[PC] Battlefield 2 - Deel XXXVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.312 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621

1 vraag & 1 tip :

Wat is de optie om als je zo een grapjurk in je team hebt zitten die gewoon doelbewust
op je eigen mensen schiet aka aan teamkillen doet zodat je eigen mensen niet eens de tijd
hebben om tegen de echte vijand te strijden en...er is geen admin. aanwezig die hem eraf
kan kicken?

Ik heb een leuke hint ontdekt die mischien al oud is maar wisten jullie al dat je die
claymores ook als roadmines kunt gebruiken door ze aan weerszijden van de weg te
plaatsen (tegeover elkaar) zodat elke voertuig die ertussenin rijdt wordt opgeblazen?
En dat gewoon een hele ronde als sniper elke keer herhaalt en de vijand elke keer afvraagt
hoe het komt dat hun voertuigen zo snel worden uitgeschakelt.. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Anoniem: 151407 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:59:
heb eindelijk me armor combat medal. blijkt dus dat ie aleen in vanilla bf2 te halen is en niet in SF of andere addons. beetje vaag want andere medals zijn wel in sf te halen. maar goed. weer de collectie uitgebreid net met armor combat medal en zilver+gold ground defence. tis echt te makkelijk gemaakt nu sommige dingen.
Ik heb mijn laatste twee op Warlord gehaald ... dus je stelling klopt niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-06 23:50
Anoniem: 153621 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 00:19:
Wat is de optie om als je zo een grapjurk in je team hebt zitten die gewoon doelbewust
op je eigen mensen schiet aka aan teamkillen doet zodat je eigen mensen niet eens de tijd
hebben om tegen de echte vijand te strijden en...er is geen admin. aanwezig die hem eraf
kan kicken?
Ik zou sowieso voordat je een vote start eens zwaar via de chat naar iedereen uitleggen wat diegene doet en waarom je de vote start. Kans dat vote lukt is klein en als hij niet lukt gewoon andere server zoeken.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89441

1 vraag & 1 tip :

Ik heb een leuke hint ontdekt die mischien al oud is maar wisten jullie al dat je die
claymores ook als roadmines kunt gebruiken door ze aan weerszijden van de weg te
plaatsen (tegeover elkaar) zodat elke voertuig die ertussenin rijdt wordt opgeblazen?
En dat gewoon een hele ronde als sniper elke keer herhaalt en de vijand elke keer afvraagt
Ik neem aan dat dit toch niet werkt met een Tank of APC? Zou een beetje gek zijn.

Door die nieuwe patch heb ik erg vaak last van een crashende BF2 (terug naar desktop), en ook servers die gek doen, een connection time-out van 20 seconden. Waarna hij vrolijk weer verder gaat en al de helft van de spelende mensen geen geduld hebben, denken dat de server is gecrashed, en disconnecten.
Al met al, ik vind de nieuwe patch een grote achteruitgang, die vehicle drop kan me gestolen worden, evenals de squad hopping restrictie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
goed punt in de nieuwe patch: je kan eindelijk raggen met armor zonder van ieder hobbeltje verrot te gaan :D

owja, * Rac-On gaat AF kaufen voor de little bird, die waren zo 1337 in DC met die miniguns

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 89441 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 07:57:
[...]

Ik neem aan dat dit toch niet werkt met een Tank of APC? Zou een beetje gek zijn.

Door die nieuwe patch heb ik erg vaak last van een crashende BF2 (terug naar desktop), en ook servers die gek doen, een connection time-out van 20 seconden. Waarna hij vrolijk weer verder gaat en al de helft van de spelende mensen geen geduld hebben, denken dat de server is gecrashed, en disconnecten.
Al met al, ik vind de nieuwe patch een grote achteruitgang, die vehicle drop kan me gestolen worden, evenals de squad hopping restrictie.
Ik heb met de nieuwe patch ook op sommige servers last van 'connection problems' na een tijdje gaat ie terug naar de server browser met de melding dat de connectie verloren is.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89441

fsfikke schreef op maandag 29 mei 2006 @ 08:18:
[...]

Ik heb met de nieuwe patch ook op sommige servers last van 'connection problems' na een tijdje gaat ie terug naar de server browser met de melding dat de connectie verloren is.
Klopt, ik nam maar een kleine greep van de problemen die mij mateloos irriteren, het probleem wat jij beschrjft heb ik ook last van. http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=25536 Hier kun je de slechte ervaringen van patch 1.3 ook lezen. Nu ga ik maar stoppen met mijn gemekker.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 89441 op 29-05-2006 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiefchain
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-06 16:24
Hallo,
ik heb sinds de nieuwe patch dat ik eruit gegooid wordt na een half uur spelen met de mededeling dat punkbuster niet kan updaten, dit heb ik hiervoor nog nooit gehad,
wat kan ik hieraan doen?
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:39
wacht ff...

16x AA 8)7, battlefield gaat toch maar tot 4x AA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

chiefchain schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:12:
Hallo,
ik heb sinds de nieuwe patch dat ik eruit gegooid wordt na een half uur spelen met de mededeling dat punkbuster niet kan updaten, dit heb ik hiervoor nog nooit gehad,
wat kan ik hieraan doen?
paul
Punkbuster handmatig updaten, kijk anders even op http://www.evenbalance.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

maxoss schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:19:
wacht ff...

16x AA 8)7, battlefield gaat toch maar tot 4x AA?
AF bedoelt hij gok ik en 6xAA als je een ATI hebt ;) Maar dat wist je al sinds we het daarover hadden @ TS een tijdje geleden :P
jefjef schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 10:07:
Gisteren als commander op de HUT server een vehiceldrop gedaan recht op een mec, leuk gezicht natuurlijk maar in de berichtgeving werd aangegeven dat deze meccer het loodje heeft gelegd? vreemd..Dus deze kill wordt niet bijgeschreven?
Krijg je geen kills voor en je helpt wel je team af en toe ermee dus toch nuttig ;)
PS @roodkapje "eerst GoT, toen HuT en nu TNT? is TNT een extra radicale afsplitsing van de linkerzijtak van HuT?
Ehm... zie reactie Langemans
TallManNL schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:29:
Ey

Get your facts straight, Roodkapje is NOOIT HuT geweest ! En derhalve is hij ook geen extra radicale afsplitsing.
B)
Anoniem: 142067 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 20:40:
OK, ik denk dat ik die er dan toch bij neem, aangezien het me minstens net zo veel servers lijken als bij de originele BF2.
Dude ... ratio BF2:SF servers is iets van 30:5 ofzo :X Maar vooral SF kopen hoor het is echt leuk vind ik !!
OCTheEagle schreef op zondag 28 mei 2006 @ 13:40:
Als ik naar die trailer kijk dan vind ik alleen de A-10 tof, maar om nou 10 euro te betalen voor een A10 bommenwerper....
29 € Voor een MP7 hier :+
Ik heb zo'n vermoeden dat als de expansion uit is dat je er dan 2 maanden van kunt genieten. Daarna zijn er alleen nog Vanilla servers over.
Dat denk ik niet. SF is ook niet bepaald dood ...
Epitome schreef op zondag 28 mei 2006 @ 14:06:
Vindt het wel meevallen in 1998 was de A-10 nog $ 9.800.000,-

