[PC] Battlefield 2 - Deel XXXVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.166 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

USI gratis en 20 euro waard.

Ace laat zich niet uitmelken voor alleen 3 maps en wat nieuwe modellen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 21:36
maxoss schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:01:
[...]

heb ik ook gehad, met M95 chopper neer halen.
[...]

:Y) tuurlijk wat is nou 10 euri
met m95 is wat logischer dan met specops wapen ;). Met M95 kan je de piloot neerschieten namelijk.
Heb zelf trouwens ook wel eens een vliegtuig neergehaalt met de unlock van spec-ops, vliegtuig was al aan het roken toen, dus was niet zoveel voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-05 14:53

Zjemm

...

zelf gemaakte hoesjes? waar heb je de plaatjes vandaan? beetje goede resolutie?
Anoniem: 149587 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:00:
Little Bird is te sterk, het ding owned gewoon Aanvals helikopters man, dat spoort gewoon niet.
die Bombers mogen inderdaad wel wat beter vooral de guns.
Maar toch zo'n diep chill geluid maken die dingen. Over de AA, inderdaad de "tank"buster mag wel wat beter tegen de AA worden, die flares die hebben gewoon geen nut, zelfs met flare gebruik gaan ze recht door zonder twijfelen, maar dat is niet iets van AF, maar van BF2 in algemeen.

Maar zoals Cruijff zegt = elk voordeel heeft zijn nadeel(of andersom)
Hierdoor kunnen we relatief ongehinderd massive tankbattles ala DISCOVERY CHANNEL doen, en dat is heel prettig, ipv telkens als je net lekker gaat door een vliegtuig gebombardeerd worden, omdat de AA van het team zijn werk niet doet.

Een heel groot voordeel van AF is toch wel dat het heel erg goed tegen Spawnkilling is ontworpen.
Indien ze al bij je basis komen, moeten ze door een rothekje, en dan kan je als nog achetr de hevel en hekje gaan. Ik raad je wel aan om Engineer of AT te spelen, want net zoals ik(Assault in rest van Battlefield 2) heeft het geen zin om bij de anti-infantry klassen te blijven, in ARMORED FURY.

Ik raad echt iedereen aan, om dit te kopen, want het is zoooo ubervet.
Ik heb ook al een hoesje gemaakt, dus heb nu Rode 2, Groene 2, en Goudgele 2
en ook weinig lag of de bekende 1.3 problemen(gewoon 10- sec wachten als JOIN GAME verschijnt en dan pas klikken, nooit meer CTD)

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

MarcoZ20 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:36:
[...]

die is echt cool indd. Doe ik ook vaak, omdat ze niet verwachten dat je snel uitstapt of ze hebben het gewoon niet in de gaten. Moet je wel geluk hebben dat je aan de juiste kant uitstapt trouwens
In BF2 stap je als bestuurder altijd links uit, tenzij deze zijde is geblokkeerd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-05 17:04
heb net af gekocht via click en buy werkte best wel makkelijk.

hijs nu aan het downe via ea downloader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 21:36
Anoniem: 128025 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:25:
[...]

In BF2 stap je als bestuurder altijd links uit, tenzij deze zijde is geblokkeerd! ;)
lol nog niet eens op gelet aan welke kant je altijd uitstapt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587

Patch 1.3 aka EA screwup 1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:20:
[...]

Maar niet ranked en weinig spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zjemm schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:24:

[...]
Ja hele goede, ergens van het totalbf2.com forum, kan link niet geven want die site is geblokked op werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Nooit zo reageren dan wek je voor de 100ste keer dezelfde discussie op ;)
Gewoon iets van "Ja maar wij zijn allen stiekem statwhores" :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05 20:33
Anoniem: 149587 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:35:
[...]

Ik verwacht op AF ook niet echt veel spelers.

Nee ik blijf dan wel wachten op 2142 des noods, maar ik ga echt niet al die lijpe expansions kopen (net toen ik bij BF1942 wel heb gedaan, stom stom stom |:(). Die fout bega ik niet nog eens met BF2 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
hoe moet ik die little bird voorstellen, kun je als pilot met die mini guns schieten? en werkt dat een beetje? Lijkt me wel strak cba om lousy rakketjes te schieten in atack heli want voordat ze hun doel raken heeft me gunner ze al gekilled :(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737

Ik speel ook alleen Vanilla en ik zou alleen SF kopen voor de unlocks.
EF wordt amper gespeelt en van AF verwacht ik eigenlijk hetzelfde.
Binnen korte tijd wordt er weer alleen maar Vanilla gespeeld.

Maar stel dat ik AF wel zou willen hebben heb ik dan genoeg aan Vanilla of moet ik dan ook SF en/of EF hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EyeWitness schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:40:
[...]

Ik verwacht op AF ook niet echt veel spelers.

Nee ik blijf dan wel wachten op 2142 des noods, maar ik ga echt niet al die lijpe expansions kopen (net toen ik bij BF1942 wel heb gedaan, stom stom stom |:(). Die fout bega ik niet nog eens met BF2 :Y)
Moet jij eens gaan kijken, de ene 64 server na de andere die rond de 40 mensen heeft.
Anoniem: 168737 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:44:
Ik speel ook alleen Vanilla en ik zou alleen SF kopen voor de unlocks.
EF wordt amper gespeelt en van AF verwacht ik eigenlijk hetzelfde.
Binnen korte tijd wordt er weer alleen maar Vanilla gespeeld.

Maar stel dat ik AF wel zou willen hebben heb ik dan genoeg aan Vanilla of moet ik dan ook SF en/of EF hebben
SF is eigenlijk in mijn idee vele malen beter dan BF2, BF2 heeft alleen Karkand, SF heeft 4 supermaps.
AF is heel vet, en in tegenstelling tot EF worden BF2, SF en AF dus nog wel voor een hele lange tijd gespeeld

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 07-06-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EDIT

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 07-06-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:48:
[...]

SF is eigenlijk in mijn idee vele malen beter dan BF2, BF2 heeft alleen Karkand, SF heeft 4 supermaps.
AF is heel vet, en in tegenstelling tot EF worden BF2, SF en AF dus nog wel voor een hele lange tijd gespeeld
AF kun je natuurlijk nog niet weten, maar ok ik neem maar aan dat het relax is. Ik vlieg bijna(nooit) maar dan is het ook leuk?
SF wil ik ook wel aanschaffen, maar had eigenlijk nog genoeg lol met vanilla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

[quote]Anoniem: 149587 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:48:
[...]

