[PC] Battlefield 2 - Deel XXXVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.350 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-07 23:05
Anoniem: 127429 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:41:
Als laatste try alles verwijderd ...

- BF2 er vers op
- BF2 SF erop
- Patch 1.3 (full) erop
- EF erop (had minimum patc 1.2 nodig)

=> opstart BF2 => join server => CTD
=> opstart BF2 => join server => ranking is weg (ben private zonder unlocks)
=> opstart BF2 SF => join server => CTD
=> ...

Mag ik nou even janken ja ? ;(
al aan nieuwste videokaart drivers gedacht?

bij mij was het probleem van ctd's opgelost.

[ Voor 6% gewijzigd door maxoss op 06-06-2006 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 107558 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 07:57:
AF is uit, heb hem net besteld

https://account.ea.com/co...R&skin=bf2af&app=commerce

Thanks for your order! EA downloader gets you in the game faster.

Geachte heer Cornelisse,

Wij bevestigen u hierbij de volgende transactie:

Verkoper: Electronic Arts UK
Informatie: Battlefield 2: Armored Fury™
Tijd: 06.06.2006 06:13:56
Prijs: EUR 9,99

Hartelijk dank dat u van Click&Buy gebruik gemaakt heeft.
Thnx voor de reminder, heb de download nu inmiddels lopen. Al moet ik zeggen dat ik er niet teveel van verwacht, ze hadden IMHO EF&AF in 1 bundel uit mogen brengen...ze brengen individueel net iets te weinig nieuws om hun aanschafwaarde 100% goed te maken.

Krijgen we trouwens met AF hetzelfde als met EF mbt het opnieuw moeten installeren van de laatste patch na het installeren van de boosterpack?

[ Voor 10% gewijzigd door MissingDog op 06-06-2006 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-07 17:32

GurbY{nl}

GurbY{nl}

maxoss schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 08:04:
[...]

Klopt; ik weet vrijwel zeker dat het een video issue is. Heb gister voor het eerst sinds de patch weer een CTD gehad; heb drie keer geprobeerd dezelfde server te joinen en drie keer CTD. Daarna uit Default en 0001 de video.con file gewist, opgestart, nieuwe instellingen ingevoerd en klaar, geen CTD meer.

Dan wat anders: hoe zit dat nu precies met die Karkand Hotel glitch? Ik dacht dat dat turret draaien afgelopen was? Hoe komen ze er dan NU weer in...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
gyedema schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 08:50:
Dan wat anders: hoe zit dat nu precies met die Karkand Hotel glitch? Ik dacht dat dat turret draaien afgelopen was? Hoe komen ze er dan NU weer in...???
ik hoorde dat het nog steeds hetzelfde probleem is, dat nog niet is opgelost.

Het was opgelost dacht ik maar sinds 1.3 niet meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenfielt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-11-2023
Anoniem: 127429 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:41:
Als laatste try alles verwijderd ...

- BF2 er vers op
- BF2 SF erop
- Patch 1.3 (full) erop
- EF erop (had minimum patc 1.2 nodig)

=> opstart BF2 => join server => CTD
=> opstart BF2 => join server => ranking is weg (ben private zonder unlocks)
=> opstart BF2 SF => join server => CTD
=> ...

Mag ik nou even janken ja ? ;(
Wat je nog zou kunnen proberen is alles ook uit je register te gooien, ik heb dit ook gedaan nadat het spel om de haverklap crashte bij het laden. Hierna deed alles het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

maxoss schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 09:28:
[...]

ik hoorde dat het nog steeds hetzelfde probleem is, dat nog niet is opgelost.

Het was opgelost dacht ik maar sinds 1.3 niet meer 8)7
Omdat je nu zo leuk van die autotjes kan droppen kan je nu dus een auto op t dakje naast hotel droppen. Daarna rij je m in de muur waarna je in het hotel zit.

K zit nu op mn werk maar thuis heb ik er een screen van. Vond het al zo vreemd dat daar een auto in het steegje stond..nu snap ik waarom

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 06-06-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

maxoss schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 08:04:
[...]

De 6.5 versie van ATI staat er al een dag of vier op ... kan het dus ook niet zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Anoniem: 127429 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 11:46:
De 6.5 versie van ATI staat er al een dag of vier op ... kan het dus ook niet zijn .
ik heb niet veel verstand van ATI, maar de laatste drivers zijn niet altijd de beste :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587

AF goed? hoe gaat dat precies met een creditcard? Kan je hem meteen downloaden daarna?
Ik wil hem vanavond kopen, en dan op CD branden, lukt dat? of is dat te groot en kan je het niet over 2 cd''s splitsen?(ben pc noob zeg maar, BTW, om in BF2 award termen te praten = ongeveer Veteran)

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 06-06-2006 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Anoniem: 149587 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 12:10:
AF goed? hoe gaat dat precies met een creditcard? Kan je hem meteen downloaden daarna?
Ik wil hem vanavond kopen, en dan op CD branden, lukt dat? of is dat te groot en kan je het niet over 2 cd''s splitsen?(ben pc noob zeg maar, BTW, om in BF2 award termen te praten = ongeveer Veteran)
Je moet inloggen op de EA site en daar aanschaffen met creditcard. Daarna EA downloader starten en kan je het downloaden. Euro Forces was ~400MB, ik neem aan dat AF niet veel groter is dus moet wel op een cdtje passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Grappig dat mensen aan hun PC gaan twijfelen door die 1.3 patch :+
Zelf heb ik een record van 4 maal CTD \o/ Gewoon doorduwen en je kan vervolgens makkelijk een flink aantal uurtjes knallen !!! ;)

Nog heeeel effkes en dan heeft deze dude eindelijk zijn laatste unlocks erbij :*) 400 puntjes te gaan en ik heb er alweer 50.000 :o

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja heb al een account en EA Downloader, ga het vanavond proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
nero355 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 12:45:
Grappig dat mensen aan hun PC gaan twijfelen door die 1.3 patch :+
Zelf heb ik een record van 4 maal CTD \o/ Gewoon doorduwen en je kan vervolgens makkelijk een flink aantal uurtjes knallen !!! ;)

Nog heeeel effkes en dan heeft deze dude eindelijk zijn laatste unlocks erbij :*) 400 puntjes te gaan en ik heb er alweer 50.000 :o
Lekker nog 11k te gaan hier :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit op 103 000, nog 12 000 te gaan tot aan Major, maar ga vanavond Armoured Fury proberen, als de PC tenminste niet telkens crasht of Connection Problems geeft.