Bron: Wikipedia
_O_ LOL !!! d:)b
** Eens is !!
Man, ze moeten echt wat doen aan de vehicles-vs-arty-is-the-shit, gewoon 'n heel potje de arty van de tegenstander gemolt met vehicles, kan nooit de bedoeling zijn O+
Ik heb het gezien en het is echt lelijk dat het kan :/

Zit wel een pluspuntje aan : Meestal willen die lamers wel heel graag de arty "down houden" dus vooral als engineer lekker repairen krijg je ook nog eens lekker artillery op je kop heel vaak dus je team heeft 200% kans om niet door artillery gekilld te worden :D 8)
1 vraag & 1 tip :

kan kicken?
Server leaven na een screenie genomen te hebben en lekker laten blacklisten lijkt me enige juiste optie :)
Alleen handig voor lichte voertuigen helaas...

En weer een maandagochtend editie van de Roodkapje Help Guide :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737

Moet zeggen heb van het weekend ook even als commander gespeelt en de vehicle drop eigenlijk alleen misbruikt om arti te mollen en de verdwaalde snipers. Je kan zo vaak nieuwe vehicles droppen dat de arti vaak kapot is bij de enemy en dat scheelt echt wel. Vooral als hij niet weet dat het kan :P
Verder weer het hele weekend op Bierhalle rond gehangen en zag nog wat bekenden langskomen O-) Onder andere een spawn campende Tripple :(

Verder heb ik eigenlijk nog geen enkel probleem gehad met de nieuwe patch dus het is niet alleen maar kommer en kwel :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Anoniem: 168737 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:53:
Onder andere een spawn campende Tripple :(
_/-\o_ van je mede forumbezoekers moet je het hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ik kan nu zwart op wit bevestigen dat je de forceware 91.28 beta beter links kan laten liggen.
Voor ik deze drivers installeerde speelde ik het spel op 1600*1200@85 hz alles op full en nadien kwam ik niet verder meer dan 1280*1024 alles op full.
Tevens had ik artifacts en verkleurd beeld en tijdens deze vertekeningen in het beeld was het spel net een diavoorstelling.

Nu heb ik inmiddels weer de forceware 84.21 geinstalleerd en heb het uitgebreid kunnen testen.
Alle problemen zijn verholpen speel hem weer op full settings zonder enig probleem.

Ik zou graag van de mensen hier eens willen horen wie er geen problemen mee heeft of wel en of dit daadwerkelijk ook aan de drivers ligt.
Bij mij in ieder geval wel dus wanneer er problemen zijn ontstaan welke sinds kort aanwezig zijn zou je even de drivers moeten overwegen.

En op welke server spelen jullie tegenwoordig het meeste? ben namenlijk nog niemand tegengekomen.
Voor ik offline ging hadden we de DJ mantry server en ik heb de indruk dat deze niet meer bestaat of heb ik het nu mis :?

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Edwin van Cleef schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:15:
Ik kan nu zwart op wit bevestigen dat je de forceware 91.28 beta beter links kan laten liggen.
bij mij juist tegenovergesteld...
ik had met eerdere drivers problemen (weet niet meer welke versie het was). Sinds dat ik 91.28 beta gebruik nooit meer problemen gehad. :Y)
En op welke server spelen jullie tegenwoordig het meeste? ben namenlijk nog niemand tegengekomen.
Voor ik offline ging hadden we de DJ mantry server en ik heb de indruk dat deze niet meer bestaat of heb ik het nu mis :?
HuT!! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

fsfikke schreef op maandag 29 mei 2006 @ 08:18:
[...]

Dus de connection problemen sinds patch 1.3 zijn flink toegenomen? Ik zelf heb er opeens ook veel meer last van, maar ik dacht dat het kwam door mijn net niewe X2 4200.

Anoniem: 107573 in "BF2 Verliest verbinding met servers na X..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Anoniem: 107573 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:22:
[...]

Dus de connection problemen sinds patch 1.3 zijn flink toegenomen? Ik zelf heb er opeens ook veel meer last van, maar ik dacht dat het kwam door mijn net niewe X2 4200.

Anoniem: 107573 in "BF2 Verliest verbinding met servers na X..."
Vreemd ik heb hier dus geen last van en ook nog nooit gehad eerlijk gezegd en in mijn pc zit een X2 4400+ welke dus vrijwel gelijkwaardig is aan de jouwe.
Ik lees ook veel berichten over problemen met X2 cpu's en connectionproblems maar problemen sinds de 1.3 patch van deze aard heb ik nog niet gehad.
Wel ondervind ik respawnproblemen wanneer ik respawn dat wanneer ik een andere skill kies dat hij alsnog de oude overneemt maar dat gebeurd niet iedere keer.
Ik heb alleen de AMD cpu driver geinstalleerd welke afgelopen week op de meuktracker vermeld stond en verder geen aanpassingen gedaan aan windows XP.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucaspr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-07-2024
* Hier gelukkig 'nog' geen problemen met de connectie!! (afkloppen, hoefijzer gooien, konijnepootje halen... e.d.! Klavertje 4..... )

Maar ik probeer een dedicated coop server op te zetten en daarna een beetje te spelen met de mappen die er geladen worden.
Strike at karkand is toch wel een beetje saai na 300 keer... ...
Maar hoe zou ik bijvoorbeeld, (zomaar een map gekozen..) (8) Holland (8) in de Coop versie kunnen draaien? Is dat mogelijk of zijn hiervoor nog geen mogelijkheden??

Ja, sp versie starten en connecten maar, die ken ik, maar ik heb het over een dedicated versie.....Anders staat er hier een webserver (met een AMD XP 2400-M en 1 bezoeker per maand ;)) niks te doen :P)

-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:24

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ook ik HAD continue crash to desktop na het laden van een map. Na wat gegoogle vond ik ergens iets over een dxtweak en nvidia en weet ik al niet meer. Dus, dacht ik, mogelijk dat er iets met de video kaart loos is. In documents and settings\user\mijn documenten\battlefield2 zowel in default als in profile de video.con file gewist, daarna in bf2 opnieuw bij options/video e.e.a. ingesteld en sindsdien heb ik er geen last meer van. Heb het één dag na de patch zo opgelost en tot dusver het hele weekend bugfree gespeeld.

Mogelijk kan dit voor meer mensen e.e.a. oplossen..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edwin van Cleef schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:45:
[...]

