Dell Inspiron 6400 (E1505) deel 3. Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.399 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:34
@ Ries87 met de volgende waardebon W8JTBGX$337XWJ kan je nog € 54,09 besparen oftewel 5 % ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 Dom dat ik dat vergeten ben! Het is dan wel het geld van mn ouders maar toch wel 50 eurie!

Ik heb even gezocht naar iets van 'order cancellen' ofzo zodat ik als nog die waardebon kan toepassen maar kon even niets vinden. Weet iemand of het mogelijk is de order te wijzigen/cancellen? (hoe doe ik dat?) Er is nog niets betaald dus je zou zeggen van wel? (betaling via overschrijving) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:05:
8)7 Dom dat ik dat vergeten ben! Het is dan wel het geld van mn ouders maar toch wel 50 eurie!

Ik heb even gezocht naar iets van 'order cancellen' ofzo zodat ik als nog die waardebon kan toepassen maar kon even niets vinden. Weet iemand of het mogelijk is de order te wijzigen/cancellen? (hoe doe ik dat?) Er is nog niets betaald dus je zou zeggen van wel? (betaling via overschrijving) :?
Gewoon laten staan die order en niet betalen en een nieuwe order invoeren, die oude verdwijnt gewoon na een tijdje.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Ik zit nu een beetje te twijfelen tussen de 6000 en de 640m wat is jullie ervaring met de onboard videokaart de GMA 950 van Intel. Ik zal de laptop niet tot nauwelijks gebruiken voor games, wel wil ik weten wat de performance is met dual monitor is dat goed te doen? Wil het gaan gebruiken in combinatie met een 20inch 1600x1200, toepassing voor laptop is develop/studie.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bramske en appie2003: bespaar ons die hele discussie a.u.b. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
CycloneX schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:22:
Ik zit nu een beetje te twijfelen tussen de 6000 en de 640m wat is jullie ervaring met de onboard videokaart de GMA 950 van Intel. Ik zal de laptop niet tot nauwelijks gebruiken voor games, wel wil ik weten wat de performance is met dual monitor is dat goed te doen? Wil het gaan gebruiken in combinatie met een 20inch 1600x1200, toepassing voor laptop is develop/studie.
Als de standaard programma's (2d) zoals Word en Dreamweaver onder 'develop' vallen bij jou, zal dit inderdaad gewoon voldoende moeten zijn. Zoals je zelf aangeeft game je niet, dus hoef je idd geen extra geld uit te gaan geven aan een videokaart (wat dan iets van 80 euro -?- kost voor een X1300 en 110 -?- voor een X1400)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
Neok_ schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:47:
[...]
Waar ergens haal je 'SnapOn Carbon Fibre' vandaan en wtf is dat?

//edit:
En mag ik nogmaals aandacht vestigen op de vraag over het prestatieverschil T2300 vs T2250?
Iemand? En dan ben ik ook nog steeds nieuwsgierig wat SnapOn Carbon Fibre is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:36
Even zoeken, dan had je deze afbeelding gevonden: http://img252.imageshack.us/img252/3901/carbonfiber5ou.jpg

Een snap-on cover is een plastic plaat die je eenvoudig kunt bevestigen op je notebook. Zo kun je je notebook een andere kleur geven. Ik heb gekozen destijds voor een blauwe. Scheelt ook in krassen. Die komen nu niet op de laptop maar op die snap-on cover.

http://www.farrarconstruction.com/cf1.jpg
http://img252.imageshack.us/img252/1455/blue1jz.jpg

Als je geen snap-on cover hebt besteld bij Dell tijdens het aanmaken van je configuratie, kun je deze bestellen bij www.it-premier.de. Staat ook in de topicstart.

[ Voor 16% gewijzigd door AttiX op 13-07-2006 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Het mooie van Dell is de garantie als je die op 1 jaar zet dan gaat er zo +/- €230 vanaf, maar wat is jullie ervaring hier mee. Niet dat ik na 1 jaar en 1 dag opeens gebreken ga tegenkomen, of is 3 jaar garantie echt overkill?

De mensen die 1 jaar garantie kiezen nemen jullie nou het risico van mij gebeurd hopelijk niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
CycloneX schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 18:35:
Het mooie van Dell is de garantie als je die op 1 jaar zet dan gaat er zo +/- €230 vanaf, maar wat is jullie ervaring hier mee. Niet dat ik na 1 jaar en 1 dag opeens gebreken ga tegenkomen, of is 3 jaar garantie echt overkill?

De mensen die 1 jaar garantie kiezen nemen jullie nou het risico van mij gebeurd hopelijk niks.
Je hebt recht op een laptop die langer dan 1 jaar functioneert. Als je laptop na 1,5 jaar kapot gaat, maar je garantie is slechts een jaar dan hangt het altijd van de leverancier af hoe soepel hij hier mee is. Meestal wordt er een comprimis gemaakt tussen beide, dat de klant dan wel weerr verzendkosten betaald, deels reparatie, etc.. Hoe langer nadat de garantieperiode is afgelopen het euvel zich voordoet, hoe meer aansprakelijk de klant zal worden gesteld (als in: minder vergoeding). Hoe Dell hier precies in handelt ben ik ook wel benieuwd naar, maar Dell staat bij mij iig te boek als een betrouwbaar merk waarvan de meeste laptops niet zomaar uitvallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
AttiX schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 18:24:
Even zoeken, dan had je deze afbeelding gevonden: http://img252.imageshack.us/img252/3901/carbonfiber5ou.jpg

Een snap-on cover is een plastic plaat die je eenvoudig kunt bevestigen op je notebook. Zo kun je je notebook een andere kleur geven. Ik heb gekozen destijds voor een blauwe. Scheelt ook in krassen. Die komen nu niet op de laptop maar op die snap-on cover.

http://www.farrarconstruction.com/cf1.jpg
http://img252.imageshack.us/img252/1455/blue1jz.jpg

Als je geen snap-on cover hebt besteld bij Dell tijdens het aanmaken van je configuratie, kun je deze bestellen bij www.it-premier.de. Staat ook in de topicstart.
Zojuist is mijn aanstaande laptop 30 euro in prijs gestegen }) Die Carbon Cover is echt super!
Afbeeldingslocatie: http://img252.imageshack.us/img252/3901/carbonfiber5ou.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:34
Neok_ schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 22:15:
[...]