PS:
Crashes kunnen verholpen worden, door 10 seconden te wachten met Joinen als het JOIN GAME verschijnt, probeer maar eens.

patch 1.31 = Could not find C:\Windows ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 06-06-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-06 00:36
ik heb ook gewoon ineens CTD's ingame. Loop ergens pats boem desktop heel erg fijn :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Voor 1.3 ceteris paribus had ik heel af en toe een CTD en nu heb ik het om de haverklap op volstrekt willekeurige momenten. Evenals “your connection has been lost” problemen. :(
Soms ben je al twee uur aan het knallen en dan boem CTD/connection lost. Soms heb je CTD al bij laden van de map. Bij connection lost helpt rejoinen in de server vaak niet eens...

Mijn installatievolgorde:
- oude BF2 wegmieteren
- BF2
- SF
-1.3full patch

Het is is duidelijk dat 1.3 de veroorzaker is. Verder vindt ik persoonlijk de voertuigdrop (arti slopen etc.) maar suf. Het antisquad hoppen vindt ik geen ramp alleen erg suf geinstalleerd.

Mijn mening is en blijft:
EA/DICE ga eerst maar eens bugfixen voordat je programmeurs inzet voor zaken als SF/EF/AF. Echt belachtelijk al die problemen die er een jaar na release nog inzitten. _/-\o_

En dan heb ik het nog niet gehad over die brakke server/favorites browser, kapotgemaakte modcommunity, slechte derdenserverbrowser ondersteuning etc.etc. :'( :(

Als protest koop ik iig EF/AF niet en BF2142 ws ook niet…. :P :) _/-\o_

Maar het spelletje blijft gaaf. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 06-06-2006 14:21 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Het KAN erger hoor versie 1.3 van BF1942 had je toegang tot renderer.showclientpredictionstatus in de console :P (duurde een dikke maand voordat 1 simpele consolecommand gefixed was :X )

hell, volgens mij jodelde iedereen toen ook niets meer te kopen van EA en zie daar BF2 is zelfs populairder geworden dan bf1942 :+

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 06-06-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AF koop ik, maar daarna geen EA en DICE MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:24:
Het KAN erger hoor versie 1.3 van BF1942 had je toegang tot renderer.showclientpredictionstatus in de console :P (duurde een dikke maand voordat 1 simpele consolecommand gefixed was :X )

hell, volgens mij jodelde iedereen toen ook niets meer te kopen van EA en zie daar BF2 is zelfs populairder geworden dan bf1942 :+
Ik ga gewoon lekker naar ET:QW als alles goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:24:

Nou ik heb ook nog meegedaan met BF1942. Vanaf het begin zelfs..... :P

En ik heb me er toch wel aangehouden hoor. Na RTR heb ik alleen BF2 en SF gekocht. De laatste omdat je anders door EA's marketingmove geen extra unlocks hebt. Anders had ik SF ook niet gekocht.

Zelf vindt ik BF2 overigens wel een hele goede game. Minstens net zo goed als BF1942 alleen bij BF2 is de afwerking weer net zo brak en hebben ze hun marketingmachine/ideeen nog een versnelling hoger gezet.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-07 21:53

Shabbaman

Got love?

Help!!!! schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:32:Zelf vindt ik BF2 overigens wel een hele goede game.
QFT, mag in dit topic ook wel eens gezegd worden. Hopelijk dat ze snel met een 1.31 patch komen om het nieuwste gezeik te fixen. En nu maar hopen dat er nog wat support blijft als bf2142 uit is... Zelf ben ik al lang blij dat het spel werkt op m'n computer, en wat kleine aanpassingen (lees: wat meer AA voertuigen) aan de maps zou mijn irritatie over gameplay balance ook wel wegnemen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tuurlijk, dit is het spel der spellen, waarom denk je dat we zeiken? het boeit ons enorm, als er iets mis is met een of ander Rainbow titel zullen weinigen dat boeien, genoeg betere spellen, beter dan BF2 is er niet tot op heden.
Hopelijk werkt AF goed (anyone?)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 06-06-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kreeg trouwens een error toen ik de link uit een van de eerdere posts gebruikte. Kan je m nu wel of niet al downloaden? Iemand misschien een werkende link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 102880 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 15:38:
Ik kreeg trouwens een error toen ik de link uit een van de eerdere posts gebruikte. Kan je m nu wel of niet al downloaden? Iemand misschien een werkende link?
Ik ben hem net aant downen. Die error kreeg ik vanmiddag ook, ea.com was zelfs even offline :P
http://downloader.ea.com zou de goeie moeten zijn :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

kevin schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 12:29:
[...]

Je moet inloggen op de EA site en daar aanschaffen met creditcard. Daarna EA downloader starten en kan je het downloaden. Euro Forces was ~400MB, ik neem aan dat AF niet veel groter is dus moet wel op een cdtje passen :)
CC hoeft niet! Ik heb hem net via click&buy gekocht (nog niets betaald/overgemaakt though 8)7 )
Hij is 385MB dus past makkelijk op een CD :)
Misschien handig/leuk, de AF hanleiding: http://files.ea.com/downl...n_GB/BF2AFpcdMANdwnld.pdf

edit:
Ahh shit m'n derde dubbelpost op GoT :/ :+

[ Voor 20% gewijzigd door fsfikke op 06-06-2006 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar download de EA downloader ook alweer je bestanden naartoe? Ik weet dat ik bij EF de bestanden toen op een andere schijf heb gezet zodat ik m niet nog eens hoefde te downloaden in geval van een schone install...