Vreemd ik heb hier dus geen last van en ook nog nooit gehad eerlijk gezegd en in mijn pc zit een X2 4400+ welke dus vrijwel gelijkwaardig is aan de jouwe.
Ik lees ook veel berichten over problemen met X2 cpu's en connectionproblems maar problemen sinds de 1.3 patch van deze aard heb ik nog niet gehad.
Wel ondervind ik respawnproblemen wanneer ik respawn dat wanneer ik een andere skill kies dat hij alsnog de oude overneemt maar dat gebeurd niet iedere keer.
Ik heb alleen de AMD cpu driver geinstalleerd welke afgelopen week op de meuktracker vermeld stond en verder geen aanpassingen gedaan aan windows XP.
Ok ik heb ook voor de zekerheid die AMD cpu driver geupdate. Ik had er nog een oudere versie opstaan namelijk. Ben beniewd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
gyedema schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:28:
Ook ik HAD continue crash to desktop na het laden van een map. Na wat gegoogle vond ik ergens iets over een dxtweak en nvidia en weet ik al niet meer. Dus, dacht ik, mogelijk dat er iets met de video kaart loos is. In documents and settings\user\mijn documenten\battlefield2 zowel in default als in profile de video.con file gewist, daarna in bf2 opnieuw bij options/video e.e.a. ingesteld en sindsdien heb ik er geen last meer van. Heb het één dag na de patch zo opgelost en tot dusver het hele weekend bugfree gespeeld.

Mogelijk kan dit voor meer mensen e.e.a. oplossen..??
Ga het even proberen, ik edit in deze uren wel of het gelukt is :) .

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

So far So good. Anderhalf uur zonder problemen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Moet zeggen heb van het weekend ook even als commander gespeelt en de vehicle drop eigenlijk alleen misbruikt om arti te mollen en de verdwaalde snipers. Je kan zo vaak nieuwe vehicles droppen dat de arti vaak kapot is bij de enemy en dat scheelt echt wel. Vooral als hij niet weet dat het kan :P
Verder weer het hele weekend op Bierhalle rond gehangen en zag nog wat bekenden langskomen O-) Onder andere een spawn campende Tripple :(

Verder heb ik eigenlijk nog geen enkel probleem gehad met de nieuwe patch dus het is niet alleen maar kommer en kwel :7
spawncamping rules ook al zijn er andere vlaggen. ze blijfen altijd wel spawnen op de zelfde vlag 8)7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Laatst online: 26-06 14:52
Mhh.. ik heb de patch geinstalleerd maar als ik BF nu op wil starten sta ik,
na heel kort een zwart scherm gezien te hebben, gelijk weer in Windows :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737

Anoniem: 109640 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:19:
[...]

spawncamping rules ook al zijn er andere vlaggen. ze blijfen altijd wel spawnen op de zelfde vlag 8)7 :D
Nou ja we hadden toen nog maar 1 vlag en mijn squad leader was ook niet meer in het veld.
En hij stond niet in de buurt van de vlag maar lekker met z'n APC voor een spawnpunt :(
Maar och maak me er ook niet druk om of zo :*)
Dat heeft iedereen toch wel eens gedaan 8)

Waar speel jij trouwens meestal Ace? Zou jou ook wel eens om ver willen knallen >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 168737 op 29-05-2006 16:26 . Reden: vraag voor Ace ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:25:
[...]

Nou ja we hadden toen nog maar 1 vlag en mijn squad leader was ook niet meer in het veld.
En hij stond niet in de buurt van de vlag maar lekker met z'n APC voor een spawnpunt :(
Maar och maak me er ook niet druk om of zo :*)
Dat heeft iedereen toch wel eens gedaan 8)

Waar speel jij trouwens meestal Ace? Zou jou ook wel eens om ver willen knallen >:)
Op de PTG city maps only server.(server rank 4, van de wereld)
niveau is best hoog voor een public server, zonder teamplay wordt je afgeslacht als team.

en spawncampen gaat niet zo makkelijk als op andere servers O+
is een non-rule server

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 29-05-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-En4Cer- schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:19:
Mhh.. ik heb de patch geinstalleerd maar als ik BF nu op wil starten sta ik,
na heel kort een zwart scherm gezien te hebben, gelijk weer in Windows :(
Had ik ook ... na pc resetten was dit vroeger voorbij ... nu merk ik echter dat ik al tot tweemaal toe (na 1.3) een herstelpunt moest gebruiken vooraleer ie wou opstarten, dit terwijl ik niks bijzonders geïnstalleerd had of zo ... heel vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 22:53

Pjoek

Of niet...

Anoniem: 127429 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 19:10:
[...]

Had ik ook ... na pc resetten was dit vroeger voorbij ... nu merk ik echter dat ik al tot tweemaal toe (na 1.3) een herstelpunt moest gebruiken vooraleer ie wou opstarten, dit terwijl ik niks bijzonders geïnstalleerd had of zo ... heel vaag
ik raad je aan bf2 opnieuw te installeren en de full 1.3 patch te downloaden en te installeren.. verhelpt een boel problemen heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-03 13:38

Tripple = TrippleSix? Bierhalle zegt me helemaal niks, en over het algemeen doe ik niet aan spawnkilling. Niet bij uncapable flag iig, een vlaggetje met de tank ruim beschieten doe ik nog wel eens O-)
maxoss schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:14:
[...]

_/-\o_ van je mede forumbezoekers moet je het hebben :)
Ik ben me van geen schuld bewust hoor :)

[ Voor 12% gewijzigd door Vini op 29-05-2006 21:21 ]

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 07:59
Ik merk toch ook wel dat wanneer ik met meerdere mensen op TS zit, en de Connection timed out melding komt, dat iedereen er last van heeft. Vrij snel daarna ligt de server ook 'plat'. Hij verdwijnt iig van de kaart, heel vreemd.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiefchain
  • Laatst online: 26-06 16:24
Wat ik nu weer heb, als ik een tijdje battlefield speel dan neemt mijn linkerbox het geluid van een anderee speler over, het gaat ook niet meer weg zelfs als hij of ik sterft, ik heb een x-fi geluidskaart en 5.1 boxen, wat kan ik het beste doen?
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
chiefchain schreef op maandag 29 mei 2006 @ 23:01:
Wat ik nu weer heb, als ik een tijdje battlefield speel dan neemt mijn linkerbox het geluid van een anderee speler over, het gaat ook niet meer weg zelfs als hij of ik sterft, ik heb een x-fi geluidskaart en 5.1 boxen, wat kan ik het beste doen?
paul
8)7 het moet niet gekker worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Kazu schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:42:
Ik merk toch ook wel dat wanneer ik met meerdere mensen op TS zit, en de Connection timed out melding komt, dat iedereen er last van heeft. Vrij snel daarna ligt de server ook 'plat'. Hij verdwijnt iig van de kaart, heel vreemd.
Yep, dit kan ik bevestigen. Gebeurt in mijn geval meestal op 64 player servers. Best jammer omdat dit probleem met de 1.2 serie opgelost was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berend_
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-06-2024
Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met het draaien van Battlefield, na het installeren van patch 1.3?

Ik krijg een zogenoemde CTD (crash to desktop) als ik een server probeer te joinen.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

berend_ schreef op maandag 29 mei 2006 @ 23:51:
Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met het draaien van Battlefield, na het installeren van patch 1.3?