BF2 heeft alleen Karkand

Eehm pardon :P

Ik vermaak me anders net zo veel op Karkand als op laten we zeggen Stalemate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch ios het algemeen aanvaard dat BF2 1 Ultra super map heeft (Karkand) en SF 4 supermaps (Ghost, Warlord, Surge, Mass)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Zo zie je maar dat alles persoonlijk is. SF speel ik niet, en Karkand, tja Karkand, been there, done that. Too many times :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 12:15
Nog een "Bug" is bijvoorbeeld als je met een pistooltje tegen bijvoorbeeld een F15 schiet en hij crash
dan heb jij de kill, :) Zo al meerdere kills gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53
offtopic:
Jachertje, kun je misschien leren om de edit knop te gebruiken? Je hebt nu op één page één triplepost en een doublepost gemaakt, leest nogal irritant weet je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

woutertje schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:09:
Nog een "Bug" is bijvoorbeeld als je met een pistooltje tegen bijvoorbeeld een F15 schiet en hij crash
dan heb jij de kill, :) Zo al meerdere kills gehad.
Geen bug, gaat er gewoon om wie het laatste damage heeft gedaan. Zo heb ik in december Sgt Mjr gehaald door 1 shot met pistool op raping heli buiten beeld, was wel lachen.
Anoniem: 168737 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:58:
[...]

AF kun je natuurlijk nog niet weten, maar ok ik neem maar aan dat het relax is. Ik vlieg bijna(nooit) maar dan is het ook leuk?
SF wil ik ook wel aanschaffen, maar had eigenlijk nog genoeg lol met vanilla
Het is juist vet, de planes zijn helemaal niet zo goed, en het geluid van zo'n ding dat overkomt is vooral vet. Lekker massive armorbattles, geen spawnraping, en geen Infantry vs armor raping. Echt top _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Yorixz schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:12:
offtopic:
Jachertje, kun je misschien leren om de edit knop te gebruiken? Je hebt nu op één page één triplepost en een doublepost gemaakt, leest nogal irritant weet je.
Zo beter?

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 07-06-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09
Ben het deels met je eens, het maakt het spel totaal anders. Maar eigenlijk had het zo vanaf het begin moeten zijn en dus niet na een jaar.

Het squad hoppen is gewoon midbruikt vanaf het begin en heeft eigenlijk niks met skills te maken. Het was vaak degene die de meeste mannetjes op een bepaalde positie had won. Nu moet je de squadleader beschermen of op een veiligere afstand houden zodat je toch nog een spawnpoint in de buurt.

Het vergt een hele nieuwe manier van spelen maar ook weer een uitdaging. Full caps zullen ook moeilijker worden.

Nu ben ik ook niet blij met de patch aangezien we onze speelstijl weer moeten aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151513

chiefchain schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:13:
jongens hoe kan het dat battlefield 2 dagen goed loopt en ineens niet meer op wil starten en alleen maar naar desktop crasht zodra ik opstart?
Welkom bij Patch 1.3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KraveN schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:21:
[...]

Ben het deels met je eens, het maakt het spel totaal anders. Maar eigenlijk had het zo vanaf het begin moeten zijn en dus niet na een jaar.

Het squad hoppen is gewoon midbruikt vanaf het begin en heeft eigenlijk niks met skills te maken. Het was vaak degene die de meeste mannetjes op een bepaalde positie had won. Nu moet je de squadleader beschermen of op een veiligere afstand houden zodat je toch nog een spawnpoint in de buurt.

Het vergt een hele nieuwe manier van spelen maar ook weer een uitdaging. Full caps zullen ook moeilijker worden.

Nu ben ik ook niet blij met de patch aangezien we onze speelstijl weer moeten aanpassen.
Ja speelstijl enz vind ik allemall best, maar die klote problemen van 1.3 zuigen, alsm ede de dodelijk cartillery(geen typfout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:35:
[...]

ook rankend en veel spelers en meer serverse dan EF en AF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Damn, het aantal knife & pistol servers swingt wel de pan uit zeg ... net alsof men ervan uitgaat dat EA toch geen reset meer zal uitvoeren ... Als ik sommigen van hen opzoek zitten er colonels en zo tussen ... zou ik niet graag gereset zien :X

btw: totalbf2.com ligt er volledig uit ? :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 127429 op 07-06-2006 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KraveN schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:21:
[...]

niet dat bulllsh** weer
geen skills als teamwork en coordinatie en wat leuke tacktieken geen skills zijn :Z
mensen geven het gewoon altijd een naam net als de noobtube als ze er niks tegen kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:05:
Damn, het aantal knife & pistol servers swingt wel de pan uit zeg ... net alsof men ervan uitgaat dat EA toch geen reset meer zal uitvoeren ... Als ik sommigen van hen opzoek zitten er colonels en zo tussen ... zou ik niet graag gereset zien :X

Ben nog nooie op een k&p server geweest (echt niet). Mara ik vraag me toch af hoe kan EA nou weten als ik daar heen ga om mijn basic's te halen bijvoorbeeld?
En nee dat ga ik niet op zo'n server...en nee ik heb die nog niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Anoniem: 109640 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:09:
[...]

niet dat bulllsh** weer
geen skills als teamwork en coordinatie en wat leuke tacktieken geen skills zijn :Z
mensen geven het gewoon altijd een naam net als de noobtube als ze er niks tegen kunnen doen.
mass spawn op willekeurig squad leader = NOOBB!!!!!!!!!
heb er iig geen andere woorden voor, to easy, to lame, to noob en je kan er in dit geval letterlijk niks tegen doen heb al vaak genoeg gezien dat een iedereen lekker zit te wachten tot de squadleader bij de vlag is en dan lekker met ze alle op hem spawnen.
heb het over clanwars dan offcourse. Nu moet de squadleader zijn squadleaden en geen willekeurig spawnpoint zijn voor de clan.

[ Voor 8% gewijzigd door evilpin0 op 07-06-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:27

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 127429 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:05:

Volgende week is de grote resetweek :)
Hebben we zojuist 20 van onze klanten ook mogen mededelen, die zaten weer rustig te stats padden en knife-only'en :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178361

DaMorpheus schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:22:
[...]

Hebben we zojuist 20 van onze klanten ook mogen mededelen, die zaten weer rustig te stats padden en knife-only'en :+
Je bedoelt toch niet dat je al je medals, unlocks en ranking kwijt bent? :?