Edit:
Nevermind...ná het installeren vind je deze bestanden op:
C:\Program Files\Electronic Arts\EA Downloader\cache\PhnXProjects\eagamesbf2-2006online_map_contentbf2af

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 06-06-2006 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:42

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Anoniem: 102880 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 18:18:
Waar download de EA downloader ook alweer je bestanden naartoe? Ik weet dat ik bij EF de bestanden toen op een andere schijf heb gezet zodat ik m niet nog eens hoefde te downloaden in geval van een schone install...
Ik heb hem zelfs op cd-rom gebrand en in een DVD hoesje met de juiste cover erbij ;) Nu ook AF aan het downen (zwak, ik weet het..), eens kijken of ik nu ook weer een mooie cover kan vinden.

Je kunt denk ik klagen wat je wilt en alleen maar hopen dat ze een goede patch uitbrengen. Ze hebben het spel gewoon te verslavend gemaakt >:)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164892

net binnen de nwe AF, leuke mappen en nieuwe speeltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:18
Anoniem: 164892 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 18:33:
Vraag zich toch stiekem af,
vergelijking met EF? Is het die 9.90 waard of no way?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou EA kan nog ff verder werken aan de patch hoor....die Littlebird is amper te landen zonder een kwart van je leven kwijt te raken en heeft dezelfde trekjes als de tiger qua omrollen...die guns zijn prut, gelijk aan de blackhawk...de A-10 tankkiller is nu meer een killed by tank geworden geloof ik...beetje jammer...en die bommen vallen ook niet echt lekker...jonge jonge

Ik koop AF voor het vlieggedeelte en dat is behoorlijk pruts...:(

Je zou toch zeggen dat EA van het een en ander zou moeten leren...echt teleurstelling op teleurstelling met die jongens....

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 06-06-2006 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Anoniem: 102880 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 18:56:
Nou EA kan nog ff verder werken aan de patch hoor....die Littlebird is amper te landen zonder een kwart van je leven kwijt te raken en heeft dezelfde trekjes als de tiger qua omrollen...die guns zijn prut, gelijk aan de blackhawk...de A-10 tankkiller is nu meer een killed by tank geworden geloof ik...beetje jammer...en die bommen vallen ook niet echt lekker...jonge jonge

Je zou toch zeggen dat EA van het een en ander zou moeten leren...echt teleurstelling op teleurstelling met die jongens....
haha ik heb me zelf voor genomen om nooit een boosterpack te kopen.
en zo te horen bespaart mij dat echt geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111186

Hi all ik krijg AF niet aan de praat heb spel uit de winkel patch 1.21 en 1.22 er op 1.3 niet hoor dat er teveel gezeik mee is.
Maar als spel op start zegt die gaat niet zonder booster pack nou breek me klomp alles staat er op en ja AF heb ik via ea downloader gekocht help iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60905

Anoniem: 164892 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 18:33:
Ben 'm aan het downloaden, en ook erg benieuwd 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

is er al een manier om op een normale manier om aan AF te komen, dus zonder CC en vage internetbetaalsysteempjes? (paypal is uitzondering dan)

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Laatst online: 01-07 22:29

Hoe bedoel je dat killed by tank?
Ik had zeer veel zin in het wrattenzwijn en nu vertel je mij dat ie beetje ruk is?
Nou ja nog half uurtje en dan weet ik het. Ben hem net aant downloaden.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60905

the_virus schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 20:39:
is er al een manier om op een normale manier om aan AF te komen, dus zonder CC en vage internetbetaalsysteempjes? (paypal is uitzondering dan)
Click&buy is niet zo vaag, en naar mijn weten betrouwbaar :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-07 20:11
Whahaha EA heeft bugs erkent. Muhuhahaha 8) Ik speel het spel nu 3 dagen en ik wordt nu al helemaal gek van de bugs. Vooral het menu is sloom en crash vaak! Maarjah... Veel Suc6 EA! Jullie kunne het gebruiken!
Electronic Arts heeft weer een community update voor Battlefield 2 de deur uitgedaan. In de update laten EA en DICE weten op de hoogte te zijn van de problemen waar spelers en server admins sinds de laatste patch mee te maken hebben.

De ontwikkelaar en uitgever zeggen bezig te zijn met het zoeken naar oplossingen en kijken tevens naar recente aanpassingen van de gameplay en servers. Verder wordt er gevraagd om vooral feedback via de EA forums te blijven geven.
Bron: http://www.gamer.nl/doc/32840

[ Voor 14% gewijzigd door Jokuh op 06-06-2006 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De A 10 nog niet uitgepobeerd ,maar die kleine heli's kan ik beter mee overweg dan de andere van BF2,(uitgezonderd de autobus O-) )...
Mappen zijn wel erg groot om te wandelen bij 64 player,
maw...vind er wel toegevoegde waarde in ,maar ja ,,smaken en meningen verschillen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 111186 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 20:23:
Hi all ik krijg AF niet aan de praat heb spel uit de winkel patch 1.21 en 1.22 er op 1.3 niet hoor dat er teveel gezeik mee is.
Maar als spel op start zegt die gaat niet zonder booster pack nou breek me klomp alles staat er op en ja AF heb ik via ea downloader gekocht help iemand.
Van wat ik uit je post begrijp lijkt het me dat je toch wel 1.3 moet installen, volgens mij kan je anders geen AF spelen.
Maar je post is nogal onleesbaar dus misschien begrijp ik je verkeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook net AF erop gezet :D Mijn eerste map onspeelbaar qua lag (nochtans fps boven 55 en ping van 40). Ik vermoed dat ik na mijn cleane install nog wat met mijn video-settings moet prutsen. Ziet er op het eerste zicht wel gelikt uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bvk schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 18:24:
[...]
Ik heb hem zelfs op cd-rom gebrand en in een DVD hoesje met de juiste cover erbij ;) Nu ook AF aan het downen (zwak, ik weet het..), eens kijken of ik nu ook weer een mooie cover kan vinden.
Voor covers : http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=77755