Zojuist is mijn aanstaande laptop 30 euro in prijs gestegen }) Die Carbon Cover is echt super!
[afbeelding]
Mooi he die cover :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens in de topic start: een standaard ABN Amro verzekering is toch een heel pak goedkoper en geeft (theoretisch) net zoveel dekking. Die neem ik dus ook. Bovendien wordt er standaard €230 vrolijk bij de vanaf prijs opgeteld. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 02:41:
[...]

Kijk eens in de topic start: een standaard ABN Amro verzekering is toch een heel pak goedkoper en geeft (theoretisch) net zoveel dekking. Die neem ik dus ook. Bovendien wordt er standaard €230 vrolijk bij de vanaf prijs opgeteld. :/
Hoeveel en hoe lang is de ABN Amro verzekering?

Jah te lui om zelf te kijken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neok_ schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:13:
[...]

Hoeveel en hoe lang is de ABN Amro verzekering?

Jah te lui om zelf te kijken :/
Luie hond :P

Hier staan wel wat voorwaarden. Ik heb er zelf nu ook even opgekeken en als ik het goed begrijp moet je OF student wezen met een studentenrekening OF een inboedelverzekering daar hebben. Voor andere laptopverzekeringen is er ook een laptop verzekering topic. Staat verder gewoon in de startpost hoor. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt recht op een laptop die 3 jaar functioneert. Gaat de laptop eerder kapot, dan draagt de verkoper alle kosten die gemaakt moeten worden voor reparatie. Voldoet de verkoper hier niet aan, dan kan de koopovereenkomst worden ontbonden waarbij de verkoper het gehele bedrag aan de koper betaald.

Die garantie die je bijkoopt is dus vooral een sigaar uit eigen doos voor Nederlandse kopers. Wel staat Dell bekend als uitermate lastig wanneer je alleen het basisjaar garantie hebt en je wil na dat jaar iets laten repareren. Dus met die extra garantie koop je problemen en discussie af.

Meer info: www.staiksterk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:36:
[...]

Je hebt recht op een laptop die 3 jaar functioneert. Gaat de laptop eerder kapot, dan draagt de verkoper alle kosten die gemaakt moeten worden voor reparatie. Voldoet de verkoper hier niet aan, dan kan de koopovereenkomst worden ontbonden waarbij de verkoper het gehele bedrag aan de koper betaald.

Die garantie die je bijkoopt is dus vooral een sigaar uit eigen doos voor Nederlandse kopers. Wel staat Dell bekend als uitermate lastig wanneer je alleen het basisjaar garantie hebt en je wil na dat jaar iets laten repareren. Dus met die extra garantie koop je problemen en discussie af.

Meer info: www.staiksterk.nl
Is het dan ook niet, zoals ik hierboven ergens vermelde, dat het zonder bijkopen van garantie er van de klant verlangt mocht worden ook te investeren in evt. reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neok_ schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:37:
[...]

Is het dan ook niet, zoals ik hierboven ergens vermelde, dat het zonder bijkopen van garantie er van de klant verlangt mocht worden ook te investeren in evt. reparatie?
Nee. De verkoper heeft je een ondeugdelijk product verkocht, zo redeneert de Nederlandse wetgever, als het binnen een redelijke termijn kapot gaat. Dan draait de verkoper ook op voor alle kosten die je derhalve moet maken. Je kan zelfs de kosten voor benzine declareren als je de laptop langs gaat brengen. Dan ben je overigens wel een nerd, als je dat doet. ;)

Aan de andere kant: als de verkoper zijn poot stijf houdt en bereid is tot een rechtzaak, dan kun je je afvragen of al die heisa echt de moeite waard is. Zeker met een internationale speler als Dell, die zich overigens wel gewoon aan Nederlandse consumentenwetgeving moet houden, wordt het dan erg complex om je gelijk af te dwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:54:
Na aardig wat rondzoeken op het internet en in winkels heb ik dan eindelijk toch besloten om de Inspiron 6400 te kopen. Ik zit met een budget van 1100 euro en zoek naar een beetje all-round laptop. Het lijkt erop dat deze laptop de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft.

Ik heb zojuist de volgende configuratie besteld:

Inspiron 6400
Intel® Core™ Duo Processor T2250 (1.73 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB)
Legitieme Windows® XP Home Edition, SP2
1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)
256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 graphics card, PCI-Express x16
100GB (5,400 rpm) Hard Drive
8X DVD+/-ReWriter vaste interne Drive met Software
Intel® Pro WLAN 3945 Internal Wireless (802.11a/b/g 54 Mbps) voor Duo Processors
1 Jaar Collect & Return service
9-cell , 80 Whr Li-Ion batterij
Resource CD - contains Diagnostics and Drivers
15.4" UltraSharp™ W Screen SXGA+ TFT Display resolution: 1680x1050 with TrueLife™

Totaalprijs incl. verzendkosten: € 1087,66

E-value code: NLDHSONL-N07643

Ik heb het allemaal besteld via het internet. Ook even geprobeerd te bellen maar die mensen daar konden niet veel voor me betekenen. Misschien had ie er gewoon geen zin in, ik weet het niet.

Het leek me een goede configuratie voor dit budget?
Je vergeet om cd van WinXP Home erbij te nemen :)

Mooie aanbieding iig, alleen jammer van die 5400rpm HD. Zou er aan de telefoon ipv een 100gig 5400rmp schijf een 60/80gig 7200rpm schijf erbij te krijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deKeyzer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12-2021
Met de 5% korting coupon (W8JTBGX$337XWJ), online korting, geen transportkorting, gratis harde schijf upgrade heb ik onderstaande systeem samengesteld. Prima voor huis-tuin-keuken gebruik :). Op het aller-allerlaatste moment van afrekenen krijg ik 'FOUT' en de url verwijst naar coupon-error. :?

Die 5% cash korting is toch gewoon geldig tot 31 juli op alle desktops en laptops, of komt het vaker voor dat deze in combi met andere aanbiedingen niet geaccepteerd wordt?
Intel ® Core™ Duo Processor T2500 (2 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)
Legitieme Windows® XP Home Edition, SP2
1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)
15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800 with TrueLife™
Intel® Media Accelerator 950 Graphics Up to 256MB shared graphics memory
80GB (7,200 rpm) Hard Drive
8X DVD+/-ReWriter vaste interne Drive met Software
Dell Wireless 350 Bluetooth 2.0 Module (up to 3 Mbps) with Enhanced Data Rate
9-cell , 80 Whr Li-Ion batterij
Resource CD - contains Diagnostics and Drivers
1 Jaar Collect & Return service
Voor € 1.254,19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik ben van plan om vandaag ook een notebook te kopen van dell. De dell 640m namelijk.

