Dell Inspiron 6400 (E1505) deel 3. Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.404 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 10:08

My

Ook ik ben erg aangetrokken door de Inspiron 6400.

Ik twijfel of ik hem nu moet kopen, of pas over 2 maanden. Zou de prijs van de processor nog een beetje zakken?
Aan de andere kant is de aanbieding van dubbel geheugen, gratis transport (en 40 euri terug als je geen speakers en antivirus neemt) ook wel leuk.

De acties zijn er over een maandje of twee toch ook wel weer?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

My schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:59:
Ook ik ben erg aangetrokken door de Inspiron 6400.

Ik twijfel of ik hem nu moet kopen, of pas over 2 maanden. Zou de prijs van de processor nog een beetje zakken?
Aan de andere kant is de aanbieding van dubbel geheugen, gratis transport (en 40 euri terug als je geen speakers en antivirus neemt) ook wel leuk.

De acties zijn er over een maandje of twee toch ook wel weer?!
Gezien de aanbieding/actie geschiedenis van Dell loont het wachten altijd ;) Ik moet ook een laptop hebben voor mijn studie denk dat ik ook nog ff wacht tot medio augustus, tegen die tijd zal er vast een leuke actie zijn.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 10:38
Zo, binnen. Vraagje: wordt jullie 6400 ook zo gruwelijk heet op de plaats waar "Dell" staat, onder het scherm boven de powerbutton?

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbertz schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:59:
Hebben jullie ook problemen met het afspelen van dvd's op jullie 6400? PowerDVD en Cliprex doen het bij mij wel, alleen ik krijg zwart beeld met wel geluid ;(
Heb je je laptop monitor wel als primair ingesteld? Ik weet niet of het voor de X1400 geldt maar voor de mogelijkheid tot het afspelen van een met copyright beschermd beeld met meerdere weergave methodes vanuit één bron moeten extra rechten betaald worden (voor de mogelijkheid dus). Daarom hebben vele videokaarten alleen op de primaire monitor het beeld en wordt dat op de secundaire monitor zwart gemaakt. ff Switchen en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technattic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-07 04:34
Remco20 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:38:
[...]

hmm, wanneer je deze code invult, dan geeft ie in het mandje evengoed niet -89.nog wat euros aan :P Ik denk dat ik morgen maar even ga bellen :) Mooie prijs in ieder geval!
Zo hij staat in bestelling. :-) Ik heb op het laatste nippertje nog even de taal naar Engels laten wijzigingen voor Windows XP en de meegeleverde software. Wel even op letten dus als je hem besteld, want je kan dat helemaal niet kiezen op de website geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Technattic schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:59:
[...]

Zo hij staat in bestelling. :-) Ik heb op het laatste nippertje nog even de taak naar Engels laten wijzigingen voor Windows XP en de meegeleverde software. Wel even op letten dus als je hem besteld, want je kan dat helemaal niet kiezen op de website geloof ik.
nice, heb je nog 5% korting gekregen? (aangezien die waardebon het op dit moment niet meer doet :<)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
CycloneX schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:10:
[...]

Gezien de aanbieding/actie geschiedenis van Dell loont het wachten altijd ;) Ik moet ook een laptop hebben voor mijn studie denk dat ik ook nog ff wacht tot medio augustus, tegen die tijd zal er vast een leuke actie zijn.
Ik wacht ook nog tot eind augustus, want die acties zijn er idd altijd wel bij Dell en de prijs kan alleen nog maar zakken natuurlijk. Daarnaast verwacht ik, zoals eerder gepost hier, dat de proc. prijs flink zal dalen als halverwege juli (?) de Core Duo 2 procs uitkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 00:59:
Ik heb onderstaande configuratie samengesteld en in mijn mandje opgeslagen. Nu wil ik hierover gaan onderhandelen per telefoon om nog wat extra binnen te slepen. Is het hierbij handig als ik al zeg dat ik 5% korting heb? Of kan ik die 5% nog incasseren nadat zij een offerte hebben gegeven? Nog tips over makkelijk onderhandelbare puntjes?

Config:
- Core Duo T2400
- 15.4" 1280x800 TrueLife
- 1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)
- 80GB (7,200 rpm) Hard Drive
- 8X DVD+/-ReWriter
- 9-cell, 80 Whr Li-Ion batterij
- Gratis transport

Incl 5% korting: 898 euro
Lekker is dat. Bovenstaande had ik dus gister in mijn mandje opgeslagen. Kijk ik vandaag; hebben ze de gratis verzendkosten zomaar weggehaald en ook de 5% korting weg. Kost het nu 1034 euro. Nu maar hopen dat het een storing is, anders wordt het toch een Acer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:47:
[...]

Lekker is dat. Bovenstaande had ik dus gister in mijn mandje opgeslagen. Kijk ik vandaag; hebben ze de gratis verzendkosten zomaar weggehaald en ook de 5% korting weg. Kost het nu 1034 euro. Nu maar hopen dat het een storing is, anders wordt het toch een Acer.
Was de 898 inc btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. De gratis verzendkosten waren geldig tot morgen en die kortingsbon tot 28 juli. Dus dit zal hopelijk gewoon een storing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technattic
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:09:
[...]

