Iets meer dan twee weken geleden 2 laptops besteld maar mijn ervaring met Dell is niet al te best en blijkt aardig tijdrovend...
Situatieschets:
De volgende laptop is besteld:
Inspiron 6400 Duo Processor T2300E (1.66 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)
15.4" Wide Screen WXGA (1280 x 800) Display with TrueLife
GB geheugen
Fixed Internal 8X DVD+/-RW Drive with Software
9 cell batterij
60 GB 7200 rpm HDD
ATI X1400 256 MB
gratis speakers+subwoofer
gratis mcafee
prijs: 2 x 1010 euro incl transport dankzij de kortingbon in dit topic
Nu komt echter het verhaal: Ik probeerde door de desbetreffende maandag te bellen (zondag besteld) wat korting af te snoepen omdat ik de speakers + mcafee spul niet wilde.
De DELL mevrouw echter vond dat ik gratis transport moest hebben vanwege een actie die die maandag aangekondigd was (prima! dacht ik, zeur ik ook niet meer over die speakers+Antivirus). Het uiteindelijke bedrag zou 1850 worden. Ze moest echter de order herboeken (annuleren en opnieuw in het 'systeem' zetten).
Na 10 dagen bellen en wachten en zeuren kreeg ik eindelijk een nogal norse marokkaan aan de lijn die mij tot mijn grote schik prima geholpen heeft en mij direct nieuwe betaalgegevens verstuurde. Dezelfde dag kon ik eindelijk het bedrag overmaken en konden mijn laptops geproduceerd/verstuurd worden.
Gister werd het geproduceerd, vandaag verstuurd. Tot zover prima... totdat ik dus op de digitale pakkingsbon keek. Was er slechts 1 geproduceerd en 1 verstuurd...
Nu wederom Dell gebeld en volgens de kerel die ik aan de lijn kreeg klopte er inderdaad iets niet, hij zou terugbellen
Moraal van het verhaal:
Dingen proberen te wijzigen/korting proberen af te dingen door te bellen kan, sla in ieder geval het dell nummer op in je mobiele telefoon want je hebt hem kennelijk vaak nodig.
Ietwat meer ontopic misschien:
Als ik mijn laptops eindelijk ontvang zal ik eens wat 3dmarks draaien om te zien hoe de x1400 nou precies presteerd. Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Na het lezen van reviews begrijp ik dat het over het algemeen gelijk/iets beter dan de ATI 9800 presteerd, toch?