Dat mag ik toch niet hopen want dan is de kans groot dat mijn BF2 in de kast verdwijnt en er niet meer uit komt want om de zoveel tijd weer te moeten ranken heb ik helemaal geen zin in. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130061

Ik vindt het juist *** dat ze het squadhoppen eruit gehaald hebben, maar niet zozeer vanwege het squadhoppen zelf maar meer omdat ze elke keer het spel veranderen. En de spelers zich dus elke keer moeten aanpassen.
evilpin0
mass spawn op willekeurig squad leader = NOOBB!!!!!!!!!
heb er iig geen andere woorden voor, to easy, to lame, to noob en je kan er in dit geval letterlijk niks tegen doen heb al vaak genoeg gezien dat een iedereen lekker zit te wachten tot de squadleader bij de vlag is en dan lekker met ze alle op hem spawnen.
heb het over clanwars dan offcourse. Nu moet de squadleader zijn squadleaden en geen willekeurig spawnpoint zijn voor de clan.
Maar, wat is er noob aan? Het is de ideale manier om ergens snel te komen, en maakt het spel ook lekker snel. En in je eentje valt er weinig aan te doen, maar met een groep kan je er wel degelijk wat tegen doen. Je zult alleen iedereen in de buurt moeten killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:03
Alleen als je aan stats padden doet he.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Nou, ik zou BF2 weer eens proberen, en zo te zien hebben ze nog steeds niks aan dat login scherm gedaan, nog steeds een paar minuten wachten :(
* Phyxion drukt maar weer op de uninstaller ;(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60905

Anoniem: 178361 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:29:
[...]

Dat mag ik toch niet hopen want dan is de kans groot dat mijn BF2 in de kast verdwijnt en er niet meer uit komt want om de zoveel tijd weer te moeten ranken heb ik helemaal geen zin in. :|
Denk dat je gewoon oneervol uit je huidige rang wordt gezet, en weer als 'private' begint, zonder medals enzz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FnF schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:36:
Nou, ik zou BF2 weer eens proberen, en zo te zien hebben ze nog steeds niks aan dat login scherm gedaan, nog steeds een paar minuten wachten :(
* Anoniem: 60905 drukt maar weer op de uninstaller ;(
Wat is er zo erg aan om een paar minuten (hooguit 2 :Z ) te wachten, als je ingame wordt 'neergehaald' moet je ook altijd een paar seconde (15 sec) wachten, is toch niet zo heel vermoeiend als jij doet overkomen?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 60905 op 07-06-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Maar op wat baseren die mannen zich dan ? Screenshots ? Laat ons hopen van niet want zo fotosoep je er zo iedereen uit ... Of volgt er een diepgaande analyse van de stats ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:44:
[...]

Maar op wat baseren die mannen zich dan ? Screenshots ? Laat ons hopen van niet want zo fotosoep je er zo iedereen uit ... Of volgt er een diepgaande analyse van de stats ?
Mischien op heterdaad betrappen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hielko schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:34:
Alleen als je aan stats padden doet he.....
? he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Anoniem: 168737 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:44:
Maar stel dat ik AF wel zou willen hebben heb ik dan genoeg aan Vanilla.....
Ja, je hebt genoeg aan enkel vanilla.
Zjemm schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:24:
Effe googlen...zo heb ik een EF hoesje van een Tjechische site.
MarcoZ20 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:22:met m95 is wat logischer dan met specops wapen ;). Met M95 kan je de piloot neerschieten namelijk
Ik heb onlangs ook een Cobra uit de lucht geschoten met een M95....deze chopper was nog niet rokend (er zaten wat HuT-ters in). 1 schot was voldoende om hem uit de lucht te halen.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:27

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 127429 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:44:
[...]

Nee, de ip's van de servers zijn bekend. Deze week lopen er leuke programma's mee die elke speler tracken die op een van die ip's speelt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DaMorpheus schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 17:04:
[...]

Nee, de ip's van de servers zijn bekend. Deze week lopen er leuke programma's mee die elke speler tracken die op een van die ip's speelt _/-\o_
Dat zegt toch niks over de spelers die er op spelen?
Anoniem: 60905 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:39:
[...]

Wat is er zo erg aan om een paar minuten (hooguit 2 :Z ) te wachten, als je ingame wordt 'neergehaald' moet je ook altijd een paar seconde (15 sec) wachten, is toch niet zo heel vermoeiend als jij doet overkomen?
Toen Battlefield nog bij 1.0 was, logde ik in 10 seconden in. Dan vind ik 2 minuten erg lang.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Hoewel het terecht is natuurlijk vraag ik me 1 ding af :

Je koopt BF2+SF voor let's say een euro of 70 totaal en dan heb je 14 wapens die je nog niet kan gebruiken.

Vervolgens spendeer je een shitload aan uren van je leven om die 14 wapens die je betaald hebt te unlocken hoe dan ook en dus onder andere maar te gaan statspadden.

Who the fuck is EA om dan al die uren die jij eraan kwijt was volledig weg te wipen ??
Sowieso vraag ik me af hoe legaal het is om iets wat je gekocht hebt voor een bepaalde tijd "op te sluiten" totdat EA vindt dat je erbij mag :?

Geef toe : EA is a drugsdealer !! :+ .... and I am a addict !!

Je zal trouwens maar per ongeluk op zo'n server belanden terwijl je 250.000 punten ofzo hebt :X

/EDIT : Voor al die zeikerds over inlog tijden : Ga eens voor de lol Counter-Strike spelen... leuk he die wachttijden elke ronde als je nog zwaar newbie bent :P

[ Voor 13% gewijzigd door nero355 op 07-06-2006 17:16 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:13

Shabbaman

Got love?

Ik klik altijd op play now en dan kom ik ook altijd op knive only servers uit O-)

Tsja, ik zal die basic knife nooit halen ben ik bang...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

nero355 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 17:14:Who the fuck is EA om dan al die uren die jij eraan kwijt was volledig weg te wipen ??
Sowieso vraag ik me af hoe legaal het is om iets wat je gekocht hebt voor een bepaalde tijd "op te sluiten" totdat EA vindt dat je erbij mag :?
Das natuurlijkeen beetje onzin he ;)
Als je <insert random singleplayer FPS> koopt heb je ook niet meteen toegang tot het laatste level, terwijl je er wel voor hebt betaald.