Lol @ easter eggs : http://img519.imageshack.us/img519/617/screen1884me.jpg (niet van mij)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 127429 op 06-06-2006 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:27
Ik had eerder nooit geen ctd's maar sinds de 1.3 patch al stuk of 6 gehad :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111186

Ik heb nou bijna €20 uit gegeven aan Armored Fury en Euro Force via de download van EA maar spel, blijft zeiken dat ik niet werkt zonder euro busterpack terwijl die wel op staat en armend fury ook.
Waar ligt dat aan heb alles er op nieuw op gezet plus alle update's daarna euro force pack en daarna, fury pack maar werkt niet. :'( :'( :'(

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 111186 op 06-06-2006 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
ik kan armored fury nog niet downloaden via de ea downloader waar zie jij die dan??
waar heb je hem gekocht??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Laatst online: 01-07 22:29
Heb net 2 mapps gespeeld van AF en moet zeggen Supermappies.
Heb A10 nog niet gevlogen maar man wat klinken ze lekker als ze voorbij vliegen. :9~
Heb wel even in bomber van MEC gevlogen en ik weet nu wat Phoenix bedoelt met vliegende tank.
Net of je met een vrachtwagen door de lucht ligt te ploegen.
AF is wat mij betreft goedgekeurd. :Y)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fryskmantsje schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 20:39:
[...]

Hoe bedoel je dat killed by tank?
Ik had zeer veel zin in het wrattenzwijn en nu vertel je mij dat ie beetje ruk is?
Nou ja nog half uurtje en dan weet ik het. Ben hem net aant downloaden.
Super sloom.....gun zuigt....bommen vallen onwijs ver uit elkaar...zeg maar de afstand van je vleugeltips...tenzij je van onwijs hoog gooit...dan komen ze wel wat dichter bij elkaar...maar als je een beetje goed in een tank bent heb jij eerder die A-10 neer dan dat die A-10 die tank heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-06 11:50
kom ik nou toch die download sites niet op of hoe zit dat?

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115939

Heb net Armored Fury gedownload en gedraaid, er zitten wat rariteiten in mbt de kleine heli's, namelijk dat ze spontaan kantelen als je ze landt en dan weer opstijgt. Verder zijn deze kleine choppers erg wendbaar en daarom (mijns inziens) straks een pain-in-the-ass. Ik heb inmiddels wat rondjes gevlogen met de dingen en met de minigun voorop is het lekker maaien. In tegenstelling tot de rockets is het gewoon een kwestie van je richtkruis plaatsen en schieten maar, onderwijl om je doel heendraaiend. Ook leuk zijn de acrobatische toeren die je kunt uithalen, maar nogmaals er zit een rara bug in waardoor het ding ineens kantelt en je niets meer kunt doen, heel erg irritant.

De jets heb ik even geprobeerd, maar de rest zie ik morgen wel... Lijkt me lachen om online te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-07 20:14

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

_/-\o_ _/-\o_

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115939 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 00:01:
Heb net Armored Fury gedownload en gedraaid, er zitten wat rariteiten in mbt de kleine heli's, namelijk dat ze spontaan kantelen als je ze landt en dan weer opstijgt. Verder zijn deze kleine choppers erg wendbaar en daarom (mijns inziens) straks een pain-in-the-ass. Ik heb inmiddels wat rondjes gevlogen met de dingen en met de minigun voorop is het lekker maaien. In tegenstelling tot de rockets is het gewoon een kwestie van je richtkruis plaatsen en schieten maar, onderwijl om je doel heendraaiend. Ook leuk zijn de acrobatische toeren die je kunt uithalen, maar nogmaals er zit een rara bug in waardoor het ding ineens kantelt en je niets meer kunt doen, heel erg irritant.

De jets heb ik even geprobeerd, maar de rest zie ik morgen wel... Lijkt me lachen om online te spelen.
Indeed ... het rotding haalde m'n k/d ratio voor dat potje naar 1/2 :| Wel net mijn eerste goud gehaald op Midnight Sun, man wat een vette map. Temeer nu ik mijn gfx goed gekregen heb, ziet er superstrak uit.

Bovendien opvallend dat je ook hier op heel wat daken kunt via kratjes langs de muur. Daarnet meerdere tanks gek gemaakt toen hun vlag niet wou zakken :P

screenie:
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/tankje_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Ik ben al lang blij dat ik vanavond heel de avond zonder CTD heb kunnen gamen :P
AF ff op een paar lege server de mapjes verkend, en idd die Littlebird is een gek ding, wel lekker wendbaar. Leuke maps!!

Morgen maar is online verder met AF >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OWNED AGF, vette tankbattles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
AF vind ik toch wel geslaagd. Littlebird erg handig tegen infantry en is lekker snel en wendbaar, ook leuk dat hij een mobile UAV heeft zodat je je grondtroepen kan ondersteunen. A10 klein beetje tegenvaller. Zeer makkelijk om hem neer te halen met AA. Eenmaal gelockt ben je de sigaar :7. Maps vind ik leuk en zijn vrij groot.