Ik krijg een zogenoemde CTD (crash to desktop) als ik een server probeer te joinen.. |:(
Join the club :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-06 15:42
berend_ schreef op maandag 29 mei 2006 @ 23:51:

Heb ik ook gehad, hele map geladen en zodra je ingame komt... Pof weg.
Hele game ge-uninstalled en opnieuw erop. Daarna 1.3 full eroverheen.
Gelukkig werkte alles daarna weer zoals et moet :)
Beetje kut dat het zo moet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Wat ik al eerder postte: 1.3 full patch installeren, video.con files in default én 0001 wegdonderen en na opstarten opnieuw video instellingen maken. Daarna totaal geen last meer gehad. Al 5 dagen niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Onze server is in 2 dagen tijd 2 keer vastgelopen, ook 2 keer terwijl Wake Island als map draaide, voor de zekerheid hebben we Wake nu uit de map roulatie gehaald, maar dit soort problemen hebben we nog nooit gehad?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

hmms ik heb nooit problemen gehad, had maand niet bf2 gespeeld en systeem opnieuw geinstaleerd. nu clean install van bf2 + patch 1.3 toen SF en euro erbij en weer 1.3 erover.
nog geen enkele crash of vage fouten gehad. draait prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 16-05 10:51
Heb het ook al een paar keer gehad na een reinstall .. Wat ik steeds heb gedaan is het volgende en hielp elke keer, weet verder niet of jullie het al geprobeert hebben.

1) Battlefield 2 installen, daarna alle uitbreidingen, boosterpacks en dergelijke.
2) De nieuwste update installen.

Het is volgens mij belangrijk die update (op het moment 1.3 dacht ik..) op het einde te installen, misschien dat full of incremental ook iets uitmaakt .. Ik heb voor alle zekerheid full genomen.

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
  • Laatst online: 26-06 21:38
Anoniem: 128025 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:11:
Onze server is in 2 dagen tijd 2 keer vastgelopen, ook 2 keer terwijl Wake Island als map draaide, voor de zekerheid hebben we Wake nu uit de map roulatie gehaald, maar dit soort problemen hebben we nog nooit gehad?? :?
Ik speel ook geen Wake meer
De server gooide me er steeds uit na een half uurtje

Karkland enzo gaan wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

battlefield 2 boycotten voor een dag, ik zie er wel iets in.
zeker na die gare patch 1.3

http://www.bf2-bday.org/index2.html
:P Als i3d nou zou even willen mee werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 11:14
Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:36:
battlefield 2 boycotten voor een dag, ik zie er wel iets in.
zeker na die gare patch 1.3

http://www.bf2-bday.org/index2.html
:P Als i3d nou zou even willen mee werken
Ik geef ze groot gelijk, EA poept in het gezicht van de community met deze patches en luistert naar de whiners door de game steeds meet te noobificeren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

Anoniem: 127429 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 00:26:
[...]

Ik heb mijn laatste twee op Warlord gehaald ... dus je stelling klopt niet O-)
nou ik had alle requirements in een SF map en kreeg hem mooi niet. dus er zit toch iets scheef.
want kreeg hem aleen in vanilla en in sf kon ik 40+ kills maken in een tank en geen medal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Epitome schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:42:
[...]

Ik geef ze groot gelijk, EA poept in het gezicht van de community met deze patches en luistert naar de whiners door de game steeds meet te noobificeren. :(
Ik denk niet dat EA/Dice zich nou echt er heel veel van zal aantrekken als een groep mensen vrijwillig een dag een spel niet speelt. Op het moment dat echt IEDEREEN Armored Fury links zou laten liggen totdat er eens geluisterd wordt zou je eventueel nog kans maken gezien ze dat wel inkomsten kost.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik vraag me af of die boosterpacks het succes zijn wat EA gehoopt had. Volgensmij niet.

Het enige wat echt zou kunnen helpen tegen EA's gedrag is concurrentie van een andere Publisher.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Help!!!! schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 10:00:
Ik vraag me af of die boosterpacks het succes zijn wat EA gehoopt had. Volgensmij niet.

Het enige wat echt zou kunnen helpen tegen EA's gedrag is concurrentie van een andere Publisher.
Jammer dat die dan weer opgeslokt worden door EA, ze zijn gewoon te groot en gemakzuchtig geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:14

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik wilde EF eerst aanschaffen. Ik kwam echter niet door het registratieformulier bij de betaling van de downloader (mijn postcode schijnt niet te bestaan, volgens EA...) Achteraf vind ik dat helemaal niet erg, gelet op hoe weinig EF gespeeld wordt.

Ze zouden die boosterpacks gewoon als patch beschikbaar moeten stellen, denk dat er dan meer animo voor komt om ze te spelen, gewoon tussen de vanilla rondes door....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Heb al een paar week bf2 niet echt serieus meer online gespeelt eigenlijk. Het is gewoon teveel werk om uberhaupt een goede online server te vinden (zonder idote regels en admins). Ook de wachttijden van o.a. account inloggen bederven voor mij het plezier.

En voor mij persoonlijk is het eigenlijk een miskoop geweest denk ik, bf1942 was al slecht kwa support maar bf2 slaat echt alles. De maps zijn ook niet interessant, alleen maar een beetje een mix van alles ipv ook gespecialiseerde mappen voor infantry of tanks of vliegtuigen bijv.

Toch wel jammer grafisch is het best ok maar het blijkt maar weer dat dit lang niet alles is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 10:35:
Heb al een paar week bf2 niet echt serieus meer online gespeelt eigenlijk. Het is gewoon teveel werk om uberhaupt een goede online server te vinden (zonder idote regels en admins). Ook de wachttijden van o.a. account inloggen bederven voor mij het plezier.

En voor mij persoonlijk is het eigenlijk een miskoop geweest denk ik, bf1942 was al slecht kwa support maar bf2 slaat echt alles. De maps zijn ook niet interessant, alleen maar een beetje een mix van alles ipv ook gespecialiseerde mappen voor infantry of tanks of vliegtuigen bijv.

Toch wel jammer grafisch is het best ok maar het blijkt maar weer dat dit lang niet alles is.
de wachttijden voor inloggen op je account :r echt crap gedaan je moet gewoon 3 min wachten tot je in de game zit. Verder vindt ik je argumten niet echt een reden om geen bf2 te spelen. Ik speel altijd op i3d servers en zolang je geen uberbaserape uitvoert is er eigenlijk nooit gezeur van admins. Voor infrantry actie zou ik meer sf gaan spelen, wel erg kut altijd als er veel infrantry actie is op karkand en dan komt erineens weer een tank lame campen op makkelijk verdedigbare stukken :( , verder vindt ik de maps nog steeds erg leuk. Vooral het feit dat ze anders zijn met 64 man dan met32 man vindt ik een leuke afwisseling

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

evilpin0 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 11:25:
de wachttijden voor inloggen op je account echt crap gedaan je moet gewoon 3 min wachten tot je in de game zit.
Dat hoor/lees ik van velen hier... heb daar zelf nog nooit last van gehad. Nou komt dat wellicht doordat ik regelmatig een image terugzet waar alleen de laatste patch overheen moet...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Tubby

or not to be

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:42:
[...]