Het enige waar ik nog over zit te twijfelen is over het scherm.
Ik wil geen spiegelscherm, maar ik wil juist buiten de dingen ook goed kunnen zien. kan dat ook met het normale scherm?

Is dat truebrite echt aan te raden, zal ik het missen, of niet?
En heeft iemand een plaatje of review of wat dan ook waar je dat verschil kan zien? tussen een normaal en trubrite scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neok_ schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 22:57:
[...]

Je vergeet om cd van WinXP Home erbij te nemen :)

Mooie aanbieding iig, alleen jammer van die 5400rpm HD. Zou er aan de telefoon ipv een 100gig 5400rmp schijf een 60/80gig 7200rpm schijf erbij te krijgen zijn?
Ik heb idd daarvoor oa. gebeld, die 20 gig kan ik best missen omdat ik hier al 250 gig heb en die extra snelheid is dan mooi meegenomen voor dezelfde prijs. Hij zei dat hij niets kon doen omdat het al een aanbieding was.. (door het gebruik van die e-value code). Dus ik bedankte hem vriendelijk en zei dat ik het dan wel zelf via de site bestelde..

Ah, ik zie het nu ja. Voor die winXP cd had ik "Legitieme Windows® XP Home Edition, SP2 (With Media) [meerprijs € 5,95]" moeten selecteren? (8>
K'zal ze nog maar is opbellen om te vragen of ie dat nog kan wijzigen voor me dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 14:46:
Beste mensen,

Ik ben van plan om vandaag ook een notebook te kopen van dell. De dell 640m namelijk.

Het enige waar ik nog over zit te twijfelen is over het scherm.
Ik wil geen spiegelscherm, maar ik wil juist buiten de dingen ook goed kunnen zien. kan dat ook met het normale scherm?

En heeft iemand een plaatje of review of wat dan ook waar je dat verschil kan zien? tussen een normaal en trubrite scherm?
Review + links:

klik hier en fotos hier en hier over verschillende schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 10:38
CycloneX schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 15:01:
[...]

Review + links:

klik hier en fotos hier en hier over verschillende schermen.
Nog makkelijker is het om even een grote pc-winkel met demo-modellen in te lopen om in het echt de verschillen even te bekijken

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
deKeyzer schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:04:
Met de 5% korting coupon (W8JTBGX$337XWJ), online korting, geen transportkorting, gratis harde schijf upgrade heb ik onderstaande systeem samengesteld. Prima voor huis-tuin-keuken gebruik :). Op het aller-allerlaatste moment van afrekenen krijg ik 'FOUT' en de url verwijst naar coupon-error. :?

Die 5% cash korting is toch gewoon geldig tot 31 juli op alle desktops en laptops, of komt het vaker voor dat deze in combi met andere aanbiedingen niet geaccepteerd wordt?

[...]
Ik vind dit nou niet zo'n spetterende aanbieding hoor, pak het anders aan (andere evalue codes) en je zal voor hetzelfde geld een veel betere config hebben :)
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 14:46:
(...)

(...)
Dan moet je dus geen TrueLife scherm hebben, aangezien deze meer weerspiegeld. Het vooordeel ervan is, dat de kleuren wel voor levendiger overkomen. Je hebt ook een non TrueLife optie, en deze weerspiegelt minder (maar hiervan zijn de kleuren matter, en deze variant heb je niet in high-res uitvoering).
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 14:55:
[...]

Ik heb idd daarvoor oa. gebeld, die 20 gig kan ik best missen omdat ik hier al 250 gig heb en die extra snelheid is dan mooi meegenomen voor dezelfde prijs. Hij zei dat hij niets kon doen omdat het al een aanbieding was.. (door het gebruik van die e-value code). Dus ik bedankte hem vriendelijk en zei dat ik het dan wel zelf via de site bestelde..
(...)
Jammer, maar was wel te verwachten. Wat je wel nog kon proberen was nogmaals bellen, en het dan bij een ander uitproberen.
Ah, ik zie het nu ja. Voor die winXP cd had ik "Legitieme Windows® XP Home Edition, SP2 (With Media) [meerprijs € 5,95]" moeten selecteren? (8>
K'zal ze nog maar is opbellen om te vragen of ie dat nog kan wijzigen voor me dan :)
Die optie was het ja, wss dat je gewoon de cd's in een aparte order kan plaatsen en ze dan kan laten samenvoegen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Neok_ op 15-07-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnAcid
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:00

OnAcid

aka 303BASS

Geheugenkaartjes (SD) worden niet meer gedecteerd in mijn 6400. Iemand een zelfde probleem of een oplossing?

Ik heb de driver al 2x opnieuw geinstalleerd (nieuwste versie), maar geen resultaat.
Stappenplan op DELL site ook gevolgd (drivers verwijderen in safe-mode). De laatste keer dat ik de cardreader gebruikte, een weekje geleden, was er nog niets aan de hand. 8)7

Ik vrees een hardware probleem. Weet iemand of de cardreader op het moederboard zit geintegreerd?

[ Voor 3% gewijzigd door OnAcid op 15-07-2006 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Omdat mijne visa niet werkt moet ik betalen bji dell met een overschrijving. Het probleem is nu dat ik nen mail krijg met een banknummer uit Brussel en daaronder sta dat ik als ik int buitenland woon met iban kan betalen. (heb via nederlandse site gekocht denk ik, met belgisch login en ze weten dak hier woon).

Nu vroeg ik me af of ik wel met Iban moest doen (mss wordt dat geroute via nederland) of gewoon met overschrijvingske naar die rekening in brussel.

Tis via online bankieren dus :). Plaats heb ik alleen brussel opgegeve... normaal?

En ik moet volgens de mense van den helpdesk een 'referentienummer' opgeve als betalingskenmerk... is dat dan gewoon onder u mededeling?

Mss dat mensen dat hier weten :)

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 00:08
Klopt het dat die 9 cell accu groter is dan de 6 cell ?

Zoals op dit plaatje te zien is ?