Ja. De gratis verzendkosten waren geldig tot morgen en die kortingsbon tot 28 juli. Dus dit zal hopelijk gewoon een storing zijn.
Die korting viel bij mij ook elke keer weg. Gewoon code opnieuw intypen elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technattic
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:47:
[...]

Bij Mediamarkt Zoetermeer hebben ze nu een Fujitsu-Siemens voor 999 euro. Met Duo core, 1GB en 100GB harddisk. Misschien ook nog een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technattic
Remco20 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:06:
[...]

nice, heb je nog 5% korting gekregen? (aangezien die waardebon het op dit moment niet meer doet :<)
Korting heb ik gekregen. Moest de code telefonisch doorgeven bij de uiteindelijke opmaak van de offerte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adagio schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:18:
Zo, binnen. Vraagje: wordt jullie 6400 ook zo gruwelijk heet op de plaats waar "Dell" staat, onder het scherm boven de powerbutton?
Jup hier wel.... redelijk heet inderdaad. Is niet meer erg warm te noemen.... Tevens de onderkant wordt ook erg warm maar dat is wel op te lossen door hem op een kleine verhoging te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:28:
[...]

Jup hier wel.... redelijk heet inderdaad. Is niet meer erg warm te noemen.... Tevens de onderkant wordt ook erg warm maar dat is wel op te lossen door hem op een kleine verhoging te zetten...
Hier ook erg warm boven Dell teken, nouja.... zeg maar gewoon heet! Maargoed, de laptop is over het algemeen behoorlijk heet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technattic
Robbertz schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:31:
[...]

Hier ook erg warm boven Dell teken, nouja.... zeg maar gewoon heet! Maargoed, de laptop is over het algemeen behoorlijk heet :+
Reviews op internet zeiden juist dat ie best koel bleef. Klopt dus ook niks van... Heeft iemand trouwens nog zitten spelen met die undervoltage utility?

[ Voor 10% gewijzigd door Technattic op 26-06-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne blijft vrij koel wanneer je zorgt voor wat ruimte tot zover de ondergrond, echter wordt de hradeschijf wel elktijd super heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technattic schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:49:
[...]

Bij Mediamarkt Zoetermeer hebben ze nu een Fujitsu-Siemens voor 999 euro. Met Duo core, 1GB en 100GB harddisk. Misschien ook nog een optie.
Heb ik eerst ook naar gekeken is wel een goede aanbieding, maar afhankelijk wat je er mee wil gaan doen heb je bij dell voor het zelfde geld wel een veel beter systeem: betere processor (T2400), 9 cell accu i.p.v. ik geloof 4 of 5, sneller geheugen, bluetooth, WSXGA+ scherm etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technattic schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:59:
[...]

Zo hij staat in bestelling. :-) Ik heb op het laatste nippertje nog even de taal naar Engels laten wijzigingen voor Windows XP en de meegeleverde software. Wel even op letten dus als je hem besteld, want je kan dat helemaal niet kiezen op de website geloof ik.
ben wel benieuwd, welke config heb je uiteindelijk besteld? en voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technattic schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:49:
[...]

Geen 999 euro , maar 1099 euro. Dat is dus een t2300, 1 gb, x1400, 100 gb.

Kan je net zo goed een Dell kopen.

@ De rest. Wordt hij misschien heet, omdat jullie een 7200 rpm hardeschijf erin hebben zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moser
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

moser

And then there was silence

hij wordt waarschijnlijk vooral warm als hij op de adapter aangesloten zit.
De reden hiervoor is dat op die plek de stroom toekomt en wordt omgezet naar verschillende spanningen en daar komt redelijk wat warmte bij vrij.

A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
533 of 667 mhz geheugen? Ik las in dit forum dat de CAS latency hoger zou zijn van het 667 mhz geheugen en slechter zou presteren dan het standaard meegeleverde 533 mhz geheugen.
In andere forums lees ik weer dat men verbaasd is dat er standaard 533 mhz geheugen wordt geleverd aangezien (volgens hen) 667 mhz geheugen sneller is. Ik ben dus een beetje confused :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Remco20 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:28:
533 of 667 mhz geheugen? Ik las in dit forum dat de CAS latency hoger zou zijn van het 667 mhz geheugen en slechter zou presteren dan het standaard meegeleverde 533 mhz geheugen.
In andere forums lees ik weer dat men verbaasd is dat er standaard 533 mhz geheugen wordt geleverd aangezien (volgens hen) 667 mhz geheugen sneller is. Ik ben dus een beetje confused :?
Lijkt me dat bij een 667mhz FSB je geheugen 1:1 loopt en niet als je 533mhz geheugen hebt. 667mhz is dus sneller. Cas latency heeft niet zo enorm veel impact als sommige mensen doen geloven. Zoiezo zul je de verschillen mogelijk alleen merken bij benchmarks en niet in real-time performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Helaas, de waardebon werkt niet meer.
Technattic schreef op zondag 25 juni 2006 @ 13:51:
Ze hebben nu gratis dubbel geheugen, gratis transport en gratis speakerset. Alleen die gratis transport is een beetje onduidelijk. De laptop moet meer dan 899 euro kosten, maar als ik een laptop kies van 1055 euro dan zie ik nog steeds de transportkosten op de rekening staan. Ik kan nog wel 5% korting krijgen met dat waardebon nummer (NRF8MZ4?VK?LL8).