En nog niet gezegt:
Ik vind het muziekje wel relax bij het laden B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
Gister ff AF gespeelt, eerste rondje Operation Harvest was meteen goud, heerlijke map is dat. Heel wat scoutchoppers neergehaald met tank en AT. _/-\o_

Oja en die A-10 is geweldig als ie laag over komt vliegen :)

[ Voor 19% gewijzigd door kevin op 07-06-2006 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, maar die bomber zuigt bst wel, heb pas een keer een goede hit, toen twee tanks naast elkaar stonden.

Ook met een tank een Little Bird in volle vaart neergehaald door ervoor en erboven te mikken.
Harvest ook net als op DIscovery van ver tankkils, dus dat je die lichtspoorgrnaat van de tank ziet gaan en BOEM!

Voortaan =
35% BF2 (Assaultmet G3)
35% SF (Assault met G3)
30% AF (Engineer of Anti-Tank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Tubby

or not to be

Anoniem: 149587 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 08:40:
35% BF2 (Assaultmet G3)
35% SF (Assault met G3)
30% AF (Engineer of Anti-Tank)
Ik speel 100% BF2 met basic AT/Support/Medic kits, nix unlocks, nix expansions. Heb SF wel ooit gekocht, en het enige wat daar echt leuk was was de grappling hook tbh. Die mogen ze wel porteren naar de standaard BF2 :9

[ Voor 21% gewijzigd door Tubby op 07-06-2006 09:07 ]

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht eerst ook SF is treop, alleen voor unlocks.
Nou die unlcoks zijn troep, maar die maps zijn toch zo vet.
Ghosttown, Surge, Mass Destruction, Warlord allemaal maps die op het niveau van STrike at Karkand liggen.
Ik vind SF het beste. het enige waarom ik toch 35% BF2 speel = Karkand.
En AF is zooooo vet, als er lekker veel mensen op de server zijn, lekker in tank battles opp lange afstand, zoals het hoort, want in het echt gaan tanks niet 3 meter bij elkaar af staan schieten (BF2 en SF)
BF2 en SF = Infantry
AF = Tank en vechiles (echt heel vet, want iedereen zit in armor ect, dus geen tanknoobs vs infantry)

Ik heb gisteren al iets van 1 uur Road Rage gespeeld, en 9 minuten Harvest, maar die 9 minuten maakte zoveel indruk op mij.
Het geluid van de Bombers rulezz. Maar je moet wel wennen aan hun stijl.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 07-06-2006 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Tubby schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 09:01:
Ik speel 100% BF2 met basic AT/Support/Medic kits, nix unlocks, nix espansions.
Dit meen je niet serieus : Als je PLA bent met AT kit dan heb je echt niks aan die proppenschieter :X
Ik zit dan altijd met een pistol te knallen op afstand dan raak ik tenminste wat :P

Komen die booster packs eigenlijk ooit in de winkel ?? Ik doe niet aan online bestellen enzo ...

[ Voor 12% gewijzigd door nero355 op 07-06-2006 09:07 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

Anoniem: 149587 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 09:05:
Ik dacht eerst ook SF is treop, alleen voor unlocks.
Nou die unlcoks zijn troep, maar die maps zijn toch zo vet.
Ghosttown, Surge, Mass Destruction, Warlord allemaal maps die op het niveau van STrike at Karkand liggen.
Ik vind SF het beste. het enige waarom ik toch 35% BF2 speel = Karkand.
En AF is zooooo vet, als er lekker veel mensen op de server zijn, lekker in tank battles opp lange afstand.
Dat kon met SmokeScreen van EF ook al. (Lekker met de clan; 7 T90's, 7 engineers :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Nu online

Tubby

or not to be

nero355 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 09:06:
[...]

Dit meen je niet serieus : Als je PLA bent met AT kit dan heb je echt niks aan die proppenschieter :X
Ik zit dan altijd met een pistol te knallen op afstand dan raak ik tenminste wat :P
Mwa, als je me bent tegengekomen op pubs zie je dat ik redelijk kan meekomen hoor :> ik speel wel eens op de HuT server.

Op afstand gebruik ik ook meestal m'n SRAW/Eryx :7

[ Voor 7% gewijzigd door Tubby op 07-06-2006 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In AF lijken de AT rakketen veel sterker, ik had gisteren op een nieuwe tank 2 AT geschoten en meteen ontploft, dus niet roken of branden, maar echt meteen ontploffen, het was een tanbk met iemand erin, boven op de Overpass op Operation Road Rage, waarbij ik tussen de twee rakketten tussen dat neergehaalde verkeersbord schuilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

AF verhalen zijn deels best positief...... :? Misschien mijn eerder gedane belofte om geen AF enzo te kopen toch maar breken..... :P

Voor die ene joet....... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 07-06-2006 09:27 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij kan het ook best leuk zijn hoor....maar het is iig niet wat ik gehoopt had dat t zou zijn. De A-10 en de littlebird in Desert Combat waren uber....ik had gehoopt dat ze ze ongeveer gelijk aan die zouden maken. Die A-10 is gewoon tank/AA bait nu. Die AA´s locken je zowat door het hele veld en zelfs nog rond 400ft. Dus je kan er bijna niet aan ontkomen. Ze hadden de A-10 gewoon meer en/of vaker flares moeten geven. En met die gun hoor je gewoon een tank te kunnen killen maar ook deze is niet sterk genoeg.

Die Littlebird vind ik eigenlijk nog niet wendbaar genoeg en de guns te zwak. In een van die maps heb je dus ook een cobra en een normale mec attack chopper. Daar valt weinig tegen te doen met die proppenschieters. Tegen infantery werkt ie daarentegen prima.

Ik vond het op zich wel een leukere uitbreiding dan EF om eerlijk te zijn. Nu maar hopen op een GOEDE patch die al de 1.3 bugs teniet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Little Bird is te sterk, het ding owned gewoon Aanvals helikopters man, dat spoort gewoon niet.
die Bombers mogen inderdaad wel wat beter vooral de guns.
Maar toch zo'n diep chill geluid maken die dingen. Over de AA, inderdaad de "tank"buster mag wel wat beter tegen de AA worden, die flares die hebben gewoon geen nut, zelfs met flare gebruik gaan ze recht door zonder twijfelen, maar dat is niet iets van AF, maar van BF2 in algemeen.