Afbeeldingslocatie: http://media.arstechnica.com/reviews/hardware/e1405.media/7.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 9 cell batterij schijnt iets uit te steken ja, net zoals op de afbeelding te zien is. Nadeel ervan is dat je een tas moet vinden waar ie in pas met die uitstekende batterij. Groot voordeel ervan is dat ie gewoon een paar uur langer meegaat dan de 6-cell. (5 tot 6 uur in tot.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 11:55:
De 9 cell batterij schijnt iets uit te steken ja, net zoals op de afbeelding te zien is. Nadeel ervan is dat je een tas moet vinden waar ie in pas met die uitstekende batterij. Groot voordeel ervan is dat ie gewoon een paar uur langer meegaat dan de 6-cell. (5 tot 6 uur in tot.)
Hier steekt hij absoluut niet verder uit hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Jij bent dus duidelijk geen gebruiker van de 6400 i.c.m. 9cell-accu |:(
De 9-cells batterij steekt hier dus absoluut niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Die afbeelding is van een e1405 ookwel de 640m en daar steekt de 9cell wel uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX
Is al erg vaak voorbij gekomen en als het nog niet in de TS staat, dan moet het er maar in. Er is niet eens ruimte voor de batterij in een 6400 om uit te steken.

Afbeeldingslocatie: http://img.dell.com/images/emea/products/insp/6400_bottom_314x314.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah dan heb ik die twee gewoon door elkaar gehaald :+ K"d8 in een review gelezen te hebben dat ie uitstak, stond een soortgelijke foto bij :) Maar dat was dus de 640m(?). Das dan mooi dat ie niet uitsteekt.
K'ben idd nog geen gebruiker van de 6400, dell is nog bezig hem in elkaar te knutselen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2006 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzokphp
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:42
Ik heb zojuist deze tas (Trust BG-3300p) gekocht voor me 6400:
Afbeeldingslocatie: http://www.trustreseller.com/_images/products/500/14582-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.trustreseller.com/_images/products/500/14582.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.trustreseller.com/_images/products/500/14582-1.jpg

Compacte opberg- en draagtas voor notebook en randapparatuur
Zacht gevoerd, instelbaar hoofdcompartiment met riempje dat passend te maken is voor elk actueel notebookmodel met schermafmetingen tot 15.4"
Duurzaam en comfortabel met gel gevuld handvat voor een maximaal comfort tijdens het dragen
Inclusief verstelbare draagriem met comfortabele zachte schoudervulling en geïntegreerde opbergoplossing
Handige extra vakken om voeding, kabels, randapparaatuur, cd's/dvd's, visitekaartjes, documenten, pennen, enz. in op te bergen
Twee ritssluitingen en klittenbandsluitingen voor gemakkelijke toegang en veilige berging
Vervaardigd uit glad, weerbestendig nylon
Artikelnummer: 14582

Voor maar 20 euro incl verzenden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
dbzokphp schreef op zondag 16 juli 2006 @ 19:25:
[tas]

Voor maar 20 euro incl verzenden!
En als je nou ook nog zei waar, en wat je persoonlijke ervaring ermee is ;)
Hoe groot is de adapter van de 6400 eigenlijk, aangezien dit niet op Dell.nl vermeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Afbeeldingslocatie: http://www.white-light.net/images/adapter/liteon19v.jpg

Ik heb veel Dell's met deze adapter gezien :/ weet niet of het nu nog zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adapter is een PA-12 model (-> google, bv. http://www.adner.net/~ebay/projekcja/dell/9.jpg, maar bij mij wel met een platte netstekker). Lengte is ongeveer een cd-doosje. Heeft geleiders voor het oprollen van de kabels, een hoekstekker aan de netkant.

Ik heb dit model ook al in een groter type gezien bij een andere Dell laptop (nieuw type Latitude geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Ik wil dus ook een 6400 bestellen maar ik zit eigenlijk nog met een vraagje. Is het ook mogelijk om er later zelf 512MB geheugen bij te zetten (desnoods van een ander merk) of moet ik precies dezelfde geheugen strips hebben ? Aangezien deze bij Dell nogal duur zijn (90 euro :|).

[ Voor 6% gewijzigd door alex3305 op 17-07-2006 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Later zelf bij bestellen kan prima. Let wel op compatibiliteit, sommige merken geheugen kunnen niet goed omgaan met moederborden van Dell. En het is inderdaad minimaal de helft goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
De opladers zien er echt al jaren zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://accessories.euro.dell.com/sna/images/products/large/450-10501.jpg

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Alex3305 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:57:
Ik wil dus ook een 6400 bestellen maar ik zit eigenlijk nog met een vraagje. Is het ook mogelijk om er later zelf 512MB geheugen bij te zetten (desnoods van een ander merk) of moet ik precies dezelfde geheugen strips hebben ? Aangezien deze bij Dell nogal duur zijn (90 euro :|).
Kingston modules worden door Dell zelf geadviseerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 10:38
Bullshit, dat ding steekt helemaal niet uit. Zou ook niet eens kunnen, de batterij zit helemaal onderin de laptop en zou niet eens ergens uit kunnen steken.

edit: spuit elf :D

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:49

darkrain

Moderator Discord

Geniet

darkrain schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:23:
[...]

Ik ben ook benaderd vorige week vrijdag.
Ze zullen mailen, maar die mail heb ik nog niet ontvangen.

Ik ben benieuwd.
Na een aantal dagen toch de mail gekregen.
Betaald via Ideal en de bevestiging en factuur via de post ontvangen.

Heb nu dus voor de helft van de prijs 3 jaar service.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
CycloneX schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:11:
[...]

Kingston modules worden door Dell zelf geadviseerd ;)
Moet je dan SO-DIMM modules hebben? Bijvoorbeeld deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

KappuhH schreef op maandag 17 juli 2006 @ 21:50:
[...]