De config die ik wil gaan bestellen is:

- Insipiron 6400 Duo Core 1.66 GHz
- 1 GB RAM
- ATI 1400 met 256MB
- Ultrasharp 1680x1050 scherm
- Bluetooth module
- 60GB 5400 RPM Harddisk
- 8X DVD brander
- 9-cell battery
- Gratis speakerset
- geen draagtas

Dit dus voor 1055 euro

Ik zou eigenlijk 2GB willen, maar een upgrade naar 2 GB kost 285 euro bij Dell. Zou ik daar nog wat af kunnen krijgen als ik ze opbel? Jammer dat ze er niet zijn op zondag. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
Darth Malak schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:37:
[...]

Lijkt me dat bij een 667mhz FSB je geheugen 1:1 loopt en niet als je 533mhz geheugen hebt. 667mhz is dus sneller. Cas latency heeft niet zo enorm veel impact als sommige mensen doen geloven. Zoiezo zul je de verschillen mogelijk alleen merken bij benchmarks en niet in real-time performance.
ye, dat dacht ik ook zo. Weet iemand of Dell alleen maar 1 GB modules @ 667 heeft of kun je ook gewoon 2x 512 @ 667 krijgen? :) De meerprijs was iets van 11 euro right?

over die waardebon: beetje vreemd aangezien ie tot 28 juli geldig had moeten zijn. Misschien dat ie telefonisch nog wel werkt

[ Voor 14% gewijzigd door Remco20 op 27-06-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Hoe krijg je het trouwens voor elkaar om een scherm met 1680x1050 te selecteren. Standaard zijn ze toch 1200x800 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
Darth Malak schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:55:
Hoe krijg je het trouwens voor elkaar om een scherm met 1680x1050 te selecteren. Standaard zijn ze toch 1200x800 ofzo?
je kunt bij het samenstellen kiezen voor een ultrasharp scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:18

steveman

Comfortabel ten onder

Dat is het overwegen wel waar btw, als ik een minpuntje aan zou mogen wijzen( en dat mag ik! het is immers mijn eigen laptop!) is het wel dat er misschien wat weinig op past. Al is dit natuurlijk iets waar alle laptops wel mee kampen denk ik, ja tenzij je zo'n ultra-dinges scherm neemt.

Maarja, kost ook meer euro's natuurlijk. En opzich vond ik hem ook wel weer duur genoeg.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer iets wazigs met Dell.

Vrijdag laptop besteld zaterdag betaald.

Ik dus wachten op een betalings bevestiging, inplaats daarvan krijg ik om 23:45 op maandag een email hoe te betalen!

Ik heb gvd zaterdag al betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is noraal bij dell, gewoon wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:18:
Is normaal bij dell, gewoon wachten.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, is goed ik wacht wel.

Ik ben ongeduldig geboren zeg maar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
Wil ik net een Inspiron halen, doet die waardebon het niet meer :(. Naja, dan wacht ik wel op een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moser
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

moser

And then there was silence

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:05:Ik ben ongeduldig geboren zeg maar. ;)
Kleine tip:
Betalingen kunnen tot 4 werkdagen duren om te verwerken.
De kans bestaat dus dat Dell pas donderdagmiddag geld op hun rekening ziet.

geduld is een mooie deugd

A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Nog een kleine tip, gooi er de volgende keer 5 euro tegenaan voor een spoedoverboeking!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen zorgen, de waardebon zal het wel weer doen. Een tijd geleden deed hij het niet en toen weer wel. Geduld.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moser schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:04:
[...]

Kleine tip:
Betalingen kunnen tot 4 werkdagen duren om te verwerken.
De kans bestaat dus dat Dell pas donderdagmiddag geld op hun rekening ziet.

geduld is een mooie deugd
Thnx man.

Zeker handig, dat 'geduld'. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die hoge temperaturen hier baren me wel een beetje zorgen. In hoeverre is 7200 rpm van de harde schijf een gefrituurde binnenkant van de laptop waard? Is het verschil tussen 5400 en 7200 rpm duidelijk merkbaar als je de laptop vooral gebruikt voor internet, soms een filmpje kijkt en af en toe een filmpje monteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:23

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:39:
Die hoge temperaturen hier baren me wel een beetje zorgen. In hoeverre is 7200 rpm van de harde schijf een gefrituurde binnenkant van de laptop waard? Is het verschil tussen 5400 en 7200 rpm duidelijk merkbaar als je de laptop vooral gebruikt voor internet, soms een filmpje kijkt en af en toe een filmpje monteert?
Nou, ik heb een 5400 RPM harddisk, en mijn notebook word ook wel redelijk warm. Heb echter wel een T2500 met X1400. Heb verder geen problemen met oververhitting ofzo, maar warm word ie wel.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• he3763
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hierbij een nieuwe code voor 5% korting geldig tot 31 juli, dus voorlopig weer pret :9~

Hij werkte bij mij in ieder geval prima.

5% cash korting op alle desktops en laptops
CODE:
W8JTBGX$337XWJ

deze coupon verloopt in 32 dagen: op maandag, 31 juli 2006: 0:0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnAcid
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:00

OnAcid

aka 303BASS

AttiX schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 02:16:
Er is weer een nieuwe bios uit voor de I6400. Nummer A05 alweer. Dit zijn de veranderingen:

Enhancements
------------
1. Support NVIDIA GeForce Go 7300 Graphic Card.
2. Updated Intel processor support, Processor ID: 06EC.