Maar zoals Cruijff zegt = elk voordeel heeft zijn nadeel(of andersom)
Hierdoor kunnen we relatief ongehinderd massive tankbattles ala DISCOVERY CHANNEL doen, en dat is heel prettig, ipv telkens als je net lekker gaat door een vliegtuig gebombardeerd worden, omdat de AA van het team zijn werk niet doet.

Een heel groot voordeel van AF is toch wel dat het heel erg goed tegen Spawnkilling is ontworpen.
Indien ze al bij je basis komen, moeten ze door een rothekje, en dan kan je als nog achetr de hevel en hekje gaan. Ik raad je wel aan om Engineer of AT te spelen, want net zoals ik(Assault in rest van Battlefield 2) heeft het geen zin om bij de anti-infantry klassen te blijven, in ARMORED FURY.

Ik raad echt iedereen aan, om dit te kopen, want het is zoooo ubervet.
Ik heb ook al een hoesje gemaakt, dus heb nu Rode 2, Groene 2, en Goudgele 2
en ook weinig lag of de bekende 1.3 problemen(gewoon 10- sec wachten als JOIN GAME verschijnt en dan pas klikken, nooit meer CTD)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 07-06-2006 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:00:
Little Bird is te sterk, het ding owned gewoon
In welk opzicht? Alleen de guns zijn wel ok..maar nog niet zoals het hoort vind ik. Maar die heli zelf is met 1 AT al zowat weg...en verder doe je niets tegen AA, tanks of de attack choppers...maar het blijft een leuk ding...misschien leuk als snelle spawncap en/of mobiel tank reparatie voertuig...paar engi´s erop ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 07-06-2006 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Anoniem: 102880 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:18:
[...]

Super sloom.....gun zuigt....bommen vallen onwijs ver uit elkaar...zeg maar de afstand van je vleugeltips...tenzij je van onwijs hoog gooit...dan komen ze wel wat dichter bij elkaar...maar als je een beetje goed in een tank bent heb jij eerder die A-10 neer dan dat die A-10 die tank heeft.
Hmmm Die A-10 Gatling zou met 3 rounds een tank moeten slopen (in het echt dan :P) Iemand ervaring met AF en de wat mindere videokaarten? Loopt het wel soepel?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:08:
[...]

In welk opzicht? Alleen de guns zijn wel ok..maar nog niet zoals het hoort vind ik. Maar die heli zelf is met 1 AT al zowat weg...en verder doe je niets tegen AA, tanks of de attack choppers...maar het blijft een leuk ding...misschien leuk als snelle spawncap en/of mobiel tank reparatie voertuig...paar engi´s erop ;)
Ik vlieg in de Chinese attack heli, en werd 3 keer achetr elkaar neergehaald door zijn rondcirkelend teefje. AF is ps wel de plek bij uitstek voor repair badge . inderdaad met Little Bird of snelle bak.
Ga vanmiddag eens proberen met 3 engi's in minibird(welke je in tegenstelling tot BH niet vanuit het ding kan fixen)

Een verveldn iets door die miniguns is dat men alleen zichzelf goed oplijnt voor kills, dus de passagiers zitten altijd alleen maar naar het landschap te kijken, een zeer beperkte kijkhoek naar voren(wat toch het belangrijkste is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ROFLASTC schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:11:
[...]

Hmmm Die A-10 Gatling zou met 3 rounds een tank moeten slopen (in het echt dan :P) Iemand ervaring met AF en de wat mindere videokaarten? Loopt het wel soepel?
Loopt net zo als BF2 gewoon(met die rode 2)
Op zich zit ik er niet mee dat die Tankbusters niet zo dominant zijn, het zou dan namelijk meer Air Fury (hey ideetje) worden dan Armored Fury,ik vind het best zo, ongehinderd grote tankbattles met af en toe een flinke lading bommen van die bombers als je niet oplet. Daarnaast vallen de bommen heel anders dan normaal, maar zijn dan ook wel krachtiger. Ze vallen alsof ze slechte aerodynamica hebben, en dus oet je ze heel kort voor het doel pas droppen. Daarnaast heb je per klik maar 2 bommen, net als Fighter dus(maar dan sterker), en pas met een tweede klik drop je je 2e set bommen.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 07-06-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De little bird is eigenlijk meer voor support dan een echte aanvals heli. 8)7 ...dus verwacht niet dat tie hetzelfde is als de attack heli's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164892 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:14:
De little bird is eigenlijk meer voor support dan een echte aanvals heli. 8)7 ...dus verwacht niet dat tie hetzelfde is als de attack heli's
Ja, vertel dan waarom hij veel beter is dan een Aanvalheli?
Dat ding cirkelt gewoon rond die slome attack heli en owned hem hard.
Je moet dus eigenlijk Little BIrd met Attack heli pack hebben (samenwerken). DUs EA heeft opzich wel gelijk, maar gezien het gebrek aan samenwerking krijg je dus ongewenste effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:12:
[...]

Een verveldn iets door die miniguns is dat men alleen zichzelf goed oplijnt voor kills, dus de passagiers zitten altijd alleen maar naar het landschap te kijken, een zeer beperkte kijkhoek naar voren(wat toch het belangrijkste is).
idd...ik heb ook geprobeerd om mn passagiers goed op te lijnen maar dan zie ik zelf weer niet waar ik vlieg. Ik had namelijk een AT mee en die wilde ik op een tank laten schieten...maar ik kreeg m er niet lekker voor met al die bomen. Ze kunnen idd niet ver genoeg naar voren kijken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:18:
[...]