Moet je dan SO-DIMM modules hebben? Bijvoorbeeld deze?
Yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Wow 2 Kingston dimmetjes kosten 167,50 euro, terwijl een upgrade van 1x 512 naar 2x 1024 380,80 euro kosten, dat is dus het dubbele. En als je ze zelf koopt heb je dat dimmetje van 512 nog over om te verkopen. Die van 1024 zijn ook nog een 667 Mhz en die van 512 is 'maar' 533 Mhz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muchu
  • Laatst online: 18-08 15:12
Weet er iemand al meer details over de komst van de Core 2 Duo (Merom) in de Inspiron 6400?
Wanneer zal die beschikbaar zijn en hoe zal de prijs zijn ten opzichte van de huidige processoren?
('k heb zelf al gezocht maar nog geen datum gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

muchu schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 03:34:
Weet er iemand al meer details over de komst van de Core 2 Duo (Merom) in de Inspiron 6400?
Wanneer zal die beschikbaar zijn en hoe zal de prijs zijn ten opzichte van de huidige processoren?
('k heb zelf al gezocht maar nog geen datum gevonden)
Misschien moet je dit topic ff in de gaten houden :)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

KappuhH schreef op maandag 17 juli 2006 @ 22:08:
Wow 2 Kingston dimmetjes kosten 167,50 euro, terwijl een upgrade van 1x 512 naar 2x 1024 380,80 euro kosten, dat is dus het dubbele. En als je ze zelf koopt heb je dat dimmetje van 512 nog over om te verkopen. Die van 1024 zijn ook nog een 667 Mhz en die van 512 is 'maar' 533 Mhz.
Dat zijn nou van die punten waar Dell winst op maakt, optionele uitbreidingen zijn daar niet goedkoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ammun
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-10-2024
Beste mensen,

Ik heb een vraagje. Ik wil mijn inspirion 6400 van een verse Windows installatie voorzien, maar ben niet zeker hoe ik dit moet aanpakken. Ik heb het stukje hierover in de eerste post gelezen, maar beantwoord niet al mijn vragen.

Zo wil ik graag een extra (zichtbare) parititie maken, maar met partition magic lukt dit niet. Bovendien zie ik al een stuk of drie parities, weet iemand waar die allemaal voor dienen?

Daarnaast zou ik graag willen weten waar ik drivers kan vinden voor de videokaart (x1400). Zijn er daarnaast nog andere drivers die ik moet installeren na herinstallatie?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Ammun schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:59:
Beste mensen,

Ik heb een vraagje. Ik wil mijn inspirion 6400 van een verse Windows installatie voorzien, maar ben niet zeker hoe ik dit moet aanpakken. Ik heb het stukje hierover in de eerste post gelezen, maar beantwoord niet al mijn vragen.

Zo wil ik graag een extra (zichtbare) parititie maken, maar met partition magic lukt dit niet. Bovendien zie ik al een stuk of drie parities, weet iemand waar die allemaal voor dienen?

Daarnaast zou ik graag willen weten waar ik drivers kan vinden voor de videokaart (x1400). Zijn er daarnaast nog andere drivers die ik moet installeren na herinstallatie?

Bedankt!
Begin alvast hier klik

Vaak komt het voor dat de fabrikant bijvoorbeeld van je chipset nieuwere drivers heeft, dus check je type en kijk ook bij de fabrikant in dit geval intel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet er waar ik een losse carbon snapon cover kan bestellen? Bij it-premier hebben ze hem niet...'

edit: past deze niet op de 6400? http://accessories.euro.d...s&cs=nldhs1&sku=320-10133

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX
De covers voor de inspiron 6000 passen ook op de 6400 :) Heb ik ook namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ammun
  • Laatst online: 19-10-2024
Net opnieuw geïnstalleerd, maar er kloppen wat kleine dingetjes niet.

Zo kan het Catalyst Control Center niet worden geopent (krijg tijdens het opstarten van Windows een error welke weergeeft dat cli.exe niet kan worden geopent of zoiets dergelijks)

En het systeem heeft een probleem met het installeren van 'Modem Device on High Definition Audio Bus', wat dat ook mag zijn.

Verder wou ik vragen of het nodig is om Dell Quickset en Dell Notebook system software te installeren..

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:24
Ammun schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 16:50:
Net opnieuw geïnstalleerd, maar er kloppen wat kleine dingetjes niet.

Zo kan het Catalyst Control Center niet worden geopent (krijg tijdens het opstarten van Windows een error welke weergeeft dat cli.exe niet kan worden geopent of zoiets dergelijks)
Hiervoor moet je .NET Framework installeren via Windows update.
Ammun schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 16:50:
Verder wou ik vragen of het nodig is om Dell Quickset en Dell Notebook system software te installeren..
Als je van de extra functionaliteiten gebruik wilt maken moet je de Quickset installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topic even omhoog kicken.

Heb ook een 6400 besteld op de 17e (Via Universiteit Twente) en de 19e was ie al verzonden! Supersnel! Maar nu is de vraag: hoe lang duurt de trip van Ierland naar Bussum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 14:46:
Topic even omhoog kicken.

Heb ook een 6400 besteld op de 17e (Via Universiteit Twente) en de 19e was ie al verzonden! Supersnel! Maar nu is de vraag: hoe lang duurt de trip van Ierland naar Bussum :P
Mijn Inspiron 640m is ook de 19de verzonden bij UPS staat nu in transit gok op maandag of dinsdag.

Komt vaak via Frankrijk (Lille) binnen gaat dan naar Eindhoven (verdeelstation) en dan naar Amsterdam (verdeelstation) in mijn geval dan. (Haarlem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne is gebouwd in Limerick, IE. Ierland dus... Gaan ze met het vliegtuig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:14:
Mijne is gebouwd in Limerick, IE. Ierland dus... Gaan ze met het vliegtuig? :P
Excuus ze vliegen idd via daar naar Frankrijk (Lille), althans zo is het met mijn vorige bestellingen altijd gegaan ;) Soms best krom hoe ze die bestellingen doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De status van UPS blijft wel erg lang op hetzelfde staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:15:
De status van UPS blijft wel erg lang op hetzelfde staan :(
Same here :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook dit?