Nvidia Go 7300 support? Ik kon geen Intel processor vinden met het ID 06EC, hopelijk is dit een Core 2 Duo met merom core. Er is in principe alleen een biosupdate nodig om de Core 2 Duo's te laten werken.
Ik heb gisteren versie A06 geinstalleeerd.

Urgent Dell highly recommends applying this update as soon as possible. The update contains changes to improve the reliability and availability of your Dell system.

Enhancements
------------
1. Add support for newer version of the Intel processor.

Beetje vaag.

Edit: Ik zie hier in een Dell folder (nieuwe?) Core duo's, o.a. T2250 (1.73GHz, 533MHz FSB)

Iemand al een .inf voor het beeldscherm gevonden (1680x1050)?

[ Voor 8% gewijzigd door OnAcid op 28-06-2006 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OnAcid schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 08:37:
[...]

Ik heb gisteren versie A06 geinstalleeerd.

Urgent Dell highly recommends applying this update as soon as possible. The update contains changes to improve the reliability and availability of your Dell system.

Enhancements
------------

Beetje vaag.

Edit: Ik zie hier in een Dell folder (nieuwe?) Core duo's, o.a. T2250 (1.73GHz, 533MHz FSB)

Iemand al een .inf voor het beeldscherm gevonden (1680x1050)?
Dat zag ik ook al bij de Mediamarkt. Ze hadden daar letterlijk een gigantische laptop staan (20 inch |:( ) met een Core Duo T2250. Zelf was ik erg verbaasd omdat ik er nooit van heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he3763 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 08:29:
Hierbij een nieuwe code voor 5% korting geldig tot 31 juli, dus voorlopig weer pret :9~

CODE:
W8JTBGX$337XWJ

Zou de topicstarten deze code erbij kunnen zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dit is heel erg vaaaaaaaaaaaag. Alle processoren zijn veranderd naar nieuwe versie? T2050 T2250 T..... omg wat hebben ze gedaan! 8)7

De FSB is omlaag geschroefd van 667 naar 533. Andere kloksnelheden. Ik heb het gevoel dat dell de prijzen omlaag dumpt met deze goedkopere processoren.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat ook niets op de website van Intel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
he3763 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 08:29:

CODE:
W8JTBGX$337XWJ

very very nice :D ook weer geen verzendskosten! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remco20 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:08:
[...]

very very nice :D ook weer geen verzendskosten! \o/
Heb je al de processors gezien? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:11:
[...]
Heb je al de processors gezien? :'(
nop, die e-value code werkt niet ofzo zegt ie als ik 'em wil configureren :?

bij product details staat nog steeds T2500?

[ Voor 12% gewijzigd door Remco20 op 28-06-2006 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remco20 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:13:
[...]

nop, die e-value code werkt niet ofzo zegt ie als ik 'em wil configureren :?

bij product details staat nog steeds T2500?
Het stomme/irritante is dat de t2300/t2400/t2500 niet meer worden geleverd of niet meer standaard zijn. Daar heb je nu de core solo, t2050 en t2250 voor.

En de Dell site is nog steeds niet up 2 date. Je kan dan ook niets bestellen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 19:57
Adagio schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:18:
Ja, maar acht warm is relatief, de X1 van m'n pa daar kan je een eitje op bakken als ie volop staat te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:40:
[...]

Het stomme/irritante is dat de t2300/t2400/t2500 niet meer worden geleverd of niet meer standaard zijn. Daar heb je nu de core solo, t2050 en t2250 voor.

En de Dell site is nog steeds niet up 2 date. Je kan dan ook niets bestellen.
hmm je kunt nu weer configureren. De T2500 staat er nog tussen, maar de 2300 & 2400 zijn inderdaad foetsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Euh, volgens de zakelijke site is de T2x50 gewoon 667, maaruh de t2500 is daar ook nog leverbaar. Hehe, geinig... prijzen lijken er nou niet bepaald beter op geworden (ik heb hem al dus ik vind alles best)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XElD schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:56:
Euh, volgens de zakelijke site is de T2x50 gewoon 667, maaruh de t2500 is daar ook nog leverbaar. Hehe, geinig... prijzen lijken er nou niet bepaald beter op geworden (ik heb hem al dus ik vind alles best)
In de configuratie staat 667 maaro op de pagina ervoor 533.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
XElD schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:56:
ye, het is deze week duurder dan vorige week :P Zo rond de 80-90 euro als je wat configureert met e-value code *-N07643. Compileer hetzelfde maar eens met *-N06643

edit: met e-value code *-N07647 is het bijna 200 euro meer voor precies dezelfde configuratie :o

[ Voor 17% gewijzigd door Remco20 op 28-06-2006 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 00:08
Vandaag de nieuwe aanbiedingen, maar wat is er met de processoren aan de hand?
Ik zag een T2250 staan, en die kende ik nog niet, dus ik ben wezen kijken op de intel site naar een T2250, maar deze staat bij Intel niet in de lijst. :?

