Ok ik dacht laat ik er eens wat Foto's tussenknallen van mijn vakantie in Peru. (ben net 2 weken terug)
Met mijn Nikon D50 geschoten met een Sigma 18-200mm en Sigma 200-400mm
Ik heb uiteindelijk 2200 foto's op mijn imagebank staan en er een kleine 400 op mijn Homepage gezet . Ik heb echter de mooiste (in mijn mening) jullie niet willen ontnemen.

Een stadje Ariquipa waar 24000 van deze Taxies rijden. (nee dit is geen type fout

)

Een olielamp in een erg mooi gekleurd klooster.

Een meisje bij een kleine parkeerplaats op 4910 meter hoogte.

Een Lama herder op de hoogvlaktes.

Tijdens de Incatrail veel Kolibries gezien. maar die zijn erg snel, deze is de enige goed gelukte.

De beloning na 4 dagen door de Andes lopen. De inca stad Machu Picchu.
De camera is me op de reis prima bevallen. Vooral de optie hogelichten is een echte uitkomst om te zien waar je detail verliest. Daar staat mijn beeld eigenlijk altijd wel op. Ook de batterijen gingen mega lang mee, de 4 dagen van de incatrail had ik geen stroom en moest ik bijna elke dag na het schieten ook nog eens de foto's overzetten naar mijn imagebank ivm een kleine 512MB SDkaartje.
Maar eenmaal aangekomen in Machu Picchu was de batterij nog voor 2/3 vol dus echt perfect.
En verder gebruik ik eigenlijk 2 standen op de camera.
De A voor ja het standaard knalwerk.
En de P die heb ik anders ingesteld met b.v. spotmeting, vast focuspunt en het is erg makkelijk dat je in de P stand door verschillende belichtings mogelijkheden kan schuiven zodat je een bepaald effect kan maken, zoals scherptediepte of beweging.
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 02-11-2006 11:28
]