Zojuist is mn D50 kapot gegaan door mn eigen onhandigheid

Ik wou de sensor reinigen (zat een groot stofje in beeld op elke foto), alleen na het reinigen (blazen) klapte ik het spiegeltje in, glipt die cam uit mn hand

... dus ik snel proberen te pakken met andere hand, in de gauwigheid knal ik met een vinger in de lensopening, ik denk tegen het spiegeltje. Dus ik denk shit, da's niet best. En dat is het ook niet. Nu wil die geen pics meer maken, krijg constant een Err boodschap op het schermpje. Hij wil niet meer focussen en geen pics meer wegschrijven. De sluiter werkt nog en het spiegeltje klapt op en neer tijdens een foto maken. Dit zie je ook als de lens eraf is, wat volgens mij normaal niet mag werken?? Vond dit nogal erg vreemd. Volgens mij heb ik iets goed verkloot in het ding.
Nikon ff gemaild, hopelijk is dit onder fabrieksgarantie te fixen. Ik baal hier ontzettend van, vooral omdat het door mn eigen onhandigheid komt

Dikke schijtzooi, ik gebruik die cam echt elke dag en heb er in een maand al 4500 pics mee gemaakt en dan krijg je zoiets
Iemand enig idee of Nikon hier moeilijk over kan doen?