@ he3763: bedankt voor de code!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

De T2x50 serie is inderdaad de nieuwe, "afgeslankte" Core Duo serie, waarbij de FSB van 667 naar 533 MHz is gegaan. De T2050 is 1,6 GHz, de T2250 is 1,73Ghz. Volgens Intel zijn het OEM/Channel processoren. Het lijkt wel een beetje op het P-III 900 verhaal...

Er zit nu geen McAfee meer bij... jammer zeg ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Devster op 28-06-2006 11:12 ]

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzokphp
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 16:42
Ik ben zo dom geweest om de cd van windows er niet bij te bestellen :( als ik opbel zeggen ze dat er geen reden is om de cd op te sturen want je kan ook een restore doen met CTRL + F11 alleen dan heb ik weer al die troep erop en is ie weer sloom :S weet iemand anders een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:13
Er is alweer een nieuwe Bios uit. Ditmaal A06. Wederom met support voor een nieuwere processor.

Enhancements
------------

Het lijkt mij dat die T2050 en T2250 de nieuwere steppings zijn waar A05 oor werd uitgebracht.

Quote uit thread op notebookforums.
In order to incorporate speed enhancements for Yonah Based Processors, Intel is converting the Intel® Core™ Duo Processors T2600, T2500, T2400 from C-0 Stepping to D-0 Stepping.
-A BIOS update is required for D0-Step Products.
-The D-0 stepping is backwards compatible with the C-0 stepping.
-All C-0 products supported under Intel's Stable Image Platform Program (ISIPP) will continue to be supported on D-0 stepping.
-To improve package quality, D0-Stepping products use a package with Reverse Geometry Caps. -The visible package differences are cosmetic only.
-This PCN provides details for products in the Phase 1 Conversion Timeline. Intel plans to conduct conversion of Intel® Core™ Duo Processors, Intel® Core™ Solo Processors and Intel® Celeron® M 400 series C0 processors over three phases. A PCN will be provided for each phase.
Devster schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:11:
De T2x50 serie is inderdaad de nieuwe, "afgeslankte" Core Duo serie, waarbij de FSB van 667 naar 533 MHz is gegaan.
Dan moet dell z'n site even nakijken. In de productbeschrijving staat inderdaad 533 en wanneer je op configureren drukt staat er een fsb van 667 bij deze processoren.

[ Voor 15% gewijzigd door AttiX op 28-06-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-09 20:08

Roy

Hobbies?

Nou, ik ga ook de Inspirion 6400 bestellen, maar dan via de Utwente. Aangezien ik voor mijn opleiding veel grafische programma's gebruik heb ik voor de volgende config gekozen:

Duo Core Processor T2500 @ 2.0 Ghz
15.4" inch UltraSharp™ WSXGA+(1680 x 1050) TrueLife
2048 MB DDR2 (2 x 1024 MB )
80 GB SATA 7200 RPM
256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 graphics card, PCI-Express x16
8x DVD +/- RW Driver (dual layer)
Wireless 3945 802.11 a/b/g
9-cell , 80 Whr Li-Ion batterij
Bluetooth
3 jaar Next business Day onsite support
3 jaar Complete Care (all-risk) verzekering

Dit kost bij de UT € 1486,3. Lijkt me een goede deal, niet dan?

Ik zat alleen nog te twijfelen over de harde schijf, die 7200rpm die ik gekozen heb is wel een stuk duurder dan de 5400rpm versie. En ik weet eigenlijk niet of het dat wel waard is. Zal ik het verschil kunnen merken?

edit: ze hadden een foutje gemaakt, het prijsverschil tussen 7200rmp en 5400rpm is nu slechts 11,90. Dat lijkt me de moeite wel waard :D

[ Voor 11% gewijzigd door Roy op 28-06-2006 14:37 ]

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je voor de meeprijs zelf en 7200prm schijf kan kopen dan zal ik dat doen en de oude verkopen zodat je uiteindelijk goedkoper uit ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Maar, zoals eerder werd geopperd in dit topic en wat je ook gaat geloven als je de proc. roadmap bekijkt;

http://balusc.xs4all.nl/srv/har-cpu-int-c2.php Het is allemaal socket 478 (de Merom dan)

En verder op de intel site ziet dat de Core 2 Duo het ook moet doen op notebooks waar z'on Centrino Duo stikkertje opzit ;)

Betekent dat dan dat ik volgend jaar (want dan zou ie uit zou moeten komen en mijn garantie tevens op is) gewoon echt zo (met een biosupdatetje) een Core 2 Duo in mijn e1505 kan prikken? :)

[ Voor 3% gewijzigd door XElD op 28-06-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
XElD schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:29:
Maar, zoals eerder werd geopperd in dit topic en wat je ook gaat geloven als je de proc. roadmap bekijkt;

http://balusc.xs4all.nl/srv/har-cpu-int-c2.php Het is allemaal socket 478

En verder op de intel site ziet dat de Core 2 Duo het ook moet doen op notebooks waar z'on Centrino Duo stikkertje opzit ;)

Betekent dat dan dat ik volgend jaar (want dan zou ie uit zou moeten komen en mijn garantie tevens op is) gewoon echt zo (met een biosupdatetje) een Core 2 Duo in mijn e1505 kan prikken? :)
Core 2 Duo komt toch al rond augustus dit jaar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Remco20 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:32:
[...]