Ja, vertel dan waarom hij veel beter is dan een Aanvalheli?
Dat ding cirkelt gewoon rond die slome attack heli en owned hem hard.
Je moet dus eigenlijk Little BIrd met Attack heli pack hebben (samenwerken). DUs EA heeft opzich wel gelijk, maar gezien het gebrek aan samenwerking krijg je dus ongewenste effecten.
Little bird is lichter dus wendbaarder,en inderdaad ,daar gaat het spel toch om ..samenwerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:20:
[...]

idd...ik heb ook geprobeerd om mn passagiers goed op te lijnen maar dan zie ik zelf weer niet waar ik vlieg. Ik had namelijk een AT mee en die wilde ik op een tank laten schieten...maar ik kreeg m er niet lekker voor met al die bomen. Ze kunnen idd niet ver genoeg naar voren kijken helaas.
ALs w nou eens met zun allen hier een server uitkiezen en daar vanmiddag gewoon even alles uittesten, dus C4 droppen uit Littlebird ect, gewoon een lege server, zet het IP hier in het forum en dan testen(wel ranked) maar dus niet voor de punten eventjes.(ranked zodat tijd in vliegtuig ect Heli, Tank wel word bijgeteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

deze al gezien?

Heeft meer met BF2 in het algemeen van doen dan AF :)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je even plaatje posten, want ik kan hem niet zien, zit achter webrestricties van werk.
Laat maar, zie dat het filmpje is van google video

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 07-06-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
ROFLASTC schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:40:
deze al gezien?

Heeft meer met BF2 in het algemeen van doen dan AF :)
hehe 2000 sigaretes en a special thanks to EA/DICE for making this movie almost impossible to make :P

maar ben wel onder de indruk, mooie stijl van spelen heeft die gast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

O die, heb ik al gezien.
Maar vanavond Dutch AF owning (paar tankbomben op Duitsres :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Niemand in AF met die snelle bak die erin zit gereden ?? Eerlijk gezegd ben ik daar het meest benieuwd naar :+

/EDIT :
djerror schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:53:
thou shall always spawn in an arty strike.
thou shall always spawn in front of an tank.
Hierover gesproken ... waarom hebben ze de game niet zo gemaakt dat je niet voor vijanden wordt gespawnd ?? Heel veel games doen het gewoon maar nee hoor BF2 weer niet :/

[ Voor 64% gewijzigd door nero355 op 07-06-2006 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
hi, even klein vraagje..ik heb me rot gegoogled naar de 50 grappige regels van battlefield..waarin dingen staan zoals:

Kan iemand me hier misschien aan helpen..linkje of textdocje ofzo..

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737

Tjezus wat is die kerel snel en goed.

Ik zal altijd een n00b blijven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:44:
Niemand in AF met die snelle bak die erin zit gereden ?? Eerlijk gezegd ben ik daar het meest benieuwd naar :+
Ja, die Muscle car is vers, maar loopt wel bij elk bobbeltje een streepje schade op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

djerror schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:53:
hi, even klein vraagje..ik heb me rot gegoogled naar de 50 grappige regels van battlefield..waarin dingen staan zoals:

Kan iemand me hier misschien aan helpen..linkje of textdocje ofzo..

Alvast bedankt!!
Haha :)

Gevonden: klik

Ik weet niet hoe jij Googled, maar ik heb "thou shall always spawn in an arty strike." in google gedaan en had hem gelijk bij de eerste hit :+

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-07 11:47
Die regels zijn echt briljant verzonnen, heel erg herkenbaar :+

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Aap schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:20:
[...]

Haha :)

Gevonden: klik

Ik weet niet hoe jij Googled, maar ik heb "thou shall always spawn in an arty strike." in google gedaan en had hem gelijk bij de eerste hit :+
hahaha dat is suf..daar had ik niet op gegoogled inderdaad..in ieder bedankt! :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

De laatste zie ik echt mezelf doen joh :+

Alleen dit mag EA nooit lezen :
20.You can raise a flag in a tank.
Dadelijk mag dat ook niet meer en krijgen we nog 1 regel erbij :
51. Just when you think the site is clear and you leave your tank to cap the flag a enemy will kill you and take off with your tank.
:/

/EDIT :
TjarkVerhoeven schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:47:
haha, heb ik laatst nog gedaan op wake, north village. Vent in een tank bij de vlag en die vlag wil maar niet naar beneden dus hij weet dat ik er ook ben. Ok,ok, ook doordat ik een sraw op 'm af schiet :)
Dus na de 2e stapt ie uit en loopt om 't huisje, ik stap in, hij komt om de hoek van het huisje weer gelopen, zo recht voor m'n loop :)
Zo heb ik @ Fushe Pass een APC gejat bij West Mine Entrance door tegen de APC aan te "leunen" en dan stapt dat ventje opeens uit => :w APC + Capture points >:)
Nog een leukere, ook op wake bij north village: Cobra hoovert laag en loopt m'n collega's neer te schieten, ik prop een sraw bij de piloot naar binnen, de hele zakt al voordat de gunner het in de gaten heeft. De gunner doet niet F1 maar eject net voor de chopper rustig de grond raakt. Dit gebeurde enkele meters van me vandaan, dus ik sprint, spring in de chopper en met een paar raketten schiet ik 'm neer.
En toen was 't helemaal niet leuk meer omdat wij als china nu 2 choppers hadden :)
Zo wou ik een enemy chopper vanuit gunner positie jatten alleen een teammate op de grond vond het heel nodig om zijn SRAW erin te gooien nadat die 2 gasten uit waren gestapt :|

[ Voor 66% gewijzigd door nero355 op 07-06-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-07 15:43