Dat hoor/lees ik van velen hier... heb daar zelf nog nooit last van gehad. Nou komt dat wellicht doordat ik regelmatig een image terugzet waar alleen de laatste patch overheen moet...
Tip: als je je favourites leeg gooit, en dan met name de records die je niet gebruikt/niet meer online zijn dan gaat het inloggen een stuk sneller. Deze favourites staan in 1 of ander .con bestand in je bf2 profile directory.

Wat bf2 namelijk doet bij het inloggen is het pingen van alle servers in je favourites lijst. En als daar veel servers in staan en/of server die down zijn duurt dat heel erg lang idd.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Ze zouden bijvoorbeeld je aan kunnen melden bij EA account terwijl de map aan het laden is, mislukt dat om wat voor de reden dan ook krijg je een melding MAAR je kunt gewoon spelen op server met de geladen map wetende dat je niet ranked speelt dus.

Er zijn genoeg kleine ergenissen die het 1 geheel maken, ik snap dat werkelijk niet behalve dat de mensen verantwoordelijk voor Battlefield series er puur alleen voor de centen zitten en totaal geen interesse hebben hoe leuk/makkelijk het moet spelen.

Laten we eens stap voor stap het proces doornemen als Battlefield speler zoals de game geleverd is en de gemiddelde speler geen tweaks etc doet

1. je moet door het proces van de movies na het aanklikken van bf2.exe die niet te escapen zijn.

2. inloggen op online account wat ook automatisch (als keuze desgewenst) had gekunt.

3. uitgaande van slechte tot geen support voor alternatieve gameserverbrowsers moet je ingame een server zoeken wat de meeste mensen zullen doen.
- dode servers pingen/selecteren bugged als de pest.
- slechte filtersupport.
- menu is niet overzichtelijk.
- menu in het algemeen 'lagged' bij muisgebruik ook al heb je een goede fps van 90 of meer, bf1942 was dit ook niet zo.

4. eindelijk een server gevonden je joint hem
- met een beetje pech is ie vol en wordt je doodleuk disconnected ipv in een wachtrij (wat een optionele keuze moet zijn of je wilt wachten totdat er een plek vrij is).
- als je shaders nog niet gemaakt zijn (of videoinstellingen gewijzigd) doet ie dat terwijl bf2 een map laad, hoe irritant is dat gezien dat je PC en de map moet laden en de shaders moet renderen, waste of resources zou veel sneller kunnen als dit proces apart gebeurde bij de videoinstellingen bijvoorbeeld of liever nog voordat directx geactiveert wordt, herstart van bf2 zal dan genoodzaakt zijn bij verandering van videoinstellingen maar het zal uiteindelijk een stuk sneller gaan.

5.Zit je eindelijk in de map moet een spawnpoint selecteren, 1 misklik op done en je klikt er bijvoorbeeld net iets boven dus ergens in de map is je spawnpoint selectie meteen unselected en mag je weer opnieuw je spawn selecteren of eronder dan mag je weer het spawnmenu tevoroschijn halen om nog eens op de done button te klikken. Het is een kleine issue maar het zijn imho deze kleine dingen waar niet over nagedacht is en irriteert.
- verder de minimap zelf, ik hou van totale overzichten zodat je weet welke vlag van welk team is zodat je erop in kan spelen. bf1942 was al slecht supported ook na aandringen van community, is uiteindelijk niets mee gedaan en in bf2 is het helemaal een ramp. Bij totale overview van de map verlies je de functies van de commandrozen, ook laat bf2 dan niet zien of je in de flagarea staat of niet en hoeveel vlaggen er veroverd zijn.
- zeer onoverzichtelijk overviews van squads/players (tab key default), ik denk dat een verandering van de kleurstelling al een stuk zal schelen aangezien op screens van bf2142 het een stuk duidelijker is.
- ook ingame 'lagged' de muiscursor.
- mogelijkheid die in bf1942 zit om de sound van radiomessages uit te schakelen zit niet in bf2.
- chat en radiomessages van specifieke id's (spelers) niet kunnen ignoren wat wel weer mogelijk is in bf1942.

Misschien dat het 1 en al miscommunicatie is tussen testers/producenten en programmeurs maar het verhaaltje begon eigenlijk al sinds bf1942 en veel is er niet anders gegaan kwa gebruikersgemak voor de eindgebruiker dus heb mijn vertrouwen wel verloren in een beter product jammer genoeg.

scan en uav had ik me al vaker over uitgelaten maar wil als voorbeeldje nemen dat ik laatst weer eens bf1942 speelde op wake, (allies en axis zijn daar omgekeerde tov van bf2 voor de duidelijkheid). De allies (amerikanen) hadden geen vlaggen meer en konden dus niet spawnen er was nog 1 speler over bij de allies. Omdat de axis niet alle vlaggen goed verdedigden kon deze allied dus in zijn eentje een vlag veroveren voor zijn team. Zie dat maar eens gebeuren in BF2.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 30-05-2006 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:43:
[...]

nou ik had alle requirements in een SF map en kreeg hem mooi niet. dus er zit toch iets scheef.
want kreeg hem aleen in vanilla en in sf kon ik 40+ kills maken in een tank en geen medal krijgen.
25 kills IAR en ik kreeg er twee : (had 306 uur armor) ...

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/armor_medal_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 11:14
En je zit nog geeneens in een tank! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

@Lighteye: je eerste punt snap ik niet helemaal; hoe bedoel je movies die niet te escapen zijn? Als je die gewoon wegflikkerd of renamed ben je der vanaf hoor...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

Epitome schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 13:54:
En je zit nog geeneens in een tank! 8)7
heb er zelf al 3 en bijna vier (392 uur), maar een apc telt ook als armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Anoniem: 107558 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:28:
[...]heb er zelf al 3 en bijna vier (392 uur), maar een apc telt ook als armor
tank n00b ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Sprak de man die minstens zoveel uur al in een jet heeft gezeten.... ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Nu online

Tubby

or not to be

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:51:
[...]