Package Progress:
Location Date Local Time Activity
LIMERICK, IE 07/19/2006 8:40 P.M. ORIGIN SCAN
IE 07/20/2006 9:59 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

LIMERICK, IE 07/19/2006 6:40 P.M. ORIGIN SCAN

Gratis verzendkosten geen hoge prioriteit 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door CycloneX op 24-07-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje aan de mensen met een x1400 bevalt deze kaart een beetje? Kan je er spellen zoals battlefield 2 of de demo van gtr 2 er redelijk mee spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Laatst online: 20:03
SYSTEEMCOMPONENTEN
Inspiron 6400 (N07642) Aantal 1
Intel® Core™ Duo Processor T2250 (1.73 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB), Legitieme Windows® XP Home Edition, SP2 Prijs per eenheid Incl. BTW € 998,41
Catalogusnummer: 2121 N07642
Module Beschrijving Details bekijken
Processor Intel® Core™ Duo Processor T2250 (1.73 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB)
Microsoft® Windows® Besturingssysteem Legitieme Windows® XP Home Edition, SP2
Geheugen 1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (1x1024)
Toetsenbord Intern toetsenbord - US Intl (QWERTY)
Grafische Kaart 256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 graphics card, PCI-Express x16
Harde Schijf 100GB (5,400 rpm) Hard Drive
Overige Opslagmedia Geen Floppy Drive geselecteerd
Modem NL - Modem & Adapter
Optical Drives 8X DVD+/-ReWriter vaste interne Drive met Software
Geluidskaart Software Integrated Sound Blaster® Audigy® ADVANCED HD™ Audio- Trial Version
Draadloos Netwerk Intel® Pro WLAN 3945 Internal Wireless (802.11a/b/g 54 Mbps) voor Duo Processors
Shipping Documents System Documentation
Gedis Bundle Reference 6400 Silver N07642
Microsoft® software Microsoft® Works 7.0 (OEM)
Standaard Garantie 1 Jaar Collect & Return service
Support Services 1 Jaar Collect & Return service
Bescherm uw nieuwe PC Geen beveiligings/ anti-virus software
Voeding 65W AC Adapter
Digitale Fotobewerking Duo Pak: Paint Shop® Pro and Photo Album® Demo versie
Order Information Inspiron Order - Netherlands
Batterij 6-cell , 53 WHr Li-Ion batterij
Draagtassen Geen Draagtas
Dell System Media Kit Resource CD - contains Diagnostics and Drivers
Ghost 10 No Ghost 10 Option
Kleur Keuze Geen QuickSnap™ Cover Option
Dell Media Experience Dell® Media Experience 3.0 Basic
Adobe Reader Adobe Reader 6.0 - Engels
Promotions Hidden Option Class Reporting - Free 512 Mb to 1024 Mb (2*512 Mb)
Promotions Hidden Option Class Free HDD from 80GB to 100GB
Dell Internet Order Dell Internet Order.
LCD Scherm 15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800 with TrueLife™
TOTAAL Incl. BTW:€ 998,41

Is dit een beetje een goeie configuratie?
Of denken jullie dat ik hier verkeerd aan ga doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrazyFool schreef op maandag 24 juli 2006 @ 17:01:
[...]

TOTAAL Incl. BTW:€ 998,41

Is dit een beetje een goeie configuratie?
Of denken jullie dat ik hier verkeerd aan ga doen??
Je krijgt van twee dingen spijt: de hoge prijs en de 6-cell batterij.

Ik heb voor jou exact hetzelfde systeem samengesteld met een 9-cell batterij voor € 897,62 (inclusief btw, verzending en korting).

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielrenner
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-03-2023
Processor: Intel® Core™ Duo Processor T2250 (1.73 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB)
Microsoft® Windows® Besturingssysteem: Legitieme Windows® XP Professional, SP2 (With Media)
Support Services: 1 Jaar Collect & Return service
LCD Scherm: 15.4" UltraSharp™ W Screen SXGA+ TFT Display resolution: 1680x1050 with TrueLife™
Geheugen: 2048MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x1024)
Harde Schijf: 100GB (5,400 rpm) Hard Drive
Optical Drives: 8X DVD+/-ReWriter vaste interne Drive met Software
Batterij: 9-cell , 80 Whr Li-Ion batterij
Draagtassen: Geen Draagtas
Bescherm uw nieuwe PC: Geen beveiligings/ anti-virus software
Microsoft® software: Microsoft® Works 7.0 (OEM)
Grafische Kaart: 256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 graphics card, PCI-Express x16
Geluidskaart Software: Integrated Sound Blaster® Audigy® ADVANCED HD™ Audio- Trial Version
Gedis Bundle Reference: 6400 Gold N07643
Order Information: Inspiron Order - Netherlands
Shipping Documents: System Documentation
Adobe Reader: Adobe Reader 6.0 - Engels
Ghost 10: No Ghost 10 Option
Standaard Garantie: 1 Jaar Collect & Return service
Dell Internet Order: Dell Internet Order.
Promotions Hidden Option Class: Free 1024 to 2048 MB (2*1024)
Promotions Hidden Option Class: Free HDD from 80GB to 100GB
Modem: NL - Modem & Adapter
Bluetooth: Dell Wireless 350 Bluetooth 2.0 Module (up to 3 Mbps) with Enhanced Data Rate
Draadloos Netwerk: Intel® Pro WLAN 3945 Internal Wireless (802.11a/b/g 54 Mbps) voor Duo Processors
Voeding: 65W AC Adapter
Kleur Keuze: Snap on LCD back cover Carbon Fibre
Overige Opslagmedia: Geen Floppy Drive geselecteerd
Toetsenbord: Intern toetsenbord - US Intl (QWERTY)
Digitale Fotobewerking: Duo Pak: Paint Shop® Pro and Photo Album® Demo versie
Dell System Media Kit: Resource CD - contains Diagnostics and Drivers
Dell Media Experience: Dell® Media Experience 3.0 Basic
Ik heb dit systeem samengesteld voor een prijs van € 1261. Is dit een goede prijs voor dit systeem, of kan het allemaal goedkoper?

En zijn er trouwens nog grote rugzakken voor deze laptop waar naast deze laptop ook nog een aantal boeken bij kunnen?

[ Voor 4% gewijzigd door wielrenner op 24-07-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
Dikkevinger, zou je mij willen vertellen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?
Je mag me eventueel ook email, email adres staat wel in mijn profiel!

Die prijs klinkt natuurlijk vele malen beter!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrazyFool schreef op maandag 24 juli 2006 @ 17:47:
Dikkevinger, zou je mij willen vertellen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?
Je mag me eventueel ook email, email adres staat wel in mijn profiel!

Die prijs klinkt natuurlijk vele malen beter!!
Ga naar het consumentendeel bij dell.nl, klik op eValue en tik X-N07642 in. Kies de gewenste opties: beeldscherm naar truelife, grafka naar x1400, batterij naar 9-cell. Zet het systeem in je mandje en vul de kortingscode W8JTBGX$337XWJ in.

Wil je nog meer korting dan zou ik ff bellen, werkt altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wielrenner schreef op maandag 24 juli 2006 @ 17:46:
[...]