En knife & pistol badges zijn echt wel goed te doen op normale servers. Ik vind knifen & pistolen leuk en heb daarom een paar maanden geleden regelmatig op pistol/knife only servers gespeeld, maar daarvoor had ik m'n veteran pistol en knife badges al gehaald (op 32 player servers en m'n veteran knife zelfs op een 16 player met de bijbehorende tickets :) )

[ Voor 37% gewijzigd door fsfikke op 07-06-2006 17:25 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
FnF schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 17:10:
[...]

Dat zegt toch niks over de spelers die er op spelen?

[...]

Toen Battlefield nog bij 1.0 was, logde ik in 10 seconden in. Dan vind ik 2 minuten erg lang.
gameplay gaat voor. Zie die twee minuten gewoon als de laadtijden van het spel en het valt allemaal best mee, want wat je ervoor terug krijgt... :) Ik zou hem er iig niet voor uninstallen om het zo maar te zeggen ;)

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 109640 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:20:
[...]

idd na die boosterpack van een paar maanden terug heb ik er niet zoveel vertrouwen meer in.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Jep...bij mij wel...alleen zie ik de lol er niet van in..hooguit om je te verstoppen als je de laatste bent ofzo..
ROFLASTC schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:40:
deze al gezien?

Heeft meer met BF2 in het algemeen van doen dan AF :)
Volgens mij is dat ook niet helemaal zuivere koffie...hij wisseld super snel van wapen..en als je goed kijkt zijn alle gebouwen heel licht van binnen...en dit moet ook wel voor patch 1.2? zijn want hij ligt ook meteen...en dat duurt normaal een stuk langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

.dubbel

[ Voor 99% gewijzigd door Help!!!! op 07-06-2006 18:31 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Ben ik lekker mee. :(

Afgelopen zondag via play now op een duitse pistol & knife server terecht gekomen, en volgende week wordt ik dan dus gewoon gereset :?.
Anoniem: 102880 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:24:
Volgens mij is dat ook niet helemaal zuivere koffie...hij wisseld super snel van wapen..en als je goed kijkt zijn alle gebouwen heel licht van binnen...en dit moet ook wel voor patch 1.2? zijn want hij ligt ook meteen...en dat duurt normaal een stuk langer
Dat viel mij ook op. Het leek mij dat mss het filmpje versneld afgespeeld wordt. Maar op zich toch best mooie stijl van die gast.

[ Voor 240% gewijzigd door Help!!!! op 07-06-2006 18:36 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik had hem al eens gezien, maar ik vind dat crosshairtje toch wel verdacht ook. Hij lijkt (imho) weinig last van recoil te hebben, en ook op grote afstand schiet hij ze makkelijk zonder ironsight neer.

Ook die tv-guided gaat soms toch echt _naast_ de enemy chopper, en toch heeft hem :?

Misschien lacht die gast nu wel in zijn vuistje als hij die leest, maar als het zonder cheats of whatever is, vind ik het wel errug knap :)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

misschien wel maar als hij zo speelt mbv van een vorm van cheats vind ik het weer niet zo bijzonder...zn pistol is ook uber sterk lijkt wel
Anoniem: 178361 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:29:
[...]

Moet je niet statpadden of naar K&P servers gaan...hoef je je ook nergens zorgen over te maken. Als je gereset wordt heb je dat alleen maar aan jezelf te danken. En als je per ongeluk op zo'n server terecht komt kan je ook gewoon disconnecten...beetje kletskoek verhaaltje.

Doet me meteen aan iets anders denken...ik zat laatst op een Dalian server en daar had china alle vlaggen. Dus op een gegeven moment werd natuurlijk massaal de carrier aangevallen (was allowed). Nu kan ik aardig uit de voeten met een jet en die ronde ging het helemaal super. Gaat er een lopen janken dat ik een statpadder ben en dat ie EA wel ff gaat mailen want hij had screenshots....dus ik zeg dat ie lekker zn gang moet gaan want ik doe toch echt niets verkeerd...goed het is misschien een beetje lame maar iedereen was bezig en ik deed het toevallig iets beter

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 07-06-2006 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ROFLASTC schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:40:
deze al gezien?

Heeft meer met BF2 in het algemeen van doen dan AF :)
Sick... Die kerel vliegt in z'n eentje in de heli en voert 2 taken uit! let maar eens goed op je kunt hem zien switchen tussen de seats!

W :X W daar valt m'n bek dus echt van open.

_/-\o_ niets dan respect voor die gast! _/-\o_

Sarin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:10

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Anoniem: 178361 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:51:
[...]

Sick... Die kerel vliegt in z'n eentje in de heli en voert 2 taken uit! let maar eens goed op je kunt hem zien switchen tussen de seats!

Sarin
Tis niet eens zo heel moeilijk (alhoewel de gast op het filmpje het ook blijkt te kunnen in krappe ruimtes), maar op publics krijg je altijd gezeik als je alleen in de chopper wilt wegvliegen i.p.v. dat je een of andere lowranked noob laat meevliegen die niet weet dat je ook tv-guided missiles hebt.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Sarin
Sorry hoor maar wist je dat echt niet? Ik TV guid ook in mn eentje...(niet al te best maar goed) De 1.3 patch had dat moeten verhelpen maar t kan nog steeds...alleen kan je niet al te lang meer in de gunner seat blijven

@THW Arie niets is zo erg als zo'n "noob" die met de gun probeert een tank te slopen 8)7 ...dan heb ik zoiets van..ga dan lekker lopen...dan maak ik nog meer kans in mn eentje om die tank te tv guiden...

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 07-06-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HOe ik op dat K/P gebeuren kom ...

Als ik een server kies sorteer ik eerst op naam (9 op de 10 Karkand) en dan op aantal spelers (64 server met +/- 25 mensen erop) ... ik kijk nagenoeg nooit naar de naam van de server of whatsoever ... ook bij het laden van de map staat die naam (sinds 1.3) niet meer vermeld, enkel '(-o)'.

Toen ik vandaag doorhad welke server het was heb ik wat zitten rossen door met een humvee door het hoopje te rijden, had er wel mijn lol in dat ze zich daar zo druk in maakten en me voor vanalles verwensten :9 . Ben er al bij al 10 minuten geweest. Als dit een reset tot gevolg heeft, heeft EA voor mij afgedaan, zo simpel is het. Als ze even mijn stats bezien zien ze dat ik met moeite 240 pistol-kills heb en amper 184 zuur verdiende knife kills, wat niet echt blijk geeft van een k/p server-type ... bij deze ... ben benieuwd :9

Btw : AF wordt precies beter ontvangen dan EF ? Vindt die little bird wel vet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
[...]