Tjark

DON'T PANIC

haha, heb ik laatst nog gedaan op wake, north village. Vent in een tank bij de vlag en die vlag wil maar niet naar beneden dus hij weet dat ik er ook ben. Ok,ok, ook doordat ik een sraw op 'm af schiet :)
Dus na de 2e stapt ie uit en loopt om 't huisje, ik stap in, hij komt om de hoek van het huisje weer gelopen, zo recht voor m'n loop :)

Nog een leukere, ook op wake bij north village: Cobra hoovert laag en loopt m'n collega's neer te schieten, ik prop een sraw bij de piloot naar binnen, de hele zakt al voordat de gunner het in de gaten heeft. De gunner doet niet F1 maar eject net voor de chopper rustig de grond raakt. Dit gebeurde enkele meters van me vandaan, dus ik sprint, spring in de chopper en met een paar raketten schiet ik 'm neer.
En toen was 't helemaal niet leuk meer omdat wij als china nu 2 choppers hadden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tjark op 07-06-2006 12:48 ]

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:41:
De laatste zie ik echt mezelf doen joh :+

Alleen dit mag EA nooit lezen :

[...]

Dadelijk mag dat ook niet meer en krijgen we nog 1 regel erbij :

[...]

:/

/EDIT :

[...]

Zo heb ik @ Fushe Pass een APC gejat bij West Mine Entrance door tegen de APC aan te "leunen" en dan stapt dat ventje opeens uit => :w APC + Capture points >:)

[...]

Zo wou ik een enemy chopper vanuit gunner positie jatten alleen een teammate op de grond vond het heel nodig om zijn SRAW erin te gooien nadat die 2 gasten uit waren gestapt :|
Karkand, ben Assault, vs tank, ga er tegen aan staan springen, knife gunner en rijder sprint er in paniek uit, ik erin en boem weg ex tankrijder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 149587 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:04:
[...]

Karkand, ben Assault, vs tank, ga er tegen aan staan springen, knife gunner en rijder sprint er in paniek uit, ik erin en boem weg ex tankrijder
Het omgekeerde bestaat ook.

Ik zit in tank. Specops is druk aan het doen naast de tank / probeert c4 te plakken. Ik spring eruit, verras hem en knal lood in zijn kluts voordat hij op "boem" kan drukken, spring er weer in en vervolg mijn weg.

:)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, dat gebeurt wel vaker.
Toch blijven de grootste tankstealers je eigen teammaten, als jij dus even die Spec Ops afmaakt, sprinten zij allemaal om het hardst voor een virtueel tankje, waarna ze later weer 2 apc's op de basis leeg laten staan, en die dan door de tegenpartij worden gejat, echt zo achterlijk af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Ook leuk een Engineer die ik net ze mijnen zag leggen, kwam met me tank aanrijden, alleen hij had niet in de gaten dat ik zag dat hij ze mijnen had gelegd, dus ik uit me tank en gokken dat ie om het hoekje stond te wachten, en ja hoor, 2 keer me DOA12 en dag Engineer :P

Was bij Sharqi, de afrit naar het Hotel.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 07-06-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Nu online

Tubby

or not to be

9.A dune buggy slowly slipping down a gentle slope is the most brutal and deadly thing in the game if you're standing in its path.
:+
47.If you need tank support, drop a mine on the road and a friendly tank will show up in no time...
:D

Prachtige site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151513

Het kan nog anders als je engeneer bent en je zit in de tank die bijna stuk is, dus je stapt even eruit om te repareren en dan springt er snel een teammate erin en scheurd ermee weg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Nou yippie je kan iets exploiten op een plank waar niemand komt en zodra een commander het ziet kan die het zo aan de admin doorgeven zo snel mogelijk :)

Ik had al een vermoeden trouwens dat er een "slope" zit op zulke plekken omdat ik het weleens zie min of meer terwijl mijn graphics worden gerenderd zeg maar. Goed voorbeeld is Mashtuur en dan bij MEC kant bij Hotel.

BuggyField 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ach, zolang het alleen op die locatie is, daar gebeurd toch nooit wat. Dat je bij Hotel (karkand) het gebouw weer in kan, is veel storender :/

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
Help!!!! schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:14:
[...]

Het omgekeerde bestaat ook.

Ik zit in tank. Specops is druk aan het doen naast de tank / probeert c4 te plakken. Ik spring eruit, verras hem en knal lood in zijn kluts voordat hij op "boem" kan drukken, spring er weer in en vervolg mijn weg.

:)
die is echt cool indd. Doe ik ook vaak, omdat ze niet verwachten dat je snel uitstapt of ze hebben het gewoon niet in de gaten. Moet je wel geluk hebben dat je aan de juiste kant uitstapt trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178361

Dalian Plant, J-10 vliegt laag over mij maar laat bommen te vroeg vallen en mist, Ik schiet met mijn ge-unlockte spec-Ops wapen (weet niet hoe dat ding heet) in No-time een magazijn leeg en schiet die J-10 uit de lucht. 8)7

Ik rolde van mijn stoel af van het lachen. Via de chat kon ik me niet inhouden en lachte die kerel uit waarop zijn reactie was: How the hell did that happen?

Heerlijk zulke dingen.

Btw. Even simpel: is AF 10 euri waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Anoniem: 178361 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:38:
Dalian Plant, J-10 vliegt laag over mij maar laat bommen te vroeg vallen en mist, Ik schiet met mijn ge-unlockte spec-Ops wapen (weet niet hoe dat ding heet) in No-time een magazijn leeg en schiet die J-10 uit de lucht. 8)7
heb ik ook gehad, met M95 chopper neer halen.
Sarin_787 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:38:
Btw. Even simpel: is AF 10 euri waard?
:Y) tuurlijk wat is nou 10 euri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AF is zeker de €10 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiefchain
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-06 16:24
jongens hoe kan het dat battlefield 2 dagen goed loopt en ineens niet meer op wil starten en alleen maar naar desktop crasht zodra ik opstart?
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!