Core 2 Duo komt toch al rond augustus dit jaar? :P
Ik keek even op dat lijstje wat daar stond, sorry, ik ben niet meer zo'n die-hard computergek als vroeger. (Maar van de flaptop die ik nu heb wil ik natuurlijk wel alles weten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Met de EValue code van kleine ondernemingen NLBSDONL-N07643 in combinatie met de 5% kortingscode krijg je dit (incl. gratis verzending, gratis tas en 100 euro korting):

ModuleBeschrijving
ProcessorIntel® Core Duo Processor T2250 (1.73 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)
Scherm15.4" UltraSharp™ W Screen SXGA+ TFT Display resolution: 1680x1050 with TrueLife&#8482
BesturingssysteemWindows® XP Home Edition, SP2
Geheugen1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)
Videokaart256MB ATI® MOBILITY RADEON® X1400 graphics card, PCI-Express x16
HDD80GB (5,400 rpm) Hard Drive
DVD Writer8X DVD+/-ReWriter vaste interne Drive met Software
Garantie1 Jaar Collect & Return service
BluetoothDell Wireless 350 Bluetooth 2.0 Module (up to 3 Mbps) with Enhanced Data Rate
Batterij9-cell , 80 Whr Li-Ion batterij
Backup MediaWindows® XP Home SP2 Backup Media

Totaalprijs (in mandje): € 1.055,89

Dat lijkt me niet zo heel slecht t.o.v. de vorige aanbiedingen? (Ik heb er als opties de Bluetooth adapter, backup media en een 9-cell batterij bijgedaan).

[ Voor 4% gewijzigd door Devster op 28-06-2006 11:37 . Reden: Opties vergeten... ]

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzokphp
dbzokphp schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:17:
Ik ben zo dom geweest om de cd van windows er niet bij te bestellen :( als ik opbel zeggen ze dat er geen reden is om de cd op te sturen want je kan ook een restore doen met CTRL + F11 alleen dan heb ik weer al die troep erop en is ie weer sloom :S weet iemand anders een idee?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Lees de startpost van dit topic eens goed door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzokphp
heb ik gedaan, daar staat dat ze er idd soms moeilijk over doen. maar hoe kom ik er dan wel aan. weet iemand wat ik dan moet zeggen aan de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
dbzokphp schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:39:
heb ik gedaan, daar staat dat ze er idd soms moeilijk over doen. maar hoe kom ik er dan wel aan. weet iemand wat ik dan moet zeggen aan de telefoon?
kun je niet gewoon voor 6 euro 'em nabestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
Devster schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:35:
[...]

Dat lijkt me niet zo heel slecht t.o.v. de vorige aanbiedingen? (Ik heb er als opties de Bluetooth adapter, backup media en een 9-cell batterij bijgedaan).
Mwah, een paar dagen terug had ik dezelfde configuratie, maar dan met een T2500 voor 120 euro meer. Nu is dat 220 euro meer, maar goed, dan heb je wel een "gratis" tas (wat mij dan weer geen 100 euro waard is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 00:08
Bij de configuratie staat dat de T2250 667Mhz is, dit klopt dus niet en moet eigenlijk 533Mhz zijn ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korna
  • Laatst online: 29-08 23:14
ARGH, eindelijk een leuke aanbieding en kan ik niet meer bestellen :(
Ik heb een laptop nodig binnen 6 dagen en dell zal vast niet leveren binnen die tijd. Balen als je voor minder moet gaan en meer betaal.

Multiplayer shooting games define community as a community of killers, the high-tech version of a tribe of paleolithic hunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay,

Mijn laptoppie zit op de boot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
Het is nu mogelijk om een resource CD mee te bestellen met Diagnostics and Drivers.

Ook kan je nu 2-Year Basic: At Home On-site service PLUS online Multimedia training bestellen voor een meerprijs van € 178,50.

Ik wacht nog wel ff tot augustus, ik heb nu nog geen laptop nodig.
Wel stom dat die processors veranderd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:21:
Yay,

Mijn laptoppie zit op de boot :D
Boot? Vliegtuig bedoel je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens Intel heeft ook de T2700 geintroduceerd. Ik hoop dat de prijzen dalen.
Ik wacht ook wel tot Augustus/September. Hopelijk komt de Merom snel in de Dell laptops.

Het is ook goed dat Dell die onzin van (2x256 mb) weg heeft gehaald. Standaard 1x512. Hoef je niet die 2x 256 mb reepjes te verkopen als je nog eens 512 mb erbij wilt hebben.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou.....na een hoop heen en weer gebel tussen UPS en Dell heb ik uiteindelijk mijn 6400 in bezit!! :)
UPS stond elke keer voor mijn deur terwijl ik op mijn werk zat. Maar je mag hem dan ook niet zomaar ophalen want daar moet dell weer toestemming voor geven ofzo. Dat deden ze vervolgens niet en ik maar wachten....... :O
Gelukkig deden die aardige mensen bij UPS niet zo moeilijk en kreeg ik mij compu gewoon mee zonder toestemming van Dell.... _/-\o_

ben tot nu toe erg tevreden van het apparaatje; mooi beeld, mooi geluid zelfs, stil, toetsen zitten op de goede plek, autocad draait als een idioot (x1400 256, 1024mb 667 ram), helemaal goed!