Sarin
respect voor :? ik zie hem alleen noobs ownen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-04 13:21
Switchen tussen seats is echt makkelijk.
Alleen sinds 1.3 kan je inderdaad niet al te lang in de gunners seat blijven zitten, maar een beetje pilot/gunner heeft niet veel tijd nodig.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169084

evilpin0 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 19:15:
[...]

Uhm, kan jij mij leren hoe jij ziet dat dat noobs zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:55:
[...]

Sorry hoor maar wist je dat echt niet? Ik TV guid ook in mn eentje...(niet al te best maar goed)

Knip.
Ik had er nog nooit bij stilgestaan dat het überhaupt kon... moet ik eerlijk toegeven. Maar goed, dat wordt dus flink oefenen de komende tijd. ;)

Sarin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621

Jongens laat je toch niet teveel misleiden door dit soort heldhaftige filmpjes.
Zelfde als die gasten die alles met een bal kunnen als artiest maar tijdens een echte
wedstrijd gewoon niks kunnen. Dit soort " kijk mij veel killen en 2 dingen doen "
is alleen om noobs te imponeren en angst aan te jagen. Vaak blijken die gasten op het
slagveld tussen iedereen die minimaal first sergeant is gewoon tegen te vallen.
Tenminste dat is mijn ervaring. Heldje zijn tussen noobs is zo makkelijk. Held zijn tussen
de pro's is pas het echte werk.

Advies:

- Met welke toets kun je in een wagen naar het wapen switchen (tank/humvee/mec wagen etc)
- Hoe komt het dat je zoveel reboots krijgt van je computer als je op knife servers komt?

Over dat laatste: Ik heb dat nu een paar meegemaakt dat dan mijn hele PC gereboot wordt en ik
weer van voren af aan kan gaan opstarten met BF2. Of is dat ook de schuld van die patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 19:15:
[...]

D'r zaten echt wel goeie shots bij. Geef nou zelf toe; bijvoorbeeld die Z10 die hij neerhaalt in dragon valley, die boven op het oliedepot (uit het zicht) hoovert. Of die RPV om het hoekje heen (slowmo)

Ik kan dan misschien een N00b zijn maar dat zijn echt wel shots wat hij erg goed doet.

En tijdens het eerste en laatste gedeelte van het filmpje maakt hij wat kills die ik niet veel mensen zie maken.

Sarin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 21:33

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Anoniem: 102880 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:24:

Ik zag ook al dat het her en der zeer rap ging maar dat ligt misschien aan hoe hij dat filmpje maakte? Ik ken iig geen hacks of exploits waardoor je dit kunt doen. Ik gun hem nog wel het voordeel van de twijfel omdat het bij de muziek past en het filmpje wel cool maakt.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:40:

[...]

Moet je niet statpadden of naar K&P servers gaan...hoef je je ook nergens zorgen over te maken. Als je gereset wordt heb je dat alleen maar aan jezelf te danken. En als je per ongeluk op zo'n server terecht komt kan je ook gewoon disconnecten...beetje kletskoek verhaaltje.
Ah ok. thx dat wou ik even horen. Ik speel nog niet zo heel lang BF maar bij een andere online game die ik speelde (Omerta) werd om de zoveel tijd een reset gedaan en begon iedereen dus weer bij 0 en dan verlies ik heel snel de lol in het spelletje. Heb je net ongelofelijk veel moeite gedan te ranken krijg je zulk gezeik.

Anyway, daar hoef ik me dus niet druk om te maken. :)

Sarin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Anoniem: 169084 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 19:51:
[...]

Uhm, kan jij mij leren hoe jij ziet dat dat noobs zijn?
ze schieten niet terug? althans niet raak. Ik kan ook wel een film maken van al me prachtige tv guided kills als ik maar genoeg demos heb. Targets die die met tv guided raakt doen ook geen moeite te ontwijken elke heli vliegt ze route en hij kan ze simpel killen. Ik zie beter elke dag op me beeldscherm iig (tv guided/gunning kills dan gemaakt door niemand minder dan wza, you hate him i love him. http://www.battlefield2.nl/bf2stats/player.php?pid=47487228 )

kleine disclaimer voor flames enzo: ik probeer niet op te scheppen maar als ik alle ownzor acties van mij in een filmpje plak zou dat filmpje ook zwaar ownen terwijl ik zelf niet eens zo own. Propagande voor jezelf of iets in de richting B) laat iig ook wat deaths zien

[ Voor 31% gewijzigd door evilpin0 op 07-06-2006 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Weet iemand of er al reviews beschikbaar zijn voor AF? Als ik zo de geluiden hoor van mensen die de addon aangeschaft hebbe, lijkt het mij wel een aardige addon waarbij de vliegtuigjes nog wat getweaked moeten worden. Nu nog ff wachten op bot support.

Persoonlijk vond ik de mappen in EF erg leuk, helaas zijn der weinig EF servers actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey,

Ik ben nu AF aan het Downloaden, en heb nu dus het volgende:
  • BF2 (origineel)
  • v1.22 cumlatief 1.3 (nee, weinig/geen problemen mee)
  • Armored Fury.
Moet ik nu v1.3 ook weer opnieuw installeren of is dat niet nodig?

Alvast bedankt _/-\o_

Sarin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 102880 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:40:
[...]

Ik vind het nog steeds een beetje te ver gaan om spelen op pistol/knife servers statspadden noemen. Verden heb ik de afgelopen maanden nooit meer zo'n server gejoined omdat ik geen risico wou lopen op een reset. De tijd dat ik wel die servers bezocht (oktober/november 05) was het mij compleet niet duidelijk dat dat niet zou mogen. Dat was ook nog voordat EA eXp.EleCtriC resette.