Sprak de man die minstens zoveel uur al in een jet heeft gezeten.... ;) ;)
Juh, en gisteren op Fusche pass kon ie mij in mijn jeepje niet eens killen met z'n jet :+ j/k ;)

maxoss had wel goud met z'n jetje, maar ons team had gewonnen omdat we alle vlaggen capten :)

[ Voor 18% gewijzigd door Tubby op 30-05-2006 15:22 ]

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 26-06 11:56
gyedema schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:28:
@Lighteye: je eerste punt snap ik niet helemaal; hoe bedoel je movies die niet te escapen zijn? Als je die gewoon wegflikkerd of renamed ben je der vanaf hoor...?
hij zegt dan ook dat het zonder tweaken niet mogelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Whehehe, afgelopen weekend weer lachen op Wake Island. Mijn team werd compleet ingemaakt, hadden op het eiland nog maar een spawn, dus ik dacht, laat ik eens een verre spawn veroveren. Buggie gepakt en ik wilde als een gek via airstrip naar een van de zuid-westelijke spawns crossen (ken de naam niet van de spawns daar). Rijd ik richting de chopper platform, staan daar 5-6 man netjes in een klein groepje te wachten op de chopper O+ . Whehehhee, daaaaaaag allemaal :Y) De tranen rolde bijna over mn wangen heen, kwam niet meer bij. Kan me helemaal inleven in wat die gasten toen dachten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-06 23:16

Twhomp

Stayin' Alive

Anoniem: 127429 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 13:39:
[...]

25 kills IAR en ik kreeg er twee : (had 306 uur armor) ...

[afbeelding]
Wat is dat +2 achter "je hebt die en die gedood"? Nog nooit gezien 8)7

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:58
Reageer dan niet :?

[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 30-05-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:12

JohnD

Bernd

Verkeerde topic Dersan

edit:
Vloog gisteren met mijn squadleader in Cobra. we worden uit de lucht geknalt en ik krijg een teamkill op mijn naam 8)7 denk dat mijn squadleader uit de heli gesprongen oid. en natuurlijk punished die gast me.

[ Voor 84% gewijzigd door JohnD op 30-05-2006 16:02 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Laatst online: 14-04-2014
dit is bf2, niet 1.6 :)

gtfo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Jup, maar Dersie wil persoonlijk worden :> Dat soort gedrag hoort hier (ook) niet thuis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Twhomp schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:41:
[...]

Wat is dat +2 achter "je hebt die en die gedood"? Nog nooit gezien 8)7
Denk een scriptje oid. Ziet er trouwens wel oké uit.

Sorry dat ik er over begin te zeiken, maar een medaille voor tankgevechten? Come on, engels die hap :P

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Equalized schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:03:

Sorry dat ik er over begin te zeiken, maar een medaille voor tankgevechten? Come on, engels die hap :P
AMEN! to that : Engels is veel duidelijker :) :)

En voor de 32059049320342de keer : Die aanpassingen doe je in een bestandje van BF2 gewoon en Herr Bondt008 kwam er als eerste meer :P
Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 13:25:
1. je moet door het proces van de movies na het aanklikken van bf2.exe die niet te escapen zijn.

3. uitgaande van slechte tot geen support voor alternatieve gameserverbrowsers moet je ingame een server zoeken wat de meeste mensen zullen doen.
- dode servers pingen/selecteren bugged als de pest.
- slechte filtersupport.
- menu is niet overzichtelijk.
- menu in het algemeen 'lagged' bij muisgebruik ook al heb je een goede fps van 90 of meer, bf1942 was dit ook niet zo.

4. eindelijk een server gevonden je joint hem
- met een beetje pech is ie vol en wordt je doodleuk disconnected ipv in een wachtrij (wat een optionele keuze moet zijn of je wilt wachten totdat er een plek vrij is).
- als je shaders nog niet gemaakt zijn (of videoinstellingen gewijzigd) doet ie dat terwijl bf2 een map laad, hoe irritant is dat gezien dat je PC en de map moet laden en de shaders moet renderen, waste of resources zou veel sneller kunnen als dit proces apart gebeurde bij de videoinstellingen bijvoorbeeld of liever nog voordat directx geactiveert wordt, herstart van bf2 zal dan genoodzaakt zijn bij verandering van videoinstellingen maar het zal uiteindelijk een stuk sneller gaan.

5.Zit je eindelijk in de map moet een spawnpoint selecteren, 1 misklik op done en je klikt er bijvoorbeeld net iets boven dus ergens in de map is je spawnpoint selectie meteen unselected en mag je weer opnieuw je spawn selecteren of eronder dan mag je weer het spawnmenu tevoroschijn halen om nog eens op de done button te klikken. Het is een kleine issue maar het zijn imho deze kleine dingen waar niet over nagedacht is en irriteert.

- ook ingame 'lagged' de muiscursor.
- mogelijkheid die in bf1942 zit om de sound van radiomessages uit te schakelen zit niet in bf2.
- chat en radiomessages van specifieke id's (spelers) niet kunnen ignoren wat wel weer mogelijk is in bf1942.
Soo true :)

Ik heb zelfs het gevoel dat BF2 muizen met meer dan 800 dpi "niet snapt" :/
- verder de minimap zelf, ik hou van totale overzichten zodat je weet welke vlag van welk team is zodat je erop in kan spelen. bf1942 was al slecht supported ook na aandringen van community, is uiteindelijk niets mee gedaan en in bf2 is het helemaal een ramp. Bij totale overview van de map verlies je de functies van de commandrozen, ook laat bf2 dan niet zien of je in de flagarea staat of niet en hoeveel vlaggen er veroverd zijn.
- zeer onoverzichtelijk overviews van squads/players (tab key default), ik denk dat een verandering van de kleurstelling al een stuk zal schelen aangezien op screens van bf2142 het een stuk duidelijker is.
Geen idee wat je bedoelt :?
T4F.nl_Muad schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:31:
Whehehe, afgelopen weekend weer lachen op Wake Island. Mijn team werd compleet ingemaakt, hadden op het eiland nog maar een spawn, dus ik dacht, laat ik eens een verre spawn veroveren. Buggie gepakt en ik wilde als een gek via airstrip naar een van de zuid-westelijke spawns crossen (ken de naam niet van de spawns daar). Rijd ik richting de chopper platform, staan daar 5-6 man netjes in een klein groepje te wachten op de chopper O+ . Whehehhee, daaaaaaag allemaal :Y) De tranen rolde bijna over mn wangen heen, kwam niet meer bij. Kan me helemaal inleven in wat die gasten toen dachten >:)
d:)b Zo heb ik @ Karkand mijn autootje netjes over 3 gasten heen geparkeerd in een hoekje :Y)
Ik vind het wel grappig... die humorlozen moeten het gewoon een keer meemaken of ze zijn jaloers :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Ik moet zeggen dat ik totaal geen last heb van muislag, terwijl mijn dpi altijd standaard op 1200 staat.

Wat me toch ook op valt sinds 1.3 is dat je veel sneller getk'ed wordt door een piloot wanneer je uit een chopper bailed. Terwijl dit voorheen nooit zo was, wordt je nu 8/10 keer gekilled.
Meer mensen last van? =/

[ Voor 3% gewijzigd door Kazu op 30-05-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Kazu schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:27:
Ik moet zeggen dat ik totaal geen last heb van muislag, terwijl mijn dpi altijd standaard op 1200 staat.

Wat me toch ook op valt sinds 1.3 is dat je veel sneller getk'ed wordt door een piloot wanneer je uit een chopper bailed. Terwijl dit voorheen nooit zo was, wordt je nu 8/10 keer gekilled.
Meer mensen last van? =/
Yep, 2 van 3 keer is me dat gebeurd... daarna maar van de choppers afgezien.
Viel me ook op dat ik al twee keer een teamkill op m'n naam kreeg toen ik bij het laatste streepje uit een ontploffende tank stapte en alleen zelf opgeblazen werd :( , niemand in de buurt.