Alleen al die troep die Dell er op gepleurd heeft....ongeloofelijk. Vandaar dat je gratis dubbel geheugen krijgt.... ;) bij het opstarten zitten er al 66 processen in het geheugen die samen al 330 mb opvreten...traaaag :Z Ik heb gelukkig wel de Win cdtjes erbij bestelt maar daar zitten volgens mij niet alle video en bluetoothdrivers enzo bij.
Wie heeft er ervaring met het opnieuw installeren van een 6400? Hij zal er ongetwijfeld sneller van worden en je kunt dan partitioneren enzo, maar kun je dan ook al je drivers enzo weer terug vinden?

Het is trouwens wel even prutsen voor je de letters op de juiste grootte hebt met max resolutie zonder dat je internetexplorer de tekst niet in het scherm krijgt en je voor je taakbalk de leesbril van je opa niet hoeft op te zetten B)

Verder nog tips voor een goede install?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor drivers ga naar downloads op de dell site, veder is opnieuwe instaleren zeer aan te raden. Het scheelt echt super veel. Tja dat ze zo veel troep instaleren snap ik niet ven dell, de simpele consumenten denken een sneller computer te kopen terwijl die erg traag is door de zeer brakke instalatie van dell 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbertz schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:22:
[...]

Boot? Vliegtuig bedoel je :P
Ow, ik dacht dat dat via boot zou gaan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
ik wil nu met VMWARE een nieuwe windows-instantie aanmaken. Ik heb xp geinstalleerd en wilde daarna de drivers vanaf de resource-cd installeren. Alleen dan krijg ik een melding dat het geen dell-pc betreft en dat deze cd dus niet gebruikt kan worden. Vaag...... Iemand een suggestie waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iglo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-04 19:43
Net gezocht in deze topic, maar geen antwoord kunnen vinden....beetje blonde vraag misschien.
Weet iemand hoe je het Euro-teken krijgt? Zelf al diverse combinaties geprobeerd, maar niet gelukt helaas. Hij zit op het toestenbord bij de 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 12-09 10:57
ione schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:49:
ik wil nu met VMWARE een nieuwe windows-instantie aanmaken. Ik heb xp geinstalleerd en wilde daarna de drivers vanaf de resource-cd installeren. Alleen dan krijg ik een melding dat het geen dell-pc betreft en dat deze cd dus niet gebruikt kan worden. Vaag...... Iemand een suggestie waar dit aan kan liggen?
je hebt geen dell pc (8>
* DarkChylde kon het niet laten

ik denk dat de software de VMware instantie niet herkent. het zit als een extra laag bovenop windows, die een pc emuleert. die ge-emuleerd pc herkent vmware niet als een dell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-09 20:08

Roy

Hobbies?

iglodavinci schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:31:
Net gezocht in deze topic, maar geen antwoord kunnen vinden....beetje blonde vraag misschien.
Weet iemand hoe je het Euro-teken krijgt? Zelf al diverse combinaties geprobeerd, maar niet gelukt helaas. Hij zit op het toestenbord bij de 5.
Als het goed is: rechter-alt-knop + 5 :)

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iglo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-04 19:43
Roy schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:07:
[...]

Als het goed is: rechter-alt-knop + 5 :)
Nope, al geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan staat je keyboard layout verkeerd wellicht.
ione schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:49:
VMWare emuleert ook helemaal niet éénzelfde PC als deze waarop hij draait. Heeft dus ook geen zin om de dell drivers te installeren in de geëmuleerde omgeving. Ik bedoel: stel je slaagt erin om op een of andere manier een Mac te emuleren op je Dell (stel). Dan installeer je toch ook geen dell drivers in die geëmuleerde MacOS X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
Ik twijfel heel erg of ik een Dell Inspiron 6400 moet gaan halen, vooral mbt de videokaart. Zijn er mensen die Counter-Strike:Source hebben geprobeerd te draaien op een X1400 256MB, en dan op 1280x1024 op high, met AA en HDR uit? Ik ben erg benieuwd of dat goed speelbaar is namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 10:08

My

Bij mij is het (linker) ctrl + alt + 5. En dan alleen als ik die 5 twee keer achter elkaar intoets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iglodavinci schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:31:
Je moet je landinstellingen op Nederlands/Dutch zetten. Deze staat default op English (United States).

Control Panel --> Regional and Language Options
Op tabblad "Regional Options" bij "Standards and Formats", Dutch (Netherlands) selecteren.

Je kan nu gewoon met <rechteralt> + <5>, het euro-teken tevoorschijn toveren.

Suc6.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
Hoelang laden jullie de batterij eigelijk op? En hoe lang kan je het beste de eerste keer doen?