Verder ben ik ondanks een aantal uurtjes op pistol/knife servers niet gereset dus ik zou me niet zo druk maken Sarin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-05 05:16

Nap

Het is niet nodig om nog es die nieuwe patch eroverheen te doen, het is namelijk gelijktijdig uitgebracht en in de nieuwe patch zitten ook al aanpassingen aan AF; dit was met EF ook al zo; gewoon installeren die hap en als 'ie toch moeilijk gaat doen, dan installeer je hem wel! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok

thx Nap :)

cya around in AF

Sarin

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 178361 op 07-06-2006 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-05 10:10
evilpin0 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:45:
Propagande voor jezelf of iets in de richting B) laat iig ook wat deaths zien
Dat heeft een naam: fragmovie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

evilpin0 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:45:
[...]
Ik zie beter elke dag op me beeldscherm iig (tv guided/gunning kills dan gemaakt door niemand minder dan wza, you hate him i love him. http://www.battlefield2.nl/bf2stats/player.php?pid=47487228 )
Als die gast in een map met helicopters zit en niet aan mijn kant ga ik gelijk van die server af want je kunt met goed fatsoen nog geen 100 meter rijden voor je een tvguided in je nek hebt.... :(

[ Voor 35% gewijzigd door Help!!!! op 07-06-2006 22:18 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Help!!!! schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:18:
[...]

Als die gast in een map met helicopters zit en niet aan mijn kant ga ik gelijk van die server af want je kunt met goed fatsoen nog geen 100 meter rijden voor je een tvguided in je nek hebt.... :(
Nou overdrijven is ook een kunst...
ik schiet graag zulke mensen uit de lucht ipv noobs die stil blijfen hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:26:
[...]

Nou overdrijven is ook een kunst...
ik schiet graag zulke mensen uit de lucht ipv noobs die stil blijfen hangen
Tuurlijk overdrijf ik het wat om het beeld een beetje te schetsen

Maar die gozer is gewoon echt goed en van jou hoor ik alleen jezelf maar zeggen dat je goed bent.

Het zou idd zelfs voor jou ws een uitdaging zijn dus ben benieuwd hoe je het er tegen hem af zou brengen.

Trouwens, waar kan ik je foto met handtekening krijgen? ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Help!!!! op 07-06-2006 22:44 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Help!!!! schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:34:
[...]

Tuurlijk overdrijf ik het wat om het beeld een beetje te schetsen

ACE die gozer is gewoon echt goed en van jou hoor ik alleen jezelf maar zeggen dat je goed bent.

Het zou idd zelfs voor jou ws een uitdaging zijn dus ben benieuwd hoe je het er tegen hem af zou brengen.

Trouwens, waar kan ik je foto met handtekening krijgen? ;)
Hey wat ik laat me echt niet zo snel rapen hoor, er zijn zowat 15 goeie opties om rapen tegen te gaan, meestal kom het echt door je zelf .

dat jij je nou bang laat maken door iemand die goed kan heli'en |:(
Voor zulke mensen maak ik het leven zuur als tegen partij.

Kwam ze nog 2 dagen geleden tegen hij zat alleen 10 punten boven mij.
hij goud ik zilver :O maar jah me SPM is ook boven de 3.

en als je rustig je minimap in de aten houd weet wel wat er aan komt.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 07-06-2006 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:48:
[...]

Hey wat ik laat me echt niet zo snel rapen hoor, er zijn zowat 15 goeie opties om rapen tegen te gaan, meestal kom het echt door je zelf .

dat jij je nou bang laat maken door iemand die goed kan heli'en |:(
Voor zulke mensen maak ik het leven zuur als tegen partij.

Kwam ze nog 2 dagen geleden tegen hij zat alleen 10 punten boven mij.
hij goud ik zilver :O maar jah me SPM is ook boven de 3
Idd hij goud jij zilver......

Alleen ik heb geen 180 uur in een heli met specialty tvguided dus ja ik wordt door zo'n gast ingemaakt. Geeft verder niet alleen als ons team niet iemand van zijn kwaliteit heeft, jij bijvoorbeeld, is de balans een beetje zoek.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Help!!!! schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:54:
[...]

Idd hij goud jij zilver......

Alleen ik heb geen 180 uur in een heli met specialty tvguided dus ja ik wordt door zo'n gast ingemaakt. Geeft verder niet alleen als ons team niet iemand van zijn kwaliteit heeft, jij bijvoorbeeld, is de balans een beetje zoek.
t.v guided is echt niet de enige manier hoor.

planes, AA, autotje (met die mg kan je ze in 4 seconden kapot 8)7, ook weer noob nerf )
mah beetje teamwork en de balans is zo weer terug. Maar dat mis je bij public om snel even als team een heli neer te halen.
--------------
Als ik met me maatje even 2 autotjes pak en ze opwacht zijn best redelijk snel neer behalve als ze hoog vliegen maar als ze laag gaan zijn ze gewoon de pineut.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 07-06-2006 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fsfikke schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:04:
...

Verder ben ik ondanks een aantal uurtjes op pistol/knife servers niet gereset dus ik zou me niet zo druk maken Sarin :P
Ach een gewaarschuwd mens telt voor 2....Je moet het natuurlijk allemaal lekker zelf weten...maar niet gaan janken als je ineens aan de beurt bent..wat ik zei...als je gereset wordt heb je t aan jezelf te danken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Heb ook eens een half uurtje op een knife/pistol server rondgehangen :P. Best humor als er geen admin aanwezig is.

Kwam dus daar vet relaxed in m'n APC aankachelen, staat er een groep van 20 man daar elkaar aandachtig proberen te knifen :9~ (Fragrate 15 ergens :P, met ~80 kills), en toen kwam de admin :+ .

[ Voor 14% gewijzigd door EyeWitness op 07-06-2006 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

EyeWitness schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:51:
Heb ook eens een half uurtje op een knife/pistol server rondgehangen :P. Best humor als er geen admin aanwezig is.

Kwam dus daar vet relaxed in m'n APC aankachelen, staat er een groep van 20 man daar elkaar aandachtig proberen te knifen :9~ (Fragrate 15 ergens :P, met ~80 kills), en toen kwam de admin :+ .
Ja maar dat is gewoon lame en zielig :/
Anoniem: 102880 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:44:
[...]