Ik heb dit systeem samengesteld voor een prijs van € 1261. Is dit een goede prijs voor dit systeem, of kan het allemaal goedkoper?

En zijn er trouwens nog grote rugzakken voor deze laptop waar naast deze laptop ook nog een aantal boeken bij kunnen?
Hm.. ik zou gewoon provisie moeten vragen over het geld dat ik jullie bespaar. ;)

Als je de kortingscoupon invult krijg je € 63 korting. Als je belt schat ik in dat je zeker € 100-120 korting moet kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielrenner
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 18:08:
[...]

Hm.. ik zou gewoon provisie moeten vragen over het geld dat ik jullie bespaar. ;)

Als je de kortingscoupon invult krijg je € 63 korting. Als je belt schat ik in dat je zeker € 100-120 korting moet kunnen krijgen.
Als ik waardebon invul krijg ik dit:

Ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.

Nu 5% korting op uw order!
Vervalt vrijdag 28 juli 2006 Details bekijken Waardebon verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wielrenner schreef op maandag 24 juli 2006 @ 18:16:
[...]

Als ik waardebon invul krijg ik dit:

Ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.

Vervalt vrijdag 28 juli 2006 Details bekijken Waardebon verwijderen
In het ondernemersdeel werkt de coupon niet, in het consumentendeel wel. Als je als consument naar e-Value gaat en daar X-N07643 invult, komt het systeem in je consumentenmandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielrenner
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 18:26:
[...]

In het ondernemersdeel werkt de coupon niet, in het consumentendeel wel. Als je als consument naar e-Value gaat en daar X-N07643 invult, komt het systeem in je consumentenmandje.
Maar als ik hetzelfde systeem congfigureer in het consumentendeel en ik gebruik de waardebon komt hij toch nog €27 duurder uit als bij de ondernemers. Dus ik kan beter bij ondernemers bestellen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wielrenner schreef op maandag 24 juli 2006 @ 19:15:
[...]

Maar als ik hetzelfde systeem congfigureer in het consumentendeel en ik gebruik de waardebon komt hij toch nog €27 duurder uit als bij de ondernemers. Dus ik kan beter bij ondernemers bestellen volgens mij.
Daarom moet je ook de e-Value code N07643 van het ondernemersdeel gebruiken in het consumentendeel. Dus niet vanuit een consumentensysteem gaan samenstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielrenner
Ik heb er een besteld. Nu nog een grote rugzak waar naast de laptop zelf ook nog wat boeken kunnen. Iemand een idee?

[ Voor 77% gewijzigd door wielrenner op 25-07-2006 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzokphp
  • Laatst online: 16:42
Beste mensen,
Hou er wel rekening mee dan de waardebon W8JTBGX$337XWJ vervalt op 28 juli 2006, dat is dus aankomende vrijdag!
Vervalt vrijdag 28 juli 2006 | Details bekijken | Waardebon verwijderen |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 10:08

My

Gaat er dan geen nieuwe kortingscoupon komen?

De vorige keer was er ook weer een nieuwe toen die daarvoor afgelopen was...
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de eerste aan die kortingscode komt... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CycloneX schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:37:
LIMERICK, IE 07/19/2006 6:40 P.M. ORIGIN SCAN

Gratis verzendkosten geen hoge prioriteit 8)7
Package Progress:

AMSTERDAM, NL 07/25/2006 7:06 A.M. OUT FOR DELIVERY
07/25/2006 7:05 A.M. IMPORT SCAN

:9~ :9~ :9~ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 13:20:
[...]

Package Progress:

AMSTERDAM, NL 07/25/2006 7:06 A.M. OUT FOR DELIVERY
07/25/2006 7:05 A.M. IMPORT SCAN

:9~ :9~ :9~ :Y)
Werd om 9 uur wakker denk ik kijk ff of er al wat staat dus ik kijken stond er OUT FOR DELIVERY hehe 10min later stond hij voor de deur :D

Hij kwam dus via Brussel, ben nu een schone installatie aan het doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laptop nu een weekie en k'ben dik tevreden! :*)
Battlefield 2, Doom 3, Half life 2, UT2004 (hoogste instellingen avg fps 85) draait ie perfect !! >:) Ook al heb ik de laptop hier niet in de eerste plaats voor gekocht is t wel mooi meegenomen. Alleen met b&w2 heb ik problemen. Op de laagste instellingen voeld het nog niet goed aan, soms een hapering enzo. Maarja, je kan niet alles hebben :P

Laptop was btw in 7 dagen bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
Intel® Core™ Duo Processor T2250 (1.73 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB), Legitieme Windows® XP Home Edition, SP2 Prijs per eenheid Incl. BTW € 944,86
Processor Intel® Core™ Duo Processor T2250 (1.73 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB)
Geheugen 1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)
Grafische Kaart 256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 graphics card, PCI-Express x16
Harde Schijf 100GB (5,400 rpm) Hard Drive
Geluidskaart Software Integrated Sound Blaster® Audigy® ADVANCED HD™ Audio- Trial Version
Draadloos Netwerk Intel® Pro WLAN 3945 Internal Wireless (802.11a/b/g 54 Mbps) voor Duo Processors
Standaard Garantie 1 Jaar Collect & Return service
Support Services 1 Jaar Collect & Return service
Voeding 65W AC Adapter
Batterij 9-cell , 80 Whr Li-Ion batterij
Dell System Media Kit No Resource CD
Zojuist het bovenstaande systeem bestelt en betaald, nu afwachten!! :)
Happy me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrazyFool schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 14:58:
[...]

Zojuist het bovenstaande systeem bestelt en betaald, nu afwachten!! :)
Happy me!
Ik heb hetzelfde als jij besteld, maar dan met xp-cdtje en zonder truelife. Deze acties waren te mooi om te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
Intel® Core™ Duo Processor T2250 (1.73 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB), Legitieme Windows® XP Home Edition, SP2 Prijs per eenheid Incl. BTW € 944,86
Geheugen 1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)
Harde Schijf 80GB (7,200 rpm) Hard Drive
Standaard Garantie 3 Jaar Collect & Return service
Support Services 3 Jaar Collect & Return service
Voeding 65W AC Adapter
Batterij 9-cell , 80 Whr Li-Ion batterij
Dell System Media Kit With Resource CD
Als extra 80 GB 7.200 rpm, en 3 jaar garantie
Dit allemaal voor een prijsje van €1200,-

[ Voor 5% gewijzigd door visie op 25-07-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 16:11:
[...]