Iemand dat al overkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
nero355 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:13:
Ik heb zelfs het gevoel dat BF2 muizen met meer dan 800 dpi "niet snapt"
Ik heb mijn muis op 1600dpi (rzr db) staan en werkt bij mij vlekkeloos in het battlefield menu en ingame.

[ Voor 4% gewijzigd door Indy91 op 30-05-2006 16:47 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Kazu schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:27:

Meer mensen last van? =/
Het lijkt ook wel of gelockte missiles niet meer raak willen schieten...gister ook weer op Kubra Dam...ik zit met de Mig achter de F-18 aan....die vliegt rechte lijnen omdat hij een chopper van ons probeerd neer te halen met zn gun....ik lock...geen flares...schiet 2x....beide er langs en natuurlijk op onze chopper!! |:( Goed..balen maar ik schiet er nog 2....en nog 2...uiteindelijk nix geraakt :X

En dan moet je eens normaal gesproken een heli proberen te raken met missiles...is haast niet te doen...tenzij je natuurlijk een enemy jet of heli mist...dan zijn ze ALTIJD raak (op je teammaten dus) :( 8)7 :X

Of je hebt nog raketten die niet afgeschoten worden maar wel het geluid geven en van je totaal af gaan. Of TV guided's die niet willen reloaden...enz enz...

Met iedere patch is het spel meer verkloot...ik kan bijna niets bedenken wat met al die patches verbeterd is....Ik speel steeds minder BF2 omdat door dit soort dingen de lol er steeds meer af gaat.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 30-05-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 10:35:

dit komt door je favorieten.. 8)7
als een paar servers in je favorieten offline zijn kan het inloggen harstikke lang duren

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 30-05-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152481

Anoniem: 102880 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:13:
[...]

Het lijkt ook wel of gelockte missiles niet meer raak willen schieten...gister ook weer op Kubra Dam...ik zit met de Mig achter de F-18 aan....die vliegt rechte lijnen omdat hij een chopper van ons probeerd neer te halen met zn gun....ik lock...geen flares...schiet 2x....beide er langs en natuurlijk op onze chopper!! |:( Goed..balen maar ik schiet er nog 2....en nog 2...uiteindelijk nix geraakt :X

En dan moet je eens normaal gesproken een heli proberen te raken met missiles...is haast niet te doen...tenzij je natuurlijk een enemy jet of heli mist...dan zijn ze ALTIJD raak (op je teammaten dus) :( 8)7 :X

Of je hebt nog raketten die niet afgeschoten worden maar wel het geluid geven en van je totaal af gaan. Of TV guided's die niet willen reloaden...enz enz...

Met iedere patch is het spel meer verkloot...ik kan bijna niets bedenken wat met al die patches verbeterd is....Ik speel steeds minder BF2 omdat door dit soort dingen de lol er steeds meer af gaat.
Dat heb ik nu dus al een heel jaar.
Full lock, 6 AA missiles en die vent wijkt nog niet eens uit en gebruikt geen flares.
Ik raak nooit iets.
Met patch 1.20 raakte ik wel wat maar ja die patch hebben ze teruggedraaid.
Ik ben er wel heel goed met guns door geworden, maar ik erger me elke keer kapot als ik het weer probeer met missiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Anoniem: 102880 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:13:
[...]

klopt!!

dit gebeurt trouwens alleen als je achter een F18 zit

en dat de missile wel wordt afgeschoten maar geen geluid erbij hoort 8)7, denk je dat je niet schiet dus schiet je nog een aantal missiles af, zit je ineens zonder missiles.

[ Voor 8% gewijzigd door maxoss op 30-05-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 16-05 10:24

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Sinds mijn systeem upgrade (waarbij ik direct 1.3 heb geinstalleerd) sputterd mijn systeem nogal op en neer. De ene keer draait hij alles max soepel op 60-90 FPS, en dan heeft ie regelmatig van die periodes dat hij gewoon ineens inzakt naar 15-20 FPS.

Ik draai dus alles maxed in BF zelf op 4xFSAA op het volgende systeem:
AMD64 X2 3800+
2 GB Kingston DDR RAM
GF6800GT AGP
Asrock Dual MoBo
SB Audigy 2.

Ik heb de laatste Uli drivers en GF drivers, maar het werkt nog niet zo soepel als zou moeten... Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 14:21

Nap

Ik heb hier precies hetzelfde, alleen wel met een heel andere setup;

hij kakt gewoon in als je bij bepaalde stukje komt naar ongeveer 15 fps, wat niet normaal was
daar komt ook nog bij dat ik vier dingetjes op medium heb en de rest low, waar bij aankoop van BF2 alles nog op medium het prima deed. Balen!

Daar komt bij dat ik het ongelooflijk ruk vind dat ze de refresh knop uit de serverbrowser hebben weggehaald! Waar was dat nou weer voor nodig? nu moet je weer op update drukken en dat duurt dan weer even..... Ik wil gewoon binnen een seconde weer pingen naar een server om te kijken welke nou echt de laagste heeft!

En om aan het begin van een ronde 2 medailles en een badge te krijgen geeft natuurlijk ook niet erg veel voldoening 8)7

Rotpatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd dat van die refresh knop is echt heeeeeel vaag. Soms vraag ik me echt af waar ze mee bezig zijn daar hoor 8)7

Gelukkig heb ik flink wat filtertjes aanstaan. Je moet er tog niet aan denken dat je op alle beschikbare servers moet gaan zitten wachten :9

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 30-05-2006 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 16-05 10:24

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Nap schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:03:
Ik heb hier precies hetzelfde, alleen wel met een heel andere setup;

hij kakt gewoon in als je bij bepaalde stukje komt naar ongeveer 15 fps, wat niet normaal was
daar komt ook nog bij dat ik vier dingetjes op medium heb en de rest low, waar bij aankoop van BF2 alles nog op medium het prima deed. Balen!

Daar komt bij dat ik het ongelooflijk ruk vind dat ze de refresh knop uit de serverbrowser hebben weggehaald! Waar was dat nou weer voor nodig? nu moet je weer op update drukken en dat duurt dan weer even..... Ik wil gewoon binnen een seconde weer pingen naar een server om te kijken welke nou echt de laagste heeft!

En om aan het begin van een ronde 2 medailles en een badge te krijgen geeft natuurlijk ook niet erg veel voldoening 8)7

Rotpatch
Het grappige was dat mijn vorige systeem (AMD 2800+ met 768MB op een Asus A7N8X bordje) het best redelijk draaide, maar niet echt geweldig. Tot vorige patch dan, want toen schoot de performance ineens gigantisch omhoog... Best vaag. En stabiel ook nog...

Waarom kunnen ze geen fatsoenlijke patches aanbieden?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
maxoss schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:36:
[...]

klopt!!

en dat de missile wel wordt afgeschoten maar geen geluid erbij hoort 8)7, denk je dat je niet schiet dus schiet je nog een aantal missiles af, zit je ineens zonder missiles.
Heb het omgekeerde nog véél vaker meegemaakt: hoor het geluidje van een afvurende missile maar zie niks vliegen en dan zie ik hem nogmaals herladen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Leuk altijd weer die reacties :D beter noemen we dit topic gewoon "Het Grote Ik Wil Een Patch / Klaag Over De Patch Topic"

Elke keer weer :) willen de mensen een nieuwe patch, DaMorpHeus ligt over spervuur van de vragen en hij mag niks zeggen... en dan is de patch er... iedereen blij: "the patch is er !!!111 neerhaluuuh" en daarna :r dit is fout, dat doet het niet, bug zus en bug zo. :D

Hehe. Bij mij ging de patch gelukkig goed en ik heb nog maar weinig gemerkt eigenlijk maar ik speel dan ook niet zoveel BF2. Verder is het topic wel okee ;) Ik heb elke keer weer plezier aan het spelletje als ik het speel... en dat vind ik belangrijker dan een nieuwe patch :)

@bond, reactie op je filmpje, je valt nogal vaak naar bene B) verder leuk om 1x te zien :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Anoniem: 127429 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 18:35:
AF movies ... dacht niet dat ik ze al zien passeren heb :

Filmpjes :9~
Man, echt vette filmpjes O+

Die A-10 is natuurlijk über, dat geluid vind ik trouwens ook prachtig :> . Is dat nou gewoon anders, of is mijn onboard geluid echt zo ruk :P .

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat jij geen probelemen hebt, mogen wij het er niet over hebben? Zowel de goeie als de slechte dingen. Bij elke patch worden er dingen opgelost, maar er komen ook onbegrijpelijke dingen bij. Daar is het topic tog ook voor?

Beetje hypocriet van je. Verder ben ik blij voor je dat alles vlekkeloos verloopt bij jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
maxoss schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:36:
[...]

klopt!!

Nee, ik had het vandaag in Wake Island 2007 toen ik met een JSF achter een J-10 aanzat. Mijn raketten gingen vlak langs hem heen op de AH-12 boven de USMC Carrier.

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Anoniem: 107573 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:50:
Omdat jij geen probelemen hebt, mogen wij het er niet over hebben? Zowel de goeie als de slechte dingen. Bij elke patch worden er dingen opgelost, maar er komen ook onbegrijpelijke dingen bij. Daar is het topic tog ook voor?

Beetje hypocriet van je. Verder ben ik blij voor je dat alles vlekkeloos verloopt bij jou ;)
Ik denk dat je mijn post verkeerd opvat. Natuurlijk mag je het melden, ik geef alleen even een weergave hoe het verloopt in dit topic hehe.

Ik zou liever ook geen bugs e.d. zien en ik heb gewoon geluk gehad, wie weet zeik ik met de volgende patch ook wel :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Equalized schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:03:
[...]

In die filmpjes van AF zie ik ook telkens het aantal punten worden vermeld.
Webwiper, enlighten us :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:41
Hebben jullie met die 1.3 patch ook zo een last dat hij na bepaalde tijd gewoon afsluit?

Erg irritant :/

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Ik erger me helemaal dood aan de bugs wanneer ik gunner ben in chopper, echt verschrikkelijk.

Zo vaak komt het voor dat ik naar TV switch, klik, en dat er niks wordt afgevuurd. Hoe vaak ik dan ook klik, uit TV switch en weer terug, het maakt niks uit, hij vuurt gewoon niks af. Tot op een gegeven moment, dan schiet hij wel en reageert de chopper weer naar behoren. Erg irritant :(

Maar naast deze heb ik ook erg veel last van een andere gunner bug, dat ik naar TV switch, en dat ik dan een missle afvuur, maar dat de TV de missle dan niet volgt. Gevolg is dat de missle gewoon vrolijk rechtdoor blijft vliegen zonder respons.

Zucht, 1.3 :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:08
Ik weet wel dat het erg vervelend is al die bugs met 1.3 maar we spammen er al 3 of meer pagina's over.. :D Wanner stop it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-06 10:45
Uhmm klopt het dar Crossfire niet samen gaat met BF2 ? zodra ik dat aan zet is me hele beeld door de war.

Hebben meer mensen hier last van ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
fsfikke schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 20:19:
[...]
In die filmpjes van AF zie ik ook telkens het aantal punten worden vermeld.
Webwiper, enlighten us :)
Dat kan met een aangepast localization bestand ;)
Zie: http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=43939

(Ik volg dit topic al sinds het begin maar heb nooit de moeite genomen om te posten.
Sommige van jullie zullen mij wel al tegen zijn gekomen op the battlefields ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Hades.NL schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 21:37:
[...]

(Ik volg dit topic al sinds het begin maar heb nooit de moeite genomen om te posten.
of ga naar D:\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\Localization\English

dan bestandje english openen met kladblok

hier kan je alles aanpassen wat je op je scherm ziet verschijnen. B)

voorbeeld:

HUD_HUD_REPLENISH_GOT_HEALING_POINTYou got a healing point! (§C1001+1§C1001 bonus)

dus volgende erachter zetten (§C1001+1§C1001 bonus)
en bij een kill (§C1001+2§C1001 bonus)
teamdamage (§C1001-2§C1001 penalty)
enz.

[ Voor 4% gewijzigd door maxoss op 30-05-2006 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
In het topic waar ik naar link staat een link naar een zipfile met onder andere:
* localization_tutorial-130.pdf - The official localization file tutorial for patch 1.3. It is in pdf format for easy access, and to make it easily printable (for those who wish to do so).
daar staat dus ongeveer hetzelfde in als waar jij het over hebt. Ook zit er in de zipfile een al aangepaste versie van je localization file. Dit scheeld weer werk voor de luie mensen onder ons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hades.NL schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 21:37:
[...]

Bedankt _/-\o_
Dit is wel een leuke toevoeging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Hades.NL schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:38:
In het topic waar ik naar link staat een link naar een zipfile met onder andere:
[...]
daar staat dus ongeveer hetzelfde in als waar jij het over hebt. Ook zit er in de zipfile een al aangepaste versie van je localization file. Dit scheeld weer werk voor de luie mensen onder ons ;)
stonden wel een aantal dingen in die file die ik er liever niet erin wilde hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
wanneer komt die nieuwe booster pack uit dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Laatst online: 15:51
als ie klaar is xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakulukia
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-02 16:21
Lol, ik vind het wel een goede patch. Ik heb denk nog geen bugs gezien.

Zeg nou eerlijk.. Is een dropping nou niet better??

Had gisteren Euro force single player geprobeerd, euro force kan echt geen engels. Ze klinken als basisschoolleerlingen die net paar woorden hebben geleerd.

Heeft het veel zin om die packs te kopen?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!