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzokphp
de eerste keer dat je je batterijen oplaad kun je ze het beste helemaal opladen, daarna moet je m niet altijd in de oplader houden, gewoon een beetje afwissellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de batterij altijd gewoon in de oplader zitten, dus continue aan t lichtnet :)
denk niet dat dit wat geeft hoor, een volle NiMH accu kan daar wel tegen.
elke accu gaat toch kapot, de ene iets eerder als de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzokphp
check http://www.apple.com/nl/batteries/notebooks.html
Voor een goed onderhoud van een lithiumbatterij is het belangrijk dat de elektronen in de batterij van tijd tot tijd in beweging zijn. Dat wil echter niet zeggen dat je de stekker van de adapter van je notebook permanent in het stopcontact moet laten zitten. Veel beter is het om je Apple notebooks bijvoorbeeld in de trein te gebruiken en hem vervolgens op kantoor op te laden. Op die manier blijft de batterij in een goede conditie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muchu
  • Laatst online: 18-08 15:12
Misschien off-topic:

Ik heb net even een vergelijkende test gedaan en hetzelfde systeem samengesteld op www.dell.be en www.dell.nl. Dezelfde laptop kost in België € 1062 en in Nederland € 844 (prijzen excl. BTW) prijsverschil van maar liefst € 218 :o
Weet er iemand als het mogelijk is voor Belgen om via de Nederlandse site een Laptop te bestellen en die in België te laten leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
muchu schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:30:
Misschien off-topic:

Ik heb net even een vergelijkende test gedaan en hetzelfde systeem samengesteld op www.dell.be en www.dell.nl. Dezelfde laptop kost in België € 1062 en in Nederland € 844 (prijzen excl. BTW) prijsverschil van maar liefst € 218 :o
Weet er iemand als het mogelijk is voor Belgen om via de Nederlandse site een Laptop te bestellen en die in België te laten leveren?
Heb je hierbij de verzendkosten meegerekend? En de acties kunnen ook nog wel eens per week verschillen. Volgens mij als je www.dell.de bekijkt dat je dan nog goedkoper uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
McRubz schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:50:
[...]

Heb je hierbij de verzendkosten meegerekend? En de acties kunnen ook nog wel eens per week verschillen. Volgens mij als je www.dell.de bekijkt dat je dan nog goedkoper uit komt.
.de is ongeveer hetzelfde, .be is inderdaad fors duurder :o
Ik hoop op een betere aanbieding volgende week. Stomme tas :P

[ Voor 9% gewijzigd door Remco20 op 30-06-2006 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
Weet iemand trouwens hoe het werkt als ik 2 laptops aan elkaar wil connecten om bestanden te wisselen?

Gewoon netwerkkabeltje pakken en inpluggen? Of misschien usb kabel?

Graag meer info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Robbertz schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:27:
Weet iemand trouwens hoe het werkt als ik 2 laptops aan elkaar wil connecten om bestanden te wisselen?

Gewoon netwerkkabeltje pakken en inpluggen? Of misschien usb kabel?

Graag meer info :)
cross cable (netwerkkabel) tussen beide, ip laptop 1 (192.168.0.1) ip laptop 2 (192.168.0.2) allebei zelfde subnet en zelfde workgroup.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok! Ik zal me even voorstellen : Ik ben Martijn de Ridder, 17 jaar oud ... volg dit topic al een tijdje, ik heb ook een dell inspiron 6400 besteld, bij dell uiteraard :/ . Nu zal ik ook eens even mij specificaties opgeven.

Processor : Duo Processor T2400 (1.83 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)
Werkgeheugen : 1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)
Hardeschijf : 60GB (7,200 rpm) Hard Drive
Beeldschrem : 15.4" Wide Screen WXGA (1280 x 800) Display with TrueLife
Batterij : 9-cell , 80 Whr Li-Ion primary battery

EUR : 983,45 incl btw en verzendkosten.

Ik heb zelf deze laptop gekocht, omdat vele reacties van jullie goed waren, de laptop goed geprijsd is en omdat ik deze denk ik wel nodig heb. Ik ga er vooral php op scripten, met msn, internet en muziek ernaast. Ook spelletjes komen erop zoals Red Alert 2, Anno 1602 kleine games dus.

Zelf heb ik de laptop besteld op 27 juni (dinsdag) en is hij vandaag 30 juni (vrijdag) verstuurd. Ik hoop hem snel binnen te krijgen.

Nu heb ik 1 vraag : Waarom zit die Intel Core Duo processor in me laptop? Ik hoorde op school dat windows xp geen eens core duo ondersteund?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2006 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 16:18

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

CycloneX schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:52:
[...]

cross cable (netwerkkabel) tussen beide, ip laptop 1 (192.168.0.1) ip laptop 2 (192.168.0.2) allebei zelfde subnet en zelfde workgroup.
Ik kwam er laatst achter hoe simpel het eigenlijk is als je een firewire kabel hebt. Gewoon in beide computers pluggen, ip-adres instellen en een verbinding van 400Mbps Dat schiet tenminste nog een beetje op bij grote bestanden 8)

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht dat iemand intresse heeft in een printer bij de laptop... Nu 10% korting!

Vul deze waardebon in: KXXFD6FZ3VLQTW
Geldig tot en met 11 juli 2006

Misschien iets voor de TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 16:18

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 18:28:
...

Nu heb ik 1 vraag : Waarom zit die Intel Core Duo processor in me laptop? Ik hoorde op school dat windows xp geen eens core duo ondersteund?
Zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1113164 waarin wordt beschreven dat ook Windows XP Home overweg kan met een dual core processor. Alleen als je meerdere fysieke processoren hebt, heb je bijvoorbeeld Windows XP professional nodig.

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van veelvuldig flamen wordt er vanaf heden (12 juni) strenger gemodereerd op flamen etc. Houdt het dus een beetje gezellig :)