Ik heb hetzelfde als jij besteld, maar dan met xp-cdtje en zonder truelife. Deze acties waren te mooi om te laten liggen.
En gelijk heb je, nu maar afwachten hoe lang het allemaal gaat duren! Ik ben erg benieuwd!
Dit moet namelijk een laptop voor me studie (Media Design & Vormgeving)
Denk dat dit beestje het wel aardig kan trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moser
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

moser

And then there was silence

wielrenner schreef op maandag 24 juli 2006 @ 20:04:
Ik heb er een besteld. Nu nog een grote rugzak waar naast de laptop zelf ook nog wat boeken kunnen. Iemand een idee?
Ik ben aan het kijken voor een tas van Eastpak, de sound byte
Een laptop-vak met bescherming en voldoende plaats voor boeken, dossiers,...
rond de €80 heb ik die al gezien

the patriot van eastpack is iets kleiner

[ Voor 6% gewijzigd door moser op 25-07-2006 17:49 ]

A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mensen ik had mn 6400 vorige week dinsdag besteld en vandaag was ie binnen. Gaat lekker snel dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook aan het kijken naar de 6400, wat mij opvalt aan de mensen die hier hun bestelde systeem posten is dat iedereen kiest voor de t2250 of t2500 processor. Heeft dit een speciale reden? Zijn deze zoveel beter dan de t2050 (prijs/kwaliteit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• he3763
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 11:33:
Ik ben ook aan het kijken naar de 6400, wat mij opvalt aan de mensen die hier hun bestelde systeem posten is dat iedereen kiest voor de t2250 of t2500 processor. Heeft dit een speciale reden? Zijn deze zoveel beter dan de t2050 (prijs/kwaliteit)?
Mijn overweging is dat de processor het minst makkelijk te vervangen is. Wat extra geheugen of een grotere HD is er later heel eenvoudig in te zetten en zo blijf ik dus langer up to date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 11:33:
Je hebt vaak weinig anders te kiezen. (Of je moet ontzettend dokken voor een upgrade, of je verdiend een euro door een type langzamer te gaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar slaat dit dan weer op:

Totaal excl. BTW BTW-tarief Totaal incl. BTW
Subtotaal € 1.029,00 19,00 % € 1.224,51
Totale leveringskosten € 75,00 19,00 % € 89,25
Korting leveringskosten -€ 37,50 19,00 % -€ 44,63 Details bekijken

Totaalprijs € 1.066,50 19,00 % € 1.269,14
Voor slechts € 1.269,14/Maand

Geen 90 euro vernzendkosten meer, maar 90 euro leveringskosten, waarvan 44 euro verzendkosten? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technattic
  • Laatst online: 27-07 04:34
moser schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 17:48:
[...]

Ik ben aan het kijken voor een tas van Eastpak, de sound byte
Een laptop-vak met bescherming en voldoende plaats voor boeken, dossiers,...
rond de €80 heb ik die al gezien

the patriot van eastpack is iets kleiner
Ik heb bij de Kijkshop een laptop rugzak gehaald voor 19,95. Zit een speciaal vak in van schuim. Past ie net in, en genoeg ruimte voor andere dingen. Zit ook nog een speciaal vak in voor CD's ook. Zelfde tas hebben ze ook bij Neckerman trouwens voor 15,95 geloof ik. Linkje: http://www.kijkshop.nl/in...393&intProductgroepID=397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
Meer Informatie
Orderdatum: 25-7-2006
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 14-8-2006
Dat is een best lange levertijd sodeju zeg!!
Bijna 3 weken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

CrazyFool schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:11:
[...]

Dat is een best lange levertijd sodeju zeg!!
Bijna 3 weken :'(
Stond bij mij ook zo toen ik bij Dell een laptop bestelde daar moet je niet naar kijken er staat express ook op of voor. Kan zo zijn dat hij binnen een week bij je is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
Nou mijn laptop staat op gereed maken voor verzending, benieuwd wanneer ik mijn nieuwe
kindje in mijn armen mag nemen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 10:08

My

Weet iemand trouwens al of er een nieuwe kortingcoupon is uitgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Dell-advertentie op kieskeuring.nl/notebook staat nog steeds de oude code. Ik zou die pagina ff in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:18

steveman

Comfortabel ten onder

Zo, zonet even in de weer geweest met vaseline en m'n gestripte toetsenbordje, alle knopjes eraf gehaald. En dan op die plateautjes wat vaseline smeren.

Waarom?

kennelijk heeft witbier het effect dat je knopjes niet meer soepel bewegen! Soms wilden enkele knopjes nog maar amper bewegen.

Haal je knopjes er niet te vaak af btw, m'n rechter control is nu niet meer zo stevig als voorheen, maar ik merk er gelukkig nog niets van.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:21
Die code van kieskeurig staat er idd nog wel op ja maar werkt niet meer.

Nu is er die actie van gratis dubbel geheugen en gratis verzending via de kleinbedrijf ondernemers.

Zou ik vandaag via internet bestellen of kan ik beter tot morgen wachten en toch eens gaan bellen om te zien of ik dan gunstiger uit ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Laatst online: 07-09 21:38

Shapeshifter

Get it over with

Eeeeerm, ik weet niet hoe UPS met zijn paketten omgaat maar eeh:

BRUSSELS, BE 07/28/2006 11:19 P.M. ORIGIN SCAN
EINDHOVEN, BEST, NL 07/27/2006 6:37 P.M. ORIGIN SCAN
IE 07/27/2006 9:27 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

Dus hij bevind zich in NL en gaat dan naar BE? Wazig...

Ok Update:

UTRECHT, NL 07/31/2006 4:35 A.M. OUT FOR DELIVERY
07/31/2006 4:34 A.M. IMPORT SCAN
BRUSSELS, BE 07/28/2006 10:33 P.M. ORIGIN SCAN
LIMERICK, IE 07/26/2006 10:29 P.M. ORIGIN SCAN
IE 07/27/2006 9:27 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

Ben nu echt even de weg kwijt, maar zolang dat ding maar hierheen komt :P

[ Voor 37% gewijzigd door Shapeshifter op 31-07-2006 07:55 ]

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van veelvuldig flamen wordt er vanaf heden (12 juni) strenger gemodereerd op flamen etc. Houdt het dus een beetje gezellig :)