Little Bird is te sterk, het ding owned gewoon Aanvals helikopters man, dat spoort gewoon niet.
die Bombers mogen inderdaad wel wat beter vooral de guns.
Maar toch zo'n diep chill geluid maken die dingen. Over de AA, inderdaad de "tank"buster mag wel wat beter tegen de AA worden, die flares die hebben gewoon geen nut, zelfs met flare gebruik gaan ze recht door zonder twijfelen, maar dat is niet iets van AF, maar van BF2 in algemeen.
Maar zoals Cruijff zegt = elk voordeel heeft zijn nadeel(of andersom)
Hierdoor kunnen we relatief ongehinderd massive tankbattles ala DISCOVERY CHANNEL doen, en dat is heel prettig, ipv telkens als je net lekker gaat door een vliegtuig gebombardeerd worden, omdat de AA van het team zijn werk niet doet.
Een heel groot voordeel van AF is toch wel dat het heel erg goed tegen Spawnkilling is ontworpen.
Indien ze al bij je basis komen, moeten ze door een rothekje, en dan kan je als nog achetr de hevel en hekje gaan. Ik raad je wel aan om Engineer of AT te spelen, want net zoals ik(Assault in rest van Battlefield 2) heeft het geen zin om bij de anti-infantry klassen te blijven, in
ARMORED FURY.
Ik raad echt iedereen aan, om dit te kopen, want het is zoooo ubervet.
Ik heb ook al een hoesje gemaakt, dus heb nu Rode 2, Groene 2, en Goudgele 2
en ook weinig lag of de bekende 1.3 problemen(gewoon 10- sec wachten als JOIN GAME verschijnt en dan pas klikken, nooit meer CTD)
[
Voor 25% gewijzigd door
Anoniem: 149587 op 07-06-2006 10:08
]