Ach een gewaarschuwd mens telt voor 2....Je moet het natuurlijk allemaal lekker zelf weten...maar niet gaan janken als je ineens aan de beurt bent..wat ik zei...als je gereset wordt heb je t aan jezelf te danken.
Ik vind gewoon dat EA zich een beetje teveel met het spel bemoeit als ze (ongeschreven) regels gaat verzinnen over hoe je het spel moet spelen en als je daar van afwijkt door bijvoorbeeld ervoor te kiezen om bepaalde wapens niet te gebruiken krijg je nogal harde straffen. Voor echte cheaters/padders is imho een waarschuwing, tempban en dan een permban een geschikte oplossing.
En zoals ik ook al zei, vroegah toen ik op p/k servers kwam was het echt nog niet duidelijk gemaakt door EA dat ze dat niet wilden, totdat een paar weken later op eens accounts gereset werden. Alleen om even om te laten zien dat ze het niet leuk vinden als er gecheat/padd wordt. (Het resetten van de nummer 1 hoorde imo ook bij het plan om mensen af te schrikken)

[ Voor 15% gewijzigd door fsfikke op 08-06-2006 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net effe AF uitgeprobeerd,

1 CTD gehad, 2 SDC's... :r

Maar ik moet zeggen ondanks dat het een heel paranoïde gevoel geeft (weinig ruimte, veel tanks en voortdurend bombardementen en rondcrikelende heli's) Het wel een rush geeft :9~

nu al het gevoel dat het die 10 euro wel waard is... en maar hopen dat patch 1.31 uitkomst biedt. Gelukkig heeft EA het probleem onderkend en dat is al een stap in de goed richting. :) (hopelijk)

btw. de zoekfunctie-op-naam bij de serverlijst is bij mij stuk. Meer mensen last van?

Grtz. en tot morgen

('t is tenslotte bokavond :*) )

Sarin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Heb vandaag eveneens AF gekocht. Ik vind em wel tof. Wel is een goede teamplay nodig wil je niet dat de vijandelijke heli's te dominant worden. A10 maakt een leuk geluidje, echter raak ik er niks mee.. en dat is dan DE beste bommenwerper ter wereld?

Verder gelijk op de eerste AF map m'n veteran en expert anti air badge gehaald, dit moet dus gewoon een goede addon zijn :P

[ Voor 43% gewijzigd door OCTheEagle op 08-06-2006 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
fsfikke schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 00:00:
[...]

Ja maar dat is gewoon lame en zielig :/
Waarom zou dat lame en zielig zijn :O

Ik vind het pas lame en zielig dat die noobs daar een beetje hun expert pistol/knife daar binnen 2 dagen kunnen halen. Daarom straft EA ze ook })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AF gisteravond ook eens geprobeerd en de jets zijn wel wennen qua besturing, alleen al het feit dat je geen afterburner hebt maakt een andere strategie nopodzakelijk, AA ontloop je alleen door veel hoogte te houden en na je bom run meteen weer hoogte te maken.
@PhoeniXProjects: Was jij gisteravond toevallig AF aan het spelen, specifieker op een I3D server die Midnight Sun draaide waar wat mensen met de =JFF= tag speelden? Daar speelde iig een Phoenix die al behoorlijk met die nieuwe jets overweg kan, ik was redelijk onder de indruk, moet nog erg wennen aan de nieuwe jets, voelen een stuk logger en zijn trager door het gebrek aan afterburner! En op Midnight Sun lijkt de AA wat minder effectief als op bijv: Road Rage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Kstr
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-04 12:00
Battlefield loopt lekker met mijn 7800gtx en AMD 64 3500+, 2GB geheugen.
Maar hoe voller de server, hoe slechter het loopt.., een upgrade naar een AMD Athlon Processors /
AMD Athlon 64 4000+ (S939, 2,4 GHz, 1MB) help dat?
Iemand die spreekt uit ervaring?

The orange or the black pill..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:13

Shabbaman

Got love?

Ik zie dat er in AF 1 map zit zonder vliegveld. Is die ook zonder heli's?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-05 12:37

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik heb gelukkig geen problemen met CTD's of andere crashes. Ik merk wel dat het laden + verifying client data (vooral deze laatste) veel langer duurt dan voorheen!

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shabbaman schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 08:53:
Ik zie dat er in AF 1 map zit zonder vliegveld. Is die ook zonder heli's?
Operation Harvest heeft geen vliegveld maar wel heli's, beide partijen hebben een scout en attack heli volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 22:53

Pjoek

Of niet...

Rob_Kstr schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 08:47:
Battlefield loopt lekker met mijn 7800gtx en AMD 64 3500+, 2GB geheugen.
Maar hoe voller de server, hoe slechter het loopt.., een upgrade naar een AMD Athlon Processors /
AMD Athlon 64 4000+ (S939, 2,4 GHz, 1MB) help dat?
Iemand die spreekt uit ervaring?
De snelheidswinst is te verwaarlozen.

Verder mag ik er niet op in gaan omdat tech vragen niet in dit topic thuis horen ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 102880 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:44:
[...]

Als het idd zo is dat EA op de IP's van deze servers een prog mee laat lopen dat alle hashes van spelers die aanloggen opslaat en deze vervolgens in 1 grote wipe reset is wat jij zegt dus onzin.

Er zijn verschillende wijzen waardoor je zonder het te willen op deze servers terecht kan komen en al zou je, in mijn voorbeeld, gelijk uitloggen dan ben je dus toch de lul.

Verder is een harde reset in mijn ogen een onevenredig zware optie.

Beter zou zijn als EA alle punten behaald tijdens het verblijf op deze server zou wipen maar misschien is dit technisch te omslachtig.

Verder vindt ik het huidige systeem met de unlocks verre van ideaal. Pas bij 50k punten krijg je je laatste unlocks. Sorry maar dat is belachelijk hoog. Ja mss niet voor de goede en fanatieke spelers en voor de mensen die continue in armor zitten of jet zitten of maar voor de meerderheid wel.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-05 08:24
Help!!!! schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:22:
Er zijn verschillende wijzen waardoor je zonder het te willen op deze servers terecht kan komen en al zou je, in mijn voorbeeld, gelijk uitloggen dan ben je dus toch de lul.
noem er is 3 dan?
Verder is een harde reset in mijn ogen een onevenredig zware optie.
onzin, moet je niet naar zulke servers gaan :/
Verder vindt ik het huidige systeem met de unlocks verre van ideaal. Pas bij 50k punten krijg je je laatste unlocks. Sorry maar dat is belachelijk hoog. Ja mss niet voor de goede en fanatieke spelers en voor de mensen die continue in armor zitten of jet zitten of maar voor de meerderheid wel.
het is best haalbaar die 50k, het zou ook niet leuk zijn als je alle unlocks al hebt bij 30k. Je moet er wel wat voor doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 08:23:
AF gisteravond ook eens geprobeerd en de jets zijn wel wennen qua besturing, alleen al het feit dat je geen afterburner hebt maakt een andere strategie nopodzakelijk, AA ontloop je alleen door veel hoogte te houden en na je bom run meteen weer hoogte te maken.
@PhoeniXProjects: Was jij gisteravond toevallig AF aan het spelen, specifieker op een I3D server die Midnight Sun draaide waar wat mensen met de =JFF= tag speelden? Daar speelde iig een Phoenix die al behoorlijk met die nieuwe jets overweg kan, ik was redelijk onder de indruk, moet nog erg wennen aan de nieuwe jets, voelen een stuk logger en zijn trager door het gebrek aan afterburner! En op Midnight Sun lijkt de AA wat minder effectief als op bijv: Road Rage!
Hee ik zat gister bij jullie op de server....ik zag je inderdaad continu crashen met dat ding van China geloof ik...ik kon er ook niet echt mee overweg....hij wil niet meer optrekken nadat je aanduikt voor een bombrun. Die AA is in verhouding inderdaad veel te sterk want je kan er weinig aan doen...deze jets zijn niet snel en wendbaar genoeg om de AA te ontwijken. Ze zouden ze meer flares moeten geven en/of sneller beschikbaar achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

