarschijnlijk ligt deze bij de plaatwerkerij. Zal zien of deze nog boven water getoverd kan worden.Speedy_Gonzalez schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:02:
@ R.C.
Heb je toevallig nog een tekening met maten of foto's van die metalen afscherming die je hebt laten maken ?
Is de sub gemakkelijk te openen, of zit deze ook dichtgelijmd, of gekit.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dit had ik al gedaan VOOR ik m'n vraag stelde hoor , wat stond er dan in de topicstart dat ik ook bij m'n vragen gebruikte ?Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 16:28:
lees alseerst de start topic even:)
En het ligt ook aan in wat voor een omgeving je zit, Ik heb bijv alleen last van ploppen en niet van brommen.(ik woon in nieuwbouw huis dus 1 en al beton)
Vriend van me heeft last van ploppen en brommen.(Ouder huis met houten vloeren etc.)
Ook geluidskaart kan invloed hebben.
Ik heb een Audigy 2 ZS die vriend van me een Audigy 4.dus daar zal het niet aan liggen.
Verwijderd
Ik heb het kunnen reproduceren. Ik zet 's nachts of als ik er niet ben de stroom van het stopcontact waar de Z5500 in zit compleet uit (zit zo'n schakelaar op).Luuk1983 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 22:19:
[message=26180455,noline]disco stu schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:08
[sarcastisch]
Ja hoor, ik moet erkennen dat het forum niet genoeg moeite heeft gedaan om mee te werken. RC en zijn gevolg hebben dan ook nog geen enkel resultaat geboekt, hun sets plopten nog volledig, en dit terwijl de testuntits van Logitech zelf, keer op keer en revisie na revisie, goed hebben gewerkt en er niets op aan te merken was. Uiteraard gaat de technische kennis en expertise van de Logitech-technische-crew veel verder en grondiger dan deze van het forum als consument. Vandaar dat Logitech ook het probleem volledig heeft kunnen uitlsuiten en het forum niet. Al bij al heeft het forum Logitech geen enkele info verstrekt, en was de hulpverlening van het forum naar Logitech ronduit slecht. Ook de periode waarin het forum een oplossing verwachtte van Logitech is ronduit onacceptabel. Het is toch gewoonweg onmogelijk om in zulkse korte periode aan de verwachtingen van het forum te voldoen. Ook mensen die vinden dat Logitech toch wel had mogen reageren op mails/vragen/reacties of enkel al bevestiging geven hierop, en dit binnen een periode van een aantal weken. Schandalig toch, mensen die niet het geduld hebben om een aantal weken te wachten op een mailtje als antwoord en die dan ook nog eens een inhoudelijk reactie verwachten zijn het gewoon niet waard om met Logitech te mogen communiceren.[/sarcastisch]
Van teleurstellend gesproken...
[ Voor 11% gewijzigd door tm030614 op 24-07-2006 00:16 ]
Ik weet dat ik met het openen van de sub mijn garantie verspeel.Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:58:
[...]
Een tekening met afmetingen is beschikbaar. Echter, heb deze niet in mijn archief kunnen vinden, waarschijnlijk ligt deze bij de plaatwerkerij. Zal zien of deze nog boven water getoverd kan worden.
De subwoofer is eenvoudig te openen door verwijdering van alle schroeven welke zich bevinden aan de rand van de metalen achterzijde van de subwoofer.
Deze metalen achterzijde is niet verlijmd of gekit.
Echter, behoudens het eventueel aanbrengen van afscherming, valt er verder weinig te zoeken in de subwoofer!
Indien je iets wilt doen om het ploppen te verminderen, dan verwijs ik je naar deel 2, pagina 6.
De harde knallen zullen er dan niet meer zijn.
Begrijp goed dat eigenhandig modificeren, gedaan zonder voorafgaande toestemming van Logitech, het recht op garantie doet vervallen.
R.C.
Verwijderd
We krijgen beetje Logitech gedrag hehtm030614 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 23:57:
[...]
In één woord geweldig, je punt is zonder meer duidelijk en sluit me er volledig bij aan, het houd immers ooit op. 8 Maanden is lang genoeg.
Edit: Overigens als topic starter vind ik het bijzonder plezierig om te zien dat er nog genoeg mensen mee lezen. Forum leek de laatste weken wat dood, tegendeel blijkt waar te zijn!
Verwijderd
De aanpassing, anders dan de afscherming in de sub, betreft een aanpassing in de POD (control panel). Het belangrijkste resultaat wordt hiermede verkregen. Het beplakken van de binnenzijde van de POD met aluminiumfolie (ook verbinden met massa en houdt ventilatie openingen vrij) draagt eveneens bij tot een storingsvrije audio unit.Speedy_Gonzalez schreef op maandag 24 juli 2006 @ 00:28:
[...]
Ik weet dat ik met het openen van de sub mijn garantie verspeel.
Aangezien ik mezelf wel in staat acht om die afscherming aan te brengen, zou ik zeer geholpen zijn met een tekeing van de afscherming zoals jij deze ook toegepast hebt.
Ik werk zelf in een plaatwerkerij, dus kan de afscherming dan zelf maken.
Ook de aanpassing in de sub zal ik dan gelijk doen, met deze aanpassingen ga ik ervan uit dat de set helemaal plopvrij word, en dan is het voor mij de perfecte set.
Dus als je de tekening boven water kan krijgen nog, heel graag.
Dan ga ik alvast kijken wat er ook alweer aangepast diende te worden in de sub.
Wij zijn niet ingegaan op dit aanbod omdat wij van mening zijn dat het doel van dit gesprek niet anders is dan ons op andere gedachten brengen. Er zullen slechts argumenten opgegooid worden om elkaars standpunt kracht bij te zetten. Ons inziens nutteloos omdat deze reeds bij beide partijen bekend zijn. Daarbij zijn wij van mening dat de informatie die in het gesprek naar voren zou moeten komen per e-mail kan worden overgedragen. Wij willen eerst zien dat Logitech een standpunt in neemt en op schrift stelt e.e.a middels het beantwoorden van onze vragen. Helaas is Logitech niet bereidt dat te doen.Darth Malak schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:12:
Bart, waarom heb je eigenlijk dat onderhoud met die VP afgeslagen?
[ Voor 11% gewijzigd door tm030614 op 24-07-2006 14:16 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq