evilpin0 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:28:
[...]
Hoe wil je er tegen samenwerken vraag ik me dan af

We houden alle lege jeepjes in de gaten en zorgen dat de gun altijd ratelt, geen mannetjes te zien? Dan gaat de aa en lege jeepjes standard down. Rpg hits maak ik zelden mee, heb zelfs respect als eindelijk iemand eens een rpg hit kan maken. Daboyz willen best eens een airshowtje geven tegen DG in clanwar style. Publics ownen wordt steeds saaier aangezien de gemiddelde speler ook niet meer doet dan aa bemannen om aa heli neer te halen. nachtmerrie #1 was squadhopping, mensen die niet in de main spawnen maar ergens bij onze main
Denk binnekort maar AF aanschaffen, die little bird lijkt me strak

Timing is zeer belangrijk en timing is nou samenwerken met je team mates
zoals: Eerst tank daarna artillery en als laast komen onze infrantry lui aan te pas.
om ze allemaal snel te plat walsen en de spawns in de gaten te houden.
Maar ook: tegelijk spawnen als AT en niet om de 15 seconden(wat heel voorspelbaar is). gebruik je spacebar, en ungezoomd de AT raketjes afschieten want die kan je altijd nog bijsturen ook zonder in te zoomen, en dat kost je weer 2 extra seconden als je het ingezoomd zou doen.
Maar hoezo kunnen jullie niet geraakt worden door rgp's
Jullie strafen in een circkel of niet dan? want dat is het beste manier om zo snel mogelijk van elke kant in te grijpen.
ik heb gewoon is met me maatje geoefend om strafende pioten aan te paken, maar dat is al een tijd je geleden.
Trouwens dit vond ik nog in me screenshot folder
Ace gaat jullie wel stalken na de toetsweek.
Wat zijn jullie namen in bf2, dan zet ik jullie even bij me bf2 leaderboards
[
Voor 8% gewijzigd door
Anoniem: 109640 op 08-06-2006 12:49
]