maxoss schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:58:
het is best haalbaar die 50k, het zou ook niet leuk zijn als je alle unlocks al hebt bij 30k. Je moet er wel wat voor doen!
Ja man kicken : Maar zes maandjes en dan vervolgens maar niet je promotie krijgen ook al zit je er overheen :X

* nero355 gisteravond na een hoop gekloot toch nog in-game promotie kreeg maar nog steeds geen unlock schermpje voor zijn neus gehad heeft :/

Vanavond maar eens proberen dan ... gmrbl ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
nero355 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:07:
[...]

Ja man kicken : Maar zes maandjes en dan vervolgens maar niet je promotie krijgen ook al zit je er overheen :X

* nero355 gisteravond na een hoop gekloot toch nog in-game promotie kreeg maar nog steeds geen unlock schermpje voor zijn neus gehad heeft :/

Vanavond maar eens proberen dan ... gmrbl ...
vaak genoeg gezegt, heb geduld met BF2 B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:00:
[...]

Hee ik zat gister bij jullie op de server....ik zag je inderdaad continu crashen met dat ding van China geloof ik...ik kon er ook niet echt mee overweg....hij wil niet meer optrekken nadat je aanduikt voor een bombrun. Die AA is in verhouding inderdaad veel te sterk want je kan er weinig aan doen...deze jets zijn niet snel en wendbaar genoeg om de AA te ontwijken. Ze zouden ze meer flares moeten geven en/of sneller beschikbaar achter elkaar.
Was niet onze server hoor, die heeft nog niet de juiste manager voor EF en AF, maar we waren met wat mensen aan het verkennen en nieuwe voertuigen leren kennen, ik kwam inderdaad in de problemen met die Chines bomber, ben de F15 en SU34 gewend en dit is wel echt heel wat anders, maar jij was lekker bezig met die A10, zal wel deels gewenning zijn hoop ik! :) Maar het optrekken lag dus niet geheel aan mij, vindt de mappen wel leuk allemaal en deze boorsterpack eigenlijk beter dan EF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Best ernstig dat er zo'n gedoe is met compatibiliteit en bugs in BF2.
Bij mij wekrt BF2 en Special Forces prima, maar ik heb al zoveel gehoord over Armored Fury etc dat er maar 1 map is die het doet, en dat het om de haverklap crasht etc.
Is er al enig nieuws dat EA daar ook daadwerkelijk wat aan gaat doen ?
Zo gaan natuurlijk niet al teveel mensen die rotzooi kopen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

maxoss schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:12:
vaak genoeg gezegt, heb geduld met BF2 B)
Dat weet ik wel, maar het is wel super lullig als je om je heen allemaal gasten ziet promoveren naar First Private en dergelijke en jij juist niet met je super hoge rank :D

Kunnen ze niet iets inbouwen dat des te meer punten je hebt des te meer voorrang je hebt ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

- play now
- het staat niet in de servernaam aangegeven en blijkt na inloggen P&K te zijn
- je klikt de verkeerde aan en je hebt het niet door.
- je selecteert op bepaalde filters (mapnaam, ping, aantal spelers) daarbij let je dan niet echt op servernaam want die is niet zo relevant.

Het aantal manieren is overigens niet het allerbelangrijkst. 1 manier is immers al teveel, gezien de onevenredig zware sanctie.
[...]

onzin, moet je niet naar zulke servers gaan :/
Dat is de makkelijke rigide benadering.
Strafstelsels zijn altijd zo opgebouwd dat de straf evenredig is met de overtreding.

Dus als jij bijv. 50k punten op normale wijze hebt gehaald en een paar 100 of desnoods duizend op zo’n server dan vindt jij het wel rechtvaardig dat je op nul begint. :?

Doe dan bijv: alle punten op zo’n server behaald maal 2 gaan ervan af. Dat lijkt me wel rechtvaardig. + behaalde badges e.d. (door spelen op die servers) worden teruggedraaid.
[...]

Dat is heel relatief of het haalbaar is. Voor jou mss wel, maar voor veel anderen niet.

IMO moet de beloning voor het halen van een x aantal punten niet teveel in unlocks zitten. Misschien eerder in ranks ofzo of andere nog te bedenken zaken.

[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 08-06-2006 10:44 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Help!!!! schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:40:
- play now
- het staat niet in de servernaam aangegeven en blijkt na inloggen P&K te zijn
- je klikt de verkeerde aan en je hebt het niet door.
- je selecteert op bepaalde filters (mapnaam, ping, aantal spelers) daarbij let je dan niet echt op servernaam want die is niet zo relevant.
dit kun je zelf voorkomen, behalve punt 2 dan (wat mij nog nooit is overkomen)
Doe dan bijv: alle punten op zo’n server behaald maal 2 gaan ervan af. Dat lijkt me wel rechtvaardig. + behaalde badges e.d. (door spelen op die servers) worden teruggedraaid.
helaas onmogelijk, hoe trek je na hoeveel punten diegene op die server heeft gehaald + bedenk maar is een andere straf die mogelijk moet zijn. Misschien is het beter om 10k van het totaal af te trekken of 20% van het totaal ofzo?
Dat is heel relatief of het haalbaar is. Voor jou mss wel, maar voor veel anderen niet.

IMO moet de beloning voor het halen van een x aantal punten niet teveel in unlocks zitten. Misschien eerder in ranks ofzo of andere nog te bedenken zaken.
tsja, zo zit het spel nou eenmaal in elkaar. Ze zouden er nog 10 ranks bij kunnen voegen maar of dit veel zin heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door maxoss op 08-06-2006 10:53 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!